Это было бы смешно...
04/17/2003 | Предсказамус
http://rus.for-ua.com/news/2003/04/17/110628.html
Народный депутат Виктор Пинзеник («Наша Украина») заявил о нарушении политических договоренностей в ходе сегодняшнего голосования Законопроекта о выборах на пропорциональной основе.
Как сообщалось, за соответствующее постановление проголосовали всего 217 народных депутатов.
Повторное голосование по законопроекту, на котором настаивали представители «Нашей Украины» дало еще меньший результат – 213 голосов.
Перед этим депутаты 335 голосами поддержали программу деятельности Кабинета министров. Накануне голосования по этому вопросу член фракции СПУ Юрий Луценко заявлял, что фракция поддержит программу Кабмина в обмен на поддержку законопроекта о выборах на пропорциональной основе.
Интересно, сколько раз нужно этих лохов развести, чтоб они усвоили воровской закон: "Лоха кинутиь не западло"?
Народный депутат Виктор Пинзеник («Наша Украина») заявил о нарушении политических договоренностей в ходе сегодняшнего голосования Законопроекта о выборах на пропорциональной основе.
Как сообщалось, за соответствующее постановление проголосовали всего 217 народных депутатов.
Повторное голосование по законопроекту, на котором настаивали представители «Нашей Украины» дало еще меньший результат – 213 голосов.
Перед этим депутаты 335 голосами поддержали программу деятельности Кабинета министров. Накануне голосования по этому вопросу член фракции СПУ Юрий Луценко заявлял, что фракция поддержит программу Кабмина в обмен на поддержку законопроекта о выборах на пропорциональной основе.
Интересно, сколько раз нужно этих лохов развести, чтоб они усвоили воровской закон: "Лоха кинутиь не западло"?
Відповіді
2003.04.17 | idiot patriot
idioty zazluzhivayut byt' idiotami (-)
2003.04.17 | Правник
Реакція Луценка - в реалі і ідеальна
17.04.2003, 11:33Ю.Луценко: "Оппозиция должна признать, что ее изнасиловали"
Члены фракции Социалистической партии Украины намерены блокировать парламентскую трибуну до тех пор, пока не будет выполнена политическая договоренность о поддержке Программы правительства взамен на поддержку Закона "О выборах народных депутатов Украины". Об этом в интервью журналистам заявил член фракции СПУ Юрий Луценко.
"Мы будем блокировать трибуну, систему "Рада", но просто так мы этого не оставим, парламент не будет работать", - подчеркнул он.
По словам Ю.Луценко, в данное время проходит встреча лидеров оппозиционных фракций, на которой будет выработана общая позиция по поводу своих дальнейших действий, - передает корреспондент ЛIГАБiзнесIнформ.
"Оппозиция должна признать, что ее изнасиловали", - заявил Ю.Луценко. При этом он отметил, что "просто так это им не пройдет, чтобы ни делали, но 20 социалистов не дадут работать в парламенте до тех пор, пока сюда не придет Премьер-министр и не признает, что Программа правительства не принята".
Ю.Луценко также заявил, что "если Премьер не придет сюда (в парламент – прим.ред.), тогда оппозиционеры "придут туда" (в Кабинет Министров - прим.ред.).
ЛIГАБiзнесIнформ
украинская Сеть деловой информации
www.liga.net
--------------------------------------------------
Мене всю дорогу цікавить, як хтось (тим більш, на кого є сподівання як на більш-менш адекватну людину) може толерувати Януковича, а тим більш - йому і таким як він хоч на дещицю довіряти. Незбагнене. Але "заБАГНене". Наступного разу він їм запропонує три наперстки.
Який прем'єр Янукович? Яка, шляк би трафив, програма уряду? Що то за уряд і за що він відповідає? Які переговори, які до дідькової мами, нескінчені компроміси (Тігі-пок на комітети, програму на закон еt cetera)? Дитячий садок. Допоміжний.
Янукович з братвою ще гуманно вчинив (інші братани засміють за м'якотілість) - могли зараз проголосувати, дати відсвяткувати, а після кучміного вета весело профукати.
Луценкові за аналогією з кучміними личаками доречно піднести опозиційним ватажкам добрі з дебелим держаком граблі.
2003.04.17 | Предсказамус
Не все потеряно
Правник пише:> Янукович з братвою ще гуманно вчинив (інші братани засміють за м'якотілість) - могли зараз проголосувати, дати відсвяткувати, а після кучміного вета весело профукати.
---
http://for-ua.com/news/2003/04/17/120818.html
Член нашей Украины, лидер УНП Юрий Костенко говорит, что не может назвать то, что произошло в Верховной Раде «обманом или окончательным невыполнением договоренностей».
Как заявил Костенко в интервью журналистам, причина того, что договоренности, достигнутые вчера между «Нашей Украиной» и премьер-министром Виктором Януковичем не были выполнены, могли стать технические причины, поскольку переговоры фракции с премьером закончились в среду очень поздно, передает «Обозреватель». Костенко надеется, что еще можно будет провести дополнительные консультации как внутри оппозиции, так и с Виктором Януковичем.
---
Нверное, им нравится...
2003.04.17 | Englishman
Если вас насилуют, хоть получите удовольствие.. (-)
2003.04.17 | ХІБА ЦЕ ОПОЗ., КОТРА З БАНДОЮ МАЄ ДОМОВЛЕНОСТІ? ЦЕ БЛЯДЬ ВУЛИЧНА
"Оппозиция должна признать, что ее изнасиловали" - І БЕЗ ТРУДА!:
2003.04.17 | Луценко Ізнасілований послє акту с гоміком Януковичє(е)м\\\\\\\\
когда насілавалі ой как ,бля ,била пріятна
2003.04.17 | Правник
Ще від Луценка (+)
Знов з УПЛуценко пояснив, що вчора під час зустрічі з фракцією СПУ прем'єр-міністр України Віктор Янукович "гарантував" голосування, що за закон про вибори на пропорційній основі проголосують від 38 до 45 депутатів парламентської більшості. "Його гарантії виявились повною брехнею", - заявив Луценко. "Влада нас вважає за звичайне бидло. Нас просто "кинули", якщо говорити ринковою мовою", - додав він.
Луценко зазначив: "Я абсолютно чесно визнаю, що наша партія дуже багато втратила в цьому голосуванні. Сьогодні ми підвели своїх виборців". За словами Луценка, опозиція "сьогодні" чітко зрозуміла, що ніяких контактів з владою, навіть з вищими посадовими особами, не можна мати.
------------------------------------------------
Луценко адекватно сприймає. Майже - бо насамперед з "вищими посадовими особами".
Але чи певен він, що окрім нього хтось щось нарешті зрозумів.
2003.04.17 | Shooter
І ще:
Юрий Луценко, народный депутат (СПУ): (обращаясь к фракции Регионов) «Мы думали, что Янукович - ваш пахан, а на самом деле он оказался обыкновенной «шестеркой»(Українські новини)
2003.04.17 | Михайло Свистович
Re:Тепер це все пустопорожні слова
Shooter пише:> Юрий Луценко, народный депутат (СПУ): (обращаясь к фракции Регионов) «Мы думали, что Янукович - ваш пахан, а на самом деле он оказался обыкновенной «шестеркой»
Як вони це пояснять своїм виборцям, які вважали опозиціонерів прямолінійно чесними, а виявили, що ті грають у брудні полвітичні ігри.
2003.04.17 | Михайло Свистович
Re: А до того невже було не ясно?
Правник пише:>
> Луценко пояснив, що вчора під час зустрічі з фракцією СПУ прем'єр-міністр України Віктор Янукович "гарантував" голосування, що за закон про вибори на пропорційній основі проголосують від 38 до 45 депутатів парламентської більшості. "Його гарантії виявились повною брехнею", - заявив Луценко. "Влада нас вважає за звичайне бидло. Нас просто "кинули", якщо говорити ринковою мовою", - додав він.
2003.04.17 | Михайло Свистович
Re: Єслі сука нє захочєт, то кабєль нє вскочіт
Правник пише:> 17.04.2003, 11:33
> Ю.Луценко: "Оппозиция должна признать, что ее изнасиловали"
Якби опозиція не розставила ноги, ніхто б її не згвалтував.
2003.04.17 | Ромуальдыч
Нет, это, все таки, именно смешно :): (-)
2003.04.17 | Предсказамус
Что именно? (-)
2003.04.17 | Ромуальдыч
Что кто-то в украинской политике болеет доверчивостью (-)
2003.04.17 | Shooter
Глянте під іншим кутом зору
Програму уряду так чи інакше би затвердили. Пропорційні вибори без благословіння Кучми так чи інакше би зарізали.І опустили, швидше, Януковича, котрий "прогнав порожняк".
Я би сказав, що опозиція виграла вже тоді, коли "вибила" з Януковича подібну обіцянку. Якби бандюки її дотримали - перемога би була тотальна. А так в опозиції з'явився черговий інформаційний привід почмирити бандюків і гр. кучмУ.
КучмізЬм повинно бути зруйновано.
2003.04.17 | Zaporozhets
Re: Гляньте під іншим кутом зору
Shooter пише:> Програму уряду так чи інакше би затвердили. Пропорційні вибори без благословіння Кучми так чи інакше би зарізали.
Безумовно.
Тому не треба було лізти ні в які переговори, і дружно голосувати проти, як це було при обранні Януковича. А так - залізли в багно по вуха, ще й всі канали будуть верещати про підримку опозицією не лише реформ Кучма, але й уряду Януковича. І кому після цього така опозиція потрібна?
> І опустили, швидше, Януковича, котрий "прогнав порожняк".
Він "розводив", а не "проганяв порожняк". Тобто заробляв авторитет.
> Я би сказав, що опозиція виграла вже тоді, коли "вибила" з Януковича подібну обіцянку. Якби бандюки її дотримали - перемога би була тотальна. А так в опозиції з'явився черговий інформаційний привід почмирити бандюків і гр. кучмУ.
Правда? А якщо й так, то хіба воно того варте?
2003.04.17 | Shooter
Проведіть порівняльний аналіз
Домовленостей нема, програма уряду затверджена, опозиція "нє у дєл" (інформаціно-піарних).Домовленості є, програма уряду затверджена, Янукович (і бандюки) - відверті брехуни, бандюки (і Кучма) - проти їхньої ж реформи, Янукович не має ніякого впливу на бандюків.
2003.04.17 | Предсказамус
Легко
Shooter пише:> Домовленостей нема, програма уряду затверджена, опозиція "нє у дєл" (інформаціно-піарних).
Гонево №1
> Домовленості є, програма уряду затверджена, Янукович (і бандюки) - відверті брехуни, бандюки (і Кучма) - проти їхньої ж реформи, Янукович не має ніякого впливу на бандюків.
Гонево №2
По очереди.
1. Оппоизиция имеет свое определенное дело - оппонировать власти. Что до "інформаціно-піарних" дел, то она при делах не была и не будет. Не пустят. И поделом, так хоть позорятся втихую, никто не видит.
2. "Бандюки", которые решили свои вопросы, кинув лохов, не брехуны, а конкретные пацаны. Которые показали, что слово папы все, а лоховские пузыри - туфта.
И третье, на закуску. Ни одних своих договоренностей с властью оппозиция не выиграла. И не выиграет никогда. Их кидали, кидают и будут кидать.
2003.04.17 | Zaporozhets
Порівняйте краще так
Shooter пише:> Домовленостей нема, програма уряду затверджена, опозиція "нє у дєл" (інформаціно-піарних).
Nothing gained, nothing lost.
> Домовленості є, програма уряду затверджена, Янукович (і бандюки) - відверті брехуни, бандюки (і Кучма) - проти їхньої ж реформи,
Ми з вами це і так знаємо, а на 1+1 цього все одно не покажуть.
>Янукович не має ніякого впливу на бандюків.
Це якщо припускати, що він збирався виконувати домовленості.
Порівняйте краще так:
- Домовленостей нема, програма уряду затверджена, опозиція повторює свої тези про злочинну владу, і залишається твердою і послідовною.
- Домовленості є, програма уряду затверджена, Янукович (і бандюки) успішні кидали, опозиція - політичні проститутки, до того ж кинуті.
Влада нарешті довела те, що давно і безуспішно намагалась - "вони (опозиція) - такі ж як ми, тільки більші невдахи". І саме це буде головним інформаційним приводом цього дня. Бо телеканали самі знаєте в кого.
Звісно, якщо опозиція не поверне ситуацію на свою користь. Створивши, наприклад, ще більший інформаційний привід, який просто неможливо буде замовчати. Але думаю, що блокування роботи ВР для цього буде недостатньо. Це вже старе.
2003.04.17 | Михайло Свистович
Re: Доведіть свій порівняльний аналіз до народу
Народ знатиме лише одне - опозиція підтримала бандитський уряд. Люди не цікавляться політикою аж так глибоко, щоб вникати в деталі, потрібної кількості агітаторів в опозиції немає, щоб розжувати це кожному виборцю. Висновок - опозиція в глибокій ж...2003.04.17 | Боровик
Шутере, ти оптиміст-екстремал
Все було б непогано тільки зза умови, що це був план опозиції, а не виїзд на наслідках. Якщо це був кидок, то навіть боляче за опозицію і справи гірші ніж можна було уявити.Опозиція ще ніколи не виглядала так маргинально.
А коментарі деяких костенків просто забивають цвях в спробу хоч якось впливати на ситуацію.
2003.04.17 | Shooter
Ні, я твереза людина
І був би непоганим Пі-аРщиком.З ситуації потрібно завжди витискати по максимуму. І не яйка нести, слізно горюючи "А-я-я-й, який нечемний цей Янукович", а чітко констатувати (вкотре) Кучма, Янукович і решта пиздобратія - відверті підераси, не здатні дотримати свого слова.
2003.04.17 | Михайло Свистович
Re: То спробуйте напитись і впасти обличчям в салат
Може тоді відчуєте себе "як вдома" і зрозумієте українські реаліїShooter пише:
> І був би непоганим Пі-аРщиком.
Поганим. Дуже поганим. Бо у Вас уявлення про піарщика як про генератора ідей. А за той час, що Ви живете за кордоном, життя в Україні висунула інші вимоги для піарщиків. Хорошому піарщику мало висунути ідею і сказати, що то не його справа, як її втілили в життя. Хороший піарщик має пропонувати такі варіанти дій, які б його політична сила могла б донести до кожного (або хоча б до більшості) виборця.
>
> З ситуації потрібно завжди витискати по максимуму. І не яйка нести, слізно горюючи "А-я-я-й, який нечемний цей Янукович", а чітко констатувати (вкотре) Кучма, Янукович і решта пиздобратія - відверті підераси, не здатні дотримати свого слова.
Тут маєте рацію. Краще витиснути хоч щось ніж скиглити. Я передам цю Вашу ідею до опозиційних штабів.
2003.04.18 | Shooter
Обов'язково. І привід дуже гарний є :) (-)
2003.04.17 | Михайло Свистович
Re: Вам там відомо, Шутере, що тут говорять про Ющенка?
Після голосування по відправці батальйону до Іраку вперше за весь час у Приірпінні прихильники Ющенка досить масово почали плюватися в його бік. Навіть ті його фанати, які захищали його відразу після звернення трьох. До того нам вдавалось це стримувати своєю важкою працею та голосуванням Жовтяка, який завжди голосує за совістю.Що буде тепер - я не можу навіть уявити. І гадаю, що так буде по всій Україні. Простий народ не толерує політичних хитрощів.
2003.04.17 | Englishman
Кучма так чи інакше опустить Україну. Всім розслабитися (-)
2003.04.17 | Правник
"касельок, касельок....какой касельок?"(c)
17.04.2003, 12:05Р.Богатырева отрицает факт каких-либо переговоров с оппозицией относительно закона о выборах народных депутатов
Лидер фракции "Регионы Украины" Раиса Богатырева отрицает факт каких-либо переговоров с оппозицией относительно договоренностей по поводу поддержки закона о выборах народных депутатов взамен на поддержку Программы деятельности правительства. Об этом она заявила, выступая с парламентской трибуны, - передает корреспондент ЛIГАБiзнесIнформ.
Р.Богатырева также призвала разблокировать работу парламента.
С подобными заявлениями выступили почти все члены фракций парламентского большинства.
ЛIГАБiзнесIнформ
украинская Сеть деловой информации
www.liga.net
----------------------------------------------------------
Братва "відтягується по повній"
2003.04.17 | Shooter
Re: "касельок, касельок....какой касельок?"(c)
Правник пише:> 17.04.2003, 12:05
> Р.Богатырева отрицает факт каких-либо переговоров с оппозицией относительно закона о выборах народных депутатов
> Лидер фракции "Регионы Украины" Раиса Богатырева отрицает факт каких-либо переговоров с оппозицией относительно договоренностей по поводу поддержки закона о выборах народных депутатов взамен на поддержку Программы деятельности правительства. Об этом она заявила, выступая с парламентской трибуны, - передает корреспондент ЛIГАБiзнесIнформ.
> Р.Богатырева также призвала разблокировать работу парламента.
>
> С подобными заявлениями выступили почти все члены фракций парламентского большинства.
Мова велася з Януковичем про 40 голосів данєцкіх.
Кажу ж - Януковича тепер можна інтенсивно макать. "Донбас погнав порожняк".
2003.04.17 | Правник
Re: "касельок, касельок....какой касельок?"(c)
Shooter пише:> Кажу ж - Януковича тепер можна інтенсивно макать. "Донбас погнав порожняк".
Кого макати - так це наших (маю на увазі і"Наших" і всіх інших "неїхніх"). Вони підписалися (вкотре вже за того чи іншого кучманоїда) за Януковича з його урядом
Опозиція, млинець
2003.04.17 | Правник
І ще
17.04.2003, 11:35А.Волков: "Оппозиции в парламенте больше нет"
Народный депутат Александр Волков считает, что после сегодняшнего голосования за Программу деятельности правительства "оппозиции в парламенте больше нет", - передает корреспондент ЛIГАБiзнесIнформ. Об этом он заявил в интервью журналистам.
ЛIГАБiзнесIнформ
украинская Сеть деловой информации
www.liga.net
---------------------------------------------------
В логіці екс-дирехтуру Ради не відмовиш
2003.04.17 | Shooter
:) на волкова увагу звертати...самі знаєте що
ну хочеться пригадати смак сраки кучми...вже ж так давно отлучьон...2003.04.17 | Shooter
Гляньмо прискіпливіше, гарячі вкраїнські хлопці
Ще минулого тиждня було зрозуміло, що чи з опозицією, чи без неї, вірніше, чи з підтримкою, чи без підтримки уряду Януковича лідерами небандюків програма уряду буде затверджена.Тоді опозиція (Юля, Мороз) почали відверто блефувати. Причому, у дещо нахабній формі: давай, паря, підтримуй Закон про пропорційні вибори і ми тоді проголосуємо за твою пургу. Навіть не зважаючи на те, що це пурга. Причому, зауважу, головними переговорниками були Юля і Мороз, а не Ющ, котрому легше і простіше домовлятися з Януковичем, що ще раз вказує на авантюрність подібного кроку.
Що ж сталося? Програму завтердили. Яку би завтердили в будь-якому випадку.
Опозицію кинули - але то наперед передбачалося як мінімум з 50% ґарантією. Якщо ж взяти до уваги папікове "нєт", то можна говорити про 80% гарантію кидка.
Навіщо опозиція на це йшла? По-перше, вчергове продемонстрували, що папіку реформа - до сраки. По-друге, "зробили" з Януковича і влади брехунів. І (це персонально Прєдсказамусу) до лямпочки "повага до розводника лохів" - то є популярним лише в середовищі бандюків. Недотримання домовленостей/брехня є непопулярними в середовищі виборців. Знову ж таки, опозиція показала, що вона за реформу, що вміє знаходити компроміси етс. Бандюки-кучмонавти - що вони брехуни, що реформа як така їх не цікавить, а цікавить виключно збережння влади. Бучу у ВР в черговий раз зчинили. Якщо хочете - до певної міри, зробили "хід у відповідь" на кучмову доповідь у ВР.
Ех, ще би 1 ТБ канал - так би гарно можна було то кодло вимакать...
P.S. Зауважу, тільки, що Азаров, на відміну від Януковича, в свій час слово дотримав. Не зважаючи на те, що це було проти бажання папіка.
2003.04.17 | IhorO
" ще би 1 ТБ канал " - на жаль, то ключовий момент (-)
2003.04.17 | Shooter
Cуттєвий, звісно. Проте прочитайте інтерв'ю Кривенка.
В 1989-му панування офіціозу було набагато тотальнішім. Проте і тоді, влітку 1989-го, я возив Поступи з Львова до Тернополя. Видрукувані в Прибалтиці.Сьогодні в цьому плані простіше. Було би бажання.
2003.04.17 | Михайло Свистович
Re: Це Вам так здається
Shooter пише:> В 1989-му панування офіціозу було набагато тотальнішім.
Ні. Тоді народ цікавився політикою, агітатори стихійно і без підказки зверху доносили думку опозицію, люди власноруч малювали листівки. Зараз такого нема.
>
> Сьогодні в цьому плані простіше. Було би бажання.
Нема ні бажання, ні вміння. Це вже навіть не теорема.
2003.04.18 | Shooter
Re: Це Вам так здається
Михайло Свистович пише:> Shooter пише:
> > В 1989-му панування офіціозу було набагато тотальнішім.
>
> Ні. Тоді народ цікавився політикою,
і? ще раз - в 1989-91-му достатньо було заарештувати 300 людей по Україні - і Совіцький Союз би гнив успішно і дотепер.
>агітатори стихійно і без підказки зверху доносили думку опозицію, люди власноруч малювали листівки. Зараз такого нема.
Серед 18 мільйонів, думаю, знайдеться кілька. І навіть таких, що то профінансують. На відміну від все того ж 1989, коли все робилося "на коліні".
> > Сьогодні в цьому плані простіше. Було би бажання.
>
> Нема ні бажання, ні вміння. Це вже навіть не теорема.
Є вміння. А з наявністю бажанням можна чого хочеш добитися - Ви це двічі довели на останніх виборах.
2003.04.17 | Предсказамус
Две ключевых ошибки
Shooter пише:> По-друге, "зробили" з Януковича і влади брехунів. І (це персонально Прєдсказамусу) до лямпочки "повага до розводника лохів" - то є популярним лише в середовищі бандюків. Недотримання домовленостей/брехня є непопулярними в середовищі виборців.
У избирателей непопуляны дурачки, в роли которых выступили наши оппо (пока не поумнеют, только так и буду называть). А что власть без совести - избиратель и так в курсе, незачем было лишний раз это демонстрировать ценой своего унижения.
> Ех, ще би 1 ТБ канал - так би гарно можна було то кодло вимакать...
Если бы у бабушки была борода, она была бы дедушкой. У оппо нет своих медиа, поэтому Ваша версия коварного пиар-замысла, скажем так, неудачна. Оппо будут орать в ВР, а по ТВ люди будут слушать Волкова, того самого. О том, что правительство поддержали и большинство, и оппозиция.
2003.04.17 | Shooter
Две ключевых
Предсказамус пише:> Shooter пише:
> > По-друге, "зробили" з Януковича і влади брехунів. І (це персонально Прєдсказамусу) до лямпочки "повага до розводника лохів" - то є популярним лише в середовищі бандюків. Недотримання домовленостей/брехня є непопулярними в середовищі виборців.
> У избирателей непопуляны дурачки, в роли которых выступили наши оппо (пока не поумнеют, только так и буду называть). А что власть без совести - избиратель и так в курсе, незачем было лишний раз это демонстрировать ценой своего унижения.
Не бачу я дурачків. Бо блефувалося і залишилося "при своїх" + інформаційний привід.
> > Ех, ще би 1 ТБ канал - так би гарно можна було то кодло вимакать...
> Если бы у бабушки была борода, она была бы дедушкой. У оппо нет своих медиа, поэтому Ваша версия коварного пиар-замысла, скажем так, неудачна. Оппо будут орать в ВР, а по ТВ люди будут слушать Волкова, того самого. О том, что правительство поддержали и большинство, и оппозиция.
А як щодо трансляції засідань ВР? Крім того, навряд чи вдасться повністю замовчати зрив (кількохденний?) засідань ВР.
І ще раз: на публіку останнім грав Кучма. Тепер ініціатива в грі - в опозиції.
2003.04.17 | Предсказамус
Лепет (сорри)
Все это детский лепет. Голосование в парламенте оппо проиграли вчистую. Освещение в СМИ вообще сотрет их в порошок. Единственный правильный ход в такой ситуации - прекратить шляться в ВР и ехать в регионы знаиматься своим делом: растолковывать людям смысл "реформы системы власти". Что, кстати, оппо обязаны были сделать сразу же после начала "всенародного обсуждения".Но они так не поступят, не позволит крутизна дежурных лохов, еще не все просрано.
2003.04.17 | Shooter
Олександр Чорноволенко: Вказівку про голосування щодо пропорційн
Олександр Чорноволенко: Вказівку про голосування щодо пропорційної системи дав президент“Слід зауважити, що президент довго говорив про пропорційну систему виборів та загалом про політичну реформу. Тепер очевидно, що ніякої політичної реформи не буде”, - підкреслив парламентарій.
За його словами, у Верховній Раді минулого скликання пропорційну систему підтримували 285 депутатів, але президент наклав вето.
“Питання про пропорційні вибори мало суто спортивний інтерес, оскільки продемонструвало наявність чи відсутність реформ. Цілком зрозуміло, що більшість ставиться до реформи несерйозно, бо хоче позмагатися на президентських виборах”, - зауважив Чорноволенко.
Депутат підкреслив, що президент чітко висловився за пропорційні вибори. “Питання в тому, яку схему пропорційних виборів Кучма мав на увазі. Якщо під пропорційною схемою мається на увазі законопроект Юлія Іоффе, то звісно, що вказівку стосовно сьогоднішнього голосування дав сам президент”.
На думку Чорноволенка, голосування за закон про вибори на пропорційній основі засвідчило, що ті, хто начебто підтримують президента, виступають проти будь-якої політичної реформи.
2003.04.17 | Предсказамус
Выше голов находится зад
Была такая песенка про скованных одной цепью.Так вот: дело не в том, что большинство не проголосовало за закон, а в том, что сотня оппо проголосовала за программу правительства. Теперь это их программа и их правительство. Но только в части ответственности, а в части преимуществ придется, увы, отсосать не нагибаясь (из гордости).
Я знал, что оппо умом не блещут, но даже не мог предполагать, какие они откровенные [ч]удаки.
2003.04.17 | Shooter
Парламент знову вступив у кризу
Парламент знову вступив у кризуwww.ПРАВДА.com.ua, 17.04.2003, 14:20
Лідер фракції СДПУ(О) Леонід Кравчук констатує наявність у Верховній Раді чергової політичної кризи.
В інтерв'ю журналістам у кулуарах парламенту у четвер він підкреслив, що тривалість кризи буде залежати від уміння депутатів досягати компромісу.
Кравчук додав, що виступає за підписання спільного меморандуму між фракціями більшості й опозиції про політичну реформу у країні.
Постійний представник президента Олександр Задорожній в інтерв'ю журналістам висловив думку, що у четвер більшості вже не вдасться провести результативне голосування.
Він нагадав, що у принципі, більшість може мобілізувати близько 230 голосів, однак останнє голосування показало, що у парламенті присутні 219 депутатів більшості, які можуть проголосувати "за".
2003.04.17 | Предсказамус
Это именно то, чего не хватало.
Как теперь может Президент и гарант Конституции спокойно смотреть на паралич законодательной власти? Никак не может. Народу нужны реформы и он их проведет без помощи парламента.2003.04.17 | Shooter
Хоч митьйом, хоч катанієм
Предсказамус пише:> Как теперь может Президент и гарант Конституции спокойно смотреть на паралич законодательной власти? Никак не может. Народу нужны реформы и он их проведет без помощи парламента.
Голосування/неголосування опозиції ніяким чином не впливало на затвердження програми уряду.
Неголосування за пропорційний Закон бандюками відображає пряму волю Банкової. І цілком ймовірно направлене на те, що і Ви, і я кажемо. Проте якби не було підтримки Януковича опозицією - цим можна би було арґументувати непідтримку пропорційного Закону бандюками.
Комбінація, ж яка склалася, чітко і публічно вказує на те, що вже всім давно відомо: Кучма - піздюх, а бандюки - його шєстьори.
2003.04.17 | Правник
....якби не було так сумно
Вони заклинають нехорошу кучму зробити з собою геть (бо як це зробити поза бажанням кучма, не знають рецепту), називають кучму дуже нехорошими словами - і ведуть з ним перемовини, час від часу з тою какою здибуючись і щось там (що?) чемно обговорюючи.Вони на майданах називають владу злочинною, режим - кримінальним, олігархічним, бандитським - і знов-таки, перемовляються, домовляються, частиною голосують за пропонованого (кучмою) прем'єра, частиною - за пропонованого (кучмою) прокурора, дружно підтримують програму уряду тощо.
Вони ім'ям Кобзаря заклинають одне одного дати піплу єдиного кандидата, а вже назавтра, коли вдячний піпл вже не зможе натовкти мармизи, починають класичне словоблуддя.
25 травня, коли нам з трибуни, від Українського дому чи з-під пам'ятника Тарасу будуть вчергове розповідати про злочинну владу, не в одного (одного знаю точно)буде вельми скептична посмішка. Як мінімум
"Оппозиція" передбачає, наскільки я розумію, oppose + позиція. Кому вони опонують, сто разів підписавшись у важливих і дріб'язкових питаннях за "злочинну, кримінальну, олігархічну et cetera" владу?
Яка в них є спільна позиція, окрім більшого чи меншого конформізму і "гнучкої генеральної лінії"?
Зокрема, сьогодні вони пов'язали себе з владою. На що і звернув увагу Волков.
Є дуполизи, котрі мають з того зиск. А є котрі мають саму дупу.
2003.04.17 | Майдан-ІНФОРМ
Важливе питання до Луценка
Відповідь приймається в будь якій формі.Хто автор ідеї бартеру голосування по програмі уряду на підримку пропорційної системи?
ЗМІ подавали це як ініціативу СПУ. Чи це так? І якщо так, то як звати ту людину, яка стала ініціатором тої ідеї?
2003.04.17 | Shooter
Підтримую. (-)
2003.04.17 | Боровик
Re: Важливе питання до Луценка
А то важко здогадатися про кого іде мова. Мова іде про людину яка вічно плентається в хвості, яка вічно дурить сама себе і робить вигляд, що те роблять інші. Дається взнаки марксизм-ленінізм та вища партійна школа як єдине місце де та людина вчилась після школи...Та людина хотіла як хотіла а вийшло як завжди.
2003.04.17 | Тестер
Re: Ще не вечір...
У кучмістів присутніх на голосуванні було більше ніж 226 голосів.Тому їм голиси опозиції не були потрібні.
Але, якщо пообіцяв Янукович, то опозиція провірила його на "вшивість".
2003.04.17 | Shooter
І я про це
Тестер пише:> У кучмістів присутніх на голосуванні було більше ніж 226 голосів.
230
> Тому їм голоси опозиції не були потрібні.
> Але, якщо пообіцяв Янукович, то опозиція провірила його на "вшивість".
І його, і Кучму, і абрєзаних з НДП. Всі (вкотре) виявилися пархатими. Залишається тільки роздобути дусту десь...
2003.04.17 | ЩПОЗю- в ЛУК,ЯНІВЦІ і 45000000Б а не шваль парламетськаСмогитель
Опоз. сумнівається в вшивості БАНДИ? Не дуст, а ВИЛА, братове
2003.04.19 | Роман ShaRP
Вношу пропозицію
Оскільки на Майдані відсоток тих, хто повірив би будь-якій ініциативі Наюковича, тобто Януковича, радикально менше (найм*якшою, мені здається, була б пропозиція у дусі "вранці стільці, а ввечері гроші"), пропоную опозиційних депутатів замінити на активістів сайту Майдан2003.04.19 | Предсказамус
Отклоняется
По двум причинам.Во-первых, неизвестно, что сделает атмосфера ВР с майдановцами. Вон Шкиля и того укатало.
Во-вторых, тогда по закону сохранения идиотизма оппо хлынет на Майдан. Прдеставляете картинку?
2003.04.20 | Роман ShaRP
Не поспішайте :)
Предсказамус пише:> По двум причинам.
> Во-первых, неизвестно, что сделает атмосфера ВР с майдановцами. Вон Шкиля и того укатало.
Гм ... як на мене, Ви знайшли не дуже вдалий приклад.
> Во-вторых, тогда по закону сохранения идиотизма оппо хлынет на Майдан. Прдеставляете картинку?
Ні, я РАДИКАЛЬНО сумніваюся, що вони здатні зробити таку розумну річ.
2003.04.20 | Shooter
Re: Вношу пропозицію
Роман ShaRP пише:>найм*якшою, мені здається, була б пропозиція у дусі "вранці стільці, а ввечері гроші"
От тут - 100% згода.
Проте...виглядає, вистачило "грудневого преценденту", коли Азаров слово дотримав... Тільки тоді данєцкі не хотіли ставати повними васалами Мудведчука - і "прокатали" парня. Цього разу ПОТРІБНО БУЛО перестрахуватися подібним чином: проходить Закон - підтримуєм програму уряду.
2003.04.20 | Роман ShaRP
Re: Вношу пропозицію
Shooter пише:> Роман ShaRP пише:
> >найм*якшою, мені здається, була б пропозиція у дусі "вранці стільці, а ввечері гроші"
>
> От тут - 100% згода.
Ще б пак
> Проте...виглядає, вистачило "грудневого преценденту", коли Азаров слово дотримав...
Виглядає, що ситуація не в полі дії прецедентного права, м*яко кажучи
>Тільки тоді данєцкі не хотіли ставати повними васалами Мудведчука - і "прокатали" парня. Цього разу ПОТРІБНО БУЛО перестрахуватися подібним чином: проходить Закон - підтримуєм програму уряду.
Це ДАЛЕКО НЕ ПЕРШИЙ раз коли дехто у ВР не робить того, що потрібно.
І цього разу вони конкретно fucked up.
2003.04.20 | Andrij
Re: Заміна депутатів не допоможе
Shooter пише:> Цього разу ПОТРІБНО БУЛО перестрахуватися подібним чином: проходить Закон - підтримуєм програму уряду.
А пан Президент раз, і наклав вето на ваш закон. Не подумали?
2003.04.20 | Роман ShaRP
Re: Заміна депутатів не допоможе
Andrij пише:> Shooter пише:
> > Цього разу ПОТРІБНО БУЛО перестрахуватися подібним чином: проходить Закон - підтримуєм програму уряду.
>
> А пан Президент раз, і наклав вето на ваш закон. Не подумали?
А ми сказали, що поки не буде закону -- не буде ніякої програми уряду (якщо таке дійно можна було зробити).
На додачу, ми б не торгували, пардон, таблом -- і Луценко питав би у Януковича не про броньовики, а саме про те, про що слід питати.
2003.04.20 | Shooter
Re: Заміна депутатів не допоможе
Роман ShaRP пише:> Andrij пише:
> > Shooter пише:
> > > Цього разу ПОТРІБНО БУЛО перестрахуватися подібним чином: проходить Закон - підтримуєм програму уряду.
> >
> > А пан Президент раз, і наклав вето на ваш закон. Не подумали?
>
> А ми сказали, що поки не буде закону -- не буде ніякої програми уряду (якщо таке дійно можна було зробити).
Неможна було.
З іншого боку, Януковичу не подобається мати яйця, защемлені Мудведчуком. Тому "гра" вартувала свічок. Тільки з шулєрами розслаблятися не можна...
2003.04.20 | Shooter
Re: Заміна депутатів не допоможе
Andrij пише:> Shooter пише:
> > Цього разу ПОТРІБНО БУЛО перестрахуватися подібним чином: проходить Закон - підтримуєм програму уряду.
>
> А пан Президент раз, і наклав вето на ваш закон. Не подумали?
Подумав.
Уряд і так затверджували.
Якби за закон проголосували - опозиція би зробила вдалий хід. Не зважаючи на те, що Кучма грає в "чапаєва".
2003.04.20 | Andrij
Re: Для вас пограбування України - це "вдалий хід"?
Shooter пише:> Andrij пише:
> > Shooter пише:
> > > Цього разу ПОТРІБНО БУЛО перестрахуватися подібним чином: проходить Закон - підтримуєм програму уряду.
> >
> > А пан Президент раз, і наклав вето на ваш закон. Не подумали?
>
> Подумав.
> Уряд і так затверджували.
Ну та й що?!! Нащо підписуватись під злочинами Януковича та Кучми?
> Якби за закон проголосували - опозиція би зробила вдалий хід. Не зважаючи на те, що Кучма грає в "чапаєва".
Вдалий хід для кого? Для Януковича? Ну скільки можна робити одне й те ж саме? Написано, "не вкради", не написано, "кради, бо й так вкрадуть". Усі розумування про "вдалий хід" звелися до того, що тепер Кучма та Янукович отримали підтримку від опозиції. Якийсь шахтар знов казатиме, "а вони всі там злочинці". Ну добре, якби він це казав за умов більшої демократії, але ж опозиція свідомо отримала дулю в обмін на рік з Януковичем. За такі "вдалі ходи" на війні би просто стріляли. Але ж хіба для опозиції боротьба за Україну є війна? Більш схоже на канкан в кабаре.
2003.04.20 | Shooter
Емоції, емоції...поганий радник в політиці (-)
2003.04.20 | Andrij
Re: Емоції, це якщо дивитись на дулю та казати, "вигідний хід!"
А якщо на дулю казати "дуля", то це вже не емоції, а реалізм.2003.04.20 | Ромуальдыч
Часть Майдана и так в ВР.
:А вообще я согласен с Предсказамусом, ничего не изменится. Там есть Хмара, тут, МБЗ, там есть Бессмертный, тут Shooter. Вот только ЗА ЕДУ на Майдане не представлено, но это из-за местного колорита :
2003.04.20 | Роман ShaRP
Re: Часть Майдана и так в ВР.
Ромуальдыч пише:> :
> А вообще я согласен с Предсказамусом, ничего не изменится. Там есть Хмара, тут, МБЗ,
МБЗ відпадає. Навіть якщо я пробачу -- сестра покалічить
> там есть Бессмертный, тут Shooter. Вот только ЗА ЕДУ на Майдане не представлено, но это из-за местного колорита :
Гм ... навіть попри мої політичні сварки з деякими особами, я всеодно переконаний, що результат був би ліпший.