МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Буняк -- за російський варіант

06/22/2003 | Спостерігач
http://postup.brama.com/dinamic/i_pub/usual.php?what=11031
Буняк -- за російський варіант
Людина, яка збудувала нафтопровід "Одеса-Броди", тепер підтримує його реверсивне використання
Юрій ТИШКУН


Мер Львова вважає, що нафтопровід "Одеса-Броди" має використовуватись у реверсивному режимі і прокачувати нафту з Росії.

Як передає УНІАН, мер Львова Любомир Буняк, виступаючи на прес-конференції в Києві, твердив, що Україна сьогодні повинна максимально сприяти наповненню технологічною нафтою трубопроводу. Щоби він не простоював, а приносив прибуток. І нагадав, що частина трубопроводу вже використовується для транспортування російської нафти, і державний бюджет отримує кошти від транзиту. Тому вибір напряму роботи трубопроводу є не політичним, а, насамперед, економічним питанням, й Україна повинна сама вирішити, який варіант їй буде приносити великий прибуток.

Буняк зазначив, що нафтопровід "Одеса-Броди" проектувався і будувався для роботи як у прямому, так і в реверсивному режимі. І додав, що передусім треба забезпечити його технологічну готовність до роботи (наповнити технологічною нафтою).

Він також заявив, що "Укртранснафта" (Буняк, до речі, колишній заступник керівника цього підприємства) як спеціально створена компанія для розвитку нафтотранспортних коридорів не впоралася зі своїми зобов'язаннями і за два роки не змогла наповнити трубопровід "Одеса-Броди" нафтою.

Після цього Буняк підкреслив, що цей трубопровід є "єдиною реальною альтернативою" для постачання нафти в Європу, оскільки можливості Босфору істотно обмежені, а інші проекти тільки обговорюються і навряд чи будуть реалізовані.

Звичайно, навряд чи хтось заперечить, що треба наповнювати бюджет. Однак у цьому випадку не все так просто. Як уважають економісти і журналісти, що досліджують тематику нафтопроводу в Україні, іде широка кампанія з дискредитації трубопроводу "Одеса-Броди". Складниками цієї дискредитації, на думку оглядачів "Дзеркала тижня", є ідеї про використання трубопроводу в реверсивному режимі і про те, що трубопровід простоює. Хоча заяви голови директора компанії "Укртранснафта" Тодійчука, західних експертів і посла США в Україні Карлоса Паскуаля свідчать про інше.

Трубопровід зовсім не простоює. Працюють термінал "Південний" і ділянка труби завдовжки 52 кілометри від Одеси до терміналу. Прибуток від перекачування нафти з Російської Федерації до терміналу цілком окуповує існування всього трубопроводу. Натомість, використання для реверсу решти трубопроводу є зовсім невигідним для корпорацій із РФ. Оскільки транспортування нафти маршрутом Мічурінськ-Кременчук-"Південний" на 2-3 долари дешевше за транспортування нафти до того ж "Південного" від Бродів. Тому з'являється закономірне питання: чому це ТНК готова безкоштовно надати нафту для заповнення усієї "труби", якщо це заздалегідь невигідний проект?

Наповнення нафтою з Росії потужностей "Південного" і ланки від Одеси до терміналу зовсім не вплине на транспортування нафти на Захід. Оскільки для сибірської нафти було спеціально збудовано нові потужності на терміналі. А для заміни приморської ланки завдовжки 52 км "Укртранснафта" готова збудувати нову трубу.

Незадіяна частина трубопроводу не псується, оскільки заповнена спеціальною консерваційною рідиною.

Окрім того, ідея повністю заповнити новий нафтопровід сибірською нафтою робить транспортування нафти на Захід через Україну неможливим. Оскільки нафтові перевезення через Босфор уже зараз обмежуються, й українські термінали будуть заповнені сибірською, а грузинські термінали -- каспійською нафтою, то результат буде один: уся нафта піде через заплановані маршрути Бургас-Александрополіс і Констанца-Трієст, що зовсім не відповідає українським інтересам.

Відповіді

  • 2003.06.23 | Len

    Re: Не до всех но до Буняка дошло!

    Вельмишановное панство! Ну наконец то ! До Буняка дошло!
    Замечу только что по последним исследованиям Россия самая перспективная страна мира по запасам углеводородов( нефти, газа, газового конденсата). И Украине надо договориться с РФ о транзите максимального количества нефти и неважно в какую сторону. Деньги с обоих сторон есть деньги. В настоящее время Россия предлагает транзит 84 миллионов тонн вместо нынешних 52 млн тонн. Нужно выторговать у России еще немножко , например до 100 млн тонн и начать прокачку этой сотни миллионов тонн. Через ОД-Броды качать нефть ту , которая есть и на полную завязку. Будет в прямом - качать в прямом, будет в реверсном - качать в реверсном. Главное побольше и подороже.
    В тексте "Незадіяна частина трубопроводу не псується, оскільки заповнена спеціальною консерваційною рідиною. ".
    Чушь собачья! Труба должна заполняться нефтью а не консервантом. Заставить бы автора подобной ахинеи вместо ПИЩИ кушать консерванты.
    В тексте:"Оскільки нафтові перевезення через Босфор уже зараз обмежуються, й українські термінали будуть заповнені сибірською, а грузинські термінали -- каспійською нафтою, то результат буде один: уся нафта піде через заплановані маршрути Бургас-Александрополіс і Констанца-Трієст, що зовсім не відповідає українським інтересам."

    Через грузинский терминал в Супсе идет незначительное количество азерской нефти. Азербайджан - не имеет значительных месторождений нефти. Все зависит от позиции России и Казахстана. Казахстан склоняется к диверсификации своих экспортных поставок. Скорее всего бОльшая часть казахской нефти пойдет через БТС и часть через Баку-Джейхан. То что последний войдёт в строй через пару-тройку лет сомнений нет.
    В тексте интересный оборот: "українські термінали будуть заповнені сибірською"!!!!!!!!
    А что плохого в том что ЗАПОЛНЕНЫ! Да хоть марсианской !! Лишь бы не не консервантом! Лишь бы деньги шли. Если труба заполнена какой то нефтью, значит её кто то купил.
    С уважением Len 23 июня 2003г. г.Киев
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.06.23 | Адвокат ...

      А ще, Моськальщина,-- батьківщина слонів.

      І є найперспективнішою країною щодо запасів слонятини та темпів поновлення слонячого поголів'я. І Україні вельми було би не зле переобладнати усі свої транспортні мережі заради транспортації моськальських слонів до найвіддаленіших куточків земної кулі!

      Перетворимо усі трубогони на слоногони!!!
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.06.23 | Len

        Re: давно пора!

        Вельмишановный пан Адвокат! У Вас "Перетворимо усі трубогони на слоногони!!!".
        Так и займитесь этим. Свою голову Вы уже давно "перетворили" на задницу , теперь очередь пришла до трубопроводов. Имея две задницы Вы способны на многое.
        С уважением Len 23 июня 2003г. г.Киев
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.06.23 | Адвокат ...

          Я лише можу се дивувати, який моцний Ви маєте досвід!

          Len пише:
          > Вельмишановный пан Адвокат! У Вас "Перетворимо усі трубогони на слоногони!!!".
          > Так и займитесь этим. Свою голову Вы уже давно "перетворили" на задницу , теперь очередь пришла до трубопроводов. Имея две задницы Вы способны на многое.

          Адже у перетворенні власної голови на дупу, Ви, шановний,-- є абсолютним чемпійоном!
  • 2003.06.23 | Птах

    Буняк -- зайда

    Про те що буняк за російський це чудово.
    Ось цікава ситуація російська компанія збудувала у центрі Львова заправку (більше у центрі нема заправок). А ось для екологічної безпеки приміським маршруткам (їхній відсоток дуже малий) заборонено заїзджати у центр. Буняк - зайда!


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".