Влада виявилась більш публічною ніж опозиція
07/10/2003 | Майдан-ІНФОРМ
10 липня в м. Ірпені Київської області відбулось виїзне засідання Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування присвячене ходу виконання Закону України “Про державно-правовий експеримент розвитку місцевого самоврядування в місті Ірпені, селищах Буча, Ворзель, Гостомель, Коцюбинське Київської області” за участю Посла Швеції в Україні Оке Петерсона під чисельною охороною міліції та спецпідрозділу “Барс” та під акомпанемент протестного пікету з 500 громадян, які прийшли сюди на заклик Ірпінських організацій УНП та УРП “Собор”.
Пікетники тримали гасла українською, англійською і шведською мовами з вимогами пояснити їм суть експерименту, який з 1996 року проводиться у їхньому місті, і на який, після прийняття вищезазначеного Закону Агентство з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) виділила понад 1 мільйон доларів. Також люди намагалися донести до народних депутатів та шведського Посла правду про те, що в Ірпені самоврядування насправді відсутнє.
Засідання Комітету регулярно переривалося скандуванням з вимогами відставки Ірпінського міського голови Володимира Скаржинського та Голови Координаційно-наглядової ради експерименту, ректора Академії державної податкової служби України Петра Мельника та вимогами нормальної трансляції засідання. Не зважаючи на зливу, більшість пікетників не розійшлися по домівках, добувши до кінця засідання. Їх пропустили до окремої зали, куди провели трансляцію, однак на саме засідання Комітету був допущений (і то не відразу, і тільки в якості спостерігача) лише один представник від громадськості.
Лейтмотивом більшості виступів членів Комітету була теза, що ніяких наслідків експерименту в Ірпені немає, Закон не виконується, місцева влада не зацікавлена у його проведенні.
Міський голова Володимир Скаржинський звинуватив у відсутності позитивних наслідках експерименту і Верховну Раду, і Кабінет Міністрів, і народного депутата України від Ірпінського та Києво-Святошинського округу Євгена Жовтяка, закинувши їм те, що місцевій владі ніхто не допомагає проводити експеримент. “Нам не вистачає повноважень”, - цією фразою Леоніда Кучми часів прем”єрства закінчив свою фразу Ірпінський мер. Однак, на питання голови Комітету Анатолія Матвієнка “До кого Ви зверталися за допомогою?” конкретної відповіді не дав, відповівши: “Ну, ми походили по кабінетах, ніхто на нас уваги не звертає”.
Євген Жовтяк заявив, що є противником цього експерименту, оскільки, на його думку, він був затіяний лише для того, щоб Ірпінь міг залізти до бюджетів підпорядкованих йому селищ, і попросив Ірпінського міського голову сказати, чи існує хоча б один офіційний документ з проханням про допомогу у сприянні проведення експерименту. Як виявилось, таких прохань ні від Ірпінської влади, ні від Координаційно-наглядової ради експерименту не надходило.
Депутат Київської обласної ради Валерій Криворог та Бучанський селищний голова Анатолій Федорук в більш м”якій формі також висловились проти експерименту, фактично підтвердивши висновки членів Комітету та Є. Жовтяка про відсутність будь-яких конкретних наслідків експерименту та про намаганя Ірпеня перетягнути бюджетну і владну ковдру на себе.
Далі відкрилися більш шокуючі факти. Голова Комітету Анатолій Матвієнко запитав у Володимира Скаржинського, чому Ірпінська міська рада не бажає скористатися правом, наданим їй Законом “Про державно-правовий експеримент розвитку місцевого самоврядування в місті Ірпені, селищах Буча, Ворзель, Гостомель, Коцюбинське Київської області”, зараховувати в повному обсязі до місцевих бюджетів податки на доходи фізичних осіб та на промисел, і не звернулася з ініціативою внести зміни до Бюджетного кодексу окремим рядком щодо Ірпеня. Те саме стосується 50% перевиконання планових доходів з податку на додану вартість.
Представник Кабінету міністрів прямо заявив, що міською владою ніякої роботи не ведеться. За два роки після прийняття Закону Ірпінська міська рада не те що не зверталася до Кабміну з пропозиціями, але навіть не звітувала про виконання екперименту, хоча Законом передбачено щорічні звіти. Всі заходи місцевої влади з реалізації експерименту були названі ним неконкретними, оскільки вкладаються у два загальних слова – прискорити і підсилити. Досі не забезпечено техніко-економічне обгрунтування генерального плану, не затверджений перелік спільної власності громад Ірпінського регіону, досі не створено робочого виконавчого органу по впровадженню експерименту. Координаційно-наглядову раду представник Кабінету міністрів звинуватив у відсутності стратегічного планування та стратегічного менеджменту, досі навіть не розроблене Положення про саму Координаційно-наглядову раду, хоча адміністративна група була утворена в Академії АДПСУ ще у 2001 року. Але досі не приступила до роботи. Він зазначив, що експеримент не приносить користю ні Ірпеню, ні селищним радам і запропонував провести аудиторську перевірку ходу виконання експерименту.
Ще різкіше висловився народний депутат України Віталій Олуйко, колишній однопартієць Голови координаційно-наглядової ради експерименту, ректора Академії державної податкової служби України Петра Мельника (П. Мельник перейшов з НДП до Партії регіонів): “Не треба мучити людей, не треба мучити це прекрасне місто, майбутнього цей експеримент не має, його треба зупинити”. Він також повідомив, що Закон про експеримент пролобіював у Верховній Раді саме Петро Мельник.
Голова Координаційно-наглядової ради Петро Мельник, нне відмовляючись від своєї ролі лоббіста, звинуватив в організації пікетування засідання Комітету Євгена Жовтяка і заявив, що подає у відставку. Це саме він оголосив перед народом по закінченні засідання.
А. Матвієнко вказав В. Скаржинському на те, що звіт про два роки трирічного експерименту підготовлений не за вимогами Закону, мер парирував, що це не звіт, а просто інформація. Цю “інформацію” вщент розгромив Євген Жовтяк, вказавши і на відверті маніпуляції цифрами та діаграмами, що легко вираховується за допомогою калькулятора, і на неповноту даних, і на відсутність порівняння з іншими регіонами. Народний депутат навів приклади інших районів та міст Київщини, де не проводиться ніяких експериментів. Офіційні статистичні дані свідчать про те, що Ірпінь не те що програє в соціально-економічноиу розвитку багатьом з них, але й навіть має за багатьма показниками гірші показники ніж в середньому по області.
Борис Безпалий у своєму виступі сказав, що сьогодні остаточних оцінок не буде, але висловив зауваження щодо наданої членам Комітету інформації, відзначив відсутність порівняння з іншими регіонами, відсутність динаміки. Народний депутат сказав, що з наданої інформації ніяк не проглядаються позитивні чи негативні наслідки експерименту, оскільки підприємства виробляють і продають продукцію, люди народжується і вмирають і без експериментів. Він також висловився за проведення аудиторської перевірки, а також зазначив, що за методикою ООН важливим показником є суб”єктивні оцінки населення і висловив сумнів, що стільки людей прийшло висловити свою незгоду з діями місцевої влади в таку погоду під примусом чи заохоченням (це стосувалося репліки П. Мельника).
Було прийнято рішення надати Ірпінській владі час до 16 вересня для подання інформації за формою, як того вимагає Закон, і лише тоді буде прийматися рішення про продовження експерименту (за це висловилися В. Скаржинський, П. Мельник, Коцюбинський селищний голова В. Пікулик та Ворзельський селищний голова З. Сотнікова, яких підтримав член Комітету Іван Плющ) або його припинення.
Опозиція вкотре розчарувала народ. Не зважаючи на те, що в залі засідань було чимало мовчазних представників Податкової Академії, запрошення бути присутніми отримав лише один представник від Ірпінської опозиції, представники територіальних громад селищ на засідання допущені не були. Навіть слово єдиному представнику від громадськості надали лише під тиском пікетуючих, які скандуванням у коридорі Ірпінського міськвиконкому просто заглушили голоси виступаючих на засіданні. Однак для цього виступу наприкінці засідання виділено лише дві хвилини.
Опозиційні депутати, не зважаючи на прохання народу, не побажали поспілкуватися з людьми, які у своїй більшості голосували за їхні блоки, ні перед початком, ні по закінченні засідання, посилаючись на вкрай важливі справи. Такі справи у них дійсно були – Є. Жовтяк їхав у інше місто свого округу (Вишневе), де народ зібрався на масовий протест проти будівництва шкідливого підприємства, члени Комітету їхали готуватися до завтрашнього засідання Верховної Ради, однак навряд чи 5 хвилин виступу перед народом з вибаченням за швидкий від”їзд завадили б їхнім справам.
Люди розійшлися страшенно розчарованими, проводжаючи нардепів вигуками “Ганьба” та прокльонами на адресу опозиції.
На 10 липня Ірпінська опозиція запланувала пікетування Київської обласної державної адміністрації та Кабінету міністрів щодо підвищення цін і тарифів. Ще зранку 9 липня людри висловлювали масове бажання їхати на Київ (лише список тих, хто висловив таке бажання, складав біля 200 осіб), але, шоковані байдужістю опозиції до народу, змінили свої плани. Ввечері 10 липня, після випуску новин, де всі телеглядачі побачили, як спілкується з народом прем”єр-міністр Віктор Янукович, телефону Ірпінського опозиційного штабу та домашні телефони активістів розривалися від дзвінків людей, які повідомляли, що до Києва не поїдуть.
В підсумку об 11.00 на площі Лесі Українки в Києві зібралося лише 20 ірпінчан, за якими спостерігали майже стільки ж осіб у формі, цивільному, з камерами і фотоапартатами. Однак, не зважаючи на малу чисельність пікетуючих, влада поставилась до людей набагато краще за опозицію. В розмові з представником пікетуючих начальник відділу внутрішньої політики Микола Деряпа зазначив справедливість їхніх вимог щодо створення комісії з перевірки тарифів, відзначив конструктивність деяких пропозицій, проявив чудову поінформованість щодо вимог ірпінських мітингів (були надіслані до КОДА поштою) та пообіцяв з боку адміністрації уважне вивчення цих питань та можливе сприяння у їх вирішенні.
Звичайно, це поки що були лише слова. Але навіть зовнішнє ставлення влади до людей, тон розмови, готовність спілкуватися були набагато кращими, ніж ставленням опозиції. До того ж не можна не зазначити, що саме після минулого візиту ірпінської опозиції до облдержадміністрації вперше за останні 10 років в Ірпені на літо не закрилися дитячі садочки, а дитяче харчування було підвищено з 2 грн. 90 коп. до 4 грн.
І останнє. Після розмови з М. Деряпою пікетуючі знову згадали вчорашні телекадри з В. Януковичем і відмовилися їхати пікетувати Кабмін з вимогою відставки уряду.
Народ робить висновки. Правильні чи помилкові, але в нього формується думка. І словами у протилежному людей не переконаєш. Потрібні справи. Словам уже ніхто не вірить. Так що тепер висновки мають зробити політики.
Докладний аналітичний матеріал з приводу ірпінських подій та подальших дій ірпінської об”єднаної опозиції буде розміщений на сайті “Майдан” в понеділок, 14 липня, після нарад місцевих організацій.
Пікетники тримали гасла українською, англійською і шведською мовами з вимогами пояснити їм суть експерименту, який з 1996 року проводиться у їхньому місті, і на який, після прийняття вищезазначеного Закону Агентство з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) виділила понад 1 мільйон доларів. Також люди намагалися донести до народних депутатів та шведського Посла правду про те, що в Ірпені самоврядування насправді відсутнє.
Засідання Комітету регулярно переривалося скандуванням з вимогами відставки Ірпінського міського голови Володимира Скаржинського та Голови Координаційно-наглядової ради експерименту, ректора Академії державної податкової служби України Петра Мельника та вимогами нормальної трансляції засідання. Не зважаючи на зливу, більшість пікетників не розійшлися по домівках, добувши до кінця засідання. Їх пропустили до окремої зали, куди провели трансляцію, однак на саме засідання Комітету був допущений (і то не відразу, і тільки в якості спостерігача) лише один представник від громадськості.
Лейтмотивом більшості виступів членів Комітету була теза, що ніяких наслідків експерименту в Ірпені немає, Закон не виконується, місцева влада не зацікавлена у його проведенні.
Міський голова Володимир Скаржинський звинуватив у відсутності позитивних наслідках експерименту і Верховну Раду, і Кабінет Міністрів, і народного депутата України від Ірпінського та Києво-Святошинського округу Євгена Жовтяка, закинувши їм те, що місцевій владі ніхто не допомагає проводити експеримент. “Нам не вистачає повноважень”, - цією фразою Леоніда Кучми часів прем”єрства закінчив свою фразу Ірпінський мер. Однак, на питання голови Комітету Анатолія Матвієнка “До кого Ви зверталися за допомогою?” конкретної відповіді не дав, відповівши: “Ну, ми походили по кабінетах, ніхто на нас уваги не звертає”.
Євген Жовтяк заявив, що є противником цього експерименту, оскільки, на його думку, він був затіяний лише для того, щоб Ірпінь міг залізти до бюджетів підпорядкованих йому селищ, і попросив Ірпінського міського голову сказати, чи існує хоча б один офіційний документ з проханням про допомогу у сприянні проведення експерименту. Як виявилось, таких прохань ні від Ірпінської влади, ні від Координаційно-наглядової ради експерименту не надходило.
Депутат Київської обласної ради Валерій Криворог та Бучанський селищний голова Анатолій Федорук в більш м”якій формі також висловились проти експерименту, фактично підтвердивши висновки членів Комітету та Є. Жовтяка про відсутність будь-яких конкретних наслідків експерименту та про намаганя Ірпеня перетягнути бюджетну і владну ковдру на себе.
Далі відкрилися більш шокуючі факти. Голова Комітету Анатолій Матвієнко запитав у Володимира Скаржинського, чому Ірпінська міська рада не бажає скористатися правом, наданим їй Законом “Про державно-правовий експеримент розвитку місцевого самоврядування в місті Ірпені, селищах Буча, Ворзель, Гостомель, Коцюбинське Київської області”, зараховувати в повному обсязі до місцевих бюджетів податки на доходи фізичних осіб та на промисел, і не звернулася з ініціативою внести зміни до Бюджетного кодексу окремим рядком щодо Ірпеня. Те саме стосується 50% перевиконання планових доходів з податку на додану вартість.
Представник Кабінету міністрів прямо заявив, що міською владою ніякої роботи не ведеться. За два роки після прийняття Закону Ірпінська міська рада не те що не зверталася до Кабміну з пропозиціями, але навіть не звітувала про виконання екперименту, хоча Законом передбачено щорічні звіти. Всі заходи місцевої влади з реалізації експерименту були названі ним неконкретними, оскільки вкладаються у два загальних слова – прискорити і підсилити. Досі не забезпечено техніко-економічне обгрунтування генерального плану, не затверджений перелік спільної власності громад Ірпінського регіону, досі не створено робочого виконавчого органу по впровадженню експерименту. Координаційно-наглядову раду представник Кабінету міністрів звинуватив у відсутності стратегічного планування та стратегічного менеджменту, досі навіть не розроблене Положення про саму Координаційно-наглядову раду, хоча адміністративна група була утворена в Академії АДПСУ ще у 2001 року. Але досі не приступила до роботи. Він зазначив, що експеримент не приносить користю ні Ірпеню, ні селищним радам і запропонував провести аудиторську перевірку ходу виконання експерименту.
Ще різкіше висловився народний депутат України Віталій Олуйко, колишній однопартієць Голови координаційно-наглядової ради експерименту, ректора Академії державної податкової служби України Петра Мельника (П. Мельник перейшов з НДП до Партії регіонів): “Не треба мучити людей, не треба мучити це прекрасне місто, майбутнього цей експеримент не має, його треба зупинити”. Він також повідомив, що Закон про експеримент пролобіював у Верховній Раді саме Петро Мельник.
Голова Координаційно-наглядової ради Петро Мельник, нне відмовляючись від своєї ролі лоббіста, звинуватив в організації пікетування засідання Комітету Євгена Жовтяка і заявив, що подає у відставку. Це саме він оголосив перед народом по закінченні засідання.
А. Матвієнко вказав В. Скаржинському на те, що звіт про два роки трирічного експерименту підготовлений не за вимогами Закону, мер парирував, що це не звіт, а просто інформація. Цю “інформацію” вщент розгромив Євген Жовтяк, вказавши і на відверті маніпуляції цифрами та діаграмами, що легко вираховується за допомогою калькулятора, і на неповноту даних, і на відсутність порівняння з іншими регіонами. Народний депутат навів приклади інших районів та міст Київщини, де не проводиться ніяких експериментів. Офіційні статистичні дані свідчать про те, що Ірпінь не те що програє в соціально-економічноиу розвитку багатьом з них, але й навіть має за багатьма показниками гірші показники ніж в середньому по області.
Борис Безпалий у своєму виступі сказав, що сьогодні остаточних оцінок не буде, але висловив зауваження щодо наданої членам Комітету інформації, відзначив відсутність порівняння з іншими регіонами, відсутність динаміки. Народний депутат сказав, що з наданої інформації ніяк не проглядаються позитивні чи негативні наслідки експерименту, оскільки підприємства виробляють і продають продукцію, люди народжується і вмирають і без експериментів. Він також висловився за проведення аудиторської перевірки, а також зазначив, що за методикою ООН важливим показником є суб”єктивні оцінки населення і висловив сумнів, що стільки людей прийшло висловити свою незгоду з діями місцевої влади в таку погоду під примусом чи заохоченням (це стосувалося репліки П. Мельника).
Було прийнято рішення надати Ірпінській владі час до 16 вересня для подання інформації за формою, як того вимагає Закон, і лише тоді буде прийматися рішення про продовження експерименту (за це висловилися В. Скаржинський, П. Мельник, Коцюбинський селищний голова В. Пікулик та Ворзельський селищний голова З. Сотнікова, яких підтримав член Комітету Іван Плющ) або його припинення.
Опозиція вкотре розчарувала народ. Не зважаючи на те, що в залі засідань було чимало мовчазних представників Податкової Академії, запрошення бути присутніми отримав лише один представник від Ірпінської опозиції, представники територіальних громад селищ на засідання допущені не були. Навіть слово єдиному представнику від громадськості надали лише під тиском пікетуючих, які скандуванням у коридорі Ірпінського міськвиконкому просто заглушили голоси виступаючих на засіданні. Однак для цього виступу наприкінці засідання виділено лише дві хвилини.
Опозиційні депутати, не зважаючи на прохання народу, не побажали поспілкуватися з людьми, які у своїй більшості голосували за їхні блоки, ні перед початком, ні по закінченні засідання, посилаючись на вкрай важливі справи. Такі справи у них дійсно були – Є. Жовтяк їхав у інше місто свого округу (Вишневе), де народ зібрався на масовий протест проти будівництва шкідливого підприємства, члени Комітету їхали готуватися до завтрашнього засідання Верховної Ради, однак навряд чи 5 хвилин виступу перед народом з вибаченням за швидкий від”їзд завадили б їхнім справам.
Люди розійшлися страшенно розчарованими, проводжаючи нардепів вигуками “Ганьба” та прокльонами на адресу опозиції.
На 10 липня Ірпінська опозиція запланувала пікетування Київської обласної державної адміністрації та Кабінету міністрів щодо підвищення цін і тарифів. Ще зранку 9 липня людри висловлювали масове бажання їхати на Київ (лише список тих, хто висловив таке бажання, складав біля 200 осіб), але, шоковані байдужістю опозиції до народу, змінили свої плани. Ввечері 10 липня, після випуску новин, де всі телеглядачі побачили, як спілкується з народом прем”єр-міністр Віктор Янукович, телефону Ірпінського опозиційного штабу та домашні телефони активістів розривалися від дзвінків людей, які повідомляли, що до Києва не поїдуть.
В підсумку об 11.00 на площі Лесі Українки в Києві зібралося лише 20 ірпінчан, за якими спостерігали майже стільки ж осіб у формі, цивільному, з камерами і фотоапартатами. Однак, не зважаючи на малу чисельність пікетуючих, влада поставилась до людей набагато краще за опозицію. В розмові з представником пікетуючих начальник відділу внутрішньої політики Микола Деряпа зазначив справедливість їхніх вимог щодо створення комісії з перевірки тарифів, відзначив конструктивність деяких пропозицій, проявив чудову поінформованість щодо вимог ірпінських мітингів (були надіслані до КОДА поштою) та пообіцяв з боку адміністрації уважне вивчення цих питань та можливе сприяння у їх вирішенні.
Звичайно, це поки що були лише слова. Але навіть зовнішнє ставлення влади до людей, тон розмови, готовність спілкуватися були набагато кращими, ніж ставленням опозиції. До того ж не можна не зазначити, що саме після минулого візиту ірпінської опозиції до облдержадміністрації вперше за останні 10 років в Ірпені на літо не закрилися дитячі садочки, а дитяче харчування було підвищено з 2 грн. 90 коп. до 4 грн.
І останнє. Після розмови з М. Деряпою пікетуючі знову згадали вчорашні телекадри з В. Януковичем і відмовилися їхати пікетувати Кабмін з вимогою відставки уряду.
Народ робить висновки. Правильні чи помилкові, але в нього формується думка. І словами у протилежному людей не переконаєш. Потрібні справи. Словам уже ніхто не вірить. Так що тепер висновки мають зробити політики.
Докладний аналітичний матеріал з приводу ірпінських подій та подальших дій ірпінської об”єднаної опозиції буде розміщений на сайті “Майдан” в понеділок, 14 липня, після нарад місцевих організацій.
Відповіді
2003.07.10 | Предсказамус
"Не знаю, о чем вы, но ехать надо" (С) Изя
Не сказал бы, что нет слов для выражения, потому что слова как раз есть. Думаю, Михаилу имеет смысл по итогам подготовить аналитическую записку, майдановцам, если будет на Свистовича воля, отшлифовать ее до блеска. Затем передать ее четверке борцов, считающих себя лидерами оппозиции. Не для оргвыводов, а просто для сведения, кто они такие. Поймут - молодцы (не верю, но слегка надеюсь). Не поймут - тогда выводы будем делать мы. Каждый для себя, а может и весь Майдан для того, чтоб решать, как жить дальше. Не словом, так сказать, а делом. Я, похоже, почти дозрел.2003.07.10 | S@nya
Podderzhivaju (-)
2003.07.10 | Михайло Свистович
Re: Нам скоро буде потрібна Ваша підтримка (-)
2003.07.10 | Михайло Свистович
Re: "Не знаю, о чем вы, но ехать надо" (С) Изя
Предсказамус пише:> Не сказал бы, что нет слов для выражения, потому что слова как раз есть. Думаю, Михаилу имеет смысл по итогам подготовить аналитическую записку, майдановцам, если будет на Свистовича воля, отшлифовать ее до блеска.
До понеділка я опишу все у кривавих подробицях у статті.
> Затем передать ее четверке борцов, считающих себя лидерами оппозиции.
Ви будете сміятися, але в мене немає коштів навіть на 4 конверти.
> Каждый для себя, а может и весь Майдан для того, чтоб решать, как жить дальше. Не словом, так сказать, а делом. Я, похоже, почти дозрел.
З усім Майданом не вийде. Чи Ви вже дозріли, щоб об"єднатися з Адвокатом, Уколовим чи Навігатором?
Ми вже перші висновки зробили. Довіра народу до нас ми не втратимо. Тому радитись будемо з народом. У всякому разі в нас в Ірпені вимальовується перспектива розвитку структури громадянського спротиву.
2003.07.10 | Предсказамус
Надо, надо...
Михайло Свистович пише:> До понеділка я опишу все у кривавих подробицях у статті.
Ждем-с.
>> Затем передать ее четверке борцов, считающих себя лидерами оппозиции.
> Ви будете сміятися, але в мене немає коштів навіть на 4 конверти.
Это тоже интересная тема, но о ней потом.
>> Каждый для себя, а может и весь Майдан для того, чтоб решать, как жить дальше. Не словом, так сказать, а делом. Я, похоже, почти дозрел.
> З усім Майданом не вийде. Чи Ви вже дозріли, щоб об"єднатися з Адвокатом, Уколовим чи Навігатором?
Не думаю, что они любят Украину меньше меня. Договоримся как-нибудь. Если будут настаивать - на государственном языке договоримся.
> Ми вже перші висновки зробили. Довіра народу до нас ми не втратимо. Тому радитись будемо з народом. У всякому разі в нас в Ірпені вимальовується перспектива розвитку структури громадянського спротиву.
Именно об этом и хотелось бы подумать, если Вы не против.
2003.07.10 | Михайло Свистович
Re: Надо, надо...
Предсказамус пише:>
> Это тоже интересная тема, но о ней потом.
Для мене це конкретно сьогодні - "найцікавіша" тема. Там наші можновладці місцеві казали, що всі тут - куплені, навіть шведський посол в це повірив. Привчили, блін, наші опозиціонери людей, що без їхньої вказівки і без їхніх грошей нічого не відбувається.
>
> Не думаю, что они любят Украину меньше меня. Договоримся как-нибудь. Если будут настаивать - на государственном языке договоримся.
Оце вже позитивні тенденції.
>
> Именно об этом и хотелось бы подумать, если Вы не против.
Не проти. Тільки - зараз я страшенно втомлений і розбитий фізично та морально. Дописую цей постинг і їду в Ірпінь. Я майже не спав кілька ночей, ми тричі переклеювали листівки з місцем проведення мітингу. А ще сьогодні їздили до облдержадміністрації...
Все, на сьогодні прощаюсь.
2003.07.10 | Предсказамус
Успехов и до встречи! (-)
2003.07.10 | Serhiy Hrysch
Здрассє!
Поїхати в Ірпінь, щоб в києві проголосували за кучмівський переворот??2003.07.10 | Майдан-ІНФОРМ
Re: Уважно читайте повідомлення перед тим як вітатися
Більше нема чого додати. Ви вже не перший, хто задає таке питання, не читаючи.2003.07.10 | Горицвіт
репортаж по Свободі, інтерв'ю Мирослави, тільки що було (-)
2003.07.10 | НеДохтор
Навіть на 1-му був репортаж хвилин 15 тому (-)
2003.07.11 | Ігор
Re: Влада виявилась більш публічною ніж опозиція
“[07-07 23:41]Влада в Ірпені впадає в паніку
Налякана мітингом, який відбувся в Ірпені 9 липня, ірпінська влада шукає спроб, як уникнути зустрічі народу з депутатами Верховної Ради та посольством Швеції.
Рішення про пікетування засідання також було прийнято на мітингах, організованих опозицією 29 червня (250 учасників) та 9 липня (1000 учасників)”.
Такі повідомлення можна було прочитати на вашому сайті. Виникає питання: 07.07.03 ви повідомляєте про подію, що мала тільки відбутися 09.07.03.
Справді, мітинг-пікет відбувався, але 07.07.03. На головній сторінці сайту чомусь вже відсутня про нього інформація (станом на 15.30. 10.07.03). Чи не тому, що там (як, до речі, й у вищенаведеному варіанті) подається цифра у 1000 пікетників. Хоча учасників мітингу-пікету (за оцінками представників різних сторін) було близько 250-300 осіб.
Але справа навіть не в цьому.
У черговий раз (як це було у ході виборчих перегонів) подається інформація, що не відповідає дійсності.
Цитую сайт:
“На мітингу 9 липня Ірпінський міський голова Володимир Скаржинський заявив, що на реалізацію “шведського” експерименту не було виділено ні копійки, а чутки про мільйон доларів – це брехня, тоді як на інтернет-сайті шведського посольства (http://www.sweemb.kiev.ua/ukr/index_sida.htm) зазначено, що у 2001 році Агентство з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) затвердила 18 грудня 2001 року виділення на проект “Розвиток місцевого самоврядування у м. Ірпінь” 8 460 000 шведський крон, що становить понад 1 млн. доларів США (агенція-виконавець проекту – Шведська Асоціація Органів Місцевого Самоврядування)”.
Довожу до вашого відома те, що ви самі прекрасно знаєте: фінанси, виділені шведською стороною, йдуть 100 % на оплату роботи шведських експертів!!! Читайте уважно : “(агенція-виконавець проекту – Шведська Асоціація Органів Місцевого Самоврядування)”.
Маю надію, що у вас вистачить духу довести правдиву інформацію до ірпінчан та усього світу.
Будь-які питання, що стосуються життя-буття у місті Ірпені та Україні загалом готовий обговорити на “круглому столі” чи іншому заході, який організовує опозиція.
Вважав і вважаю, що Україна потребує дещо інших, м’яко кажучи, методів боротьби за владу.
І наостанок: наведу слова німецького філософа Г.В.Ф. Гегеля (1770-1831): “Суть справи вичерпується не своєю метою, а своїм здійсненням, не результат є дійсним цілим, але результат із своїм становленням, а голий результат є трупом, що залишив позаду тенденцію”.
Так, влада має знаходитися під контролем і бути критикованою. Багато у чому опозиція права. Але методи здійснення бажаного з боку опозиції нічим не кращі, якщо не гірші, ніж ті, що застосовує влада.
Ігор Найда.
P.S. Думаю, що на цей раз ви знайдете можливість розмістити на сайті мого листа.