МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Притча про сіяча і національна боротьба

12/25/2002 | Юсов Андрій
Притча про сіяча і національна боротьба

Всяка українська сила без достатньої кількості відданих Батьківщині борців є жалюгідним явищем, хай навіть у неї є безліч переваг у інших сферах.
У знайомій всім християнам новозавітній притчі “Про сіяча” даються інструкції по веденню кадрової політики та роз”яснюються причини тієї чи іншої поведінки людини в національному політичному утворенні. Варто її нагадати.
“Ось вийшов сіяч, щоб посіяти. І як сіяв він зерна, упали одні край дороги, - і пташки налетіли, та їх повидзьобували. Другі ж упали на грунт кам”янистий, де не мали багато землі, - і негайно посходили, бо земля неглибока була; а як сонце зійшло, - то зів”яли, і коріння немавши посохли. А інші попадали в терен, - і вигнався терен і їх поглушив. Інші ж упали на добрую землю - зродили: одне в сто раз, друге в шістдесят, а те втридцятеро. Хто має вуха, щоб слухати, нехай слухає!”.
Необхідно ввести кілька визначень відповідно до теми національної боротьби. Сіяч - українська організація. Зерно - національна ідея.
В Євангелії від Св. Матвія міститься Пояснення притчі “Про сіяча”, в ньому і є відповіді на наші питання.
“До кожного, хто слухає слово про Царство, але не розуміє, приходить лукавий і краде посіяне в серці його; це те, що посіяне понад дорогою.” Тут мова йде про величезну групу українців, до яких намагаються донести ідею національної справедливості, проте вони не розуміють її. Немає грунту, де б могло прорости зерно. І багато є сил котрі можуть вкрасти посіяне, бо вони проти українського народу.
“А посіяне на кам”янистому грунті - це той, хто слухає слово, і з радістю зараз приймає його; але кореня в ньому нема, тому він непостійний; коли ж утиск або переслідування настають за слово, то він зараз спокушується.” Багато таких є українців, що приходять до організації не маючи твердого переконання в серці. На початках вони легко сприймають, або роблять вигляд, що сприймають, все, що говорять про українську справу, про антинародну владу, про наших героїв. Та для них це не боротьба за правду, а розвага. І як настає найменша небезпека, що в боротьбі з системою неминуче, такі люди через брак ідейної стійкості та віри зраджують.
“А між терен посіяне, - це той хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, - і воно зостається без плоду.” Ти йому кажеш: “Пішли на акцію!”, а воно відповідає: “Неможу у мене пари в універі”. До нього звертаються: “Твоя допомога зараз потрібна Україні”, а воно мямлить: “Я вже пообіцяв бути в іншому місці”. Студент вступає до вузу і його закликають до боротьби, а він каже, що тільки поступив і ще не акліматизувався. Проходить час і його знов закликають до боротьби, але тепер у нього сесія. Потім курсова, дипломна, робота, пенсія, смерть, пекло... І так все життя воно свистить про патріотизм, однак ніколи нічого путнього не зробить.Той, хто хоче - шукає можливості, хто не хоче - причини.
“А посіяне в добрій землі, - це той , хто слухає слово і його розуміє, і плід він приносить, і дає один у сто раз, другий у шістесят, а той у тридцятеро.” No comments
Тож будьмо доброю землею для зерен української національної ідеї!

Слава Україні! Слава Ісусу Христу!

Юсов Андрій
Українське братство 25 грудня 2002 року

Відповіді

  • 2002.12.25 | Len

    Re: Уже лучше !

    Вельмишановное панство! Сейчас украинская наука выяснила что " Исуса Христа" придумали москали. В действительности его звали Йосип Христенко. Его потомок сейчас является вице-премьром у москалей в уряде. C уважением Len. г.Киев 25.12.2002
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2002.12.25 | Уже лучше, лучше!

      Re: Как здоровье больного LENa? (-)

  • 2002.12.26 | RTU

    Про цю ідею - "Дурню Богіві молиться, то й лікар знадобиться"()

  • 2002.12.26 | Онікс

    Re: Притча про сіяча і національна боротьба

    Normalno
  • 2002.12.27 | Роман ShaRP

    Re: Притча про сіяча без національної боротьби.

    Пане Андрію! Притчу про сіяча, велосипеда та багато-гато інших речей винайшли люди, що націоналістами не були. Можна прикрутити до "Запорожця" гвинта, але гелікоптером чи літаком він від того не стане. От так і "національна боротьба": скільки чого не прикручуй, -- "чому я не сокіл, чому не літаю".

    Є така думка, що це не недоліки людей, а недоліки конструкції самих "національних ідей" і літати вони так і не будуть.

    Юсов Андрій пише:
    > Притча про сіяча і національна боротьба
    >
    > Всяка українська сила без достатньої кількості відданих Батьківщині борців є жалюгідним явищем, хай навіть у неї є безліч переваг у інших сферах.

    Але якщо повирізати "національне" -- нічого не зміниться без борців будь-яка ідея приречена.

    > У знайомій всім християнам новозавітній притчі “Про сіяча” даються інструкції по веденню кадрової політики та роз”яснюються причини тієї чи іншої поведінки людини в національному політичному утворенні. Варто її нагадати.

    Націоналізму християнство не підтримувало і не збирається. Тому ваша заява є анічим іншим, як спекуляцією на Новому Заповіті.

    > “Ось вийшов сіяч, щоб посіяти. І як сіяв він зерна, упали одні край дороги, - і пташки налетіли, та їх повидзьобували. Другі ж упали на грунт кам”янистий, де не мали багато землі, - і негайно посходили, бо земля неглибока була; а як сонце зійшло, - то зів”яли, і коріння немавши посохли. А інші попадали в терен, - і вигнався терен і їх поглушив. Інші ж упали на добрую землю - зродили: одне в сто раз, друге в шістдесят, а те втридцятеро. Хто має вуха, щоб слухати, нехай слухає!”.
    > Необхідно ввести кілька визначень відповідно до теми національної боротьби. Сіяч - українська організація. Зерно - національна ідея.

    Дані визначення є знов же таки спекулятивними та необов*язковими.

    > В Євангелії від Св. Матвія міститься Пояснення притчі “Про сіяча”, в ньому і є відповіді на наші питання.
    > “До кожного, хто слухає слово про Царство, але не розуміє, приходить лукавий і краде посіяне в серці його; це те, що посіяне понад дорогою.” Тут мова йде про величезну групу українців, до яких намагаються донести ідею національної справедливості, проте вони не розуміють її. Немає грунту, де б могло прорости зерно. І багато є сил котрі можуть вкрасти посіяне, бо вони проти українського народу.

    Дійсно, грунту, на якому могла б проростати така фантастика, як "національна справедливість" щось небагато.
    А що ви маєте на увазі, коли говорите "український народ"? Чи є російськомовні громадяни України українським народом?

    > “А між терен посіяне, - це той хто слухає слово, але клопоти віку цього та омана багатства заглушують слово, - і воно зостається без плоду.” Ти йому кажеш: “Пішли на акцію!”, а воно відповідає: “Неможу у мене пари в універі”. До нього звертаються: “Твоя допомога зараз потрібна Україні”, а воно мямлить: “Я вже пообіцяв бути в іншому місці”. Студент вступає до вузу і його закликають до боротьби, а він каже, що тільки поступив і ще не акліматизувався. Проходить час і його знов закликають до боротьби, але тепер у нього сесія. Потім курсова, дипломна, робота, пенсія, смерть, пекло... І так все життя воно свистить про патріотизм, однак ніколи нічого путнього не зробить.Той, хто хоче - шукає можливості, хто не хоче - причини.

    А кому оте "національне" не треба, тому і причин шукати не треба.

    > “А посіяне в добрій землі, - це той , хто слухає слово і його розуміє, і плід він приносить, і дає один у сто раз, другий у шістесят, а той у тридцятеро.” No comments

    А дарма, бо вам так не буде.

    > Тож будьмо доброю землею для зерен української національної ідеї!

    no comments.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".