МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Суперекспрес "на родіну папіка". (/)

02/10/2003 | Роман ShaRP
(/) -- значить передрук.



Скоростной поезд Киев - Днепропетровск будет двигаться со скоростью до 200 км/час

11:17 (09.02.2003)
Корреспондент.net

Скоростной экспресс сообщением Киев - Днепропетровск будет пущен в августе этого года. Как сообщили на Крюковском вагоностроительном заводе (Кременчуг, Полтавская область), в соответствии с контрактом, подписанным между заводом и Госадминистрацией железнодорожного транспорта "Укрзализныця", в 2003 году будет изготовлено два таких поезда, сообщает Интерфакс-Украина.



Первый из них планируется сдать заказчику в июле, второй - еще через три
месяца. В настоящее время первых два скоростных экспресса, состоящие из восьми вагонов, изготовленные заводом, курсируют по маршруту Киев - Харьков.

Министр транспорта Георгий Кирпа ранее сообщил, что в целом программа развития скоростного движения поездов в Украине предполагает покрытие шести основных направлений скоростными магистралями, которые смогут обеспечить скорость движения поездов до 200 км/час.

В течение двух лет планируется наладить скоростное железнодорожное сообщение по маршруту Киев - Львов.

На Крюковском вагоностроительным заводе также сообщили, что предприятие определено главным по реализации проекта создания рельсового автобуса.

В настоящее время ведутся переговоры с польскими партнерами и уже заключен договор на создание опытного образца и изготовление первых семи машин в текущем году.



Напомним, Крюковский вагонзавод производит грузовые (вагоны-платформы, цистерны, вагоны бункерного типа, полувагоны) и пассажирские вагоны, запасные части и тележки для грузовых вагонов, колесные пары, запчасти для вагонов метро и эскалаторов, дорожную технику. Продукция завода поставляется более чем в 20 стран мира.




Я розумію ідею швидкісного експресу до Харкова -- як-не-як одне з провідних міст, також до Львова (ще й на шляху до Європи), ну ще кудись. Де щось є.
Але, пардон, до Дніпропетровська? Хто б мені підказав, що там такого цінного?
Одначе, шевальє Кирпа робить реверанс шевальє кучмі.

Є інші думки?

Відповіді

  • 2003.02.10 | Рюген

    Шкутильгаєте, Романе.

    1. Днепропетровск вдвое больше Львова, а по экономическому развитию так и впятеро. Кроме того, там же поблизости Запорожье, Кривой Рог, Днепродзержинск. Густонаселенный и экономически развитый регион с населением больше всей Галиции (чтоб Вам было с чем сравнивать).
    2. Родина Вашего президента (я его не выбирал) - Северская земля (то ли Новгород-Северский, то ли Корюковский район). Отнюдь не Днепр.
    3. Расширяйте круг общения. На нацюках и книжных базарах свет клином не сошелся. Поезжайте в Днепропетровск. На Украину хоть посмотрите.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.02.10 | Адвокат ...

      А лапок Ви й не помітили, (с)Рюґен'е... ;-( (-)

    • 2003.02.10 | Боровик

      Ну що, Романе, не люблять вас москалі.. :)) (-)

  • 2003.02.10 | Шим

    Так город немаленький - при чем тут Кучма? (-)

  • 2003.02.10 | Shooter

    Мені інше цікаво

    Зробити потяг, котрий здатен розвивати швидкість 200 км/год, сьогодні, в принципі, нескладно.

    Складніше інше - забезпечити якісне залізничне полотно. Мої спостереження - протягом 15 останніх років потяги ходили все повільніше і повільніше - саме через погіршення якости залізничного полотна. Як же ж Кирпа збирається "запускати" потяг на 200, коли ним сьогодні і на 60 кидає з боку в бік з амплітудою в четвертину вагона?

    Проте замість того, щоб "перекласти" рейки, в Україні масово залізничні вокзали реконструйовувалися в "церкви". НІДЕ в Європі, в найбагатших містах, вокзали не нагадують культові споруди - та й то зрозуміло, оскільки, як мінімум, первісне призначення вокзалів - таки не бити поклони і шептати молитви. НІДЕ в Європі не використовується мармур як оздоблюваний матеріал для вокзалу, котрий таки не є гробницею фараона.

    Правда, я розумію причину такої розкоші - при пишній реконструкції N вокзалів вкрасти може >N осіб. При перекладанні колії чи переходу на потяги європейського ґатунку (а з точки зору самоокупності залізниці це рано чи пізно доведеться зробити) число "вибраних хазяйствєнніков" (дякую Клєвінджеру за таку гарну ідею) було би набагато менше.

    Знову ж таки, як через вичерпаний ресурс рейок, потяги почнуть масово з них сходити, громогласно про себе дасть знати "кризовий мунеджер" а-ля Мудведчук. Який чи не найбільше доклав рук для виникнення цієї кризи.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.02.10 | Шим

      Не хотелось бы накаркать, но ситуация,

      когда рельсы хуже поезда, уже была - много лет назад "Красная Стрела" (Москва-Ленинград или наоборот) сошла с рельс, проехав по ним после скоростной "Голубой стрелы".

      Хочется надеяться на лучшее, конечно.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.02.10 | Лєйбєдєв-Кумач

        Re: Не хотелось бы накаркать, но ситуация,

        Не знаю, що поганого в організації швидкісної лінії на Південь? Крім того, що це, як вже було зазначено, великий промисливий регіон, це більше половини давно заявленого швидкісного маршруту, що звяже століцю та Крим. А колїю ремонтувати будуть. Бо коли готували харківській маршрут було проведено і великі роботи на полотні. Так що тут радіти треба.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.02.10 | Shooter

          Дай Боже нашому теляті вовка з'їсти

          Лєйбєдєв-Кумач пише:
          > Не знаю, що поганого в організації швидкісної лінії на Південь? Крім того, що це, як вже було зазначено, великий промисливий регіон, це більше половини давно заявленого швидкісного маршруту, що звяже століцю та Крим. А колїю ремонтувати будуть.

          Будемо надіятися, що так.

          >Бо коли готували харківській маршрут було проведено і великі роботи на полотні. Так що тут радіти треба.

          Радіти (аж підскакувати) будемо, коли 90% українських вагонів будуть IC чи EC класу. І коли "швидкісна лінія" означатиме десь біля 350 км/год.

          Проте, звісно, краще хоч щось, чим нічого.

          P.S. Передайте Кирпі, що запуску трьох швидкісних потягів далеко недостатньо для того, щоб виграти президентські вибори. ;):
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.02.10 | Лєйбєдєв-Кумач

            Re: Дай Боже нашому теляті вовка з'їсти

            Виграє-не виграє... А от коли до Симферополя можна буде годин за 5 доїхати - буде клас! Буду до моря на вік-енд їздити!!!
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.02.10 | Shooter

              А ще можна...

              ..персональний джет собі купити. Півтори годиники - і Ви в Балакалаві. ;):
            • 2003.02.10 | Лєбєдєв-Тягач

              ой, бідненький Кирпа так погано зараз

              виглядає, що не знаю чи довго йому залишилося вокзали будувати. зовсім з лиця зійшов, а злі язики подейкують що хтось на стежку війни вийшов і скальпеля його дуже хоче. як там наші сусіди кажуть "вор у вора топор украл" чи як?..


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2018. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua