МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Медведчука породив особисту спецслужбу

07/04/2002 | Наливайко
ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядженням Глави Адміністрації Президента України від 1 липня 2002 року N 27

ПОЛОЖЕННЯ про апарат організаційного забезпечення діяльності Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України
1. Апарат організаційного забезпечення діяльності Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України (далі - апарат) є робочим органом цього Комітету і працює у взаємодії зі структурними підрозділами Адміністрації Президента України, комітетами Верховної Ради України, правоохоронними, іншими органами виконавчої влади.
2. У своїй діяльності апарат керується Конституцією ( 254к/96-вр ) і законами України, указами і розпорядженнями Президента України та цим Положенням.
3. Основними завданнями апарату є:
1) підготовка пропозицій і заходів з питань координації і сприяння діяльності органів, які беруть участь у боротьбі з організованою злочинністю і корупцією;
2) накопичення та аналіз інформації з питань боротьби зі злочинністю, в тому числі з її проявами в організованих формах, і корупцією;
3) організаційне забезпечення діяльності Координаційного комітету (підготовка планів роботи, опрацювання необхідних матеріалів до засідань та проектів рішень і рекомендацій);
4) доведення рішень та рекомендацій Координаційного комітету до виконавців;
5) підготовка матеріалів для розроблення стратегії та рекомендацій щодо тактики боротьби з корупцією і організованою злочинністю;
6) вивчення криміногенної обстановки, тенденцій її ускладнення, внесення на цій основі пропозицій щодо стратегії та пріоритетних напрямів боротьби зі злочинністю, в тому числі з її проявами в організованих формах, розроблення заходів із запобігання їм та зміцнення законності і правопорядку;
7) підготовка пропозицій стосовно доручень правоохоронним і контролюючим органам або створюваним ними комісіям щодо проведення перевірок додержання відповідними органами, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності вимог законодавства, фінансово-кредитної дисципліни, порядку сплати податків та внесення обов'язкових платежів до бюджету;
8) організація за дорученням Президента України перевірок стану додержання окремими міністерствами, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями законодавства з питань боротьби з корупцією і організованою злочинністю;
9) обмін інформацією, статистичними даними, аналітичними матеріалами з органами, які займаються питаннями протидії корупції і організованій злочинності;
10) внесення пропозицій щодо співробітництва з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією з відповідними органами іноземних держав та міжнародними організаціями;
11) контроль за виконанням правоохоронними, іншими державними органами, підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності законодавства України, рішень Координаційного комітету, указів і доручень Президента України з питань боротьби з корупцією і організованою злочинністю;
12) підготовка щорічних доповідей Президентові України та Верховній Раді України про стан організованої злочинності і корупції в Україні, основні напрями та результати боротьби з нею, а в разі потреби - спеціальних інформацій із цих питань;
13) розроблення заходів щодо запобігання співучасті державних службовців, інших посадових осіб у злочинах, втягненню їх у протиправну діяльність;
14) взаємодія з міжвідомчим науково-дослідним центром з проблем боротьби з організованою злочинністю при Координаційному комітеті;
15) розгляд звернень громадян, посадових і юридичних осіб з питань боротьби з корупцією і організованою злочинністю.
4. Для здійснення своїх повноважень апарат має право:
1) вносити пропозиції щодо заслуховування на засіданнях Координаційного комітету інформацій керівників міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади з питань стану боротьби з корупцією і організованою злочинністю;
2) одержувати безкоштовно від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій всіх форм власності інформацію, статистичні дані, матеріали, що стосуються питань боротьби з корупцією і злочинністю;
3) безперешкодно відвідувати відповідні міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи, організації всіх форм власності, в межах своїх повноважень знайомитись із необхідними матеріалами, що стосуються виконання законів, указів і доручень Президента України, рішень Координаційного комітету;
5) залучати в установленому порядку до виконання заходів із забезпечення діяльності Координаційного комітету фахівців міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, наукових установ і навчальних закладів, утворювати з цією метою робочі групи;
6) опрацьовувати матеріали щодо порушення у встановленому порядку питання про притягнення посадових осіб до відповідальності за неналежне виконання покладених на них обов'язків щодо запобігання корупції та організованій злочинності на підприємствах, в установах і організаціях.
7) брати участь у розгляді правоохоронними та іншими органами виконавчої влади питань, пов'язаних із боротьбою зі злочинністю, у тому числі з її проявами в організованих формах, і корупцією.
5. Керівником апарату за посадою є секретар Координаційного комітету. Працівників апарату призначає на посади і звільняє з посад Глава Адміністрації Президента України за поданням Голови Координаційного комітету.
6. Апарат комплектується з числа працівників, відряджених із Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної податкової адміністрації України, Державної митної служби України, а також Генеральної прокуратури України (за погодженням з Генеральним прокурором України). Відряджені до апарату працівники утримуються за рахунок коштів органів, в яких вони працювали (служили) до відрядження, в порядку, встановленому Президентом України.
7. Матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності апарату здійснюється Адміністрацією Президента України.

Відповіді

  • 2002.07.04 | Augusto

    Стиль Кучмоїни неможна сплутати ні з чим!

    Краща версія:

    Всі хто в АП:
    а)ніколи не замішані ні в чому поганому;
    б)особливо не замішані в корупції;
    г)так не замішані, що можуть казати на всіх, хто не разом з АП "злочинець";
    д)величезні палаци та дорогущі авта куплені приближеними до Кучма на зарплату;
    е)хто не погоджується з твердженням з пункту "д", підпадає під дію пункту "г".
    є) для успішного виконання вищевикланого створити особливу силову структуру.
  • 2002.07.04 | Олександр

    Бардак зростає і міцніє

    Епіграф із, здається, Артемія Лєбєдєва:
    "До кожної роботи потрібен свій інструмент. Олівцеь не можна застругати тупою сокирою. Також його не можна застругати десятком тупих сокир."

    Наливайко писав(ла):
    >
    > ПОЛОЖЕННЯ про апарат організаційного забезпечення діяльності >Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою >злочинністю при Президентові України
    Я свого часу працював в одній дуже неоковирній і запущеній структурі з величезною кількістю різних управлінь і регіональних філій. І ось в одній філії сталася якась величезна аварія в локальній мережі. Коли приїхали люди з Києва розбиратися, то виявилося, що ця мережа росла собі як бур'ян, бо вже рік чи два не було штатнього сисадміна, і тому відповідальних людей не було. Не могли нікого найняти за ту мізерну зарплату, яку пропонували.

    Але ще було дві штатні посади співробітників відділу безпеки, які мали наглядати за сисадміном, щоб він не робив крамоли і не крав секрети тієї структури. Оклад на цих посадах був куди вищий, ніж у сисадміна. І, незважаючи на відсутність сисадміна, ці дві посади були давно і міцно зайняті двома гебешними відставниками. :)

    А тепер що ми бачимо: Координаційний комітет по боротьбі з організованою злочинністю не працює. Він навіть не спроможній дати раду тим матеріалам, що дає хоча би Григорій Омельченко (під словами "дати раду" я розумію - довести все це до суду чи оргвисновків. Коли Омельченко правий - покарати винних, коли не правий - виправдати підозрюваних і покарати Омельченка за наклепи. :)Але ж не ігнорувати!), не те що проводити власні розслідування.

    І що робити, коли Комітет не працює ? Або навести там порядок, або розформувати. У випадку розформування залежно від потрібності функцій або передати їх іншим установам або скасувати.

    Медведчук йде четвертим шляхом: над непрацюючою структурою плодить ще додаткову наглядову структуру. :) Нероба на неробі сидить і неробу неробою поганяє...

    Хтось там розповідав, який Медведчук кваліфікований менеджер. Ну-ну...
    До речі, свого часу щось подібне витворяв Мартін Борман. :) Витворяв так ефективно, що його вважали радянським шпигуном...

    Як на мене, то не підходить і версія про особисту спецслужбу. Якби така задача стояла переді мною, то я створив би її по-перше - повністю незалежною від інших, тобто не на основі державних структур, по-друге - негласно. І, до речі, мені видається, що такі "інформаційні центри" явно є як у Ющенка, так і у Тимошенко. Причому ці структури працюють так як треба: акуратно, непомітно, ефективно.

    А як у СДПУ(о), так і у єди нічого подібного не було, хіба карикатури. :) Єда понадіялася на адмінресурс, а чому могутня фінансово СДПУ(о) не спромоглася щось подібне зробити - для мене загадка.

    >працює у взаємодії зі структурними підрозділами Адміністрації >Президента України, комітетами Верховної Ради України, >правоохоронними, іншими органами виконавчої влади.
    Ще тільки для повного щастя цим самим "іншим органам державної влади" не вистачало цидул з цього апарату... :)

    >3. Основними завданнями апарату є:
    >1) підготовка пропозицій і заходів з питань координації і сприяння >діяльності органів, які беруть участь у боротьбі з організованою >злочинністю і корупцією;
    Стоп-стоп. Є уряд. В уряді є МВС і Міністерство юстиції. Власне ці відомства і повинні координувати боротьбу з корупцією. А все має йти через відповідального за роботу уряду - прем'єр-міністра.
    Плюс додатковий контроль - прокуратура, але на мою думку, і тут вже розмазується відповідальність, тому участь прокуратури під сумнівом
    (те саме - і щодо ОБХСС/податкової)...
    А за цим всім має наглядати парламент через свої комітети, і коли "борцуни" не справляються - замінювати їх іншими.

    Тей апарат готовий нести повну відповідальність нарівні з урядом не лише за успіхи (яких поки не особливо видно), а й за невдачі (яких повно) ? Якщо так, то заради "єдності командування" він має бути підрозділом або МВС або Мін'юсту. Якщо ні - тоді нащо він потрібен ? :)

    >2) накопичення та аналіз інформації з питань боротьби зі >злочинністю, в тому числі з її проявами в організованих формах, і >корупцією;
    Уже тієї інформації МОРЕ. Вона, як показала практика, цікавить наших правоохоронців лише на предмет спростування і відмазування... ;(

    >3) організаційне забезпечення діяльності Координаційного комітету
    >(підготовка планів роботи, опрацювання необхідних матеріалів до >засідань та проектів рішень і рекомендацій);
    Що ж то за ламери працюють в тому Комітеті, що їм ще потрібно розджувати ? :) Але зверніть увагу, який простір для корупції: підкупити такого непомітного клерка з цього апарату, що ні за що не відповідаючи, готує матеріали, - і все, боротьба буксує... :)

    >4) доведення рішень та рекомендацій Координаційного комітету до >виконавців;
    Це - функція пошти та телефону. :) Навіщо заводити додаткову кур'єрську службу ?

    >5) підготовка матеріалів для розроблення стратегії та рекомендацій >щодо тактики боротьби з корупцією і організованою злочинністю;
    Наскільки я знаю, звичайному міліціонеру-оперативнику ці тактичні рекомендації до одного місця. :) Пістолет, наручники і "демократизатор" - у нього...

    До речі, недарма в американських фільмах симпатія авторів - на боці хвацьких поліцейських, а не тупих ФБР-івців, що всюди пхають носа, всім намагаються керувати, а в результаті лише заважають. :)

    >6) вивчення криміногенної обстановки, тенденцій її ускладнення, >внесення на цій основі пропозицій щодо стратегії та пріоритетних >напрямів боротьби зі злочинністю, в тому числі з її проявами в >організованих формах, розроблення заходів із запобігання їм та >зміцнення законності і правопорядку;
    А купа дослідницьких центрів МВС нащо ? До речі, те, що "тенденції спрощення" навіть і не згадувалися, показує, що Медведчук сам не вірить в ефективність цієї структури. :)

    >7) підготовка пропозицій стосовно доручень правоохоронним і >контролюючим органам або створюваним ними комісіям щодо проведення
    >[...]
    >8) організація за дорученням Президента України перевірок стану >додержання окремими міністерствами, іншими центральними та місцевими
    >[...]
    Підозрюю, що ця гадость заради пунктів 7) і 8) писалася. :) Але ні АП, ні якийсь ублюдочний апарат в Конституції навіть і не згадуються, - от в чому мерзота. :( А вони беруться здійснювати насильство. Причому ніяких законів не було. Було лише розпорядження президента, який закони писати не має права.

    Отже ця структура є злочинною.

    >11) контроль за виконанням правоохоронними, іншими державними >органами, підприємствами, установами і організаціями всіх форм >власності законодавства України,
    А це, по-моєму, відноситься до функцій парламенту.

    >12) підготовка щорічних доповідей Президентові України та Верховній >Раді України про стан організованої злочинності і корупції в >Україні,
    А от тут вони справитися можуть добре. Бо самі є організованою злочинністю і корумповані по самі вуха. :)

    >13) розроблення заходів щодо запобігання співучасті державних >службовців, інших посадових осіб у злочинах, втягненню їх у >протиправну діяльність;
    Виконання розпоряджень цього незаконного органу є порушенням прав громадян, отже - протиправною діяльністю. :)

    >4. Для здійснення своїх повноважень апарат має право:
    >1) вносити пропозиції щодо заслуховування на засіданнях >Координаційного комітету інформацій керівників міністерств, інших >центральних та місцевих органів виконавчої влади з питань стану >боротьби з корупцією і організованою злочинністю;
    А хто ж цей Комітет очолює, що йому ще й міністри мають звітувати ?
    Сам Кучма ?

    >3) безперешкодно відвідувати відповідні міністерства, інші >центральні та місцеві органи виконавчої влади, підприємства, >установи, організації всіх форм власності, в межах своїх повноважень >знайомитись із необхідними матеріалами, що стосуються виконання >законів, указів і доручень Президента України, рішень >Координаційного комітету;
    Ух ти! А ордер прокурора вже скасовано ? :)

    >6) опрацьовувати матеріали щодо порушення у встановленому порядку >питання про притягнення посадових осіб до відповідальності за >неналежне виконання покладених на них обов'язків щодо запобігання >корупції та організованій злочинності на підприємствах, в установах >і організаціях.
    Рай для бандюків: додаткове сито між слідством і судом. :)

    >6. Апарат комплектується з числа працівників, відряджених із >Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, >Державної податкової адміністрації України, Державної митної служби >України, а також Генеральної прокуратури України (за погодженням з >Генеральним прокурором України). Відряджені до апарату працівники >утримуються за рахунок коштів органів, в яких вони працювали
    >(служили) до відрядження, в порядку, встановленому Президентом >України.
    Стоп-стоп, якщо йде така боротьба зі злочинністю, то чому люди, які потрібні в законних організаціях, що цим можуть і повинні займатися, мають відволікатися для роботи в організації незаконній ? :) А якщо вони не потрібні, то навіщо їх тримати на роботі ? :)


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".