Чому ти не оприлюднюєш усі плівки, що у тебе є?
08/27/2002 | Shooter
Мельниченко : Кучма вимагав компромат на Ющенка...
http://www.pravda.com.ua/?20827-3-new
- Чому ти не оприлюднюєш усі плівки, що у тебе є?
- Коли я починав цю роботу…
- Коли, до речі?
- У 1812 році. (посміхається)
- А якщо серйозно? Без жартів?
- Без жартів – це таємниця слідства. Я не хочу давати шанс нашій організованій злочинності на чолі з Кучмою, щоб вони мали якісь переваги, щоб вони знали, з якого періоду задокументована їхня злочинна діяльність. Ця відповідь буде дана на суді, коли буде суд. І обов'язково суд повинен бути в Україні.
Коли я починав записувати злочинне угруповання, моєю метою було усунути від влади це злочинне угруповання. На жаль, в Україні дуже мало порядних і чесних людей у владі, тому що неможливо займати державну посаду при Кучмі чесній і порядній людині. Була одна людина, що намагався навести порядок в економіці України, – ми усі знаємо, чим закінчилися ці спроби – це Ющенко. Була спроба навести порядок в економіці. Кучма боявся, що існує реальна можливість у Ющенка стати майбутнім президентом. Але одна проблема - в Кучми було мало компромату на Ющенка.
- Чого це раптом ти піариш Ющенка – він тобі гроші заплатив? Або ти хочеш його підставити, щоб Кучма подумав, що ви якось зв'язані. Як ти говориш, щоб дійти до самого верха треба обов'язково вимазатися. Неможливо, щоб тебе підвищили, якщо на тебе немає компромату. Невже Ющенко такий безгрішний?
- Гріхи в Ющенка є. Але повірте, Ющенко намагався зробити, намагався - вийшло в нього чи ні - краще для держави, повинні вирішувати народ і фахівці. Але те, що він не грабував країну, коли був прем'єр-міністром – це факт.
- А раніш?
- Ну, я не можу відповісти на це питання, тому що розкрию секрет, коли я почав записувати.
- Але ти ж розумієш, що такою відповіддю ти опосередковано даєш зрозуміти, що проти Ющенка теж щось є?
- (Довго думає). Повинно бути слідство. Так? І слідство має підтвердити ту чи іншу версію. За інформацією, що є в мене, Кучма сам давав розпорядження направити матеріали розслідування по банку в Генеральну прокуратуру України.
- Нацбанку?
- Я не пам'ятаю – або Нацбанку або банку Україна. Але головна мета, що переслідувалася в результаті цього, як сказав у розмові Литвин - це ж компромат, і ми будемо тримати в руках Ющенка. Я не пам'ятаю точної цитати, але зміст був такий.
- Чому ти раптом згадав Ющенка? І не згадуєш Тимошенко, Суркіса, Медведчука? Справа в тім, що в Україні ходить багато легенд про твої контакти, про те, хто за тобою стоїть, на чиї гроші здійснювалося прослуховування і на чиї гроші ти живеш зараз.
- Якщо скласти разом усіх людей, що нібито фінансують мене, то мені б вистачило б цих грошей, щоб виплатити заборгованості по зарплаті в Україні. Я знайомий із версіями. За однією – це Росія, за іншою – Америка, Медведчук, Марчук, потім – Тимошенко, Лазаренко, тепер Ющенко. Версій багато, а правда одна.
- То в чому правда? На які гроші живеш?
- На які гроші живу? Раніш – на гроші Литвиненка Юрія Петровича. Частину грошей мені давали міжнародні організації й фонди допомоги. На ці гроші я живу.
- Ти тут згадав Марчука – його ім'я виринає частіше інших, коли говорять, про тих, хто міг бути твоїм дахом. Один із аргументів – на твоїх плівках немає Марчука і немає розмов, що змогли б його скомпрометувати. Як ти можеш це прокоментувати?
- Коментар один – Марчук не давав наказ мені записувати Кучму. Це правда і я готовий пройти будь-який тест – я думаю, Марчук теж згодний пройти будь-який тест, щоб підтвердити мої слова.
- Чи були у вас контакти з Марчуком?
- Знаєте, я дуже відданий своїй дружині. І контактів у нас не було.
- Ти ж розумієш, про що я запитую? Чи спілкувалися ви з Марчуком на професійні теми?
- На професійні теми? Ви знаєте, Марчук не професіонал в області прослуховування, тому з ним, як професіоналом я не міг на цю тему спілкуватися або радитися.
- Ну, а як із професіоналом в області спецслужб?
- Я думаю, він гарний професіонал в області спецслужб…
- Краще ніж Деркач?
- Ну, Деркач не професіонал. Деркач - фахівець в області як пограбувати країну, як шантажувати людей, яким чином можна робити гроші на контрабанді. У цьому він фахівець. Якби він був професіоналом, я б ніколи не зміг писати Кучму і виїхати з України. А Деркач займався чисто своїми шкурними питаннями в першу чергу, і в другу задовольняв примхи Кучми, розправляючись із політичними опонентами Кучми.
- А чи немає на цих плівках підтвердження про таку ж діяльність Марчука. Я чому ставлю це питання – при, як мені здається, досить скромній зарплаті секретаря РНБО його часто бачать в одному з найдорожчих ресторанів України.
- Може в адміністрації президента України відбулося підвищення зарплати. Просто ніхто про це не знає, тому що це є державною таємницею України?
- Ти вже знаєш, скільки годин записів у тебе?
- Це таємниця слідства. Якщо я назву кількість годин, автоматично можна буде підрахувати, коли я почав записувати.
- Можеш ти зараз точно сказати, яким чином ти вів прослуховування?
- Найдешевшим способом – диктофоном під диваном Кучми.
- Тільки під диваном?
- Це таємниця слідства. Нехай Кучма переживає, хвилюється й боїться – це піде тільки на користь.
- Особисто в мене не викликає питань автентичність плівки про Кольчуги. Чи є в тебе якась інформація про те, що Кольчуги дійсно були продані Іраку?
- Я б не переключався на дискусію, що нав'язує Кучма – продані, не продані - є сам факт – президент України дає добро на порушення санкцій ООН. Я б ще якось міг зрозуміти дії Кучми, якби ці гроші пішли на ті ж самі шахти або виплату зарплат. Або на закупівлю гасу, щоб льотчики могли літати. Але є факти, які підтверджують, що гроші від контрабанди йшли на інші цілі. На ці гроші купувалися ЗМІ для Андрюши Деркача - той же "Київський телеграф", компанія "Укрнафтапродукт" й інші. Гроші від продажу йшли на особисте збагачення цих людей.
- Як тобі здалося, американці серйозно поставилися до інформації про співробітництво України з Іраком?
- Якби в американців були якісь сумніви, що співробітництва не було, не було б і резолюції Сенату про перевірку Держдепартаментом достовірності цієї інформації. Виходить, у них підтвердження вже є.
- Чи є в тебе плівки про розмови Кучми після зникнення Гонгадзе? Ти для себе усвідомив ситуацію після того, як Гія зник, як він поводився і що говорив?
- Це дуже хворобливе питання й тема, яку уже багато хто піднімав. Я на це відповідаю так - є дві версії - або Кучма відповідає за убивство Гонгадзе або Мельниченко причетний до убивства Гонгадзе. Іншої версії немає. Я заявляю, що Мельниченко хоче судового процесу і готовий надати докази, що вказують, що Кучма знав про те, що Гонгадзе мертвий. Кучма боявся створення слідчої комісії Верховної Ради 21 вересня, знаючи вже про те, що Гонгадзе мертвий. Я хочу суду. Запитаєте в Кучми, чому він не хоче суду. Але цей суд повинен бути не в Україні, а в третій, незалежній країні, щоб Кучма міг довести, якщо він не причетний до убивства.
- Не дуже давно ти говорив про те, що до тебе зверталося багато політиків і пропонували великі гроші за те, щоб купити плівки. Чи були нові гінці, від кого і які максимальні суми тобі пропонували? Від чого ти відмовився або не відмовився?
- Я б не назвав цих людей політиками – це мерзота, вони і зараз видають себе за борців за демократію, намагаються ввійти в довіру до лідерів опозиції, говорячи про те, що вони готові допомогти в боротьбі за звільнення України від злочинності, а самі ці люди хочуть одного – використати ситуацію у своїх особистих цілях. Тому я з ними на жодні контакти і переговори йти не можу. У мене батьківщина одна і вона не продається.
Ти не хочеш назвати цих людей, щоб вони не принесли більшої шкоди?
- Я думаю, що якщо ці люди спробують надати нібито інформацію від Мельниченка, то швидше за все ці люди можуть бути зв'язані з Кучмою.
- Які максимальні суми тобі пропонували?
- 15 мільйонів.
- І ти відмовився?
- (Посміхається саркастично). Знаєте, я не відмовився від суми в 6 мільйонів, але за однієї умови – що ця сума буде виплачена кожному учасникові операції. Посередник подумав і сказав, а скільки учасників операції? Я сказав 50 мільйонів. Він розсміявся і сказав, що це несерйозно. Тобто на таких умовах я міг би піти на переговори за однієї умови – убивці повинні відповідати перед законом.
- Зараз досить популярна ідея надати Кучмі гарантії, щоб він тихо пішов на пенсію і нікого не дратував, і до його смерті його ніхто не торкає. Тебе влаштовує така ситуація?
- Ні. До мене теж зверталися з таким пропозиціями, і я не хочу називати прізвища цих людей – я можу помилятися в їхніх намірах і хочу дати шанс цим людям, що зверталися з пропозицією до мене дати гарантії Кучмі, щоб я замовк, а він пішов на пенсію. Я не думаю, що я маю моральне право вбивцю прощати. Я буду проклятий за те, що я зробив. Суд повинен установити міру відповідальності кожного за те зло, що він зробив.
До мене надсилали різних людей, у тому числі і нібито від опозиції, що пропонували домовитися з Кучмою, продати записи, щоб забезпечити спокійне майбутнє Кучмі і щоб Литвин зайняв його крісло. З убивцями на переговори йти не можна. Тим більше, залишати їх при владі.
- Не дуже давно "Німецька хвиля" з посиланням на твого адвоката повідомила про загрозу твоєму життю. Дійсно тобі загрожує безпека?
- Дійсно загрожує. Усі знають мого адвоката - це дуже відомий адвокат, і йому надійшла інформація не від рядового агента, а від дуже високопоставленого співробітника американського уряду. Він дуже стурбований, що існує реальна загроза мого фізичного знищення. Це, у першу чергу, пов'язано з послідовною політикою, що я проводжу.
- Ти вже вживаєш якихось заходів безпеки? Сховав родину?
- Найближчим часом уживу заходів, щоб їх убезпечити. Але особисто я не ховаюся. У мене на сьогоднішній день є охоронець – Григорій Омельченко (сміється). Я зараз у Вашингтоні і проводжу відкриті зустрічі. Днями, наприклад, моє питання обговорювалося в Мін'юсті.
- І, що там було?
-... Вживають заходів…
- А втім, раніше були часи, коли ви з родиною переїжджали з місця на місце, щоб убезпечити своє життя, життя твоїх близьких. А зараз ти роз'їжджаєш спокійно по Європі – яким чином ти забезпечив свою безпеку?
- Моє убивство нікому нічого не дасть, не завадить судового процесу. Тому що я здійснив наступні кроки. Для суду потрібні наступні речі – оригінали запису, технічні пристрої, на яких провадилися ці записи і мої свідчення. Я офіційно записуючий пристрій, на якому були зроблені записи, передав через своїх адвокатів на збереження. Я дав свідчення, яких буде досить, щоб Кучму притягти до карної відповідальності принаймні у двох судових позовах – це позов Єльяшкевича проти Кучми і родичів Гонгадзе проти Кучми. Ці свідчення я вже дав і вони є доказом у суді. Так що убити мене можна тільки з упертості. Але практично, це мало що може вирішити.
- Чого не вистачає, щоб судовий розгляд почався?
- Я думаю, на це питання повинні відповісти самі позивачі. В Америці - це Мирослава Гонгадзе й Єльяшкевич.
- А сам ти не збираєшся позиватися з Кучмою?
- Я просив знайти мені сміливого адвоката в Україні, який би міг представляти мої інтереси, щоб я міг подати в суд проти Кучми. Принаймні, за декілька висловлювань – за те, що він обвинуватив мене в зраді Батьківщини, і за інші висловлення про те, що мої записи монтовані. Мені потрібний адвокат, якого не могли б замовити, що міг би працювати. Поки, на превеликий жаль, такого адвоката не знайшов.
Я б також хотів опротестувати порушення проти мене кримінальної справи про перевищення службових повноважень і розголошення державної таємниці. Я розголосив тільки інформацію, що стосується убивства Георгія Гонгадзе і переслідування опонентів.
- Зараз новий Генпрокурор пообіцяв якомога швидше розкрити справу Гонгадзе. Раніше вони стверджували, що не можуть зустрітися з тобою на території США, оскільки не існує договору про правову допомогу. Чи не було спроб із боку Генпрокуратури в тебе довідатися правду?
- (Сміється.) Ви розумієте, у чому тут найбільша проблема для Кучми? На сьогоднішній день мої свідчення не є для прокуратури України офіційними. Це просто піар. І для того, щоб мої слова були прийняті в будь-якій кримінальній справі як доказ, за яким можна вести розслідування, потрібно, щоб я дав офіційні свідчення. Щоб мене попередили відповідно до карно-процесуального кодексу про мої права й обов'язки. Після цього мої свідчення набирають силу і слідчий, що веде дану справу, повинен або їх довести або спростувати.
Цього боїться Кучма і тому Генпрокуратура докладає всіх зусиль, щоб мої свідчення не були оформлені відповідно до юрисдикції. А можливість допитати мене на території США є. Є такий договір, що дозволяє це зробити, там передбачається можливість допиту мене на території США.
Юлю Тимошенко в Україні допитували?
- Так…
- Хто допитував?
- Фебеерівці приїжджали...
- Якщо вони можуть допитати її в Україні, виходить, і українські слідчі можуть допитати українського громадянина в США. Далі. Обиход приїжджав до Америки у справі Лазаренка і провадив там що, якщо не слідчі дії? Якщо він приїжджав не як прокурор і слідчий, що веде кримінальну справу, значить потрібно, щоб він повернув гроші за поїздку, тому що вони були використані не за призначенням. А ті докази, що Обиход привіз із Америки повинні бути вилучені з кримінальної справи проти Лазаренка, тому що вони не мають ніякої сили. Так?
- Логічно…
То чому все ж таки ти не оприлюднюєш усі плівки? Чому вони з'являлися вибірково, хаотично?
- Моя мета - усунути організовану злочинність на чолі з Кучмою. Але, на превеликий жаль, дуже багато людей у кабінеті Кучми просто були змушені догоджати Кучмі, порушуючи закони. Я не хочу, щоб ця інформація виходила. Я думаю, що в глибині душі вони чесні й порядні люди, які просто в той або інший період часу виявили малодушність. Я думаю їм треба дати шанс, щоб вони зрозуміли, що можна жити й працювати й заробляти гроші в Україні і не обов'язково порушувати закони.
Але усі повинні розуміти – ні Мельниченко й ніхто інший не вирішували і не будуть вирішувати, які записи оприлюднювати. Це повинен вирішувати при новій чесній владі якийсь орган, наприклад, антикорупційний комітет, що буде приймати рішення і визначати міру відповідальності кожної людини за ті чи інші правопорушення.
Ніхто не збирається нічого приховувати. Якщо до кого приходять люди і говорять ми можемо дати чи не дати ось ці плівочки про вас, не вірте їм. Ні, вся інформація буде надана.
http://www.pravda.com.ua/?20827-3-new
- Чому ти не оприлюднюєш усі плівки, що у тебе є?
- Коли я починав цю роботу…
- Коли, до речі?
- У 1812 році. (посміхається)
- А якщо серйозно? Без жартів?
- Без жартів – це таємниця слідства. Я не хочу давати шанс нашій організованій злочинності на чолі з Кучмою, щоб вони мали якісь переваги, щоб вони знали, з якого періоду задокументована їхня злочинна діяльність. Ця відповідь буде дана на суді, коли буде суд. І обов'язково суд повинен бути в Україні.
Коли я починав записувати злочинне угруповання, моєю метою було усунути від влади це злочинне угруповання. На жаль, в Україні дуже мало порядних і чесних людей у владі, тому що неможливо займати державну посаду при Кучмі чесній і порядній людині. Була одна людина, що намагався навести порядок в економіці України, – ми усі знаємо, чим закінчилися ці спроби – це Ющенко. Була спроба навести порядок в економіці. Кучма боявся, що існує реальна можливість у Ющенка стати майбутнім президентом. Але одна проблема - в Кучми було мало компромату на Ющенка.
- Чого це раптом ти піариш Ющенка – він тобі гроші заплатив? Або ти хочеш його підставити, щоб Кучма подумав, що ви якось зв'язані. Як ти говориш, щоб дійти до самого верха треба обов'язково вимазатися. Неможливо, щоб тебе підвищили, якщо на тебе немає компромату. Невже Ющенко такий безгрішний?
- Гріхи в Ющенка є. Але повірте, Ющенко намагався зробити, намагався - вийшло в нього чи ні - краще для держави, повинні вирішувати народ і фахівці. Але те, що він не грабував країну, коли був прем'єр-міністром – це факт.
- А раніш?
- Ну, я не можу відповісти на це питання, тому що розкрию секрет, коли я почав записувати.
- Але ти ж розумієш, що такою відповіддю ти опосередковано даєш зрозуміти, що проти Ющенка теж щось є?
- (Довго думає). Повинно бути слідство. Так? І слідство має підтвердити ту чи іншу версію. За інформацією, що є в мене, Кучма сам давав розпорядження направити матеріали розслідування по банку в Генеральну прокуратуру України.
- Нацбанку?
- Я не пам'ятаю – або Нацбанку або банку Україна. Але головна мета, що переслідувалася в результаті цього, як сказав у розмові Литвин - це ж компромат, і ми будемо тримати в руках Ющенка. Я не пам'ятаю точної цитати, але зміст був такий.
- Чому ти раптом згадав Ющенка? І не згадуєш Тимошенко, Суркіса, Медведчука? Справа в тім, що в Україні ходить багато легенд про твої контакти, про те, хто за тобою стоїть, на чиї гроші здійснювалося прослуховування і на чиї гроші ти живеш зараз.
- Якщо скласти разом усіх людей, що нібито фінансують мене, то мені б вистачило б цих грошей, щоб виплатити заборгованості по зарплаті в Україні. Я знайомий із версіями. За однією – це Росія, за іншою – Америка, Медведчук, Марчук, потім – Тимошенко, Лазаренко, тепер Ющенко. Версій багато, а правда одна.
- То в чому правда? На які гроші живеш?
- На які гроші живу? Раніш – на гроші Литвиненка Юрія Петровича. Частину грошей мені давали міжнародні організації й фонди допомоги. На ці гроші я живу.
- Ти тут згадав Марчука – його ім'я виринає частіше інших, коли говорять, про тих, хто міг бути твоїм дахом. Один із аргументів – на твоїх плівках немає Марчука і немає розмов, що змогли б його скомпрометувати. Як ти можеш це прокоментувати?
- Коментар один – Марчук не давав наказ мені записувати Кучму. Це правда і я готовий пройти будь-який тест – я думаю, Марчук теж згодний пройти будь-який тест, щоб підтвердити мої слова.
- Чи були у вас контакти з Марчуком?
- Знаєте, я дуже відданий своїй дружині. І контактів у нас не було.
- Ти ж розумієш, про що я запитую? Чи спілкувалися ви з Марчуком на професійні теми?
- На професійні теми? Ви знаєте, Марчук не професіонал в області прослуховування, тому з ним, як професіоналом я не міг на цю тему спілкуватися або радитися.
- Ну, а як із професіоналом в області спецслужб?
- Я думаю, він гарний професіонал в області спецслужб…
- Краще ніж Деркач?
- Ну, Деркач не професіонал. Деркач - фахівець в області як пограбувати країну, як шантажувати людей, яким чином можна робити гроші на контрабанді. У цьому він фахівець. Якби він був професіоналом, я б ніколи не зміг писати Кучму і виїхати з України. А Деркач займався чисто своїми шкурними питаннями в першу чергу, і в другу задовольняв примхи Кучми, розправляючись із політичними опонентами Кучми.
- А чи немає на цих плівках підтвердження про таку ж діяльність Марчука. Я чому ставлю це питання – при, як мені здається, досить скромній зарплаті секретаря РНБО його часто бачать в одному з найдорожчих ресторанів України.
- Може в адміністрації президента України відбулося підвищення зарплати. Просто ніхто про це не знає, тому що це є державною таємницею України?
- Ти вже знаєш, скільки годин записів у тебе?
- Це таємниця слідства. Якщо я назву кількість годин, автоматично можна буде підрахувати, коли я почав записувати.
- Можеш ти зараз точно сказати, яким чином ти вів прослуховування?
- Найдешевшим способом – диктофоном під диваном Кучми.
- Тільки під диваном?
- Це таємниця слідства. Нехай Кучма переживає, хвилюється й боїться – це піде тільки на користь.
- Особисто в мене не викликає питань автентичність плівки про Кольчуги. Чи є в тебе якась інформація про те, що Кольчуги дійсно були продані Іраку?
- Я б не переключався на дискусію, що нав'язує Кучма – продані, не продані - є сам факт – президент України дає добро на порушення санкцій ООН. Я б ще якось міг зрозуміти дії Кучми, якби ці гроші пішли на ті ж самі шахти або виплату зарплат. Або на закупівлю гасу, щоб льотчики могли літати. Але є факти, які підтверджують, що гроші від контрабанди йшли на інші цілі. На ці гроші купувалися ЗМІ для Андрюши Деркача - той же "Київський телеграф", компанія "Укрнафтапродукт" й інші. Гроші від продажу йшли на особисте збагачення цих людей.
- Як тобі здалося, американці серйозно поставилися до інформації про співробітництво України з Іраком?
- Якби в американців були якісь сумніви, що співробітництва не було, не було б і резолюції Сенату про перевірку Держдепартаментом достовірності цієї інформації. Виходить, у них підтвердження вже є.
- Чи є в тебе плівки про розмови Кучми після зникнення Гонгадзе? Ти для себе усвідомив ситуацію після того, як Гія зник, як він поводився і що говорив?
- Це дуже хворобливе питання й тема, яку уже багато хто піднімав. Я на це відповідаю так - є дві версії - або Кучма відповідає за убивство Гонгадзе або Мельниченко причетний до убивства Гонгадзе. Іншої версії немає. Я заявляю, що Мельниченко хоче судового процесу і готовий надати докази, що вказують, що Кучма знав про те, що Гонгадзе мертвий. Кучма боявся створення слідчої комісії Верховної Ради 21 вересня, знаючи вже про те, що Гонгадзе мертвий. Я хочу суду. Запитаєте в Кучми, чому він не хоче суду. Але цей суд повинен бути не в Україні, а в третій, незалежній країні, щоб Кучма міг довести, якщо він не причетний до убивства.
- Не дуже давно ти говорив про те, що до тебе зверталося багато політиків і пропонували великі гроші за те, щоб купити плівки. Чи були нові гінці, від кого і які максимальні суми тобі пропонували? Від чого ти відмовився або не відмовився?
- Я б не назвав цих людей політиками – це мерзота, вони і зараз видають себе за борців за демократію, намагаються ввійти в довіру до лідерів опозиції, говорячи про те, що вони готові допомогти в боротьбі за звільнення України від злочинності, а самі ці люди хочуть одного – використати ситуацію у своїх особистих цілях. Тому я з ними на жодні контакти і переговори йти не можу. У мене батьківщина одна і вона не продається.
Ти не хочеш назвати цих людей, щоб вони не принесли більшої шкоди?
- Я думаю, що якщо ці люди спробують надати нібито інформацію від Мельниченка, то швидше за все ці люди можуть бути зв'язані з Кучмою.
- Які максимальні суми тобі пропонували?
- 15 мільйонів.
- І ти відмовився?
- (Посміхається саркастично). Знаєте, я не відмовився від суми в 6 мільйонів, але за однієї умови – що ця сума буде виплачена кожному учасникові операції. Посередник подумав і сказав, а скільки учасників операції? Я сказав 50 мільйонів. Він розсміявся і сказав, що це несерйозно. Тобто на таких умовах я міг би піти на переговори за однієї умови – убивці повинні відповідати перед законом.
- Зараз досить популярна ідея надати Кучмі гарантії, щоб він тихо пішов на пенсію і нікого не дратував, і до його смерті його ніхто не торкає. Тебе влаштовує така ситуація?
- Ні. До мене теж зверталися з таким пропозиціями, і я не хочу називати прізвища цих людей – я можу помилятися в їхніх намірах і хочу дати шанс цим людям, що зверталися з пропозицією до мене дати гарантії Кучмі, щоб я замовк, а він пішов на пенсію. Я не думаю, що я маю моральне право вбивцю прощати. Я буду проклятий за те, що я зробив. Суд повинен установити міру відповідальності кожного за те зло, що він зробив.
До мене надсилали різних людей, у тому числі і нібито від опозиції, що пропонували домовитися з Кучмою, продати записи, щоб забезпечити спокійне майбутнє Кучмі і щоб Литвин зайняв його крісло. З убивцями на переговори йти не можна. Тим більше, залишати їх при владі.
- Не дуже давно "Німецька хвиля" з посиланням на твого адвоката повідомила про загрозу твоєму життю. Дійсно тобі загрожує безпека?
- Дійсно загрожує. Усі знають мого адвоката - це дуже відомий адвокат, і йому надійшла інформація не від рядового агента, а від дуже високопоставленого співробітника американського уряду. Він дуже стурбований, що існує реальна загроза мого фізичного знищення. Це, у першу чергу, пов'язано з послідовною політикою, що я проводжу.
- Ти вже вживаєш якихось заходів безпеки? Сховав родину?
- Найближчим часом уживу заходів, щоб їх убезпечити. Але особисто я не ховаюся. У мене на сьогоднішній день є охоронець – Григорій Омельченко (сміється). Я зараз у Вашингтоні і проводжу відкриті зустрічі. Днями, наприклад, моє питання обговорювалося в Мін'юсті.
- І, що там було?
-... Вживають заходів…
- А втім, раніше були часи, коли ви з родиною переїжджали з місця на місце, щоб убезпечити своє життя, життя твоїх близьких. А зараз ти роз'їжджаєш спокійно по Європі – яким чином ти забезпечив свою безпеку?
- Моє убивство нікому нічого не дасть, не завадить судового процесу. Тому що я здійснив наступні кроки. Для суду потрібні наступні речі – оригінали запису, технічні пристрої, на яких провадилися ці записи і мої свідчення. Я офіційно записуючий пристрій, на якому були зроблені записи, передав через своїх адвокатів на збереження. Я дав свідчення, яких буде досить, щоб Кучму притягти до карної відповідальності принаймні у двох судових позовах – це позов Єльяшкевича проти Кучми і родичів Гонгадзе проти Кучми. Ці свідчення я вже дав і вони є доказом у суді. Так що убити мене можна тільки з упертості. Але практично, це мало що може вирішити.
- Чого не вистачає, щоб судовий розгляд почався?
- Я думаю, на це питання повинні відповісти самі позивачі. В Америці - це Мирослава Гонгадзе й Єльяшкевич.
- А сам ти не збираєшся позиватися з Кучмою?
- Я просив знайти мені сміливого адвоката в Україні, який би міг представляти мої інтереси, щоб я міг подати в суд проти Кучми. Принаймні, за декілька висловлювань – за те, що він обвинуватив мене в зраді Батьківщини, і за інші висловлення про те, що мої записи монтовані. Мені потрібний адвокат, якого не могли б замовити, що міг би працювати. Поки, на превеликий жаль, такого адвоката не знайшов.
Я б також хотів опротестувати порушення проти мене кримінальної справи про перевищення службових повноважень і розголошення державної таємниці. Я розголосив тільки інформацію, що стосується убивства Георгія Гонгадзе і переслідування опонентів.
- Зараз новий Генпрокурор пообіцяв якомога швидше розкрити справу Гонгадзе. Раніше вони стверджували, що не можуть зустрітися з тобою на території США, оскільки не існує договору про правову допомогу. Чи не було спроб із боку Генпрокуратури в тебе довідатися правду?
- (Сміється.) Ви розумієте, у чому тут найбільша проблема для Кучми? На сьогоднішній день мої свідчення не є для прокуратури України офіційними. Це просто піар. І для того, щоб мої слова були прийняті в будь-якій кримінальній справі як доказ, за яким можна вести розслідування, потрібно, щоб я дав офіційні свідчення. Щоб мене попередили відповідно до карно-процесуального кодексу про мої права й обов'язки. Після цього мої свідчення набирають силу і слідчий, що веде дану справу, повинен або їх довести або спростувати.
Цього боїться Кучма і тому Генпрокуратура докладає всіх зусиль, щоб мої свідчення не були оформлені відповідно до юрисдикції. А можливість допитати мене на території США є. Є такий договір, що дозволяє це зробити, там передбачається можливість допиту мене на території США.
Юлю Тимошенко в Україні допитували?
- Так…
- Хто допитував?
- Фебеерівці приїжджали...
- Якщо вони можуть допитати її в Україні, виходить, і українські слідчі можуть допитати українського громадянина в США. Далі. Обиход приїжджав до Америки у справі Лазаренка і провадив там що, якщо не слідчі дії? Якщо він приїжджав не як прокурор і слідчий, що веде кримінальну справу, значить потрібно, щоб він повернув гроші за поїздку, тому що вони були використані не за призначенням. А ті докази, що Обиход привіз із Америки повинні бути вилучені з кримінальної справи проти Лазаренка, тому що вони не мають ніякої сили. Так?
- Логічно…
То чому все ж таки ти не оприлюднюєш усі плівки? Чому вони з'являлися вибірково, хаотично?
- Моя мета - усунути організовану злочинність на чолі з Кучмою. Але, на превеликий жаль, дуже багато людей у кабінеті Кучми просто були змушені догоджати Кучмі, порушуючи закони. Я не хочу, щоб ця інформація виходила. Я думаю, що в глибині душі вони чесні й порядні люди, які просто в той або інший період часу виявили малодушність. Я думаю їм треба дати шанс, щоб вони зрозуміли, що можна жити й працювати й заробляти гроші в Україні і не обов'язково порушувати закони.
Але усі повинні розуміти – ні Мельниченко й ніхто інший не вирішували і не будуть вирішувати, які записи оприлюднювати. Це повинен вирішувати при новій чесній владі якийсь орган, наприклад, антикорупційний комітет, що буде приймати рішення і визначати міру відповідальності кожної людини за ті чи інші правопорушення.
Ніхто не збирається нічого приховувати. Якщо до кого приходять люди і говорять ми можемо дати чи не дати ось ці плівочки про вас, не вірте їм. Ні, вся інформація буде надана.
Відповіді
2002.08.27 | AST
Дурне питання. Бо так комусь треба
Почнемо з того, що записи вже давно повинні належати Мінюсту США.
Йшлась мова про ВСІ наявні оригінали, записуючий пристрій та ВСІ нотатки, що мають будь-яке відношення до записів - саме так формюлювалось відповідне подання Гранд Жюрі до адвокатів.
Ще нюанс. Про записи ПІСЛЯ 16 вересня:
Мельниченко-2000
-Я все-таки вважаю, що Георгій живий. Вони хотіли зламати його волю і показати, що він винен багато коштів, насамперед тим структурам, на які працював. У мене немає доказів, що він живий, але немає доказів про те, що він знищений. У мене є докази про те, що його замовив президент Кучма і є докази, що президент дуже хвилювався про долю Гонгадзе після зникнення”
Мельниченко-2001
- Чотири дні по тому, коли преса вже почала задавати питання про зникнення Гонгадзе, Мельниченко говорить, що записав Кучму, який питає працівника безпеки, чи живий журналіст. Кучма продовжував говорити, що Гонгадзе має бути знайдено, тому що ситуація погано виглядала для президента
Мельниченко-2002
- Це дуже хворобливе питання й тема, що уже багато хто піднімав. Я на це відповідаю так - є дві версії - або Кучма відповідає за убивство Гонгадзе або Мельниченко причетний до убивства Гонгадзе. Іншої версії немає. Я заявляю, що Мельниченко хоче судового процесу і готовий надати докази, що вказують, що Кучма знав про те, що Гонгадзе мертвий. Кучма боявся створення слідчої комісії Верховної Ради 21 вересня, знаючи вже про те, що Гонгадзе мертвий.
==========
2002.08.27 | Shooter
А по суті інормації?
Кому, доречі, згідно тебе "треба"?2002.08.27 | AST
Re: А по суті інформації?
А ти можеш освіжити і систематизувати аргументи на користь улюблених тобою СДПУ (о)і Медведчука лічно?У відповідностю з кар`єрним ростом останнього ця версія виходить на перший план. Нагадаю, що в свій час розумні люди говорили про есдеків:
- В них була тоді така методика, значить. Та вона й залишилась. Вони створюють там проблему, потім вродє як ідуть до людини, допомогають. А потім воно получається, що людина стає залежною.
2002.08.27 | SpokusXalepniy
А по сути інормації... Мельниченко пришел на встречу...
... в футболке, а в 2001 году, ходил, сука, в пиНджаке.2002.08.27 | AST
тепло влітку на морі..(-)
2002.08.28 | Мертві Бджоли Загудуть
Є таке поняття - "The fog of war" та "Aux armes citoyens!"
У війні за долю України майор Мельниченко (колишній МАЙОР, але ж ніяк не ГЕНЕРАЛ-майор) може впевнено керувати своїм батальйоном чи курінем. Однак, РЕАЛЬНО що може він зробити проти добре озброєного ворога, який займає вигідну оборонну позицію та має цілу Армію, Флот і Авіацію та ППО на додаток до міліції, СБУ та інших незчислених легіонів і когорт "орлів" й іншої дичини на службі режиму, не рахуючи вже телебачення, радіо та друкованої преси...Проте, наш Майор має найголовнішу зброю - Правду! Майор - майстер тактики (як і належить йому за званням), але НЕ стратегії (бо ж він - тільки майор...)
Лобова атака проти НАБАГАТО переважаючого чисельно супротивника - для нього закінчиться тількии поразкою. Тому він і змушений використовувати партизанську тактику УПА - вдарив і відійшов, ухиляючись від контр-ударів. Зрозуміло, що не все як він собі планує в нього виходить. Але він невпинно робить свою справу - наносить удари по режимові. А от Ви?
Уявіть-но себе в його ситуації. Що б зробили Ви? Сам-на-сам зі злочинною владою в Україні?
Насцяли б відразу в штані? Чи, може, спромоглися б на щось путньє? Впевнені, що це читатимуть не тільки наші вороги, але, можливо, й друзі... Можливо й Майор дослухається до слушних порад з Майдану...
А тепер: До праці, українці, або ж "До зброї громадяни!" -
Aux armes citoyens!
Formez vos bataillons,
Marchons, marchons!
Qu'un sang impur
Abreuve nos sillons.
2002.08.28 | SpokusXalepniy
Так ви мене не зрозумiли
Це я так вiдповiдаю AST. Вiн розумiє, що це пародiя на нього.Скоро буде два роки, як вiн шукає у майора протирiччя. Не розумiє людина, що має справу з такою ж людиною, як i ми всi. Рiзниця тiльки, що майор набагато смiливiше i рiшуче за нас.
А якщо шукати протирiччя, як самовiданно це робить AST, то слiд зауважити, що якби наш майор змагався б з президентом у справi протирiч у виступах, то рахунок був би на користь майора у вiдношеннi 10:1.
А якби i навпаки, то що? Справа у доказах на плiвцi, а не в особистостi Мельниченко.
Все одне майор - герой, а Кучма - шматок г...
2002.08.28 | Roller
Слава украинскому народу победителю.
Мертві Бджоли Загудуть писав(ла):Можливо й Майор дослухається до слушних порад з Майдану...
>
> А тепер: До праці, українці, або ж "До зброї громадяни!" -
>
> Aux armes citoyens!
> Formez vos bataillons,
> Marchons, marchons!
> Qu'un sang impur
> Abreuve nos sillons.
Гитлер капут!
2002.08.29 | Мертві Бджоли Загудуть
Слава російськомовному Roller'y який нарешті стає людиною!
Хочеться вірити, що в кожної людини (навіть і такої, яка говорить по-москальски) усе ж таки є честь, совість і сумління.Слава шановному панові Ролєру!!!
**************************
(Якщо ж хтось скаже, що Ролєр просто цінік і знущається з українскього народу - хто знає наскільки цінічьними є мертві бджоли...)
2002.08.28 | -
У 2000-му було сказано - за Мельниченко стоять "обрєзаніє".
Версія жива, як ніколи.2002.08.29 | Мертві Бджоли Загудуть
Шановне "крапкобезкоми", за Вами певно стоять "недорєзаніє". (-)
2002.08.28 | Спостерігач
Дружеский шантаж
"Версії"Дружеский шантаж
Андрей Толмачев
Если попытаться перечислить всех персонажей, фигурирующих в записях отставного майора Управления государственной охраны Николая Мельниченко, это окажется довольно затруднительным занятием. А вот тех, кто не был замечен в беседах, записанных, по утверждению бывшего охранника президента, в кабинете №1, можно "вычислить" достаточно легко: это – секретарь СНБО Евгений Марчук и экс- премьер, лидер "Нашей Украины" и просто "мессия" Виктор Ющенко.
Но, как оказалось, общественность просто не знает, что у Мельниченко компромат на Ющенко все же есть. Сегодня на одном сайте во Всемирной паутине появилось интервью с бывшим президентским охранником, в котором Мельниченко косвенно признал, что "мессия" Ющенко на самом деле далеко не святой. Заявив, что грехи у Виктора Андреевича есть, Мельниченко в то же время отметил, что Ющенко не грабил страну, пребывая на должности премьер-министра, но почему-то уклонился от ответа на вопрос, не воровал ли "мессия" до заступления на пост главы правительства. Свою позицию Мельниченко объяснил нежеланием дать понять "супостату", когда именно он начал прослушивать президентский кабинет. Чтобы, значит, те, против кого борется экс-майор, не догадались, что ему может быть известно об их темных делишках. Еще одна странность: помнится, еще в самом начале "кассетного скандала" отставной майор Управления госохраны называл дату начала записей в кабинете главы государства с точностью чуть ли не до одного дня.
Довольно своеобразно Мельниченко прокомментировал и отсутствие в обнародованных на сегодняшний день записях голоса, похожего на голос секретаря СНБО Евгения Марчука. Отвечая на вопрос, были ли у него контакты с Евгением Кирилловичем, отставной майор заулыбался и сказал, что он, мол, очень предан своей супруге, и контактов у них (в смысле, не с женой, а с Марчуком) не было. Согласитесь, относиться к Марчуку можно как угодно, но он все-таки, извините, не пацан, а далеко не последний государственный служащий, и вот так вот легкомысленно переводить разговор в несколько игривую плоскость несолидно.
Отвечая на различные вопросы безымянного журналиста (интервью на сайте почему-то не подписано), Мельниченко неоднократно уходит от ответов на вопросы, ссылаясь на тайну следствия. Если верить майору, выходит, что где-то за границей (надо полагать, в Штатах) уже заведено дело против главы украинского государства. При этом Николай Мельниченко заявил, что уже передал следственным органам всю необходимую для проведения расследования информацию и требуемую аппаратуру. Опять отставной майор что-то путает. Свидетелем по делу он, как известно, действительно проходит, но дело это называется дословно "Народ против Павла Лазаренко", и речь в этом деле идет, разумеется, об экс-премьере Павле Ивановиче.
Не обошлось и без упоминания о продаже украинских "Кольчуг" Ираку. "Если бы у американцев были какие-то сомнения, что сотрудничества не было, не было бы и резолюции Сената о проверке Госдепартаментом достоверности этой информации. Значит, у них подтверждение уже есть", – заявил Мельниченко. Об официальных заявлениях Госдепа и ООН об отсутствии информации о нелегальной продаже "Кольчуг" Саддаму Хуссейну отставной майор не сказал ни слова.
Одним словом, поведение Мельниченко нельзя назвать последовательным: слишком уж много у него нестыковок, неточностей и путаницы. Чем дальше, тем становится понятнее, что отставной майор – вовсе не самостоятельная фигура. И порции записей, которые, по его утверждению, появляются в эфире чисто случайно – на самом деле закономерность, плотно "подвязанная" к определенным событиям. Последнее появление Мельниченко на публике явно приурочено к сентябрьским акциям оппозиции. И тот, кто манипулирует майором, в данном случае хотел предупредить главного "НУдиста" Ющенко: или ты выступишь на стороне оппозиции, или вдруг "случайно" в "сетке" появятся распечатки переговоров из кабинета №1, и тогда все узнают, кто такой Виктор Ющенко. Такой вот дружеский шантаж.
2002.08.28 | Shooter
Ги :)
Спостерігач писав(ла):> "Версії"
правильно так:
или ты НЕ выступишь на стороне оппозиции, или вдруг "случайно" в "сетке" появятся распечатки переговоров из кабинета №1, и тогда все узнают, кто такой Виктор Ющенко. Такой вот дружеский шантаж.
2002.08.28 | SpokusXalepniy
Вирус некорректностей распространяется через СМИ
Эта статья - типичная. Это очередное, 1001-ое сообщение, печатающееся в СМИ о майоре.Поэтому стоит слегка на ней задержаться для восприятия общей картины.
Итак, главная некорректность заключается в том, что к майору предъявляются повышенные требования. Причем, эти же повышенные требования к высказываниям тут же улетучиваются, когда речь идёт не о каком-нибудь майоре, а лицах, отвечающих "головой" за публичные выступления. Я имею в виду официальных государственных лиц, например, президент, Генеральный прокурор, пресс-секретарь, председатель Верховного суда, и т.д.
Из их уст то и дело звучат такие вопиющие противоречия, не говоря уже о наглой лжи и о подтасовках фактов, что на фоне них майор Мельниченко выглядит не иначе как честнейший, последовательный политик. Все зависит от того, что брать за абсолют. По-моему, авторы, анализирующие выступления Мельниченко перед жураналистами (личные интервью бывшего майора) предъявляют к ним требования, как к даче показаний перед богом, за минуту до смерти. В то время, когда официальные выступления президента перед народом или Генерального прокурора в парламенте, эти же люди комментируют, как шаловливые речи рок-звезд перед микрофонами корреспондентов в раздевалке.
Мне вообще кажется, что Мельниченко вполне мог бы снизить уровень своей серьезности, т.к. он не дает показания в суде, и вообще не обязан угождать чьим-либо требованиям. У него есть только один козырь, на котором он настаивает: "все официальные, ответственные заявления я буду делать в СУДЕ".
Если вернуться к данной статье, то она не только некорректна в общем, но и содержит яркие подтасовки конкретных фактов по отношению к Мельниченко. Но на такую мелочевку если размениваться, то жизни не хватит всё это опровергать. Поэтому вполне достаточно вышеприведенных общих рассуждений.
2002.08.28 | Shooter
Рибачук - для АСТа
– Напоследок провокационный вопрос: говорят, что у Вас есть новые расшифровки пленок Мельниченко, которые Вы получили в обход майора и из источника, находящегося в Украине…– У меня?
– У вас, Жира и Безсмертного.
– У меня ничего нет, честное слово.
– Такая вот стопка распечаток, а скраю написано, какая статья УК нарушена…
– Нет, не видел. Честно говоря, я в эти кагэбистские игры не играю. Вы задали прямой вопрос, я на него ответил: у меня таких распечаток нет.
– А в штабе видели?
– Не видел. Но я вообще не имею привычки подсматривать за сотрудниками штаба. Я готов пойти на детектор лжи и доказать, что не имею отношения к играм с записями в президентском кабинете. Маленький экскурс в историю. Я был руководителем службы премьера Ющенко, мы едем на "1+1" в прямой эфир, за несколько дней до отставки. Мне звонят на мобильный и говорят: вы знаете, что Мельниченко получил политическое убежище в Штатах? Я в полном ужасе сначала не поверил. Даже перезванивал в посольство США. А, когда сказал Ющенко, он изумился еще больше. Уже тогда нам стало ясно, что дело Мельниченко приведет к отставке Кабинета Ющенко. Задаю прямой, тупой вопрос: кому было выгодно, чтобы связать Ющенко и Мельниченко? Тому, кто хотел таким способом спихнуть правительство реформаторов. Логично? Логично. Люди, которые работают с майором Мельниченко, не работают на Ющенко. Слухи, что у нас есть распечатки пленок Мельниченко, распускают те, кто боится нашего прихода к власти.
___________________________________
Як там поживає твій "юзальний орган"?
(я не зі зла. швидше, із співчуття)
2002.08.29 | AST
Брехня.
Shooter писав(ла):> Як там поживає твій "юзальний орган"?
>
> (я не зі зла. швидше, із співчуття)
Чесно кажучи, не розумію запитання. Про що йдеться?
По суті: твердження що "НУ" не має свіжих розшифровок - брехня.
Я особисто бачив їх на власні очі. Крім НУ, ці папери є в БЮТ. Тимошенко демонструвала їх перед журналістами на прес-конференції. (До речі, там буде вельми неприємний фрагмент для Ющенка).
Джерело розшифровок - Ю.Швець (КГБ СССР). Він же - Петро Лютий на УП.
2002.08.29 | Мертві Бджоли Загудуть
Не вірте "власним очам"! Бо правдива правда - ось тут!
AST писав(ла):> Shooter писав(ла):
> Я особисто бачив їх на власні очі. Крім НУ, ці папери є в БЮТ. Тимошенко демонструвала їх перед журналістами на прес-конференції. (До речі, там буде вельми неприємний фрагмент для Ющенка).
> Джерело розшифровок - Ю.Швець (КГБ СССР). Він же - Петро Лютий на УП.
Шановні!
Роздруковки, які ви бачили з несвіжого джерела Ю.Швеця (КГБ СССР) чи П.Лютого (УП) - НЕ Є новими. Це просто роздруковки уривків, які долучено до юридично оформлених лабораторних звітів експертизи по плівках. Отже, нічого нового там немає. Все інше - брехня й хвальшивка. Он про підслуховування посольств Лютий/Швець вже намагався підсунути на УП якусь самопальну хєрню, а наш котигорошко МММ каже "ніззя! хвальш!" - і УП зняла статтю!
2002.08.29 | AST
Ще трохи
Цитата з Рибачука:
> Люди, которые работают с майором Мельниченко, не работают на Ющенко.
А Жир?
2002.08.29 | Мертві Бджоли Загудуть
Жир замутив якесь уже дуже некошерне сало
Виявляється, Жир не зовсім і співпрацював з нашим котигорошком МММ, може навіть і навпаки...Зачекаймо й побачимо за кілька днів що з того стане відомо.
2002.08.29 | Shooter
Брехня, kazhesh?
AST писав(ла):> Shooter писав(ла):
>
> > Як там поживає твій "юзальний орган"?
> >
> > (я не зі зла. швидше, із співчуття)
>
> Чесно кажучи, не розумію запитання. Про що йдеться?
o! a teper durovkl'uchal'nyj orhan zaprac'uvav
> По суті: твердження що "НУ" не має свіжих розшифровок - брехня.
A xto take tverdyt'?
Chytaj uvazhnishe i shche raz. Zverny uvahu na vydilene.
говорят (shche raz poklin tvojemu juzal'nomu orhanu), что у Вас есть новые расшифровки пленок Мельниченко, которые Вы получили в обход майора и из источника, находящегося в Украине…
> Я особисто бачив їх на власні очі. Крім НУ, ці папери є в БЮТ. Тимошенко демонструвала їх перед журналістами на прес-конференції. (До речі, там буде вельми неприємний фрагмент для Ющенка).
> Джерело розшифровок - Ю.Швець (КГБ СССР). Він же - Петро Лютий на УП.
Mova pro deshcho inshe. Chy ne tak?
2002.08.29 | Shooter
+ доповнення
http://www.pravda.com.ua/?20829-1-newКрім прізвища Суркіса, інтерв'ю голови парламентської комісії радіостанції містило ще одну сенсаційну новину. Виявляється, у Мельниченка є записи Кучми не тільки з кабінету, але й… із сауни.
2002.08.29 | Д.К. Чемпион
чи "прізвище Суркіса" виключає сдпуо з організаторів тейпгейту??
2002.08.29 | Shooter
Може і навпаки "включати"
Суркіс і не приховува того, що Єльяшкевичу дадуть "трубой па галаве".Тому цей "злив" можна розцінювати і як банальну димову завісу.
2002.08.29 | Д.К.
ОК, схоже на останнє ...
Хоча ці маніпуляції з іменем Суркіса цікаві.Якщо йому все одно, і навіть ви про це знаєте
то чому ж його власні друзі його спочатку викреслили,
а потім вписали?
Якщо ж ляльководи з північного сходу, то може вони
його вирішили здати як непотрібну більше хвігуру...
2002.08.29 | Спостерігач
Цілком в руслі показової боротьюи з корупцією
Тисошенко, Волков, Суркіс2002.08.29 | Д.К.
Це точно москалі ! Якраз ДКиів до Ліги Чемпіонів вийшло :-)
2002.08.29 | AST
Шутер, не займайся онанізмом
Краще визнай, що всі політики брехуни. Політики від "НУ" - не виключення. Рибачук прекрасно знає про що йдеться. Більш того, він фінансував поїздку Жира в США ( - мабуть, Рибачук не передбачав що Жир там буде займатися майором та його фонотекою?).Нові 4 CD з новими записами Кучми Жир отримав в Україні.
Все. Більше на цю тему не дискутую.
2002.08.29 | Shooter
В кого про що болить, ...
...той про те і гомонить.AST писав(ла):
> Краще визнай, що всі політики брехуни.
Неправда
>Політики від "НУ" - не виключення.
Факти, прошу.
>Рибачук прекрасно знає про що йдеться. Більш того, він фінансував поїздку Жира в США ( - мабуть, Рибачук не передбачав що Жир там буде займатися майором та його фонотекою?).
Звідки інфо?
> Нові 4 CD з новими записами Кучми Жир отримав в Україні.
Звідки інфо? Ти ж за відкритість і прозорість!
> Все. Більше на цю тему не дискутую.
"Жилізний" арґумент.
АСТ, юзають тебе у всі шпарки. Причому, юзають ще гіршим способ, ніж останню курву - бо тій хоч гроші платять. Аплікована метода - стара відпрацьована КҐБістська: спочатку створюється "типаж об'єктивності" (ти собі його сам створив), а потім через такий канал (краще таки мабуть - отвєрствіє) зливається все, що хочеться.
А отвєрствіє все те хаває, після чого ту ж пургу хаває публіка, зачарована його "ореолом об'єктивности".