МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

"Ой Вань сматрі какіє клоуни" або віртуальна

07/25/2002 | Абу
сага про мусульманина і кримського татарина Лен*а. -))


http://aspects.crimeastar.net/phorum/read.php?f=2&i=1&t=1

Re: Wahhabism
Author: Len (212.110.138.---)
Date: 06-11-02 10:29

И все-таки бородатых в коротких штанах становится в Крыму все больше. Хотите вы того или не хотите...
И не важно, как их называют - "ваххабиты" или "фундаменталисты". Проблема в том, что количество этих "товарищей" растет с геометрической прогрессией. Вы конечно возразите в духе: "а чем они мешают?", "что они делают плохого?" и т.д.
Отвечу. Для них нет национальности - я убедился в этом, лично побеседовав с ними. Проблемы крымскотатарского народа? Для бородатых их не существует. Все люди - братья и тому подобная чушь.
Уже поднадоели сравнения с Чечней, но здесь без них никак не обойтись. Ведь все несчастья чеченского народа произошли из-за того, что сначала "чехи" молча скушали конфетку под названием "исламский фундаментализм". Заметим, российские спецслужбы, которые, поверьте мне, свой хлеб кушают не зря, почему-то закрывали глаза на рост "ваххабитских" настроений в республике. Вывод прост, как кусок хозяйственного мыла: бородатых выгодно держать до поры до времени, чтобы был повод, когда это понадобится, начать борьбу с терроризмом - зачистки и т.п. Этот нехитрый трюк стал особенно эффективным после событий 11 сентября, когда весь мир буквально взбеленился и возбуждается при одном только слове ИСЛАМ.
Лично я не имею ничего против их существования, но В РАЗУМНЫХ ПРЕДЕЛАХ! Но в том-то все и дело, что они втягивают в свои круги нашу молодежь, от которой зависит будущее нации. Молодые крымские татары, отрастившие бороды и надевшие короткие штанишки, уже никогда не станут процветающими бизнесменами, талантливыми программистами или известными политиками. Они будут тусоваться кучками по подворотням, обсуждать события в Афганистане, слоняться без дела, и на худой конец - печь тандырные лепешки и самсу.
Я тоже верующий человек, но проблемы моего народа мне не чужды. И я не только мусульманин, но и крымский татарин. Попробуйте меня переубедить.

Відповіді

  • 2002.07.25 | Пані

    Не можу пройти мімо...

    Він чи не він? Якось мені не дуже асоціюється місцевий нік із мусульманином та кримським татарином.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.07.25 | Горицвіт

      imho - не він

      Цей татарин дуже грамотно пише. А "наш" зовсім малограмотний. Та і в іншому стиль відрізняється. Крім того, наш - LEN, а той - Len.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.07.26 | 108-D-7

        А якщо ВААЛа напустити? ;))) (-)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.07.26 | Горицвіт

          А що це таке? (-)

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.07.26 | Augusto

            Сучасне шаманство.

            Комплектом з заклинаннями та іншими "лінгвістичними псі-войнами". Щоб воно звучало "научно" туди щедро натулили "компютер", "компютерний",. накалякали програму для Віндозовського Ворда і гордо сказали, що там є .длл.:): Гаплик, здавайтеся! Форма Пі(сю)Ара.
            Нема нічого, про щоб не фантазував Ніл Стефенсон в "Сноукреші", коротше секонд-хенд для висохлих душ (ІМХО, звичайно).

            http://webcenter.ru/~shalack/
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.07.27 | Горицвіт

              дякую.

              Подивився. Цей напрямок мені знайомий.
              Ми вже колись про це говорили за ініціативою Пані, і ще за чиєюсь.

              Можна окремо обговорювати.
        • 2002.07.26 | Augusto

          Можна потанцювати навколо компа з бубном.

          Гірше, звичайно, не буде. Можна ще і ще раз наполегливо перечитувати під ковдрою книгу "Сноукреш" (Snowcrash) Ніла Стефенсона і робити вигляд, що "Це все я сам видумав!" і "Це не фантастика!", але я все ж традиційно вважаю: розваги розвагами, а життя життям.:):

          Доречі, постінг стосується проблем всередині України, єдине, чому кримські татари слабо приймають участь в Майдані? Що таке? Чи це слаба суспільна сітуація і мало людей мають доступ до Інтернета? Чи в чому справа, хто знає?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.07.26 | Пані

            А до речі про татар в Інтернеті

            Augusto писав(ла):

            > Доречі, постінг стосується проблем всередині України, єдине, чому кримські татари слабо приймають участь в Майдані? Що таке? Чи це слаба суспільна сітуація і мало людей мають доступ до Інтернета? Чи в чому справа, хто знає?

            Я не знаю, але щось майже по темі розповім.

            Вмикаю на днях телевізор уночі і бачу репортаж про татарина у гірському Криму, який поступово перетворює далеке від цивілізації село у туристичну принаду. Мати його готує традиційні страви для туристів, і вчить їх самих готувати, односельці постачають туди харчі та влаштовують кінні екскусії і т.і. І клієнтів він (чи Ренат, чи Рефат, хлопець років 35 на вигляд) знаходить через інтернет, в тому числі і серед іноземців, бо вільно володіє кількома іноземними мовами.

            Спробувала знайти таке чудо в укрнеті - дзуські. Якщо хтось знайде як із ним зконтактувати - повідомте або сюди, або милом. Залюбки провела би в них кілька днів.
          • 2002.07.27 | 108-D-7

            Питання до Авґусто

            контент аналіз, вже на протязі тривалого часу, дуже результативно застосовується в оперативній роботі всих спецслужб світу. Це прописна істина. І повторювати її навідь смішно.

            я ніколи не розумів людей, котрі "заперечували" це. не розумів, як не розумів би вигуків на кшталт: "ніяку температуру за допомогою термометра виміряти неможливо". звісно ВААЛ є далеко не найкращим представником цієї сім'ї, але й йому по зубах знайти всі тексти, які належать одній персоні. Та, власне можете попробувати й самі - візьміть в сканер, любі тексти, напустіть "в сліпу" програму з контент-аналізу.

            власне питання: які Ваші мотиви?
      • 2002.07.26 | Пані

        А метод ведення дискусії схожий

        Сам собі заперечує, сам відповідає на заперечення.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".