Новий Цивільний кодекс скасовує незалежність України ?
01/24/2003 | ВІЙ
Недавно бачив телевиступ одного із нардепів з так званої "більшості". На доказ того, що він не дарма протирає штани у Верховній Раді, нардеп похвалився успішним прийняттям Цивільного кодексу.
На думку цього нардепа "найпрогресивнішим" досягненням даного Цивільного кодексу є те що міжнародні угоди для набрання сили їх дії на території України вже не повинні затверджуватися Верховною Радою. З другого боку українською конституцією чомусь передбачено вищість міжнародних угод над законами України.(Чи є таке у США та Росії ?).
Теоретично тепер будь яка країна може в обставинах секретності заставити кучмівську владу підписати будь угоду ( аж до введення китайської мови в якості державної) і потім змушувати силові та правоохоронні структури української незалежної(?) держави заставляти громадян України все це виконувати.
А якщо добре написати угоду, то і війська ще можна вводити "для забезпечення порядку та належного виконання міжнародних угод". Не виключено що весь сир-бор був затіяний аби полегшити конфіскацію української газової труби , яка фактично здійснюється за "міжнародним договором".
Цікаво що недавно на форумі сайту "Майдан" промайнуло повідомлення про те в угоді між українським Нафтогазом та російським Газпромом міститься пункт про те що "Закони України які протирічать цій угоді повинні бути відкоректовані"
Загалом деградація незалежного статусу України почалася у 1993 році, коли Верховна Рада дозволила Кабміну укладати і виконувати угоди з Міжнародним Валютним фондом та деякими іншим міжнародними фінансовими інституціями без погодження з нею. Пізніше через Верховну Раду були проштовхнуті поправки, які дозволяли Кабміну засекречувати зміст цих домовленостей та інформацію про стан їх виконання.
Те що сталося зараз є логічним наслідком цього процесу. Очевидно що зараз найбільша загроза виникає не з боку міжнародних фінансових інституцій, а з боку Росії та СНГ, оскільки таким чином майже автоматично вступає в дію ціла серія угод з СНД та Росією, які роками не ратифікувалися парламентом з огляду на їх невідповідність українському законодавству і Конституції.
Таким чином сьогодні напівтверезий президент, прем"єр чи міністр закордонних справ, який під час фуршету підмахує якусь міжнародну угоду, в якості джерела Закону ставиться вище Верховної Ради і Конституційного суду, а роль Верховної Ради ще більше зменшується.
На думку цього нардепа "найпрогресивнішим" досягненням даного Цивільного кодексу є те що міжнародні угоди для набрання сили їх дії на території України вже не повинні затверджуватися Верховною Радою. З другого боку українською конституцією чомусь передбачено вищість міжнародних угод над законами України.(Чи є таке у США та Росії ?).
Теоретично тепер будь яка країна може в обставинах секретності заставити кучмівську владу підписати будь угоду ( аж до введення китайської мови в якості державної) і потім змушувати силові та правоохоронні структури української незалежної(?) держави заставляти громадян України все це виконувати.
А якщо добре написати угоду, то і війська ще можна вводити "для забезпечення порядку та належного виконання міжнародних угод". Не виключено що весь сир-бор був затіяний аби полегшити конфіскацію української газової труби , яка фактично здійснюється за "міжнародним договором".
Цікаво що недавно на форумі сайту "Майдан" промайнуло повідомлення про те в угоді між українським Нафтогазом та російським Газпромом міститься пункт про те що "Закони України які протирічать цій угоді повинні бути відкоректовані"
Загалом деградація незалежного статусу України почалася у 1993 році, коли Верховна Рада дозволила Кабміну укладати і виконувати угоди з Міжнародним Валютним фондом та деякими іншим міжнародними фінансовими інституціями без погодження з нею. Пізніше через Верховну Раду були проштовхнуті поправки, які дозволяли Кабміну засекречувати зміст цих домовленостей та інформацію про стан їх виконання.
Те що сталося зараз є логічним наслідком цього процесу. Очевидно що зараз найбільша загроза виникає не з боку міжнародних фінансових інституцій, а з боку Росії та СНГ, оскільки таким чином майже автоматично вступає в дію ціла серія угод з СНД та Росією, які роками не ратифікувалися парламентом з огляду на їх невідповідність українському законодавству і Конституції.
Таким чином сьогодні напівтверезий президент, прем"єр чи міністр закордонних справ, який під час фуршету підмахує якусь міжнародну угоду, в якості джерела Закону ставиться вище Верховної Ради і Конституційного суду, а роль Верховної Ради ще більше зменшується.
Відповіді
2003.01.24 | Sergey2
Re: Новий Цивільний кодекс скасовує незалежність України ?
В Российской Конституции записан приоритет международных договоров над россиийскими законами.2003.01.24 | ВІЙ
Але після процедури затвердження парламентом.
Лише в такому разі ця позиція не є прямим порушенням тих пунктів Конституції, де постулюється державний суверенітет і незалежність.І до речі як з цим у США?
2003.01.25 | Правник
Але ж навіть у разі набрання кодексом чинності
(а Лавринович закликає Папу ветувати обидва кодекси - і цивільний і господарський), буде існувати норма вищої юридичної сили - згадана Вами норма Конституції. І частиною законодавства все рівно будуть лише договори, ратифіковані ВРУ.2003.01.26 | Мартинюк
Але чому тоді слід приймати кодекс із явним "браком"?
Адже тоді кодекс буде суперечити Конституції. Однак чи є в Конституції обовязкова норма ратифікації міжнародних договорів Верховною Радою?2003.01.26 | Правник
Re: Але чому тоді слід приймати кодекс із явним "браком"?
Якщо зовсім ІМХО, то його взагалі не треба приймати. І вже точно не потрібен господарський кодекс (рудимент совдепівського адмінрегулювання). В кожному по парі тисяч статей, і навіть такий крутий юрила як Лавринович от вгледів, що кодекси вельми суперечать один одному.Що треба, так узяти чинний ЦК УРСР 1964 року і модернізувати його, і було б демократично і зі смаком.
Що стосується положення про міжнародні договори, то я не пам'ятаю, як воно там звучить у новому ЦК, але так - приймати те, що завідомо суперечить Конституції, це можливе тільки в Кучмістані. От приклад, нещодавно прийняли бюджет. Опублікований був десь 10.01.03, а вводиться, мовляв, у дію, з 01.01.03, тоді як за Конституцією - через 10 днів після публікації...
Щодо міжнародних договорів у Конституції - ст.9 "Чинні міжнародні договори, ЗГОДА НА ОБОВ'ЯЗКОВІСТЬ ЯКИХ НАДАНА ВРУ, є частиною національного законодавства України".
2003.01.25 |
Да здравствует Всемирное Государство!!! (-)
2003.01.26 | Сергій
Re: Новий Цивільний кодекс скасовує незалежність України ?
Не лише проекти Закону про мову, Цивільний кодекс, Конституцію...зросійщена банда вже діє відверто.
Подібні корекції Законів та Кодексів, намагання змінити Конституцію свідчать не про тимчасову втрату контролю від алкоголю чи якихось там "колес". Це свідчення довгострокової зради, тієї самої "поетапності та еволюції" старої червоної номенклатури.
Це не п'яні бездарі розпродають Україну, як хтось намагається нам тут це довести. Це вишколені і скоорденовані злочинці і зрадники.
впавші в ейфорію безпокараності і вседозвілля, зсередени трощать молоду незалежну Україну.
Щоденний заСУД і поКАРАння комунобандитському режиму кучмаків!
2003.01.27 | ВІЙ
Як на мене найнебезпечніші різноманітні угоди в рамках СНД
Наприклад ті які стосуються діяльності спецслужб. Маю враження що вже навіть існуючі (ратифіковані) домовленості наполовину легалізовувють діяльність спецслужб Росії на території України. Більше того, як розповідають військові деякі вельми серйозні військові обєкти, (переважно обєкти колишнього ГРУ СРСР) так і зосталися під контролем Росії, лишень військові , аби не дратувати зайве носять українські військові відзнаки. Наприклад твердять про існування кількох таких обєктів у Чорнобильській зоні і в передмістях Києва.