МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Пілоти Су-27 мали намір летіти… в Болгарію

08/16/2002 | Спостерігач
Пілоти Су-27 мали намір летіти… в Болгарію

ForUm

Народний депутат Тарас Чорновіл (Фракція «Наша Україна») передав в Генпрокуратуру запит командира Львівського військово- повітряного корпусу Сергія Онищенко до відповідної служби Укравіації на проведення польотів і виділення координат зони польоту винищувача Су-27, що розбився під час авіа-шоу 27 липня у Львові. Як повідомив Т. Чорновіл кореспонденту ForUm’у, в документі одна з координат внаслідок чиєїсь друкарської помилки знаходиться на території Болгарії. Також, за словами Чорновола, в запиті відмічений діапазон висот – від нуля до 2000 метрів, хоча законом нижній кордон проведення таких польотів визначений на рівні не менше за 600 метрів. Тобто в самому документі вже була закладена можливість катастрофи, відмітив Т. Чорновіл, «Якщо в Укравіації завізували цей документ, значить, ніхто його просто не читав», -- сказав народний депутат, коментуючи заяви розділу СНБОУ Євгена Маручка про причетність до трагедії керівництва Львова.

«Укравіація підійшла до цього формально і в наявності карний склад злочину», -- зазначив Тарас Чорновіл.

Він також підкреслив, що в документі, з яким командуючий Львівського військово-повітряного корпусу Сергій Онищенко звернувся до мера міста Любоміра Буняка, немає жодного слова про демонстраційні або показові польоти. «Там зазначено проведення концертів, стрибки парашутистів, а також польоти маленьких спортивних літаків авіаційного спортивного товариства і тих, двох літаків, що перебувають сьогодні на озброєнні в армії. Але “польоти” – це те, що і над Хрещатиком відбувається на парадах, коли на висоті не нижче за 600 метрів пролітають ескадрильї літаків, не виконуючи над людьми ніяких фігур пілотажу, -- сказав Чорновіл. – Всі технічні узгодження типу польотного завдання або координат проводяться на рівні Укравіації, відповідних служб цивільної організації, які існують під управлінням Міністерства транспорту. Тому коли Марчук старається перевести стрілки на Львівського мера з особистої помсти, а Генпрокуратура досить обгрунтовано розглядає проблему про відповідальність військових, ніхто не згадує про цивільну авіаційну службу, яка несе пряму відповідальність».

Як повідомлялося, 27 липня в ході авіа-шоу на аеродромі «Скнилів» у Львові літак-винищувач Су-27 раптово впав на глядачів. У результаті авіакатастрофи постраждала 241 людина, з них – 83 дитини. Встановлено факт загибелі і смерті 76 чоловік, в тому числі 27 дітей. Триває ідентифікація фрагментів тіл загиблих. 5 постраждалих знаходяться у важкому стані, в тому числі одна хвора - в дуже важкому.

Відповіді

  • 2002.08.16 | Andriyko

    Re: Пілоти Су-27 мали намір летіти… в Болгарію

    Також, за словами Чорновола, в запиті відмічений діапазон висот – від нуля до 2000 метрів, хоча законом нижній кордон проведення таких польотів визначений на рівні не менше за 600 метрів.

    0-2750, але, на жаль, ні про які 600 метрів закони не кажуть. Навпаки, то був саме обов'язок Укравіатрансу встановити ґраничну нижню межу для демонстраційних польотів із виконанням фігур вищого пілотажу в межах компетенції з нагляду за авіаційною безпекою.

    Тобто в самому документі вже була закладена можливість катастрофи, відмітив Т. Чорновіл, «Якщо в Укравіації завізували цей документ, значить, ніхто його просто не читав», -- сказав народний депутат, коментуючи заяви розділу СНБОУ Євгена Маручка про причетність до трагедії керівництва Львова.

    Далі абсолютно погоджуюся. Тільки Укравіації (Державної авіаційної адміністрації України) вже нема з березня 2000 року. Є Укравіатранс (Державний департамент авіаційного транспорту у складі Міністерства транспорту). Лише про військових я би врешті не поспішав робити висновки - всі бачать, як працює та комісія і я к вона хоче встановити дійсні причини катастрофи з тим, щоб відвернути подібне в майбутньому.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".