Чи не є телереклама залізниць стартом презид. кампанії Кирпи?
01/12/2003 | Igor, pp.com.ua
Як Ви вважаєте? Залізниця якась квітуча країна на тлі занедбаної іншої України. Шанси Кирпи з огляду на це можуть бути значними. Навряд чи знайдеться хтось, хто б не хотів, щоб і уся Україна була б у такому ж порядку та розвитку як залізниця за Кирпи. Ось ще побачимо, як у нього с іншим транспортом вийде, з літаками і таким іншим.
Про мене Кирпа краще ніж якийсь злодій чи ракло.
Про мене Кирпа краще ніж якийсь злодій чи ракло.
Відповіді
2003.01.12 | Економіст
Брєд.
Хоча б тому, що народ знає, як важко купити квитки, коли зротає попит, і хто винен у тому, що спекулянтам дозволяється їх розкуповувати. До того ж , залізниця- не той плацдарм, з якого стартують на лрезидента.2003.01.12 | Igor, pp.com.ua
З паспортом теж розкуповують?
Зараз же наче паспорт вимагають при купівлі квитка і посадці? Цим хваляться, припинили спекуляцію квитками. Взагалі спекуляція не є порушенням закону чи злочином. У діях спекулянтів можна помітити таке порушення закону, як незаконна підприємницька діяльність, а для виявлення і викорінення цього є доблесні міліція і податкова адміністрація і це не є вадою залізниці чи Кирпи. Легальні ж підприємницькі структури однак теж не можуть скупити та спекулювати квитками, хоча б здавалося, що б могло завадити численним бюро розпвсюдження квитків це зробити? Ан ні і порушення закону тут буде полягати не у факті спекуляції (бо знову ж таки це не є порушенням), а у порушенні, перевищенні регульованих державою цін, до яких відносяться і ціни на залізничі квитки. Це факти схожі та не зовсім. Тобто з боку як Закону так і організації справи з боку залізничників (паспорти) зроблено все, щоб уникнути перевищення цін на квитки і вина за все таки існуючі негаразди не на залізниці, а на контролюючих органах, які не виконують своїх обов'язків.Невже залізниця гірша стартова позиція ніж тюрма?
2003.01.13 | Економіст
Тюрма і пост премєра- різні речі.
Igor, pp.com.ua пише:> Зараз же наче паспорт вимагають при купівлі квитка і посадці? Цим хваляться, припинили спекуляцію квитками.
Не вдалося.
>Взагалі спекуляція не є порушенням закону чи злочином. У діях спекулянтів можна помітити таке порушення закону, як незаконна підприємницька діяльність, а для виявлення і викорінення цього є доблесні міліція і податкова адміністрація і це не є вадою залізниці чи Кирпи.
Є, бо залізничні каси мають прямі домовленості зі спекулянтами, без яких неможливо було б обминути паспортні обмеження. Спекулянти ж (за допомогою Укрзалізниці) штучно створюють ажиотажний попит на послуги, які за законом регулюються державою.
>Легальні ж підприємницькі структури однак теж не можуть скупити та спекулювати квитками, хоча б здавалося, що б могло завадити численним бюро розпвсюдження квитків це зробити?
Порівняння є некоректним: такі бюро білети купують цілком легально, в якості агентів через компютерну мережу, в режимі реального часу.
2003.01.13 | Igor, pp.com.ua
Визнаю логічний недолік
Я його помічав, коли робив свій допис та сподівався, що пройде на ходу.Цікава інформація про бюро. Я купував квиток у Києві у такому бюро. Зручно, без черги і таке інше. Накрутка правда є, не пам'ятаю, яка, може гривня-дві. Тобто бюро не може накупити квитків заздалегідь, а купує тільки, коли з'являється потреба, у реальному часі. Слушна постанова справи.
Мабуть є спекулянти, мені десь теж щось пропонували, тільки тепер я, зважуючи на паспорти, вважав, щро це не спекулянти, а шахраї. Мабуть і інші люди можуть так міркувати. Тобто спекуляція мабуть зменшилася та остаточно не зникла. Якщо справа така, як Ви зазначили, то провина Укрзалізниці справді є, хоча і з органів я б її не знімав. Адже ті спекулянти ведуть незаконну підприємницьку діяльність і не сплачують податки. Є де розгулятись орлам Азарова-Кравченка. Але вони мабуть вважають, що для такої поживи не варто спускатися з неба і парять там у пошуках більш смачної та поживної жертви, а цей дріб'язок віддають курчатам.
2003.01.13 | Нестор Мазепа
Помиляєтеся. Залізниця -- це рухомий склад, а не вокзали.
Так от і вокзали зі щедрими відкатами, і реклама, і ще дещо фінансуються за рахунок зношування рухомого складу. Стан рухомого складу залізниці коротко описується словом "катастрофа".2003.01.13 | Igor, pp.com.ua
Шкода, якщо так
Хоча це потребує точних обрахунків. Щоб це довести першим кроком могла б бути спроба взнати суму амортизації, яку Укрзалізниця заявляє до податкової. Та це справа скорше журналістького розслідування, до якого я вдатися не можу. Однак є деякі ознаки, які могли б з цим суперечити: ввод в дію нових швидкісних поїздів та сучасних електричок, старі електрички у нас теж підремонтували. От що не знаю, так це стан вантажного рухомого складу. Вочевидь, його поменшало на дорогах, бо зменшилася потреба, а що сталося з зайвим та є резерв чи його вже пустили на запчастини чи металобрухт, я також не знаю. Читав, що наш рухомий склад використовує Росія і заборгувала нам десь 500 мільйонів гривень, Кирпі важко їх вибити. Як стан цього питання зараз? Водночас, інвестиції у нерухомість вже дуже великі і чи можна пояснити їх зношуванням рухомого складу, теж зразу не скажеш, це знову ж таки треба вивчати склад основних фондів Укрзалізниці у його розвитку за часи незалежності і нехай цим займеться якийсь матьорий журналюга, як може потрапить на нашу розмову.