МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Український бренд, або "Слава!" замість "Ганьба!"

12/19/2002 | Доктор Про
В принципі все вже ясно. Принаймі особисто для мене.
Ясно "Чому?" і ясно "Як?", так само як і зрозуміло, що буде далі.
Прогноз загалом сприятливий, але саме по собі нічого не робиться.

Природно, що в політиці, а надто в політиці українській переважає "геть!" і майже зовсім немає "слава!".

Але маю на думці, що настає час, коли вже треба казати "слава!", бо вже досить багато казали "геть!". Казати не тим, кому казали "геть!", а тим, кому справді "слава!".

Даруйте за дещо довгий і образний вступ, але вже такий сьогодні у мене настрій;-).

Що є "Українськи брендом"?

Міста, люди, товари, рок-гурти, технології, пісні, навіть повітря і казкові герої...

Наприклад:
міста: Київ, Львів, Одеса, Ялта є безсумнівним українськими брендами.

Брендами є Тарас Шевченко і князь Кий, Степан Бандера і академік Патон, козак Мамай і повітря в Нікітському ботанічному саду...

Українське вишивання і Трипільська культура, вареники і голубці, імена Оксана, Остап, Микола, Петро, Степан, Василь, Володимир, Мирослава і гурт "Океан Ельзи"...

Байда і Роксолана, автомобіль "Запорожець"(за "горбатого" колекціонери нині дають 2000 долярів) і найбільший у світі літак АН-225 "Мрія", міжконтенитальна балістична ракета "Сатана" і український чорнозем... а також і краєвид від Гурзуфа на гору Аю-Даг, так само як і Чорнобильська АЕС - яка теж є брендом...

Брендом є навіть Євген Марчук, але от Леонід Кучма брендом не є - я навіть не знаю, чому то я так вирішив... так відчуваю інтуїтивно...

Ще : журнал "Перець", археолог Юрій Шилов, хірург Микола Амосов; ріка Дінпро, Канів, Кременець; дендропарк Софіївка, Умань, Біла Церква; генсек Леонід Брежнєв, Микола Руденко, Архип Куїнджі; озера Світязь і Синевір; Алла Мазур сама по собі та її чудова українська мова також заслуговує на звання "бренду" сама по собі; горілка "Українська з перцем", так само як і "Спотикач", а також і пиво "Оболонь; телеканали "1+1" та "Ентерфільм", міст Патона та пішоходний міст через Дніпро у Київі, вулиці Хрещатик і Дерибасівська, Манявський скит, печера Аверкієва в Криму, артемівске шампанське і коньяк "Шустов", анекдоти про вуйка і про Цяпку, гора Демерджі і Мангуп-Кале, Дніпрогес і автомобіль "Краз", космонавти Попович і Кокоданюк, Херсонес і "Арабат-раллі", автобус "ЛАЗ" і джип "Волинянка"; "Чуєш чи не чуєш, ти моя Марічко!" і "Знаете ли вы украинскую ночь? О, вы не знаете украинской ночи!"

Гадаю, ви зрозуміли, що я вкладую в поняття "український бренд".

І прошу вас назвати тут такі бренди - передусім товари, торгівельні марки(це мій приватиний інтерес - успіх буде тоді, коли вдається поєнати громадське і особисте;-)... - хоча не тільки їх.

Навіщо і при чому тут політика?... Ну як казав наш відомий поет(теж, до речі "бренд":-) : "...у щастя людського два рівних є крила..."

Ми весь цей цілий час говорили про те, що нам НЕ подобається і чого ми НЕ хочемо.

Тепер ПРИЙШОВ ЧАС ГОВОРИТИ ТЕ, ЩО НАМ ПОДОБАЄТЬСЯ І ЧОГО МИ ХОЧЕМО.

Як казали власники одного давнього бренду, а саме римляни : "Розумному - досить". Отже, ви все зрозуміли :-)...

Відповіді

  • 2002.12.20 | Смогитель Вадим

    Re:Погоджуюсь. Все так. Окрім марЧК. Він- професіонал вбивця (-)

  • 2002.12.20 | Адвокат ...

    А ще,-- сайт "Майдан"

    Хоч і двійко йому років,-- але ж унікальна він є річ!


    P.S. І Вашим переліком варто доволі попрацювати. Хоча б щодо Патона. Кого Ви мали на увазі? Того, що мости будував, чи того, що Академією командує?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.12.21 | Петлюрівець

      Re: А ще,-- сайт "Майдан"

      Патон і мости будував,і академією керує!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.12.21 | Боровик

        Re: А ще,-- сайт "Майдан"

        Патон, що керує академією є таким собі звичайнісіньким люмпен-академіком, що весь час з чимось бореться за рахунок тієї ж академії... Розвалив він її.
      • 2002.12.21 | Горицвіт

        Ні. Міст Патона будував його батько

        Євген Оскарович Патон. Див. напр. тут:

        http://www.ukrop.com/encyclopaedia.html?book=2&cod=64
  • 2002.12.20 | Косарик

    Каденюк, а не Кокоденюк

    А загалом я дуже підтримую. Навіть ту думку, що Марчук - бренд, а кучма - ні. І навіть знаю чому.

    Тому що бренд - це сукупність певних уявлень про об'єкт, які заміняють людини реальні знання про нього. Наприклад, побачивши в магазині пляшку Оболоні і пляшку якогось невідомого виду пива людина може бути схильною обрати Оболонь, тому що вже має уявлення про це пиво, і вплив Оболоні на організм є добре передбачуваним. А передбачуваність - одна з найбільших чеснот для пересічної людини.

    Хоч Марчук і слабенький бренд, але він із цим брендом вже давно працює. Характеристики - компетентність, зваженість, вплив (не плутати характеристики бренда з реальними характеристиками об'єкта).

    А от у випадку Кучми найвизначніша його риса - зрадливість. Можна як завгодно з Кучмою домовлятись, але майстр кидка залишається майстром кидка, і тому це уявлення про Кучму не полегшує прогнозування поведінки, а скоріше погіршує, бо каже, що Кучма непрогнозований.

    З таким підходом бренду не створиш. Та він Кучмі і непорібний.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.12.20 | Адвокат ...

      Трішки про пиво.

      Косарик пише:


      > Тому що бренд - це сукупність певних уявлень про об'єкт, які заміняють людини реальні знання про нього. Наприклад, побачивши в магазині пляшку Оболоні і пляшку якогось невідомого виду пива людина може бути схильною обрати Оболонь, тому що вже має уявлення про це пиво, і вплив Оболоні на організм є добре передбачуваним. А передбачуваність - одна з найбільших чеснот для пересічної людини.

      Як на мене, Ваше зауваження не є годящим щодо пива. Справжній ґурман пива,-- обере не відоме. І, лише коли скуштує та се скривить,-- поверне си до улюбленого.

      Ваш приклад, ( ІМНО ),-- радше се стосує до пральних засобів.



      > Хоч Марчук і слабенький бренд, але він із цим брендом вже давно працює. Характеристики - компетентність, зваженість, вплив (не плутати характеристики бренда з реальними характеристиками об'єкта).

      Як я зрозумів, по Вашому бренд ( із точки зору споживача ),-- то є стала, перевірена та відома якість або впевненість у здатності ( виробника ) робити що сь зрозуміле, передбачуване?



      > А от у випадку Кучми найвизначніша його риса - зрадливість. Можна як завгодно з Кучмою домовлятись, але майстр кидка залишається майстром кидка, і тому це уявлення про Кучму не полегшує прогнозування поведінки, а скоріше погіршує, бо каже, що Кучма непрогнозований.

      Зрадливість Ку-чма,-- то є його стала, незмінна, хоч і неґативна характеристика. Якщо я вірно Вас зрозумів ( див. вище ),-- Ку-чмо, як не дивно,-- теж бренд. Бо він є передбачувано зрадливим. Інша річ, що користати си брендом "Ку-чмо" не є зручно. Точніше,-- набагато меньш зручно, аніж брендом "Мерседес". :):


      > З таким підходом бренду не створиш. Та він Кучмі і непорібний.

      Я стверджую, що Ку-чмо свій бренд створив. Він, мов згаданий вище "Мерседес", багато кого звабив... Кожен бренд,-- то є виклик споживачеві: "Здобудь мене! Підкори мене!" І в цьому сенсі, Ку-чмо,-- супер- бренд! :):
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.12.21 | Косарик

        Не погоджуюсь - як щодо пива, так і щодо Кучми

        > Як на мене, Ваше зауваження не є годящим щодо пива. Справжній ґурман пива,-- обере не відоме. І, лише коли скуштує та се скривить,-- поверне си до улюбленого.

        По-перше, ніхто і не пише про "справжніх ґурманів", яких може пару сотень на місто назбереться, і яких скоріше треба називати "колекціонерами" - того типу, що колекціонери гострих почуттів.
        Сотні тисяч, а мо' й мільйони людей п'ють Оболонь за її перебачувані властивости, передбачуваний вплив на людину.

        > Зрадливість Ку-чма,-- то є його стала, незмінна, хоч і неґативна характеристика. Якщо я вірно Вас зрозумів ( див. вище ),-- Ку-чмо, як не дивно,-- теж бренд. Бо він є передбачувано зрадливим. Інша річ, що користати си брендом "Ку-чмо" не є зручно. Точніше,-- набагато меньш зручно, аніж брендом "Мерседес". :):

        Ваша теза про "передбачувану непередбачуваність" є чистою казуїстикою. Непередбачуваність ніколи не може створити бренду. Бренд - це завжди передбачуваність.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.12.21 | Адвокат ...

          А Ви подивіть си на оту проблєму з отакої точки зору.

          Косарик пише:


          > По-перше, ніхто і не пише про "справжніх ґурманів", яких може пару сотень на місто назбереться, і яких скоріше треба називати "колекціонерами" - того типу, що колекціонери гострих почуттів.

          Бренди "виробляє" саме оця публіка. "Пересічний споживач" їх, лише:-- споживає.


          > Сотні тисяч, а мо' й мільйони людей п'ють Оболонь за її перебачувані властивости, передбачуваний вплив на людину.

          Її п'ють, бо вона не дорого коштує. :): Хто має більше грошей,-- її не вживає, як і інших брендів, що їх варять в Україні.



          > Ваша теза про "передбачувану непередбачуваність" є чистою казуїстикою. Непередбачуваність ніколи не може створити бренду. Бренд - це завжди передбачуваність.

          Не передбачувана передбачуваність,-- може! Згадайте, хоча б Мадону. :):
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2002.12.21 | Доктор Про

            Спробую відповісти всім

            1. Бренди дуже важливі. В політиці, культурі, науці в стосунку людей це це так звана "харизма" - скондесована інформація, символ. Дякуючи "бренду" економляться зусилля на обробку інформації, пришвидшується вибір.
            2. В політиці можна боротися "за" і боротися "проти". Так склалося, що ми в останні часи в основному боролися "проти"; простіше кажучи - просто оборонялись. В цьому були свої історичні причини, але вже, гадаю, ми вистарждали час, коли треба активно боротися "за".
            3. В нинішній українській ситуації першочерголве значення мають "люди-бренди". За яких умов можуть в українській політиці існувати Литвин, який "зреферував" самі знаєте шо, і Медведчук, комплекс меншовартості якого пре його скрізь на перші ролі, коли це просто шкодить його ж інтересам (див. репліки Кучми з плівок Мельниченка)? Та за таких умов, коли справді яскраві і небуденні люди затерті і знаходяться у тіні. Тільки тоді й можна піднятися нагору таким сірим мишкам.
            3. В Україні досить багато потенційних неоцінених справедливо "людей-брендів".
            4. Ми самі, що називається, не сходячи з місця, можемо створювати, чи вірніше, проявляти цих "людей-брендів". Мережева структура в кінцевому гатунку сильніша за ієрархійну. Мережева - жива, ієрарійна - механічна. Так чи інакше, ми всі творимо певну мережеву структуру.

            Поки що все.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2002.12.24 | Navigator

              наш основний бренд - наша iсторiя до Рюриковичiв

              I дуже слабо розкручений. А на ньому можна виховувати пiдростаючi поколiння любоi нацiональностi. Украiна - це колиска слов"янства. Тут ми живемо 5 тисяч рокiв. Звiдси наш народ розповсюдився на пiвдень i пiвнiчi i створив Великоросiю i Великосербiю з Великоболгарiею. Карти розселення слов"ян 5 столiття н.е. повиннi бути i в дитячому садку i в середнiх школах i на рекламах. А не карти держави Рюриковичiв 9 столiття. IMHO це наш основний бренд. Як Бородiно для росiян. Це наша вiчна слава без темних плям.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2002.12.24 | spark

                Re: наш основний бренд - наша iсторiя до Рюриковичiв

                А мені зацикленість шановного паньства на будь-якій історії здається особливо шкідливою для України. Що Вас, шановні, усіх перемкнуло на трипіллі, скіфах, аскольдах та слонах?

                Куди важливішим є те, що Київ - батьківщина Європейської ЕОМ, Україна - одна з усього лише 8 (здається), держав-виробників літаків, найвищий процент людей з вищою освітою в Європі ще й досі зберігаєть в селищі Асканія-Нова :) і далі і подібне.

                Але завдяки Вашим "розвідкам", вже ніхто серйозно цього не може сприймати й чуєш про сакраметальну "батьківщину слонів". З чим вас щиро вітаю, о брендобудівники Баянів.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2002.12.24 | Navigator

                  клиниться кожен по - своему, я чомусь так думаю

                  Важливе все. I танк Т-34 з"явився у Харковi (звiдки iнша iсторiя). Менi особисто приемнiше думати про моiх предкiв - хоч i "залiзо" цiню. А клиниться кожен по - своему, я чомусь так думаю.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2002.12.24 | spark

                    Re: Спасибі за танк.

                    Спасибі за танк :) Забув.

                    Справа в тому, що бренд явище різнопланове. Звичайно продвинуті бренди мають легенду. Але не тільки легенду, і всього лише одну легенду, а не всього Субтельного. Приклад - Монако, яке засновник династії захопив, виявивши свої альпіністські здібності.

                    Можливо, Траянові часи для цього підходять, можливо ні. Можливо, якщо потрібно акцентувати деяку європейскість, якраз варяги Рюриковичі чи й Гедиміновичі та Литовський статут більш, за яким ми жили аж 1800 року, Магдебурзьке право і тири пири свідчить про особливості бренду Україна більше.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2002.12.24 | Navigator

                      Розтиражуй - i питання про Киiвську Русь автоматично вирiшене

                      Мicяць назад заходив в Центральний Iсторичний музей Росii на Краснiй площi - там карта розселення схiдних слов"ян на 5-7 столiття. Всi- на Украiнi. Розтиражуй - i питання про Киiвську Русь - чия - i тири-пири вже автоматично вирiшенi. А там i до Сiкорського доберемось.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2002.12.24 | spark

                        Re: Розтиражуй - i питання про Киiвську Русь автоматично вирiшене

                        Для мене це давно не питання :)
                        Питання в тому, навіщо за цей "бренд" битися? Водка-икра-медведи? Даруйте, це не той образний ряд.

                        А з Сікорським, Корольовим etc. тщатєльнєй надо. Бо виникають питання типу, чого вони мали реалізовуватися десь-інде, а не тут :)

                        Цікаво, що першу пасажирську лінію взагалі Сікорський намагався заснувати за часів Скоропадського, на Відень, здається.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2002.12.25 | Navigator

                          помiняти iсторичнi таблички на правильнi в головах украiнцiв.

                          "навіщо за цей "бренд" битися?"
                          Чув, що в Парижi на пам"ятнику Ярославi - принцесi русской напис змiнили на Ярославу - принцесу украiнську. Основна проблема украiнцiв - це комплекс меншовартостi. А якщо ми були не тiльки бiомасою для iмперiй, а iсторичним чинником в Схiднiй Европi з 6 по 13 столiття,( а таки були) то, очевидно, можемо сподiватись на самоповагу. Народний бренд повинен бути розкрученим i не надто заплутаним, а тому зрозумiлим. По всiм енциклопедiям свiту йде одна неправильна лiнiя Киiвська Русь - Росiя. Iсторiя Руси до Рюриковичiв не згадуеться взагалi - бо там Великоросii ще не було i в проектi - а була колонiзацiя нашими предками Вiзантii. А на територii Росii жили симпатичнi фiнськi i литовськi племена...
                          Треба помiняти iсторичнi таблички на правильнi. Насамперед в головах украiнцiв.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2002.12.25 | spark

                            В головах українців усе поміняно

                            Принаймні в тих, кому є що змінювати :)
                            Як давно ви курс історії середньої школи перечитівали? Вже відбувся перший випуск школярів, що ніколи не вивчали історії СРСР.

                            Ті, хто міг змінитися теж вже змінилися, літератури було досить. Хто за десятиліття не спромігся - вже не зміниться.
                            Не воюйте з вітряними млинами, використовуйте їх за прямим призначенням :)
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2002.12.25 | Navigator

                              В головах українців усе поміняно - дай Бог

                              Читав пiдручники i дивився iсторичнi карти в вереснi - нажаль акцент зроблено не достатнiй. Скоромовка про докиiвську Русь- i знов початок з Нестора. Але е й безлiч iнших джерел! Можливо,iсторична наука, задавлена шовiнiстичними моделями, ще не готова до грунтовного перегляду. Хоча в академiчних виданнях можна знайти серйознi розробки.
                              Наприклад, в тому ж Iсторичному музеi в Москвi карта державного утворення Волинян 7-го вiку - що ми про нього знаемо?
                              Так що питання створення бренду "Ми створили схiднослов"янский свiт" - актуальне. I вiдповiдае iсторичнiй правдi.
  • 2002.12.21 | Максим

    Re: Український бренд, або "Слава!" замість "Ганьба!"

    Дуже славна ідея.
    Україна конче потребує продуманого піару. І назовні. І всередені країни. Це величезна ПРОБЛЕМА, що широкі маси не відчувають ніякого кайфу від того, що вони українці, а навпаки. Дозволяють собі приниживутаися перед світом. Жебрати, клянчити, батрачити, просити допомоги у вирішенні суто внутрішніх проблем. Наприклад проблеми - Кучми.
    Шкода, що Майдан не відгукується пропозиціями до списку. Може люди не хочуть видавати якісь банальні пропозиції. Але очевидно:
    Спорт - Шева, Динамо Київ, Шахтар, останні чемпіони олімпійських ігор, чемпіон з шахів, Борзов, Бубка, Клички
    Наука - Потебня, Корольов, Вернадський, Шевельов + (називайте, хто знає)
    Мистецтво
    Пісні - Червона рута, Івасюк, Два кольори, ВВ, Білик +......
    Опера - Запорожець за Дунаєм, Гулак Артемовський (це ЧУДО, що він сотворив), Лисенко, Бортнянський, Скорик + хто там зараз співає з Українців у Метрополітан опра +........
    Танці - Гопак, ансамбль Вірського, Кубанський хор
    Література - Гоголь, Тарас Бульба (найвідоміший у світі твір Гоголя), Сам Тарас Бульба, як символ - альфа і омега українства (і повне заперечення демократії та "прав людини" ІМХО), Шевченко, Леся Українка, Грінченко, Хвильовий, Донцов, Гончар, Тичина, Рильський, Ліна Костенко, Ольжич (от кого треба читати націоналдемократам), Теліга, Драч, Чубай (старший), Світличний, Симоненко, Стус, Олійник
    + ....
    Торгові марки:
    КБ "Південний", "Південьмаш", "Миколаївський глиноземний" (підло проданий росіянам - зрада), ХТЗ, СВЕМА (підло зраджена державою на догоду Кодаку та іншим ТНК), КИЇВ (фотоапарати - теж зрада), "Маяк" (це ж наше? - теж зраджене), Електрон (зраджений і знищений - підло), СВІТОЧ! - яка прекрасна марка розкручена на весь Союз і СЕВ - підло- за копійки- продана Нестле, який доводить цю марку до ручки; Запорізька АЕС - найбільша у європі (це чудо - гордість України), Торчин продукт, Чумак (хоч чуже - власники - але нехай). Колись ми робили годинники? Пиво - тльки "Оболонь" (Слдавутичі, Чернігівські і прочая - підступна інтервенція іноземних ТНК на знищення Оболоні та ще кількох чисто українських марок). По цукеркам - фабрика Порошенка. Росинка. Чіпси "Люкс" - шкода продали Крафту, а була суто українська марка, Мономах, ковбаса "Дрогобицька", сало, кендюх, деруни (нікому не віддамо), капусняк, вишняк, слив'янка, самогон, кожух, ВИШИВКА, ПИСАНКА, Скіфське золото, козацький хрест, оселедець (ще Святослава він був - ось доказ - чия Київська Русь), чумаки, Українська Пісня як явище - їх же ж було створено народом близько 80 тисяч (я чув таке)
    Десантні кораблі, Миколаївський суднобудівний, КОЛЧУГА - СУПЕР (шкода, що ми їх не дали Іраку штук з 20 і Грузії з десяток, і Білорусі вони пригодилися б, і Македонії, Чорногорії, Югославії),
    ТИТИН - той найбільший у світі космічний корабель-човник, СС-20 - це наше ж?
    Кіно - Довженко, Биков, Параджанов, Миколайчук,Кіра Муратова відповідні фільми, кіностудія Довженка, усі інші кіностудії розтрощені за роки "незалежності"
    Особистості - Сковорода, усі князі, княгиня Ольга, Роксолана(?), Мазепа, Хмельницький, Гонта, Залізняк, Разумовський, +.....
    Ну хай вже інші чого додадуть
    Не забудьте того чоловіка, що робить найменші у світі мініатюри (потрети і т.п.)
    І, доречі, Ніл Хасевич, Гуляй поле, Махно, Холодний Яр, Піддубний, Кожедуб
    Не забудбье казкових героїв: Котигорошко, Кужум'яка, Івасик-телесик, козак Мамай, козак Мамарига,
    Окремо - усіх, кого згадували у книзі "Неопалима Купина"

    А взагалі, Докторе, не знаю що Ви будете робити з усім тим масивом. Я взагалі бачу усе це не як книгу чи сайт (хоч це і непогано). Треба от що - треба короткі телевізійні ролики. Я давно думав у цьому ключі, але з трохи іншими акцентами - безвідносно до минулого. Хоч тепер бачу, що ваша ідея, може навіть більш продуктивна. Я ж уявдяв щось по типу того, що колись робив Михалков на ОРТ, але простіше і дешевше за виконанням. Називав для себе усе це "Український Проект". Якщо захочете, можети скинути повідомлення на моє мило. Може якось поспілкуємося окремо.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.12.21 | Доктор Про

      Re: Український бренд, або "Слава!" замість "Ганьба!"

    • 2002.12.22 | Чучхе

      Деруни (дранікі) - то символ швидше білоруський

      У сябрів навіть сайт є "дранікі.ком". А цікаво, чи Ющенко може бути брендом? А тимошенко? Лук"яненко?

      Іще бренди можуть бути спеціалізованя, для вузьких таргет-груп. Наприклад, для американців ми згадуємо шевченкове про "Вашінгтона з новим та праведним законом", для євреїв - могилу цадика Нахмана і ще цілого комплекту діячів їхньої культури.

      З іншого боку Чорнобиль, Бабин Яр також бренди.
  • 2002.12.21 | Serhiy Hrysch

    Бренди - це клас, але є засторога.

    Один з ефективних засобів зміцнити українські бренди - усунути кучмівську систему. Зараз навіть стало соромно бути українцем, бо "що таке Україна?"
  • 2002.12.22 | Br

    В тєму http://www.marketing.web-standart.net/

    http://www.marketing.web-standart.net/article_details.jsp?id=1044
  • 2002.12.22 | Пані

    Додаток

    Доктор Про пише:

    > Наприклад:
    > міста: Київ, Львів, Одеса, Ялта є безсумнівним українськими брендами.

    Черкаси та Полтава. На мене ці два міста є найбільш українськими. А ще треба додати музей у Пирогові.

    > Українське вишивання і Трипільська культура, вареники і голубці, імена Оксана, Остап, Микола, Петро, Степан, Василь, Володимир, Мирослава

    Ще Ярослав та Наталка.

    >
    > Байда і Роксолана, автомобіль "Запорожець"(за "горбатого" колекціонери нині дають 2000 долярів) і найбільший у світі літак АН-225 "Мрія", міжконтенитальна балістична ракета "Сатана" і український чорнозем... а також і краєвид від Гурзуфа на гору Аю-Даг,

    Тоді вже і Карадаг.

    > Брендом є навіть Євген Марчук, але от Леонід Кучма брендом не є - я навіть не знаю, чому то я так вирішив... так відчуваю інтуїтивно...

    Не є вони обидва брендом. Нічого від них не дишиться в віках. МОжливо брендом є "Маємо те що маємо" (с) Кравчук.

    > Ще : журнал "Перець",

    Та журнал "Всесвіт". Він ще виходить взагалі?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.12.22 | Спостерігач

      Полтава з пам'ятником перемозі над українською незалежністю -

      найукраїнськіше місто?!

      Пані пише:
      > Доктор Про пише:
      >
      > > Наприклад:
      > > міста: Київ, Львів, Одеса, Ялта є безсумнівним українськими брендами.
      >
      > Черкаси та Полтава. На мене ці два міста є найбільш українськими. А ще треба додати музей у Пирогові.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.12.22 | ReporterCorpse

        Re: Полтава з пам'ятником перемозі над українською незалежністю -

        А в чому проблема?
    • 2002.12.22 | Горицвіт

      Re: Додаток

      Я не зовсім розумію цей прикол з брендами.

      А на ваше питання:

      >
      > Та журнал "Всесвіт". Він ще виходить взагалі?

      відповідаю: виходить.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2002.12.23 | Пані

        І як "Всесвіт" тепер?

        Горицвіт пише:
        > Я не зовсім розумію цей прикол з брендами.

        Це інша спроба намацати ознаки спільноти ІМНО.

        > А на ваше питання:
        >
        > >
        > > Та журнал "Всесвіт". Він ще виходить взагалі?
        >
        > відповідаю: виходить.

        І як він у порівнянні з 70-80ми? Я припинила його передплачувати десь в середині 90х, бо воно стало вже зовсім нудне.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2002.12.23 | Горицвіт

          Re: І як "Всесвіт" тепер?

          Пані пише:
          > Горицвіт пише:
          > > Я не зовсім розумію цей прикол з брендами.
          >
          > Це інша спроба намацати ознаки спільноти ІМНО.

          Добре.


          >
          > > А на ваше питання:
          > >
          > > >
          > > > Та журнал "Всесвіт". Він ще виходить взагалі?
          > >
          > > відповідаю: виходить.
          >
          > І як він у порівнянні з 70-80ми? Я припинила його передплачувати десь в середині 90х, бо воно стало вже зовсім нудне.


          Я постійно читав десь до 94 року. Давно не читав. Але в бібліотеці бачив свіжі номери.
  • 2002.12.24 | spark

    Re:

    Дякую тому, хто поставив посиланнячко "в тєму" на Новий маркетинг. Інакше на цей топік не натрапив би.

    1. Дохтуре, в мене до вас два питаннячка. Як задовольнити вимоги щодо копірайту при репродукванні вашого тексту?
    2. Чи водяться на "Майдані" люди, що могли б пролити світло Україна очима іноземців (лише як назва, бренд і т.п.) Деякі власні спостереження щодо Європи та Близького Сходу в мене є, але хотілося б "розширити географію"
  • 2002.12.24 | Roller

    Re : Не геть, а "Слава народу Украины"

    Доктор Про пише:
    >
    >
    > Але маю на думці, що настає час, коли вже треба казати "слава!", бо вже досить багато казали "геть!". Казати не тим, кому казали "геть!", а тим, кому справді "слава!".
    >
    > > Що є "Українськи брендом"?
    >
    > Міста, люди, товари, рок-гурти, технології, пісні, навіть повітря і казкові герої...
    >
    > >
    > >
    > Гадаю, ви зрозуміли, що я вкладую в поняття "український бренд".
    >

    >
    > Тепер ПРИЙШОВ ЧАС ГОВОРИТИ ТЕ, ЩО НАМ ПОДОБАЄТЬСЯ І ЧОГО МИ ХОЧЕМО.
    > Подробный список нацюков проедставлен в теме "Демаркация украинской свидомости". Автор Roller.
    > Як казали власники одного давнього бренду, а саме римляни : "Розумному - досить". Отже, ви все зрозуміли :-)...

    Добавить бы хотел, что дело говоите Вы.
    Вот несколько имен.

    Березовский. (см Культура)
    Пираджанов (см (культура)
    Виктюк.
    шевалье Ситько (микрорезонанис терапия)
    Вернадский
    Вавилов
    Попович (космонавт 1)
    Каварелидзе.
    Ватутин. (тема Слава герою Украины, Роллер)
    и др.

    Галерея славы продолжена должна быть в рубрике КУЛЬТУРА. Присоединяйтесь.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.12.24 | spark

      З культурою давно все зрозуміло - найкраща

      Тільки цього не зна ніхто крім нас :)

      Терещенків та Ханенків тільки завжди не вистачає. Як тільки фінансовий геній заведеться, то відразу ж прокрадеться й у буцегарні у Фріско сидить.
  • 2002.12.25 | Яндрусь

    Відверто східняцький бренд, відтак - неконкурентоспроможний

    Автор топіку з усіх перелічених "брендів" контекст Західної України обмежив Бандерою, ЛАЗом (купленим нещодавно москалями) і анекдотами про вуйків. Ще досить попсовим Океаном Ельзи. Хіба ЗУНР не була, не є культурним двигуном України? Прикметно, до бренду віднесено потворний карл-маркс-штрассе-2 - Хрещатик і Дерибасівська, а королівське місто Львів навіть не згадане. Неукраїнське, певно як для автора. Можна і далі продовжувати, згадати Банаха і Пулюя, собор Св.Юра і Б.-І. Антонича, але просто нема змісту. Сумно мені за вас, брати-українці.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.12.25 | spark

      Re: Відверто східняцький бренд, відтак - неконкурентоспроможний

      Ну, Ви ще про Захер-Мазоха не згадали :) Теж Ваш бренд. Як і Станіслав Лем :)

      Доки самі будете себе заганяти в координати західняки-східняки, доти й будете вуйками з бункерів.

      Я б ще Доброго Шубіна згадав в такому випадку, як 100% донецький бренд на противагу бунаховим формулам :)

      Взагалі, проект "Україна" - витвір харківського біляуніверситетського гуртка інтелігентів й одного наближеного до них чиновника з Полтави.

      Конкурентноздатний, чи ні, але вже два сторіччя конкурує з проектами "Малоросія" та "Галичина".


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".