З ЧИМ УВІЙШЛА «УКРТРАНСНАФТА» В 2003 РІК
01/18/2003 | Shooter
З ЧИМ УВІЙШЛА «УКРТРАНСНАФТА» В 2003 РІК
Алла ЄРЬОМЕНКО
ДТ
Напередодні нового, 2003 року, як уже знають постійні читачі «ДТ», у польській столиці Варшаві відкрилося перше закордонне представництво ВАТ «Укртранснафта». Главою представництва української компанії в Польщі став її давній партнер Цезарій Філіппович. І цей факт може означати, що переговорний процес про співробітництво України та Польщі у нафтотранспортній сфері виходить на новий етап і, образно кажучи, переноситься на територію Польщі, яка незабаром стане повноправним членом ЄС.
До речі, відкриття представництва в Польщі — не єдиний передноворічний, хоча, безумовно, знаковий результат роботи «Укртранснафти» минулого року. Саме 2002-го було апробовано нафтотермінал «Південний», а також розпочато закачування так званої технічної нафти в систему нафтопроводу Одеса—Броди. (Для технологічного заповнення системи необхідно 600 тис. тонн нафти, вартість якої становить близько 90 млн. дол. Нині в систему вже закачано близько 100 тис. тонн.) Таким чином, «Укртранснафта» продемонструвала реальність української ділянки Євро-Азійського нафтотранспортного коридору (ЄАНТК), який планує продовжити по території Польщі спочатку до Гданська, щоб прискорити доставку нафти й до інших європейських нафтоспоживачів.
А далі ВАТ «Укртранснафта» передало свої пропозиції щодо спільної участі в реалізації українського маршруту ЄАНТК нафтовидобувним і нафтотранспортним компаніям, які працюють у Каспійському регіоні, а також європейським нафтотранспортним компаніям та нафтопереробним заводам. Для більш ефективного використання інфраструктури нафтотранспортної системи Одеса—Броди, зокрема морського нафтового термінала «Південний», розробляється проект будівництва залізничної естакади для перевалки нафти й нафтопродуктів на танкери. На думку глави «Укртранснафти» пана Тодійчука, реверсивна робота 52-кілометрової ділянки нафтопроводу Одеса—Броди й термінала, розпочата 2002 року, дозволяє також, додатково до одеського напрямку, відвантажувати від 2 до 4 млн. тонн нафти на рік із трубопроводу на танкери через нафтотермінал.
Торік у вересні розпочався конкурсний добір компаній, що мають досвід реалізації міжнародних проектів у нафтотранспортній сфері, за право виступати організатором розвитку проекту ЄАНТК. Передбачалося, що переможець конкурсу розроблятиме комплексний поетапний план розвитку проекту, бізнес- і фінансовий пакети, залучатиме постачальників, споживачів нафти, інвесторів, кредиторів. У грудні 2002-го цей міжнародний конкурс завершився й за його результатами «ПрайсвотерхаусКуперс» визначено компанією, яка розроблятиме бізнес-план комерціалізації нафтосистеми Одеса—Броди. Фахівці визначають роль такої компанії назвою Project Developer. На першому етапі реалізації проекту «Укртранснафта» і «ПрайсвотерхаусКуперс» розроблять стратегію комерціалізації для нафтосистеми Одеса—Броди. У цьому обидві компанії розраховують на допомогу консалтингової компанії «Чаннойл Консалтинг», що спеціалізується на наданні таких послуг.
Довідка: практика «ПрайсвотерхаусКуперс» з оцінки бізнесу й розробки стратегій грунтується на порадах фахівців щодо прийняття операційних та інвестиційних рішень, оцінці поглядів, стратегічному аналізі ринку, огляді інвестиційних портфелів і питань конкуренції та регулювання. Фахівці також консультують компанії щодо того, як оцінити бізнес, збільшити вартість й ефективно розмістити ресурси. «ПрайсвотерхаусКуперс» працює з клієнтами з оцінки бізнесу й розробки стратегій для проведення всеосяжного аналізу їхнього бізнесу, товарів, послуг, ринків та споживачів. Маючи такий аналіз, компанії можуть точніше планувати свою стратегію.
Партнерство «ПрайсвотерхаусКуперс» є однією з найбільших у світі організацій, що надають фахові консультаційні послуги. У компанії зайнято 125 тисяч різнопрофільних фахівців, котрі працюють у 142 країнах. «ПрайсвотерхаусКуперс» належить до мережі компаній — членів групи «ПрайсвотерхаусКуперс Інтернешнл Лімітед», кожна з яких є самостійною юридичною особою.
З нагоди підписання відповідної угоди з вищезгаданими компаніями голова правління ВАТ «Укртранснафта» Олександр Тодійчук відзначив: «Нафтопровід Одеса—Броди потенційно може стати стратегічно важливим для низки країн-споживачів і виробників нафти та їхніх нафтопереробних і нафтовидобувних секторів. Співробітництво з усесвітньо відомими компаніями «ПрайсвотерхаусКуперс», «Чаннойл» та іншими відомими консультантами допоможе «Укртранснафті» визначити оптимальні шляхи розвитку нового нафтотранспортного коридору й підвищить довіру до проекту з боку потенційних партнерів. Ми ще більше наближаємося до початку успішної експлуатації нафтопроводу».
Очевидно, ні главу «Укртранснафти», ні нових консультантів компанії не бентежать скептичні прогнози щодо цього. Уже тому, що проект ЄАНТК та його українська ділянка самі по собі настільки масштабні й торкаються інтересів дуже багатьох компаній, держав та особистостей, наївно було б сподіватися, нібито нафта в трубі з’явиться відразу, щойно трубопровід і супутню нафтоінфраструктуру буде побудовано. Аби власники нафти і її покупці зацікавилися проектом, доведеться провести цілу серію складних переговорів і ще не раз презентувати вже готову українську ділянку Одеса—Броди. А найголовніше, що доведеться робити не раз, — переконувати потенційних клієнтів у найбільшій економічній ефективності цього нафтомаршруту, порівняно з іншими. У цьому сенсі неабиякою підмогою є вже наявна в Україні розгалужена мережа нафтопроводів ВАТ «Укртранснафта».
Нині нафтотранспортна система України — це мережа магістральних нафтопроводів завдовжки 4500 км. Потужність системи на вході становить 114 млн. тонн вуглеводневої сировини за рік, на виході — 70 млн. тонн. Роботу системи забезпечують 38 нафтоперегінних станцій і резервуарний парк загальною ємністю понад мільйон кубометрів. Останніми роками обсяг транспортування нафти українськими нафтопроводами становив у середньому 64—66 млн. тонн за рік, із них транзит — 53—55 млн. тонн за рік.
А стосовно пропускної здатності першої черги нафтотранспортної системи Одеса—Броди, то вона становить 14,3 млн. тонн нафти на рік. Передбачено подальший розвиток потужності цієї системи до 45 млн. тонн на рік.
Євро-Азійський нафтотранспортний коридор використовуватиметься для задоволення як внутрішніх потреб України у вуглеводнях, так і попиту на нафту й транспортні послуги сусідніх країн Центральної та Східної Європи.
Сьогодні потужності нафтотранспортної системи України використовуються менш як на 40%. Резерви не задіяно через неповне завантаження переробних потужностей українських НПЗ, а також через введення в Росїї в експлуатацію обхідної нитки Суходільна—Родіоновська, що призвело до зниження обсягів транзиту нафти майже вдвічі.
Тож одним з основних завдань «Укртранснафти» є збереження потенціалу нафтотранспортної системи України і забезпечення її подальшого розвитку. На думку голови правління ВАТ «Укртранснафта» і спеціального уповноваженого з питань ЄАНТК Олександра Тодійчука, об’єднання нафтотранспортних систем України дозволило компанії проводити єдину технічну й тарифну політику, активізувати процес реалізації проекту ЄАНТК, покликаного забезпечити транспортування каспійської нафти в Україну та країни Європи, сприяти створенню умов залучення інвестицій для подальшого розвитку всієї системи.
Торік Україна в особі «Укртранснафти» приєдналася до міжнародного нафтотранспортного проекту, що об’єднав дві вже існуючі системи — «Дружба» й «Адрія». Як відзначив глава НАК «Нафтогаз України» Юрій Бойко, підписання нафтотранспортними компаніями шести країн угоди про інтеграцію нафтопроводів «Дружба» й «Адрія» на першому етапі має забезпечити додатковий транзит вуглеводнів через територію України обсягом 5 млн. тонн нафти в рік. Надалі передбачається поетапне збільшення транзиту через Україну в напрямку глибоководного хорватського порту Омішаль до 10—15 млн. тонн нафти на рік.
Для подальшого розвитку ЄАНТК ВАТ «Укртранснафта» налагоджує співробітництво з урядовими, діловими та фінансовими колами Польщі, оскільки в перспективі — продовження нафтопроводу Одеса—Броди до Плоцька та Гданська. Прискорення реалізації проекту ЄАНТК сприятиме підвищенню енергетичної безпеки України та країн Центральної і Східної Європи, а також інтеграції нафтотранспортної системи України в загальноєвропейську нафтопровідну мережу.
З цим у принципі погодився й віце-міністр Міністерства закордонних справ Польщі Анжій Залусський, з яким наприкінці грудня вела переговори делегація «Укртранснафти» з участю посла України в Польщі Олександра Ніконенка. Хоча говорити про конкретне співробітництво у проекті створення українсько-польського маршруту на урядовому рівні, мабуть, поки що передчасно. Про це можна буде говорити після запланованої зустрічі у Брюсселі глав урядів України та Польщі з віце-президентом Єврокомісії. Проте безпосереднє знайомство прем’єр-міністрів Януковича й Міллера вже відбулося 8 січня 2003 року у Варшаві.
Певна річ, Україна покладає великі надії на те, що і Польща, і Євросоюз підтримають проект створення ЄАНТК і в політичному, і у фінансовому сенсі. Зі свого боку, вона та безпосередньо компанія «Укртранснафта» вже чимало зробили, аби привернути увагу ймовірних партнерів до цього міжнародного проекту.
Алла ЄРЬОМЕНКО
ДТ
Напередодні нового, 2003 року, як уже знають постійні читачі «ДТ», у польській столиці Варшаві відкрилося перше закордонне представництво ВАТ «Укртранснафта». Главою представництва української компанії в Польщі став її давній партнер Цезарій Філіппович. І цей факт може означати, що переговорний процес про співробітництво України та Польщі у нафтотранспортній сфері виходить на новий етап і, образно кажучи, переноситься на територію Польщі, яка незабаром стане повноправним членом ЄС.
До речі, відкриття представництва в Польщі — не єдиний передноворічний, хоча, безумовно, знаковий результат роботи «Укртранснафти» минулого року. Саме 2002-го було апробовано нафтотермінал «Південний», а також розпочато закачування так званої технічної нафти в систему нафтопроводу Одеса—Броди. (Для технологічного заповнення системи необхідно 600 тис. тонн нафти, вартість якої становить близько 90 млн. дол. Нині в систему вже закачано близько 100 тис. тонн.) Таким чином, «Укртранснафта» продемонструвала реальність української ділянки Євро-Азійського нафтотранспортного коридору (ЄАНТК), який планує продовжити по території Польщі спочатку до Гданська, щоб прискорити доставку нафти й до інших європейських нафтоспоживачів.
А далі ВАТ «Укртранснафта» передало свої пропозиції щодо спільної участі в реалізації українського маршруту ЄАНТК нафтовидобувним і нафтотранспортним компаніям, які працюють у Каспійському регіоні, а також європейським нафтотранспортним компаніям та нафтопереробним заводам. Для більш ефективного використання інфраструктури нафтотранспортної системи Одеса—Броди, зокрема морського нафтового термінала «Південний», розробляється проект будівництва залізничної естакади для перевалки нафти й нафтопродуктів на танкери. На думку глави «Укртранснафти» пана Тодійчука, реверсивна робота 52-кілометрової ділянки нафтопроводу Одеса—Броди й термінала, розпочата 2002 року, дозволяє також, додатково до одеського напрямку, відвантажувати від 2 до 4 млн. тонн нафти на рік із трубопроводу на танкери через нафтотермінал.
Торік у вересні розпочався конкурсний добір компаній, що мають досвід реалізації міжнародних проектів у нафтотранспортній сфері, за право виступати організатором розвитку проекту ЄАНТК. Передбачалося, що переможець конкурсу розроблятиме комплексний поетапний план розвитку проекту, бізнес- і фінансовий пакети, залучатиме постачальників, споживачів нафти, інвесторів, кредиторів. У грудні 2002-го цей міжнародний конкурс завершився й за його результатами «ПрайсвотерхаусКуперс» визначено компанією, яка розроблятиме бізнес-план комерціалізації нафтосистеми Одеса—Броди. Фахівці визначають роль такої компанії назвою Project Developer. На першому етапі реалізації проекту «Укртранснафта» і «ПрайсвотерхаусКуперс» розроблять стратегію комерціалізації для нафтосистеми Одеса—Броди. У цьому обидві компанії розраховують на допомогу консалтингової компанії «Чаннойл Консалтинг», що спеціалізується на наданні таких послуг.
Довідка: практика «ПрайсвотерхаусКуперс» з оцінки бізнесу й розробки стратегій грунтується на порадах фахівців щодо прийняття операційних та інвестиційних рішень, оцінці поглядів, стратегічному аналізі ринку, огляді інвестиційних портфелів і питань конкуренції та регулювання. Фахівці також консультують компанії щодо того, як оцінити бізнес, збільшити вартість й ефективно розмістити ресурси. «ПрайсвотерхаусКуперс» працює з клієнтами з оцінки бізнесу й розробки стратегій для проведення всеосяжного аналізу їхнього бізнесу, товарів, послуг, ринків та споживачів. Маючи такий аналіз, компанії можуть точніше планувати свою стратегію.
Партнерство «ПрайсвотерхаусКуперс» є однією з найбільших у світі організацій, що надають фахові консультаційні послуги. У компанії зайнято 125 тисяч різнопрофільних фахівців, котрі працюють у 142 країнах. «ПрайсвотерхаусКуперс» належить до мережі компаній — членів групи «ПрайсвотерхаусКуперс Інтернешнл Лімітед», кожна з яких є самостійною юридичною особою.
З нагоди підписання відповідної угоди з вищезгаданими компаніями голова правління ВАТ «Укртранснафта» Олександр Тодійчук відзначив: «Нафтопровід Одеса—Броди потенційно може стати стратегічно важливим для низки країн-споживачів і виробників нафти та їхніх нафтопереробних і нафтовидобувних секторів. Співробітництво з усесвітньо відомими компаніями «ПрайсвотерхаусКуперс», «Чаннойл» та іншими відомими консультантами допоможе «Укртранснафті» визначити оптимальні шляхи розвитку нового нафтотранспортного коридору й підвищить довіру до проекту з боку потенційних партнерів. Ми ще більше наближаємося до початку успішної експлуатації нафтопроводу».
Очевидно, ні главу «Укртранснафти», ні нових консультантів компанії не бентежать скептичні прогнози щодо цього. Уже тому, що проект ЄАНТК та його українська ділянка самі по собі настільки масштабні й торкаються інтересів дуже багатьох компаній, держав та особистостей, наївно було б сподіватися, нібито нафта в трубі з’явиться відразу, щойно трубопровід і супутню нафтоінфраструктуру буде побудовано. Аби власники нафти і її покупці зацікавилися проектом, доведеться провести цілу серію складних переговорів і ще не раз презентувати вже готову українську ділянку Одеса—Броди. А найголовніше, що доведеться робити не раз, — переконувати потенційних клієнтів у найбільшій економічній ефективності цього нафтомаршруту, порівняно з іншими. У цьому сенсі неабиякою підмогою є вже наявна в Україні розгалужена мережа нафтопроводів ВАТ «Укртранснафта».
Нині нафтотранспортна система України — це мережа магістральних нафтопроводів завдовжки 4500 км. Потужність системи на вході становить 114 млн. тонн вуглеводневої сировини за рік, на виході — 70 млн. тонн. Роботу системи забезпечують 38 нафтоперегінних станцій і резервуарний парк загальною ємністю понад мільйон кубометрів. Останніми роками обсяг транспортування нафти українськими нафтопроводами становив у середньому 64—66 млн. тонн за рік, із них транзит — 53—55 млн. тонн за рік.
А стосовно пропускної здатності першої черги нафтотранспортної системи Одеса—Броди, то вона становить 14,3 млн. тонн нафти на рік. Передбачено подальший розвиток потужності цієї системи до 45 млн. тонн на рік.
Євро-Азійський нафтотранспортний коридор використовуватиметься для задоволення як внутрішніх потреб України у вуглеводнях, так і попиту на нафту й транспортні послуги сусідніх країн Центральної та Східної Європи.
Сьогодні потужності нафтотранспортної системи України використовуються менш як на 40%. Резерви не задіяно через неповне завантаження переробних потужностей українських НПЗ, а також через введення в Росїї в експлуатацію обхідної нитки Суходільна—Родіоновська, що призвело до зниження обсягів транзиту нафти майже вдвічі.
Тож одним з основних завдань «Укртранснафти» є збереження потенціалу нафтотранспортної системи України і забезпечення її подальшого розвитку. На думку голови правління ВАТ «Укртранснафта» і спеціального уповноваженого з питань ЄАНТК Олександра Тодійчука, об’єднання нафтотранспортних систем України дозволило компанії проводити єдину технічну й тарифну політику, активізувати процес реалізації проекту ЄАНТК, покликаного забезпечити транспортування каспійської нафти в Україну та країни Європи, сприяти створенню умов залучення інвестицій для подальшого розвитку всієї системи.
Торік Україна в особі «Укртранснафти» приєдналася до міжнародного нафтотранспортного проекту, що об’єднав дві вже існуючі системи — «Дружба» й «Адрія». Як відзначив глава НАК «Нафтогаз України» Юрій Бойко, підписання нафтотранспортними компаніями шести країн угоди про інтеграцію нафтопроводів «Дружба» й «Адрія» на першому етапі має забезпечити додатковий транзит вуглеводнів через територію України обсягом 5 млн. тонн нафти в рік. Надалі передбачається поетапне збільшення транзиту через Україну в напрямку глибоководного хорватського порту Омішаль до 10—15 млн. тонн нафти на рік.
Для подальшого розвитку ЄАНТК ВАТ «Укртранснафта» налагоджує співробітництво з урядовими, діловими та фінансовими колами Польщі, оскільки в перспективі — продовження нафтопроводу Одеса—Броди до Плоцька та Гданська. Прискорення реалізації проекту ЄАНТК сприятиме підвищенню енергетичної безпеки України та країн Центральної і Східної Європи, а також інтеграції нафтотранспортної системи України в загальноєвропейську нафтопровідну мережу.
З цим у принципі погодився й віце-міністр Міністерства закордонних справ Польщі Анжій Залусський, з яким наприкінці грудня вела переговори делегація «Укртранснафти» з участю посла України в Польщі Олександра Ніконенка. Хоча говорити про конкретне співробітництво у проекті створення українсько-польського маршруту на урядовому рівні, мабуть, поки що передчасно. Про це можна буде говорити після запланованої зустрічі у Брюсселі глав урядів України та Польщі з віце-президентом Єврокомісії. Проте безпосереднє знайомство прем’єр-міністрів Януковича й Міллера вже відбулося 8 січня 2003 року у Варшаві.
Певна річ, Україна покладає великі надії на те, що і Польща, і Євросоюз підтримають проект створення ЄАНТК і в політичному, і у фінансовому сенсі. Зі свого боку, вона та безпосередньо компанія «Укртранснафта» вже чимало зробили, аби привернути увагу ймовірних партнерів до цього міжнародного проекту.
Відповіді
2003.01.18 | Len
Re: Вспомним Ильфа и Петрова!
Вельмишановное панство! Постинг выше по теме напоминает описанную у Ильфа и Петрова стройку ГЭС в Средней Азии. Там жулики , вместо строительства ГЭС , тратили деньги на производство фотографий , изображающих стройку. Потом тратили деньги на экскурсии к котловану ГЭС. Вообщем на все в том числе и на попойки ( презентации в стиле Тодийчука) за госсчет , что угодно кроме самого строительства. Алла Еременко в статье "З ЧИМ УВІЙШЛА «УКРТРАНСНАФТА» В 2003 РІК " рассказывает о чем угодно, кроме главного, чем должна заниматься "ТРансНафта" а именно транспортировкой нефти!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Скромно одной полуфразой говориться про конфуз "призвело до зниження обсягів транзиту нафти майже вдвічі. ". И это на том фоне, что поставки нефти на украинские, принадлежащие России , выросли на 30%. Поэтому перекачка нефти через Украину упала более чем вдвое а где-то втрое. Авторы подобных опусов как огня избегают ответа на главный вопрос: "ГДЕ ВЗЯТЬ НЕФТЬ????????????????????"Я его несколько раз задавал пану Шутеру и НИКАКОГО ОТВЕТА не получил. Пропускная способность Од-Броды( первая очередь) превышает объем азербайджанского экспорта. А Азербайджан не собирается ни капли поставлять в Одессу. Ни слова про трагедию латвийского Вентспилса, где прекращена перекачка нефти. До пана Шутера и ему подобных не доходит , что нефтетранзит через Украину - это уже вчерашний день и его роль быстро падает для России и Казахстана, а Азербайджан никогда не собирался перекачивать свои мизерные объемы через Украину.Труба Од-броды сооружена одновременно с БТС и КТК, последние работают.
Сейчас уже ситуация напоминает песню в стиле шансон начала 60ых годов. Цитирую и мысленно пою: " Как на Тихом Океане\ Тонет баржа с чуваками / Чуваки не унывают\ под гармошку рок долбают/ Погибают уж совсем \ К ним на помощь дядя Сэм/ конец цитаты из слов песни.
Кому малость невдомёк, поясню. Это песня про четырех советских моряков , которых ураган унес в открытый океан и где они через 40 дней были подобраны американцами. Этот случай произошел в начале 1961 года. Уже отчаявшись украинские сухостроители обратились к американцам. Видимо, печальный опыт американских нефтяников в Литве ничему не научил или просто надо потратить очередные деньги. На бизнес -планы( аналог фотографий средне-азиатской ГЭС) , на презентации ( попойки за госчет), поездки премьера ( экскурсии ) и все по Ильфу и Петрову.
C уважением Len. г.Киев 18.01.2003г
2003.01.18 | line305b
Лен, иди помастурбируй в другом месте...
Тебе ж написано идиоту - представительство открыто, закачка технологической нафты начата, ПВК аудит делате, и т.д. Процесс идет.Мощность КТК - 67 млн. т. в год. Мощность Баку-Супсы 6.5 млн.т. в год. Российской нефти попадает через Новороссийск чуть не 40 млн. т. в год. Все это - не считая нефтепродуктов - более 110 миллионов тон в год - соберется в Черном море у устья Босфора, и компании будут искать, как такой объем нефти - на 40 млн.т. в год больше, чем пропускная способность пролива - протащить на мировые рынки. Одесса-Броды будет единственным реальным вариантом быстрого достижения желаемой цели - как раз на такой объем - 40 млн. т. в год. Россия еще сама попросится поскорее запустить Одессу-Броды когда ее компании от загруженности Босфора убытки нести начнут. Вопросы есть, тормоз? Нет? Все, пошел на хер выяснять как Газпром будет 1.5 миллиарда в год убытков от Голубого Потока покрывать.
2003.01.18 | Len
Re: Что Вы из себя дурочка строите???
Вельмишановный пан Лайн! Укртранснафта начинало 2002 год победными реляциями, что скоро начнется прокачка нефти от Од-Брод. Во втором квартале! Было грозное постановление Кабмина начать прокачку в третьем квартале. Было аналитическое исследование американских ученых из Хьюстона , которые за деньги украинского правительства обосновали полезность трубы Од-Бр. Было найдено несколько десятков тысяч тонн нефти из ликвидируемого нефтепровода и перекачано в Одессу. Было куплено 30 тысяч тонн тенгизской нефти за бюджетные деньги в Новороссийске, закачано и получен коктейл из тяжелой сибирской и легкой казахской нефти. Объем технологической нефти уже достиг 100тысяч тонн а нужно 600 тысяч. Эти 100 тысяч тонн уже третий квартал болтаюся в трубе. Но КАЖДЫЙ МЕСЯЦ ТРАНЗИТ ЧЕРЕЗ УКРАИНУ в ЕВРОПУ ПАДАЛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! И даже увеличение поставок нефти на российские НПЗ на Украине не покрыл падения транзита. В статье процитированной вельмишановным паном есть полфразы , где прошепчено , что тразит упал в два раза. Конечно до латвийского или литовского варианта еще далеко. Транзит через Латвию прекращен вообще. Вы снова нас осчастливливаете очередными шедеврами.Например:"представительство открыто, закачка технологической нафты начата, ПВК аудит делате". Замечательно. Надо открыть представительство еще и в других странах. Зачем мелочится?? Особенно фраза " ПВК аудит делает". Вы что не понимаете, что ПВК не аудит делает для Транснафты а бизнес-план. Учитывая Вашу безграмотность поясняю. Аудит - это анализ результатов деятельности компании в прошлом , бизнес-план - это план мероприятий хозяйственной деятельности в будующем.
У Вас "Все это - не считая нефтепродуктов - более 110 миллионов тон в год - соберется в Черном море у устья Босфора,". Вы сами сказали : что мощность Супсы- 6,7 млн тонн. Так на Новороссийск остается где-то 103 млн тонн???????????? И это когда строительство второй очереди БТС подходит к концу. И это когда идет строительство Баку-Джейхан и она несомненно будет скоро пущена. И это когда Казахстан активно строит трубу в Китай. И это когда принято решение о строительстве трубы в Мурманск на 60 млн тонн , строительство которое снится российским компаниям, которые мечтают о рынке США и активно проникают туда. И это при подписанном с Японией соглашении о строительстве трубы в Находку. И это когда подписано соглашение с Болгарией и Грецией о строительстве нефтепровода Бургас(Болгария)- Андреонополис( Греция) для обхода Босфора. И это когда Юкос настаивает на строительстве трубы в Китай(Дацин). И это когда, временно стоит терминал в Вентспилсе( на 15 млн тонн), который скоро заработает , как только Россия установит над ним контроль. И откуда на Новоросийск найдется 103 млн тонн?? При объеме казахского экспорта в 30 млн тонн???
А самое главное , что УКртраснафта уже и не обещает начать в текущем году прокачку нефти. В России на прокачку нефти выдается постановление правительства , где расписывается сколько и через что прокачивать нефть. На 2003 год этот баланс составлен даже без 15 млн тонн , которые обычно прокачивались через Вентспилс ( Латвия) и с учетом увеличения экспорта нефти.
У Вас "Вопросы есть, тормоз?" К Вам, вельмишановный пан Лайн, вопросов нет!!! Мне всё ясно!
C уважением Len. г.Киев 18.01.2003г
2003.01.18 | line305b
Лен, ты идиот.
Не просто идиот, а конкретный идиот. Насчитал двадцать прожектов: все из серии - одна бабка сказала - и железно доказал, что Одесса-Броды не состоится. Гений. Ты свои проекты противопоставляй конкретным, уже построенным 67 млн. т. в год КТК. Доказывай, что Шеврон, вбухав в эту трубу 3 миллиарда оставит ее мощность на 28 млн. т. Вот как докажешь, так и поговорим. А пока пошел на хер - впрочем для тебя это комплимент, не так ли?2003.01.19 | Shooter
Чергова брехня русонацюка Лєна
Len пише:> В статье есть полфразы , где прошепчено , что тразит упал в два раза.
Цитую для долбойоба Лєна ще раз.
>Потужність системи на вході становить 114 млн. тонн вуглеводневої сировини за рік, на виході — 70 млн. тонн. Роботу системи забезпечують 38 нафтоперегінних станцій і резервуарний парк загальною ємністю понад мільйон кубометрів. Останніми роками обсяг транспортування нафти українськими нафтопроводами становив у середньому 64—66 млн. тонн за рік, із них транзит — 53—55 млн. тонн за рік.
Тепер розжовую елементарне, проте недоступне русонацюкам. Максимальна транспортна потужність УНТС є 70 млн. тон рік. Останній рік було прокачано на рівні 53 млн. тонн - виходить, що згідно дебільноі брехні Лєна в 2000 через УГТС якимось незрозумілим чином замість максимальних 70 прокачали 106. В кишенях, мабуть, від Михайлівського до Ужгорода носили.
>Мне всё ясно!
З русонацюками вже давно всьо ясно. Що не слово - то брехня. Та ще й примітивна.
P.S. Немає нічого приємнішого як ткнути русонацюка мордою в його поганого запаху і консистенціі брехню.
2003.01.19 | Shooter
Тільки ще зауважу, що Юкос...
...навряд чи купував словацький кавалок Дружби і реверсував Адрію для того, щоб вдвічі зменшити по них прокачку.Як і те, що кількість споживачів нафти в ЦЄ, як і кількість спожитоі нафти, в 2001 ніяк не могла бути вдвічі меншою, ніж в 2000.
2003.01.19 | Len
Re: Читайте то, что посылаете внимательно!
Вельмишановный пан Шутер! У Вас "Сьогодні потужності нафтотранспортної системи України використовуються менш як на 40%. Резерви не задіяно через неповне завантаження переробних потужностей українських НПЗ, а також через введення в Росїї в експлуатацію обхідної нитки Суходільна—Родіоновська, що призвело до зниження обсягів транзиту нафти майже вдвічі. ". Конец цитаты из Вашего постинга.Это Ваш постинг , на который я сослался!!!!!!!
Почитайте несколько раз , особенно в конце.
А после этого Ваше "З русонацюками вже давно всьо ясно. Що не слово - то брехня. Та ще й примітивна.
P.S. Немає нічого приємнішого як ткнути русонацюка мордою в його поганого запаху і консистенціі брехню." . Конец истерики запутавшегося вельмишановного пана Шутера .
Каким образом процитировав Вас , я мог сбрехать????????????. А может дело не ВАШЕМ постинге, который Вы назвали МОЕЙ брехней. Дело в Вашей зомбированности и отсутствии культуры???
От души советую Вам, прекращайте дискуссировать по вопросам, которые Вам непонятны.. Запутались и изолгались уже Вы. И давно уже выглядите как .... C уважением Len. г.Киев 18.01.2003г
2003.01.18 | Рюген
Зиганшин, Поплавский, Крючков, Федотов
Это фамилии тех моряков.Зиганшин - татарин, Поплавский - юный орел, Крючков - кацап, а Федотов, наоборот, - москаль.
1. Еще полтора года назад посол США на Украине К. Паскуаль говорил о том, что для извлечения какой-либо пользы из упомянутого нефтепровода необходимо образовать консорциум. Тогда националисты (в том числе и здесь же, на майдане) с негодованием критиковали эту идею, мол Украина сама его построила, а теперь с кем-то должна делиться. Теперь не просто готова, а упрашивает войти в долю.
2. Заметьте, припортовые насосные станции уже перенастроили и стали использовать в реверсивном режиме, т. е. на отправку, а не на прием нефти. Т.е. тихой сапой нефтепровод, по-видимому, все же реверсируют. Естественно, нацюки и это запишут в победу национализма.
3. Будет хохма, если ЕС таки даст полякам деньги на трубу до Гданьска. Нефти-то для нее как не было, так и нет. Тогда она попадает в руки русских (по типу той же Мажейкас) и они начинают качать на Гданьск и на Одессу в РАЗНЫХ НАПРАВЛЕНИЯХ. Получится, что Украина и Европа профинансировали русский бизнес. Националисты и это запишут себе в достижение.
4. У меня напрашивается тема: использование глупости националистов в мирных целях. Пока обдумываю. Одесса-Броды должна быть одним из примеров, но, к сожалению, их немного. (Еще был вариант с экспортом сахара в Россию, но он загнулся). Возникает вопрос - либо эта глупость в принципе мало на что хорошее может быть использована, либо не хватает фантазии ее правильно использовать, либо еще просто такой задачи не ставили?
2003.01.18 | line305b
Угу, националисты думают, и работают, а некоторые идиоты
живут мечтами о великом и могучем..2003.01.18 | Рюген
Правильно, старайтесь, в том же духе! (-)