- Для чого нам пленарні засідання ВР?
02/12/2003 | малий пріор
Для чого нам пленарні засідання ВР?
Панове, придивіться, що відбувається на пленарних засіданнях ВР.
Якийсь добродій щось доповідає, а інші добродії його зовсім неслухають.
Хтось розмовляє з колєгою, хтось спить, хтось читає газет, хтось пішов поїсти, хтось пішов вітру. Хтось поїхав до моря...
А доповідач надривається.
Потім йде голосування. Результати голосуваль випадкові, бо майже ніхто не переймався тим, про що доповідав добродій на трибуні.
ККД таких прєній дуже низький.
------
Пропоную систему, що принципово змінить ситуацію.
Профільні комітети роздають депутатам матеріали засідань.
Це робиться методом розміщення матеріалів на сайті ВР.
Депутати повинні ознайомитись з ними, коли у них буде час. Для контролю за тим, чи читав депутат матеріали, пропонується відповісти на контрольні запитання.
Відповіді фіксуються і передаються у секретаріат. Якщо відповіді неправильні, то депутат до розгляду питання не допускається. Точніше, питання не виноситься на розгляд, поки не буде достатня кількість депутатів, що ознайомились з документом. Наприклад 250 депутатів.
Коли потрібна кількість ознайомлених депутатів набралась, проводиться голосування, також електронним способом. Ніяких пленарних засідань, де депутати їдять, поки доповідач стоїть за трибуною, не потрібно.
Крім того, голосувати можна хоч із самого Вашінгтона. Або з бані.
При чому, тоді, коли є настрій це робити.
Панове, придивіться, що відбувається на пленарних засіданнях ВР.
Якийсь добродій щось доповідає, а інші добродії його зовсім неслухають.
Хтось розмовляє з колєгою, хтось спить, хтось читає газет, хтось пішов поїсти, хтось пішов вітру. Хтось поїхав до моря...
А доповідач надривається.
Потім йде голосування. Результати голосуваль випадкові, бо майже ніхто не переймався тим, про що доповідав добродій на трибуні.
ККД таких прєній дуже низький.
------
Пропоную систему, що принципово змінить ситуацію.
Профільні комітети роздають депутатам матеріали засідань.
Це робиться методом розміщення матеріалів на сайті ВР.
Депутати повинні ознайомитись з ними, коли у них буде час. Для контролю за тим, чи читав депутат матеріали, пропонується відповісти на контрольні запитання.
Відповіді фіксуються і передаються у секретаріат. Якщо відповіді неправильні, то депутат до розгляду питання не допускається. Точніше, питання не виноситься на розгляд, поки не буде достатня кількість депутатів, що ознайомились з документом. Наприклад 250 депутатів.
Коли потрібна кількість ознайомлених депутатів набралась, проводиться голосування, також електронним способом. Ніяких пленарних засідань, де депутати їдять, поки доповідач стоїть за трибуною, не потрібно.
Крім того, голосувати можна хоч із самого Вашінгтона. Або з бані.
При чому, тоді, коли є настрій це робити.
Відповіді
2003.02.13 | Адвокат ...
В'юношчь, чи знаєте Ви URL сайту ВРади? ( - )
2003.02.13 | малий пріор
ашо? (-)
2003.02.13 | Адвокат ...
Зайдіть туди та й залиште Ваші пропозиції там.
Можливо вони будуть корисні українським парляментарям.2003.02.13 | Konstantin
А для чого нам Верховна Рада - щоб закони приймати
малий пріор пише:> Для чого нам пленарні засідання ВР?
Для того шоб приймати закони.
> Панове, придивіться, що відбувається на пленарних засіданнях ВР.
> Якийсь добродій щось доповідає, а інші добродії його зовсім неслухають.
> Хтось розмовляє з колєгою, хтось спить, хтось читає газет, хтось пішов поїсти, хтось пішов вітру. Хтось поїхав до моря...
> А доповідач надривається.
> Потім йде голосування. Результати голосуваль випадкові, бо майже ніхто не переймався тим, про що доповідав добродій на трибуні.
> ККД таких прєній дуже низький.
> ------
> Пропоную систему, що принципово змінить ситуацію.
> Профільні комітети роздають депутатам матеріали засідань.
Такі матеріали вже давно роздаються. Тобто депутати вже знають про що йде мова, а тому доповідь мало кого цікавить. Всі вже визначилися з своєю позицією і вже знають яку кнопку тиснути ше до початку доповіді.
> Це робиться методом розміщення матеріалів на сайті ВР.
Вони там вже давно розміщуються. Розділ законопроекти дивись.
> Депутати повинні ознайомитись з ними, коли у них буде час. Для контролю за тим, чи читав депутат матеріали, пропонується відповісти на контрольні запитання.
> Відповіді фіксуються і передаються у секретаріат. Якщо відповіді неправильні, то депутат до розгляду питання не допускається. Точніше, питання не виноситься на розгляд, поки не буде достатня кількість депутатів, що ознайомились з документом. Наприклад 250 депутатів.
А потім створюється орган, що перевіряє чи читав секретаріат ці пропозиції. А потім орган що перевіряє цій перевіряючий орган. І так далі стільки скільки вистачить бюджету........
> Коли потрібна кількість ознайомлених депутатів набралась, проводиться голосування, також електронним способом. Ніяких пленарних засідань, де депутати їдять, поки доповідач стоїть за трибуною, не потрібно.
> Крім того, голосувати можна хоч із самого Вашінгтона. Або з бані.
Або доручити комусь голосувати за себе, або за депутатів проголосують і без їх відома шановні панове хакери.
> При чому, тоді, коли є настрій це робити.
Так проголосують який в них настрій буде.