Melnychenko rezhet ushi
09/20/2002 | Peter Byrne
interview v FT (ot 9-ogo Maya)
popytka ne pytka - nichego novogo, krome "speshki" korrespondent deutsche welle (kotoryj p'et vodku s majorom na 2-om avenue v NYC).
khoroshaya vozmozhnost' dlya tomika poseshchat' rodinu i eshche raz ubedit'sya chto major idiot patriot.
smooch!
popytka ne pytka - nichego novogo, krome "speshki" korrespondent deutsche welle (kotoryj p'et vodku s majorom na 2-om avenue v NYC).
khoroshaya vozmozhnost' dlya tomika poseshchat' rodinu i eshche raz ubedit'sya chto major idiot patriot.
smooch!
Відповіді
2002.09.20 | Shooter
Ta vzhe vyhl'adaje, shcho vidrizav (-)
2002.09.20 | Shooter
Okrim toho,
...vyhl'adaje, shcho odyn pevnyj correspondent Kyiv Post strashno zazdryt' odnomu pevnomy correspondentu FT, navit' v chastyni vodka drinking venues.Radij, Petryku, v Kyjevi horivka deshevsha.
2002.09.20 | юрко
Re: Okrim toho,
крім того, у FT більше платять і її більше читають. Погана для вас комбінація, Peter.2002.09.21 | Peter Byrne
Re: Okrim toho,
ne igrayu v kombinatsii.skoree ili pozdnee lyudi budut znat' pravdu. ne pretenduyu imet' monopoliyu na pravdivuyu informatsiyu.
stat'i FT, BBC Killing the Story, tselenamerenno vazhnye fakty skryvali i skryvayut.
mozhet byt' redaktora/prodyusery vinovaty, mozhet byt' sami zhurnalisty. nikogo ne osuzhdayu, no imeyu pravo pravdu ikh kritikovat'.
pust' opovergnut.
2002.09.21 | Shooter
A PR був щира правда, чи не так? (-)
2002.09.21 | AST
Shooter, пішов ти НА ХУЙ!
Я бачу що людською мовою до тебе не доходить.
Про наше з Пітером негативне ставлення до Пі-Ар вже написано 100 разів.
Вид`їбись, заради Бога.
2002.09.21 | Cicero
Re: Shooter, пішов ти НА ХУЙ!
Whatever your personal attitude to "PR", Mr. St*inger, the fact is that you were used and manipulated by the Pinchuk gang...That's where you lost your credibility. Now, it just looks like you have a personal vendetta against Melnychenko and really don't care about much of anything else.2002.09.21 | AST
Re: Shooter, пішов ти НА ХУЙ!
Cicero пише:> Whatever your personal attitude to "PR", Mr. St*inger, the fact is that you were used and manipulated by the Pinchuk gang...That's where you lost your credibility.
За вашою логікою Мороз, Притула, Купчинський, Чемерис, Сорос, Каратницький які також приймали участь в Пі-Ар ТЕЖ lost credibility?
Так, я допомогав Чарльзу в організації зйомок і з відеоархівом так само як я згодом допомагав ВВС. Ніхто, підкреслюю - НІХТО не знав і не передбачав що фільм знімається для українського замовника. Чарльз всім казав що замовник - PBS.
>Now, it just looks like you have a personal vendetta against Melnychenko and really don't care about much of anything else.
Ні. Мене просто дійсно цікавить відповідь на питання: хто вбив Гонгадзе?
Паталогічна і систематична брехня майора, а також докладний аналіз розповсюджених аудіозаписів приводить до висновку що, з великою ймовірністю, за вбивством Гонгадзе стоять ті ж самі сили що і за Мельниченко.
Якщо ви надалі збираєтесь звинувачуєте мене в упередженності, будь-ласка заперечте або спростуйте хоч один факт наведений в Досьє по справі Гонгадзе:
http://maidan.org.ua/n/dos/1031083774
2002.09.21 | Cicero
Re: Shooter, пішов ти НА ХУЙ!
AST пише:>
> Ні. Мене просто дійсно цікавить відповідь на питання: хто вбив Гонгадзе?
> Паталогічна і систематична брехня майора, а також докладний аналіз розповсюджених аудіозаписів приводить до висновку що, з великою ймовірністю, за вбивством Гонгадзе стоять ті ж самі сили що і за Мельниченко.
See, this is where your logic fails me, the jump from "I just want to know who killed Gongadze" to "the great likelihood that those who stand behind Melnychenko are behind the murder of Gongadze". You are still looking for the inconsistencies in Melnychenko's statements and trying to prove that the recordings are doctored. Right now, you have no evidence about Melnychenko's link to the murder of Gongadze. At best, it's a hunch (a hunch you have been riding for two years). And yet you heap abuse on anyone who doesn't believe in your constantly repeated hypothesis. It's a hypothesis, that's all.
Re; PR. Prytula, kupchynsky, etc. all publicly expressed their outrage over how the 'film' manipulated their words in the days immediately after its release. You didn't. You are also on record on this site as a defender and friend of Charles Clover. Nuff said.
2002.09.21 | AST
Re: Shooter, пішов ти НА ХУЙ!
Cicero пише:> See, this is where your logic fails me, the jump from "I just want to know who killed Gongadze" to "the great likelihood that those who stand behind Melnychenko are behind the murder of Gongadze". You are still looking for the inconsistencies in Melnychenko's statements and trying to prove that the recordings are doctored.
The recordings ARE doctored, at least the IPI, HARVARD, and Moroz collections.
>Right now, you have no evidence about Melnychenko's link to the murder of Gongadze.
Yes, no hard evidence.
>At best, it's a hunch (a hunch you have been riding for two years).
Correct.
>And yet you heap abuse on anyone who doesn't believe in your constantly repeated hypothesis.
No, I heap abuse on journalists and specialists who fail to report the obvious: that Melnychenko is not telling the truth. Even if he made the recordings, he did not edit them or control their release. Others put there hands on them.
...And on those who have not spent time listing the recordings. And on the FT and BBC for willful incompetence.
>It's a hypothesis, that's all.
I wouldn't call it a hypothesis. More like a logical conclusion. (Gong01.wav was created on Sept. 18). Gongadze's body appeared on Nov. 2, only several days after Slot received the "recordings" from Moroz. That was crossing the Rubicon (for Moroz, as it was). To date, no full recordings between Kuchma/Derkach/Kravchenko after Sept. 16. (a few meaningless fragments that show recording Kuchma continued. Why?)
- make your own deduction -
> Re; PR. Prytula, kupchynsky, etc. all publicly expressed their outrage over how the 'film' manipulated their words in the days immediately after its release. You didn't. You are also on record on this site as a defender and friend of Charles Clover. Nuff said.
No, sorry. not 'enuf. Unfortunately for Tom, Olena, Roman, etc. ad nasuem, they have a ways to go before measuring up to Clover, at least as far as the Melnychenko caper goes. He, unlike them, tried to tell the truth. As far as PR goes, I was disappointed in Charles and how the film was made, with the lies, attack on Yushchenko, etc.
Put this in your RECORD. Both Peter and I criticized PR live on Svaboda. Get the transcripts.
http://www.radiosvoboda.org/programs/kuchma/2002/03/20020326050350.asp
Also, and probably most imporantly, Peter and I do not hide our identities and our facts and theories about Gongadze's disappearance or Melnychenko and his recordings.
You obvious do.
Smooch
AST and Peter
2002.09.21 | Shooter
П'яний піонєр АСТ
Cicero пише:> Whatever your personal attitude to "PR", Mr. St*inger, the fact is that you were used and manipulated by the Pinchuk gang...That's where you lost your credibility.
virginity, швидше
>Now, it just looks like you have a personal vendetta against Melnychenko and really don't care about much of anything else.
100% truth
2002.09.21 | AST
Shooter, пішов НА ХУЙ! (-)
2002.09.21 | Augusto
Що може зробити та штука з людини! Жах!
Забагато думаєш про це, латентний. Смуч!2002.09.22 | Сергій Кабуд
Правильно– втопити цього фашиського фанатика в молофьї!(–)
2002.09.22 | Мертві Бджоли Загудуть
Балтійські фашистські фанатики казали: "Сеергіій Каапуут" (-)
2002.09.21 | Ростислав
Тобто десь иснує ваш відкритий лист на зразок того, що ви
написали проти "кілінґзесторі"? Даси посилання?AST пише:
> Про наше з Пітером негативне ставлення до Пі-Ар вже написано 100 разів.
2002.09.21 | AST
Re: Тобто десь иснує ваш відкритий лист на зразок того, що ви
Ростислав пише:
> написали проти "кілінґзесторі"? Даси посилання?
Ми писали відкритий лист до ВВС окільки Я і Пітер приймали активну участь у виробництві їх фільма і наші прізвища є в титрах, як research.
Натомість, до фільму Кловера Пітер взагалі немає жодного відношення, а мене позначили в титрах лише як того, хто займався відематеріалами.
Відчуваєте різницю?
Тим не менш, нашу думку про Пі-Ар ми висловили (за власною ініціативою) на "Свободі" :
http://www.radiosvoboda.org/programs/kuchma/2002/03/20020326050350.asp
2002.09.21 | Ростислав
Re: Тобто десь иснує ваш відкритий лист на зразок того, що ви
AST пише:>
> Ростислав пише:
> > написали проти "кілінґзесторі"? Даси посилання?
>
> Ми писали відкритий лист до ВВС окільки Я і Пітер приймали активну участь у виробництві їх фільма і наші прізвища є в титрах, як research.
> Натомість, до фільму Кловера Пітер взагалі немає жодного відношення, а мене позначили в титрах лише як того, хто займався відематеріалами.
> Відчуваєте різницю?
Ні.
Якщо бути об'єктивним (якщо це справді Ваша (ваша) позиція) до кінця, то Ви б мали публічно виступити і проти "ПіАру", навіть якби Ви взагалі жодного відношення до нього не мали.
2002.09.21 | AST
Re: Тобто десь иснує ваш відкритий лист на зразок того, що ви
Та виступав я!Ось тут, на "Майдані", одразу ж як взнав про анонс фільму на Сосі-ТВ я одразу ж написав все що я знаю про цей проект. Почитайте:
http://maidan.org.ua/n/arch/1016323723
На телекритиці я теж написав, коли там почали з`ясовувати звідки взялось відео для "Піар". Пошукайте.
Перед обговоренням Піару на Сосі я позвонив Чемерису і він точно виклав мою точку зору на фільм в ефірі.
Що ще треба було зробити? Не уявляю. Здається, я взагалі найбільше серед інших критикував цей проект.
2002.09.21 | Shooter
Я вже вернувся ;)
AST пише:> Та виступав я!
> Ось тут, на "Майдані", одразу ж як взнав про анонс фільму на Сосі-ТВ я одразу ж написав все що я знаю про цей проект. Почитайте:
>
> http://maidan.org.ua/n/arch/1016323723
>
> На телекритиці я теж написав, коли там почали з`ясовувати звідки взялось відео для "Піар". Пошукайте.
>
> Перед обговоренням Піару на Сосі я позвонив Чемерису і він точно виклав мою точку зору на фільм в ефірі.
>
> Що ще треба було зробити? Не уявляю. Здається, я взагалі найбільше серед інших критикував цей проект.
Написати листа - хоч в ООН , - і дати його оприлюднити Притулі. Оскільки Майдан - то не є референзіз, а АСТ - то не зовсім журналіст Олексій Степура.
2002.09.23 | Cicero
Re: Тобто десь иснує ваш відкритий лист на зразок того, що ви
AST пише:>
> Тим не менш, нашу думку про Пі-Ар ми висловили (за власною ініціативою) на "Свободі" :
>
> http://www.radiosvoboda.org/programs/kuchma/2002/03/20020326050350.asp
yes, and it reads like a defence of Charles Clover rather than outrage over the film, movliav 'Poor Charles didn't even know how it was going to turn out'
you should, dear mr. st*inger, take a greater interest in how your skills and talents are being used by others...
2002.09.23 | AST
Re: Тобто десь иснує ваш відкритий лист на зразок того, що ви
Cicero пише:> yes, and it reads like a defence of Charles Clover rather than outrage over the film, movliav 'Poor Charles didn't even know how it was going to turn out'
Це ваше власне враження.
Я висловив припущення що фільм вже після Чарльза відредагували десь в Україні. Принаймні, Кловер мусить знати як правильно пишуть прізвище американського посла.
> you should, dear mr. st*inger, take a greater interest in how your skills and talents are being used by others...
Є альтернатива?
Розкриття справи Гонгадзе та касетного скандалу не цікавить нікого в Україні. Всі лише намагаються використати ситуацію у власних інтересах. З цієї точки зору Мороз, наприклад, нічим не кращий за Пінчука.
2002.09.23 | НеДохтор
І ти, Брут?
AST пише:> Розкриття справи Гонгадзе та касетного скандалу не цікавить нікого в Україні. Всі лише намагаються використати ситуацію у власних інтересах. ...
І Вас теж не цікавить, і намагаєтесь використати ...?
2002.09.23 | AST
Ну, навіщо?
Я мав на увазі різні впливові сили - політиків, СБУ, МВС.Окремих людей, може це і цікавить.
Мне, зокрема, так.
І я точно знаю що треба робити з метою щоб, принаймні, з`ясувати міру причетності до зникнення Гонгадзе політиків з президентського оточення - оприлюднити некуповані записи після 16 вересня.
2002.09.23 | НеДохтор
Правильно, навіщо?
AST пише:> Я мав на увазі різні впливові сили - політиків, СБУ, МВС.
> Окремих людей, може це і цікавить.
> Мне, зокрема, так.
> І я точно знаю що треба робити з метою щоб, принаймні, з`ясувати міру причетності до зникнення Гонгадзе політиків з президентського оточення - оприлюднити некуповані записи після 16 вересня.
Навіщо говорити "всі". Навіщо говорити за всіх. Таке собі дозволяють тільки різні впливові сили - політики, СБУ, МВС ... Ви до них якось належите?
Окремі люди собі такої манії величі не дозволяють.
Говоріть за себе, і свої припущення щодо інших, зробивши помітку що це Ваше припущення і вказавши конкретно, кого маєте на увазі.
Так краще. ОК?
2002.09.23 | Cicero
Re: Тобто десь иснує ваш відкритий лист на зразок того, що ви
AST пише:> Розкриття справи Гонгадзе та касетного скандалу не цікавить нікого в Україні. Всі лише намагаються використати ситуацію у власних інтересах. З цієї точки зору Мороз, наприклад, нічим не кращий за Пінчука.
I don't think that Myroslava Gongadze, for one, would agree that there is no difference between Moroz and Pinchuk, navit' z tsiiei tochky zoru
The irony is that if it turns out that Volkov or someone like that was behind the murder of Gongadze--which has always been a possibility--it will ultimately prove to be a footnote in the history of a corrupt administration that consistently employed blackmail as a main method of rule.
2002.09.23 | AST
Re: Тобто десь иснує ваш відкритий лист на зразок того, що ви
Cicero пише:> AST пише:
> > Розкриття справи Гонгадзе та касетного скандалу не цікавить нікого в Україні. Всі лише намагаються використати ситуацію у власних інтересах. З цієї точки зору Мороз, наприклад, нічим не кращий за Пінчука.
>
> I don't think that Myroslava Gongadze, for one, would agree that there is no difference between Moroz and Pinchuk, navit' z tsiiei tochky zoru
право Мирослави мати власну точку зору
Я далекий від того щоб звинувачувати Мороза у вбивстві Гонгадзе, як це робить Левінсон, але Мороз постійно бреше з приводу свого реального відношення до записів Мельниченка.
>
> The irony is that if it turns out that Volkov or someone like that was behind the murder of Gongadze--which has always been a possibility--it will ultimately prove to be a footnote in the history of a corrupt administration that consistently employed blackmail as a main method of rule.
ОК. Можливо.
Але найбільш ймовірною версіє є те, що за вбивством Гонгадзе стоять ті, хто контролював діяльність Мельниченка по підслуховуванню Кучми.
Принаймні з розмов після 16.09 видно що в кабінеті президента панує паніка і ніхто не знає куди зник Гонгадзе.
Той, хто почав монтувати т.зв "касету Мороза" вже в понеділок 18 вересня знав, на відміну від Кучми і його оточення, що все йде по плану.
2002.09.21 | Peter Byrne
АУТЕНТИЧНЫЕ ЗАПИСИ НА ПЛЕНКЕ ЕСТЬ
http://www.zerkalo-nedeli.com/nn/show/411/36180/bol'shoj progress! no defibrillatsiya mozgov SMAP eshche neobkhodimo.
2002.09.20 | Peter Byrne
Re: Melnychenko rezhet ushi
средства массовой агитации и пропаганды v tselyakh samosokhraneniya, samoopravdaniya (predidushchikh statej).ignorance is bliss for the truly inept. nado najti ehti kolchugi!
inache...
2002.09.21 | Andrij
Re: Why does Kyiv Post support Kuchma's lies?
This subject is slightly aside from Melnychneko. Kyiv Post wrote:"In Kyiv, some 20,000 protesters from a wide array of opposition groups blocked the city’s downtown area for hours,"
This is a lie of the Kuchma's police bosses about "15-20 thousand demonstrators". The Kyiv Post staff is located in Kyiv and could see with their own eyes the huge crowds on Sept 16. Yet they are lying together with Kuchma and his cronies. Journalists of that newspapers must be ashamed of themselves.
2002.09.21 | AST
coz AP, Reuters tells the same (-)
2002.09.21 | Alouette
Re: coz AP, Reuters tells the same (-)
Good independent journalism, that. Might as well sit in Kansas and write the stories.
2002.09.21 | Andrij
Re: And they just might do it because of the lies in Kyiv Post
If the Kyiv Post, who sits right on the top of all the events in Ukraine wrtes "20,000", why should Reuters not trust them? The difference is, the Kyiv Posts knows that it lies, yet it does it all the same. Is the Kyiv Post just another Kuchma-paid newspaper involved in the disinformation campaign against the Ukrainian people? Who will trust a single word of these certified liars?2002.09.21 | Мертві Бджоли Загудуть
A Kyiv lamp-post casts the light of Kuchma. Smells funny too
Do you want to know how much attention serious decision-makers pay to the stinking Kyiv Post?None! Zilch! Nada!
Kyiv Post has lost its virginity and gone "professional". Now it's just another of Kuchma's garbage from Kyiv. Goes straight into the garbage out there as well.
At the same time, they DO read Ukrayinska Pravda at the embassies and overseas where it counts. They care not for the Kyiv Post. Got no reputation.
2002.09.21 | Peter Byrne
Re: And they just might do it because of the lies in Kyiv Post
One can learn a lot from a dung beetleterrible credentials!
http://www.ukar.org/press.shtml
http://www.kpnews.com/main/7587/
http://www.kpnews.com/main/5680/
http://www.kpnews.com/main/5531/
wake up, nimrods
and take your pill
2002.09.21 | Andrij
Re: Did you want to insult people for exposing your lies?
Sorry, Mr "Dung Beetle" (as you just called yourself?), I do not read antisemitic garbage websites and I am not impressed with your newspaper either. It was caught lying. Deal with it. Do not offend people for pointing out an obvious lie.2002.09.21 | Мертві Бджоли Загудуть
Pete, while in Kuchmaland doing as Kuchmanoids do, right? (-)
2002.09.22 | Peter Byrne
Re: Pete, while in Kuchmaland doing as Kuchmanoids do, right? (-)
no, just try and write the truthhttp://www.byrne.bigmir.net/articles.htm
where is your work?
smooch!
2002.09.22 | Andrij
Re: Pete, while in Kuchmaland doing as Kuchmanoids do, right? (-)
I'd like to correct some things which went wrong in this conversation. If you want to write the truth, I can only admire your work. However, please, why to defend stupid lies like that bogus demonstration count by the KP? You didn't write it, right? Somebody else did, right? So why don't you tell that somebody else, that it is not good to lie. Do it for all of us here. Help us correct that mistake and build more trust for the KP. I hope you don't have any problem with this idea.2002.09.22 | AST
Re: Pete, while in Kuchmaland doing as Kuchmanoids do, right? (-)
Андрій.
На мітингу дійсно було не більше 15-20 тисяч людей. Цю цифру називали Reuters, AP, Washington Post, Financial Times, CNN etc.
Всі зазначені ЗМІ мали своїх власних представників 16 вересня в Києві і передавали репортажі з їх слів.
Чого ти доїбався до Пітера?
Я розумію, дуже хочеться перебільшити значення мітингу опозиції, але відверта брехня про кількість відвідувачів - не метод.
2002.09.22 | Andrij
Re: Собачому брехлу
AST пише:>
> Андрій.
> На мітингу дійсно було не більше 15-20 тисяч людей.
Тобто, дивитесь на фото, як оці:
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020916/168/29i9h.html
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020916/168/29iae.html
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/020916/168/29iai.html
а потім повторюєте кучмоноїдні вигадки? Знаєте, ніколи в вступав з вами в дискусії, бо думав, що ви дійсно шукаєте правду. Зараз бачу, що ви є собаче брехло, що працює на номенклатурних виродків.
>Цю цифру називали Reuters, AP, Washington Post, Financial Times, CNN etc.
На відніму від вас, AP має журналістську гідність, бо ніде на тих знімках нема вашої брехливої цифри. Бо треба бути собачим брехлом, як оце ви, аби дивитись на ті фото та писати про "15-20 тисяч". Reuters зробив помилку завдяки подібним вам собачому брехлу, що клацнув портет в натовпі та підписав під ним "20,000". Щось на зразок кучманоїдних шльондр з КП та багатьох інших кучмівських видань, що були на демонстрації, але брехали, бо їм за це й платять.
> Всі зазначені ЗМІ мали своїх власних представників 16 вересня в Києві і передавали репортажі з їх слів.
Не бреши, далеко не всі.
>
> Чого ти доїбався до Пітера?
> Я розумію, дуже хочеться перебільшити значення мітингу опозиції, але відверта брехня про кількість відвідувачів - не метод.
На відміну від собачого брехла, мені хочеться знати правду. А перебільшувати та переменшувати -- то ваша робота. Вам за це платять.
2002.09.22 | AST
Сам такий
Хоч ти всрись, а народу було саме 15-20 тисяч, що і підтвердили всі незалежні від опозиції мас-медія.
100 тисяч - це повний Республіканський стадіон і це дуже суттєво відрізняється за массовістю від мітингу опозиції.
А фотографії нічого не доводять. На широкому куті натовп завжди виглядає більш ніж він є насправді. Закони геометрії.
2002.09.22 | Andrij
Re: Скільки вам за це платять?
AST пише:>
> Хоч ти всрись, а народу було саме 15-20 тисяч, що і підтвердили всі незалежні від опозиції мас-медія.
> 100 тисяч - це повний Республіканський стадіон і це дуже суттєво відрізняється за массовістю від мітингу опозиції.
> А фотографії нічого не доводять. На широкому куті натовп завжди виглядає більш ніж він є насправді. Закони геометрії.
Народу на Європейській Площі було стільки, що люди стояли на сусідніх вулицях. Гляньте своїм оком сірка на ту площину та не брешiть. "Всі незалежні від опозиції мас-медії" вашої проститутської брехні не підтвердили. Зараз всі західні видання пишуть про "десятки тисяч", бо всі вже глянули на ті знімки. Деякі російські видання, що мали власних кореспондентів в Києві, написали про число демонстрантів коло 100 тисяч. Ви будете згадувати ваші слова та вам буде соромно за себе. Це якщо шльондрам буває соромно за продаж самих себе.
2002.09.22 | jo
"Izvestija" navit' napysaly pro 250 000 (-)
2002.09.22 | Мертві Бджоли Загудуть
Андрію, та грець вже з тими пєтями, бо ПРАВДА в світі одна - UKR
правда в світі одна - "УКРАЇНСЬКА ПРАВДА"http://www.ukrpravda.com/?20917-5-new
....
P.S. Щоб зовсім закрити питання про кількість людей, що зібралися в понеділок на Європейській площі, потрібно повернутися на півроку назад. Напередодні парламентських виборів на тій же самій площі передвиборчий концерт проводила Команда озимого покоління. За підрахунками тих самих "Фактів та коментарів" та власне Озимих, безкоштовно подивитися на "Скрябін" і ВВ прийшли 60 ТИСЯЧ ОСІБ, що заповнили простір перед Українським будинком рівно настільки, наскільки Європейська площа була заповнена 16 вересня. Тобто цілком.
Ось як описує журналістка газети зовнішній вигляд площі, очима Бориса Нємцова, який прибув привітати КОПів: "Розмах його вразив, тому що, вийшовши на сцену й окинувши поглядом забиту народом Європейську площу, а також схили Маріїнського парку, початок вулиці Грушевського та частину Хрещатика - і майже до Майдану Незалежності - і в першу секунду, як здалося, він навіть розгубився".
Ті, хто відвідав мітинг опозиції 16 вересня, бачили те саме.