Костя П. пише:
> Напишіть методологію собі, моніторте і оформляйте в дані, - і матимете готові дані для дипламних/кандидатських.
>
Методологія вже написана, але загалом в перспективі новини відбиратиме сам комьютер, щоб зменшити суб"єктивний чинник.
> я б все таки згопував мідія які ви моніторите на європейські, американські і українські. Так ви зможете порівнювати групи мідія.
>
Взагалі нас цікавить, чи такі новини комусь потрібні, як користувачам. Чи потрібні такі рейтинги
Що значить потрібні? Чи платили би? Я би ні, але в теорії можна пропонувати торгівельним палатам, асоціаціям, міжнародним агентствам. Зараз це цікава інформація.
Вважаю, що на основі такого моніторингу можна робити цікаві висновкі тоді, коли будуть дані накопичені за багато місяців, і які можна порівнювати і аналізувати статистично. Але треба зібрати дані дуже добре, бо тут можуть бути куча похибок. Тоді можна буде підтверджувати/непідтверджувати цікаві гіпотези типу "такі то укр мідія ігнорують Еквадор", "американські мідія наділяють більше уваги Україні ніж європейські2 і т.п.
Рано ще. Йдеться, чи є взагалі інтерес, як у користувачів і що саме Вам, як користувачу було б цікаво? Поки що це суто науковий проект. Щось подібне бачив за кордоном. У нас же різні джерела подають інформацію різну і безсистемно. Нема, чи принаймі мені не відомо чогось такого, щоб давало все відразу і в стислій формі. Може щось порадите.
2003.03.14 | Володимир
Re: В мене багато інформації по корпоративному менеджмету
і інформаційним технологіях. Пишіть. Це моя пряма адреса. Радий поділитися знаннями.
Відповіді
2003.03.13 | Костя П.
Прекрасна ідея
Напишіть методологію собі, моніторте і оформляйте в дані, - і матимете готові дані для дипламних/кандидатських.я б все таки згопував мідія які ви моніторите на європейські, американські і українські. Так ви зможете порівнювати групи мідія.
Щодо джерел, я б порадив вебсайти Яху Нюз, СНН, - там зрозумілий рейтинг новин з багатьох джерел. Рейтинг - це порядок презентації.
Далі, бізнесові новини відрізняються від загальних. Провідні ам. інфо агенства (є вебсайти) -- Bloomberg.com, Reuters.com (Brit), CNBC.com (tv), MSN Money.
2003.03.13 | Patriot
Re: Прекрасна ідея
Костя П. пише:> Напишіть методологію собі, моніторте і оформляйте в дані, - і матимете готові дані для дипламних/кандидатських.
>
Методологія вже написана, але загалом в перспективі новини відбиратиме сам комьютер, щоб зменшити суб"єктивний чинник.
> я б все таки згопував мідія які ви моніторите на європейські, американські і українські. Так ви зможете порівнювати групи мідія.
>
Взагалі нас цікавить, чи такі новини комусь потрібні, як користувачам. Чи потрібні такі рейтинги
Дякую. за поради.
2003.03.13 | Костя П.
Re: Прекрасна ідея
Що значить потрібні? Чи платили би? Я би ні, але в теорії можна пропонувати торгівельним палатам, асоціаціям, міжнародним агентствам. Зараз це цікава інформація.Вважаю, що на основі такого моніторингу можна робити цікаві висновкі тоді, коли будуть дані накопичені за багато місяців, і які можна порівнювати і аналізувати статистично. Але треба зібрати дані дуже добре, бо тут можуть бути куча похибок. Тоді можна буде підтверджувати/непідтверджувати цікаві гіпотези типу "такі то укр мідія ігнорують Еквадор", "американські мідія наділяють більше уваги Україні ніж європейські2 і т.п.
2003.03.14 | Patriot
Про оплату мова не йде :)
Рано ще. Йдеться, чи є взагалі інтерес, як у користувачів і що саме Вам, як користувачу було б цікаво? Поки що це суто науковий проект. Щось подібне бачив за кордоном. У нас же різні джерела подають інформацію різну і безсистемно. Нема, чи принаймі мені не відомо чогось такого, щоб давало все відразу і в стислій формі. Може щось порадите.2003.03.14 | Володимир
Re: В мене багато інформації по корпоративному менеджмету
і інформаційним технологіях. Пишіть. Це моя пряма адреса. Радий поділитися знаннями.