МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

РЕДАГУВАННЯ ЛИСТІВКИ та ПАМ'ЯТКИ ПРОПАГАНДИСТУ ЗАКІНЧЕНЕ.

04/08/2003 | Бегемот Замбезький
Враховані всі зауваження, навіть "філологічні" і другорядні.
Всім, хто прийняв участь у написанні - щиро дякую.
Давайте рахувати, що це все.

Незабаром вивішу переклади на російську. Але цього чекати не
потрібно. Розсилайте!

Відповіді

  • 2003.04.08 | Бегемот Замбезький

    Текст ЛИСТІВКИ - роздавати, розкидувати, розклеювати ...

    ДО ГРОМАДЯН УКРАЇНИ!

    Прийняття змін до Конституції України, запропонованих Президентом
    Кучмою, призведе:

    - до появи реальної можливості продовження його перебування на цій
    посаді до грудня 2007р., тобто ще більш ніж на 3 роки;

    - до розширення його, і так вже всеосяжних, повноважень, на відверто
    диктаторські;

    - до утворення під кримінально-адміністративним тиском, т.зв. Верхньої
    Палати Регіонів; - кишенькового збіговиська "авторитетів" та олігархів;

    - до перетворення сьогоднішньої Верховної Ради на нижню палату, т. зв.
    Державну Раду, без будь-яких реальних повноважень;

    - більш того, Кучма отримає право розпуску цієї Державної Ради;

    При цьому Кучмині "реформи":

    - НЕ забезпечують механізмів для збільшення суспільного багатства і от-
    же не спрямовані на подолання бідності;

    - Не перешкоджають, а навпаки, сприяють тотальній криміналізації дер-
    жавного апарату, перетворенню державної влади на товар;

    - НЕ створюють механізмів реального захисту Ваших громадянських прав;

    - НЕ розширюють права місцевого самоврядування і отже не дають Вам
    важелів для вирішення наболілих проблем комунальної сфери;

    - НЕ створють механізмів контролю над чиновниками, не захищають Вас
    від чиновницького свавілля і не забезпечують можливості впливати на
    діяльність держави.


    Не дамо себе обдурити! Не допустимо диктатури!
    Захистимо свої права і майбутнє своїх дітей!
    Не допустимо ніяких змін до Конституції України діючим
    бандитським режимом!
    Скажемо НІ на черговому референдумі, насаджуваному
    злочинною владою!

    БОРІТЕСЯ -- ПОБОРЕТЕ!

    Група Захисту Демократії при
    Киівському Національному університеті
    ім. Тараса Шевченка.
  • 2003.04.08 | Бегемот Замбезький

    Текст Пам'ятки - тим, хто хоче розібратись,кого женуть агітувати

    ПАМ'ЯТКА ПРОПАГАНДИСТУ

    Президент України, вдруге за короткий строк, намагається внести змі-
    ни до Коституції України. Проект вже поданий на розгляд Верховної
    Ради. Одночасно по всій Україні розгорнута кампанія по підтримці іні-
    ціатив Президента. Викладачі вузів, в примусовому порядку, направля-
    ються в поїздки з метою агітації та пропаганди цих нововведень. Режим
    не розраховує на прийняття цих змін коституційною більшістю Верхов-
    ної Ради і тому знову готує референдум.

    В цій пам'ятці в стислій формі розглядається та роз'яснюється сутність
    проекту Президента України Л.Д. Кучми щодо внесення змін до Кон-
    ституції України.

    Хоча проект заявлений як такий, що зробить владу в Україні більш де-
    мократичною, насправді його затвердження означатиме встановлення
    в Україні системи влади, яка надаватиме найширші повноваження купці
    конкретних корумпованих чиновників і бізнесменів, і яка не матиме ні-
    чого спільного з тим, що сьогодні розуміють під поняттям “демократич-
    ний лад” у світі.

    Прочитайте це, передайте це своєму знайомому, використайте в сво-
    їй пропагандистській роботі, навіть, якщо Вас примусять публічно під-
    тримувати проект Президента, закликаємо Вас в приватних розмовах
    роз'яснити справжній стан речей. Люди Вас зрозуміють і повірять Вам.
    Не забувайте що викладення Вашої власної думки є Вашим правом як
    вільної людини, якого ніхто не може і не має права Вас позбавити.

    Україна в небезпеці, вона може втратити навіть ті незначні досягнен-
    ня на шляху до справедливого суспільства, що ще має. Ваше і Ваших ді-
    тей майбутнє в Ваших руках!

    Л.Д. Кучма пропонує викласти в новій редакції наступні статті:

    "СТАТТЯ 77. Строк повновжень ВРУ становить п'ять років.
    Чергові вибори до ВРУ відбуваються в останню неділю березня п'ятого року
    повноважень ВРУ.
    ........"
    Отже, за задумом Кучми, наступні вибори до ВРУ відбудуться в березні 2007р.

    "СТАТТЯ 71. ... Чергові вибори Президента України, до органів державної влади
    та органів місцевого самоврядування проводяться протягом одного року у такій
    послідовності та у такі строки:
    чергові вибори народних депутатів України - в останню неділю березня;
    чергові вибори депутатів сільської, селищної ... - у другу неділю вересня;
    чергові вибори Президента України - у першу неділю грудня."

    Отже, у разі прийняття пропонованих режимом змін, наступні вибори Прези-
    дента повинні відбутися у грудні 2007р. Правити він почне починаючи лише з
    2008-го року! Зміни до Конституції, очевидно, будуть використані для "обгрунту-
    вання" придворними юристами і підтвердження кишеньковим Конституційним
    судом (половина членів якого призначається Президентом (стаття 94.п.20), а дру-
    га половина Верхньою Палатою Регіонів (стаття 85.п.12.), яка обиратиметься по
    мажоритарному принципу) немовби "правомірності" перебування Кучми на по-
    саді Президента до кінця 2007р. та висунення його кандидатури і на третій термін
    2007-2012рр.
    , оскільки до грудневих виборів 2007 року, він відбуде лише один
    термін, згідно з новими статтями. Парламент буде усунуто від вирішення цих пи-
    тань, оскільки згідно з новою редакцією статті 74: "... Закони та інші рішення,
    прийняті на всеукраїнському референдумі, мають вищу юридичну силу і не потре-
    бують затвердження органами державної влади, посадовими особами."

    Тобто, майже напевне, у разі перемоги на референдумі, Кучма буде правити
    Україною до кінця свого життя, незважаючи на катастрофічні наслідки його прав-
    ління. Так випливає з духу та букви нової редакції Конституції. Ніякі словесні "га-
    рантії" в такому питання серйозно враховуватись не можуть.

    "СТАТТЯ 75. Єдиним органом законодавчої влади в україні є парламент - Верхов-
    на Рада України, яка складється з двох палат - Палати регіонів і Державних зборів.

    СТАТТЯ 76. Конституційний склад Державних зборів - триста народних депутатів
    України, які обираються відповідно до закону на пропорційній основі.
    До Палати регіонів обираються по три представники від АРК, областей, міст
    Києва і Севастополя."

    В цій статті навмисно приховано, яка з цих палат є верхньою, а яка нижньою.
    Але з статті 85.п.1 бачимо, що "до повноважень Палати регіонів належить схва-
    лення законів, прийнятих Державними зборами. Отже, обрана за мажоритарним
    принципом (себто, в умовах кучмократії - на комерційній, клановій основі) верхня
    Палата регіонів тримає в своїх руках єдине реальне повноваження, що буцім-то
    належить, вибраними за (поки що неіснуючим!) пропорційним законом нижніми
    Державним зборами.

    СТАТТІ 85-а та 94-та є вирішальними для розуміння антидемократичної суті за-
    пропоно ваних Л.Д. Кучмою змін. В них:

    1. Президенту надається право призначати (за поданням Прем'єр міністра) міністрів
    внутрішніх справ, надзвичайних ситуацій, закордонних справ, оборони; голів ДПА,
    СБУ, Держкомітету у справах охорони держкордону України, голів місцевих держ-
    адміністрацій, утворювати та ліквідовувати(!) суди, та багато чого ще! Таким чином, під при-
    криттям балачок про демократизацію, Кучма використовуватиме референдум не
    тільки для отримання пожиттєвих повноважень, але і для консервації їх диктаторсь-
    кого змісту. Називаючи президентську посаду посадою "арбітра нації" він на прак-
    тиці матиме повноваження голови військової хунти, безмежно контролюючи осо-
    бисто відданих силовиків.

    2. Всі інші повноваження надаються верхнй Палаті регіонів, зокрема: призначення
    половини складу Коституційного суду та затвердження законів, що прийняті ниж-
    ньою Державною радою - про це вже писалось. Крім того ще 14 повноважень,
    серед них: все що стосується функцій Збройних сил, міліції, СБУ, усі
    кадрові питання, що залишились поза компетенцією Президента: голова рахунко-
    вої палати, Нацбанку, Нацради з телебачення і радіомовлення, надання згоди на
    призначення Президентом (!) генерального прокурора і т.д., і т.п. Навіть призна-
    чення Уповноваженого з прав людини і те належить мажоритарщикам!

    Таким чином, всі найважливіші державні питання де факто буде вирішувати Пре-
    зидент за підтримки регіональної олігархічно-кримінальної верхівки - незалежно
    від результатів пропорційних виборів до нижньої палати. Навіть якщо Ви оберете
    100%-во демократичну Державну Раду, це не матиме реального значення, бо в неї
    нема реальних повноважень і всі її рішення залежатимуть від затвердження прези-
    дентськими сатрапами з Палати регіонів.

    3. Що ж залишили Державним зборам? Аж ЧОТИРИ повноваження. ПЕРШЕ: прий-
    няття законів, крім законів, що віднесені до повноважень спільних засідань обох па-
    лат. (Чи слід казати, що все суттєве, що ще лишилось віднесено до "повноважень
    спільних засідань"? Як то бюджет, регламент, міжнародні договори і т.і.).
    ДРУГЕ: затвердження загальнодержавних програм економічного, науково-технічно-
    го, соціального, ... розвитку, охорони довкілля (навіть охорону здоров'я тим нещас-
    никам не довірили!). ТРЕТЄ: призначення за поданням Президента(!) Прем'єр мі-
    ністра. Якого захоче - такого і буде подавати. Не затвердите - він вас розжене, див.
    статтю 90 нижче. ЧЕТВЕРТЕ: призначення виборів Президента у строки, предбаче-
    ні цією Конституцією (Зауважте, ЦІЄЮ! Бо вона нова і попередня відміняється!).
    Отже, ще раз запитаємо себе: "На яку дату Державна рада повинна буде призначити
    вибори Президента, щоб це було "згідно з ЦІЄЮ Коституцією"? ". Відповідь очевид-
    на і однозначна: на грудень 2007р.! А що, можна не призначити виборів? Ну, та не
    призначайте, вже якось тяжко, але буде Президент і далі правити.

    Ну, і на останнє:
    "СТАТТЯ 90. ... Президент може достроково припинити повноваження Держав-
    них зборів у разі якщо:
    1. протягом одного місяця у палаті не сформовано постійно діючу парламентську
    більшість;
    2. протягом шестидесяти днів після відставки кабміну не сформовано персональ-
    ний склад кабміну, який відповідно до Коституції призначається Державними збо-
    рами;
    3. до 1-го грудні не затверджено держбюджет."

    Ось так, не затвердили Прем'єра, якого згідно статті 94-ї подає Президент, він
    вам "припинить повноваження", тобто розжене. Які у Державної ради залишились
    повноваження? Ніяких! Зверніть увагу - ця стаття не стосується Палати регіонів!
    Збіговисько олігархів буде недоторканою боярською думою. Ще зверніть увагу -
    ким сформована більшість? Як сформовано більшість? Що таке більшість? Ніякої
    більшості нема в Конституції та законах. І взагалі, у правовій державі більшість є то-
    ді коли таке волевиявлення народу. Якщо волевиявлення народу таке, що більшості
    нема - це право народу! Кучма хоче відмовити народу в такому праві. Ще зверніть
    увагу - "якщо не затверджено держбюжет"... І все. А якщо його не буде подано? А
    якщо його буде подано в заздалегідь, навмисно неприйнятному вигляді? Отже - ця
    стаття - універсальний засіб розгону нижньої палати, якщо вона не влаштовуватиме
    Кучму і його опричників.

    ОЦЕ і ВСЕ! ОТАКА ДЕМОКРАТІЯ!

    Кучма чудово знає, що всі хто побачить його пропозиції відразу ж зрозумі-
    ють їх диктаторську спрямованість. Тому він каже: "Прошу вас відокремити обгово-
    рення Конституційної реформи від політичних симпатій і антипатій, у тому числі
    від ставлення особисто до мене. Зараз не час для зведення політичних рахунків
    - мова йде про майбутнє України, а не про долю нинішнього Парламенту, Уряду
    чи Президента."

    Якої ж треба бути низької думки про інтелект українського народу, як потрібно
    зневажати його та його розумові здібності, щоб пропонувати нам забути де і в
    який час ми живемо, хто нами править, і що з нами вже зробило керівництво
    Кучми та його кримінального оточення за два роки його прем'єрства і девять ро-
    ків президенства. Нам пропонують перенестися в думках на місяць і там обгово-
    рювати земні справи.

    Конституція - це чи не єдине, що ми вибороли за ці роки, згадайте, як тяжко во-
    на приймалася. Проблеми України спричинені не поганою Конституцією, а неви-
    конанням її засадничих положень діючою кримінальною владою, яка хоче її до того
    ж змінити. Накінець, зауважте, що запропоновані Кучмою реформи НІЯК не тор-
    каються найсуттєвіших проблем сьогоднення:

    - НЕ забезпечують механізмів для збільшення суспільного багатства, а відтак не
    спрямовані на подолання бідності.

    - Не перешкоджають, а навпаки, сприяють тотальній криміналізації дер-
    жавного апарату, перетворенню державної влади на товар;

    - НЕ створюють механізмів реального захисту Ваших громадянських прав;

    - НЕ розширюють права місцевого самоврядування, а відтак не дають людям додат-
    кових важелів для вирішення наболілих проблем комунальної сфери.

    - НЕ створють механізмів контролю над чиновниками, а відтак не забезпечують мож-
    ливості для народу впливати на діяльність держави.


    НІЯКИХ ЗМІН при цій владі до основного закону України допустити не можна!

    Не дамо себе обдурити! Не допустимо диктатури!
    Захистимо свої права і майбутнє своїх дітей!

    Скажемо НІ змінам до Конституції на черговому референдумі, насаджуваному
    злочинною владою!

    БОРІТЕСЯ -- ПОБОРЕТЕ!

    Група Захисту Демократії при
    Київському Національному
    університеті ім. Тараса Шевченка.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2003.04.08 | Бегемот Замбезький

    Поради та роз'яснення по розсилці.

    Роз'яснення до розсилки.

    1. Листівка розрахована на те - щоб її приклеїти на стіну, дати комусь в руки, розкидати, просто звернути увагу, що Вас хочуть надути, дати привід задуматися, ...

    2. Пам'ятка Пропагандисту розрахова на людей, що:
    а) будуть змушені владою іти/їхати кудись і агітувати за "ініціативи" Президента;
    б) просто людей, що звикли думати за що голосують, але не мають часу самим розібратись;
    г) та й взагалі на кожного, бо ж кожному треба допомогти розібратися.

    3. Мені здається, що їх треба розсилати окремо одна від одної. Не класти в одного листа до купи. Я буду посилати, як вставляючи текст в лист так і атачментом, тому що виникають проблеми к кодіровкою.

    4. На ваш погляд, в якому вигляді краще приготувати атачмент Word, HTML чи щось інше? Я буту приатачувати в себто Word в .doc

    5. ВАЖЛИВО!! Пропоную в кінці листа, під текстом Листівки/Пам'яткивставляти наступнє звернення до адресату:

    Ne xvulujtes! Vasha adresa snajdena poshykovoju mashunoju, vu odun s bagatox
    tusach otrumyvachiv zogo lusta. Pereshlit jogo Vashum snajomum, abo vushlit nam
    dijuchu e-mailu, mu rosishlemo sami. Anonimnist garantyjetsa.

    І те саме крилицею:

    Не хвилюйтесь! Ваша адреса знайдена пошуковою машиною, ви один із багатьох тисяч отримувачів цього листа. Перешліть його Вашим знайомим,або вишліть нам діючі електронні адреси, ми розішлемо самі. Анонімністьгарантується.

    Перекладу обидва документи на РОСІЙСЬКУ і повішу нижче. Самі орієнтуйтесь в які регіони якою мовою слати. Не будьте "патріотами" по дурному! Український текст можна розсилати вже.

    З Богом!
  • 2003.04.09 | Бегемот Замбезький

    Текст ЛИСТОВКИ по русски.

    ГРАЖДАНЕ УКРАИНЫ!

    Принятие изменений к действующей Конституции
    Украины, предложенных Президентом Кучмой, приведет:

    - к появлению возможности продления его пребывания на
    этой должности до декабря 2007г., то есть еще более чем на
    три года;

    - к превращению его, и без того уже беспредельных полномо-
    чий, на откровенно диктаторские;

    - к образованию под криминально-административным давле-
    нием, т.н. Верхней Палаты Регионов, - карманного сборища
    "авторитетов" и олигархов;

    - к превращению сегодняшней Верховной Рады в нижнюю па-
    лату, т.н. Державну Раду, без каких-либо реальных полномочий;

    - более того, Кучма получит право розпуска этой Державной
    Рады.

    При этом Кучмины "реформы":

    - НЕ обеспечивают механизмов для увеличения общественного
    благосостояния и следовательно не направлены на преодоление
    бедности;

    - НЕ препятствуют, а наоборот, способствуют тотальной крими-
    нализации госапарата, превращению государственной власти в
    товар;

    - НЕ создают механизмов реальной защиты Ваших гражданских
    прав;

    - НЕ расширяют права местного самоуправления и следовательно
    не дают Вам рычагов для решения наболевших проблем комму-
    нальной сферы;

    - НЕ создают механизмов контроля над чиновниками, не защища-
    ют Вас от чиновьичего произвола и не обеспечивают возможно-
    сти влиять на деятельность государства.

    Не дадим себя обмануть! Не допустим диктатуры!
    Защитим свои права и будущее своих детей!
    Не допустим никаких изменений Коституции Украины
    действующим бандитским режимом!
    Скажем НЕТ на очередном референдуме, насаждаемом
    злодейской властью!

    НАШЕ ДЕЛО ПРАВОЕ, ПОБЕДА БУДЕТ ЗА НАМИ!

    Группа Защиты Демократии при
    Киевском Национальном университете
    им. Тараса Шевченко.
  • 2003.04.09 | Бегемот Замбезький

    Текст ПАМЯТКИ по русски.

    ПАМЯТКА ПРОПАГАНДИСТУ

    Президент Украины, во второй раз, пытается внести изменения в Кон-
    ституцию Украины. Проект уже представлен в Верховную Раду. Од-
    новременно по всей Украине развернута кампания по поддержке ини-
    циатив Президента. Преподаватели вузов, в принудительном порядке,
    направляются в поездки с целью агитации и пропаганды этих нововве-
    дений. Режим не рассчитывает на принятие этих изменений конститу-
    ционным большинством Верховной Рады и поэтому вновь готовит ре-
    ферендум.

    В этой памятке, в сжатой форме, рассматривается и разьясняется суть
    проекта Президента Украины Л.Д. Кучмы о внесении изменений в Кон-
    ституцию Украины. Хотя проект и заявлен как такой, что сделает власть
    в Украине более демократичной, на самом деле его утверждение будет
    означать становление в Украине системы власти, которая придаст ши-
    рочайшие полномочия кучке конкретных коррумпированных чиновни-
    ков и бизнесменов, и которая не будет иметь ничего общего с тем, что
    сегодня понимают под "демократическим строем" в мире.

    Прочитайте это, предайте это своему знакомому, используйте это в сво-
    ей пропагандистской работе. Даже, если Вас заставят публично поддер-
    живать этот проект, призываем Вас в частных беседах разьяснить на-
    стоящее положение дел. Люди поймут и поверят Вам. Не забывайте, что
    изложение Вашего собственного мнения есть Ваше право, как свобод-
    ного человека, лишить которого Вас никто не может и не имеет права.

    Украина в опасности, она может утратить даже те незначительные дости-
    жения на пути к справедливому обществу, которые у нее еще есть. Ваше
    и Ваших детей будущее в Ваших руках!

    Итак, Л.Д. Кучма предлагает изложить в новой редакции следующие статьи:

    "СТАТЬЯ 77. Строк повновжень ВРУ становить п'ять років.
    Чергові вибори до ВРУ відбуваються в останню неділю березня п'ятого року
    повноважень ВРУ.
    ........"

    Следовательно, по замыслу Кучми, следующие выборы в ВРУ состоятся в
    марте 2007г.

    "СТАТЬЯ 71. ... Чергові вибори Президента України, до органів державної влади
    та органів місцевого самоврядування проводяться протягом одного року у такій
    послідовності та у такі строки:
    чергові вибори народних депутатів України - в останню неділю березня;
    чергові вибори депутатів сільської, селищної ... - у другу неділю вересня;
    чергові вибори Президента України - у першу неділю грудня."


    Следовательно, в случае принятия предлагаемых режимом изменений, сле-
    дующие выбори Президента должны состояться в декабре 2007г. Править он нач-
    нет только начиная с 2008-го года! Изменения в Конституции, очевидно, будут
    использованы придворними юристами для "обоснования" и подтверждения кар-
    манным Конституцилнным судом (половина членов которого назначается Прези-
    дентом (статья 94.п.20), а вторая половина - Верхней Палатой Регионов (статья
    85. п.12.), которая будет избираться по мажоритарному принципу) как бы "право-
    мерности" пребывания Кучмы на должности Президента до конца 2007г. и выд-
    вижения его кандидатуры и на третий срок 2007-2012гг., поскольку до декабрь-
    ских виборов 2007 года, он отбудет лишь один срок, согласно с новым статьями.
    Парламент будет отстранен от решения этих вопросов, поскольку согласно новой
    редакции статьи 74: "... Закони та інші рішення, прийняті на всеукраїнському рефе-
    рендумі, мають вищу юридичну силу і не потребують затвердження органами
    державної влади, посадовими особами."

    То есть, почти наверняка, в случае победы на референдуме, Кучма будет править
    Украиной до конца своих дней, несмотря на катастрофические последствия его
    правления. Так следует из духа и буквы новой редакции Конституции. Никакие
    словесные "гарантии" в таком вопросе серьезно учитываться не могут.

    "СТАТЬЯ 75. Єдиним органом законодавчої влади в україні є парламент - Верхов-
    на Рада України, яка складється з двох палат - Палати регіонів і Державних зборів.

    СТАТЬЯ 76. Конституційний склад Державних зборів - триста народних депутатів
    України, які обираються відповідно до закону на пропорційній основі.
    До Палати регіонів обираються по три представники від АРК, областей, міст
    Києва і Севастополя."

    В этих статьях умышленно скрыто, какая из этих палат является верхней, а какая
    - нижней. Однако, из статьи 85. п.1 видим, что "до повноважень Палати регіонів
    належить схвалення законів, прийнятих Державними зборами." Следовательно,
    избранная по мажоритарному принципу (то есть, в условиях кучмократии - на
    коммерческой, клановой основе) верхняя Палата регионов держит в своих руках
    единственное реальное полномочие, что как-бы принадлежит, избраной по (пока
    еще несуществующему!) пропорциональному закону нижним Державным зборам.

    СТАТЬИ 85-я и 94-я являються определяющими для понимания антидемократи-
    ческой сущности предложенных Кучмой изменений.

    1. Президенту даеться право назначать (по представлению Премьер министра) ми-
    нистров внутрених дел, чрезвычайных ситуаций, иностранных дел, обороны; глав
    ДПА, СБУ, Госкомитета по охране госграницы, глав местных госадминистраций,
    он создает и ликвидирует(!) суды, и много чего еще! Таким образом, под при-
    критием разговоров о демократизации, Кучма будет использовать референдум не
    только для получения пожизненных полномочий, но и для консервации их дик-
    таторского содержания. Называя президентскую должность "посадою арбітра на-
    ції" он на практике будет иметь полномочия главы военной хунты, неограничено
    контролируя лично преданных ему силовиков.

    2. Все остальные полномочия придаются верхней Палате регионов, в частности:
    назначения половины состава Коституционного суда и утверждения законов,
    принятих нижней Державной радой - об этом уже писалось. Кроме того еще
    14 полномочий, среди них: все, что касается функций Вооруженных сил, мили-
    ции, СБУ, все кадровые вопросы, которые остались вне компетенции Президен-
    та: глава счетной палаты, Нацбанка, Нацрады по телевидению и радиовещанию,
    дачи согласия на назначение Президентом (!) генерального прокурора и т.д.,и т.п.
    Даже назначение Уполномоченного по правам человека и то принадлежит ма-
    жоритарщикам!

    Таким образом, все важнейшие государственные вопросы де факто будет решать
    Президент при поддержке региональной олигархически-криминальной верхуш-
    кой - независимо от результатов пропорциональных выборов в нижнюю палату.
    Даже если Вы изберете 100%-но демократические Державные зборы, это не бу-
    дет иметь реального значения, потому что у них нет реальных полномочий и все
    их решения будут зависеть от утверждения президентскими сатрапами с Палаты
    регионов.

    3. Что же остается в ведении Державных зборов? Целых ЧЕТЫРЕ полномочия.
    ПРЕВОЕ: "прийняття законів, крім законів, що віднесені до повноважень спільних
    засідань обох палат". (Следует ли говорить, что все существенное, что еще осталось
    отнесено "до повноважень спільних засідань"? Как то бюджет, регламент, между-
    народные договоры и т.п.). ВТОРОЕ: "затвердження загальнодержавних програм
    економічного, науково-технічного, соціального, ... розвитку, охорони довкілля" (Да-
    же здравохранение не доверили несчастным!). ТРЕТЄ: "призначення за поданням
    Президента(!) Прем'єр міністра." Какого захочет - такого и будет "подавати". Не
    утвердите - он вас разгонит, см. статью 90 ниже. ЧЕТВЕРТОЕ: " призначення ви-
    борів Президента у строки, предбачені цією Конституцією" (Заметьте, ЦІЄЮ! По-
    тому, что она новая и предыдущпя оменяется!). Итак, спросим себя еще раз:
    "На какую дату Державные зборы должны будут назначить виборы Президента,
    чтобы это было "згідно з ЦІЄЮ Коституцією"? ". Ответ очевиден и однозначен: на
    декабрь 2007г.! А что, можно не назначить выборов? Ну, что ж, не назначайте,
    хоть тяжко, но будет Президент и дальше тянуть свою лямку.

    Ну, и под конец:

    "СТАТЬЯ 90. ... Президент може достроково припинити повноваження Держав-
    них зборів у разі якщо:
    1. протягом одного місяця у палаті не сформовано постійно діючу парламентську
    більшість;
    2. протягом шестидесяти днів після відставки кабміну не сформовано персональ-
    ний склад кабміну, який відповідно до Коституції призначається Державними збо-
    рами;
    3. до 1-го грудні не затверджено держбюджет."

    Вот так, не утвердили Премьера, которого согласно статье 94-й представляет
    Президент, он вам "припинить повноваження", то есть по-просту разгонит. Какие
    у Державної зборов остались полномочия? Да никаких! Обратите внимание - эта
    статья не касаеться Палаты регионов! Сборище олигархов будет неприкасаемой
    боярськой думой. Еще обратите внимание - кем сформированное большинство?
    Как сформировано большинство? Что такое большинство? Никакого большинства
    нет в Конституціии и законах. И вообще, в правовой стране большинство есть тог-
    да когда таково волеизьявление народа. Если волеизьявление народа таково, что боль-
    шинства нет - это право народа! Кучма хочет отказать народу в таком праве. Еще
    обратите внимание - "якщо не затверджено держбюжет"... И все. А если его не по-
    дали? Или, если его подали в наперед, умышленно неприемлемом виде? Итак -
    эта статья - универсальний способ разгона нижней палаты, если она не будет удов-
    летворять Кучму и его опричников.

    ВОТ и ВСЕ! ВОТ ТАКАЯ ДЕМОКРАТИЯ!

    Кучма прекрасно знает, что всякий кто увидит эти его предложения сразу же пой-
    мет их диктаторскую направленность. Поэтому он говорит: "Прошу вас відокреми-
    ти обговорення Конституційної реформи від політичних симпатій і антипатій, у то-
    му числі від ставлення особисто до мене. Зараз не час для зведення політичних ра-
    хунків - мова йде про майбутнє України, а не про долю нинішнього Парламенту,
    Уряду чи Президента."

    Какого же нужно быть низкого мнения об интеллекте своего народа, как же нужно
    презирать его и его умственные способности, чтобы предлагать нам забыть где мы
    живем, в какое время мы живем, кто нами правит и что с нами уже сделало - "керів-
    ництво" Кучми и его криминального окружения за два года его премьерства и де-
    вять лет президентства. Нам предлагают перенестись на луну и там решать земные
    вопросы.

    Конституция - это, чуть ли не единственное наше завоевание за эти годы, вспомни-
    те, как тяжело она принималась. Проблемы Украины связаны не с плохой Конститу-
    цией, а с невыполнением ее базовых положений действующей криминальной
    властью, которая хочет ее, к тому же изменить. Наконец, заметьте, что предложен-
    ные Кучмой реформы никак не касаются наиболее существенных проблем нашей с
    Вами повседневной жизни:

    - НЕ обеспечивают механизмов для увеличения общественного богатства, а значит
    не направлены на преодоление бедности;

    - Не препятствуют, а наоборот, способствуют тотальной криминализации госаппа-
    рата, превращению государственной власти в товар;

    - НЕ создают механизмов реальной защиты Ваших гражданских прав;

    - НЕ расширяют права местного самоуправления, а следовательно не дают людям
    дополнительных рычагов для решения наболевших проблем коммунальной сферы;

    - НЕ создают механизмов контроля над чиновниками, а следовательно не обеспе-
    чивают возможности для народа влиять на деятельность государства.

    НИКАКИХ ИЗМЕНЕНИЙ при этом режиме основного закона Украины допустить
    нельзя!

    Не дадим себя обмануть! Не допустим диктатуры!
    Защитим свои права и будущее наших детей!

    Скажем НЕТ изменениям Конституции на очередном референдуме, насаждаемом
    злодейской властью!

    НАШЕ ДЕЛО ПРАВОЕ, МЫ ПОБЕДИМ!

    Группа Защиты Демократии при
    Киевском Национальном
    университет им. Тараса Шевченко.
  • 2003.04.10 | Бегемот

    Майдан, якщо Ви передумали вивішувати і розсилати, то повідомьте

    мене про це.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.04.10 | Майдан-ІНФОРМ

      Не передумали. Завтра все побачите. Соррі за затримку. (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".