чому я так іронічно ставлюсь до Заходу
03/22/2003 | Чучхе
Ось мене Шутер та Августо питають, чому я так іронічно ставлюсь до Заходу. Звідки скільки скепсису? Спробую пояснити на конкретному прикладі.
В силу обставин я маю два-три-чотири рази на тиждень відвідбувати в усіляких західних фундаціях та дипломатичних представництвах на усіляких прес-ланчах, кофе-брейках, тренінгах і подібній їм „лабуді”. Всі вони дуже схожі одна на одну. Всі однаково дебільні. Настільки, що починаєш підозрювати, чи не зомбують в „цивілізованих країнах” молодь у школах спеціально знижуючи їх інтелект до найнижчої позначки. Ось я спробую описати подібну синтетичну імпрезу. Я тут змішав враження з декількох зустрічей євроінтеграційних чільників з пресою, але ручаюсь, що всі цитати і назви абсолютно тотожні.
Прес-ланч: „ознайомлення українських військовослужбовців з програмою народонаселення ООН”. Яка тема, така й публіка: сидить 50% інглиш-спікінг-піплу, кілька менеджерів проекту, один американський вчений (такий собі оксиморон) явний діяспорянин. Інші – вітчизняні журналісти, з неймовірно єхидними мордами наминають піццу (її не забувають постійно приносити. Скоро, мабуть будуть приносити попкорн). Разом з піццою заносять буклети, заради яких нас зібрали. На одному двоє голісіньких дико запірсінгованих пацанів (очевидно, представники панівного в Європі соціального прошарку підарасів) з тупими усмішками роздивляються кондом. Це називається „Твой вибор”. Незрозуміло, що саме є вибором: презерватив чи статева орієнтація. Інглиш-спікінги схвально кивають головами. Так, треба нести в нецивілізовані українські маси європейську культуру. Друга книга викликає загальне „хі-хі”. Зображений на ній український вояк (як на плакатах у в/ч), який тримає на витягнутій руці, звичайно, презерватив. Брошурка називається „Ідеш у звільнення – турбуйся про своє здоров”я”. Вітчизняний народ гикає, розсовує це чудо по кишенях, хтось крутить пальцем біля скроні. Народжуються жарти – аби не перепутали і у військові частини не завезли книги для гомосексуалістів, а блакитним відповідно... Оці дві брошури ми будемо обговорювати дві години. Причому якийсь дурко ще й супроводжує це малюнками на здоровенній дошці. Ось фраза ведучого дослівно (звірено з прес-релізом):
-реалізацію цього проекту через UNDP-GEF було замовлено UNOPS за безпосередньої участі UNDP та канадського відділення IDRC, а також через партнерські організації UNIDO – IAEA та UNEP. Спільна діяльність має призвести до створення СПД.
Цю абревіатуру таки вдається розшифрувати – „спільна програма дій”. СПД передбачає введення у армії (а тре розуміти, що і в школах) уроків кондомознавства. Висловлюється це такими граматичними фразами (читати з англійським акцентом): „у школах потрібно побільше імпрез з приводу народонаселення”. Іншого доповідача заносить на екологію. Він робить відкриття, що в Дніпрі тре купатися біля лівого берега, бо там тече вода з чистої Десни, а біля правого – вода з похмурого режиму Лукашенка. Дядько відкриває педагогічні вершини: школярі краще засвоюють репродуктивну науку, якщо з учбової кімнати прибрати парти і всім сісти на підлогу, постелити там ватман і щось там малювати (гені талії?). Після цього до залі заводиться гурт з”європеїзованих молодих людей у футболках „Ван сайз фо олл”. На футболках щось написано по англійські, спочатку мені навіть здається, що то напис „Пастор”, і що сюди ввалилась тусовка „джізусів” і зараз затянуть якусь пісеньку типу „год із гуд”. На таку думку наводять також неповторні західно-інфантильні посмішки на обличчях. Нарід-таки дійсно дістає гітари й починає лабати, але не про бога, а про репродуктивне здоров’я, ще й англійською. Мабуть, пісенька з якоїсь методики, бо інглиш-спінгс-піпл теж підтягує. Зміст приблизно такий: „ми знаємо як кохати одне одного, але зробимо це так, щоб не захворіти на СНІД, бо на наших тренінгах ми вже все про нього вивчили”. Закінчується все, зрозуміло криком „ВАУ”. Співаючи, репродуктивні музики махають руками і зображують щастя від того, що через презервативи нарід долучається до європейської цивілізації. Преса потроху обурюється відсутністю пива. Загальна думка яку я виношу – на заході одні маразматики живуть. Всі вітчизняні присутні її однозначно поділяють.
І нащо нам об”єднуватися з цими дебілами? Ще й судячи з Іраку дебілами агресивними.
В силу обставин я маю два-три-чотири рази на тиждень відвідбувати в усіляких західних фундаціях та дипломатичних представництвах на усіляких прес-ланчах, кофе-брейках, тренінгах і подібній їм „лабуді”. Всі вони дуже схожі одна на одну. Всі однаково дебільні. Настільки, що починаєш підозрювати, чи не зомбують в „цивілізованих країнах” молодь у школах спеціально знижуючи їх інтелект до найнижчої позначки. Ось я спробую описати подібну синтетичну імпрезу. Я тут змішав враження з декількох зустрічей євроінтеграційних чільників з пресою, але ручаюсь, що всі цитати і назви абсолютно тотожні.
Прес-ланч: „ознайомлення українських військовослужбовців з програмою народонаселення ООН”. Яка тема, така й публіка: сидить 50% інглиш-спікінг-піплу, кілька менеджерів проекту, один американський вчений (такий собі оксиморон) явний діяспорянин. Інші – вітчизняні журналісти, з неймовірно єхидними мордами наминають піццу (її не забувають постійно приносити. Скоро, мабуть будуть приносити попкорн). Разом з піццою заносять буклети, заради яких нас зібрали. На одному двоє голісіньких дико запірсінгованих пацанів (очевидно, представники панівного в Європі соціального прошарку підарасів) з тупими усмішками роздивляються кондом. Це називається „Твой вибор”. Незрозуміло, що саме є вибором: презерватив чи статева орієнтація. Інглиш-спікінги схвально кивають головами. Так, треба нести в нецивілізовані українські маси європейську культуру. Друга книга викликає загальне „хі-хі”. Зображений на ній український вояк (як на плакатах у в/ч), який тримає на витягнутій руці, звичайно, презерватив. Брошурка називається „Ідеш у звільнення – турбуйся про своє здоров”я”. Вітчизняний народ гикає, розсовує це чудо по кишенях, хтось крутить пальцем біля скроні. Народжуються жарти – аби не перепутали і у військові частини не завезли книги для гомосексуалістів, а блакитним відповідно... Оці дві брошури ми будемо обговорювати дві години. Причому якийсь дурко ще й супроводжує це малюнками на здоровенній дошці. Ось фраза ведучого дослівно (звірено з прес-релізом):
-реалізацію цього проекту через UNDP-GEF було замовлено UNOPS за безпосередньої участі UNDP та канадського відділення IDRC, а також через партнерські організації UNIDO – IAEA та UNEP. Спільна діяльність має призвести до створення СПД.
Цю абревіатуру таки вдається розшифрувати – „спільна програма дій”. СПД передбачає введення у армії (а тре розуміти, що і в школах) уроків кондомознавства. Висловлюється це такими граматичними фразами (читати з англійським акцентом): „у школах потрібно побільше імпрез з приводу народонаселення”. Іншого доповідача заносить на екологію. Він робить відкриття, що в Дніпрі тре купатися біля лівого берега, бо там тече вода з чистої Десни, а біля правого – вода з похмурого режиму Лукашенка. Дядько відкриває педагогічні вершини: школярі краще засвоюють репродуктивну науку, якщо з учбової кімнати прибрати парти і всім сісти на підлогу, постелити там ватман і щось там малювати (гені талії?). Після цього до залі заводиться гурт з”європеїзованих молодих людей у футболках „Ван сайз фо олл”. На футболках щось написано по англійські, спочатку мені навіть здається, що то напис „Пастор”, і що сюди ввалилась тусовка „джізусів” і зараз затянуть якусь пісеньку типу „год із гуд”. На таку думку наводять також неповторні західно-інфантильні посмішки на обличчях. Нарід-таки дійсно дістає гітари й починає лабати, але не про бога, а про репродуктивне здоров’я, ще й англійською. Мабуть, пісенька з якоїсь методики, бо інглиш-спінгс-піпл теж підтягує. Зміст приблизно такий: „ми знаємо як кохати одне одного, але зробимо це так, щоб не захворіти на СНІД, бо на наших тренінгах ми вже все про нього вивчили”. Закінчується все, зрозуміло криком „ВАУ”. Співаючи, репродуктивні музики махають руками і зображують щастя від того, що через презервативи нарід долучається до європейської цивілізації. Преса потроху обурюється відсутністю пива. Загальна думка яку я виношу – на заході одні маразматики живуть. Всі вітчизняні присутні її однозначно поділяють.
І нащо нам об”єднуватися з цими дебілами? Ще й судячи з Іраку дебілами агресивними.
Відповіді
2003.03.22 | Patriot
Дійсно нагадує реальність (-)
2003.03.22 | Боровик
Re: чому я так іронічно ставлюсь до Заходу
Ну це несерйозно. Ваш допис нагадує "а мені на базарі тьотя Люся сказала".Захід може заслуговувати іронії, але описані вами біоелементи не є Заходом, вони є тільки продуктом Заходу.
2003.03.22 | Чучхе
А яка різниця?
захід поганий, бо в нього такі продуктиБоровик пише:
> Ну це несерйозно. Ваш допис нагадує "а мені на базарі тьотя Люся сказала".
> Захід може заслуговувати іронії, але описані вами біоелементи не є Заходом, вони є тільки продуктом Заходу.
2003.03.22 | 123
З безлічі продуктів Ви взяли 1. Як радян. пропаганда (-)
2003.03.22 | Andrij
Re: А яка різниця?
Чучхе пише:> захід поганий, бо в нього такі продукти
Тепер уявіть, що Захід думає про Україну.
2003.03.22 | Боровик
Re: А яка різниця?
Ваша оцінка чогось базується на екстрементах.Я ніскільки не хочу бути адвокатом Заходу, я тільки проти методів ярликів, що вирізані із совкової та постсовкової інерційної пропаганди.
Якщо ви вже хочете оцінювати Захід, то оцінюйте по повному зрізу суспільства, ане по збочених меншинах, які є всюди, і чомусь деким використовуютться як еталон.
2003.03.22 | Предсказамус
Отношение Запада
Такие сейшны доказывают то, что серьезного отншения Запада мы не заслуживаем. Там есть специалисты разного уровня, нам достаются пригодные только для работы с папуасами. Что характерно, на сейшнах наши представители ведут себя соответственно, так что гармония.2003.03.22 | Рядовой
Re: Отношение Запада
Это уж точно!Как в армейском аннекдоте:
Умных к умным послали,а меня - к табе
2003.03.22 | Andrij
Re: чому я так іронічно ставлюсь до Заходу
Чучхе пише:> І нащо нам об”єднуватися з цими дебілами? Ще й судячи з Іраку дебілами агресивними.
Ви думаєте, там з вами хотять об'єднатись? Ви, мабуть, їх справді за дебілів тримаєте. Загалом, задоволення було обопільним. Ви попоїли піци, "представники Заходу" задарма з'їздили до "Russia".
2003.03.22 | Englishman
Цікаво, а що ви забули в тих фундаціях? (-)
2003.03.24 | Чучхе
Формував стрічку новин для певного ЗМІ+
This is my job/OK??????????
2003.03.22 | Богдан
Якщо ви такий мудрий, а вони такі дебіли, то ...
чого вони живуть в достатку та в демократичному суспільстві, а ви з голим задом під проводом великого Кучми?Щодо тупості. Якось я намагався поснити американцеві причину перемоги Кучми на виборах. Я втовкмачував йому, що Кучма створив собі ще гіршу альтернативу і на фоні цієї альтернативи виграв. Цей американець ніяк не міг зрозуміти, як цілий народ може бути настільки тупим, що з 50 мільйонів кандидатур вибрав двох бандитів і ламає голову кого з них вибрати.
2003.03.22 | Самбодь Іван
А янкі з кого вибирають?
Так само з двох навіть не бандитів, а херст знає з кого. У журналі ПІК, останній номер, є класна фотка - Буш дивиться в бінокля із закритими кришечками лінзами! Шикарна фотка! Недодавлений бубликом урод. А чого добре живуть янкі? Бо на*издили добра по всьому світі. Бо всіх понай**ували. Нам бабки дали за ядерну зброю? або за ЧАЕС, яку ми закрили? Афганцям бабки дали? А обіцяли. Імперіалісти й експлуататори завжди живуть добре. На відміну від експлуатованих. Як ви думаєте, з України мало вони бабок викачали?2003.03.23 | Богдан
Янкі вибарають не з злодіїв та комуністів
Ані злодій ані комуніст навіть мріяти не може, щоб не те що на посаду президента вибиратися, але навіть шерифом стати.Далі про інтелект Буша. Я розумію, коли його критикують освідчені люди. Але коли про його інтелект говорить дурний совок з промитими мізками, словарний запас якого складають такі слова як "понай**ували", "бабки", то тут коментарі марні. Сам підівчися, йолопе.
Щодо не заплачених грошей нам та Афганістану, то у вас не вірна інформації. Американці заплатили і нам і Афганістану немало, хоча і не мусіли цього робити. Я б приміром не платив СВОЇ гороші ідіотам, які їх розкрадають при повній підтримці збаранілого народу. Американці ж продовжують надавати нам допомогу, яка є третьою по величині у всьому світі. Щодо викачування грошей з України, то Суркіс, Лазаренко і Кучма якраз американцями не є.
2003.03.23 | Дурний Совок
Даруйте за недооцінку Вашого могутнього інтелекту.
Авжеж, я вдався до нецензурних слів дарма. Просто вважав, що вам так буде зрозуміліше. Адже людина, яка користується українською мовою, має український нік, комп'ютерною грамотна, має доступ до Інтернету -- і водночас неспроможна проаналізувати розстановку сил на міжнародній арені, неспроможна зпрогнозувати хоча б найближчі наслідки імперіалістичної агресії проти сіверенної країни, людина, неспроможна оцінити, кому насправді служать і Кучма, і Лазаренко і іже з ними -- така людина, на моє переконання, не дуже розумна. Чи сама має промиті мізки. Кока-колою. Або одержала відповідні інструкції зі свого закордонного центру і повторює штампи, там розроблені, як це робить якийсь "Остап", слово в слово повторючи текст Зиновія Фриса, проголошений по радіо "Свобода" про непотрібність ООН. Ще б пак, ООН їм непотрібна. Вистачить кагалу. А щодо розкрадання мільйонів і збаранілого народу - то це ж такі як ви, пархаті піховшеки з роднянськимиі, його збаранюєте. І такі як ви, суркіси, медведчуки, рабіновічі, його обкрадаєте, вивозячи 700-кілограмові золоті менори на "історіческую родіну".2003.03.23 | Адвокат ...
То як? БЖСР!!! Трясця їхній матері! ( - )
2003.03.23 | Богдан
Вже прогрес
Дурний Совок пише:Добре що хоч розумієте, що матюкатися - це погано.
> найближчі наслідки імперіалістичної агресії проти сіверенної країни
вам самим не смішно? Полювання на шизанутого диктатора ви називаєте агресією проти суверенної країни? Ну тоді відкиття другого фронту американцями проти Гітлера взагалі обурлива агресія, яку треба негайно засудити
Раджу вам проаналізувати той дивний факт, що після американської агресії людям завжди живеться краще. Може це дещо похитне вашу совкову ненависть до "імперіалістів".
> А щодо розкрадання мільйонів і збаранілого народу - то це ж такі як ви, пархаті піховшеки з роднянськимиі, його збаранюєте. І такі як ви, суркіси, медведчуки, рабіновічі, його обкрадаєте, вивозячи 700-кілограмові золоті менори на "історіческую родіну".
Ну от. В мене було з"явилася надія на вашу вменяємість після того, як я прочитав початок постингу, але тепер вона згасла. Тупі люди, які не здатні оперувати в дискусії фактами та аргументами намагаються виграти її, приписуючи опонентові неіснуючі вади і потім з тріумфом їх осуджуючи. Я би сказав вам, що є прихильником опозиції, а не кучмістів, але то дарма. Ви би ще мене прихильником червоних кхмерів обізвали. Може і полегчає
2003.03.24 | Самбодь Іван
Кока-кола, як запорука вменяємісті.
Та невже краще живеться там, де повоювали янкі? Може, у Південному В'єтнамі краще живеться отруєним дефоліантами селянам? Чи у Афганістані стало краще жити? Авжеж, тепер можна безкарно виробляти опіуму скільки хочеш. А щодо полювання на диктаторів: хай би полювали, якби на це дала санції міжнародна спільнота. А так вони - агресори. А в агресорів одна риторика - ми вас визволяємо від диктатури, від авторитаризму тощо. От тільки ті кого вони прийшли визволяти, беруть АК і стріляють визволителям у спину. Іще: американці, ВВС, та інші телевізії із насолодою показували тремтячі руки полоненого іракця, зв'язані пластиковою шворкою. І обличчя показували. І ось нарешті показали тремтячі руки полоненого мікімауса: "ай ем саджент Райлі..." Виявляється, легко бути суперменом, стріляючи по мішенях. А от коли мішень починає відстрілюватися, починають трястися рученята.Питання, Богдане: Чому ви вважаєте, що лише ви вмієте мислити? Чому вважаєте, що лише ви всі розуми поїли? Сліпо вірити в американську доброту - це кумедно. Американська демократія за допомогою томагавків? Бажаю вам випробувати її на собі. А пам'ятаєте, як мікімауси перевозили полонених талібів на Кубу? З поліетиленовими мішками, прив'язаними до статевих органів - тому що летіти 20 годин, щоб вони в туалет не просилися. Дуже гуманно. Дуже демократично. А показати рила полонених мікімаусів по ТБ - негуманно. Бажаю вам злітати в Гуантанамо також.
2003.03.24 | Богдан
Ну і перл ви видали
Самбодь Іван пише:> Та невже краще живеться там, де повоювали янкі? Може, у Південному В'єтнамі краще живеться отруєним дефоліантами селянам? Чи у Афганістані стало краще жити?
У В"єтнамі янкі якраз демократію не встановили. Саме тому комуністичні свині довели там народ до того, що в них одні штани на сім"ю. Після того, як комуністичні свині довели до ручки Афганістан, американці зкинули там диктатуру і тепер принаймні афганці мають право вчитися читати і писати. Матеріально їм теж краще. Я ж говорю про Німеччину, Францію, Італію, Японію, Південну Корею, Панаму та інших.
> А щодо полювання на диктаторів: хай би полювали, якби на це дала санції міжнародна спільнота. А так вони - агресори.
Це ж хто світова спільнота? Виродок Путін, який винищує цілі народи і підриває будинки з власними громадянами для підвищення рейтингу? Чи придурок Ширак, який заради вигідного контракту маму рідну продасть, обніме будь-якого диктатора та прийме з почестями любого людоїда з Африки?
> А в агресорів одна риторика - ми вас визволяємо від диктатури, від авторитаризму тощо. От тільки ті кого вони прийшли визволяти, беруть АК і стріляють визволителям у спину.
Поки що вони танцюють від радості на вулицях та лупцюють мештом по остогидлій пиці вашого кумира.
> Питання, Богдане: Чому ви вважаєте, що лише ви вмієте мислити? Чому вважаєте, що лише ви всі розуми поїли? Сліпо вірити в американську доброту - це кумедно. Американська демократія за допомогою томагавків? Бажаю вам випробувати її на собі. А пам'ятаєте, як мікімауси перевозили полонених талібів на Кубу? З поліетиленовими мішками, прив'язаними до статевих органів - тому що летіти 20 годин, щоб вони в туалет не просилися. Дуже гуманно. Дуже демократично. А показати рила полонених мікімаусів по ТБ - негуманно. Бажаю вам злітати в Гуантанамо також.
Вам очевидно Сталіна мало було. Ви належите до тих очманілих совків, які плакали від горя, коли той виродок здох. Ну що ж бажаю вам насолодитися всіми благами і хімічними запахами режиму Хусейна. Причому ваше побажання не реальне, бо США воюють тільки з диктаторськими режимами на совісті яких ріки крові. США переслідують воєнних злочинців, яких і людьми можна назвати з великою натяжкою. А я нікого не вбив і не збираюся вбивати, тому боятися мені нічого. Най бояться бандити.
Моє ж побажання є реальним. Хусейн душить газами всіх без розбору, так що ласкаво просимо в Ірак.
2003.03.24 | Бурлака
Re: Богдане, не брешіть
Богдан пише:>
> У В"єтнамі янкі якраз демократію не встановили. Саме тому комуністичні свині довели там народ до того, що в них одні штани на сім"ю.
Я вже прочитав, що ви одного разу були в США. Я там був у 5 разів більше. А ще я був у В'єтнамі. Перший раз у 1989 році. Останній у 1995-му. Навіть у 1989 там було значно більше одних штанів на родину. А в 1995 ще більше. В 1995 були помітні разючі зміни. В'єтнам досить швидко розвивався, чим нагадує мені Китай, де я буваю досить часто.
>
> Це ж хто світова спільнота? Виродок Путін, який винищує цілі народи і підриває будинки з власними громадянами для підвищення рейтингу? Чи придурок Ширак, який заради вигідного контракту маму рідну продасть, обніме будь-якого диктатора та прийме з почестями любого людоїда з Африки?
І ще півсвіту таких "придурків". Подивіться голосування в ООН. Там не лише Росія, Франція та ще й Китай проти війни.
>
> Поки що вони танцюють від радості на вулицях та лупцюють мештом по остогидлій пиці вашого кумира.
Скільки їх танцює? В цифрах?
>
> Моє ж побажання є реальним. Хусейн душить газами всіх без розбору, так що ласкаво просимо в Ірак.
З розбором. Лише курдів та шиїтів. Хоча такий розбір не виправдовує його як не виправдовує подібний розбір Гітлера, Мілошевича та ін. Це просто заради істини, бо ви не слідкуєте за словами.
2003.03.25 | Богдан
Дякую, що поправили мене
Я не знав про такі вражаючі економічні успіхи В"єтнаму. Декілька штанів на одну сім"ю!!!Це просто неймовірно!!!! Економічне чудо якесь!!!!
Окуповані Америкою Німеччина, Південна Корея, Японія можуть лише тихо заздрити вільним в"єтнамцям.
2003.03.25 | Самбодь Іван
У нас на горищі ночують бомжі.
І мені часто сверблять руки піти їх відмотузити так, щоб більше не приходили. Але жінка мені каже, що я не маю права влаштовувати самосуд. Хай міліція ними займається, по закону, каже мені жінка. Так і з Саддамом. Мені він неприємний. Але хай ним займаються по закону, а не влаштовують самосуд.2003.03.25 | Богдан
Цікаве порівняння.
Але не до кінця точне. Давайте його наблизимо до реальності. Ці бомжі, що поселилися на горищі грабують квартири в вашаому будинку і вже перерізали горло декільком сусідським дітям. Награбованим доброб вони діляться з міліцією, яка їх за це не рухає. Кожен день ви живете під загрозою, що вони підпалять будинок. Що ви будете робити?Підете і відмотузите їх, чи напишете листа-жалобу в Організацію О"бєднаних Націй?
Ви до кінця не можете усвідомити реалії. "Неприємний" кажете?!!!
Мені неприємний є Ширак з Шрьодером. А Хусейн - маньяк-злочинець.
2003.03.25 | Самбодь Іван
Богдан, ви знайомі з Хусейном?
Чи знайомі з його психіатром, який поставив діагноз "маньяк"? Чи читали вирок суду, який оголосив його злочинцем? Нагадаю, що до суду особа важається "підозрюваним"!! На мою думку Буш - дебіл, США - злочинна держава, яка визискує дрібніші й економічно менш розвинені держави. За вашою логікою я маю начинити фургон пластидом і підірвати на Уолстріті?2003.03.26 | Богдан
Ні знайомий лише з деякими його прихильниками
та й то заочно.Самбодь Іван пише:
> Чи знайомі з його психіатром, який поставив діагноз "маньяк"? Чи читали вирок суду, який оголосив його злочинцем? Нагадаю, що до суду особа важається "підозрюваним"!!
Взагалі то людину називають маньяком і за вбивства значно менш численні ніж вбивства Хусейна. Ця маячня про суд, що ви написали, справді є вашою думкою, чи ви хотіли щось зморозити з ненависті до США? Про який суд ви говорите? Іракський? Під проводом його сина Кусея? Чи який? Вам не здається дивним, що цей суд, який існує виключно у вашій хворій уяві 25 років зволікає з вироком і Хусейн ще досі "підозрюваний"?
Виродків такого гатунку рідко вдається затягти до суду. Мілошевич, наприклад, туди попав виключно завдяки рішучим діям США. Сталін так і здох не дочекавшись того суду і за своє довге мерзенне життя "підозрюваного" встиг наробити чимало реальних злочинів.
> На мою думку Буш - дебіл,
А на мою думку це ви не зовсім здорові. В кожного своя думка.
> США - злочинна держава, яка визискує дрібніші й економічно менш розвинені держави. За вашою логікою я маю начинити фургон пластидом і підірвати на Уолстріті?
Ні, за моєю логікою США це демократична розвинена держава, яка підтримує демократію у всьому світі незважаючи на дурний спротив придурків типу вас. Спротив ваш дурний, бо дурість заважає вам створити щось конструктивне і краще ніж модель США. Таким чином ви здатні лише на дурне базікання та прославляння різних диктаторів.
Ви продукт кучмізму когось критикуєте? Мені це нагадує анекдот про совка і американця.
Совок на москвичі і американець на кадилаку зупиняються біля одного світлофора десь у Європі. Совок вибігає протерти скло ззаду, а американець вмикає автоматичні щітки. Біля наступного світлофора совок намагається опустити шкло ручкою. Він довго її крутить, але шкло опускається лише наполовину. Американець вмикає автоматику і шкло плавно опускається. На наступному світлофорі москвич глохне, американець чемно пропонує відбуксирувати в автосервіс і питає чи в совка є страховка. Совок у відповідь довго і з ненавистю дивиться на американця і вигукує.
"ЗАТЕ В НАС НЕГРІВ НЕ ЕКСПЛУАТУЮТЬ!!!"
2003.03.26 | Бурлака
Re: Богдан - совок з протилежним знаком.
Але все ж совокБогдан пише:
>
> > На мою думку Буш - дебіл,
>
> А на мою думку це ви не зовсім здорові. В кожного своя думка.
Почитайте Умберто Еко. Дебіл - це ще м"яко сказано. Це не виправдовує Хусейна, але Буш - дебіл.
>
> Ні, за моєю логікою США це демократична розвинена держава, яка підтримує демократію у всьому світі незважаючи на дурний спротив придурків типу вас.
І в Саудівській Аравії підтримує?
>
> Спротив ваш дурний, бо дурість заважає вам створити щось конструктивне і краще ніж модель США. Таким чином ви здатні лише на дурне базікання та прославляння різних диктаторів.
Якщо я геній, це не дає мені право зневажати інших людей лише тому, що вони не здатні створити того, що і я.
2003.03.27 | Самбодь Іван
Сила аргументів "сам дурний"
як відомо, нікчемна. Тим більше що суперечка пішла в демагогічно-совєцькому тоні: приписати суперникові те, чого він не говорив і успішно розгромити. І що такому от богданові дає підстави ображати співрозмовника, хоча б і заочно? Палка любов до америки? Є в ній щось патологічне. Взагалі за такі вислови і морду б'ють, містер богдан. Тому надалі відмовляюся з вами дискутувати, бо ви - американське синтетичне лайно.2003.03.25 | Чучхе
А ви були у В"єтнамі?
Богдан пише:> У В"єтнамі янкі якраз демократію не встановили. Саме тому комуністичні свині довели там народ до того, що в них одні штани на сім"ю.
А ви самі не у в"єтнамських штанях бува часом ходите?
і хріна писати про те, чого не розумієш... зараз от всі спецами з Іраку стали, блін...
2003.03.24 | Чучхе
А чим відрізняються американські демократи від республіканців?
І чи є в таких виборах взагалі хоч якийсь елемент альтернативності? Як на мене, то вибирати між Кучмою та Симоненко таки цікавіше. Плюс ми не ліземо воювати в інші країни.Що стосується високого економічного розвитку Америки, то він є заслугою історичних обставин, мужності і цілеспрямованості багатьох попередніх поколінь освоювачів цієї країни, кого завгодно,
АЛЕ ТІЛЬКИ НЕ НИНІШНІХ ПОЛІТИКІВ І ТВОРЦІВ АМЕРИКАНСЬКОГО МІФУ!
2003.03.24 | Богдан
Всі вони нормальні люди і не злодії
Чучхе пише:> І чи є в таких виборах взагалі хоч якийсь елемент альтернативності? Як на мене, то вибирати між Кучмою та Симоненко таки цікавіше. Плюс ми не ліземо воювати в інші країни.
Так вибирати між достойними людьми - це нудно. Тому ми з вами так весело живемо. От тільки образливо, що журналісти вмирають, а більшість українців рахують кожну копійку, щоб вижити через таких долбанутих веселунів, як ви.
> Що стосується високого економічного розвитку Америки, то він є заслугою історичних обставин, мужності і цілеспрямованості багатьох попередніх поколінь освоювачів цієї країни, кого завгодно,
> АЛЕ ТІЛЬКИ НЕ НИНІШНІХ ПОЛІТИКІВ І ТВОРЦІВ АМЕРИКАНСЬКОГО МІФУ!
Та ні, то їм інопланетяни таємно від нас допомагають у створенні нових технологій.
І не соромно вам когось тупим називати, якщо ви самі такі ахінею несете, що ні в які ворота не лізе.
2003.03.25 | Чучхе
Re: Всі вони нормальні люди і не злодії
Хтось Гонгадзе вбиває, хтось Хусейна, це на вибір...2003.03.25 | Роман ShaRP
Май совість.
Ну не треба, будьласка, порівнювати Гонгадзе і Хусейна.ДУЖЕ некоректно.
2003.03.25 | Чучхе
Сприймай це як алегорію (-)
2003.03.25 | Роман ShaRP
Не сприймаю
Ну чим тобі завинив покійний журналіст, Царство йому Небесне, що ти ставиш його порівнюєш з іракським диктатором?Крім того, є така думка, що аби Америка хотіла просто вбити Хусейна, вона би просто вбила Хусейна.
2003.03.25 | Роман ShaRP
Я вас папрашу!
Саме з Америки починається культ порнухи, сексуальних збочень, наркоманії, голівудської жуйки, "реклами як двигуна", культу сутяжництва, адвокатства і політкоректності попри будь-які розумні межі і так далі.Подобається? Через усе це Америка змушена "імпортувати" мізки і технології.
Куди там нам з нашим "салом" та "варениками, що самі плигають до рота". Американці написали про себе набагато більше, далеко не всі вони вважають всіх себе нормальними людьми.
Тепер стосовно злодіїв. Американці, знов же таки, про себе набагато гіршої думки, аніж ви про них. Тут тобі і різноманітні (проте регулярні) скандали у Білому Домі, і звинувачення екс- і президентів, різних політиків у різноманітних порушеннях -- коли подружня невірність, а частіше -- лобіювання/хабарництво, та приховування податків. Плюс таємні операції, підготовка (а де і виконання) замахів, плюс ... нормальна атрибутика будь-якої імперії, -- Корея, В*єтнам, Гренада, Панама, Косово, Ірак ...
Невже все це біле, пухнасте і з крильцями?
2003.03.25 | Нестор Мазепа
Поглядами стосовно певних питань.
Чучхе пише:> І чи є в таких виборах взагалі хоч якийсь елемент альтернативності?
Щодо різниці -- то це елементарно. Просто вивчіть програмні матеріяли. Те, що провідні американські партії не пропонують ідіотизм як альтернативу пояснюється тим, що вони провідні американські партії. При цьому американці аж ніяк не позбавлені вибору: кому мало ідіотизму -- завжди може проголосувати за комуністів, наприклад.
> Як на мене, то вибирати між Кучмою та Симоненко таки цікавіше.
Бачите, то справді як на Вас. А як на американця -- значно цікавіше обирати між Гаваями та Багамами для відпустки. Але щоб мати цей вибір, вони не допускають до вибору між кучмами та симоненками. Вам то може не подобатися, але кожному своє.
>Плюс ми не ліземо воювати в інші країни.
Ну кому МИ можемо бути страшні, коли МИ не можемо поставити на місце одного знахабнілого злодія і узурпатора. Як ми можемо щось вирішувати в инших країнах, якщо нічого не можемо вирішувати у власній. Слабкість і мудрість -- різні речі, а в нашому випадку перша свідчить саме про відсутність другої.
> Що стосується високого економічного розвитку Америки, то він є заслугою історичних обставин, мужності і цілеспрямованості багатьох попередніх поколінь освоювачів цієї країни, кого завгодно,
> АЛЕ ТІЛЬКИ НЕ НИНІШНІХ ПОЛІТИКІВ І ТВОРЦІВ АМЕРИКАНСЬКОГО МІФУ!
Це просто смішно. Може опишете за допомогою яких наукових методів та на основі яких даних Ви отримали такий результат? Чи назвете хоч би дату, до якої були "багато попередніх поколінь", а після неї почалися "нинішні політики й творці міфу".
2003.03.22 | Franko
Re: чому я так ?рон?чно ставлюсь до Заходу
Насампeрeд, двi найбiльшi компонeнти Заходу в нашiй уявi - цe Европа та США, - двi дужe рiзних субцивiлiзацii з дужe рiзними традицiями. Тe, що Ви описали, дужe схожe на традицii США, алe в значно мeншiй мiрi - на Европeйськi. Тому можна пeртися з амeриканцiв, алe важчe пeртися з Европeйцiв, якi мають довшу iсторiю та зрiлiшу мeнтальнiсть.А щe - в нас такi самi проблeми. Загальнодeржавного рiвня. Особливостi нацiональноi культури людиська, нe в змозi оцiнити i вiдчути, доводять до абсурду, до злого i нeдоброзичливого стьобу (наприклад, Андрieнко, якого я дужe нe люблю, - аксакал цього рeмeсла).
Та й нe тiльки в нас такi проблeми, а й в цiлому свiтi. Мабуть, компромiсною думкою будe тe, що дeбiлiв однаковий вiдсоток у цiлому свiтi, в будь-якому рeгiонi.
2003.03.22 | Augusto
Чому iронiчно? Може не розумієте до кінця.
Мені незручно нагадувати, але СНІД зростає в Україні навіть швидше ніж в Африці, відверто - найшвидші темпи розповсюдження СНІДу в світі в Україні (данні ООН).Кондоми та одноразові голки, як це Вам не смішно, як Ви не станете "переться" з цього, вповільнюють росповсюдження СНІДу.
Не забувайте, що кучмаїнці ще намагаються пропертися будь-якими шляхами в інші країни (часто з невиліковною формою туберкульоза та СНІДом).
2003.03.22 | Боровик
Re: Чому iронiчно? Може не розумієте до кінця.
Так, але не зовсім.В Україні причина СНІДу трохі інша. Справа в тому, що в Україні справа СНІДу зарибанена однією бізнес групою, яка повністю монополізувала детекцію носів. Як результат - кожен третій носій СНІДУ діагностується як здоровий і продовжує розносити насіння і іноді стає донором крові.
Зараз банки крові в Україні заражені СНІДом, хоча по документах вони є перевіреними. такої жахливої ситуації немає ніде в світі.
Цікаво, що сліди ведуть трохи вище ніж рівень міністра.
Augusto пише:
> Мені незручно нагадувати, але СНІД зростає в Україні навіть швидше ніж в Африці, відверто - найшвидші темпи розповсюдження СНІДу в світі в Україні (данні ООН).
> Кондоми та одноразові голки, як це Вам не смішно, як Ви не станете "переться" з цього, вповільнюють росповсюдження СНІДу.
> Не забувайте, що кучмаїнці ще намагаються пропертися будь-якими шляхами в інші країни (часто з невиліковною формою туберкульоза та СНІДом).
2003.03.22 | Горпина Пінчук
Про цю СНІД-небезпеку треба трубити
Я й сама переконалася, що незважаючі нап численні міжнародні гранти та пащекування про небезпеку СНІДУ, реальної роботи у цьому напрямі в Україні не ведеться. Хоч би патріоти якісь узялися за цю справу чи що, інакше будемо тут пащекувати про історію, мову, а Україна перетвориться тим часом на пустелю. Я свого часу писала скарги до Києва про застосування незахищених, неодноразових пік, якими роблять так звані пєрке, беруть кров на аналізи. По науковому ці шпичаки називаються скарифікатори. І хоча на ринку України є імпортні одноразові скарифікатори, загонуті окремо, та все ж їх і досі недостатньо, а використовують десятирічної давнини, та можливо неодноразово. Інструкції з взяття крові на аналізи та інші дії з цими скарифікаторами, як і іншими медичними інструментами не мінялися з радянсбких часів, хоча тоді, коли вони приймалися, не було і СНІДУ. Було б гарно, якьи Ви, як чесний журналіст, не ходили по тих збіговиськах та не їли піци, а вивчили цю проблему та опублікували низку статей, нехай навіть у Інтернеті.2003.03.22 | Боровик
Re: Про цю СНІД-небезпеку треба трубити
Ця проблема була піднята всього кілька разів, найсерйозніше питання було поставлено Івасюком, який нічого не може зробити.Ця проблема серйозно піднімається спеціалістами в даній області.
Відносно трубіння, то треба тільки донести до населення, що коли пацієнту кажуть, що в нього немає СНІДу, то це не факт. Коли пацієнту кажуть, що йому збираються влити кров, то пацієнт має знати, що цю кров ніхто не перевіряв так як це має бути, і кожен донор, що має СНІД проходить за аналізом як здоровий. Про це мають знати і пам*ятати всі.
2003.03.22 | Горпина Пінчук
В мене самої колись було таке зараження
через перелиту кров - гепатіт В та можливо ще якісь хвороби. Навіть пухлина кістки з'явилася, доброякісна. Видалили, давно це було. І тоді і зараз мабуть кров для переливання беруть у різних п'яничок, які з одного боку наче рятують, а з іншого, нагороджують букетом хвороб. Краще мабуть фізрозчину переливати, якщо це вже не дуже критично.А хто такий Івасюк? Цікаво буде знати. І хто ставить проблеми, зокрема про скарифікатори. Я писала до Міністерства охорони здоров'я, головної санепідстанції. За скаргою мене запргосили перевірити роботу лікарні і мені як на екскурсії показали усю підноготню, носили документи та інше, правда кофе не налили. Так вони виправдовувалися тим, що нема де ті одноразові скарифікатори купити, вони користуються ще радянськими, у великих пачках, але їй богу, викидують. А куди викидують, це ще питання, їх же треба утілізувати, як і одноразові шприци. Збирати їх, відмічати у журналі кожну одиницю. Навіть у цих застарілих інструкціях бачите було щось розумне. Та воно ж не виконується.
2003.03.22 | Боровик
Re: В мене самої колись було таке зараження
Я не знаю хто він зараз, але в минулому він був головою Національного Комітету по боротьбі з наркоманією та СНІДом, потім був медекспертом спецкомісії по справі Гонгадзе, питав політичного притулку в Англії, повернувся в Україну...Також треба цікавитись у академіка Национальної Академії Наук і Медичної Академії Наук України, координатора "антиснідовської" тематики в системі НАНУ Сергія Комісаренка.
2003.03.25 | Чучхе
Ще про СНІД (якщо вже зайшла мова)
Я не піддаю сумніву фінансову та військову могутність Европи та Америки. Однак я дописував не про те.Просто СНІД не буде подоланий поки питання боротьби з ним буде знаходитися у віданні не фахівців-медиків, а бюрократів.
Ця з дозволу сказати "боротьба зі СНІДом" на ктшталт брошурок "Ідеш у звільнення - візьми з собою презерватив" це зла пародія на совдепівську боротьбу з пиятством, вибачте.
2003.03.24 | Чучхе
Re: Чому iронiчно? Може не розумієте до кінця.
Augusto пише:> Мені незручно нагадувати, але СНІД зростає в Україні навіть швидше ніж в Африці, відверто - найшвидші темпи розповсюдження СНІДу в світі в Україні (данні ООН
в такому разі на описаній мною прес-конференції європейці займались ПРОФАНАЦІЄЮ боротьби проти СНІДу
2003.03.24 | Augusto
А як виглядає "непрофанація"?
Ніхто з кучмаїнців не слухав, а з тупою посмішкою жерли з плямканням піцу (закуплену на гроші, які на Заході студенти збирають на вулиці з небайдужих простих людей, як і цукор та борошно для голодних стариків Кучмаїни).Непрофанацією ІМХО була б заборона входу піцожерців та розвернення компанії на тих, кому ще можна допомогти.
Яка Ваша думка?
>Інші – вітчизняні журналісти, з неймовірно єхидними мордами наминають піццу...
2003.03.25 | Чучхе
От сухоти лікують і без тупих брошурок
Сухоти (чи туберкульоз, як хочете) ще більш загрозлива і така фактично саме невиліковна хвороба, як СНІД. Однак з метою її профілактики та лікування (хоч, кажуть, що туберкульоз вилікувати неможливо) існує мережа спостережливих пунктів, диспансерів, тощо. В цьому плані лікарі вже давно зрозуміли, що брошурками хворобу не подолаєш. Є розроблена система профілактики та лікування сифілісу - хвороби, дуже подібної до СНІДу і так само невиліковної.Однак, СНІД є явищем, характерним для певних менших (не буду уточнювати яких) які замість пропаганди боротьби із СНІДом, пропагують свою статеву орієнтацію.
А їсти піццу на прес-конференціях не в Україні придумали. В країнах, що лежать на заході сонця і в театр з попкорном ходять.
Augusto пише:
> Ніхто з кучмаїнців не слухав, а з тупою посмішкою жерли з плямканням піцу (закуплену на гроші, які на Заході студенти збирають на вулиці з небайдужих простих людей, як і цукор та борошно для голодних стариків Кучмаїни).
> Непрофанацією ІМХО була б заборона входу піцожерців та розвернення компанії на тих, кому ще можна допомогти.
> Яка Ваша думка?
>
> >Інші – вітчизняні журналісти, з неймовірно єхидними мордами наминають піццу...
2003.03.25 | Augusto
Хто Вас цьому навчив?
Чучхе пише:> В країнах, що лежать на заході сонця і в театр з попкорном ходять.
Хто Вас цьому навчив? Це чисти бздури (хоча якщо довго йти на Захід повернешся в Київ).
Xоч як Ви назвете туберкульоз, але завдяки бездумному використанню антiбіотиків, незакінченим курсам лікування, а найголовніше - наявності низки закладів Кучмаїни для поширення хвороби (я не помилився - саме поширенню хвороби в масах), кучмаїнський туберкульоз все ж змогли загнати в такозвану мультiрезистентну форму - він не піддається лікуванню без комплекса дуже дорогих ліків, які недоступні пересічному кучмоїнцю. Таким чином - їжте піццу.
Відносно СНІДу - ніякі діспанцери, ніякі полікліники не зможуть допомогти кучмаїнцям запобігти статевому розповсюдженню хвороби, кондом допоможе, але тут піццожерці граються в "американців як я їх зрозумів", плюс "свята" ненависть латентних гомосексуалістів до "підарасів"...
Непрофесійність, розуміння себе, як пупа землі.... Залишається все ж замислитися про необхідність запрошення таких піццожерців взагалі кудись.
2003.03.26 | Чучхе
Як Захід сприяє розповсюдженню СНІД в Україні
Може Вам невідомо, що в Україні раніше була система масової перевірки на СНІД в тюрмах та серед пацієнтів наркодиспансерів, тобто в принципі серед груп ризику. І ніхто не вважав це порушенням людських прав та свобод. Це європейці розгледіли і в ультимативній формі заборонили обов"язкові аналізи. Під їх тиском ці програми були звернуті і тепер безліч народу навіть не знають, що вони хворі.А нашим чиновникам від медицини це й на руку: на папірцях кількість інфікованих зменшилась в 2-3 рази! (можете самі порівняти статистику)
2003.03.26 | Augusto
Звичайно, це Захід все зробив. В ультимативній формі.
Це мабуть який-то жарт був, якого ви не розумієте, як ото танці кучмаїнських солдатів - бо "на Заході так танцюють" (в мене є теорія, що кучмаїнські командири просто бачили відеокліп "Віллідж Піпл").2003.04.02 | Чучхе
Ні. В формі трейнінгів (-)
2003.03.22 | юрко
Re: чому я так іронічно ставлюсь до Заходу
як припускаєте, що всі на Заході такі, з якими стикаєтесь на тих конференціях, то лише згадайте про сучасну зброю Америки і побачите, що не все вже таке дебільне, як сприймаєте. Також, згадайте, що дебіли не можуть створити ні фінансової системи, ні економіки сучасного американського рівня. Дебілізм до цього не допустить. Те що бачите, лише показує Вам наскільки різноманітне західне суспільство на відміну від постсовковського, яке є зашорене у вираженні індивідуальності і одноманітне аж до сірості. Тому й виникає у Вас думка, що всі на Заході такі, яких бачите на конференціях, лише тому, що звикли Ви, що люди в суспільстві допасовані до якогось одного загальноприйнятного стереотипу, якого понад усе намагаються дотримуватися, бо інакше викличуть сміх собі подібних. І тому у сприйнятті постсовка окремі представники чужих суспільств однозначно відображають західний загал. Звичайно, це помилкове враження, в яке впадають в постсовєцьких країнах, так само, як оцінюють американське суспільство по їх кінофільмах. Таке сприйняття є типове для совка і є однією зі слабих сторін українців, що не дозволяє позбутися старих упереджень і примушує українців перебувати й далі під впливом російсько-совєцьких стереотипів.2003.03.24 | Чучхе
нЕ МИСЛІТЬ ТАК СХЕМАТИЧНО
юрко пише:> як припускаєте, що всі на Заході такі, з якими стикаєтесь на тих конференціях, то лише згадайте про сучасну зброю Америки і побачите, що не все вже таке дебільне, як сприймаєте.
Ви говорите так, наче фінансова могутність США це вже є та вершина, вище якої людство не стрибне. Мені ж здається, що вона багато в чому неефективна і могла б працювати потужніше.
2003.03.23 | Світлана
Re: чому я так іронічно ставлюсь до Заходу
Чучхе, ти повний совдеп. ТИ вихованець комсомолу. Тобто назавжди, ти -камса . Вони американи, - інші. Ти ніколи їх не зрозумієш.НІКОЛИ - ВОНИ ТЕБЕ. ТИ - ніколи ЇХ. Ти народжений лімітою колгоспною.
Ти динозавр віджившої совдепії епохи і каліка цієї епохи. І це НАЗАВЖДИ.
і чим скоріше ти заткнешся. то тим краще для тебе і безумовно для інших.
З та
2003.03.23 | Самбодь Іван
До чого призводить вживання кока-коли.
Яскраво демонструє шановна Світлана. Подивіться в дзеркало, чи не виросли вуха - нормальна людина від цього коричневого напою може перетворитися на Мікі-мауса! Будь обережні! Запивайте горілкою!2003.03.23 | Patriot
Світлано, а Ви вбивця дітей
Те можу заключити з Ваших дописів по Іраку, крім того не слідкуєте за подіями і читаєте тільки американську пропаганду. Крім того бажано мати ще власну думку, а не тільки те що Сі Ен Ен підсовує.2003.03.24 | Болт Болтович
Re: Світлано, а Вас хто зробив?
Ьільш ніж впевнений, що ви уродженка якого-небудь Комсмольська чи Червоноармійська і випускниця дуже совокової школи, але на якомось етапі вам довелося побувати ТАМ, і демократичні західні «батьки» добре вкоротили Вам розуму. Шкода. А з такими хлопцями як Чучхе я завжди готовий порозумітися.2003.03.25 | Чучхе
Сходіть, Світлано, на євротрейнінг з гендерної рівности
Там завжди присутньо багато подібних до вас істеричок2003.03.23 | Andriyko
Аналогії
Як мені деякі ці їхні штучки нагадують розвинену Сову.Хіба що теми інші, у нас більше обговорювали техніку безпеки, ніж безпеку сексу.
І заглибленість методів: у них дисидентів в психушки не садовлять. Але просто дієво ігнорують.
І фокуси всілякі невеселі вони теж намагаються не своїм, а десь зовні показувати.
А вони ніколи не згогадувалися подумати погано про цю подібність?
2003.03.24 | Shooter
Перспективи (вкотре)
Можливо, варто написати великими буквами? Спробую.В УКРАЇНИ Є ДВІ АЛЬТЕРНАТИВИ РОЗВИТКУ: АБО БУТИ ЧАСТИНОЮ ЦИВІЛІЗОВАНОЇ І ЗАМОЖНОЇ ЄРОПИ, АБО ЧАСТИНОЮ ДИКОЇ І БІДНОЇ РОСІЇ.
Визначайтесь, Чучхе.
2003.03.24 | Лейбєдєв-Кумач
Чучхе - совдеп і ліміта?!!!
Свфтлана пише "Чучхе, ти повний совдеп. ТИ вихованець комсомолу. Тобто назавжди, ти -камса . Вони американи, - інші. Ти ніколи їх не зрозумієш.НІКОЛИ - ВОНИ ТЕБЕ. ТИ - ніколи ЇХ. Ти народжений лімітою колгоспною.
Ти динозавр віджившої совдепії епохи і каліка цієї епохи. І це НАЗАВЖДИ."
Ги! СвЄточка. На відмину від абсолютної більшості присутніх тут Чучхе ні лімітою, ні навіть сіном лимиті назвати не вийде аж ніяк. Він киянин фіг знає у якому коліні. Це раз. До тогож с досить давньої родини українських інтелігентів. Де не було кухарок, але були академікі з світовім ім"ям (і зовсім не по профілю марсистсько-лєнінської філософії). В пору, коли ви, СвЄточко, ще носили піонерськк краватку, він був одним із актівістів опозіційного студентського руху. А коли у 1991 ви дивилися по телевізору мультики про спасатєлєй Чіпа и Дейла, Чучхе був на барикадах у Вільнюсі...
Вібачте, але Ви, шановна, агресівно-клінічна дурепа. (До модератора - це не образа - це спроба діагнозу)
2003.03.24 | litovka
Re: Чучхе - совдеп і ліміта?!!!
Лейбєдєв-Кумач пише:Чучхе був на барикадах у Вільнюсі...
Интересно узнать, а не пожалел ли Чучхе об этом? И , доведись повторить , опять ли он встал бы на баррикады? Рад ли он развалу СССР, который и начался с описанного выше события?
Обращаюсь, к Вам, так как мне показалось,что Вы хорошо о Чучхе информированы...
2003.03.24 | Лєйбєдєв-Кумач
Re: Чучхе - совдеп і ліміта?!!!
Ні не жаліє. Я, доречі, теж (у Литві ми разом були). Порада літовскім русскоязічеікам: "За Союзом настальгія - чемодан - вакзал - Рассія"...2003.03.24 | litovka
Re: Чучхе - совдеп і ліміта?!!!
Лєйбєдєв-Кумач пише:> Ні не жаліє. Я, доречі, теж (у Литві ми разом були). Порада літовскім русскоязічеікам: "За Союзом настальгія - чемодан - вакзал - Рассія"...
...если бы дело было только в літовскіх русскоязічеіках....а то ведь ностальгия по СССР и у большинства простого народа коренной национальности...Их куда?
2003.03.25 | Чучхе
Ні. Чучхе ні про що не шкодує
Коли ми були у Вільнюсі, порух народу за незалежність був величезний і я вважаю, що незалежність для Литви безальтернативний шлях розвитку. Інша річ, чи варто міняти Союз радянський на союз Європейський, але це вже хай визначають самі литовці. Я крім Литви попідписувався в юності ще за декілька народів і єдиний висновок, який виніс це по можливості не потрібно пояснювати іншим, як треба жити. Якщо раптом цей допис прочитає Джордж Джорджевич Буш, хай занотує цей мій вислів.2003.03.24 | Лисий
Відповідь (вкотре)
шутер писав:В УКРАЇНИ Є ДВІ АЛЬТЕРНАТИВИ РОЗВИТКУ: АБО БУТИ ЧАСТИНОЮ ЦИВІЛІЗОВАНОЇ І ЗАМОЖНОЇ ЄРОПИ, АБО ЧАСТИНОЮ
ДИКОЇ І БІДНОЇ РОСІЇ.
Визначайтесь, Чучхе.
Спробую відповісти замість Чучхе (до якого, зазначу, відчуваю в цій гілці все більшу симпатію
В України є одна перспектива розвитку: бути заможною і цивілізованою державою, без оглядки на європу або росію (ІМХО варто було б обійтися без епітетів — і там, і там вистачає бідних і багатих)
2003.03.24 | litovka
"без оглядки на європу або росію " Не получится... (-)
2003.03.24 | Лисий
в літвє, может, і нєт...
... шучу, шучу, літву дуже поважаю, але україна дещо інша. тобто більша без оглядки — малося на увазі жити своїм розумом, з професійним урядовим менеджментом, а не з гидкою маріонеткою. а співпрацювати будемо з усіма. якщо це вигідно україні.2003.03.24 | Shooter
Арифметика не знає емоцій
Як і період ґлобалізації.Коли кожна країна (окрім 1,3 млрд Китаю) стає частиною якого-небудь геополітичного утворення.
На наступні 50 років в наших широтах-довготах світ виглядатиме наступним чином: Китай, прокладка між Китаєм і Європою, базована на Росії, і Європа. Україні вибирати - чи вона хоча бути другорядною частиною прокладки, чи частиною Європи.
Щодо бідности/багатости - середній дохід на душу населення сьогодні чинить в Росії 130 євро. В Європі після входження нових 10 країні чинитиме 850-950 євро.
Щодо дикости і цивілізованости - цар Путін, обраний на крові підірваних в будинках росіян і чеченської войнушки - і демкоратичні режими Європи. Котрі і є запорукою її процвітання.
Щодо персональної ксенофобії Чучхе - то йому почастіше потрібно в Європу їздити. За 3-5 поїздок - дивись і вилікується.
2003.03.25 | Роман ShaRP
Безжальний Біцикл Інженера Шутера.
Shooter пише:> Як і період ґлобалізації.
Давайте не будемо *ГЛОБА-ліз-увати*, бо я зара почну кидатися апокаліптичними пророцтвами and/or life in Cyberpunk World (де світом правлять корпорації, а не держави) , -- вся ваша геополітика виглядає не набагато реальнішою, аніж вони. Паче у "наступні 50".
> Коли кожна країна (окрім 1,3 млрд Китаю) стає частиною якого-небудь геополітичного утворення.
Або наступить кінець світу.
> На наступні 50 років в наших широтах-довготах світ виглядатиме наступним чином: Китай, прокладка між Китаєм і Європою, базована на Росії, і Європа. Україні вибирати - чи вона хоча бути другорядною частиною прокладки, чи частиною Європи.
Безжальний розподіляльник ви наш! Чому тоді ви не говорите "б", ДРУГУ частину -- при такому розкладі Європі НАБАГАТО вигідніше "здати" Україну Росії.
Це консервативно, традиційно, "звузить фронт", позбавить багатьох українських проблем та видатків на них. Надто цінних для Європи ресурсів Україна не має, мізки можна викачати і так -- процес давно пішов.
> Щодо бідности/багатости - середній дохід на душу населення сьогодні чинить в Росії 130 євро. В Європі після входження нових 10 країні чинитиме 850-950 євро.
Угу. Як казав циган "Ото впіймав би оцього зайця, та ще двох, то не вистачало б тільки трьох до п*яти".
> Щодо дикости і цивілізованости - цар Путін, обраний на крові підірваних в будинках росіян і чеченської войнушки - і демкоратичні режими Європи. Котрі і є запорукою її процвітання.
Демократичні режими Європи у історії не раз падали, даруйте, рака, перед диктатурою, від якої їх коли звільняли, коли "звільняли" то Цар Іван, то Дядечко Сем. І плакало тоді процвітання.
Зараз вони сваряться з дядечком Семом, ще у них є проблеми з сепаратизмом, тероризмом, нелегальною міграцією, народжуваністю, корупцією, і так далі.
І ви, Шутере, вірите, що ми їм треба? На біса? Вони (майже) завжди обходилися без нас.
Тож не вигадуйте велосипеда. Перш ніж кудись "прийматися" ЗАВЖДИ треба наводити порядок у себе та для себе. А з порядком у себе можна і самим нормально жити.
2003.03.25 | Адвокат ...
Поясніть, будьте ласкаві:
Роман ShaRP пише:> Демократичні режими Європи у історії не раз падали, даруйте, рака, перед диктатурою, від якої їх коли звільняли, коли "звільняли" то Цар Іван, то Дядечко Сем. І плакало тоді процвітання.
Коли і який демократичний европейський режим звільнив, і від чиєї диктатури,-- Цар Іван?
Ну дуже цікаво!!!
2003.03.25 | Роман ShaRP
Бурбонів від диктатури Наполеона :))) (-)
2003.03.25 | Shooter
Романе, якщо наступного разу будете мати...
...щось сказати по суті - радо Вас вислухаю.2003.03.26 | Роман ShaRP
Аналогічно.
Пане Шюткере, тільки блєдналіций бандероєвропеєць може передбачати розвиток світу на 50 років уперед (згадайте, що було 50 років тому, і відчуйте різницю).Мораля: не вигадуйте Безжального БІцикла.
2003.03.25 | Чучхе
А таки так
Не через те, що Лисий заявив про симпатію до мене, а токмо заради істини. Україна лежить між Європою та Азією (НБ Шутеру: в Азії є не тільки Росія, як не вірите мені - подивіться атлас) і має користатись з цього, по можливості ні до кого не пристаючи. Приставати до якогось із нині діючих блоків - це брати на себе певні зобов"язання і обмеження, які накладає цей блок. Навіщо? Навіщо нам, наприклад, встрявати в якісь війни? Хай-тех будемо купувати в Європі, а ширвжиток в Китаї і у нас буде збалансована буферна економіка.З повагою,
дрімучий азіят Чучхе
Лисий пише:
> шутер писав:
>
> В УКРАЇНИ Є ДВІ АЛЬТЕРНАТИВИ РОЗВИТКУ: АБО БУТИ ЧАСТИНОЮ ЦИВІЛІЗОВАНОЇ І ЗАМОЖНОЇ ЄРОПИ, АБО ЧАСТИНОЮ
> ДИКОЇ І БІДНОЇ РОСІЇ.
>
> Визначайтесь, Чучхе.
>
> Спробую відповісти замість Чучхе (до якого, зазначу, відчуваю в цій гілці все більшу симпатію
> В України є одна перспектива розвитку: бути заможною і цивілізованою державою, без оглядки на європу або росію (ІМХО варто було б обійтися без епітетів — і там, і там вистачає бідних і багатих)
2003.03.25 | Роман ShaRP
WOW.
Чучхе пише:> Не через те, що Лисий заявив про симпатію до мене, а токмо заради істини. Україна лежить між Європою та Азією (НБ Шутеру: в Азії є не тільки Росія, як не вірите мені - подивіться атлас)
Wow! Непогано також було б глянути в історичний атлас.
> і має користатись з цього, по можливості ні до кого не пристаючи. Приставати до якогось із нині діючих блоків - це брати на себе певні зобов"язання і обмеження, які накладає цей блок. Навіщо? Навіщо нам, наприклад, встрявати в якісь війни? Хай-тех будемо купувати в Європі, а ширвжиток в Китаї і у нас буде збалансована буферна економіка.
Приблизно так. "Що таке нейтралітет? Це коли Ахамбек тягне ковдру на себе, Мухамбек на себе, а я посередині і мені тепло.
> З повагою,
> дрімучий азіят Чучхе
Додам від себе: у України є перспектива -- або взятися за СВОЮ(Ї) ГОЛОВУ(И), або годувати чужі. Бажано таки перше.
І щоб своя на плечах голова -- була не тою, яка низько кланяється -- а конкретний напрямок світу в даному разі не так вже й важливий.
©волоцюга (міжєвроазійский) Роман ShaRP
2003.03.25 | Нестор Мазепа
Складні проблеми зазвичай мають простий і блискучий хибний
розв'язок.Чучхе пише:
> Хай-тех будемо купувати в Європі, а ширвжиток в Китаї і у нас буде збалансована буферна економіка.
>
> З повагою,
> дрімучий азіят Чучхе
Тоді виникає питання: що ж купуватимуть у нас, щоб ми могли купувати хайтек у Европі, а ширвжиток у Китаї? Залишається лише сировина й харчі. То я Вам відкрию секрет: саме таку "золоту середину за Чучхе" ми й маємо зараз. Як то Ви не завважили справдження Ваших мрій?
2003.03.25 | Shooter
Читайте Нестора
Прокладка, шановний Чучхе, служить для того, щоб в неї зливати екскременти та інший непотріб, а потім викинути.Кучмаїна і є найкращим прикладом "буферної" держави. Якщо вона Вам подобається - я можу Вам лише поспівчувати.
А в Європу з'їздіть кілька разів. Гляди - і виклікується Ваша ксенофобія.
P.S. Не буду згадувати очевидне і для Вас - перспективи України як частини європейської демократичної системи і європейської ринкової економіки в n разів кращі, ніж перспективи України - буферної держави.
Цікаво тільки - чому Вам так подобається сперечатися з очевидним? Азійська впертість?
Чучхе пише:
> Не через те, що Лисий заявив про симпатію до мене, а токмо заради істини. Україна лежить між Європою та Азією (НБ Шутеру: в Азії є не тільки Росія, як не вірите мені - подивіться атлас) і має користатись з цього, по можливості ні до кого не пристаючи. Приставати до якогось із нині діючих блоків - це брати на себе певні зобов"язання і обмеження, які накладає цей блок. Навіщо? Навіщо нам, наприклад, встрявати в якісь війни? Хай-тех будемо купувати в Європі, а ширвжиток в Китаї і у нас буде збалансована буферна економіка.
>
> З повагою,
> дрімучий азіят Чучхе
> > шутер писав:
> >
> > В УКРАЇНИ Є ДВІ АЛЬТЕРНАТИВИ РОЗВИТКУ: АБО БУТИ ЧАСТИНОЮ ЦИВІЛІЗОВАНОЇ І ЗАМОЖНОЇ ЄРОПИ, АБО ЧАСТИНОЮ
> > ДИКОЇ І БІДНОЇ РОСІЇ.
> >
> > Визначайтесь, Чучхе.
> >
2003.03.26 | Роман ShaRP
Бежзальний Біцкл strikes again
Шюткере, ну от скажіть,НАФІГА ми треба Європі?
А тоді вже грузіть про то, як там добре.
2003.03.24 | vld
Re: чому я так іронічно ставлюсь до Заходу
chuchhe,ya zhyvu na zahodi i mozhu legko zrozumity, chomu vony tak stavlaitsia do vas (nas, ya vvazhayu sebe Ukrainzem, nezvazhayuchy na PMP).
tomu, scho vy chasto spravliaete na nyh vrazhennia povnyh papuasiv. i vony vidpovidno ponyzhuyut planku do togo rivnia, yakyi im zdaetsia ADEKVATNYM audytorii.
chym same (naibilsh harakterne):
(1) neuminniam vygliadaty dorechno do sytuazii. vid Ukrainskyh zhurnalistiv nihto ne ochikue dilovyh kostiumiv za 1000 dolariv, yak u Dan Rather. Ale pryity na press-conference do posolstva u svetri i slacks - ze dlia zyvilizovanogo svitu DYKIST. nazhal, typova v sovdepii.
(2) nechesanistiu: bad hair - (typova oznaka slov'yanstva) duzhe znevazhaetsia v anglomovnomu sviti
(3) nemytistiu - v zyviliyovanomu sviti dush beryut KOZHNOGO dnia. inakshe - "aromat" potu, peremishanogo (u zhinok) z parfumamy za 0.5 m vid spivbesidnyka...
(4) vidsutnist adekvatnogo English. Angliysku na zahodi ne znayut TILKY lumpeny. skazhimo, budivelnyky, prybyralnyky. nayavnoist vyschoi osvity i nalezhnist do intelektualnoi professii (napr, zhyrnalist), pidrozumivae, scho ludyna VILNO rozmovliaye movoyu mizhnarodnogo spilkuvannia. yakscho ze ne tak, riven krainy spryimaetsia yak DUZHE NYZKYI.
(5) nevminnia legko, nevymusheno i druzhelubno povodytysia v pobutovyh sytuaziyah (socializing), sovkova NAPRUZHENIST I POHMURIST.
(6) nemotyvovano-agresyvna manera zadavaty pytannia (bilshe z metoyu doshkulyty, nizh diznatysia schos zikave). takozh demonstrazia vyrazu "ya i tak vse znayu, scho vy tam skazhete" na face. ne znayu chomu, ale zia idiotska manera Rosiyskogo TV nabula velykoi populiarnosti u Ukrainziv...
I bagato inshogo...
P.S., no offense meant, ya prosto po druzhniomu pidkazuyu. bo samomu bolyt.
2003.03.24 | Navigator
Тампексами давно користуемось?
Людей вашого розвитку на Заходi вiдсоткiв 10, на Украiнi - 3, в свiтi - 1. Майте шану до демонстраторiв, що заiзжають в Украiну проiздом в Африку.Тампексами давно користуемось?
2003.03.24 | Хома Брут
Іронічно: це "+" чи "-" для Заходу?
НМД - це плюс і для Вас, і для "Заходу" (могли б ставитись, наприклад, з острахом, презирством, захлинаючись піною і т.ін.).А от мінусум мені здається те, що Ви не ставитесь іронічно також і до власних рефлексій. Про це захисники "Заходу" в цій гілці власне і пишуть! Інсінуюють, що досвід спілкування з "Заходом", на якому базується Ваш допис, виглядає занадто вже поверхневим.
Може вони власний досвід мають? Не в плані загальних думок, а в плані конкретних випадків. Коліться, панове знавці
2003.03.25 | Stepan Salo
Як ви тут всі дивно розщебеталися....
... порівнюючи проекцію своїх комплексів на частину всесвіту під назвою Америка с проекцією своїх комплексів на частину всесвіту під назвою Україна.Особливо цікаво читати опуси товаришів, які ніколи в Америці не були та з англійської мови знають тільки "макдональдз", "мікімаус" та "кокакола". Як пряма проекція їх однодумців з Америки що знають тільки "водка", "матрешка" та "балалайка".
2003.03.26 | Самбодь Іван
Щось ви умнічаєте... Розжуйте
для тих хто не був у Америці й не знає американської мови.2003.03.27 | Тінь
Re: чому я так іронічно ставлюсь до Заходу
"В силу обставин я маю два-три-чотири рази на тиждень відвідбувати в усіляких західних фундаціях та дипломатичних представництвах на усіляких прес-ланчах, кофе-брейках, тренінгах і подібній їм „лабуді”. "А Ви не бувайте. Вас же ныхто насильно туди не тягне.
До речі, це вже тенденція, однако: ходити на різного роду західні імпрези, їсти там надурняка піццу, а потім у кулуарах лаяти тупих америкосів.
Не ходіть. Не вживайте кока-колу, піццу та попкорн. Не дивіться американське кіно. Вам відразу полегшає.
А висновок з цього ось який. Якщо у нас всі такі супер розумні, то якого біса ми сидимо у глибокій...? Далі продовжувати?
2003.04.02 | СACTUS
Re:Чому Захід так іронічно ставиться до України?