МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Предсказамусу - у світлі попередньої дискусії - уривок класика:

05/20/2002 | Mary
От вчора собі читала - і видалося мені, що воно доречне до нашої дискусії про любов, хамство, сміх і помідори ;):. Подаю в цілості - без висмикування, щоб не руйнувати динаміки тексту, в традиційному українському перекладі із змінами в квадратних дужках, де той переклад видався мені ІМНО поганим. Енджой! :):

Про читання і писання.

З усього написаного я люблю тільки те, що пишуть своєю кров”ю. Пиши кров”ю і ти дізнаєшся, що кров – це дух.
Нелегко збагнути чужу кров – ненавиджу я читача-[неробу].
Хто знає читача, той для читача вже нічого не робить. Ще одне століття читачів – і дух сам засмердиться.
Те, що кожен має право навчитися читати, надовго псує не лише письмо, але й думку.
Колись дух був Богом, потім він став людиною, а тепер взагалі стає потолоччю.
Хто пише кров”ю і закликами, той хоче, щоб його не читали, а завчали непам”ять.
У горах найкоротший шлях – від вершини до вершини, але для цього треба мати довгі ноги. Заклики повинні бути вершинами, а ті, до кого звернена мова, - великими й високими.
Повітря розріджене й чисте, небезпека – поруч, а дух сповнений ралісної [люті] – як це добре пасує одне до одного.
Я хочу, щоб довкола мене були кобольди, бо я [відважний]. [Відвага] відганяє привидів і створює сама для себе кобольдів - [відвага] хоче сміятися.
Я вже не відчуваю себе з вами: та хмара, що бачу я під собою, той морок і тягар, що з них я сміюся, - це і є ваша грозова хмара.
Коли вам хочеться піднестись, ви зводите очі вгору. А я опускаю очі додолу, бо вже піднісся.
Хто з-поміж вас може сміятись і водночас бути піднесеним?
Хто сходить на найвищі вершини, той сміється з усіх трагедій на сцені і в житті.
[Відважними], безтурботними, насмішкуватими, дужими – такими нас хоче бачити [мудрість]: вона ж бо жінка і любить завжди тільки войовника.
Ви мені кажете: "Важко нести життя". Та нащо б вам здалася ваша гордість уранці й ваша покірність увечері?
Життя нести важко, але не прикидайтесь такими розніженими! Всі ми прекрасні в”ючні осли та ослиці.
Що у нас спільного з трояндовим пуп”янком, який тремтить, бо на тілі в нього краплина роси?
Це правда, ми любимо життя, та не тому, що ми звикли жити, а тому, що звикли любити.
В любові завжди є трохи божевілля. Проте і в божевіллі завжди є трохи розуму.
І мені, прихильному до життя, здається, що метелики, мильні бульбашки й ті з-поміж, хто схожий на них, найбільше знають про щастя.
Коли Заратустра бачить, як пурхають ці легенькі, вишукані, дурненькі, жваві й дрібні душі, у нього навертаються сльози і йому хочеться співати.
Я повірив би [лише] в Бога, що вміє танцювати.
А коли я побачив свого [чорта/диявола], то збагнув, що він серйозний, грунтовний, глибокий, урочистий; це був дух тяжкості - [через нього всі речі падають.]
Убивають не гнівом, а сміхом. Вставаймо, нумо вбивати дух тяжкості!
Я навчився ходити – відтоді я пускаюся бігати. Я навчився літати – відтоді мене вже не треба спершу штовхнути, щоб я зрушив з місця.
Тепер я легкий. Тепер я літаю, тепер я бачу себе під собою, [тепер танцює через мене/в мені Бог].
Так казав Заратустра.

Відповіді

  • 2002.05.20 | Гура

    Ех, Мері, Мері, для Предсказамуса цей текст -

    набор пустих слів, бо там "нема конструктива" :-)

    Він не лірик та не філософ.
    Він практик, реалист, раціонал, та логік. Але такі бійці нам теж потрібні :-)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.20 | Mary

      а з чого Ви взяли, що там "нема конструктива"?

      Як на мене, то там суцільний конструктив :):.
      Залежить, звісно, як його потрактувати. Ну, але то вже хто на шо ся вчив. :):
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.20 | Адвокат ...

        Згоден із Гурою.

        Здогадуюся, що він упевнився у своїх тезах остаточно вчора, підчас дискусій з Прєдсказамусом.

        Принаймні, я вчора переконався у правоті Гуриних висновків, майже. абсолютно.

        Єдине слово, яке я б вилучив з його опису Прєдсказамуса,-- то "льоґіка", та від ного похідні. Пропоную замінити комбінацією визначень "впертість" та "упередженість". Хоча,-- автуру ліпше видко. :):
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.05.20 | Мамарига

          Re:

          Адвокат ... писав(ла):

          > Єдине слово, яке я б вилучив з його опису Прєдсказамуса,-- то "льоґіка", та від ного похідні. Пропоную замінити комбінацією визначень "впертість" та "упередженість".

          А я б знову замінив на логіку, і ще додав благородство. Так і чулося під час Предсказамусових вчорашніх виступів: "Роллер, сбей пламя, уйди в облака, я прикрою...!!!" - що не може не викликати поваги.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.05.20 | Адвокат ...

            Шляхетність -- то ріжновид впертости.

            Мамарига писав(ла):
            > Адвокат ... писав(ла):
            >
            > > Єдине слово, яке я б вилучив з його опису Прєдсказамуса,-- то "льоґіка", та від ного похідні. Пропоную замінити комбінацією визначень "впертість" та "упередженість".
            >
            > А я б знову замінив на логіку, і ще додав благородство. Так і чулося під час Предсказамусових вчорашніх виступів: "Роллер, сбей пламя, уйди в облака, я прикрою...!!!" - що не може не викликати поваги.

            А взагалі то, перефразуючи за Вашої лски моськалів, можна сказати: "Прєдсказамус Роллєр(к)а відіт ізділєка". І шляхетний порив Прєдсказамуса є відлунням захвату від "мертвої пелі" останнього. Фіґури, що утнути її, Прєдсказамус не може собі чомусь дозволити. А хоцця! І тут,-- Роллєр...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.05.20 | Mary

              Прошу, не зводьте цієї теми до суперечок про діагнози :-( (-)

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.05.20 | Адвокат ...

                Хай буде по Вашому. ;-) (-)

            • 2002.05.20 | Мамарига

              Стан внутрішньої свободи...

              ...який завжди асоціюється з польотом, не може бути наслідком впертості. Тупувата старанність Роллера - просто чути шелест сторінок методички - ні в яке порівняння не йде з іммельманами Предсказамуса.

              Не дозвольмо диверсантам-Роллерам роз'єднувати Україну. Їм цього і треба.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.05.20 | Адвокат ...

                О ні!

                Я жодного разу не ототожнював "внутрішню свободу", чи "свободу", як таку, зі "шляхетністю". Шляхетність,-- ржновид культури, себто,-- певної системи обмежень... отієї самої свободи.


                А "роз'єд(н)істам" -- не дозволимо. :):
      • 2002.05.20 | Гура

        А з чого Ви взяли, що я взяв, що там "нема конструктива"? :-)(-)

  • 2002.05.20 | Предсказамус

    Мэри - с благодарностью ;)

    Mary писав(ла):
    > От вчора собі читала - і видалося мені, що воно доречне до нашої дискусії про любов, хамство, сміх і помідори ;):.

    Ну не знаю... Ницшеанская тяжесть мысли и такая ерунда, как хамство и помидоры ;)
    И кроме того... Я не пойду к врачу, который сам выглядит больным. Это не предрассудок, а рассудочность, поймите правильно. Поэтому я, которого здесь уже вполне отнесли к рассудочным, всегда буду, наверное, читая Ницше, вспоминать его судьбу. И не идти к этому врачу.

    Но коль уж Вы меня подтолкнули перелистать "Заратустру", я открыл и, верьте или не верьте, попал на этот абзац:

    Но не в том опасность для благородного, что он станет добрым, а в том, что он станет наглым, будет насмешником и разрушителем.
    Ax, я знал благородных, потерявших свою высшую надежду. И теперь клеветали они на все высшие надежды.
    Теперь жили они, наглые, среди мимолетных удовольствий, и едва ли цели их простирались дальше дня.
    "Дух - тоже сладострастие" - так говорили они. Тогда разбились крылья у духа их: теперь ползает он всюду и грязнит все, что гложет.
    Некогда мечтали они стать героями - теперь они сластолюбцы. Печаль и страх для них герой.


    Вроде как и совсем не сюда цитата, и комментарии к ней я уже представляю, но мне показалось, что они будут поверхностными, а внутри что-то шевельнется.
    А может и нет ;)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.20 | Mary

      Не треба вдячності-вона зв'язує:-) Моє ІМНО щодо Вашої цитати:

      Предсказамус писав(ла):
      >> Но не в том опасность для благородного, что он станет добрым, а в том, что он станет наглым, будет насмешником и разрушителем.
      > Ax, я знал благородных, потерявших свою высшую надежду. И теперь клеветали они на все высшие надежды.
      > Теперь жили они, наглые, среди мимолетных удовольствий, и едва ли цели их простирались дальше дня.
      > "Дух - тоже сладострастие" - так говорили они. Тогда разбились крылья у духа их: теперь ползает он всюду и грязнит все, что гложет.
      > Некогда мечтали они стать героями - теперь они сластолюбцы. Печаль и страх для них герой.

      Я це вчора також читала (якраз сьогодні зранку дочитувала).
      Ви вирвали з контексту. ІМНО це некоректно. Ось контекст: Юнак прагнув піднятися вгору, щоб звільнитися від тіла, грунту, основи (замість того, щоб "переходити", перевершувати, спускаючись донизу, до свого коріння, слухаючи свого тіла). Він намагався наслідувати Заратустру, і заздрив йому, бо не міг досягнути легкості, танцівливості Заратустри ("Прагнучи вгору я прагнув свого загину, і ти - та блискавка, на яку я чекав! Бачиш, чим я став, відколи ти з"явився до нас? Заздрість до тебе згубила мене"). Він намагався іти вгору, не пускаючи коріння, бо був неуважний до Заратустриної науки, і пропустив, коли Заратустра казав, що перехід, перевершення є одночасно спусканням, не можна піднятися, перед тим(чи одночасно) не спустившись. По-простому кажучи, він не дотримався методології, а тоді почав жалітися, що експеримент йому не вдався, і почав втрачати надію. Тому Заратустра і сказав йому: "Та заклинаю тебе своїми [в сенсі його, Заратустриними] любов"ю і надією: не зрікайся своєї любові і надії." Це коротко контекст - типу що було в попередній серії - тобто перед Вашою цитатою.
      А далі Ваша цитата - застереження не висміювати своєї любові і своєї найвишої надії (у нашому контексті - не проводити паралелі між Батьківщиною і помідорами, любов'ю і споживанням/жуванням). Не висміювати святого. (Роллєр в нас ще не святий, сподіваюся? Хоча хто його зна, він там вже поривався мене провести через процес гріховідпускання :):. Може й святий, а ми не помітили... Ну, що духовний - то точно ;):, особливо, коли матюкається :hot:)
      Назад до наших баранів. Висміювання недолугості, низькості, дурості і стадності - це для Заратустри навпаки, справа обов'язку, можна сказати.
      Ну і на закуску - абзац саме перед першим реченням Вашої цитати: "Шляхетний хоче творити нове і нову чесноту. Добрий хоче старого і щоб старе залишалось." (Добрий для Заратустри - це "добрий", тобто той, хто вважає себе добрим.) Коментарі щодо паралелі із нашою ситуацією будуть?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.21 | Предсказамус

        Не все, что связывает, зло. Не все, что разделяет - благо.

        Мэри, цитата не была аргументом в споре. Это была иллюстрация забавного совпадения, случайно попавшего на глаза текста. Вы разве никогда не гадали на книгах? Философия Ницше, не может быть для меня источником аргументов, т.к. он "больной врач", он не смог исцелиться сам. Речь даже не о физическом здоровье. Помните, когда Ницше написал "Зараустру"? Уход учеников, предательство друга и любимой, ссора с семьей, отъезд из Лейпцига, одиночество, приближающееся безумие. Вот и родился гимн свехчеловеку из нелюбви к злым, не понимающим его человекам. Наверное, лучше бы он оставался музыкантом, а его духовный ученик - художником.

        Один гораздо менее известный человек сказал: "Никто так не презирает толпу, как возвысившийся над нею зауряд". Ницше воспел сверхчеловека, коммунисты пытались создать "советского человека", Адольф Алоизович культивировал нацию "белокурых бестий", наши с Вами современники и некоторые "софорумники" придумывают "Настоящего Украинца". Ситуации и деятели разные, а причина одна: просто человек для этих ребят плох, они презирают толпу, "стадо", "быдло".

        Mary писав(ла):
        > Назад до наших баранів. Висміювання недолугості, низькості, дурості і стадності - це для Заратустри навпаки, справа обов'язку, можна сказати.

        Как и для любого сверхчеловека. Критерии "недолугості, низькості, дурості і стадності", ясное дело, собственные, сверхчеловеческие.
        Признаюсь: не люблю свехрчеловеков. Они хотят переделать мир, неизбежные жертвы считают на миллионы и миллиарды, а сами из армии уходят, неудачно упав с коня, с фронта - прихватив дезинтерию...
        Возвращаясь к нашим баранам, повторю то, что уже говорил: не советую шарахаться от правды, она все равно догонит, как догнала и Фридриха Ницше, и Адольфа Шикльгрубера, и Иосифа Джугашвили. В нашем случае правда заключается в том, что значительная часть украинского социума имеет свою систему ценностей, существенно не совпадающую с той, которая мечтается создателям "Настоящего Украинца". Именно об этой системе ценностей говорит, в частности, Роллер.
        Все рассуждения о низости, стадности и т.п. этой части социума (наверное, даже большинства, никто не считал) есть "презрение зауряда". Зауряд согласен вслед за Заратустрой презирать, но не согласен вслед за Христом идти к "блудным овцам". Позиция выигрышная для внутреннего комфорта, но смешна для наблюдателя. Так и видишь сверхчеловека, неудачно падающего с коня...

        > Ну і на закуску - абзац саме перед першим реченням Вашої цитати: "Шляхетний хоче творити нове і нову чесноту. Добрий хоче старого і щоб старе залишалось." (Добрий для Заратустри - це "добрий", тобто той, хто вважає себе добрим.) Коментарі щодо паралелі із нашою ситуацією будуть?

        В какой-то степени я уже ответил. Собираясь творить новое, можно попробовать ломать старое, как делали до нас. Ведь "только бледнолицый может дважды наступить на одни и те же грабли", традиция поколений будет соблюдена.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.05.21 | Shooter

          АйнтиресТно

          Предсказамус писав(ла):

          > Возвращаясь к нашим баранам, повторю то, что уже говорил: не советую шарахаться от правды, она все равно догонит, как догнала и Фридриха Ницше, и Адольфа Шикльгрубера, и Иосифа Джугашвили.

          Цікавий у Вас ряд. Ну і такий вже гомогенний, що прямо спасу немає...

          >В нашем случае правда заключается в том, что значительная часть украинского социума имеет свою систему ценностей, существенно не совпадающую с той, которая мечтается создателям "Настоящего Украинца". Именно об этой системе ценностей говорит, в частности, Роллер.

          Все вірно - значна частина україньского соціуму є носієм проблем всього українського соціуму і, зокрема, її як найбільшої і невіддільної його частини. Совківськість/совіцькість називається.

          Проте не це є головною проблемою. Головною проблемою є те, що сьогодні совіцькість тлумить європейскість - нагло, агресивно і безпардонно (перепрошую за не вживання "г-вибушного" - не годен на чужому компі знайти). Ще цікавішою/шокуючою проблемою є те, що "совки, котрі виросли із совків", відчуваючи соціальну близькість до оних, захищають їх, розуміючи при цьому об'єктивну їх негативність та приреченість на вимирання (як виду).

          Хоча...як писав Анджей Стасюк, скільки не крутися - а дупа все ззаду. (На іврит/ідіш перекладається "Все так не буде" :): ).

          Шкода лише часу. І життя конкретних людей.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.05.21 | Предсказамус

            Ну что Вы все намеками да намеками...

            Shooter писав(ла):

            > Все вірно - значна частина україньского соціуму є носієм проблем всього українського соціуму і, зокрема, її як найбільшої і невіддільної його частини. Совківськість/совіцькість називається.
            > Проте не це є головною проблемою. Головною проблемою є те, що сьогодні совіцькість тлумить європейскість - нагло, агресивно і безпардонно (перепрошую за не вживання "г-вибушного" - не годен на чужому компі знайти). Ще цікавішою/шокуючою проблемою є те, що "совки, котрі виросли із совків", відчуваючи соціальну близькість до оних, захищають їх, розуміючи при цьому об'єктивну їх негативність та приреченість на вимирання (як виду).

            Ясно, проблем много и все от совков. И? Ну, договаривайте, что делать будем? Ждать, покуда вымрут совки и дети совков? Поможем процессу вымирания? Альтернатива - найти с ними общий язык там, где интересы совпадают, но они в жизни не переведут слово "тлумить", "взрывное ґ" в глаза не видели. Это ничего?
        • 2002.05.21 | Гура

          Re: Не все, что связывает, зло. Не все, что разделяет - благо.

          Предсказамус писав(ла):
          > Один гораздо менее известный человек сказал: "Никто так не презирает толпу, как возвысившийся над нею зауряд". Ницше воспел сверхчеловека, коммунисты пытались создать "советского человека", Адольф Алоизович культивировал нацию "белокурых бестий", наши с Вами современники и некоторые "софорумники" придумывают "Настоящего Украинца". Ситуации и деятели разные, а причина одна: просто человек для этих ребят плох, они презирают толпу, "стадо", "быдло".
          >

          Поскольку про Настоящего Украинца говорил я (я определял его как патриота Украины и не противоставлял простому гражданину Украины!), поэтому хочется мою цитату о "толпе, стаде и быдле". Иначе буду считать, что у Вас больное воображение.

          > Возвращаясь к нашим баранам, повторю то, что уже говорил: не советую шарахаться от правды, она все равно догонит, как догнала и Фридриха Ницше, и Адольфа Шикльгрубера, и Иосифа Джугашвили. В нашем случае правда заключается в том, что значительная часть украинского социума имеет свою систему ценностей, существенно не совпадающую с той, которая мечтается создателям "Настоящего Украинца". Именно об этой системе ценностей говорит, в частности, Роллер.

          ОСНОВНАЯ ВАША ОШИБКА:
          Вы, как всегда, путаете понятия правды (субъектив) и истины (объектив).
          ВТОРОСТЕПЕННАЯ:
          Вы приписываете Валику то, что он "в принципе" не может сказать. Он просто мелет ШТАМПАМИ, как ребенок, все подряд. Иногда из его опусов можно что-то выудить, как "откровение" и трактовать в свою пользу. У Вас что, нет своих аргументов, что Вы на обиженного Богом ссылаетесь?

          > Все рассуждения о низости, стадности и т.п. этой части социума (наверное, даже большинства, никто не считал) есть "презрение зауряда". Зауряд согласен вслед за Заратустрой презирать, но не согласен вслед за Христом идти к "блудным овцам". Позиция выигрышная для внутреннего комфорта, но смешна для наблюдателя. Так и видишь сверхчеловека, неудачно падающего с коня...

          И ЕЩЕ ОДНА ОШИБКА:
          Вы все мешаете "в кучу" и лепите "образ врага".
          Некорректно.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.05.21 | Предсказамус

            Об ошибках

            Гура писав(ла):

            > Поскольку про Настоящего Украинца говорил я (я определял его как патриота Украины и не противоставлял простому гражданину Украины!), поэтому хочется мою цитату о "толпе, стаде и быдле". Иначе буду считать, что у Вас больное воображение.

            Не могу отнять у Вас право иметь свое мнение, но в данном случае я имел в виду не Вас лично. Прочтите постинг Шутера, например. Он не использовал именно этот термин, но смысл был именно тот.

            >> Возвращаясь к нашим баранам, повторю то, что уже говорил: не советую шарахаться от правды, она все равно догонит, как догнала и Фридриха Ницше, и Адольфа Шикльгрубера, и Иосифа Джугашвили. В нашем случае правда заключается в том, что значительная часть украинского социума имеет свою систему ценностей, существенно не совпадающую с той, которая мечтается создателям "Настоящего Украинца". Именно об этой системе ценностей говорит, в частности, Роллер.
            > ОСНОВНАЯ ВАША ОШИБКА:
            > Вы, как всегда, путаете понятия правды (субъектив) и истины (объектив).

            Не нужно, Гура. Не заставляйте меня рассказывать банальщину о непознаваемости объективной истины, о неприменимости объективных критериев к субъективным процессам и о том, что жесткие семантические рамки возможны там, где есть наука и язык науки. С наукой о системе ценностей укринского социума не знаком. Вы, думаю, тоже. Так что предлагаю в эти игры не играть, проиграете да и время переведем зря

            > ВТОРОСТЕПЕННАЯ:
            > Вы приписываете Валику то...
            [зубовный скрежет skip]

            Давайте не будем навязывать друг другу оценки личностей, поступков и вообще. Если Вы еще не изменили своего мнения обо мне и не начали считать меня идиотом, позвольте в таких вещах разбираться самостоятельно.

            >> Все рассуждения о низости, стадности и т.п. этой части социума (наверное, даже большинства, никто не считал) есть "презрение зауряда". Зауряд согласен вслед за Заратустрой презирать, но не согласен вслед за Христом идти к "блудным овцам". Позиция выигрышная для внутреннего комфорта, но смешна для наблюдателя. Так и видишь сверхчеловека, неудачно падающего с коня...
            > И ЕЩЕ ОДНА ОШИБКА:
            > Вы все мешаете "в кучу" и лепите "образ врага".

            "Все" - это что? Речь идет о "презрении к толпе". Или я опять сказал слишком сложно?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.05.21 | Гура

              Re: Об ошибках

              Предсказамус писав(ла):
              > Гура писав(ла):
              >
              > > Поскольку про Настоящего Украинца говорил я (я определял его как патриота Украины и не противоставлял простому гражданину Украины!), поэтому хочется мою цитату о "толпе, стаде и быдле". Иначе буду считать, что у Вас больное воображение.
              >
              > Не могу отнять у Вас право иметь свое мнение, но в данном случае я имел в виду не Вас лично. Прочтите постинг Шутера, например. Он не использовал именно этот термин, но смысл был именно тот.
              >

              ОК :-)

              > > Вы, как всегда, путаете понятия правды (субъектив) и истины (объектив).
              >
              > Не нужно, Гура. Не заставляйте меня рассказывать банальщину о непознаваемости объективной истины, о неприменимости объективных критериев к субъективным процессам и...

              :-)
              Я всего лишь о том, что на ЛЮБОЙ ОБЪЕКТ есть РАЗЛИЧНЫЕ ТОЧКИ ЗРЕНИЯ. Они могут быть разными, но НЕ ОШИБОЧНЫМИ. Или, по-другому: "в любой войне каждая сторона отстаивает свою правду, так она борется за свое превосходство и физическое выживание".

              > > Вы все мешаете "в кучу" и лепите "образ врага".
              >
              > "Все" - это что? Речь идет о "презрении к толпе". Или я опять сказал слишком сложно?

              Все - это в смысле "всех" :-)
              Форум имеет расплывчатые границы и они прохлдят по душам/кошельках людей. Одни развлекаются, другие - работают, третьи хотят понять первых и вторых :-)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.05.21 | Предсказамус

                Попытка успокоить

                Гура писав(ла):

                >> "Все" - это что? Речь идет о "презрении к толпе". Или я опять сказал слишком сложно?
                > Все - это в смысле "всех" :-)
                > Форум имеет расплывчатые границы и они прохлдят по душам/кошельках людей. Одни развлекаются, другие - работают, третьи хотят понять первых и вторых :-)

                Не волнуйтесь, те, кого это касается, немедленно себя узнают и реагируют в меру своей адекватности. А о тех ,кого не касается и речи нет. Я нигде не сказал все (эмигранты, жители Западной Украины, радикальные националисты и т.п.)
  • 2002.05.21 | Roller

    хрмнт (-)

  • 2002.05.21 | АВ

    Этого классика под Вагнера любил декламировать...



    Инвестор Бандеры...

    Ариец из венского еврейского рода...

    Политик и архитектор, ефрейтор и главнокомандующий одновременно...

    __________________________________________________________________

    Да что это я, мало ли кто восторгается Ницше, одновременно провозглашая неравенство прав национальностей и религий в одном и том же государстве...

    Тяжёл удел гениев из Острейха, Фрейд вот - изобрёл таблетки от кашля на основе кокаина. До сих пор его выпаривают из таблеток наркоманы...

    Кстати, как звали того львовянина, что изобрёл керосин?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.21 | юрко

      Re: Этого классика под Вагнера любил декламировать...

      чого так сполошилися? класик, як класик. Чи дії послідовника мусять автоматично накласти відбиток, як сприймається самого класика? Здається, Леся Українка також захоплювалася Ніцше і він не викликав у неї такого побічного ефекту, як у згаданого вами єфрейтора.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".