Гармата-2
08/18/2002 | Роман ShaRP
Ні на кого не нападаю і ані від кого не захищаюся, а сам допис називається "Гармата-2" тому, що була "Гармата" (в архіві) і ще тому, він стає у прям таки войовниче протиріччя із тим, що говорять мені нацики. Хоча говориться у ньому не про війну і навіть не про неприязнь ... Втім, до змісту. Хочу звернути Вашу увагу на кілька мудрих слів з Євангелія від Луки, частина 10:
25 І підвівсь ось законник один, і сказав, Його випробовуючи: Учителю, що робити мені, щоб вічне життя осягнути?
26 Він же йому відказав: Що в Законі написано, як ти читаєш?
27 А той відповів і сказав: Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і всією силою своєю, і всім своїм розумом, і свого ближнього, як самого себе.
28 Він же йому відказав: Правильно ти відповів. Роби це, і будеш жити.
29 А той бажав сам себе виправдати, та й сказав до Ісуса: А хто то мій ближній?
30 А Ісус відповів і промовив: Один чоловік ішов з Єрусалиму до Єрихону, і попався розбійникам, що обдерли його, і завдали йому рани, та й утекли, покинувши ледве живого його.
31 Проходив випадком тією дорогою священик один, побачив його, і проминув.
32 Так само й Левит надійшов на те місце, поглянув, і теж проминув.
33 Проходив же там якийсь самарянин, та й натрапив на нього, і, побачивши, змилосердився.
34 І він підійшов, і обв'язав йому рани, наливши оливи й вина. Потому його посадив на худобину власну, і приставив його до гостиниці, та й клопотався про нього.
35 А другого дня, від'їжджавши, вийняв він два динарії, та й дав їх господареві й проказав: Заопікуйся ним, а як більше що витратиш, заплачу тобі, як вернуся.
36 Котрий же з цих трьох на думку твою був ближній тому, хто попався розбійникам?
37 А він відказав: Той, хто вчинив йому милість. Ісус же сказав йому: Іди, і роби так і ти!
І слухаючи цих слів я намагаюся в своєму житті керуватися саме ними і вважати ближніми своїми саме тих, хто робили мені добре. Не зважаючи на їх мову, національність, навіть, політичну орієнтацію, я дивлюся на то, які вони для мене люди -- добрі чи ні. Подумайте про то, політики реальні та віртуальні, доооообре подумайте. Ті, хто вас читають, до кого ви говорите, теж досить часто будуть вас оцінювати не по ступеню патріотизму, не по мові і не по одягу, не по тому, скільки ви заробили ... а по тому, як ви ставитеся до них та що для них зробили. Є багато чеснот, яким не прищепили мови чи громадянства, вони загальні, так і звуться --- загальнолюдські цінності , може, чули?
Політика починається з людей. А люди дуже часто -- з загальнолюдських цінностей.
25 І підвівсь ось законник один, і сказав, Його випробовуючи: Учителю, що робити мені, щоб вічне життя осягнути?
26 Він же йому відказав: Що в Законі написано, як ти читаєш?
27 А той відповів і сказав: Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і всією силою своєю, і всім своїм розумом, і свого ближнього, як самого себе.
28 Він же йому відказав: Правильно ти відповів. Роби це, і будеш жити.
29 А той бажав сам себе виправдати, та й сказав до Ісуса: А хто то мій ближній?
30 А Ісус відповів і промовив: Один чоловік ішов з Єрусалиму до Єрихону, і попався розбійникам, що обдерли його, і завдали йому рани, та й утекли, покинувши ледве живого його.
31 Проходив випадком тією дорогою священик один, побачив його, і проминув.
32 Так само й Левит надійшов на те місце, поглянув, і теж проминув.
33 Проходив же там якийсь самарянин, та й натрапив на нього, і, побачивши, змилосердився.
34 І він підійшов, і обв'язав йому рани, наливши оливи й вина. Потому його посадив на худобину власну, і приставив його до гостиниці, та й клопотався про нього.
35 А другого дня, від'їжджавши, вийняв він два динарії, та й дав їх господареві й проказав: Заопікуйся ним, а як більше що витратиш, заплачу тобі, як вернуся.
36 Котрий же з цих трьох на думку твою був ближній тому, хто попався розбійникам?
37 А він відказав: Той, хто вчинив йому милість. Ісус же сказав йому: Іди, і роби так і ти!
І слухаючи цих слів я намагаюся в своєму житті керуватися саме ними і вважати ближніми своїми саме тих, хто робили мені добре. Не зважаючи на їх мову, національність, навіть, політичну орієнтацію, я дивлюся на то, які вони для мене люди -- добрі чи ні. Подумайте про то, політики реальні та віртуальні, доооообре подумайте. Ті, хто вас читають, до кого ви говорите, теж досить часто будуть вас оцінювати не по ступеню патріотизму, не по мові і не по одягу, не по тому, скільки ви заробили ... а по тому, як ви ставитеся до них та що для них зробили. Є багато чеснот, яким не прищепили мови чи громадянства, вони загальні, так і звуться --- загальнолюдські цінності , може, чули?
Політика починається з людей. А люди дуже часто -- з загальнолюдських цінностей.
Відповіді
2002.08.18 | A.Social
Бійся байдужих: з їхньої згоди відбуваються зради і вбивства
Роман ShaRP писав(ла):> Ні на кого не нападаю і ані від кого не захищаюся <...> Хочу звернути Вашу увагу на кілька мудрих слів з Євангелія від Луки, частина 10:
<...>
> 32 Так само й Левит надійшов на те місце, поглянув, і теж проминув.
> 33 Проходив же там якийсь самарянин, та й натрапив на нього, і, побачивши, змилосердився.
<...>
> 36 Котрий же з цих трьох на думку твою був ближній тому, хто попався розбійникам?
> 37 А він відказав: Той, хто вчинив йому милість. Ісус же сказав йому: Іди, і роби так і ти!
>
> І слухаючи цих слів я намагаюся в своєму житті керуватися саме ними і вважати ближніми своїми саме тих, хто робили мені добре. Не зважаючи на їх мову, національність, навіть, політичну орієнтацію, я дивлюся на то, які вони для мене люди -- добрі чи ні.
Ключовим отут є визнання - "мені добре". Мені добре і я не втручаюся. Ось чеченці якісь підозрілі на вигляд, бандитські, "людей крадуть" - чому я (ми) маємо їм допомагати. Ось така картинка складається. А приклад наводиться протилежний - активного небайдужого ставлення. Цей класичний приклад за правило наводиться щоби показати характеристичну різницю між семітським і арійським (самари) населенням.
В іншому повідомленні:
-------
17-08-2002 04:12, Роман ShaRP
Re: Вже було
http://maidan.org.ua/n/free/1029546765
Колись Ваася Пупкін висловився "допомагаючи Чечні, ти допомагаєш Україні". <...> дане повідомлення відношу до класу тих, хто за щось особливо не любить Росію. У мене причин її не любити нема, як і причин любити, через то такі новини мене, наприклад, не цікавлять.
Цікаво було б знати точку зору Майдану, дійсно, до чого наступ чеченців громадському спротиву України?
Чи то стосується "хай його чеченці вкрадуть"?
-------
позицію ще раз засвідчено. Роман ShaRP не збирається допомагати ні чеченцям в їх нещасті, ані росіянам/московитам в їхній духовній хворобі.
Окрім зацитованого з Нового Завіту можна навести і такі промовисті слова:
Не бійся друзів - в гіршому випадку вони можуть зрадити. Не бійся ворогів - в гіршому випадку вони можуть убити. Бійся байдужих - саме з їхньої мовчазної згоди відбуваються усі зради і вбивства.
А про самарів - добре що згадали. Вважається, що самари є представниками арійського світового розселення. Українські самраї-шамраї (прізвище Шамрай, села Шамраївка), шумери, кімери, сівери, кхмери, о-ів Суматра (Індонезія), самураї.
2002.08.18 | Роман ShaRP
Читайте уважніше, колего.
Допис мій не про байдужість, але про любов.> Ключовим отут є визнання - "мені добре".
Дещо перекручено -- "роблять мені добре". Себто, я не говорив про свій стан, я говорив про діяльність тих людей. Оскільки далі говориться про чеченців чи то росіян, то одразу зазначу, що серед тих, хто робили мені добре чеченців не було.
>Мені добре і я не втручаюся.
Буває і таке, але то також призводить до небезпечних наслідків, наприклад, Друга Світова. Я знаю.
> Ось чеченці якісь підозрілі на вигляд, бандитські, "людей крадуть" - чому я (ми) маємо їм допомагати.
Дійсно, а чому? Підозрілі вони не тільки на вигляд. Підозрілі вони і на те, що вони роблять. А чому з усіх народів, що входять до Рос. Федерації, лише один обрав збройний шлях боротьби за незалежність.
Не вірю, що не було шляхів мирних, проте пан Дудаєв і Ко. обрали шлях військовий. Як мінімум -- узяли до рук зброю та почали роззброювати військові підрозділи на своїй території. Тут слід сказати, що ЖОДНА держава не повинна терпіти на своїй території незаконних збройних формувань, навіть якщо вони нічого не роблять. Якщо ми хочемо, аби такі формування існували, треба відмінити державу.
>Ось така картинка складається. А приклад наводиться протилежний - активного небайдужого ставлення. Цей класичний приклад за правило наводиться щоби показати характеристичну різницю між семітським і арійським (самари) населенням.
Картинка складається дещо інша. Я вважаю, що у тому конфлікті неправі обидві сторони, через що не вважаю за потрібне допомагати жодній. Це по-перше.
По-друге, приклад мій якраз і не містить "расового" чи "національного" змісту, навіть протиставляється йому.
> В іншому повідомленні:
> -------
> 17-08-2002 04:12, Роман ShaRP
> Re: Вже було
> http://maidan.org.ua/n/free/1029546765
>
> Колись Ваася Пупкін висловився "допомагаючи Чечні, ти допомагаєш Україні". <...> дане повідомлення відношу до класу тих, хто за щось особливо не любить Росію. У мене причин її не любити нема, як і причин любити, через то такі новини мене, наприклад, не цікавлять.
>
> Цікаво було б знати точку зору Майдану, дійсно, до чого наступ чеченців громадському спротиву України?
>
> Чи то стосується "хай його чеченці вкрадуть"?
> -------
>
> позицію ще раз засвідчено. Роман ShaRP не збирається допомагати ні чеченцям в їх нещасті, ані росіянам/московитам в їхній духовній хворобі.
Повторююся -- до війни призвели дії обох сторін, я вважаю неправими обидві. І, правда, не збираюся жодній з них допомагати.
> Окрім зацитованого з Нового Завіту можна навести і такі промовисті слова:
>
> Не бійся друзів - в гіршому випадку вони можуть зрадити. Не бійся ворогів - в гіршому випадку вони можуть убити. Бійся байдужих - саме з їхньої мовчазної згоди відбуваються усі зради і вбивства.
Комусь моя позиція може здатися байдужою. Інші можуть зрозуміти мене.
2002.08.18 | LEN-2
Не створюйте зайвих проблем
Всі спроби виправдати московію у її війні з чеченцями - блюзнірство вищого гатунку. Московія завоювала Чечню. Завоювала армією і зброєю.Тому чеченці мають повне право вдаватися до тих заходів які вони вважають за доцільне вжити. В тому числі і до терору. Це самозахист. Іде людина. На неї кидаються бандюки. То що ж ви пропонуєте? Згадати про заповіді, полюбити бандюків. Може ще й себе побити і порізати, бо може якийсь із бандюків не дуже полюбляє кров пускати.
2002.08.19 | Роман ShaRP
Я нікого не виправдовую.
Ані одну, ані другу сторону.Я вважаю, що у цій війні справедливої сторони немає.
Що ще?