МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Тимошенко на Громадському Радіо

10/02/2002 | Горицвіт
З нового:

Тимошенко проти парламентської республіки. "Хіба ви довірите депутатам, щоб вони за вас вибирали голову виконавчої влади... 5-6 сімей сьогодні можуть організувати яку завгодно більшість... Парламентська республіка - це продовження їхнього панування."
[ цитата не дослівна! ]

Позиція чітко висловлена. При опонуванні треба звертати увагу саме на такий аргумент (бандити створять парламентську більшість або перекуплять депутатів), тобто як буде краще в сьогоднішніх умовах, а не взагалі.

Також Тимошенко закликала Ющенка не приєднуватися до "дев'ятки", правда, зауваживши, що його туди вже можуть і не запросити.

Також сказала, що найближчим часом пройдуть студентські акції протесту, відмовившись назвати дату.

Відповіді

  • 2002.10.03 | НеДохтор

    add: Тимошенко проведе зустрічі у кожному районі Києва

    http://radio.org.ua/news/?eid=2467&lid=1

    ---------------------
    2 жовтня 2002, середа, 21:47

    Тимошенко проведе зустрічі у кожному районі Києва

    На цьому тижні в кожному районі Києва будуть проводитися зустрічі лідера БЮТ з громадянами - повідомила в ефірі Громадського радіо Юлія Тимошенко. Вона заявила, що подібні зустрічі матимуть інформаційний характер та будуть підготовкою до наступних акцій опозиції.



    ---------------------
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.10.06 | Олександр Місюра

      Re: add: Тимошенко проведе зустрічі у кожному районі Києва

      А як громадяни довідаються про час і місце зустрічей?
  • 2002.10.03 | ilia25

    Темна, як антрацит -- жодного натяку на розуміння демократії!

    Чого тоді дивуватись, що в Україні її нема, якщо навіть лідери опозиції переконують народ, що демократія -- то небезпечна річ, і що країна до неї не готова.

    Невже ще комусь не очевидно, що без контроля з боку парламенту, голова виконавчої влади починає оту владу використовувати для тиску на ЗМІ, на суди, на опозицію, на самий парламент, врешті решт?

    Що всенародних виборів раз у 5 років недостатньо, щоб отим зловживанням запобігти? Що потрібен простий та дієвий механізм, який зробить можливим усунення голови виконавчої влади, що його звинувачують в зловживаннях -- невже навіть це не очевидно?

    Демократія втілює в життя старий як світ принцип контроля над владою: розділяй та володарюй. Концентрація влади в одних руках робить її безконтрольною. Тому навіть якщо влада належить "5-ти чи 6-ти сім"ям" -- це вже 5-6 разів більше демократії, аніж якщо б ця влада завжди належала лише одній з них. Навіть якщо цією одною буде власна сім"я Юлії Володимірівни..


    Я вже не кажу, про те, що всі ці страшилки, що їх вигадує Тимошенко, щоб виставити демократію небезпечною -- то просто брехня. Щоб у цьому впевнитись, достатньо подивитись на результати останніх виборвів у ВР, і здогадатись, хто б сформував уряд, якщо в Україні можна було голову викнавчої влади разом з кервництвом СБУ, ГПУ, ДПАУ, МВД відправити на нари за 10 секунд, натиснувши на 226 кнопок.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.10.03 | cactus

      Re: Темна, як антрацит -- жодного натяку на розуміння демократії!

      хлопче ти бачив, як обирається цей демократичний парламент?
      мабуть, не в Україні живеш?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.10.03 | ilia25

        А ти бачив, як обирається Президент?..

        Якщо вже забув, то я можу нагададти -- "голосуй, або програєш". Тобі, напевно, дуже сподобалось обирати майбутнє країни на п"ять років вперед між Кучмою та Симоненком.

        Та навіть не це є найважливішим. А те, що всі ті зловживання виконавчої влади, включаючи використання адмінресурсу та фальсифікація виборів, вона собі може дозволити лише тому, що ВР нема можливості цьому завадити.

        Уяви собі -- невже депутати в ВР стали б терпіти тиск ГПУ чи ДПАУ, якщо вони могли б відправити їх керівництво у відставку за 10 секунд?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.10.03 | Augusto

          Чого????

          Ілія, Ви чого???? Тут всі канкрєтноабрєзані проперлися до Зради з використанням масивного перекручення виборів - "адмінресурса", і вони зараз почнуть таку добру для них систему ламати? Це чому раптом?
          Якщо у Вас лише претензії до того, що президент обирається, то в якому ж сенсі Ви ЗА демократію????
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.10.03 | ilia25

            ВР наполовину опозиційна

            Якби парламентська більшість могла б формувати виконавчу владу, остання була б переобрана за 10 секунд.

            Зараз опозиції для формування більшості не вистачає десь 10 голосів. Нема жодних сумнівів, що в ВР знайдеться більш ніж десяток депутатів, що погодятся об"єднатись з опозицією, якщо це буде означати припинення тиску на них.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.10.03 | Augusto

              І навпаки.

              ilia25 пише:
              > Нема жодних сумнівів, що в ВР знайдеться більш ніж десяток депутатів, що погодятся об"єднатись з опозицією, якщо це буде означати припинення тиску на них.

              Враховуя продажність хохлів, в могутніх лавах опозиції знайдеться десять "вигнанців рогатих", що за гроші і маму рідну на панель виведуть (ну і щоб тиск на них припинився).
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.10.03 | ilia25

                Саме тому парламентська республіка і ліквідує зловживання

                Бо стабілний уряд втасться сформовати лише в результаті широкого компромісу. Тобто компромісу між дуже відмінними, та конкуруючими політичними силами.

                І базуватись подібний компроміс може лише на однакових правилах гри для всіх. Тобто на верховенстві закону та захисті прав мешності. Останнє дуже важливо, бо та меншість -- точніше коаліція з нею, -- може стати твоїм порятунком, якщо конкуренти захочуть зробити меншість з тебе.

                Так працює демократія, змушучи всіх поводитись цивілізовано в ситуації, коли опір більшості гарантований будь якому відморозку.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2002.10.03 | Augusto

                  Ілія запитання.

                  Чому був неможливий "широкій компроміс" між британським монархом та американськими колоністами?
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2002.10.03 | ilia25

                    Re: Ілія запитання.

                    Augusto пише:
                    > Чому був неможливий "широкій компроміс" між британським монархом та американськими колоністами?

                    Тому, що вся повнота влади в колоніях належала безроздільно королю, і він не хотів нею ділитись.

                    Натомість за нинішніми розкладами в ВР, жодна з представлених там сил не може отримати всю повноту влади у безроздільне користування. Більшіть може бути лише коаліційною. Тобто для її формування, по-перше, потрібен компроміс між багатьма фракціями. А по-друге, сформована таким чином влада буде поділена між кількома конкурентами, тобто цей компроміс треба буде підтримувати постійно.
          • 2002.10.03 | DADDY

            Re: Чого????

            Ілія правильно пише: якщо голови силових структур будуть висуватися та обиратися у парламенті, то у майбутнього пахана не буде адміністративних важелів.Губернатори мать бути обраними під час президентських виборів.Голови місцевих органів влади теж мать бути обраними - зразок: вибори київського мера.АП - не конституційний орган - упразняємо, залишаємо канцілярію (олівці, папірці...).
            DIXI
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.10.03 | Augusto

              Нічого не вийде.

              Незважаючи на всі формальні вихиляси, основою демократії* є не особиста позиція Пахана, чи якогось іншого вовкулака (чи групи вовків-людочерів), а можливість народа самому обирати своїх представників і таким чином керувати державою. Під час Гаїтянської революції, наприклад, абсолютно демократично була встановлена легітимна монархія. Якщо зараз віддати владу нелігітимному органу, від того не зміниться абсолюно нічого, просто форма неофеодалізма зміниться з "Папік - перший пацан", на "Папік -перший пацан серед інших рівних пацанів", коли схочеться, знов повернеться "Папік - перший пацан", цей кордебалет не має абсолютно ніякого звязку з демократією. Повинна бути змінена система паразитичної "держави".

              _______________
              *Головною рисою демократії є те, що державна влада легітимізується суверенітетом народа, а не традицією, чи владою від Бога. Таким чином, влада виходить ЛИШЕ від народа, який і виступає сувереном - колективною особою, яка виступає як правитель, себто як наприклад при Феодалізмі король є сувереном держави, таким чином первинна демократична аксіома є "влада належить народу".
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.10.03 | line305b

                устарелое понимание демократии

                Августо, вы неправильно понимаете демократию. Ваша "власть народа", это диктатура большинства или того президента, который с упором на это большинство пришел во власть. Кучма так и говорит - "мене обрали 10 мильйонив" (продолжаю за него - "могу делать что хочу до следующих выборов"). Хотя партии и парламенты могут опираться на большинство, гораздо выше вероятность того, что экстремальные мнения в процедурной и многоголосной среде как партий, так и парламента будут нивелироваться и формироваться более комплексными путями, чем мнение одного президента, способность которого мыслить много-сторонне и улавливать множество оттенков общественных интересов всегда будет ограничена его относительной изоляцией в результате как неспособности одного человека, каким бы супер он не был, заменить десятки людей в любом из комитетов или в парламенте в целом, так и изоляцией происходящей от сознательного ограничения "доступа к телу" теми, кто этот доступ регулирует.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2002.10.06 | Augusto

                  А буває "нова" демократія?

                  Кучма гавкає, вітер носить (народна мудрість). Перекручені результати виборів ставлять і десять мільйонів під великий знак запитання, це раз, по друге, зараз ясно, що він вмішаний в "букет" кримінальних діянь, на які ні в якому раз у нього нема мандату громадян. Він ще велика небезпека для національної безпеки України, бо шантажувати його не буде лише лінівий.
                  П.М. Я ніяк не можу зрозуміти спроби демонізації недоробка: чому це Ку-чмо раптом не може казати щось правильне??? Язик є??? Очі щоб з папірця прочитати??? Писаки папірців???? Вчені заміряли нещодавно компютерами: незаведений годинник два рази на добу показує правильний час (до мілліонної частки секунди, Ви ось не думайте про них звисока).
    • 2002.10.03 | 3dom

      Демократия - это западная идея. Нам она не подходитю. (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.10.03 | Augusto

      Ілія, дитячі звички повинні відмерти з роками.

      Обзиватися наприклад.
      Ніякого відношення до демократії порнографія, що розгорнулася в Кучмоїні не має. Демократія - це не вкинуті жмутами бюлетені на "виборах", це не відкрите купляння "вибраних" за доляри. Сьогодняшній Верховній Зраді довірити взагалі нічого не можна, облиште вже вибори голови держави.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.10.03 | ilia25

        Я знаю, що демократії в Україні мало

        Саме тому треба її розвивати, а не переконувати своїх прихильників в тому, що вона не потрібна.

        > Ніякого відношення до демократії порнографія, що розгорнулася в Кучмоїні не має. Демократія - це не вкинуті жмутами бюлетені на "виборах", це не відкрите купляння "вибраних" за доляри.

        Всі зловживання виконавчої гілки можна припинити, зробивши її підзвітною парламенту.

        > Сьогодняшній Верховній Зраді довірити взагалі нічого не можна, облиште вже вибори голови держави.

        На якій стелі ви це вичитали? Звідви ви це знаєет, якщо у Верховної Ради ніколи не було шансу формувати владу в країні? Кучма все робив, щоб дискредитувати парламент, зробити його недієздатним. І знаєте чому?

        Тому що Кучма, на відміну від різних сосунків, завжди розумів, що парламент є основою будь-якої демократії. А демократія в плани Кучми не входила -- до останнього часу.


        Взгалі таке враження, ніби ніхто не помічає, що ВР наполовину належить опозиції. І що опозиція не може сформувати більшість лише тому, що ще кілька депутатів Кучма тримає в дуже некомфортному стані. Так що якби у ВР була можливість формувати виконавчу гілку, то вона була б сформована опозицією.
      • 2002.10.03 | line305b

        Ничего, бл..., подобного!!!!

        Вы мешаете проблемы Кучмонии с проблемами демократии. Откуда в демократии возможность "вкидывать" безнаказано бюллетени? Откуда там же возможность "перекупать" выбраных за доллары? Вы на примере какой демократии все это рассказываете, Августо. То, что в Украине не было демократии, это не проблема демократии - это проблема Украины. И никогда не будет, если будете считать, что единственным отпором грубой силы может быть грубая сила, наглости - наглость, и единственным методом "разведения братков" является "хороший пахан", "лучше чем был вчера"...

        Правда, проблема в том, что возможно правительство с особым мандатом все-таки понадобится. Но не для того, чтобы нивелировать "братков" или "олигархов", или чтобы "правильно рулить страной пока она не знает куда идти", а для того, чтобы конституционно перестроить власть в стране, разделить функции ветвей, и разграничить полномочия между центром и регионами. В результате должна быть ограниченка возможность любой одной силы или группы интересов захватить любую из ветвей власти и использовать ее в своих интересах.. Называется "сдержки и противовесы". Есть много путей их создать и развить. Президент - далеко не единственный вариант, и вообще один из наиболее худших, потому что вся энергия политической системы начинает уходить на сдерживание и противовесы для Президента.

        Правительство с особым мандатом должно быть строго ограничено во времени, и иметь четкий и жесткие рамки для того, что оно может и должно сделать за этот период: такой себе орган по созданию новой конституционной системы - автоматически распускающийся в момент создания этой системы или по окончанию срока мандата..

        Ющенко пытался такое правительство и создать, но пытался действовать в рамках существующей системы и был жестко остановлен именно президентом.




        Augusto пише:
        > Обзиватися наприклад.
        > Ніякого відношення до демократії порнографія, що розгорнулася в Кучмоїні не має. Демократія - це не вкинуті жмутами бюлетені на "виборах", це не відкрите купляння "вибраних" за доляри. Сьогодняшній Верховній Зраді довірити взагалі нічого не можна, облиште вже вибори голови держави.
    • 2002.10.03 | -

      Ох Ілля... Вже два роки копаємо.. А віз і нині там.. (-)

  • 2002.10.03 | Nemo

    Вона - блискучий політик! Я хотів би мати такого президента (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.10.03 | Moro

      Переконайте мене, що я помиляюсь

      Те що "Блискуча" - це точно. Бз жодної іронії. Я волів би мати її за друга, партнера і т.ін.

      А от що до президента (людини, яка має винятково великі повноваження) - не певен.

      Ви можете прогнозувати поведінку Тимошенко, якщо вона стане президетном і ні від кого не залежатиме?

      От скажіть - поклавши руку на серце?

      Я - ні...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.10.03 | Nemo

        То було емоційне. Жаль, що в нас немає посади віце-президента.

        Тандем Ющенко-Тимошенко був би дуже популярним, погодьтеся. Вона має всі дані публічного політика. Відповідає інтуїтивно, щиро і надзвичайно грамотно.
        А щодо вашого питання - я вас переконати можу тільки у зворотньому. ЄЕСУ... Хоча там також потрібне об"єктивне розслідування і суд.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.10.03 | line305b

          Тимошенко - популист. Хороший, но все-таки популист... (-)

    • 2002.10.03 | -

      РАБ .100% (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.10.06 | Nemo

        Приємно познаймитись, але я думав вас звати Остап.(-)

  • 2002.10.03 | andre

    Кучма повинен піти під захистом опозиції.

    Ця відповідь Тимошенко на питання про можливість ведення переговорів з Кучмою про його долю після відставки, мене дивує. Спочатку вішаютть всіх собак на Кучму, потім беруть його під захист. Так народжується вседозволеність. Наступний презик буде почуватиме себе в безпеці.
    Якщо грабував свій народ, замовляв вбивства, і т.д. то треба такого презика пошматувати, бажано привселюдно, щоб іншим не повадно було.
    Ця відповідь - мінус 100 очок Тимошенко (в моїх очах).
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.10.03 | Любов

      Re: Кучма повинен піти під захистом опозиції.

      Таку заяву вона вже робила після аудиєнції з президентом. Вона мене теж покоробила. Після таких слів, твердження пересічних громадян, що Ю. нічим не краще від К. приймають матеріальні обриси.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.10.03 | andre

        Re: Кучма повинен піти під захистом опозиції.

        Таке саме питання задавалось тут на майдані і пану Матвієнку. Він дав протилежну за змістом відповідь. Хто кого хоче обдурити?
      • 2002.10.03 | Nemo

        Суд - це завжди захист від самосуду і рекету (-)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.10.03 | line305b

          "Захист", это гарантия "не вешать всех собак".. Так и надо.. (-)

  • 2002.10.03 | НеДохтор

    Транскрипт: Тимошенко на Громадському Радіо

    http://www.radio.org.ua/reports/?id_numb=901

    -----------------------
    Добрий вечір, шановні слухачі! Це – вечірня програма Громадського радіо. Спільно з радіо Континент ми щовечора пропонуємо вам годинні розмови. І сьогодні гостем нашої студії, як обіцяно було, стало найчарівніше обличчя української опозиції, а може і української політики взагалі – це лідер блоку Юлії Тимошенко – Юлія Володимирівна. Добрий вечір!

    Добрий вечір! Дякую за запрошення!

    Перше питання – що нового підготувала опозиція, що відбудеться найближчими днями, годинами?

    Власне, головне, що відбувається сьогодні з боку опозиції, це – розгортання, наскільки ми маємо потужності, акції "Повстань, Україно!". Акція має на меті дострокове припинення повноважень президента Кучми і оголошення дострокових, може перших за 11 років незалежності, виборів без тиску, фальсифікацій, корупції. Тому що, якщо не буде кому тиснути, то може люди зможуть раз на 11 років обрати того лідера, який подобається, а не якого радять. І сьогодні опозиція якраз і планує продовжити цю акцію. Що ми маємо робити далі? По-перше - студентські заходи. Сьогодні ми розгорнули достатньо серйозну роботу в студентських аудиторіях. І ми найближчим часом, за пропозицією студентів Києва та ближчих регіонів, готуємо дуже серйозну акцію громадянського протесту, яку проводитимуть студенти разом з опозицією.

    Коли?

    Я, на жаль, не можу вам сказати дату. Тому що просто студентів запруть в аудиторіях, стеження за ними влаштують, не випустять їх. Студенти знають – коли, і вони працюватимуть разом з нами. Друге, це на 12 жовтня. Це той день, коли ми намагаємося підняти набагато більше людей, ніж 16 вересня. 12 жовтня проведуть по всій Україні величезну подію – народний трибунал стосовно Кучми та його оточення.

    Що таке народний трибунал? Як це відбуватиметься?

    Народний трибунал – це публічна акція, де братимуть участь фахові юристи, люди, які працювали на посадах генерального прокурора, суддів, будуть власне судді діючі. Ми професійно, з точки зору юриспруденції, права, аналізуватимемо все, що зробив Кучма за 11 років на фактичних даних, які у нас є.

    А адвокат буде?

    Ми запрошуємо адвокатів. Якщо Кучма готовий своїх адвокатів направити, то ми, безумовно, будемо рахуватися з їх думкою. І далі ми дамо право людям, присутнім на площах (а ми вважаємо, що людей буде значно більше, ніж 16 вересня), теж, хто хоче, виступити і розказати про своє життя, про те, як вони стикалися з владою, про те, які в них враження є за останні роки від їх життя в нашій рідній Україні під керівництвом саме тієї команди, яка при владі. І ми хочемо, щоб дійсно люди зробили свій висновок від всього того, що почують.

    Пані Юлю, всі говорять про якийсь лист – про лист вже "четвірки". Що це за лист?

    Це мається на увазі лист чотирьох лідерів опозиційних сил – Ющенка, Симоненка, Мороза і за моїм підписом до пана Путіна. Це – лист з проханням зустрітися не тільки з офіційною владою під час його візиту в Україну, а зустрітися з представниками опозиції. Мета цього листа і, власне, цієї зустрічі, полягає в тому, щоб сказати Володимиру Путіну, що його радники, його помічники, його уряд, може, не так, як це є насправді, доносять інформацію йому про те, що відбувається в Україні. Власне, ми робимо висновок про те, що неадекватна побудова політики стосовно України саме по тому, що Путін будує стратегічні стосунки з Леонідом Кучмою. Це є стосунки без фундаменту, тому що Кучма користується всього 5% підтримки у суспільстві. І вести якісь стратегічні розмови і стратегічне планування з людиною, яка не спирається на підтримку суспільства - неможливо. І ми хотіли просто поспілкуватися з Володимиром Путіним. Саме дати йому інший погляд на розвиток українсько-російських стосунків, дати йому інший погляд на те, які проблеми є в Україні, і як вирішувати їх спільно Росії та Україні.

    Що Ви очікуєте від цього листа? Це – така промо-акція опозиції: вийти на міжнародну арену, україно-російські взаємини? Чи Ви всерйоз сподіваєтеся, що президент Путін погодиться зустрітися, змінивши повністю чи суттєво графік свого перебування в Україні?

    Власне, це – той випадок, коли ми можемо собі дозволити писати те, що ми хочемо зробити, і те, що ми, власне, відчуваємо. Неможливо вважати якоюсь піар-акцією абсолютно негайну потребу зустрічатися Володимиру Путіну з людьми, які мають прихильність 70% населення в Україні. І, власне, саме з цими людьми він і має обговорювати стратегію розвитку українсько-російських стосунків. Мені здається, що, якщо Володимир Путін (а ми сподіваємося на це) є цивілізованим політиком демократичної країни, то, власне, це є нормальна річ, коли лідери держав зустрічаються і з владою, і з опозицією.

    Отже, вихідними ви сидітимете і чекатимете запрошення від російського президента?

    Категорично – ні! Ніхто чекати не буде. Якщо є таке бажання, то він має знати, що у нас є на це добра воля.

    (запитання телефоном)
    Запитання до Вас, як до екс-голови бюджетного комітету. Чи не є відповіддю влади на виступи опозиції, власне, проект бюджету 2003 року, в якому зменшуються видатки на соціальний захист, але різко зростають видатки на правоохоронні органи, СБУ, прокуратуру та відомство Миколи Яновича Азарова?


    Ви знаєте, що цікаво: незалежно від дій опозиції, щорічно подається саме такий бюджет. І саме такий бюджет щорічно, при шаленій протидії опозиційних фракцій, приймається саме президентською більшістю у парламенті. І можу навіть вам цифри дати – уявіть собі – із 47 мільярдів доходної частини держбюджету 8,5 мільярдів йде на утримання всіх силових структур. 2 мільярди 700 мільйонів - на утримання Податкової адміністрації. А на всю охорону здоров’я в державному бюджеті – всього 1 мільярд 600 мільйонів. І при тому – на всю дитячу безпритульність – 2 мільйони гривень, притому, що Адміністрація президента споживатиме (безпосередньо – президент і його оточення) півмільярда гривень. Це – жахливі цифри.

    Юліє Володимирівно, як буде цього разу? Бюджетний комітет керований людиною, близькою до Ваших поглядів - паном Порошенком, так? Ваш прогноз - як цього разу голосуватимуть у Верховній Раді – чи вдасться змінити структуру бюджетної резолюції, бюджету, чи вдасться зробити її більш соціальною?

    Як і кожен рік, бюджетний комітет не зможе вплинути на ці процеси. Я думаю, що та людина, яка задавала питання, слідкує за інформацією і знає, що в парламенті створена пропрезидентська більшість, яка, незважаючи на те, що написано в законі, користуватиметься такими спеціальними "темниками" для парламенту. То у нас є "темники" від Адміністрації президента для преси, а тепер ще будуть "темники" Адміністрації президента для парламенту. Де буде написаний закон і стоятиме плюс чи мінус – тобто голосувати за, чи голосувати проти. І те, що стосується бюджету, я переконана, це буде повна підтримка з боку пропрезидентської більшості і ніякі коригування, взагалі недоцільні, тому що вони не сприймалися і сприйматися не будуть. Я переконана, що між своїми бізнес-справами, між своїми якимись там особистими справами депутати пропрезидентської більшості заскочуть у парламент, не читаючи цього бюджету, бо він не впливає на їх особисте життя, натиснуть на цю кнопку, і ми ще на рік матимемо знущання над цілою нацією у вигляді бюджету.

    (запитання телефоном)
    Вы сказали, что есть шанс впервые за 11 лет получить принципиально новую, демократическую власть. Какие для этого есть основания у Вас, если избиратели, фактически, те же, если избираемые, фактически, те же? И многие из них уже были при власти.


    Я думаю, що за 11 років все ж народ, нація, суспільство набувають певний досвід політичної діяльності. Отримуючи незалежність, ми майже не мали такого досвіду на рівні просто пересічних громадян. Зараз уже досвід цей, мені здається, досягнув певної критичної маси для того, щоб на чесних виборах, без тиску, без залякувань, все ж люди мали можливість висловитися. А обирати, я впевнена, що люди бачать – є з кого обирати. Є люди, які вже були при владі. Але ж на очах у всіх вони не могли реалізувати повністю те, що вони мають робити при владі. І я можу сказати, що мені дуже часто задають питання – ви теж були при владі, ви були віце-прем’єром, чому ви не зробили те, що мали зробити? То я можу вам сказати, що якраз мій досвід є дуже показовим. Тому що, коли я почала робити те, що ви очікуєте, що влада буде робити, я просто опинилася у в’язниці. І тому це є досить гарний приклад того, як сьогодні сприймається та робота (в уряді, в парламенті), яка очікується суспільством.

    Як би Ви прокоментували ті події, які відбуваються зараз навколо "Ірак-гейту" (як його вже почали називати) – нібито спроб, нібито українського керівництва, нібито продати зброю до Іраку?

    Власне, для України і для нашого народу можна було наводити тисячі прикладів злочинів, які для українців зрозумілі – тобто, як знищується їх особисте життя. Але ж, як видається, то ще і світ має певні претензії до нашого керівництва – це претензії Сполучених Штатів, у межах їх спілкування з Іраком. Але ж, власне, критична маса претензій, які накопичилися до Кучми, і з внутрішньої, нашої сторони, тобто з боку народу України, і ззовні – мені здається, досягли такої критичної маси, що, власне, перший раз стілець під Кучмою захитався вже напевно.

    Що робитиме опозиція, що робитимете особисто Ви? Чи Ви обмежитесь тією заявою, що була ще тиждень тому?

    Ви знаєте, я не є фахівцем з цієї теми. Я можу сказати тільки, що за даними спеціальної слідчої комісії Верховної Ради, більше 32 мільярдів доларів – це є реалізація взагалі зброї в Україні, від якої (цієї реалізації) кошти не надійшли до бюджетів всіх рівнів і до господарських рахунків, які мають підприємства, які займаються торгівлею зброєю...

    Чи відбудеться засідання (відкрите чи закрите) парламенту?

    Я просто хочу сказати, що такий приклад, це - 32 мільярди, це по таких, побіжних розрахунках, розумієте? Це – не маючи доступу до глибини питаня торгівлі зброєю. То, може, такої суми б вистачило для того, щоб закрити сьогодні, наприклад, борги по всіх заощадженнях населення України. І тому, коли кажуть, що нема коштів, власне, це є неправда. А що стосується розгляду цього питання, то при зустрічі з президентом, коли ми вручали йому волю народу щодо того, щоб він пішов у відставку, то ми повідомили йому, що ми наполягатимемо на відкритому засіданні Верховної Ради щодо його звіту стосовно торгівлі зброєю...

    ...особистого звіту президента?..

    ...його особистого звіту. І тоді він у такій ейфорії сказав: "Я готовий до будь-яких звітів на цю тему, тому що у нас документи в порядку!". Розумієте – ніхто не сумнівається, що під його керівництвом усі документи в порядку. Але ж – не в порядку питання, які є в цій галузі.

    (запитання телефоном)
    Ми всі розуміємо, що все, що відбувається зараз - це протистояння, воно постане на президентські вибори 2004 року. Питання полягає в тому, у якого кандидата зараз більший процент для того, щоб пройти і стати президентом України.


    По-перше, всі рейтинги, які публікуються постійно, вони завжди у мене викликають сумніви, тому що рейтинги - це є частина рекламної кампанії тієї чи іншої політичної сили. Але ж, якщо дивитись на останні парламентські вибори, то в парламент прийшло шість політичних сил. Власне, це на першому місці є Ющенко, на другому - Комуністична партія Симоненко, далі іде пропрезидентська сила, і вона теж буде виставляти безумовно свого кандидата на вибори, є Мороз, є наш блок, і є Медведчук, який очолює Соціал-демократів (об'єднаних). Власне, це ті шість політичних сил, які отримали в суспільстві підтримку достатню для того, щоб формувати фракції. І я переконана, що і на виборах президента нічого так якби-то на замовлення не народиться, тобто вам прийдеться вибирати серед тих лідерів, які були запропоновані на парламентських виборах. Єдине - є знак питання, кого виставить влада. Власне, хто буде від влади йти на наступні президентські вибори, строкові чи дострокові. І в залежності від того, як сили будуть блокуватися між собою, той чи інший кандидат буде набирати більше потужності і більше шансів.

    (запитання телефоном)
    Зараз така ситуація у Верховній Раді, що нас це дуже, ну як це, хвилює, що там схвилювалась більшість, і що пан Ющенко колєблється, як Ви собі думаєте тепер працювати, коли вони хочуть розділяти комітети, все забирати, ми просто в ужасі, як це ж буде тепер, коли вони все собі заберуть?


    Я думаю, перш за все потрібно розібратись, що сталось у парламенті. І я переконана, що багато людей, які зараз слухають - вони взагалі не розуміють, звідки взялась у парламенті пропрезидентська більшість, при тому, що влада набрала ледве більше десяти відсотків. А взялась вона дуже просто. Люди голосували по двох бюлетенях: перший - це партії і блоки, і коли обирали одну партію або блок, то формували тільки одну половину парламенту. І за опозиційні сили люди віддали 70% своїх голосів — від права до ліва за опозиційні сили. Але ж був другий бюлетень, де поіменно обирали другу половину парламенту. І що сталося? Сталося те, що на округах мажоритарних поіменно кандидатів в парламент обрали абсолютно не розуміючи, кого обирають. Хто побудував дорогу, хто побудував лікарні, і привели просто визначальну більшість президента через ці мажоритарні округи: бізнесменів, підприємців, керівників підприємств, чиновників. І вони за лічені дні створили справжню більшість в парламенті. Сьогодні ситуація складається таким чином, що ця більшість - 232 людини в парламенті, а потрібно 226 для більшості, вони абсолютно самодостатні для вирішення будь-якого питання, крім зміни Конституції. Отак була створена ця більшість, і зараз Віктор Андрійович Ющенко хоче посилити цю більшість, і практично підписати угоду між пропрезидентською дев’яткою і Ющенком.

    "Наша Україна" ввійде в цю більшість?

    Так, як це планується зробити, і Віктор Андрійович неодноразово про це заявляв. Але ж питання в тому, чи захоче влада вже прийняти Віктора Андрійовича Ющенка, чи захоче вона якусь коаліцію робити, тому що правильно замічено, що перше, що вони будуть робити, ця так звана більшість - вони заберуть у всіх опозиційних фракцій комітети, і тим самим ще монополізують владу. Власне, сьогодні нічого живого при владі не залишилося, що могло б приймати рішення.

    Які ваші будуть дії, якщо заберуть у вас комітети?

    Комітети заберуть – це зрозуміло, у них для цього є більшість, але ж ми не переймаємось тим, що заберуть комітети. Ми будемо робити так опозиційними фракціями, щоб не дати працювати цій більшості. Скільки у нас вистачить сил, ми будемо блокувати діяльність цього парламенту. І я хочу, щоб люди, які зараз це чують, не переймалися заявами президента, що він якби-то не може прийняти такі гарні закони, не може прийняти такий гарний бюджет. Я хочу, щоб кожен розумів, що від цієї більшості не народиться законів, які сьогодні потрібні суспільству. І тому не потрібно зараз реагувати, рефлексувати на ці стогнання президента в прямому ефірі, коли він каже: "Боже мій, не дали прийняти закон про інвалідів, не дали прийняти закон про відмивання брудних коштів". Це є просто така омана для суспільства. Потрібно не дати працювати цій більшості і вимусити їх просто позбавитись влади і піти з своїх посад.

    (запитання телефоном)
    Ваше ставлення до звернення кардинала Любомира Гузара до опозиції і влади із закликом до діалогу, і взагалі, як Ви бачите майбутнє церкви, православної церкви, греко-католицької церкви, інших конфесій в Україні у світлі сьогоднішніх, от таких от подій?


    Я думаю, що церква в світлі будь-яких подій має робити те, що вона робить. Тобто очищати й виховувати душі людей. І мені здається, що власне закликати нас до перемир’я з Кучмою та його оточенням - це все одно, що на мові церкви закликати перемиритися добро зі злом, тобто знайдіть, будь ласка, спільну мову і відпрацюйте якусь середню стратегію. Я просто можу сказати, що в Біблії написано, що "погано, що ви не гарячі й не холодні, а що ви теплі", тобто ніякі. "Ви маєте бути гарячими або холодними, а інакше я ізвергну вас із вуст своїх". То я не хочу бути середньою, я не хочу бути теплою, я хочу, щоб хоч деякі політичні сили в Україні називали речі своїми іменами. І чи можемо ми сьогодні примиритися не з особистостями, а з тим брудом, який ці особистості насаджують суспільству. Я не думаю, що це перемир'я піде на користь суспільству.

    Юліє Володимирівно, сьогодні з’явилося повідомлення про те, що генпрокурор Святослав Піскун буде подавати нове подання до Верховної Ради про ваші кримінальні справи, то чому Ви не живете на Канарських островах?

    Ніяких проблем ні у мене, ні у Мороза, ні у будь-якого іншого політика з опозиції не було б, якби ми просто прийняли те, що відбувається у нас в Україні, прийняли те, що відбувається у нас в політиці. І, власне, ми маємо зрозуміти, що сьогодні Кучма призначає генерального прокурора, призначає керівника Податкової адміністрації, генеральний прокурор є просто близьким другом і членом комерційної команди Медведчука-Суркіса. Я хочу запитати, хіба можуть вони по-іншому ставитися до мене. А ще, якщо врахувати, що сьогодні Кучма призначає керівників районних, міських та обласних судів, то ми можемо просто сказати, що репресивна машина у нас в Україні є настільки досконалою, що вона самодостатня і не потребує ніякого іншого втручання. І хочу сказати, що те, що Піскун, Потебенько, Обіход, які всі є людьми їх команди, наполегливо, вже багато років подають і подають ці подання. Це є просто ознакою того, що моя політика є дуже і дуже послідовною. І я просто хочу звернутися зараз до всіх, хто слухає - або ми будемо розуміти, що влада найжорстокіше воює саме з тим, кого боїться і кого поважає, як супротивника. Тобто вони не борються проти пустих людей. І те, що сьогодні влада весь свій репресивний апарат зосередила на мені, це є великий комплімент для мене. І якщо ви побачите, що прокуратура почала мене хвалити, або УТ-1, або "Інтер" почали показувати про мене гарні сюжети по телебаченню - то тоді знайте, що як політик, який може вам допомогти, я просто вмерла, я не вистояла і не витримала, а поки вони будуть влаштовувати такі бійки проти мене - знайте, що я і живу, і працюю, і не зрадила тій ідеї, яку кожний з вас підтримує. І я не ображаюся на тих людей, які зараз кажуть про мене погано. Тому що така критична маса бруду, яка вилита на мене, вже люди, які далекі від політики, вони просто не розуміють, що відбувається. І саме для таких людей я хочу сказати, що на сьогодні за моєю ініціативою проведений суд стосовно всіх обвинувачень, і Києво-Святошинський суд виніс рішення судове про те, що всі ці обвинувачення - вони є абсолютно безпідставними, і закрив всі кримінальні справи. І коли останній раз винесли подання, той же самий Піскун виніс подання до Верховної Ради, я була ініціатором цього розгляду подання.

    Чому Ви були так переконані, Ви не боялися вийти з ланцюгами?

    Так, я дійсно була першим народним депутатом, який після подання генерального прокурора не від’їхав за кордон, а прийшов у зал. І просто наполягала я на тому, щоб публічно подання розглянули, тому що є рішення суду, яке все це спростовує. Але що сталося дивного в залі? В залі всі пропрезидентські фракції, враховуючи й пропрезидентського спікера Литвина, почали наполягати не розглядати це питання в залі, а повернути це подання на доопрацювання як невмотивоване. Уявіть собі, шість років мотивують, а потім одностайно голосують повернути, як невмотивоване.

    (запитання телефоном)
    Спілкуючись із людьми, я доходжу висновку, що ви недостатньо, як політична сила, як політична команда спілкуєтесь з людьми і вислуховуєте їх критичні зауваження і думки, й ідеї по організації більше того ж самого опору. Є дуже слушні.


    Але ж я дам повідомлення, що на цьому тижні будуть організовані зустрічі в кожному районі міста Києва, мої зустрічі. Ми будемо запрошувати всіх бажаючих, і всі будуть знати, де і коли ці зустрічі відбуваються, саме для того, щоб мали можливість поспілкуватися зі мною, я з людьми, і відпрацювати спільний напрямок дій.

    У нашій студії був Віктор Ющенко, і серед інших питань, які ми йому ставили, було й питання про те, як він ставиться до Юлії Тимошенко. Ми зараз пропонуємо Вам його послухати, і можливо Ви захочете щось прокоментувати.

    (включення Віктора Ющенка)
    Одним словом, я думаю, що це здорові стосунки. Особисто я вже багато разів говорив, моє відношення до Тимошенко є тим, що у свій час я її запросив як голову комітету в уряд, те, що вона робила на своїй ділянці роботи - я високо ціную. У політичній площині ми, безумовно, говоримо, що це тут не треба ідеалізувати, що це є дві кальки, що це, безумовно, навіть невеличка фракція 14 чоловік - це є своя система поглядів, чи фракція стала 10 чоловік, чи фракція 22 чоловіка, безумовно, є моменти специфічні для опозиції, і Юля Володимирівна, чи мого блоку. Але це речі, я б сказав не є чимось винятковим, бо вони характерні для будь-якої політичної сили. Я стремлюся тримати свою політичну силу по відношенню і до неї, і до тих партнерів, які важливі сьогодні у конструкції сьогоднішньої української політики, абсолютно прозорі, абсолютно чесні стосунки. Я не фальшивлю, і я розумію - вона знає ту межу позиції, на якій стоїть моя політична сила і я особисто.


    Яка, Юліє Володимирівно, межа позиції, на якій стоїть Віктор Андрійович відносно Вас, якщо Ви знаєте?

    Чесно кажучи, ні. Для мене це трошки нова дефініція, тобто я не розумію, що таке межа позиції. Але ж я можу сказати, що я дуже хотіла б, щоб Віктор Андрійович якнайшвидше залучився до роботи опозиційних сил України. Я хочу сказати, що він потрібний сьогодні і Україні, і опозиційним силам в Україні саме як людина, яка може чітко і адекватно називати речі своїми іменами, і суспільство, його прихильники, люди, які за нього голосували, вони його слухають. І якщо він каже: "Я іду створювати більшість з пропрезидентськими фракціями", то це практично є з його вуст реабілітація цій владі, стабілізація цієї влади, підтримка цій владі. А мені здається, що ми маємо набрати кричну масу політиків, журналістів, представників творчої еліти, які просто скажуть, що "король голий", що він не має права, його команда, керувати в Україні. Внаслідок багатьох причин, але ж я хочу, щоб Віктор Андрійович зайняв чітку, щиру, відверту політичну позицію.

    Юліє Володимирівно, чи є у вас чітка, щира позиція стосовно тих політичних реформ, навколо яких йдуть розмови останнім часом, пропозиції президента, як дехто називає, чи ті пропозиції, які Ющенко озвучував ще навесні - тобто реформа політичної системи, Ви — за парламентську республіку, чи проти?

    Дійсно, найяскравіша пропозиція президента - це перехід до парламентської республіки. І я переконана, що багато людей в Україні взагалі не розуміють різниці, що таке президентсько-парламентська, парламентсько-президентська, чи чиста парламентська, і я хотіла просто сказати, що президентсько-парламентська - це коли весь народ і кожна людина має раз на чотири роки, чи раз на п’ять років обрати людину президентом, якій віриш, якого відчуваєш, і можна не помилятися через одинадцять років і вибирати справжнього керівника виконавчої влади. І тоді це є президентсько-парламентська республіка. Що пропонує Кучма? Він пропонує парламентську республіку, це коли замість народу справжнього керівника виконавчої влади буде обирати не народ, не кожний громадянин, а будуть обирати народні депутати, то власне це буде повноваження, делеговане народним депутатам. Я хочу запитати у людей - чи готові вони своє останнє право прямої демократії виборів президента передати народному депутату, може і дуже гарному. Я хочу повернутись на початок вашої передачі, коли лунав голос якогось чоловіка, який казав: "Ці депутати, вони всі бандити". То чи хочуть люди передати цим депутатам, такої якості, як є сьогодні, передати право обирати керівника справжнього держави.

    Я можу сказати, що як громадянин України, громадянка, скажемо так, я вже звикла, що мене вже чоловіком часто називають, я хочу сказати, я просто не хочу віддати це право будь-кому зі своїх рук. І не раджу це робити іншим людям, які хочуть мати справжню демократію в Україні. А парламентська республіка на мові українській, в наших реаліях - це є в чистому вигляді володіння владою чотирьох-п’яти родин, кланів, які є оточенням президента. І за кошти сьогодні вони в нашому парламенті можуть зробити все, що завгодно.

    (запитання телефоном)
    Сегодня оппозиция составляет мощную в финансовом плане партию, в рядах которой очень много бизнес-элиты. Почему до сегодня не создан медиа-холдинг, который бы мог правдиво нам освещать то, что происходит в стране?


    Перше питання: де ви бачите сильні фінансові структури в опозиційному таборі? Це ви маєте на увазі комуністів, соціалістів, чи нашу партію, де жодного бізнесмена в списку нема. І можу вам сказати, це так конфіденційно по Громадському радіо, що я вже шість років не займаюсь бізнесом. Може б і займалася, але ж та політика, яку я веду, зовсім не співставна з бізнесом. Зруйнували все, і навіть у друзів родичів, і у друзів друзів родичів, тобто мається на увазі - до десятого коліна. І тому не потрібно казати, що опозиція фінансово потужна. А з іншого боку, наприклад, будь-яке телебачення, телеканал або радіомовлення - воно забезпечується ліцензією. І коли це буде жорстко опозиційний канал телебачення або радіо, важко, дуже важко буде отримати ліцензію. Але ж я все ж таки хочу трошки надії вам надати. У нас є Громадське радіо, на якому я зараз присутня...

    У нас теж немає ліцензії...

    Воно не має ліцензії, але ж воно намагається казати правду. І хочу сказати, зараз відбуваються унікальні речі в журналістських колах. Наприклад, УНІАН вчора всім складом, 30 журналістів, заявили про те, що якщо буде чинитися тиск на їхню роботу журналістську (а УНІАН - це головне інформаційне агентство України) - вони всі підуть з роботи і не будуть виконувати ці брудні доручення. Наприклад, сьогодні те ж саме відбулося на Тонісі з чотирма тележурналістами новин, які теж заявили, що вони йдуть з роботи, але ж не будуть виконувати брудні доручення з Адміністрації президента.

    (запитання телефоном)
    Може вже прийшов час написати на гаслі не "Повстань, Україно!", а "Повстань з колін, Україно!", бо наші основні проблеми з того, що ми раби всередині, в душі?


    Ви знаєте, я, власне, коли когось кудись закликаю, я починати намагаюся з себе. Я хочу сказати, що, може, мені теж було б приємно мати пожиттєво посаду віце-прем’єр-міністра України, чи, наприклад, пожиттєво мати потужній бізнес. Але ж з колін вставати - це значить в чомусь відмовити собі, десь обмежити свої власні інтереси, і мати можливість сьогодні робити те, що потрібно не тільки тобі, а багатьом, багатьом людям. І тому ми можемо скільки завгодно писати на гаслах "Повстань з колін!", або "Повстань, Україна!", але ж поки не зрозуміє кожний, що це "Повстань з колін!" починається з нього - це все будуть тільки гасла. І хочу вам сказати, що акція, яку ми сьогодні проводимо, має унікальний резонанс, має унікальну дію в суспільстві. І перший раз захиталось крісло під нашим гарантом.

    Юліє Володимирівно, Ви сказали в нашій студії про те, що Ви не підтримуєте ті пропозиції, які висунув президент України Леонід Кучма щодо переходу до парламентської моделі. Скажіть, чи не пов’язано це з Вашими особистими президентськими амбіціями?

    Поганий той лідер партії, який не мріє отримати владу, яка достатня для того, щоб втілити в життя напрацьовані програми. Тому я, якщо скажу, що я не хочу бути президентом, я скажу неправду. Але ж я можу ще одну правду сказати, що мої амбіції завжди будуть підпорядковані спільній меті і тому, що треба робити в Україні – Україні і нації. І якщо демократичній опозиції потрібно буде висунути одного кандидата, то мої амбіції власні ніколи цю стратегію не зруйнують. Можу підпорядкувати все своє спільній і дуже корисній для України справі.

    Коли Леонід Кучма стане колишнім президентом України, яка доля, на Вашу думку, його чекає? Чи можете Ви про це домовлятися з ним?

    Я думаю, що це залежить від нього. Якщо він, все ж таки, думає про свою особисту долю та про долю своєї родини, навіть якщо він не думає про долю цілого народу України, то він має сьогодні досягнути певних домовленостей з опозицією, і під захистом опозиції достроково піти у відставку. Якщо він, не враховуючи настрої людей, не враховуючи всі ці резолюції, які приймаються по Україні стосовно його відставки, все ж таки буде тягнути ту лямку ще два із зайвим роки і залишатися до кінця на посаді президента, то мені здається, що його відповідальність буде досить-таки суттєвою після того, як його переоберуть.

    (запитання телефоном)
    У мене питання як до професіонала, який успішно працював в уряді, до пані Тимошенко - як вона оцінює економічний стан в Україні зараз і стан українського суспільства взагалі?


    Ви знаєте, є гарний індикатор таких речей. Кожна людина має відчувати економічне зростання не по статистичних показниках, тому що вони завжди є лукаві, а по стану свого гаманця, свого холодильника і того, як живе родина. Якщо ви не відчуваєте на житті своєї родини таких "лучезарних" змін, про які каже Кучма, ніякого зростання не існує. Я б більше того сказала, що нас просто присипляють і заколисують якимось таким абсолютно нереальним економічним зростанням, для того, щоб ми ще десять-п'ятнадцять років почекали, поки ж закінчиться цей перехідний період. Я можу сказати, що іде стагнація економічна, абсолютно неінтелектуально будується економічне життя країни. І хотілось би якомога швидше припинити це стрімке падіння країни і зробити ті перші кроки, які мали ми вже давно зробити в Україні.

    Вас називали "газовою принцесою", був такий один з епітетів. Що Ви думаєте про газотранспортний консорціум і про ці угоди, які вже найближчими днями, як кажуть, мають бути?

    Дійсно, по віку на принцесу я вже не тягну, але ж консультантом по цьому питанні я можу бути, враховуючи мій фах. Я можу сказати, що в Україні готується величезна зрада національних інтересів. І може так статися, що ця зрада стане реальністю. Газотранспортна система України, ця магістраль, вона весь російський газ через територію України проводить до Європи. Коштує ця магістраль 30 мільярдів доларів. Приносить вона щорічно до бюджетної сфери держави 2 мільярди доларів чистого прибутку з десяти мільярдів, які ми з вами маємо. Це те, що ми отримуємо від власної газотранспортної мережі, яка є власністю держави Україна, і проходить по території держави. Я можу сказати, що якщо зараз Кучма під тиском своєї залежності, своєї продажності, свого зрадництва передасть цю газову мережу Росії, і при чому не державі Росії, а певним корпораціям Росії - Україна позбавиться можливості впливати на політичні процеси в світі, тому що це є наш важіль впливу. Україна позбавиться 2 мільярдів доларів з доходної частини бюджетної сфери, і позбавиться 32 мільярдів кубічних метрів газу - це є приблизно половина всього, що ми споживаємо, це те, що ми отримуємо за транспортування газу через територію України. Передачу газотранспортної системи відчує кожний українець. Підвищення тарифів на газ, дефіцит газу буде шалений, і недофінансована вся бюджетна сфера.

    Парламент може вплинути на прийняття такого рішення?

    Парламент не може вплинути, тому що в парламенті пропрезидентська більшість, яка натисне кнопку за державну зраду без перешкод. Єдине, що може завадити таким проектам і ще сотням таких проектів в Україні - це прибрати від влади залежну людину.

    (запитання телефоном)
    Наскільки реальним є шанс, що коли зовнішньополітична ситуація дійде критичної точки, маю на увазі загроза санкцій, що все пропрезидентське оточення опам’ятається і все ж таки долучиться до голосування по імпічменту, щось на зразок того, як було голосування за незалежність?


    Ви абсолютно праві. Сьогодні ми знову переживаємо унікальний історичний період, який характеризується тим, що зовнішні важелі впливу на президента і внутрішні практично поєдналися, як свідчить досвід світу такі речі завжди впливали на руйнацію диктаторів. І у нас сьогодні є сподівання, що саме об’єднання зовнішнього і внутрішнього тиску позбавить Україну диктатора. Може останнього в цивілізованій Європі.

    Кілька запитань локальнішого характеру. Ви згадували про родину - що з вашим свекром, у Туреччині він?

    Так, це дійсно репресії, що здійснюються проти родини. Люди сьогодні за дорученням Генеральної прокуратури утримуються у в’язницях Туреччини. Це не турецьке рішення, це є вимога України, на яку Туреччина не мала права не відреагувати. І сьогодні іде великий бій за цих людей. Генеральна прокуратура там тримає сотні людей у Туреччині, щоб не дати можливість, працівники української Генпрокуратури просто щодня чинять такий тиск на владу в Туреччині, погрожують розривом дипломатичних стосунків. Востаннє навіть президент направив листа президенту Туреччини з вимогою віддати таких злочинців, які вже всі майже пенсійного віку. Проте Туреччина не здалася і не видала людей Україні.

    Чи є якесь рішення суду?

    Ніякого рішення суду турецького на користь передачі людей в Україну не існує. Якщо б воно існувало, то люди давно б уже були в лапах нашої прокуратури. Поки ми боремось і захищаємо наших, як лише можемо.

    Серед Ваших численних регалій ми знайшли в біографії, що Вас нагородили церковним орденом Святої Варвари. За що?

    Власне, я не питала за що, чесно вам кажу. Просто був такий день, Різдва Христового, і просто церква мене запросила, і дала цю, дуже почесну для мене, нагороду. Хочу сказати, що це Варвари Великомучениці зветься такий орден. А тоді ще нічого не передвіщало такого.

    Тобто це таке пророцтво було?

    Так. І можу сказати, що цю нагороду я дійсно зберігаю, це є реліквія нашої родини, і думаю, що я буду гідна таких відзнак церкви.

    Ви довгий час ходите з вашими охоронцями, як то воно?

    Ніякий охоронець не захистить сьогодні від того, що можуть зробити з неугодним політиком. Я покладаюсь не на охорону охоронців, а на охорону Господа, якщо мої цілі будуть вірні.

    Юліє Володимирівно, Ви маєте небезпідставну репутацію дуже стильної людині, і завдяки нашій, вже згадуваній, Генпрокуратурі, маса громадян мали нагоду почитати, де Ви купуєте одяг. У Києві сьогодні ввечері відкривається сезон мод. Ви користуєтеся послугами українських модельєрів?

    По-перше, я хочу сказати, що дійсно газета "Держава", яка повністю контролюється Медведчуком та його компанією, в кількості 23 мільйони примірників розповсюдила безкоштовно через "Укрпошту" у кожну скриньку цей пасквіль. То я вас можу трошки втішити, що ті трати нічого зі мною спільного не мають. Тобто все, що перераховане, нічого спільного зі мною не мають - ні хутро, ні плаття, це є абсолютна корпоративна карта підприємства, і це не є мої придбання з цієї карти, це є просто така унікальна фальсифікація Генеральної прокуратури. І тому я хочу сказати, що інколи мені дійсно хочеться побути жінкою, сходити до наших модельєрів, трошки подивитися. Але ж я сьогодні, на жаль, на це не маю часу. Дивно, але для мене все це робить мій чоловік.
    -----------------------


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".