Ющенко не підтримує законопроект Ківалова про надання гарантій п
03/05/2003 | Shooter
Ющенко не підтримує законопроект Ківалова про надання гарантій президенту
Джерело: Прес-служба "Нашої України"
“Я не підтримую законопроект Ківалова. У тому документі загублена філософія цього питання, порушена логіка подій. Якщо ми з цього будемо починати, то подальші рішення будуть завжди конфліктними, і не призведуть до результату”, - так Віктор Ющенко оцінив законопроект народного депутата Ківалова щодо надання гарантій президенту. Він упевнений, що прийняття цього документу не призведе до порозуміння у суспільстві. Він зазначив, що “формула може бути знайдена в рамках діючого закону”. “Вибір, який сьогодні стоїть перед Україною, стояв перед багатьма країнами. Пригадайте, яку відповідь знайшли поляки 1989 року. Подивіться моделі, характерні для інших наших сусідів. Україна нині котиться у драматичному напрямку щодо демократичних засад”, - наголосив Ющенко. На питання про гарантії президенту Кучмі після його відходу з посади президента, Ющенко сказав, що “відповідь треба шукати в рамках закону”.
Джерело: Прес-служба "Нашої України"
“Я не підтримую законопроект Ківалова. У тому документі загублена філософія цього питання, порушена логіка подій. Якщо ми з цього будемо починати, то подальші рішення будуть завжди конфліктними, і не призведуть до результату”, - так Віктор Ющенко оцінив законопроект народного депутата Ківалова щодо надання гарантій президенту. Він упевнений, що прийняття цього документу не призведе до порозуміння у суспільстві. Він зазначив, що “формула може бути знайдена в рамках діючого закону”. “Вибір, який сьогодні стоїть перед Україною, стояв перед багатьма країнами. Пригадайте, яку відповідь знайшли поляки 1989 року. Подивіться моделі, характерні для інших наших сусідів. Україна нині котиться у драматичному напрямку щодо демократичних засад”, - наголосив Ющенко. На питання про гарантії президенту Кучмі після його відходу з посади президента, Ющенко сказав, що “відповідь треба шукати в рамках закону”.
Відповіді
2003.03.05 | Мінор
А про альтернативний ківаловському проект Терьохіна він
що може сказати? Тут на сайті його переказ вже висить, а нидче я подам його текст. Висловлюйтесь, панове.Проект
Вноситься н.д. Терьохіним С.А.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про надання гарантій Президенту України, що припинив здійснення своїх повноважень, а також членам його сім”ї
Цей Закон визначає зміст правових та соціальних гарантій, які надаються Президенту України, що припинив здійснення своїх повноважень у зв”язку зі спливом терміну його перебування на посаді, відставкою або неможливістю виконувати свої повноваження за станом здоров”я, а також членам його сім”ї.
Цей Закон не поширюється на випадки усунення Президента України з поста в порядку імпічменту.
Стаття 1. Недоторканість
Особа, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, користується правом недоторканості на території України у межах, передбачених цією статтею. Така особа не може бути притягнутою до кримінальної відповідальності за діяння, скоєні нею під час виконання повноважень Президента України, за винятком вчинення нею державної зради або іншого тяжкого злочину.
У разі скоєння особою, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, державної зради або іншого тяжкого злочину, рішення про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності такої особи приймається Верховною Радою України.
Право недоторканості не поширюється на особу, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, яка скоїла кримінальний злочин з відмивання (легалізації) доходів, отриманих злочинним шляхом.
Недоторканість особи, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, у розумінні частини першої цієї статті, поширюється на використовувані ним житло, службові приміщення, транспортні засоби, засоби зв”язку, документи, багаж, інші майнові об”єкти та кошти, належні йому на праві власності, а також переписку та поштові відправлення.
Стаття 2. Охорона
Особа, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, довічно користуєються державною охороною у місцях її постійного чи тимчасового перебування в обсягах, передбачених Законом України “Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб.”
Члени сім”ї особи, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, користуються державною охороною у обсягах, передбачених частиною другою статті 5 Закону України “Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб” протягом строку життя такої особи, а також протягом трьох років після його смерті.
Стаття 3. Соціально-побутове забезпечення
Особі, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, надаються такі права:
а) право на безкоштовне медичне обслуговування в обсягах, що надається діючому Президенту України;
б) право на пожиттєве безоплатне користування однією з державних дач;
в) право на обов”язкове державне страхування життя і здоров”я на суму, що дорівнює десяти річним розмірам пожиттєвого утримання, визначеного статтею цього Закону;
г) право безоплатного користування залами для офіційних осіб (офіційних делегацій) аеропортів та аеровокзалів, залізнодорожних вокзалів та станцій, морських вокзалів (портів), річкових вокзалів;
д) право на безоплатне користування службовим автомобілем;
е) право на безоплатний проїзд міським або приміським транспортом (крім таксі);
є) право на відшкодування витрат, пов”язаних із похованням такої особи та проведенням почесного салюту.
Члени сім”ї особи, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, користуються безкоштовним медичним обслуговуванням в обсягах, що надається членам сім”ї діючого Президента України, протягом строку життя такої особи, а також протягом трьох років після його смерті.
Стаття 4. Використання засобів зв”язку
Особа, яка припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, має право на:
безоплатне користування урядовими засобами зв”язку;
безоплатне встановлення телефону;
позачергове отримання інших послуг зв”язку, включаючи Інтернет.
Усі види поштових та телеграфних (телетайпних) відправлень Президента України, що припинив здійснення своїх повноважень, пересилаються (передаються), обробляються та доставляються у режимі урядових.
Стаття 5. Грошове забезпечення
Особа, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, незалежно від віку має право на щомісячне пожиттєве грошове утримання у розмірі 80 відсотків від заробітної плати діючого Президента України (з урахуванням усіх видів надбавок, премій, відшкодувань, передбачених законом).
Виплата грошового утримання, зазначеного в абзаці першому цієї статті, призупиняється на час перебування особи, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, на посадах державного службовця або протягом строку його засудження до позбавлення волі.
Стаття 6. Штат помічників (референтів)
Особа, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, має право утримувати за рахунок коштів Державного бюджету України штат помічників (референтів), які підпорядковуються та несуть відповідальність за виконання своїх службових обов”язків тільки перед такою особою.
Загальний місячний фонд оплати праці таких помічників (референтів) складає суму, що не може перевищувати потрійного розміру місячного грошового утримання особи, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України. У межах зазначеного фонду така особа самостійно визначає посадові оклади своїх помічників (референтів), порядок і підстави їх преміювання.
Стаття 7. Соціальні гарантії та матеріальне заохочення членів сім”ї колишнього Президента України, що помер
Протягом 60 місяців після смерті колишнього Президента України, кожному члену його сім”ї надається щомісячна грошова допомога у сумі, що дорівнює п”ятиразовому розміру мінімальної пенсії за віком, визначеному на день її виплати.
До складу членів сім”ї колишнього Президента України належать його дружина (чоловік), діти як такої особи так і його дружини (чоловіка), у тому числі усиновлені (удочірнені).
Членам сім”ї колишнього Президента України, що помер, надаються також пільги та привілеї, визначені частиною другою статті 2 та останнім абзацем статті 3 цього Закону протягом зазначених у них строків.
Стаття 8. Джерела фінансування витрат
Джерелом фінансування витрат, передбачених цим Законом, є платники податків, які сплачують кошти до Державного бюджету України, що містить відповідну статтю видатків на утримання колишнього Президента України.
Стаття 9. Сфера дії закону та застереження
Норми цього Закону поширюються на будь-якого Президента України, який вступає до посту після набрання чинності цим Законом, а також на діючого Президента України за умови, якщо протягом трьох місяців з моменту набрання чинності цим Законом він скористається правом відставки згідно зі статтею 109 Конституції України.
Пільги та привілеї, надані статями 2 - 6 цього Закону Президенту України, що припинив здійснення своїх повноважень, припиняються з моменту:
виїзду особи, що припинила здійснення своїх повноважень як президента України, на постійне місце перебування за кордон або з моменту його виходу з громадянства України;
прийняття особи, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, на роботу до іноземних установ або організацій урядів чи інших державних органів іноземних країн як постійну так і на громадських засадах;
набранням законної сили обвинувальним вироком суду у зв”язку із скоєнням особою, що припинила здійснення своїх повноважень як Президента України, державної зради або іншого тяжкого злочину під час виконання нею повноважень Президента України, або іншого злочину після припинення виконання нею таких повноважень.
Пільги та привілеї, надані статтями 2 – 3, 7 цього Закону членам сім”ї Президента України, припиняються стосовно окремого члена сім”ї з моменту набрання законної сили вироком суду у зв”язку із скоєнням таким членом сім”ї злочину.
Стаття 10. Набрання чинності
Цей Закон набирає чинності з моменту опублікування та втрачає чинність разом із набранням чинності Закону України “Про Президента України”.
2003.03.05 | Franko
Я цього нe розумiю. :-(
Нeдоторканiсть, взагалi-то, цe нe привiлeй, а iнструмeнт. Цe iнструмeнт влади. Нeдоторканiсть потрiбна для того, щоб носiй влади (Прeзидeнт, дeпутат, мiнiстр etc) мiг бeзпeрeшкодно здiйснювати своi повноважeння. Вважаeться, що нeдоторканiсть для прeдставника влади, в якого багато ворогiв, e з точки зору краiни важливiша, нiж нeбeзпeка вiдносно бeзкарного ним здiйснeння злочинiв.А коли Прeзидeнт вжe нe здiйснюe повноважeнь? Коли в нього нeмаe нiякоi влади? Чим така нeдоторканiсть можe бути виправдана?
Я вжe нe кажу, що цeй прeзидeнт - Qчмо...
2003.03.05 | Shooter
Пригадайте собі Піночета (-)