Ймовірна причина загибелі Миколи Плаксія
05/28/2002 | Майдан-ІНФОРМ
Колишній керівник компанії "Національні авіалінії
України" Микола Плаксій усіма силами намагався не допустити банкрутства компанії, в якому були зацікавлені "деякі люди", і докладав великих зусиль до того, щоб компанія знову працювала.
Про це в повідомив заступник віце-президента "Національних
авіаліній України" з організації льотної роботи Володимир Соболєв. Він повідомив, що в жовтні 2001 року Держдепартамент авіатранспорту при Міністерстві транспорту України призупинив дію сертифікату на льотну діяльність компанії "Національні авіалінії України" через її фінансову неспроможність, і з того часу жоден літак, крім орендованих іншими компаніями, не злітав у повітря. "І хтось був зацікавлений у тому, щоб компанія і надалі не працювала, а потім збанкрутіла зовсім", - наголосив він.
Як сказав В.Соболєв, М.Плаксій докладав максимум зусиль до того, щоб сертифікат на льотну діяльність "Національних авіаліній України" було поновлено, і на сьогодні вже підготовлено пакет документів, необхідних для цього.
Зараз борги компанії із зарплати становлять близько 3
млн. грн., однак більшість боргів утворились ще в 1997-1998 роках, тобто до приходу М.Плаксія на посаду голови правління і президента компанії.
"Я думаю, що ми зможемо поновити сертифікат, якщо ніхто нам не буде заважати", - заявив Соболєв і додав, що найкращою пам'яттю про М.Плаксія буде те, що літаки "Національних авіаліній" знову почнуть літати.
Екс-президента "Національних авіаліній України" Миколу
Плаксія, який загинув 24 травня, поховали сьогодні на київському цвинтарі "Берковці".
УНІАН
P.S. Звичайно, якщо компанія збанкрутує, і змінить власника, то ми взнаємо хто ці невизначені "невідомі люди".
України" Микола Плаксій усіма силами намагався не допустити банкрутства компанії, в якому були зацікавлені "деякі люди", і докладав великих зусиль до того, щоб компанія знову працювала.
Про це в повідомив заступник віце-президента "Національних
авіаліній України" з організації льотної роботи Володимир Соболєв. Він повідомив, що в жовтні 2001 року Держдепартамент авіатранспорту при Міністерстві транспорту України призупинив дію сертифікату на льотну діяльність компанії "Національні авіалінії України" через її фінансову неспроможність, і з того часу жоден літак, крім орендованих іншими компаніями, не злітав у повітря. "І хтось був зацікавлений у тому, щоб компанія і надалі не працювала, а потім збанкрутіла зовсім", - наголосив він.
Як сказав В.Соболєв, М.Плаксій докладав максимум зусиль до того, щоб сертифікат на льотну діяльність "Національних авіаліній України" було поновлено, і на сьогодні вже підготовлено пакет документів, необхідних для цього.
Зараз борги компанії із зарплати становлять близько 3
млн. грн., однак більшість боргів утворились ще в 1997-1998 роках, тобто до приходу М.Плаксія на посаду голови правління і президента компанії.
"Я думаю, що ми зможемо поновити сертифікат, якщо ніхто нам не буде заважати", - заявив Соболєв і додав, що найкращою пам'яттю про М.Плаксія буде те, що літаки "Національних авіаліній" знову почнуть літати.
Екс-президента "Національних авіаліній України" Миколу
Плаксія, який загинув 24 травня, поховали сьогодні на київському цвинтарі "Берковці".
УНІАН
P.S. Звичайно, якщо компанія збанкрутує, і змінить власника, то ми взнаємо хто ці невизначені "невідомі люди".