Амeриканцi лишили Басру бeз води i начиняють бомби ураном
03/23/2003 | Franko
Джeрeла: про воду - "Мiжнародна Амнiстiя", про уран - iранськe агeнство.
http://www2.pravda.com.ua/archive/2003/march/21/iraq2.shtml
версiя для друку
США ? Британ?я порушують правила в?йни. Але просуваються
до Багдада
ввв.ПРАВДА.цом.уа , 23.03.2003, ОНОВЛЮ?ТЬСЯ
Про початок в?йни читайте тут
США ? Британ?я порушують правила в?йни
Правозахисн? орган?зац?? звинувачують США ? Великобритан?ю
в порушенн? правил ведення в?йни.
Як пов?домив Р?А "Новости" представник правозахисно?
орган?зац?? "М?жнародна амн?ст?я", американськ? й
британськ? в?йська захопили обь?кти водо- ?
електропостачання б?ля Басри ? припинили подачу води й
електроенерг?? в м?сто.
Ц? д?? американц?в ? британц?в ? грубим порушенням
Женевсько? конвенц?? - в?йськов? "не мають права
використовувати так? методи для психолог?чного тиску на
мирне населення", п?дкреслив представник правозахисно?
орган?зац??.
Цив?льне населення, нагадав в?н, не може бути обь?ктом д?й
п?д час в?йськових конфл?кт?в, так само як ? обь?кти
житт?забезпечення
Р?А "Новости"
США ? Британ?я використовують у бомбах уран
Збройн? формування США ? Великобритан?? використовують в
?раку снаряди з урановою начинкою. Про це пов?домило
?ранське агентство ?РНА.
Воно також пов?домля? про важк? бо? в п?вденному ?ракському
м?ст? Басра. На думку в?йськових спостер?гач?в, формування
США ? Великобритан?? вживають заход?в ?з взяття Басри в
к?льце.
http://www2.pravda.com.ua/archive/2003/march/21/iraq2.shtml
версiя для друку
США ? Британ?я порушують правила в?йни. Але просуваються
до Багдада
ввв.ПРАВДА.цом.уа , 23.03.2003, ОНОВЛЮ?ТЬСЯ
Про початок в?йни читайте тут
США ? Британ?я порушують правила в?йни
Правозахисн? орган?зац?? звинувачують США ? Великобритан?ю
в порушенн? правил ведення в?йни.
Як пов?домив Р?А "Новости" представник правозахисно?
орган?зац?? "М?жнародна амн?ст?я", американськ? й
британськ? в?йська захопили обь?кти водо- ?
електропостачання б?ля Басри ? припинили подачу води й
електроенерг?? в м?сто.
Ц? д?? американц?в ? британц?в ? грубим порушенням
Женевсько? конвенц?? - в?йськов? "не мають права
використовувати так? методи для психолог?чного тиску на
мирне населення", п?дкреслив представник правозахисно?
орган?зац??.
Цив?льне населення, нагадав в?н, не може бути обь?ктом д?й
п?д час в?йськових конфл?кт?в, так само як ? обь?кти
житт?забезпечення
Р?А "Новости"
США ? Британ?я використовують у бомбах уран
Збройн? формування США ? Великобритан?? використовують в
?раку снаряди з урановою начинкою. Про це пов?домило
?ранське агентство ?РНА.
Воно також пов?домля? про важк? бо? в п?вденному ?ракському
м?ст? Басра. На думку в?йськових спостер?гач?в, формування
США ? Великобритан?? вживають заход?в ?з взяття Басри в
к?льце.
Відповіді
2003.03.23 | Горпина Пінчук
Проти диктаторів усі засоби пасують!
от тільки скільки їх там у Іраку тих диктаторів. У Басрі точно штук надцять є!2003.03.23 | tmp
:) (-)
2003.03.23 | AST
Мочити Саддама у сортирах! (-)
2003.03.23 | Адвокат ...
Запропонуйте ту розривку
"великому маґістрові сартірноґо мачєнія" Пу-цзи-нові.2003.03.23 | AST
Всі війни однакові.
Їх розв*язують політики, прикриваючись "високими державними інтересами" а страждає мирне населення.Путін лише висловився більш відверто, натуралістично та влучно ніж Буш.
2003.03.23 | Englishman
Я вам вже колись нагадував про аналогію (+)
війни в Іраку зі штурмом на Дубровці. Куди подівся ваш праведний гнів з приводу вбивства невинних людей, Адвокате?2003.03.23 | Гура
100% (-)
2003.03.23 | Адвокат ...
Шановний пане!
Ви зплутали се у трьох особах: Пу-цзін-ові, Гусейнові та Бушеві. Та,-- якось,-- забули, що лише перші двоє з трьох є фахівцями з застосування бойових отруйних речовин щодо власних співгроммад'ян.І лише Буш воює з зовнішнім ворогом. А Саддам з Вованом,-- преферують "мочити своїх", себто,-- "ворогів унутрішніх" ( один,-- чеченців, інший,-- курдів ).
2003.03.24 | Englishman
Нічого я не наплутав.
Не викручуйтесь. І Путін, і Буш, за їх власною риторікою захищають "свабоду і демократію", вбиваючи людей (як своїх, так і чужих). І якщо останній це робить у набагато більших масштабах, та ще й у формі непровованої атаки на іноземну країну, невже це робить його кращим за Путіна?2003.03.24 | Адвокат ...
Звичайно,-- робить!
Я не зрозумів до пуття, що означає "непровованої атаки". Думаю,-- що сь не добре. Одначе Буш у такий спосіб обстоює інтереси та безпеку власної країни.А от захищати свою країну шляхом винищування частини її громад'ян,-- то вже мені принаймні,-- нагадує совок, а не "свободу та демократію".
Englishman пише:
> Не викручуйтесь. І Путін, і Буш, за їх власною риторікою захищають "свабоду і демократію", вбиваючи людей (як своїх, так і чужих). І якщо останній це робить у набагато більших масштабах, та ще й у формі непровованої атаки на іноземну країну, невже це робить його кращим за Путіна?
2003.03.24 | Englishman
"непровокованої" (-)
2003.03.24 | Englishman
Зрозуміло.
Коли Путін, за порадою Жиріновського, є*аньот атомною бомбою по Тбілісі (де нібито пригріто терористів- ворогів Росії), він перестане бути совком і автоматично перетвориться на демократичного та волелюбного захисника національних інтересів а-ля Буш.Перепрошую за саркастичний стиль, але інакше неможливо.
2003.03.24 | Адвокат ...
Добре, що Ви самі розумієте "вартість" власної анальоґії. (-)
2003.03.24 | Englishman
Шкода, що ви не бажаєте розуміти очевидного (-)
2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Re: Мочити Саддама у сортирах!
Шановний АСТенизіторе,Ваш коментар особливо цінний, бо ж Ви є неперевершеним експертом по сортирних справах і засраних диктаторах, чи не так?
2003.03.23 | Гура
Во-во! Буш=Путин=Саддам (-)
2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Гурова арихметика (за Орвелем): 2 + 2 = 5! (-)
2003.03.23 | Адвокат ...
Помиляєте се, шановний!
Буш не мордує і не знищує співгромад'ян. Я розумію Ваш патос, однак не варто пересмикувати.2003.03.23 | Ромуальдыч
А интересно, когда США начнут избавлять Украину от Кучмы,
что они нам выключат? Воду, возьмут в осаду города лишая еды и электричества? И начнут бомбить украинцев с надеждой, что хоть какая то бомба попадет лично в Кучму?2003.03.23 | Адвокат ...
Після Вас, шановний, після Вас. ( - )
2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Вони вже почали вибіркові відключення
От, наприклад, Ромуальдічу, мозкопостачання геть відключили.2003.03.23 | Трутень, об'ївший мертвих бджіл, що гудуть
Щось бджіли зарізкі сьогодня
Може все таки з'їли чогось2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Так.
Трутень, об'ївший мертвих бджіл, що гудуть пише:> Може все таки з'їли чогось
Не з'їли, але тільки посмакувили кусень жирного українського совкізьму. Добре хоч не відкусили, а мерщій відпльовуватися.
Хк-тьфу!
Яка рідкісна гидота - ментальність деяких українців.
2003.03.23 | Franko
Ги :-)
Яка рiдкiсна гидота - така любов до чужоi краiни, яка доходить до того, що нeма нiчого кращого вiд АмeрикиВiльнодум: (...) Зараз цим кращим ? Америка! Н?чого кращого в св?т? НЕМА! (http://maidan.org.ua/n/free/1048268779 )
МБЗ: В?льнодуме, п?дтриму?мо Вашу точку зору на 100%! (-) (http://maidan.org.ua/n/free/1048348537)
А я думав, ви - украiнськi бджоли
2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Гм-м!
Franko пише:> А я думав, ви - украiнськi бджоли
Серед бджіл національностей немає. Але всі бджоли дружно ненавидать москалів. Це ми вам авторитетно кажемо.
Доречі, спочатку ми думали, що Франко - це український письменник, потім - іспанський диктатор, а тепер з"ясували - ... совіцький совок!
Хк-тьфу!
2003.03.23 | Трутень, об'ївший гудучих мертвих бджіл
Замолодий він для совка
Це ми з Вами знаємо цю бджолятню. А вони вже у Кучмівському вулику зростали2003.03.23 | AST
Цікаво що у Кучми точно є зброя масового знищення
Це фактор "про". Але в Україні немає нафти - це "контра". Відтак фантазія Ромуальдича виглядає малореалістичною.Але те, що різні заокеанськи Бджоли залюбки поспостерігали б за крапковим бомбуванням Бушем Київа - 100%.
2003.03.23 | Адвокат ...
Не раціонально! Нащо переконувати "у Ваш спосіб"
Паскуаля, якщо можна у конвенційний спосіб переконати ту ж К. Райс.Чи Вас "на гомо протягло канкретна"?
2003.03.23 | AST
Re: Не раціонально! Нащо переконувати "у Ваш спосіб"
Адвокат ... пише:> Паскуаля, якщо можна у конвенційний спосіб переконати ту ж К. Райс.
Нє, треба спочатку переконати Паскуаля. Цей дядько в них головний експерт по Україні. Без нього не вийде. Абсолютно серйозно.
>
> Чи Вас "на гомо протягло канкретна"?
Це все від Бджол.
2003.03.23 | Адвокат ...
Ви абсолютно певні, що гамериканці без
Паскуаля "ні за холодну воду" щодо України?Адже це дуже не обачно з їхнього боку! Бо його могли зпортити кляті ку-чма-ки, корумпувати, тощо.
Або Ви дуже не любите гамериканців,-- аж до заперечення широко знаних законів керування б'юрокративними інституціями, або,-- перепрошую,-- "не у матеріялі", "поза контекстом".
2003.03.23 | AST
Я люблю гамериканців
Чому ж мені їх не любити коли вони мені врятували свого часу життя?Але американців є багато і вони дуже різні. Паскуаль не відноситься на мій погляд до людей, які симпатизують Україні.
Натомість зв*язка Паскуаль-Пайфер має вирішальний вплив на формування політики США щодо України принаймні з 94-го року. Наслідки їх плідної діяльності можете бачити на прикладі сучасного стану американо-українських взаємин.
2003.03.23 | Адвокат ...
Ну от Ви й зізнали сь...
що Паскуаль в гамериканців,-- не єдиний, хто визначає політику Стейтів щодо України.Подумаєте більше,-- згадаєте ще декого сь.
2003.03.23 | Ромуальдыч
Сегодня "кровь мира" - нефть, завтра - пресная вода,
мало ли что может понадобиться бушам и бошам, не зарекайтесь.2003.03.23 | Горпина Пінчук
Влучно, тільки
чи є вона в Україні? І скільки?2003.03.23 | Ромуальдыч
Есть, и очень много, в том числе и минеральной, а Карпатах (-)
2003.03.23 | Адвокат ...
А німці ж Вам чим завинили?
Вони ж,-- проти Буша, проти війни.Попийте водички, поки вона ще є. Ато прийдуть "злії ганси"...
2003.03.23 | Трутень, об'ївший гудучих мертвих бджіл
Тут ще ж..., даруйте євреїв треба стерегтися
Стара народна мудрість2003.03.23 | Адвокат ...
БЖСР,-- хворева? ( - )
2003.03.23 | Адвокат ...
Якщо прочитати іракійський месседж більш уважно,
можна зрозуміти, що присутність украйнського батальону РХБЗ може виявити се дуже потрібною.2003.03.23 | Pavlo Z.
Амeриканцi роблять дурню - тепер ісламські терористи матитмуть
вагому підставу для розгортання "війни без правил".2003.03.23 | Адвокат ...
Перепрошую, але терор,-- то війна без правил,
за визначенням.2003.03.23 | Pavlo Z.
Бандити теж грають без правил. Але поліція мусить
грати за правилами. Інакше вона - теж бандит ("ескадрони смерті", "орли Кравченка" тощо).РБ ООН, її постійні члени і в першу чергу США - міжнародна поліція. Не можна ставати на один щабель з терористами - це аксіома, і накше наш світ стане дурдомом.
2003.03.23 | Адвокат ...
Варто розріжняти ситуації.
Військової операції та поліційної.Поки що ми із Вами спостерігаємо за військовою операцією.
2003.03.23 | Pavlo Z.
І поліцейські і військові операції в ЦИВІЛІЗОВАНОМУ світі мають
одну спільну, фундаментально важливу рису: вони здійснюються на підставі права. Верховенство права - це та цінність, за торжество якої США боролися останні півстоліття. Відмовляючися від цього принципу вони зрівнюють себе з усіма, хто дотепер нехтував ним - від Гітлера і Сталіна до Усами бен Ладена.2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Коли США раніше НЕ робили дурню, ісламськи терористи були чемні?
Шановний Павле З.,Чудове спостереження з Вашого боку! От раніше дійсно як гарно було. Візміть наприклад 11-е вересня. Американці дурню не робили й ісламські терористи НЕ мали ВАГОМОЇ підстави для розгортання "війни без правил".
Згідно з Вашою логікою:
1. Терористи раніше вели "війну за правилами"?
2. Терористам НЕОБХІДНО мати вагому підставу для розгортання "війни без правил"?
Pavlo Z. пише:
> Re: Амeриканцi роблять дурню - тепер ісламські терористи матитмуть вагому підставу для розгортання "війни без правил".
2003.03.23 | Pavlo Z.
Не перекручуйте. Терористи за визначенням не ведуть
"війну за правилами", як і будь-які бандити-кримінальники. Але легітимно обрана влада в ЦИВІЛІЗОВАНИХ країнах має діяти відповідно до закону - і тільки це може підрубати коріння тероризму, не дасть йому можливості і підстав для рекрутування нових камікадзе.2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Гаразд. А до чого тоді Ваші попередні висловлювання?(-)
2003.03.23 | Pavlo Z.
саме до цього: Закон (навіть паганий) мусить бути законом.
2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Так. Але який саме закон Ви вважаєте паганим? (-)
2003.03.23 | Pavlo Z.
Намагаєтеся втягти в софістику? Ви дійсно не розумієте, чи
просто ні про що говорити? Якщо друге - не зі мною. Якщо перше - ставте конкретні і логічні питання по темі.2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Ми дійсно не розуміємо про що ж Ви говорите
Що Ви мали на увазі у своєму дописі:Амeриканцi роблять дурню - тепер ісламські терористи матитмуть
http://maidan.org.ua/n/free/1048435688
вагому підставу для розгортання "війни без правил".
2003.03.23 | Pavlo Z.
США завжди були вчителем демократії і цінувалися за це. І раптом
всі побачили учителя п'яним, що з матюками пристає до неохайних, на його погляд, учнів...Зараз посланці Аль-Каїди в усьому світі (включно зі США) зможуть в розмові з потенційним прихильником говорити: "Ти бачиш, що вони роблять з мусульманами? Їм закон не писаний - то чому ми маємо з ними розмовляти за буквою закону?"
Створено прецедент, коли наприклад, Росія спокійно введе війська в Грузію "для протидії терористам у Панкіській долині". Далі - скрізь....
Тепер зрозуміло?
2003.03.23 | Мертві Бджоли Загудуть
Ні, шановний. У вас на городі бузина - а в Києві дядько!
Зрозумло, якщо Ви є племінником Кучми!Скажіть хто і що побачив "що вони (США) роблять з мусульманами?"
Що вони роблять з прихильниками режиму Гусейна ми бачали. Що вони НЕ ОТОТОЖНУЮТЬ прихильників режиму Гусейна з мусульманами ми теж чули! Що вони (США, Велика Британія й Австралія) діють на підставі резолюції ООН 1441 ми теж знаємо!
Прецедент для москалів у Панкіській долини США не створювали. Скажіть, шановний Павле, який прецидент США створювали для знищення москалями Грозного, чи застосування москалями хімічної зброї проти цивільних громадян у Москві?
Тепер зрозуміло?
Pavlo Z. пише:
> всі побачили учителя п'яним, що з матюками пристає до неохайних, на його погляд, учнів...
> Зараз посланці Аль-Каїди в усьому світі (включно зі США) зможуть в розмові з потенційним прихильником говорити: "Ти бачиш, що вони роблять з мусульманами? Їм закон не писаний - то чому ми маємо з ними розмовляти за буквою закону?"
> Створено прецедент, коли наприклад, Росія спокійно введе війська в Грузію "для протидії терористам у Панкіській долині". Далі - скрізь....
> Тепер зрозуміло?
2003.03.24 | Pavlo Z.
По-перше, випийте валідолу, або щось іншого заспокійливого
А то складається враження, що у Вас було важке дитинство, коли з ранку до вечора і Ви, і Вас били нещадно. У нас дискусія, а не бійка - поводьте себе відповідно, без проявів піни типу "Зрозумло, якщо Ви є племінником Кучми!"А по-друге, Москву (на відміну від США) ніколи і ніхто (крім хіба що самих мешканців Кремля) не сприймав, як еталон демократії, тому вона ЗАВЖДИ творила дурню.
А по-третє, війна ототожнює всіх. Бомба перед тим, як розірватися, не питає: "А чи тут всі прихильники Гусейна?"