Значущі проговори! Влада планує знищити спрощ. системи податків
11/28/2002 | Ігор, pp.com.ua
За тією балаканиною і риторикою, яку веде влада про начебто підтримку малого підприємництва, такого можна було б і не помітити. А тут такі проговорки. Вочевидь, влада ненавидить і повсякчас мріє знищити спрощені системи оподаткування, щоб відновити пірамідальну систему хабарів з малих підприємців у повному обсязі. Лицемірство особливо видно у четвертому пункті наведеної програми. Поруч підвищення ефективності спеціальних режимів і їх знищення та недопускання утворення нових. Такого навіть сатирики не змогли б придумати. Ось до чого веде сліпа ненависть та жага до хабарів. Згадуєщ Кукриніксів, які малювали таких писак з крапаючими з їх письмових знарядь чорними чорнилами ненависті. Хіба не такі людишки писали ту програму.
П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про прийняття за основу проекту Закону України
про податок на доходи фізичних осіб
3. Комітету Верховної Ради України з питань фінансів і
банківської діяльності опрацювати пропозиції всіх суб'єктів права
законодавчої ініціативи щодо доцільності введення перехідного
періоду для збільшення розміру податкових пільг
(неоподатковуваного мінімуму доходів громадян), поетапного
введення статей, які стосуються оподаткування доходів, отриманих
від продажу нерухомого майна, оподаткування процентів та
дивідендів, а також (!!!) встановлення єдиної фіксованої ставки податку на доходи фізичних осіб строком до трьох років.
Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН
м. Київ, 21 листопада 2002 року
N 234-IV
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 25 жовтня 2002 р. N 1586
Київ
Про Прогноз економічного і соціального
розвитку України на 2002-2006 роки
. Уряд стимулюватиме розвиток малого
підприємництва, як основу формування середнього
класу та створення нових робочих місць.
Для цього на першому етапі структурної
перебудови застосовуватиметься селективний підхід
(до визначення обсягів та напрямків державної
підтримки):
Фінансові важелі впливу:
1. підвищення ефективності прямої державної
підтримки окремих галузей економіки, поступове
скорочення її обсягів;
2. провадження пільгового кредитування окремих
галузей економіки через механізм часткового
відшкодування вартості кредитних ресурсів із
зменшенням обсягів державної підтримки по мірі
зниження вартості кредитних ресурсів;
3. подальше залучення та ефективне використання
інвестиційних ресурсів Світового банку та
Європейського банку реконструкції та розвитку;
4. підвищення ефективності, скасування економічно
невиправданих та недопущення утворення
спеціальних режимів оподаткування; (!!!!)
П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про прийняття за основу проекту Закону України
про податок на доходи фізичних осіб
3. Комітету Верховної Ради України з питань фінансів і
банківської діяльності опрацювати пропозиції всіх суб'єктів права
законодавчої ініціативи щодо доцільності введення перехідного
періоду для збільшення розміру податкових пільг
(неоподатковуваного мінімуму доходів громадян), поетапного
введення статей, які стосуються оподаткування доходів, отриманих
від продажу нерухомого майна, оподаткування процентів та
дивідендів, а також (!!!) встановлення єдиної фіксованої ставки податку на доходи фізичних осіб строком до трьох років.
Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН
м. Київ, 21 листопада 2002 року
N 234-IV
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 25 жовтня 2002 р. N 1586
Київ
Про Прогноз економічного і соціального
розвитку України на 2002-2006 роки
. Уряд стимулюватиме розвиток малого
підприємництва, як основу формування середнього
класу та створення нових робочих місць.
Для цього на першому етапі структурної
перебудови застосовуватиметься селективний підхід
(до визначення обсягів та напрямків державної
підтримки):
Фінансові важелі впливу:
1. підвищення ефективності прямої державної
підтримки окремих галузей економіки, поступове
скорочення її обсягів;
2. провадження пільгового кредитування окремих
галузей економіки через механізм часткового
відшкодування вартості кредитних ресурсів із
зменшенням обсягів державної підтримки по мірі
зниження вартості кредитних ресурсів;
3. подальше залучення та ефективне використання
інвестиційних ресурсів Світового банку та
Європейського банку реконструкції та розвитку;
4. підвищення ефективності, скасування економічно
невиправданих та недопущення утворення
спеціальних режимів оподаткування; (!!!!)