ДЕФІЦИТ УКРАЇНСЬКОГО НА МАЙДАНІ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ЗРІС.
06/02/2002 | Українець
(Мова не про архітектуру).
Пройшло десять років із часу перейменування центральної площі нашої столиці, у Майдан Незалежності.
Чи багато чого з’явилось тут такого, що могло б радувати й надихати українську душу свідомого громадянина незалежної держави?
Я не про архітектурні перебудови, не про шумні баталії з концертами і карнавалами, не про помпезні святкування з феєрверками й пивом. – Я про просту можливість придбати скромну українську символіку (прапори, прапорці, значки), історико-патріотичну літературу, записи фонограм українських виконавців.
До недавнього часу, ще багато чого з того дефіциту можна було придбати тут – прямо біля поштамту під відкритим небом на видноті.
В дощ і сніг, в спеку й холод, ні від кого і ні від чого незахищені, десяток істинних, не на словах, а на ділі, патріотів, займались розповсюдженням і пропагандою вище названих речей.
Та відкрився “Глобус” (де нічого українського, окрім гірлянд із жовто-блакитних кульок, не помітиш) і наших патріотів, що десять років, як солдати - від темна до темна, без вихідних і свят, стояли на варті відродження національного духу в Україні, РОЗІГНАЛИ нарядом міліції, як злочинців.
Чи є ще десь у Європі така столиця, у якій би її гості й мешканці були б так просто, можна навіть сказати: по вандальському, полишені можливості купити, або хоч потримати у руках символіку рідної держави?..
Люди, про яких мова, не здаються. Різними засобами намагаються звернути увагу властей міста і депутатів на недопустимість такого бездумного і бездушного до них і їхньої справи відношення, та ніхто поки що, з обтяжених владою, не хоче їх помічати, а тим паче вислухати й допомогти.
Наші вигнанці, як і раніше кожного дня приходять на місце своєї втраченої роботи, збирають підписи підтримки від не байдужих громадян. Шукають можливості достукатися до влади і чекають… Чекають.
Що ж тоді може зватись патріотизмом, як не допомога повернути до справи людей, які ні чим іншим, окрім як відродженням й зміцненням національної самосвідомості у співвітчизників, займатися не бажають?
Прошу відгукнутися усіх не байдужих.
Петро Українець.
gooo@ukr.net
Пройшло десять років із часу перейменування центральної площі нашої столиці, у Майдан Незалежності.
Чи багато чого з’явилось тут такого, що могло б радувати й надихати українську душу свідомого громадянина незалежної держави?
Я не про архітектурні перебудови, не про шумні баталії з концертами і карнавалами, не про помпезні святкування з феєрверками й пивом. – Я про просту можливість придбати скромну українську символіку (прапори, прапорці, значки), історико-патріотичну літературу, записи фонограм українських виконавців.
До недавнього часу, ще багато чого з того дефіциту можна було придбати тут – прямо біля поштамту під відкритим небом на видноті.
В дощ і сніг, в спеку й холод, ні від кого і ні від чого незахищені, десяток істинних, не на словах, а на ділі, патріотів, займались розповсюдженням і пропагандою вище названих речей.
Та відкрився “Глобус” (де нічого українського, окрім гірлянд із жовто-блакитних кульок, не помітиш) і наших патріотів, що десять років, як солдати - від темна до темна, без вихідних і свят, стояли на варті відродження національного духу в Україні, РОЗІГНАЛИ нарядом міліції, як злочинців.
Чи є ще десь у Європі така столиця, у якій би її гості й мешканці були б так просто, можна навіть сказати: по вандальському, полишені можливості купити, або хоч потримати у руках символіку рідної держави?..
Люди, про яких мова, не здаються. Різними засобами намагаються звернути увагу властей міста і депутатів на недопустимість такого бездумного і бездушного до них і їхньої справи відношення, та ніхто поки що, з обтяжених владою, не хоче їх помічати, а тим паче вислухати й допомогти.
Наші вигнанці, як і раніше кожного дня приходять на місце своєї втраченої роботи, збирають підписи підтримки від не байдужих громадян. Шукають можливості достукатися до влади і чекають… Чекають.
Що ж тоді може зватись патріотизмом, як не допомога повернути до справи людей, які ні чим іншим, окрім як відродженням й зміцненням національної самосвідомості у співвітчизників, займатися не бажають?
Прошу відгукнутися усіх не байдужих.
Петро Українець.
gooo@ukr.net
Відповіді
2002.06.02 | Воланд
"...та добре вигострить сокиру, та й заходиться вже будить ...
...хиренну волю"( Т.Г. Шевченко)
2002.06.02 | Грек
Re: ДЕФІЦИТ УКРАЇНСЬКОГО базару НА МАЙДАНІ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ЗРІС.
Бачив я тих патріотів, як був у Києві на святкування незалежності. Стояли якісь огрядні тіточки і, виблискуючи на сонці залізними зубами, з комерційними посмішками пропонували брудну припорошену літературу, обгорнуту у кульки - типу "Євреї на Україні" і таке інше. Але, бачить бог, я б їм все простив, якби... страшно написати, але тітки розмовляли російською мовою з виразним тамбовським акцентом:). Я як почув, сплюнув і пішов геть. Це було моїм чи не найсильнішим враженням від вояжу.Тепер я дуже радий, що той базар нарешті розігнали. Давно пора - це вам не Африка, нема чого перетворювати центральну площу на циганський табір.
2002.06.03 | Augusto
До речі дуже цікава книжка! Абсолютно НЕ антисемітська.
Грек писав(ла):> пропонували брудну припорошену літературу, обгорнуту у кульки - типу "Євреї на Україні" і таке інше.
В мене колись був примірник - інвентаризує позитивну улогу українців єврейського походження в розвиток України, включує і казаків єврейського походження та ін., здається написана або євреєм-патріотом України, або з співробітництвом євреїв-патріотів, цікаво почитати, єдино я не певен того, що назву, що Ви подали я правільно згадав, здається та книжка називалася ще страшніше "Жиди та Україна" і виглядала ззовні як підручник з погромів - жахливо видана, це не закриєш абсолютно НЕ антисемітським змістом .
2002.06.03 | Грек
ми з вами про різні книги (-)
2002.06.03 | Augusto
Хто ж його знає.
Не маю сумнівів, що втрата роботи є досить серьйозною проблемою для тих, хто дійсно працював там. Не знаю, якщо йшлося про продаж ультра-правої чи іншої непридатної ні до чого літератури, це одна справа, звичайно те, що коїлося колись біля паркану - базарчик національної символики на брудному асфальті є неподобством, але зважайте на те, що нікому все не було цікавим, як не було жодної спроби вдосконалити все, так не було чомусь потреби прибирати, прикрашати і раптом, зненацька, з кийками, без оголошення війни, влітає кіннота, дуже невдалий момент, з черговою показовою байдужостю влади до проблем людей. Засівається рясно ненависть і нетерпимість, подивимось, який буде врожай.2002.06.03 | Мартинюк
Ваша реакція дуже примітивна...
Бо Ви таки дійсно полінувалися подивитися ту книжку, яка Вас як обурила, а по друге Вам захотілося щоб ці книжки продавали стрункі дівчатка з унівеситеською філогічною освітою. Такі є в києві, але вони чомусь більш охоче займаються наданням секс послуг а не торгівлею книгами.Брутальний розгін цього базарчику - без створення якихось цивілізованих еквівалентів у вигляді книжних магазинів чи павільйонів є подією абсолютно знаковою. Зараз маю проблеми із купівлею україномовних пісеньок та казок для дітей, оскільки їі можна було купити лише в цьому місці.
Логіка Вашої реакції дуже проста - "добвай своє, бо воно вже побите, брудне, закривавлене і нікчемне"
2002.06.03 | Breathe
А що там знакового?
Знаєте біля багатьох станцій метро розганяють стихійні ринки. Можуть бути незручності, але місто стає троха охайніше.Чи ви вважаєте що якщо там українські казочки то це можна будь де виставляти і робити ринок? Це такий товар як і інші... Буде попит - будуть і продавці
Мартинюк писав(ла):
> Бо Ви таки дійсно полінувалися подивитися ту книжку, яка Вас як обурила, а по друге Вам захотілося щоб ці книжки продавали стрункі дівчатка з унівеситеською філогічною освітою. Такі є в києві, але вони чомусь більш охоче займаються наданням секс послуг а не торгівлею книгами.
>
> Брутальний розгін цього базарчику - без створення якихось цивілізованих еквівалентів у вигляді книжних магазинів чи павільйонів є подією абсолютно знаковою. Зараз маю проблеми із купівлею україномовних пісеньок та казок для дітей, оскільки їі можна було купити лише в цьому місці.
>
> Логіка Вашої реакції дуже проста - "добвай своє, бо воно вже побите, брудне, закривавлене і нікчемне"
2002.06.03 | Augusto
Різниця між огірками та укр.культурою...
Breathe писав(ла):> Чи ви вважаєте що якщо там українські казочки то це можна будь де виставляти і робити ринок? Це такий товар як і інші... Буде попит - будуть і продавці
нажаль, дуже тонка та невловима, але зазвичай держава підтримує розвиток національної культури. Ніхто б і не вступавстя за неохайні ятки з яких продавалася різноманітна література, але будьте чесні - таку (та і взагалі вже дійшло до того, що і будь-що українською мовою!) літературу є просто неможливим купити в іншому місці...
Тому без розумної альтернативи це просто черговий самовбивчий випад.
Але сама структура Ваших думок викликає особисто в мене захват: а чи все в житті має рухатися тільки попитом?
2002.06.03 | Breathe
Re: Різниця між огірками та укр.культурою...
:)))З україномовною літературою українських авторів дійсно проблема. І напевно не тому що її не можна придбати, а тому що високого попиту немає. Нажаль це факт. Причини відсутності попиту: а) русифіковані читачі б) невисокий середній рівень літератури, особливо популярної.
Така ситуація зазвичай спричиняє сплески манії переслідування у окремих патріотично налаштованих осіб. "Брутальний розгін"...., та ще й ніхто "цивілізований еквівалент" не створив...
Україномовні книжки взагалі (тобто включаючи перекладені) мені здається представлені в Києві доволі широко. На майдані, я памятаю, був вибір книжок по історії національного відродження (від УПА до сучасних речей), плюс сувеніри та деяка сумнівно-прикольна література про Україну-батьківщину світової цивілізації. Я вважаю що така література могла би регулюватися попитом, а не підтримуватися на податкові гроші в центрі столиці.
тому ринок на майдані це огірки, а підтримка культури - це податкові пільги для книговидавців на певний термін, що повинні зробити україномовні книжки більш доступними по ціні, а потім все буде регулюватися попитом.
> Але сама структура Ваших думок викликає особисто в мене захват: а чи все в житті має рухатися тільки попитом?
в довготривалій перспективі так. :)))
Augusto писав(ла):
> Breathe писав(ла):
>
> > Чи ви вважаєте що якщо там українські казочки то це можна будь де виставляти і робити ринок? Це такий товар як і інші... Буде попит - будуть і продавці
>
> нажаль, дуже тонка та невловима, але зазвичай держава підтримує розвиток національної культури. Ніхто б і не вступавстя за неохайні ятки з яких продавалася різноманітна література, але будьте чесні - таку (та і взагалі вже дійшло до того, що і будь-що українською мовою!) літературу є просто неможливим купити в іншому місці...
> Тому без розумної альтернативи це просто черговий самовбивчий випад.
2002.06.03 | Augusto
Тоді найбільший попит (традиційно) є на...
наркотики та проституцію, треба в такому випадку на Майдані Незалежності продавати опіум та побудувати величезний бордель!Це раз. По друге: як можна казати про невисокий рівень чогось, чого не має? Якщо Вас, вибачте, посадити в тюрму не давати митися та регулярно п*дити чоботом по печінці через два тижні Ви не зможете конкурувати на конкурсі краси з наодеколоненим тов. Берія в наглянцованому взутті, це об'єктивно!
2002.06.03 | Breathe
Re: Тоді найбільший попит (традиційно) є на...
"Нє нада пєрєдьоргівать!"Від того шо в амстердамі продають траву і бордель там чималенький, невже місцеві мешканці всі обдовблені лежать у вітринах RLD!? Нє, чуваки ходять в музей ван-гога і вирощують корів, правда? Отже є попит на консервативні цінності :)))
Взагалі, я більше мав на увазі перший месідж автора на ім'я Украінець. Перечитайте його уважно, це ж просто плач ярославни. Вже дістало коли скиглять, що нас всі п*дять і митися не дають...
Augusto писав(ла):
> наркотики та проституцію, треба в такому випадку на Майдані Незалежності продавати опіум та побудувати величезний бордель!
> Це раз. По друге: як можна казати про невисокий рівень чогось, чого не має? Якщо Вас, вибачте, посадити в тюрму не давати митися та регулярно п*дити чоботом по печінці через два тижні Ви не зможете конкурувати на конкурсі краси з наодеколоненим тов. Берія в наглянцованому взутті, це об'єктивно!
2002.06.03 | Augusto
Ні, не правда.
Якби вирячив очі влада пропагувала б корупцію, та розганяла кийками громадян, які б хотіли випадково почитати в ліжці щось голандською, то тоді да, але я нічого не збрехав: голандськомовна література інколи просто субсідується, як і радіо-ТБ програми.Ще раз можу сказати: маріхуана продається не для того, щоб її продавати, надягати ланцюги на шию і розтопорщувати пальці, а для того, щоб запобігати неконтрольованим формам: там якраз і пропагується шкидлівість наркотиків (навіть легких), а суспільний престиж куріння трави є на рівні пиття одеколону. Після легалізації проституції одразу впала кількість проституток, а інших вже не так легко стало бити по печинці та експлуатувати. Але де ж то зрозуміти в Україні! Брешуть гади! Технолоооооооооооооооооооооогііііііііііііііііііііііііії!
2002.06.04 | Мартинюк
"ринкова" бездіяльність...
Пануюча ідеологія українського політикуму полягає в апологетизмі БЕЗДІЯЛЬНОСТІ.Особливим шиком вважається вміння "переконливо" пояснити чому те чи інше не потрібно робити і представити свою бездіяльну( реально тупу пасовищну позицію відомих рогатих істот) як щось "далекоглядне","виважене", "помірковане" і навіть іноді "героїчне" чи просто "принципове".
В даному випадку пронується варіант "ринкової"бездіяльності.
Справляється враження що автор свої уявлення про ринок сформував з якихось лубочних брошурок ранньої перебудови і базікання "шлюбих" реформаторів на манір достопамятного Ланового, які до реального ринку мають таке саме відношення як марксизм-ленінінізм до свободи, рівності і демократії.
Зокрема автор не підозріває що попит формується,розвивається тормозиться, ,заміщується ( в даному випадку російськомовним продуктом)і навіть повністю ЗНИЩУЄТЬСЯ. Нехай собі візьме книгу по маркетингу ( можна й початкового рівня)перчитає і тут більше не меле дурниць.
Попит на російську попсу до речі стимулювався і розвивався у свій час з українського бюджету ( наприклад студія "Піонер) - йшла по лінії дотованої бюджетом піонерської організації у вже "незалежній Україні".
Ще нехай той пан по імені "Бреше" розкаже що то через ринкові механізми одномоментно з усіх київських ФМ, і навіть з майданних концертів зникла українська попса.
Колись з Москви привезли текст "Державної програми підтримки російської мови у ближньому зарубіжжі" Програма абсолютно ділова , реальна, була складена у вигляді таблиці. Зліва було "Що" - наприклад сприяння "русскоязычным трудовым колективам у финансировании рускоязычной пресси ы мероприятий по укреплению руского языка", далы йшла сума ( правдоподібно установка скільки слід вибити з "трудових колективів" - це директор , головний бухгалтер і секретарша) , а далі найцікавіше - виконавцями. Так от відповідальність за виконання цієї культурної місії покладалася і на відом всім ФСБ і на СВР ( Служба Внешней Разведки).
Цей текст благоплучно попилився на столах та портфелях українських діячів ( наприклад у Драча) не призвівши до ніяких дій з їхнього боку.Напевне просто не прочитали.
Однак на завідомо збиткові помпезні російськомовні проекти типу "Київських Відомостей" чи теперішнього Кичигінсько-Пінчуківського широкоформатного і кольорового шедевру -газети "2000" знаходилися...
Може мене ще спробують переконати у прибутковості газети "2000"? Чи спробують заставиати повірити у те що Кичигін у 1992 році за гроші із своєї ощадної книжки щомісяця і повністю безплатно поїв пивом та годував морозивом десятки тисяч жителів Києва, яких запрошували на "свято газети Києвские Ведомости" на центральний стадіон?
2002.06.04 | Breathe
Усюди шпійони....
Україна 2002...на всіх ФМ-ках сидять штірліци з СВР і нищать нашу рідну українську попсу... а радіо шансон то спланований проект російских бандюків щоб недопустити розвиток нашого блатного фольклору... а києвскія вєдомості ваащє на гроші Путіна розливають пиво на шару.
...але тут на трибуні з'являється справжній патріот, озброєний підручником з маркетингу, і виводить усіх шпійонів на чисту воду.
бурхливі оплески!
вдячна батьківщина нагороджує спасителя втічизняної культури англо-українським словником.
Мартинюк писав(ла):
> Пануюча ідеологія українського політикуму полягає в апологетизмі БЕЗДІЯЛЬНОСТІ.
> Особливим шиком вважається вміння "переконливо" пояснити чому те чи інше не потрібно робити і представити свою бездіяльну( реально тупу пасовищну позицію відомих рогатих істот) як щось "далекоглядне","виважене", "помірковане" і навіть іноді "героїчне" чи просто "принципове".
> В даному випадку пронується варіант "ринкової"бездіяльності.
> Справляється враження що автор свої уявлення про ринок сформував з якихось лубочних брошурок ранньої перебудови і базікання "шлюбих" реформаторів на манір достопамятного Ланового, які до реального ринку мають таке саме відношення як марксизм-ленінінізм до свободи, рівності і демократії.
>
> Зокрема автор не підозріває що попит формується,розвивається тормозиться, ,заміщується ( в даному випадку російськомовним продуктом)і навіть повністю ЗНИЩУЄТЬСЯ. Нехай собі візьме книгу по маркетингу ( можна й початкового рівня)перчитає і тут більше не меле дурниць.
>
> Попит на російську попсу до речі стимулювався і розвивався у свій час з українського бюджету ( наприклад студія "Піонер) - йшла по лінії дотованої бюджетом піонерської організації у вже "незалежній Україні".
> Ще нехай той пан по імені "Бреше" розкаже що то через ринкові механізми одномоментно з усіх київських ФМ, і навіть з майданних концертів зникла українська попса.
>
> Колись з Москви привезли текст "Державної програми підтримки російської мови у ближньому зарубіжжі" Програма абсолютно ділова , реальна, була складена у вигляді таблиці. Зліва було "Що" - наприклад сприяння "русскоязычным трудовым колективам у финансировании рускоязычной пресси ы мероприятий по укреплению руского языка", далы йшла сума ( правдоподібно установка скільки слід вибити з "трудових колективів" - це директор , головний бухгалтер і секретарша) , а далі найцікавіше - виконавцями. Так от відповідальність за виконання цієї культурної місії покладалася і на відом всім ФСБ і на СВР ( Служба Внешней Разведки).
>
> Цей текст благоплучно попилився на столах та портфелях українських діячів ( наприклад у Драча) не призвівши до ніяких дій з їхнього боку.Напевне просто не прочитали.
>
> Однак на завідомо збиткові помпезні російськомовні проекти типу "Київських Відомостей" чи теперішнього Кичигінсько-Пінчуківського широкоформатного і кольорового шедевру -газети "2000" знаходилися...
>
> Може мене ще спробують переконати у прибутковості газети "2000"? Чи спробують заставиати повірити у те що Кичигін у 1992 році за гроші із своєї ощадної книжки щомісяця і повністю безплатно поїв пивом та годував морозивом десятки тисяч жителів Києва, яких запрошували на "свято газети Києвские Ведомости" на центральний стадіон?
2002.06.04 | Мартинюк
Не шпійони а рік Росії
Масове перекуповування ФМ ( чи інші форми взяття під контроль )відбувалися напередодні виборів. Бидляча поведінка НацРади в цьому також всім відома. Саме Нацрада уткнула маловідомий тоді "Онікс", а тепер блатно-совківський "Шансон" в київський ефір.Факт зникнення української попси на ФМ десь у лютому - абсолютно очевидний - Драча поперли, і приїжджі московські піарюги почали "напрягати" "свои масмедія". Потім всі ці клоуни , програвши вибори безславно умотали, одначе створений ними в ФМ ефірі балаган залишився.
Нагадаю - тиск на радіо Континент ( напр вкручування шурупів у шини автомобіля головного редактора),у звязку з цим нагадаю більш ніж підозрілу атоаварійну загибель керівника музичних програм Променя, після чого Проміні почав неухильно "шансонізуватися".
Не кажу вже про "традиційні" -фінансові кидки, наїзди азорівців та їм подібних.
Рік Росії діє , наявність програм по збереженні культурної колонізації СНДівщини також не є секретом ні для кого.Програма яку я бачив датована 1995 чи 1996 роком. Вона вже тоді була вельми т"робочою" за задумом і структурою. Не думаю що програми 2002 є менш детально пророблні, профінансовані і організаційно забезпечені.
2002.06.04 | Breathe
Re: Не шпійони а рік Росії
Я вважаю таку картину дещо параноїдальною. Але сперечатися з Вами не буду.Мартинюк писав(ла):
> Масове перекуповування ФМ ( чи інші форми взяття під контроль )відбувалися напередодні виборів. Бидляча поведінка НацРади в цьому також всім відома. Саме Нацрада уткнула маловідомий тоді "Онікс", а тепер блатно-совківський "Шансон" в київський ефір.
> Факт зникнення української попси на ФМ десь у лютому - абсолютно очевидний - Драча поперли, і приїжджі московські піарюги почали "напрягати" "свои масмедія". Потім всі ці клоуни , програвши вибори безславно умотали, одначе створений ними в ФМ ефірі балаган залишився.
>
> Нагадаю - тиск на радіо Континент ( напр вкручування шурупів у шини автомобіля головного редактора),у звязку з цим нагадаю більш ніж підозрілу атоаварійну загибель керівника музичних програм Променя, після чого Проміні почав неухильно "шансонізуватися".
> Не кажу вже про "традиційні" -фінансові кидки, наїзди азорівців та їм подібних.
>
> Рік Росії діє , наявність програм по збереженні культурної колонізації СНДівщини також не є секретом ні для кого.Програма яку я бачив датована 1995 чи 1996 роком. Вона вже тоді була вельми т"робочою" за задумом і структурою. Не думаю що програми 2002 є менш детально пророблні, профінансовані і організаційно забезпечені.
2002.06.09 | Andrij
Re: Ви, певне, не читали закон РФ про "соотєчествєніков"
Почитайте ту параною, пане. Потім спробуйте дізнатись про бюджети ФСБ та інших подібних організацій. Щойно Росія скінчила платити Фіделю Кастро 200 млн доларів на рік. Вгадайте, куди саме пішли ті гроші.А те, що українські чиновники продадуть кого або що завгодно, так це добре відомо. Щойно без жодних причин припинили програму спонсорування дитячих видавництв. По телевізору тим часом показують, як українська армія бере участь в програмі "За сцєклом". Ну кому той дебільний військовий статут України потрібен? Продано!
2002.06.05 | Харченко Олександр
Браво, Мартинюк!
Хотів сам пану "бреше" відповісти, але потім вирішив почитати відповіді і не пожалкував!Все прямо і в точку.
Дійсно, типова роль сучасних 007, в основному, не в тому, щоб перескакувати з одного лікака в повітрі на інший.
В нормальних школах учать агентів як тихо "без шуму и пыли" впроваджувати і реалізовувати свої національні інтереси.
І ми маємо в гарному розумінні цього слова позаздрити росіянам як то вони роблять на теренах НАШОЇ держави.
Для приколу - історія "розгону" одного мітингу. Під час виборчої компанії зібрався такий собі мітинг де почали вистувати з лозунгами проти якогось-там кандидата депутата прямо перед його місцем роботи. Той вже розставивши пальці хотів бігти і бити морду кому зможе від такої несправедлиовсті. Його секюріті його заспокоїв і сказав що все швидко зробить. Потім він вдягся попростіше і пішов "у люди". Через десять хвилин мітинг розсмоктався. Коли він повернувся його спитали - як???
Дуже просто - ходив з пляшечкою пива і виглядом простачка та питав
- а скільки вам дали за участь у виборах?
- 15 гривен.
- Тю а нам по 20.
Обурені "учасники" порозбігалися. Мабуть за надбавкою.
2002.06.06 | Breathe
Re: Браво, Мартинюк!
Вам теж вручається грамота за бдітєльность. Ловіть шпійонів на ФМ радіо далі.А у вільний від контррозввідувальної діяльності перечитайте англо-укр. словник на літеру 'B'.
Харченко Олександр писав(ла):
> Хотів сам пану "бреше" відповісти, але потім вирішив почитати відповіді і не пожалкував!
> Все прямо і в точку.
> Дійсно, типова роль сучасних 007, в основному, не в тому, щоб перескакувати з одного лікака в повітрі на інший.
> В нормальних школах учать агентів як тихо "без шуму и пыли" впроваджувати і реалізовувати свої національні інтереси.
> І ми маємо в гарному розумінні цього слова позаздрити росіянам як то вони роблять на теренах НАШОЇ держави.
> Для приколу - історія "розгону" одного мітингу. Під час виборчої компанії зібрався такий собі мітинг де почали вистувати з лозунгами проти якогось-там кандидата депутата прямо перед його місцем роботи. Той вже розставивши пальці хотів бігти і бити морду кому зможе від такої несправедлиовсті. Його секюріті його заспокоїв і сказав що все швидко зробить. Потім він вдягся попростіше і пішов "у люди". Через десять хвилин мітинг розсмоктався. Коли він повернувся його спитали - як???
> Дуже просто - ходив з пляшечкою пива і виглядом простачка та питав
> - а скільки вам дали за участь у виборах?
> - 15 гривен.
> - Тю а нам по 20.
> Обурені "учасники" порозбігалися. Мабуть за надбавкою.
2002.06.06 | Харченко Олександр
Браво, breathe!
Дякую, пане Бриз, за ваші зауваження!Правду сказати, інколи я відчуваю на майдані свою низкосортність і нефілологічність. Зовсім як негр в якому-небудь високотехнологічному центрі.
В той же час, заходжу сюди щоб зайвий раз відчути - є ще порох у порохівницях Української інтелігенції.
Хочеться вірити, що ці високоінтелектуальні конференції виконують роль в просвіті нашого трохи затемненого суспільства. Тобто - що мужики не даремно стукочуть тут клавішами.
Наприклад в мене виникає потреба підучити українську мову, якою я, попри те що вона рідна для мене (Черкаський суржик, не літературна мова), володію гірше ніж російською. Мені це соромно, але це так.
Дякую Вам.
Breathe писав(ла):
> Вам теж вручається грамота за бдітєльность. Ловіть шпійонів на ФМ радіо далі.
>
> А у вільний від контррозввідувальної діяльності перечитайте англо-укр. словник на літеру 'B'.
2002.06.03 | Грек
навзаєм...
Мартинюк писав(ла):> Бо Ви таки дійсно полінувалися подивитися ту книжку, яка Вас як обурила,
А Ваша реакція занадто скора, бо цю книгу я не тільки дивився, але прочитав свого часу від першої сторінки до останньої, включно з бібліографією, яка містить понад 400 джерел, що я оцінив. Інакше, можливо, і не читав би. А оскільки прочитав уважно, то заявляю Вам з усією відповідальністю, що книга тенденційна і далека від об"єктивності. І додаю до цього, що це Ви чуєте від людини, яку ще ніхто в житті не звинувачував у юдофілії. І присутність її у меню майданівських патріотів мене не обурило (як людину, дуже далеку від гебрейських проблем), а радше засмутило, бо я волів би бачити там дещо інше. Книга є в Інтернеті. Смачного:
...Чому євреї не користуються з наданих їм прав i не полишають осоружної смуги осiлостi? Чому не рвуть з горезвiсним становищем “касти”, над яким так багато пролито щирих, а ще бiльше фальшивих слiз? У вiдповiдi на цi питання - вся суть справи. Жити компактною масою в єврейському нацiональному районi, хоч би де вiн не був - у Бiробiджанi, в Криму чи в пана Бога за пазухою, - значить, насамперед займатися, як i всi трудящi, продуктивною працею. А євреї цього уперто уникають. Зосередження винятково єврейського населення у певному районi їх “не влаштовує” тому, що робить практично неможливим звичайне єврейське дурисвiтство: своїх обкрадати не можна, традицiя не велить, а “чужих” немає. Крiм того, територiя колишньої смуги не тiльки дає простiр для всiляких зловживань, а й перебуває в значно кращих клiматичних та iнших умовах порiвняно з рештою географiчних районiв країни.
Тому балачки про дискримiнацiю, про “закупорку” (!) євреїв у мiстах i торгово-промислових центрах i нiбито насильне їх утримання на становищi “касти” - не що iнше, як обурлива демагогiя, чергове шахрайство, облуда удаваного слiпого, розрахована на простодушнiсть публiки...
Це була лише одна цитата з цієї книги для "непримітивних".
а по друге Вам захотілося щоб ці книжки продавали стрункі дівчатка з унівеситеською філогічною освітою. Такі є в києві, але вони чомусь більш охоче займаються наданням секс послуг а не торгівлею книгами.
А по-друге, Ви читаєте неуважно: я писав, що тим тіткам багато вибачив би, якби вони дійно переймалися тим, що роблять. Але тітки розмовляли між собою РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ, і були взагалі далекими від національних проблем. Я не знаю, звідки вони там взялися - очевидно, їх найняли торгувати "патріотизмом", як до цього вони десь у іншому місці торгували пиріжками й цигарками. І саме це мене і обурило, а ніякі не "євреї на Україні", до яких мені нема діла.
>
> Брутальний розгін цього базарчику - без створення якихось цивілізованих еквівалентів у вигляді книжних магазинів чи павільйонів є подією абсолютно знаковою. Зараз маю проблеми із купівлею україномовних пісеньок та казок для дітей, оскільки їі можна було купити лише в цьому місці.
Я не бачив в них жодної книги, яку не можна було б купити у іншому місці, а обійшов я всі "книжні" місця в Києві. Вони ж торгували переважно примітивним мотлохом (типу - Україна - пуп землі). Нормальної української літератури я в них не бачив, а бачив зате в Академкнизі, а накупив собі на Петрівці. Все, що мені було треба, я знайшов без проблем, цілу валізу, і не на Майдані.
>
> Логіка Вашої реакції дуже проста - "добвай своє, бо воно вже побите, брудне, закривавлене і нікчемне"
Жодні національні утиски не заважають тому "своєму" помитися для початку. І нема чого підтримувати той брудний імідж і створювати таке собі гето на Майдані, скиглячи про свою нікчемність, бо від того національно "відродившихся" точно не прибуде.
Моє друге сильне враження не забарилося, я зустрів його у ЦУМі. На тлі святкового Хрещатика, прикрашеного квітами і транспарантами, красувалася на підлозі у кафетерії на першому поверсі універмагу величезна чорна пляма на кілька метрів, затоптана і притрушена сміттям. Судячи з вигляду, було їй вже з півроку, не менше. Коли прикрашали квітами універмаг, пляму вичистити забули. Мабуть, теж виправдовуються закривавленістю і нікчемністю. А може, й не помітили ще й досі...:(
2002.06.04 | Мартинюк
Ну той що ?
Може ще й шрифт ліквідувати і перестати навчати дітей читати і писати, бо якісь козли пишуть антесемітські книги? Може й книжний базар на Петрівці закрити через це?Книжні лотки на Майдані появилися з початків демократизації і стали певними символами. Вони й не могли не стати нікчемними, бо їх ганяли буквально кожні два три тижні. Очевидно що в таких умовах там затримувалися не найбільш політично коректні персоналії і звичайно не найстрункіші дівчата з найлітературнішою вимовою.
Ваш шокує думка що ті тітки були КИМОСЬ НАЙНЯТІ. Боже який жах - українці заставили тамбовських тіток торгувати українськими книжечками.
Звичайно українці повинні робити це самі, не мати з того ніякого прибутку і ні в якому разі не експлуатувати найману робочу силу. І недай бог ніякої реклами та накопичення оборотного капіталу...
А влада Києва повинна була це місце не ганяти протягом всіх 10 років а впорядкувати , зробити якісь павільйони , чи надати місце у новозбудованих підземеллях . Цього не сталося - є пусте порожнє місце, де транзитні араби та пакистанці можуть спокійно поторгуватися з місцевими шлюхами про вартість пропонованих секс-послуг.
2002.06.04 | Грек
та нічого особливого...
Мартинюк писав(ла):> Може ще й шрифт ліквідувати і перестати навчати дітей читати і писати, бо якісь козли пишуть антесемітські книги? Може й книжний базар на Петрівці закрити через це?
Некрасиво так безбожно пересмикувати.
А "козлом" Шестопала я б не став називати, людина опрацювала величезну кількість джерел, і у певному смислі його книга є дуже цінною, попри всю тенденційність. Єдина проблема - навіщо нею і подібними творами вимірювати глибину українського патріотизму? І взагалі, майданівським патріотам бракує інших проблем крім як з"ясовувати стосунки з гебреями? Торгуючи подібною літературою, вони самі собі створюють маргінальний імідж. І у даному випадку мова не ведеться за одну цю книгу - якби вона була одна така, то я б і уваги не звернув.
>
> Книжні лотки на Майдані появилися з початків демократизації і стали певними символами. Вони й не могли не стати нікчемними, бо їх ганяли буквально кожні два три тижні. Очевидно що в таких умовах там затримувалися не найбільш політично коректні персоналії і звичайно не найстрункіші дівчата з найлітературнішою вимовою.
Ну так я і кажу за сумний результат цієї еволюції, а не за первинну ідею. Колись, можливо, вони були символом, але тепер стали звичайним базаром, який Майдан не прикрашає. Причини - то вже інша справа, я їх не торкався.
>
> Ваш шокує думка що ті тітки були КИМОСЬ НАЙНЯТІ. Боже який жах - українці заставили тамбовських тіток торгувати українськими книжечками.
> Звичайно українці повинні робити це самі, не мати з того ніякого прибутку і ні в якому разі не експлуатувати найману робочу силу. І недай бог ніякої реклами та накопичення оборотного капіталу...
Знову пересмикуєте:( Мені неприємно бачити брудну національну символіку у руках випадкових базарних тіток, які у гробу її бачили, та ще й кумпанії з різними виданнями сумнівного змісту. Мені неприємно бачити це майданівське патріотичне гетто у серці столиці нібито незалежної держави. Для маргіналізації українства нічого кращого не вигадала б жодна ФСБ.
Тут головне - не плутати грішне з праведним. Чому б їм не піти на Андріївський узвіз? Вони б органічно вписалися у тамтешній пейзаж, бо там практично всі торгують тим самим. Але тут треба визначитись: чого вони хочуть? просто торгувати і заробляти гроші чи пропагувати національну ідею за підтримки міської влади? Але в мене склалося враження, що хочуть і того, і другого, тобто торгувати національною ідеєю за сприяння влади, наймати для цього тіток і робити гроші. Ось в чому проблема. В тому, що у руках російськомовних тіток національна ідея виглядає зовсім непривабливо, і на цьому багато не заробиш, бо це не простий "товар".
>
> А влада Києва повинна була це місце не ганяти протягом всіх 10 років а впорядкувати , зробити якісь павільйони , чи надати місце у новозбудованих підземеллях . Цього не сталося - є пусте порожнє місце, де транзитні араби та пакистанці можуть спокійно поторгуватися з місцевими шлюхами про вартість пропонованих секс-послуг.
Наскільки мені відомо, влада Києва з таким самим завзяттям ганяла всі подібні стихійні базари, а якщо кого не ганяла, то значить мала від них хабарі. Як мені здається, вся їхня ідеологія саме і визначається останніми.
Те, що між українцями і гебреями більше подібностей аніж відмінностей - факт. Тих теж всі ганяють, вони так само скиглять і виправдовують свої власні вади знову-таки тим, що їх всі ганяють, прямо якесь зачароване коло.
Я не знаю ситуації у новозбудованому підземному торговому центрі, але невже все так безнадійно?.. У будь-якому разі оновлений Майдан виглядатиме охайніше без торгівців. Навіть якщо вони торгують "патріотізьмою".
А на Петрівці люди у кількох секторах спокійно собі, без жодного пафосу продають книги українських видавництв. Здається, дешевше ніж на Майдані. І я спокійно в них купив те, що хтів. І ніхто їх не ганяє, все пристойно і цивілізовано.
2002.06.04 | Олена
Re: Ваша реакція дуже примітивна...
/// Зараз маю проблеми із купівлею україномовних пісеньок та казок для дітей, оскільки їі можна було купити лише в цьому місці.///Ви просто, вибачте, дурниці якісь верзете - україномовні казки можна придбати практично в кожній пристойній київській книгарні. Я ось буквально на днях для своєї доні купляла.
2002.06.04 | Мартинюк
Для неуважної Оксани - казки на касетах.
Одноманітні казочки в друкованому вигляді дісно є всюди. Нема оригінальних сучасних , небуденних, в тому числі записаних на аудіокассетах з музикою і всім іншим. За цими касетами я таки дійсно їздив на Майдан.І ще у Вас цікава логіка - раз протягом останнього року ( показова акція Драча ) в "Академкнизі" появилися українські книжки, то можна поруйнувати всі інші місця де вони продавалися у важчий час...
2002.06.02 | Roller
Вы празднуете день Победы? День Киева? День незалежности?
Фестиваль песни "Славянскй базар"Українець писав(ла):
> (Мова не про архітектуру).
>
Я про просту можливість придбати скромну українську символіку (прапори, прапорці, значки), історико-патріотичну літературу, записи фонограм українських виконавців.
Укранскую сиволику не назовешь скромной. Скорее гордой.
Она не продается. Она носится.Записи Матвенко действительно в дифиците.
Все о чем вы говорите бедет продаваться после реконструкци в подземелье.Сейчас это можно купить в магазинах и на Анреевском спуске.
2002.06.03 | Мінор
Нет Rollere, вы все же украинец. Или на худой конец еврей.
А тому пишу вам рідною мовою - маєте відточену в полеміці дотепність і добре почуття гумору:-)Roller писав(ла):
> Укранскую сиволику не назовешь скромной. Скорее гордой.
> Она не продается. Она носится.Записи Матвенко действительно в дифиците.
Учора був на Майдані. Не маю слів - наскільки то супер! Пам"ятаю подібне бачив лише в Sony-центрі Берліну. Браво Омельченко, площа вийшла модерновою. А лоточникам із символікою слід було давно перебратися на Михайлівську площу чи Узвіз. Це Козине болото, Думська площа, Площа Калініна і Жовтневої Революції ніколи не була ані історичною, ані українською. Якби не студентське голодування і труба це місце взагалі б занепало.
2002.06.03 | Roller
На чей худой?
Re: Нет Rollere, вы все же украинец. Или на худой конец еврей.А я и не скрываю, что я украинец.
Но глядя на некоторых евреев, могу сказать, что в них часто больше укранского чем в тех, кто выдает себя за украинцев, не тутешних.
2002.06.03 | Мінор
В євреях і українцях більше спільного, чим різного - аксіома (-
2002.06.05 | Roller
И какая из аксиомы следует теорема? (-)
2002.06.04 | Чучхе
Re: ДЕФІЦИТ УКРАЇНСЬКОГО НА МАЙДАНІ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ЗРІС.
Наскільки я помітив, ті "патріоти україни" що ведуть торгівлю на майдані продають не стільки щось патріотичне, скільки усілякого роду антисемітську літературу, Протоколи сіонських мудреців та Майн кампф. Ще трохи там є РУНВІРИ, а інше то звичайна сувенірна продукція аж до комсомольських значків. Не сказав би, що там можна купити собі щось цікаве. Рекомендував би Вам за українською книжкою заходити до книгарні Сяйво (між Бесарабкою та Льва Толстого, як не знаєте). На майдані правда можна придбати непогані фонограми, але більш дешевші є в розташованому поряд магазині "Караван-СД".2002.06.04 | Мартинюк
Караван за прохідною і записи там навпаки дорогі.
Ти просто там не був. Жидостурбовані лотки там дійсно є, але більшість лотків продавали літературу загалом нормальну ( якшо враховувати середній рівень майданних гуляк).Крім того там традиційно продавали українську символіку, всякі прапорці і таке інше. Ми мусимо визнати що українських столичних чиновників це не аж ніяк не розчулювалово а навпаки дратувало.Мені довелося пару раз захищати єдині на весь Київ вуличні лотки з українськими записами і можу Вас запевнити - на "антисемітський куток" тоді ніхто не наїжджав.Їхнє існування означає що влада їх толерувала, і можливо спеціально приберігала їх як привід аби розігнати майданний базарчик.
Повторюю -спроби знищити це місце повторювалися регулярно протягом всіх 10 років. Саме влада зіпхнула торгівців українською літераторою до найнижчого соціального статусу - до рівня торгівців антисемітськими книжечками та інши барахлом.
На Майдані був унікальний живий український острівець. Спочатку його "опустили",закидали різномітним сміттям, тепер - знищують.
2002.06.04 | Чучхе
Cкажу як депутат Шевченківської ради
В цивілізованій столиці за будь-яку торгівлю хтось має нести відповідальність, платити податки, виступати позивачем якщо він обрахує покупця і всуне йому барахло (за чим мають стежити панове захисники прав споживачів), врешті-решт щоб йому можна було вручати приписи перенести наприклад торгівлю, якщо вона перешкоджає, наприклад, якомусь заходу. Тому відповідальність за ту розкладку взяло на себе якесь козацьке товариство, яке геть не виконує своїх зобов"язань ні по перед"явленню податкових документів ні навіть по своєму статуту, оскільки вони мали б там торгувати ВИКЛЮЧНО українською книжкою, а вже ж ніяк не "Протоколами сіонскіх мудрєцов" виданих у Парижі видавництвом "Посєв". Знайти тих господарів не вдається, від чого виникають конфлікти з продавцями. Втім, думаю, майдан не є показником становища з українською книжкою (це булоб жахливо). Можна подивитися новинки українських видавництв у вестибюлі Держкомінформу, або в Товаристві Україна на Золотоворітській. Це якщо говорити про центр міста.Що стосується Каравану. Я останній раз купував касети десь півроку тому, в Каравані вони були на 1-2 гривні дешевше. Може зараз щось змінилося? Подолати ту вахту яка номінально охороняє вхід до Каравану зовсім не важко - безліч народу, наприклад, ходить у той профспілковий будинок, щоб пообідати в їх відносно дешевій їдальні.
2002.06.05 | Ярослав
Re: історія про неважкі речі
Я вірю, що подолати якусь вахту можливо і зовсім неважко. Особливо у випадку наявності великого натхнення почитати чогось українського. Але це мені нагадує історію, яку випадково почув я про місто Нью Йорк. Розмовляли двоє корінних мешканців.- Ви знаєте бар на NN-вулиці?
- Ні.
- А там знаєте є фотомагазин?
- Знаю.
- Так біля нього є під"їзд з левами.
- Ну знаю, але ж там нічого не написано.
- Та звичайно що не написано. Ви заходите, спускаєтесь вниз на 2 поверхи. Там кілька контор.
- Так там і є той бар?
- Та він там є, лише вивіски там теж немає. Треба зайти в ліві двері, сказати, що Ви йдете в бар Френка.
- А-а-а...
2002.06.06 | Українець
Про попит на українське національне.
Дякую Мартинюку Augusto таі Ярославу за підтримку.Від себе добавлю: Щоб продукція продавалася краще, розумні і спостережливі працівники торгівлі, навіть в застійні часи в робочі години тримали двері в свій заклад у відчиненому стані, а при достатній кількості торгуючого персоналу ставили лоток із товарами біля магазину.
Запитання до інших: Догадайтеся, для чого вони це робили?
2002.06.10 | Рoман ShaRP
Re: історія про неважкі речі
Ярослав писав(ла):> Я вірю, що подолати якусь вахту можливо і зовсім неважко. Особливо у випадку наявності великого натхнення почитати чогось українського.
Якщо на вас і зверне увагу вахта (будинок великий, і магазинів там не один, а, мінімум, два (другий -- канцтовари, ще є фототовари), то достатньо чітко їй сказати "В МАГАЗИН" , -- далі питань не виникає. Шкода, тільки, що ціни там , -- найдорожчі у Києві, проте ніхто не скаже з 100% впевненістю, що на Майдані (себто у бабусь) торгували ліцензійним. Дещо дешевше малопомітні "НОТИ" напроти та трохи вище Оперного.
2002.06.05 | Українець
Депутату Шевченківської ради Чучхе та іншим.
Депутату Шевченківської ради Чучхе та іншим.Хочу виділити й акцентувати увагу на українській символіці.
1. Попит на українську символіку є, і він стабільний.
Я, як людина, що має деяке відношення до виробництва останньої, Вам про це заявляю з повною відповідальністю. Інша справа, що після сплати усіх податків і накруток, ціна цієї продукції стає такою, що у кіосках, а тим паче у респектабельних магазинах, мало хто дозволить собі її придбати. (МакДональдс і той не може собі дозволити друкувати свої прапорці на тканині. Хоча їхня адміністрація, як на мене, більше дбає про престиж марки, ніж адміністрація нашої держави про престиж держави).
В ідеалі, українська символіка повинна рекламуватись й продаватись скрізь: в кіосках, поштових відділеннях, книжкових магазинах, на розкладках, з рук . Це ж не цигарки, чи алкоголь. І не антисемітська література.
Чи ви вважаєте інакше?
2. Да, ці люди дійсно, продавали не тільки українські прапорці, але й прапорці інших держав (крім сталінських і гітлерівських). Та престижу України, це аж ніяк не шкодило. Особливо у очах іноземців, які мали можливість придбати разом з українською символікою, символіку ще й своєї держави.
3. Що до того, що вони мали доход, то що в тому поганого. Усі повинні мати доход від справи, якою займаються. І, як би той доход був такий серйозний, то продукція, яку реалізували вони, продавалася би на кожному кроці (наприклад, як смажене насіння, чи банани).
Але заробляти на бананах, цигарках, чи пиві вздовж трас, не лежить у тих людей душа. Тому вони і не полишають надію знайти захист і підтримку своєї справи у керівництва, яке обрали.
Невже ми голосували тільки за бездарних заборонителів?
2002.06.10 | Рoман ShaRP
Re: Депутату Шевченківської ради Чучхе та іншим.
Українець писав(ла):> Депутату Шевченківської ради Чучхе та іншим.
> Хочу виділити й акцентувати увагу на українській символіці.
>
> 1. Попит на українську символіку є, і він стабільний.
> Я, як людина, що має деяке відношення до виробництва останньої, Вам про це заявляю з повною відповідальністю. Інша справа, що після сплати усіх податків і накруток, ціна цієї продукції стає такою, що у кіосках, а тим паче у респектабельних магазинах, мало хто дозволить собі її придбати. (МакДональдс і той не може собі дозволити друкувати свої прапорці на тканині. Хоча їхня адміністрація, як на мене, більше дбає про престиж марки, ніж адміністрація нашої держави про престиж держави).
Саме так -- а як Ви думали, невже дозволять торгувати навіть у кіоску "ненакрученими"? Аж ніяк. А для чого тоді в нас податкова та верховна?
> В ідеалі, українська символіка повинна рекламуватись й продаватись скрізь: в кіосках, поштових відділеннях, книжкових магазинах, на розкладках, з рук . Це ж не цигарки, чи алкоголь. І не антисемітська література.
Та рекламується вона в поштових відділеннях. Я бачив у кількох постери (держзамовлення) , -- прапок, герб, гімн , ПРЕЗИДЕНТ та його книга "про найголовніше".
> 2. Да, ці люди дійсно, продавали не тільки українські прапорці, але й прапорці інших держав (крім сталінських і гітлерівських). Та престижу України, це аж ніяк не шкодило. Особливо у очах іноземців, які мали можливість придбати разом з українською символікою, символіку ще й своєї держави.
> 3. Що до того, що вони мали доход, то що в тому поганого. Усі повинні мати доход від справи, якою займаються. І, як би той доход був такий серйозний, то продукція, яку реалізували вони, продавалася би на кожному кроці (наприклад, як смажене насіння, чи банани).
> Але заробляти на бананах, цигарках, чи пиві вздовж трас, не лежить у тих людей душа. Тому вони і не полишають надію знайти захист і підтримку своєї справи у керівництва, яке обрали.
Пам*ятаю новину по 1-й програмі укр. радіо (місцеві новини, було то у Хмельницькому). Двоє дядьків продавали капусту з машини "без паперів" звичайно, їх "замели" (певно, "хтось стукнув"). Дикторша, як оперна співачка, ледь не захлинулася високою нотою "отримали неконтрольований державою прибуток"!
>
> Невже ми голосували тільки за бездарних заборонителів?
Так. А також бездарних себелюбців, держслужбовців, податківців ...
Чому у України прапор жовто-блакитний?
Тому що "знизу" ходять всі аж жовті -- так "тиснуть".
А при владі, "згори" -- ...
2002.06.10 | Рoман ShaRP
Re: Додаток (пілітє, Шура, оні золотиє)
У вересні-2002 у переході біля площі Перемоги повивозили під час ремонту старі кіоски, що стояли легально (з дозволами, з усим) а коли ремонт завершився, просто не дали дозволів на встановлення нових (цим опікався карательний спецпідрозділ СС Умєльченко під назвою "управління благоустрою).Дозволу у них і досі немає, хоча ці люди обвішалися були плакатами-зверненнями до Умєльченко з закликами повернути їм робочі місця, і т.д., проводили збір підписів. Всю зиму їх продавці торгували на морозі, а в той самий час кількома кілометрами далі, у переході біля метро "Шулявська" і кіоски стоять, і "дикий ринок" квітне, хоча там він дуже часто заважає нормальному пересуванню (от що вже я сам точно знаю).
Аналогічно, ніяк не можуть розігнати "дикий ринок" неподалік від метро "Політехнічна" -- ще одної "критичної точки" громадського транспорту у Києві.
А на вокзалі ще й шахраї гуляють собі, і сумісні патрулі з ментами роблять.
Мораль звідси така: не вірте продажній, брехливій, двуличній, користолюбній столичній владі (мається на увазі аж ніяк не депутат Шевченківської ради пан Чучхе, а "міський голова" СС Умєльченко (Омельченко) та його прихвосні). Як і її папіку Людоїду Дуриловичу Сучмі.
2002.06.09 | Майдан
В цивілізованій столиці...
Оголошується тендер на право упорядкувати та облаштувати 9спільно з міським головним архітектором) оцього місця традиційної торгівлі українським книгами, символікою і сувенірами.Оскільки місто саме визначає орендну плату та вирішує на чому зарабляти чи не заробляти, то аргументи стосовно того що там більш вигідно було б розмістити місця прокату проституток та пункти роздрібної реалізації героїну ( що відбулося фактично) виглядають вкрай цинічними.
Фірма ( громадська організація) яка виграла б тендер відповідала б за чистоту естетику і відсутність всілякої бридоти серед товару.
Цього не зробили - просто розчистили місце для проституток та наркодилерів.
А тепер уявіть собі гіпотетичну ситуацію що в цьому місці наприклад давно торгували б російськими (з Росії) газетами та творами Едічки Лімонова. Вгадайте з трьох раз - чи наважилася б ( чи захотіла б) київська влада рухати це місце? А такі місця у Києві ( попри звичайні лотки та магазини) є у достатній кількості.
2002.06.06 | Українець
Скажіть, будь ласка, пересічному громадянину
де зараз можна придбати за недорого Український прапор, або офісні прапорці (не халтуру тьмяних, або бляклих відтінків, яку іноді можна бачити в галантерейних магазинах).
Також цікаво було б знати місце реалізації іноземних прапорів і прапорців.
Я колись бачив (може і зараз там є) гарний прапор в магазині “Український сувенір”, що на площі Л. Толстого. Так ціна в нього була 1000 гр.
Іноземний прапор, замовлений на фірмі, коштує від $50 до $150. Офісні прапорці, менш як за долар штука, Ви вряд чи де знайдете (якщо не оптова партія.
А попит, я всіх ще раз запевняю є, та ціна така, що придбати зазначений товар без вагань можуть собі дозволити тільки офіси, і то не усі.