МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

До об'єднання областей.

05/21/2002 | Сергій
Існує багато версій бажання об'єднати регіони України. Це і зменшення
адмінапарату, і поліпшення оперативності керування... Може бути і таке що впливові центри такі як Дніпропетровсь, наприклад, бажають стати "Закромами Батьківщини" на зразок Москви і Києва... Це зараз практично вже втілюється на Херсонщині. Мзду вже збирають не до Києва, а саме до Дніпра. Херсонщина поки особливих змін від цього не бачить. Як смоктали так і смокчуть...
Найбідніший і пограбованіший регіон з богатими природніми і людськими ресурсами за 10 років перетворений на цвинтарь з
жебраками і жируючим прошарком колишнього комуністичного адмінресурсу. Херсонське землятство у Києві не буде заперечувати будь якому об'єднанню, це лише знімить з них відповідальність за розвал регіону. Це на руку всім хто ще з минулих часів перетягував все до Києва, купуючи собі посади радників президента.

Відповіді

  • 2002.05.21 | Shooter

    Про видумування велосипеда

    Варто глянути на досвід сусідів.

    Та й логіка підказує, що територіальними одиницями повинні бути економічно самодостатні територіальні угрупування.

    Територіально адімністративна реформа сьогодні в Україні - життєво необхідна.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.21 | Габелок

      Області та райони

      Навіщо розподіл на області та райони взагалі потрібний?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.21 | SG

        Dlia samovriaduvannia (-)

    • 2002.05.22 | Горицвіт

      Re: Про видумування велосипеда

      Shooter писав(ла):
      > Та й логіка підказує, що територіальними одиницями повинні бути економічно самодостатні територіальні угрупування.

      Яка це логіка підказує? І чому якесь "територіальне угрупування" має бути економічно самодостатнім? І що це таке?

      Я розумію населений пункт як територіальна одиниця - це логічно і природньо. Ну ще сільський район - можна якось обгрунтувати. Але яка необхідність в областях - не розумію. Тим більше якщо вони будуть ще більшими.

      >
      > Територіально адімністративна реформа сьогодні в Україні - життєво необхідна.

      Ага. Об'єднати по дві-три області і оголосити, що реформа в Україні проведена.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.23 | Shooter

        Re: Про видумування велосипеда

        Горицвіт писав(ла):
        > Shooter писав(ла):
        > > Та й логіка підказує, що територіальними одиницями повинні бути економічно самодостатні територіальні угрупування.
        >
        > Яка це логіка підказує? І чому якесь "територіальне угрупування" має бути економічно самодостатнім? І що це таке?

        Див. досвід Європи. Див. найсвіжіший досвід постсоціалістичної Європи. Головна думка - податки "знизу вверх", економічна самодостатність реґіону, самоуправління та зменшення державного апарату.

        > Я розумію населений пункт як територіальна одиниця - це логічно і природньо. Ну ще сільський район - можна якось обгрунтувати. Але яка необхідність в областях - не розумію. Тим більше якщо вони будуть ще більшими.

        Жоден населений пункт (окрім столиці) не може собі дозволити жоден більш-менш серйозний інвестиційний проект "соціального ґатунку". Заодно рекомендую задуматися над тим для чого існують у всіх державах адміністративно-територіальні одиниці.


        > > Територіально адімністративна реформа сьогодні в Україні - життєво необхідна.
        >
        > Ага. Об'єднати по дві-три області і оголосити, що реформа в Україні проведена.

        Ні, не так. Але наведене - один із обов'язкових пунктів реформи.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.05.24 | Горицвіт

          Re: Про видумування велосипеда

          Shooter писав(ла):
          > Горицвіт писав(ла):
          > > Shooter писав(ла):
          > > > Та й логіка підказує, що територіальними одиницями повинні бути економічно самодостатні територіальні угрупування.
          > >
          > > Яка це логіка підказує? І чому якесь "територіальне угрупування" має бути економічно самодостатнім? І що це таке?
          >
          > Див. досвід Європи.

          А логіка?

          > Див. найсвіжіший досвід постсоціалістичної Європи.

          Що конкретно дивитися? Якщо знаєте лінки, то скажіть, щоб не шукати.

          > Головна думка - податки "знизу вверх",

          З цим я згоден.

          > економічна самодостатність реґіону,

          А цього я не розумію. Що таке самодостатність? Достатність податків для будівництва лікарні? То все одно вирішувати, чи будувати в конкретному місті лікарню, буде влада вищого рівня - обласна (якщо будуватися має за обласні податки, за вашою логікою). Ну, може і є якийсь сенс. Але не принципово, бо тільки добавляється один рівень.

          > самоуправління та зменшення державного апарату.

          Точно зменшення? Ви рахували? Наявність обласних адміністрацій і рад зменшує апарат? Цікаво.

          >
          > > > Територіально адімністративна реформа сьогодні в Україні - життєво необхідна.
          > >
          > > Ага. Об'єднати по дві-три області і оголосити, що реформа в Україні проведена.
          >
          > Ні, не так. Але наведене - один із обов'язкових пунктів реформи.

          Ще не переконали. Ваш основний аргумент: "економічна самодостатність регіону". Виходить, що теперішні області - ще не самодостатні, а якщо збільшити в 3 рази - стануть самодостатні. Критерій якийсь неясний.
          Може, тоді не в 3, а в 7 раз збільшити? Ще самодостатніші стануть.
  • 2002.05.21 | Serhiy Hrysch

    Крок у минуле!

    Зараз в Україні, як і за рад. часів, головне життя сконцентроване в Києві. У ЄС і Америці ж, основна частина суспільного життя відбувається на місцях. Тому тут немає "сел", а три доми називаються "містом". У Польщі була така ж проблема, що багато чого йшло через Варшаву, хоча економічно і політично вона значила мізер. Зараз у Польщі 30 (??) воєводств, з вибраними радами, з урядами.

    Укрупніння дозволить Кучмі легше керувати, а результату буде нуль. До того ж, якщо будуть проблеми, то мова буде йти вже не про *проблеми області*, а про *проблеми регіону*.

    Киянам, львів"янам, і одеситам, це пофіг, але голос хмельниччан, рівнян, полтавчан, etc. втопиться на десятиліття.
  • 2002.05.21 | Serhiy Hrysch

    Ні - об"єднанню областей! (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.22 | Вася

      Re: Ні - об"єднанню областей! (-)

      А чому ні ?

      Наприклад Луцьку, Рівненську та західну частину Житомирської області
      давно пора об'єднати в Волинську землю.

      Природнім об'єднанням також виглядає Карпатська земля що об'єднає всі
      землі на південь від Дністра - Івано-Франківську, Дрогобицьку, Чернівецьку та Закарпатську області.

      Галичина - це очевидно Львівська та Тернопільська області - тобто все
      північніше Дністра.

      Поділля - також неприродньо розділено між Вінницькою, заходом Кіровоградської, Хмельницькою, та північчю Одеської областей.

      Цілком зрозуміло що такий неприродній поділ має бути змінено, питання лише коли.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.22 | Serhiy Hrysch

        Хто його знає, коли немає самоврядування.

        То 25 підпорядковуються президенту, а то 8. Тільки меньше роботу президенту. А це ж відірве "нецентральні" регіони від Києва, і створить ще один рівень ієрархії.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.05.22 | Вася

          Re: Хто його знає, коли немає самоврядування.

          >То 25 підпорядковуються президенту, а то 8.

          Не 8 а 12-14, звідкіля ви нарахували 8 ?

          >А це ж відірве "нецентральні" регіони від Києва, і створить ще один рівень ієрархії.

          Нічого подібного - просто кількість областей, чи як їх по новому називати зменшиться до 12-14 взамін нинішніх 25. А райони також збільшаться - тобто їх також стане менше і їх скоріш за все називатимуть повітами.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.05.22 | Serhiy Hrysch

            Так....

            ... все рівно правами самоврядування володіють тільки міста зараз, реально. Ну 12, а яка різниця в губернаторах, що призначаються Кучмою. Просто на цьому втратять такі міста, як Тернопіль, Луганськ, Луцьк. Просто між ними і урядом буде ще ланка вертикалі.

            Це якась стратегія. Он в Росії створили ці регіони, і вага федеративних територій зразу ж зменшилась. Може, кучмісти теж хочуть ввести "генерал гебернаторів", назвуть їх атаманами...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.05.22 | Вася

              Re: Так....

              >... все рівно правами самоврядування володіють тільки міста зараз, реально. Ну 12, а яка різниця в губернаторах, що призначаються Кучмою. Просто на цьому втратять такі міста, як Тернопіль, Луганськ, Луцьк. Просто між ними і урядом буде ще ланка вертикалі.

              Луцьк буде адмін-центром Волині, так що не втратить. Луганськ та Тернопіль - будуть звичайними містами відповідно Слобожанщини та Галичини, не велика втрата.

              >Це якась стратегія. Он в Росії створили ці регіони, і вага федеративних територій зразу ж зменшилась. Може, кучмісти теж хочуть ввести "генерал гебернаторів", назвуть їх атаманами...

              Не думаю, там взагалі-то причини інакші.

              Можна почекати поки кучманоїди відійдуть і робити цю перетасовку дещо
              пізніше, і до речі її можна робити не відразу і не всюди.

              Наприклад почати з Карпатії - дуже добрі результати будуть від
              об'єднання Чернівецької, Закарпатської, Івано-Франківської та Дрогобицької областей в одній Карпатії де проживатиме майже 5 мільйонів, що по перше дуже врівноважить саму Карпатську область
              від будь-яких спроб чи натяків якихось претензій сусідніх країн, а по друге буде відчутною по всіх параметрах противагою наприклад Донеччині. Пора Карпатії "плодити" своїх олігархів національного масштабу.

              Те саме стосується щодо Галичини що об'єднає Тернопільску та Львівську області.

              Але люди і в першу чергу місцеве начальство мають готуватися до цього
              вже і тримати ніс за вітром. Для Карпатії це означатиме зменшення кількості бюрократів принаймні втроє-вчетверо. Очевидно, що адміністративне місто Карпатії як магніт притягне корито-їдунів.
              Але в результаті Карпатія і Україна виграє - отже це добре.

              Однозначно - назви нових великих областей Карпатія, Галичина, Волинь та Поділля будуть на карті незабаром. Важливо щоб люди самі на рівні самоврядування впливали на визначення в якій області їхній район має бути, щоб не було таких казусів, що подільське місто Умань належить до Черкаської області.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.05.24 | Serhiy Hrysch

                А ДО РЕЧІ !

                Чи є десь проекти тих ініціатив по зменшенню областей? Ми то говоримо, а проекти *секретні*.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2002.05.24 | Вася

                  Re: А ДО РЕЧІ !

                  Дуже цікаве запитання !

                  Як дізнаєтеся про плани Адміністрації на цю тему - поділіться.
      • 2002.05.23 | Горицвіт

        Re: Ні - об"єднанню областей!

        Вражає ваше незнання українських реалій. Наприклад, Ви вигадали Дрогобицьку область:

        > Природнім об'єднанням також виглядає Карпатська земля що об'єднає
        > всі землі на південь від Дністра - Івано-Франківську, Дрогобицьку,
        >Чернівецьку та Закарпатську області.

        Я вже не кажу, що об'єднання Чернівецької і Івано-Франківської областей виглядає нітрохи не "природнішим", ніж існування теперішніх областей.

        Інший Ваш аргумент:

        > Коли будуть створені такі землі чи збільшені області як
        Карпатія, Галичина, Волинь, Поділля в їхніх культурно та історично традиційних місцевостях тоді алігархі східних степів будуть врівноважені потужними областями Центру та Заходу України

        настільки ефемерний, що не вартий витрат навіть на нові бланки, печатки і вивіски. А ще ж переїзд адміністрації!
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.05.23 | Вася

          Карпатія

          >Вражає ваше незнання українських реалій. Наприклад, Ви вигадали Дрогобицьку область:

          > Природнім об'єднанням також виглядає Карпатська земля що об'єднає
          > всі землі на південь від Дністра - Івано-Франківську, Дрогобицьку,
          >Чернівецьку та Закарпатську області.

          Я назвав бувшу Дрогобицьку область що е на південь від Дністра
          а отже логічно належить до Карпатського краю і за етнокультурним
          і за ментальним і за економічним характером.

          >Я вже не кажу, що об'єднання Чернівецької і Івано-Франківської областей виглядає нітрохи не "природнішим", ніж існування теперішніх областей.

          Навіщо мати 3 продубльовані адміністративні апарати на кожний мільйон
          з хвостиком жителів Карпатських областей коли в Донецькій області вистачає одного на 5.6 мільона людей.

          > Інший Ваш аргумент:
          > Коли будуть створені такі землі чи збільшені області як
          Карпатія, Галичина, Волинь, Поділля в їхніх культурно та історично традиційних місцевостях тоді алігархі східних степів будуть врівноважені потужними областями Центру та Заходу України

          :настільки ефемерний, що не вартий витрат навіть на нові бланки, печатки і вивіски. А ще ж переїзд адміністрації!

          Ви або говорите нісенітниці або жартуєте.

          Карпатія - матиме абмін-центр в одному з нинішніх обласних міст,
          отже жодного переїзду не буде, а от в інших буде лише скорочення

          Галичина - Львів так і залишиться на місці, а поріділі тернопільські
          чинуші зменшать витрати теж

          Волинь - Луцьк всі будинки для адміністрацій має і нікого перевозити нема потреби

          Щодо Поділля - ще невідомо де саме буде адміністративний центр
          Кам'янець, Хмельницький чи Вінниця, там очевидно все також є

          Вартість виготовлення 300 печаток буде в 10000 разів менша ніж зарплата штанопротирачів руко-розводителів.
  • 2002.05.22 | Вася

    Re: До об'єднання областей.

    В принципі поділ на збільшені землі і повіти (збільшені райони) має
    сенс в Україні - так що землі будуть більш подібні одна до одної
    в сенсі населення та розмірів.

    Наприклад Волиньська земля - звичайно що має сенс об'єднати Луцьку, Рівненську та більшу частину Житомирської області в одну землю Волинь
    з адміністративним центром в Луцьку.

    Те саме має сенс зробити з Поділлям - а саме об'єднати в подільській землі з адміністративним центром в Кам'янці-Подільському
    Вінницьку, Хмельницьку та частину Кіровоградської області з Уманню та
    північ Одеської області.

    Карпатська Земля з адміністративним центром в Станіславі очевидно має об'єднати Івано-Франківську, Чернівецьку, Закарпатську та частину Львівської області що колись називалась Дрогобицькою областю - тобто все від Дністра.

    Галицька Земля з адміністративним центром в Львові може об'єднати Тернопільську та Львівську облість за виключенням всіх задністровських земель та бувшої Дрогобицької області що тяжіє до Карпатської землі.

    Київська земля найімовірніше вбере в себе Київську область, cхідну
    частину Житомирської області та місто Київ.

    Запорізька земля може об'єднати Запорізьку, Херсонську та Дніпропетровську області за виключенням західної частини та Кривого Рогу що може бути приєднана до

    Чорноморської землі що складатиметься з Одеської, Миколаївської та
    західної частини Дніпропетровської області.

    Слобожанська земля з центром в Харкові може об'єднати Харківську, більшу північну частину Луганської області.

    Донецька земля може об'єднати Донецьку область та південну частину Луганської області від Донця.

    Чернігівська земля може об'єднати Чернігівську та більшу західну частину Сумської області.

    Полтавська область, Черкаська та залишок Кіровоградської можуть
    утворити Придніпровську землю з адміністративним центром в Чигирині.

    Кримська земля очевидно вбере в себе Кримську Автономію та Севастополь.

    Які інші думки має товариство ?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.22 | Горицвіт

      Re: До об'єднання областей.

      Вася писав(ла):

      > та частину Кіровоградської області з Уманню та
      > північ Одеської області.

      Умань належить зараз до Черкаської області, а не Кіровоградської.

      А взагалі, може Ви скажете - НАВІЩО вся ця затія?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.22 | Вася

        Re: До об'єднання областей.

        Поділля : та частину Кіровоградської області з Уманню та
        > північ Одеської області.

        >Умань належить зараз до Черкаської області, а не Кіровоградської.

        Можливо я помилився в якій то області, але знаю напевно що
        Умань - то Поділля. Якої халепи то є в Черкаській області - чи
        ви знаєте ?

        >А взагалі, може Ви скажете - НАВІЩО вся ця затія?

        Шоб не плодити непотрібних витрат. Акцент самоврядування в Україні варто зсунути до Земель (збільшених Областей) та повітів (збіьшених районів). А робити це доцільно тоді коли поділ є закономірним не лише з точки зору економіки, а також етнокультурних особливостей.

        Що цікаво - в еру раднаргоспів Хрущова, такий підхід витягнув післявоєнну економіку дость ефективно та швидко. Хоча змінити поділ тоді не встигли, а може і не хотіли.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.05.22 | Вася

          Карпатія, Галичина, Волинь, Поділля

          Коли будуть створені такі землі чи збільшені області як
          Карпатія, Галичина, Волинь, Поділля в їхніх культурно та історично традиційних місцевостях тоді алігархі східних степів будуть врівноважені потужними областями Центру та Заходу України

          Карпатія - 4.5 мільйони населення
          Галичина - 4 мільйони населення
          Волинь - 4 мільйони населення
          Поділля - 4 мільйони населення
        • 2002.05.23 | Горицвіт

          Re: До об'єднання областей.

          Вася писав(ла):
          > Поділля : та частину Кіровоградської області з Уманню та
          > > північ Одеської області.
          >
          > >Умань належить зараз до Черкаської області, а не Кіровоградської.
          >
          > Можливо я помилився в якій то області, але знаю напевно що
          > Умань - то Поділля. Якої халепи то є в Черкаській області - чи
          > ви знаєте ?

          До речі, південь Житомирської області (Бердичів) - це теж Поділля. Ну і що? Мало хто такі речі взагалі зауважує.

          >
          > >А взагалі, може Ви скажете - НАВІЩО вся ця затія?
          >
          > Шоб не плодити непотрібних витрат.

          Нові печатки, бланки, вивіски. Переїзд адміністрації. Нові приміщення.

          > Акцент самоврядування в Україні варто зсунути до Земель (збільшених Областей) та повітів (збіьшених районів).

          Самоврядування треба, по-перше, створити. Акцент зсунути на рівень населених пунктів, де, власне, і живуть люди.

          > Що цікаво - в еру раднаргоспів Хрущова, такий підхід витягнув післявоєнну економіку дость ефективно та швидко. Хоча змінити поділ тоді не встигли, а може і не хотіли.

          Зараз ринкова економіка. Економіка не керується (не повинна керуватися) ні з областей, ні з інших адміністративних одиниць. Основа економіки - підприємство, яке керується своєю вигодою і законами. Економічні закони мають бути спільні для всієї держави - для ефективності бізнесу.

          -----------------------------
          Знайдіть свіжішу карту, почитайте українську пресу, дізнайтеся, які проблеми зараз актуальні.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.05.23 | Вася

            Поділля - які території туди належать

            Вся Хмельницька область окрім крайньої півночі що є Волинь,
            вся Вінницька область,
            Умань і околиці з Черкаської області,
            Бердичів і південні околиці Житомирської області.
            Північні райони Одеської області.

            >Нові печатки, бланки, вивіски. Переїзд адміністрації. Нові приміщення.

            Все те саме - лише скорочується, бо замість 2-3 областей буде 1

            >Самоврядування треба, по-перше, створити. Акцент зсунути на
            >рівень населених пунктів, де, власне, і живуть люди.

            Поки нові збільшені області не будуть збирати місцеві податки -
            нічого не буде. І ті місцеві податки мають враховувати специфіку
            області.

            > Що цікаво - в еру раднаргоспів Хрущова, такий підхід витягнув післявоєнну економіку дость ефективно та швидко. Хоча змінити поділ тоді не встигли, а може і не хотіли.

            >Зараз ринкова економіка. Економіка не керується (не повинна керуватися) ні з областей, ні з інших адміністративних одиниць. Основа економіки - підприємство, яке керується своєю вигодою і законами. Економічні закони мають бути спільні для всієї держави - для ефективності бізнесу.

            -----------------------------
            >Знайдіть свіжішу карту, почитайте українську пресу, дізнайтеся, які проблеми зараз актуальні.

            1-а проблема грошей
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.05.23 | Горицвіт

              Отже, аргумент про східних олігархів Ви зняли?

              Вася писав(ла):
              > Вся Хмельницька область окрім крайньої півночі що є Волинь,
              > вся Вінницька область,
              > Умань і околиці з Черкаської області,
              > Бердичів і південні околиці Житомирської області.
              > Північні райони Одеської області.

              З цим згоден.

              > >Самоврядування треба, по-перше, створити. Акцент зсунути на
              > >рівень населених пунктів, де, власне, і живуть люди.
              >
              > Поки нові збільшені області не будуть збирати місцеві податки -
              > нічого не буде. І ті місцеві податки мають враховувати специфіку
              > області.

              Я не бачу, чому місцеві податки мають збирати області, а не міста.
              І яка така специфіка в гігантських областей?

              > >Знайдіть свіжішу карту, почитайте українську пресу, дізнайтеся, які проблеми зараз актуальні.
              >
              > 1-а проблема грошей

              Перша проблема - зміна системи влади з метою подолати корупцію, неефективність, узурпацію і наблизити владу до людей.

              > Навіщо мати 3 продубльовані адміністративні апарати на кожний
              > мільйон з хвостиком жителів Карпатських областей коли в Донецькій області вистачає одного на 5.6 мільона людей.

              Навіщо взагалі мати обласний апарат в теперішньому роздутому вигляді - от у чому проблема. І об'єднання областей - це косметичний захід, який нічого не змінить.

              Чи дістали Ви вже сучасну карту України? :)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.05.24 | Вася

                Звичайно ні.

                >Чи дістали Ви вже сучасну карту України? :)

                :-) Так і не одну а декілька.

                Може підкажете де знайти карти масштабу 1:100000
                для Словаччини Румунії Молдови Білорусі Польщі ?

                І які на вашу думку території мають належати до Карпатії та чому ?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2002.05.24 | Горицвіт

                  Re: Звичайно ні.

                  Вася писав(ла):

                  > Може підкажете де знайти карти масштабу 1:100000
                  > для Словаччини Румунії Молдови Білорусі Польщі ?

                  Щось типу такого:
                  http://www.mapquest.com/atlas/?region=europe

                  > І які на вашу думку території мають належати до Карпатії та чому ?

                  Не знаю. Просто Поділля мені ближче.

                  А взагалі, мені не дуже цікаві ваші територіальні ігри, хоча в дитинстві я теж захоплювався: розмальовував фломастером велику карту світу.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2002.05.24 | Вася

                    Re: Звичайно ні.

                    > > І які на вашу думку території мають належати до Карпатії та чому ?

                    >Не знаю. Просто Поділля мені ближче.

                    Якщо на те пішло - чому Все Поділля не є однією з областей України
                    і що на вашу думку можна і варто зробити в цьому напрямку окрім
                    розмальовування карт фломастерами ?
  • 2002.05.24 | Кормілєц ©

    А якщо забрати столицю з Києва? (-)

    -
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.24 | Вася

      Якщо перенести парламент в Чигирин - буде цікаво.

      Там вже точно депутати матимуть можливість лише робити закони,
      що і добре !
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.24 | Кормілєц ©

        Я не жартую! (+)

        Поки-що.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.05.24 | Вася

          Раду в Чигирин

          А знаєте скільки Україна зекономить тому що не треба буде народним слугам надавати 4-5 кімнатне житло вартістю по 50 000 USD в Києві депутатам всіх каденцій.

          а от в Чигирині - будь-ласка ! Можна виділити навіть приватні участки на кожного депутата по 25 соток, як дарунок, для відродження Чигирина.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.05.24 | Вася

            Re: Раду в Чигирин

            Найцікавіший ефект від перенесення Ради в Чигирин відчують на собі
            "алігархі" - вони просто більше не захочуть бути в Парламенті,
            що і буде найефективнішим позитивом для України загалом.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.05.24 | Кормілєц ©

              Оце вже конструктив!

              Думаю, десь відсотків на 50-65 корупцію можна буде "взути".
              А може всі 80%? Й регіони піднімуться. З того щастя.
              Щось у цьому є.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.05.24 | Вася

                Re: Оце вже конструктив!

                >Думаю, десь відсотків на 50-65 корупцію можна буде "взути".
                >А може всі 80%? Й регіони піднімуться. З того щастя.
                >Щось у цьому є.

                Такий самий підхід варто застосувати щодо адміністративних центрів
                збільшених областей - і ці адміністративні центри де будуть "зазідати прозасідашієся" не обов'язково мають бути в найбільшому місті збільшеної області - навіть краще коли ці адміністративні центри будуть в невеликих тихих історичних містах.

                Америка від цього виграла, виграє і Україна.

                Адміністрації збільшених областей має сенс мати там де тихо і спокійно - що є передумовою результативної і ефективної праці, та виключення спокус корупції природнім шляхом - виключенням можливих економічних впливів корумпованих урбанізованих "алігархав" географічною відстанню.

                Поділля - Кам'янець
                Волинь - Луцьк, Остріг
                Придніпров'я (Київщина) - Чигирин
                Галичина - Галич
                Карпатія - Коломия (Ужгород) ...
                Чернігівщина-Сумщина - Батурин ...

                Цікаве питання полягає лише в тому чи люди в Україні зацікавлені
                в переміщенні акцетів прийняття рішень ближче до них і чи готові
                пропихати такий напрямок.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2002.05.24 | Іван

                  Ґеніяльно! Відкрито новий спосіб боротьби з олігархами.

                  >виключенням можливих економічних впливів корумпованих урбанізованих "алігархав" географічною відстанню.

                  Може пан буде ласкавий навести ілюстрацію, як географічна відстань буде обмажувати впливи? Яка, на Васіну цікаву думку, дальнобійність середнього олігарха? Чи залежить вона від рельєфу місцевости? Чи падає вплив олігарха оборнено-квадратично до відстані?
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2002.05.24 | Вася

                    Re: Ґеніяльно! Відкрито новий спосіб боротьби з олігархами.

                    > >виключенням можливих економічних впливів корумпованих урбанізованих "алігархав" географічною відстанню.

                    >Може пан буде ласкавий навести ілюстрацію, як географічна відстань буде обмажувати впливи?

                    100-150 км від великого міста де корумповані урбанізовані "алігархи"
                    мають властивість перебувати.

                    >Яка, на Васіну цікаву думку, дальнобійність середнього олігарха?

                    Така що йому набридне щодня їздити - 100-150-200 км в залежності від
                    вредності.

                    >Чи залежить вона від рельєфу місцевости?

                    Звичайно - час подорожі від рельєфу місцевости зростає, отже
                    якщо рельєф гірського типу з бездоріжжям - то може і 50 км вистачити

                    Критерій - час від середньостатистичного місця спання "алігарха"
                    до місця засідання законодавчого органу.

                    Якщо час в один бік складає 2 години (4 години на день) то вони замордуються щвидко.

                    > Чи падає вплив олігарха оборнено-квадратично до відстані?

                    вплив олігарха падає оборнено-квадратично до чаcу добирання від
                    місця його спання до місця щоденного протирання штанів в законодавчому органі.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2002.05.24 | Іван

                      Отже вплив Медведчука на Закарпаття виключений?(-)

                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2002.05.24 | Вася

                        Чи Ви читаєте уважно ?

                        > Отже вплив Медведчука на Закарпаття виключений?(-)

                        Яка відстань від місця його спання до місця щоденного протирання штанів
                        в годинах ? Як вирахуєте - дайте знати :-)

                        Якщо б парламент України був в Ужгороді (Чигирині) - то цей час би для тієї самої персони дорівнював-би немалій цифрі - що б примусило його покинути штанопротирачну діяльність.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2002.05.24 | Іван

                          А переїхати до Чигирина Медведчуку грошей забракне?(-)

                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2002.05.24 | Вася

                            Нехай їде !

                            Цікаво, скільки серед жінок 450 штанопротирачів погодяться на переїзд в Чигирин ?
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2002.05.24 | Іван

                              Ну це вже зовсім убивчий арґумент. Я пас (-)

                            • 2002.05.24 | Іван

                              Гіпотеза: Вася -- аґент нежонатих олігархів (-)

                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2002.05.24 | Вася

                                Гіпотеза нелогічна

                                Бо жоден нежонатий олігарх добровільно в Чигирин не переїде :-)

                                Як до речі і жонатий :-)
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2002.05.24 | Іван

                                  З любови до тріумфалоса олігархи відмовляться від влади?

                                  Гіпотеза була логічна, бо жінки наводилися як арґумент.
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2002.05.28 | Serhiy Hrysch

                                    Розпорошити увагу олігархів шляхом більшого самоврядування.

                                    Зараз все сконцентроване, а в той же час кушнарьовщина приймає рішення, що змінює закон про мови. Коли буде більше самоврядування, у той же час жосрстокий контроль за Конституцією і загальнонаціональними законами, то і менше маніпуляцій буде, а олігархи стануть місцевими "успішними підприємцями".
                                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                    • 2002.05.28 | Вася

                                      Re: Розпорошити увагу олігархів шляхом більшого самоврядування.

                                      Верховну Раду в Чигирин !
  • 2002.05.25 | Олексій

    Цікава стаття з часопису "Перехід-IV" (www.perehid.org.ua)

    Петро ЖУК
    Директор Центру з інформаційних проблем територій НАН України
    ДО РОЗРОБКИ НОВОГО АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПОДІЛУ УКРАЇНИ
    1. МЕТА НОВОГО АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПОДІЛУ УКРАЇНИ:
    а) простота і ефективність управління;
    б) стійкість і стабільність держави;
    в) розвиток невеликих міст, сіл, відродження віддалених від промислово-культурних центрів населених пунктів, розвиток національної культури і етнічних особливостей, децентралізація в регіонах;
    г) рівномірний розвиток на всій території, територіально рівномірне використання потенціалу держави.
    2. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ
    Україна повинна складатися з 90—100 округів, найбільші міста переводяться в республіканське підпорядкування. Достатньо велика кількість адміністративних одиниць першого порядку забезпечує більшу стійкість і є характерною для унітарних держав, розміри яких подібні до України (Франція — 96 департаментів, Туреччина — 67 ілів, Таїланд — 73 чанґвати, Філіпіни — 74 провінції та ін.).
    Регіони, які найбільше претендують на відокремленість в Україні, значно більші від пропонованих округів, отож кожен з таких регіонів складатиметься з кількох округів, що утруднить скоординовані дії щодо їхньої сепарації.
    Збільшення кількості адміністративних одиниць першого порядку дозволить добитися рівномірнішого розвитку територій і промислового й культурного розвитку міст, які стануть новими обласними центрами, та територій навколо них. Частково це відбудеться за рахунок розвантаження старих обласних центрів, що, зокрема, корисно з погляду екології.
    Новими обласними центрами — тобто центрами округів — стануть чимало історичних та культурних центрів, що, серед іншого, сприятиме відродженню історичної пам’яті.
    Ефективну координацію багатьох одиниць легше забезпечити на верхньому рівні (Київ), ніж на нижньому (обласному), оскільки в центрі легше знайти потенціал для забезпечення управління багатьма округами, ніж в області — багатьма містами і селами.
    В округах буде по 300—400 населених пунктів, кожен з яких становитиме самостійну адміністративну одиницю найнижчого рівня. Всі вони будуть самі собою розпоряджатися, і всі матимуть змогу стати перспективними.
    3. КРИТЕРІЇ ПОДІЛУ ТЕРИТОРІЇ НА АДМІНІСТРАТИВНІ ОДИНИЦІ
    3.1. Критерії однорідності:
    а) приблизно однакова кількість населених пунктів (основний критерій);
    б) приблизно однакова кількість населення;
    в) приблизно рівна площа.
    3.2. Фактори, які сприяють створенню дрібніших, ніж середні
    (за критеріями однорідності) одиниць:
    а) історична і культурна значущість;
    б) значний ресурсний потенціал (у першу чергу невикористані резерви);
    в) стратегічне (вузлове) територіальне розташування;
    г) наявність різких відмінностей (природних, економічних, демографічних) від сусідніх територій;
    д) недорозвиненість, невикористання потенціалу, демографічна слабкість.
    3.3. За наявності дестабілізуючих факторів можна або дрібніше розділювати зони нестабільності, або приєднувати їхні окремі частини до стабільніших зон (рішення на користь розділення або, навпаки, укрупнення залежить від типу нестабільності і розміру зони).
    3.4. Критерії вибору центра:
    а) історична і культурна єдність підпорядкованої території (основний критерій);
    б) чисельність населення;
    в) промислова багатогалузевість;
    г) наявність і значення транспортного вузла (зв’язок як усередині підпорядкованих одиниць, так і з центром та іншими одиницями).

    3.5. Критерії зв'язності (об’єднання територій в адміністративну одиницю):

    а) історична, етнічна і культурна спільність;
    б) соціально-демографічна взаємодоповнюваність, яка посилює стійкість;
    в) економічні зв’язки і взаємодоповнюваність ;
    г) близькість природних умов (клімат, рельєф, ґрунти та інше).
    4. НОВИЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ПОДІЛ
    На основі вказаних критеріїв може бути реалізований поділ на 107 адміністративних одиниць першого порядку — 98 округів (при цьому Крим розділяється на 5 округів) і 9 міст центрального підпорядкування: Київ (з містами Бориспіль і Бровари), Львів, Харків, Дніпропетровськ, Одеса (з Іллічівськом), Запоріжжя, Донецьк, Сімферополь і Севастополь. У середньому пропонується округ з 6-ти нинішніх районів.
    Ефект від пропонованого поділу України має виявитися у посиленні стабільності держави, одноріднішому розвитку територій, відродженні історичних центрів, виграші у соціальному, культурному та екологічному аспектах. Конкретній оцінці цей ефект не підлягає, але передбачається дуже великим.
    Для оцінки ефекту від скорочення апарату управління необхідний аналіз функцій усіх елементів цього апарату при новому державному устрої. Однак уже зараз можна зробити такі попередні оцінки:
    - центральний апарат за рахунок збільшення кількості об’єктів управління першого рівня зросте у 1,5 — 2 рази;
    - апарат округів у порівнянні з нинішніми областями зменшиться приблизно у 3 рази.
    Таким чином, при збільшенні кількості адміністративних одиниць першого рівня і скороченні адміністративних одиниць другого рівня (районів), загальні витрати на утримання усіх ланок адміністративного апарату України зменшаться приблизно удвічі.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.27 | Вася

      Re: Цікава стаття з часопису "Перехід-IV" (www.perehid.org.ua)

      Якої халепи хочуть причепити російську назву округ коли є історична назва українська назва повіт ?
    • 2002.05.28 | ilia25

      Це лише доводить,що нацiоналізм рутинно конфліктує з демократією

      (-)
  • 2002.05.27 | WWW.ZAKON.KS.UA

    Re: До об'єднання областей.


    З обговорення дійсно народилася цікава пропозиція - так має працювати віртуальний Уряд України. Кожен крок влади повинен мати мету. Кроки повинні бути спрямовані на поліпшення економики України взагалі, а не однієї області, регіона чи навіть міста. Так ось саме чудове що пролунало - це пропозиція про Чернігів. Як що серйозно, то дійсно обранці повинні розбудувати місто-влади - Раду до центру найбіднішого регіону. Це не лише надасть змогу обранцям бути близче до людей, дасть новий поштовх розвитку будівництва, робітничи місця, але й дійсно зруйнує більшу частку коррумпованої мережи. Ми тут всі патріоти і всі будуть пропонувати свої області. Але скажить б.л. де є Дніпро і два моря? Не теба глузувати з назви старого міста. Будуйте нове! Країна отримає отримає багатоцільовий національний приоритет. Хтось скаже - і тут Остапа понесло... Відповім - вільшисть програм обранців до виборів були більш радікальними. І вони зараз у Києві.
    Welcom to Kherson, панове! Гадаю депутатам і Україні це буде на користь.
  • 2002.05.27 | Skhidnyak

    Ком.-соц. області і райони - це минуле

    Нова Україна потребує нового адмін. поділу. Це є однією з умов подолання нею УССРовості а українцями - совкової психології.
    Згадаймо: прибалти одразу поміняли адм.-тер. устрій, назви парламентів та інших органів управління (поліція - не міліція!), ліквідували комун. назви вулиць, насел. пунктів і символіку. Україна лише вивісила синьо-жовті прапорці над пам"ятниками лєніну і на тім заспокоїлась.
    Нам потрібна докорінна зміна як самої влади так і символів колоніяльної доби.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.05.28 | Вася

      Карпатія, Галичина, Волинь, Поділля - крок до нової України

      Коли будуть створені такі землі (чи збільшені області), як
      Карпатія, Галичина, Волинь, Поділля в їхніх культурно та історично традиційних місцевостях - це буде перший крок до Нової України.

      Карпатія - 4.5 мільйони населення
      Галичина - 4 мільйони населення
      Волинь - 4 мільйони населення
      Поділля - 4 мільйони населення
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.05.28 | Вася

        Карпатія, Галичина, Волинь, Поділля - олігархи злякалися

        І намагаються відколоти від страшної їм Галичини тернопільську
        область та безпідставно приєднати її до Поділля.

        http://www.perehid.kiev.ua/observer/225.html


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".