Звіздєц державіакомпанії "Українські авіалінії"!
07/16/2003 | KAKTUZZ
МЗС рекомендує українським авіаперевізникам призупинити польоти в Бельгію, Францію і США
Український МЗС рекомендує тимчасово припинити польоти літаків, що знаходяться в державній власності України, в Бельгію, Францію і США до розв’язання питання з арештом українського літака АН-124- 100 «Руслан» в Канаді. Як повідомив на брифінгу в середу керівник прес-служби МЗС України Маркіян Лубківський, МЗС проінформував про ситуацію, що склалася прем’єр-міністра країни Віктора Януковича і запропонував «утриматися від польотів літаків на даному етапі, які знаходяться в державній власності України, до країн, в яких прийнято рішення Стокгольмського арбітражу (Бельгію, Францію і США), а також оскаржити рішення цього арбітражу». Раніше повідомлялося, що арешт «Руслана» був здійснений на підставі рішення Стокгольмського арбітражу від 30 травня минулого року в зв’язку зі справою за позовом компанії TMR Energy Limited до Фонду держмайна України. За словами Лубківського, рекомендація МЗС пов’язана з «інформацією про внесення компанією TMR Energy Limited позову про визнання рішення Стокгольмського арбітражу в Бельгії, Франції і США», передає «Інтерфакс-Україна». У зв’язку з цим МЗС України доручив посольствам України в цих країнах вжити всіх можливих превентивних заходів з метою недопущення арешту державних активів України на території цих держав. Крім того, за словами Лубківського, посольство України в Канаді направило дві ноти в МЗС Канади, де зазначається, що арешт літака державного підприємства АНТК «Антонова» АН-124 100 «Руслан» був проведений без відповідних правових підстав, а також міститься прохання отримати сприяння уряду Канади в негайному звільненні літака. 9 липня МЗС звернувся до ФДМ України з пропозицією вивчити можливість оскарження рішення Верховного суду Канади про арешт «Руслана».
Відповіді
2003.07.16 | SLAVKO
Re: Іще питання.
Чи Президента авіакомпанії Малютіна Сергія Олексійовича вже Кучма вигнав з роботи, чи він і досі сидить на пр. Перемогои,14! Бо подібний випадок вже трапився торік, чи позаторік, коли пан Малютін привіз літаком , що належав( більш не належить)"Авіалініям України" до Лондона футбольних болільників. А той літак хоп і арештували! Болільники додому вже добирались з "Туманного Альбіону" літаками українсько-ірландського акціонерного товариства "Міжнародними Авіалініями України". А літакам "Авіаліній України" п на польотах в Єєвропу. Хрест. Борги не пускають.2003.07.16 | НеДохтор
Re: не поспішайте кричати (радіти?)
Міжнародні Авіалінії України - це спiльне пiдприємство. Частки акцiонерiв МАУ: Фонд державного майна України - 61,6%, Австрiйськi авiалiнiї та Swissair - 22,5%, debis AirFinance - 6%, Європейський Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) - 9,9%.
2003.07.16 | KAKTUZZ
Re: Те що Ви НеДОХТОР видно неозброєним оком !
Навчіться читати!Я написав про "Звіздєц Державній авіакомпанії "Авіалінії України", а ви мені пишете зовсім про іншу компанію:Міжнародні Авіалінії Україні".Це дві різні пари ґалошів. Бдітєльнєй читайте!А взагалі то запахло смаженим:"У зв’язку з цим МЗС України доручив посольствам України в цих країнах вжити всіх можливих превентивних заходів з метою недопущення арешту державних активів України на території цих держав". Це звіздєць лізінгові альянсом НАТО в певні країни наших "Русланів", бо вони є держактивом, це можуть бути кораблі, нерухоме державне майно, гроші держкомпаній, на жаль може апостраждати пивзавод Оболонь, бо в Бельгії в нього на рахунках є капітал, а без пива Оболонь" -- це все одно що мучітєльна смерть під тортурами.
НеДохторе дозвольте вас іще просвітити, що у "Міжнародних Авіаліній України" власних літаків немає. Вони всі є власністю ірландської авіакомпанії "Еар Лінгас", тому ці літаки не підлягатимуть арешту. А от літаки держкомпанії "Авіалінії України" підлягатимуть, бо ця компанія має цілий флот літаків, якому тепер судитиметься ржавіти і простоювати!
Тобто розберіться що таке "Авіалінії України"тел.226-25-67, і "МІЖНАРОДНІ Авалінії України" тел.296-75-92. Упіхів.
2003.07.16 | НеДохтор
OK (ВАТ «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України»)
Може Ви мали на увазі ВАТ «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України»?Фонд державного майна України пропонує до продажу пакет акцій у кількості 37 455 600 штук, що становить 100% статутного фонду відкритого акціонерного товариства «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України».
Номінальна вартість однієї акції: 0,25 грн.
http://www.spfu.gov.ua/ukr/edition/newspaper/12022003/page8.html
-----------------------
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
Фонду державного майна України про проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України»
1. Дані про емітента.
Код за ЄДРПОУ 21575710.
Повна назва відкритого акціонерного товариства (ВАТ): відкрите акціонерне товариство «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України».
Місцезнаходження ВАТ: Україна, 03036, м. Київ-36, Повітрофлотський проспект, 90.
Телефон (044) 245-98-52, тел./факс 245-98-72.
2. Фонд державного майна України пропонує до продажу пакет акцій у кількості 37 455 600 штук, що становить 100% статутного фонду відкритого акціонерного товариства «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України».
Номінальна вартість однієї акції: 0,25 грн.
Початкова вартість пакета акцій : 9 400 000 (дев’ять мільйонів чотириста тисяч) гривень.
ВАТ не займає монопольного становища на відповідному товарному ринку.
3. Форма випуску акцій — документарна. Акції зараховані на рахунок в цінних паперах № 500010 від 02.12.99, відкритий зберігачем у АППБ «Аваль» Фонду державного майна України.
4. Характеристика ВАТ:
Статутний фонд: 9 363 900 грн.
Номенклатура та обсяги продукції (робіт та послуг) ВАТ за останній звітний період (9 місяців 2002 року): доходи від оренди повітряних суден — 720,6 тис. грн.; інші доходи — 163,0 тис. грн.
Ват «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України» має потенційні можливості виконувати внутрішні та міжнародні повітряні перевезення пасажирів, вантажу та пошти, аерофотознімальні роботи.
Кількість робочих місць — 456.
Відомості про споруди та земельну ділянку, де знаходиться ВАТ, умови її використання: площа земельної ділянки становить 35 424 м2, виробничі площі ВАТ — 11 629,7 м2, площа адміністративних приміщень — 1 693,9 м2.
Основні показники господарської діяльності ВАТ за останні три роки та останній звітний період
Показник 1999 р. 2000 р. 2001 р. 9 міс.
2002 р.
Обсяг реалізації продукції, тис. грн. 12 534 15 475,6 2 863,1 808,5
Балансовий збиток, тис. грн. 9 147 7 272,9 6 091,7 1 084,8
Дебіторська заборгованість, тис. грн. 3 923 4 666 4 968 5 042,9
Кредиторська заборгованість, тис. грн. 16 920 25 088 29 723,4 30 152
Рентабельність, % — — — —
Вартість активів, тис. грн. 23 830 23 170 21 936 21 554
5. Фіксовані умови конкурсу:
погасити прострочену кредиторську заборгованість ВАТ із заробітної плати працівникам підприємства в сумі 4 800 000 грн., в тому числі: 1 900 000 грн. протягом 90 днів з моменту укладання договору купівлі-продажу пакета акцій та 2 900 000 грн. не пізніше 31.07.2003;
погасити заборгованість ВАТ за кредитами, наданими комерційними банками, в сумі 2 000 000 грн. протягом 90 днів з моменту укладання договору купівлі-продажу пакета акцій;
здійснити програму технічної реконструкції підприємства, передбачивши ремонт авіаційної техніки та продовження ресурсів повітряних суден на суму 1 400 000 грн. протягом 90 днів з моменту укладання договору купівлі-продажу пакета акцій;
не допускати розірвання трудових договорів з працівниками підприємства з ініціативи власника або уповноваженого ним органу, за винятком звільнення на підставі пункту 6 статті 40 Кодексу законів про працю України або вчинення працівником дій, за які законодавством передбачена можливість звільнення на підставі пунктів 3, 4, 7, 8 статті 40 та статті 41 Кодексу законів про працю України;
зберігати профіль діяльності ВАТ, який є на момент укладання договору купівлі-продажу пакета акцій;
дотримуватись безпечних та нешкідливих умов праці.
Виконувати мобілізаційні завдання, визначені для ВАТ.
Дотримуватись вимог антимонопольного законодавства України.
Вимоги до концепції розвитку підприємства мають містити:
зобов’язання учасника конкурсу щодо виконання умов конкурсу та реалізації плану довгострокових інтересів у розвитку підприємства щодо підвищення економічних, соціальних, фінансових, технологічних та екологічних показників його діяльності;
бізнес-план або техніко-економічне обгрунтування піспляприватизаційного розвитку об’єкта, що включає план зайнятості працівників підприємства, пропозицію інвестора із зазначенням максимального розміру інвестицій, термінів та порядку їх внесення.
6. Інші умови проведення конкурсу:
Конкурс проводиться без залучення радника, відповідно до Положення про порядок проведення конкурсів з продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств, створених у процесі приватизації та корпоратизації, затвердженого спільним наказом Фонду державного майна України, Антимонопольного комітету України та Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку України від 13 вересня 2000 р. № 1908/11/271, зареєстрованого у Мін’юсті України 28 вересня 2000 р. № 665/4886.
7. Для участі в конкурсі претендент:
сплачує 940 000 грн. як конкурсну гарантію на розрахунковий рахунок Фонду державного майна України № 23124001000058, ОПЕРУ ДКУ, м. Києва, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 00032945, одержувач: Фонд державного майна України. Призначення платежу: конкурсна гарантія для участі у конкурсі з продажу пакета акцій ВАТ «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України».
Сплачує 17 грн. реєстраційного збору на розрахунковий рахунок Фонду державного майна України № 37183500900028, ОПЕРУ ДКУ, м. Києва, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 00032945, одержувач: Фонд державного майна України. Призначення платежу: реєстраційний збір для участі у конкурсі з продажу пакета акцій ВАТ «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України».
Для зарахування конкурсних гарантій в іноземній валюті відкрито рахунок № 35301321901 в ОПЕРУ НБУ м. Києва, МФО 300001.
Подає по 2 примірники підтвердних документів та конкурсних пропозицій. Конкурсні пропозиції та підтвердні документи подаються до органу приватизації одночасно.
Кожний примірник конкурсної пропозиції та підтвердних документів запечатується в окремий конверт.
Усі конверти з конкурсними пропозиціями об’єднуються та запечатуються в окремий непрозорий конверт з написом «Конкурсні пропозиції» із зазначенням на ньому тільки адреси Фонду державного майна України та назви конкурсу.
Усі конверти з підтвердними документам об’єднуються та запечатуються в окремий непрозорий конверт з написом «Підтвердні документи» із зазначенням на ньому тільки адреси Фонду державного майна України та назви конкурсу.
На пакетах «Конкурсні пропозиції» та «Підтвердні документи» не повинно міститись ніякої інформації, за допомогою якої можна було б ідентифікувати потенційного покупця.
8. Кінцевий термін прийняття конкурсних пропозицій і підтвердних документів — за сім днів до початку проведення конкурсу.
9. Адреса приймання конкурсних пропозицій та підтвердних документів: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, Фонд державного майна України, кімната 504, понеділок—четвер з 9.00 до 18.00, п’ятниця з 9.00 до 16.45. У передсвяткові дні (понеділок—четвер) з 9.00 до 17.00, п’ятниця з 9.00 до 15.45.
Пакет конкурсної документації та дозвіл на відвідування ВАТ можна отримати з 9.00 до 18.00 щоденно, крім вихідних та святкових днів, за адресою: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, Фонд державного майна України, Управління підготовки та проведення конкурсів, відділ підготовки конкурсного продажу (к. 604).
Телефони: (044) 296-59-77, 294-33-53.
10. Ознайомитись з об’єктом та отримати докладну інформацію можна за адресою: м. Київ, Повітрофлотський проспект, 90, ВАТ «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України».
Телефон: (044) 245-98-52, факс: (044) 245-98-72.
11. Дата початку та місце проведення конкурсу.
Конкурс буде проведено через 30 календарних днів після опублікування інформаційного повідомлення в газеті «Відомості приватизації» за адресою: м. Київ, вул. Кутузова, 18/9, Фонд державного майна України.
Телефон для довідок: 293-33-39, тел./факс 294-33-81.
12. Для придбання акцій у бездокументарній формі випуску фізичні та юридичні особи повинні укласти договір про відкриття рахунка у цінних паперах з обраним зберігачем.
---------------------------------
2003.07.17 | KAKTUZZ
Re: OK (ВАТ «Авіакомпанія «Національні Авіалінії України»)
Можливо у Вас новіші дані. В моїх документах від Державної авіаційної адміністрації України "Укавіація" вказано так:Найменування підприємства: Державна авіакомпанія "Авіалінії України".Президент -- МАЛЮТІН Сергій Олексійович,
Перший віце-президент --Новічков Валерій Вікторович, Віце-президент з економіки та фінансів ---Давиденко Володимир Володимирович.
А президентом МАУ до, принаймні" донедавна
був Віталій Потьомський, заступник президента --Річард В.Крей.Тому те що МАУ, то є МАУ. А ось щодо Вашого зауваження то можу припустити, що "Державна авіакомпанія " Авіалінії України" змінила свою назву на (ВАТ "Авіакомпанія"Національні Авіалінії України" -- цілком припустимо. Тут мені Вам тяжко щось заперечити.
2003.07.17 | KAKTUZZ
Ет ! А все ж-таки державна авіакомпанія "Авіалінії УКраїни"!
Пасажирські перевезення. Експлуатація експлуатантівНайбільший за кількістю літаків національний перевізник - державна авіакомпанія "Авіалінії України". Її організація виявилася не надто ефективною, і нині цей гігант представляє хіба що Бориспільське авіапідприємство. Спочатку "АУ" об'єднували всі державні регіональні авіапідприємства. До речі, право на продаж квитків має лише компанія, зареєстрована у Міжнародній асоціації авіаперевізників (у квитках проставляється реєстраійний код). Головний офіс "АУ", маючи комерційні права та документацію на перевезення (квитки), укладав угоди з авіапідприємствами (експлуатантами літаків) про використання повітряних суден.
Як укладалися ці угоди, - комерційна таємниця, але відомо, що кожного фактичного перевізника примусили взяти на себе всі витрати, пов'язані з виконанням комерційного рейсу, а виторг отримував продавець квитків, себто головний офіс "АУ", який "ділитися" з експлуатантами не поспішав. Iз часом "АУ" перестали літати через Польщу, Болгарію, Румунію. Те саме стосується і багатьох російських аеропортів, зокрема Новосибірська, бо авіапідприємства, що входили до "АУ", заборгували і аеропортам, і навігаційним службам, і ремонтникам, і постачальникам пального. Довелося експлуатантам унезалежнитися разом з боргами, що на них повисли.
Експерти припускають, що фінансові проблеми державних АК час від часу вирішує головний "вершитель авіаційних доль" - Державний департамент авіаційного транспорту (ДДАТ), користуючись коштами підпорядкованого йому Спеціалізованого фонду фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність. Детальніше про цей вельми цікавий фонд - дещо нижче.
П.С. Це я з "Галицьких Контрактів здер!"
2003.07.17 | НеДохтор
Re: в 1998 році
KAKTUZZ пише:> ...>
> П.С. Це я з "Галицьких Контрактів здер!"
Так, але забули додати що ця цитована Вами стаття
http://www.kontrakty.com.ua/ukr/gc/nomer/1998/22-98/22avia.htm
ще за 1998 рік.
Потім (2000-2001) були ліквідації, рестрктуризації, корпоратизації, внесення змін в статутні документи, санації, спроби продажу ...
Там мутно. Хочете - порийтесь в Інтернеті
2003.07.17 | KAKTUZZ
Re:З тими "Жержавіалініями(національними)"Авіалініями чорт ногу
зламає. В кодіровіці Євроконтролю вони є обидві, але з єдиною кодіровкою "6-ю".2003.07.16 | НеДохтор
>> З історії взаємовідносин TMR Energy Limited та ФДМ України
http://facts.kiev.ua/April2002/0904/04.htm---------------
"МНОГИЕ КРЕДИТОРЫ "ЛИНОСА" ХОТЯТ ВЗЫСКАТЬ С ЗАВОДА НИЧЕМ НЕ ОБОСНОВАННЫЕ ЗАВЫШЕННЫЕ СУММЫ"
Вадим МАТВИЕНКО
журналист
До прихода Тюменской нефтяной компании (ТНК) на ОАО "ЛИНОС" предприятие находилось в тяжелом финансовом положении: завод пребывал в состояние банкротства ввиду значительной кредиторской задолженности.
С появлением настоящего хозяина на предприятии, каким стала ТНК, началась работа по наведению порядка на заводе. ТНК заявила о том, что готова погасить все реальные и законно обоснованные долги завода, в том числе перед частными кредиторами, поставлявшими в свое время нефть на "ЛИНОС". Некоторые кредиторы попытались, что называется, поймать рыбу в мутной воде и повесить на завод ничем не обоснованное долговое бремя. Но, как рачительный хозяин, ТНК приняла единственное правильное решение о том, что выплачиваться будет только законно обоснованная и признанная судом, а не надуманная задолженность.
О последних решениях судов по целому ряду "долговых" дел, рассказывает директор правового департамента ПИИ "ТНК-Украина" Джаваншир Солтанов.
-- 18 декабря 2001 года Стокгольмский арбитражный суд, рассмотрев иск компании "ТМР Энерджи Лимитед" (TMR Energy Limited) к "ЛИНОСу", Фонду государственного имущества Украины и государству Украина о взыскании недополученной прибыли с ответчиков совместно и (или) порознь и принял решение в пользу "ЛИНОСа". Расскажите подробней о сути требований компании ТМР к заводу.
-- Суть требований ТМР такова. В 1993 году, когда приватизация Лисичанского НПЗ еще не была проведена, между заводом и компанией ТМР был заключен договор о создании совместного предприятия "Лисойл" с распределением долей в уставном фонде 50 на 50. Позже был подписан трехсторонний договор с участием вновь созданного общества "Лисойл", НПЗ и ТМР. Согласно этому договору ТМР взяла на себя обязательства модернизировать установки завода и поставлять на них нефть. За это дополнительная прибыль, получаемая после модернизации, должна была делиться между Лисичанским НПЗ, СП "Лисойл" и ТМР. ТМР не поставляла в необходимом количестве нефть на предприятие, НПЗ не получал вообще никакой прибыли. Но после того, как "ТНК" приватизировала "ЛИНОС", у ТМР как у участника СП "Лисойл" появилось желание получить якобы недополученную прибыль.
С этим требованием они обратились в арбитражный суд города Стокгольм, где просили взыскать совместно и (или) порознь с "ЛИНОСа", Фонда государственного имущества Украины и государства Украины сумму $42 млн.
-- Как "ЛИНОСу" удалось выиграть это дело?
-- В результате грамотных действий юристов, представляющих интересы "ЛИНОСа", этот процесс был разбит на две части. Первая -- требования ТМР к "ЛИНОСу", вторая -- к Фонду госимущества Украины. А государство Украина было исключено из числа ответчиков. Проанализировав представленные документы, суд пришел к выводу, что приватизированный "ЛИНОС" не является правопреемником тех обязательств, которыми был связан НПЗ до приватизации, и отказал в удовлетворении требований ТМР. Кроме того, согласно договору о "Модернизации и эксплуатация установок", ТМР является ненадлежащим истцом, потому что право требования возмещения недополученной прибыли возлагается на СП "Лисойл", а не на ТМР. ТМР является участником "Лисойла" и имеет право на получение прибыли, которую заработало СП. Прибыль, полученная обществом, может быть распределена между участниками общества исключительно по решению общего собрания акционеров.
Мы считаем большим успехом дело, выигранное в Международном третейском суде, который доказал правоту "ЛИНОСа" и подтвердил, что многие кредиторы завода хотят взыскать с предприятия ничем не обоснованные суммы. Решение арбитражного суда г. Стокгольма говорит о том, что даже международные судебные инстанции подтверждают несостоятельность требований отдельных кредиторов "ЛИНОСа".
-- Известно, что недавно Киевский городской суд подтвердил решение районного суда по иску миноритарного акционера "ЛИНОС" о нарушении его прав при проведении собрания кредиторов на заводе. Могли бы Вы прокомментировать это решение?
-- Суть вопроса такова. Акционер "ЛИНОСа" Лариса Костичева, владеющая акциями "ЛИНОСа" на сумму 64 грн., подала в Соломенский районный суд г. Киева иск, в котором говорилось, что проведение собрания кредиторов "ЛИНОСа" и принятое им решение об избрании комитета кредиторов нарушают ее права как акционера. Лариса Костичева требовала признать собрание кредиторов ОАО "ЛИНОС" недействительным.
Соломенский районный суд г. Киева объективно исследовал все обстоятельства дела и принял следующие решение: иск акционера Костичевой является необоснованным и удовлетворению не подлежит, в результате проведения собрания кредиторов ее права как акционера нарушены не были. Кроме того, суд сделал вывод о том, что акционер, в соответствии с законодательством Украины о хозяйственных обществах, имеет право на управление акционерным обществом через соответствующие органы управления общества, а именно: через общее собрание акционеров, где он может изложить свое видение по управлению обществом. При этом на последнем собрании акционеров "ЛИНОСа" Лариса Костичева не присутствовала. По мнению суда, иск надуман одним из кредиторов "ЛИНОСа"", а именно: ЗАО НПО "Агрокомплекс". По мнению суда, иск был предъявлен с целью затягивания, торможения положительных процессов выведения АО "ЛИНОС" из процедуры банкротства.
Заявление аналогичное иску Ларисы Костичевой от акционера Коломиец было рассмотрено в Днепровском районом суде г. Киева. Днепровский районный суд при рассмотрении дела принял во внимание предыдущее решение и в связи с повторной неявкой акционера Коломиец на судебное заседание оставил иск без рассмотрения.
Решение Соломенского районного суда г. Киева было обжаловано в суде вышестоящей инстанции. Киевский городской апелляционный суд рассмотрел апелляционную жалобу акционера Костичевой и оставил решение Соломенского суда г. Киева без изменения.
-- Можно ли еще раз обжаловать эти решения?
-- Обжаловать можно любое решение, но для этого должны быть соответствующие аргументы. В данном случае выходит, что обжалование проводится ради обжалования.
-- Скажите, какое решение принял Высший арбитражный суд Украины по заявлению ЗАО НПО "Агрокомплекс" о взыскании с "ЛИНОСа" долга размером в 700 млн. гривен?
-- Высший арбитражный суд Украины рассмотрел требования ЗАО НПО "Агрокомплекс" и зафиксировал их в размере 91 млн. гривен вместо требуемых 700 млн. гривен. Это решение вступило в законную силу, пройдя все вышестоящие инстанции.
-- Сможете ли Вы наконец-то приступить к процедуре санации "ЛИНОСа"?
-- Да, конечно. Но мы думаем, что со стороны того кредитора, который по решению суда пытался через акционера сорвать процедуру выведения "ЛИНОСа" из финансового кризиса будут предприниматься и дальнейшие неконструктивные действия, направленные на срыв нашей деятельности по восстановлению предприятия.
---------------
2003.07.16 | chytach
Див. цiкавий погляд на цю проблєму на форумi "Економiка".(-)
2003.07.16 | KAKTUZZ
Re: Див. цiкавий погляд на цю проблєму на форумi "Економiка".(-)
Підпільник на форумі Економіка пише:"16-07-2003 20:27, ПідпільникПодноготная ареста "Руслана"
"Решения судов произошли во Франции, Бельгии и в Нью-Фаундленде, (где, как и в Квебеке сконцентрировано французское население). Для справки – в Бельгии большинство французов. На лицо наглое вмешательство. Притом, что большинство авиационных предприятих в Европе находятся во Франции. Здесь собирается Ээрбас.
Сегодня решение суда было принято и в США, которые проиграли тендер на поставку самолетов НАТО, так что идет массированная атака. О ее более глубокой сущности можно только догадываться. Контракт-то с НАТО еще не подписан. То, что выберут именно “Антоновские авиалинии” почти бесспорно. Но вполне возможно, что осуществляется давление на АНТК им. Антонова, чтобы он принял участие в проекте создания европейского военно-транспортного самолета, проект которого просто слизан с АН-70. А “Антонов” отказался сотрудничать по этой программе, которая в данный момент загрузла и тонет."
Те шо для лізінгування наших Русланів Альянсом НАТО проблема існує -- Факт! Але до чого тут французи в Бельгії,Ескімоси В Н"ю Фаундленд,в Америці? Згоден США просрало тендер. Але ж хто заборгував низці авакомпаній західних , як кажуть у "Євроконтролі" шаленні кошти за надання Авіалініям України( не плутати з, Як Недотор, з Міжнародними Авіалініями України)повітряних коридорів, авіанавігацію, диспетчерський сервіс, паркування літаків, тощо. Може Французи? Я міркую, що проблема полягає в іншому: нездатності Президента керувати державою, неспроможністю парламенту створити відповідне законодавство, постійні скандали з вбивствами журналістів, нелегальний трафік зброї іт.д.Це призвело до накопичення критичної негативної енергії стосовно України в світі. От воно тепер все й вибухає. Спрацював принцип доміно.
2003.07.17 | KAKTUZZ
Re:Азаров:" Відкрутити голови чиновникам МЗС!
17:31 17/07/03Азаров предлагает открутить головы некоторым чиновникам МИД Украины
Первый вице-премьер министр Николай Азаров считает, что "нужно открутить головы" авторам вчерашнего заявления Министерства иностранных дел относительно рекомендаций воздержаться от полетов в США, Бельгию и Францию на самолетах, находящихся в государственной собственности Украины. Как передает "Обозреватель" , по словам Азарова, "летать нужно всюду, но нужно сделать так, что бы наши самолеты нигде не задерживали и не арестовывали". Азаров также отметил, что когда наш самолет арестовали в Канаде, для него это было "потрясением". Он считает, что данный инцидент произошел потому, что в нашей стране нет систематической работы по разрешению инвестиционных споров. Воздержаться от полетов в Штаты, Бельгию и Францию МИД Украины рекомендовал в связи с имеющейся информацией о внесении компанией "TMR Energy Limited" исков о признании решения Стокгольмского арбитража (относительно иска к ФГИ Украины) в этих странах. Как известно, 26 июня украинский Ан-124 «Руслан» (борт NUR82007) был арестован по прибытии в аэропорт Гузбей в соответствии с решением Федерального суда Канады, вынесенного в связи с иском кипрской компании "TMR Energy Limited" к Фонду госимущества Украины.
--------------------------------------------------------------------------------