МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

В автокатострофе погиб президент "Громадського радіо"

04/09/2003 | Предсказамус
Сегодня ночью в автокатастрофе погиб президент «Громадського Радіо», журналист Александр Кривенко

http://for-ua.com/news/2003/04/09/081334.html

Відповіді

  • 2003.04.09 | Предсказамус

    Простите за опечатку в заголовке (-)

  • 2003.04.09 | Українець, громадянин України

    КУЧМУ - НА НАРИ! БО ВСІ ЗАГИНЕМО...(-)

  • 2003.04.09 | Skapirus

    Знов заказуха... З кучмарів чомусь жоден не гине (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.04.09 | Правник

      Так, це дійсно впадає у вічі (-)

  • 2003.04.09 | пан Roller

    Пух ему. Был ли он майдановцем? (-)

  • 2003.04.09 | Костя Порох

    http://bbn.img.com.ua/18517.gif (-)

  • 2003.04.09 | Skapirus

    І ще одне

    Чомусь (?) останнім часом всі загадкові загибелі або смерті відбуваються, що називається, "під шумок", шоб втрата була не дуже помітною на фоні попередньої події. Коломієць зник під час акцій "Повстань, Україно", Єрмак загинув в розпал розправи ВРЮ над суддею Василенком. Тепер Кривенко після Процюка... Вічная пам"ять всім покійним...
  • 2003.04.09 | Віктор Уколов

    Гинуть ті, хто починав об"єктивну журналістику в Україні

    ті, хто залишався найбільш відданий ідеї незалежної об"єктивної журналістики. Але якщо вбивці думають таким чином закрити іншим рот, то вони дуже помиляються. Це не можливо, ще надто багато живих.

    Фольксваген-Гольф з дипномерами на рівній ділянці сухої дороги з одностороннім рухом (автомагістраль довкола Броварів) так просто в аварію потрапити не може в принципі. Я просив всіх журналістів, до кого зміг додзвонитися, добиватися присутності під час експертизи автомобіля. Геник Глібовицький казав, що за попередньбою інформацію у Гольфа відпало колесо. Але Гольф не ВАЗ і там колеса так просто не відпадають. Значить треба перевірити чи не підпиляні шпильки, на яких кріпиться те колесо.
    Нагадую, що деякий час тому, саме чернігівських кореспондентів "Зеркала Недели" спробували вбити замінивши гальмівну рідину на автомобільне масло. Почерк схожий - спроба зіпсувати автомобіль.
    На СТБ була інформація, що за машиною Кривенка їхав на своєму авто Микола Вересень. Якщо це так, то він може розповісти деталі.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.04.09 | Нестор Мазепа

      Я в шоці :-(((

      Я мало не порадив Вам спитати Кривенка про е-мейл Андруховича (знайшов виступ останнього на ГР).

      Отже УП вбили, ГР вбили. Чи не час організовувати УПА? :-(
    • 2003.04.09 | Нестор Мазепа

      Re: Гинуть ті, хто починав об"єктивну журналістику в Україні

      Віктор Уколов пише:
      > Але якщо вбивці думають таким чином закрити іншим рот, то вони дуже помиляються. Це не можливо, ще надто багато живих.

      Вони НЕ помиляються. Те, що живих "ще багато" не має значення. Те, що українців було багато ніяк не завадило голодомору. Малочисельна УПА завадила повтору на заході.

      Після вбивства Гонгадзе УП стала лайном, принаймні нічим не краща за ЗН. Думаю, тепер те саме буде з ГР :-( Так що, вбивці знають, що роблять.
    • 2003.04.09 | Чумма

      Re: Гинуть ті, хто починав об"єктивну журналістику в Україні

      Вікторе - " залишається ще надто багато живих" звучить якось моторошно. Нема вже Набоки, тепер не стало Сашка. Розумієш, є інші - не гірші, але ЇХ нема. І неймовірно сумно від того, що ніколи більше не побачимо руду посмішку Сашка і не почуємо його :" П....си!"... Сашко часто з дівчатами жартував " Зі мною треба обережно, від мене народжуються трійні". Побільше б трійні народжвувались від таких як Сашко. Але щось ви, хлопці рано гините, не встигаємо ми народжувати трійні.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.04.09 | Віктор Уколов

        Зціпити зуби і змінити режим.

        Для журналістів це вже перетворилося із політичної мети на питання особистого виживання.
        Здається, що невдовзі, необхідність зміни системи стане ще й питанням виживання нашої країни і наших дітей. Адже спостерігається нове пожвавлення "інтеграційників".
        Сум у серці, але ми не можемо опускати рук і закривати уст. Нас ще багато, багато більше, аніж може собі уявити той, хто бере на приціл.
  • 2003.04.09 | Спостерігач

    Непогода и дорога не были причинами гибели Кривенко

    Непогода и дорога не были причинами гибели Кривенко
    Участок дороги, на котором произошло ДТП в котором погибли президент «Громадського радіо» Александр Кривенко и старший сотрудник Координатора проектов ОБСЕ в Украине, сотрудник Министерства иностранных дел Грузии Гизо Грдзелидзе на момент аварии находился в нормальном «сухом» состоянии, сообщает "Форум" со ссылкой на хорошо осведомленный источник в правоохранительных органах. Источник сообщил, что в этом месте двусторонняя дорога (по две полосы в каждом направлении) государственного значения прямая, не имеет подъемов, покрыта асфальтом. Выбоин и рытвин на участке нет, предусмотренные дорожные знаки и разметка в наличии. Источник подтвердил информацию, что во время аварии за рулем находился Гизо Грдзелидзе, однако затруднился назвать хотя бы предварительные причины ДТП, сообщив, что ведется следствие. Причины съезда автомобиля с проезжей части устанавливаются», отметил источник. По словам источника, на место происшествия выезжали, в частности, замначальник УГАИ ГУ Лищук. замкомандира полка ГПС ГАИ ГУ Крикливый, командир 6-й роты ГПС Корнийко.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.04.09 | Shooter

      (((( Вічна пам'ять Сашку. (-)

  • 2003.04.09 | Franko

    Ja znav jogo i jogo rodynu. Vichna pam*jat' gerojam. (+)

    Chas nam druzi usvidomyty odnu rich: my vsi na mushci. VSI do odnogo. I shchob za gachok ne smyknuly, treba nareshti bratysja do spravy i zabuty pro strax.

    Vmer Sashko. Ale shche ne vmerla Ukrajina.
  • 2003.04.09 | Serhiy Hrysch

    Микола Вересень: зіскочило колесо

    Якщо зіскочило колесо, то то може бути і теракт. Підкрутка колеса, недопробите колесо є методами терактів спецслужб.

    http://www.pravda.com.ua/archive/2003/april/9/1.shtml

    "Микола Вересень, який їхав у іншій машині попереду автомобіля, де перебував Кривенко, розповів Бі-Бі-Сі: "Коли він загинув, це сталося на трасі Київ-Чернігів, під Броварами. Ми їхали попереду тієї машини, де сидів Сашко і один із членів місії ОБСЄ Гізо Грдзелідзе. Ми їм дзвонили, бо ми їхали і бачили фари позаду нас, а потім перестали їх бачити.

    Ми пішли дзвонити, а потім у якийсь момент підняв слухавку міліціонер. Він і сказав, що сталося. Я не можу точно говорити, але нібито попередній висновок на місці подій був такий, що зіскочило якось колесо на повороті, і машина перестала бути керованою. Міліція попередньо каже, що це не через ожеледь і не через сніг"."
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.04.09 | Віктор Уколов

      Re: Микола Вересень: зіскочило колесо

      А який час пройшов відтоді як "зникли фари" і "трубку підняв міліціонер"?
      Як швидко там з"явилася міліція?

      Serhiy Hrysch пише:
      > Якщо зіскочило колесо, то то може бути і теракт. Підкрутка колеса, недопробите колесо є методами терактів спецслужб.
      >
      > http://www.pravda.com.ua/archive/2003/april/9/1.shtml
      >
      > "Микола Вересень, який їхав у іншій машині попереду автомобіля, де перебував Кривенко, розповів Бі-Бі-Сі: "Коли він загинув, це сталося на трасі Київ-Чернігів, під Броварами. Ми їхали попереду тієї машини, де сидів Сашко і один із членів місії ОБСЄ Гізо Грдзелідзе. Ми їм дзвонили, бо ми їхали і бачили фари позаду нас, а потім перестали їх бачити.
      >
      > Ми пішли дзвонити, а потім у якийсь момент підняв слухавку міліціонер. Він і сказав, що сталося. Я не можу точно говорити, але нібито попередній висновок на місці подій був такий, що зіскочило якось колесо на повороті, і машина перестала бути керованою. Міліція попередньо каже, що це не через ожеледь і не через сніг"."
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.04.09 | trick

        Re: Микола Вересень: зіскочило колесо

        > > Ми пішли дзвонити, а потім у якийсь момент підняв слухавку міліціонер.

        Pyannya:
        Pishly -de, kudy? U Veresnya ne bulo mobily?
        Ne zupynylys i ne rozvernulys nazad?

        >Попередньо я можу сказати таке: Близько другої години ночі автомобіль із дипломатичними номерами, в якому їхали Олександр Кривенко та Гізо Грдзелідзе, зупинявся працівниками ДАІ за перевищення швидкості.

        Zazvychaj mashyny z dipnomeramy DAIshnyky ne zupynyajut, tym bilshe za perevyshennya ta she j na trasi (tak meni kolys kazav znajomyj DAIshnyk - "bo dyplomaty lublyat kataty skargy v MZS, tomu xocha i maemo pravo, nachalstvo rekomenduvalo zajvyj raz ne zvjazuvatys").

        IMXO.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.04.09 | Scubo

          А чи є там барєр між напрямами руху?

          Трохи їздив тією трасою. Місцями вона має шикарний вигляд, дозволена швидкість до 110 км/год..Однак барєр між напрямами рузуху є не всюди.
          Цей барєр грає велику роль - часто аварії стаються від того що автомобіль із зустрічної смуги виїжджає, або "робить вигляд" що виїжджає на зустрічну смугу. Той хто, їде назустріч змушений різко повертати, аби уникнути зіткнення. А тепер уявіть що таке навпроти машини Кривенка починає робити якийсь КАМАЗ.

          Якщо колесо відлетіло, то окрім "диверсії" з колесо - підпиляння ( частіше просто викручування і залишення у стані "ледь наживленими") шпильок, може бути і варіант зіткнення автомобіля з іншим автомобілем, коли водій вивертаючи руль все таки зачепив колесом "перешкоду".

          Потім важливу роль грає напрям куди вилетів автомобіль - зліва по руху, чи направо через зустрічну смугу.
  • 2003.04.14 | Skapirus

    Спомин в Суботові

    В суботу, 12 квітня, по дорозі в Холодний Яр ми заїздили в Церкву Б.Хмельницького в Суботові (прошу вибачення, якщо назвав її невірно). Від імені спільноти Майдану ми попросили помолитися за Тараса Процюка та Олександра Кривенка.

    P.S. У вказаній Церкві в свій час був похований Б.Хмельницький.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.04.14 | Адвокат ...

      Мир душі твої, Тарасе... ( - )



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".