МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

На главу «Укртранснефти» покушались? (/)

07/18/2003 | Shooter
Главрєд.

Вчера днем автомобили кортежа «Укртранснефти» и официальной делегации Казахстана столкнулись в районе проспекта Бажана. В автомобилях ехали министр энергетики и минеральных ресурсов Владимир Школьник и один из руководителей национальной корпорации «КазМунайГаз». Согласно официальной информации, жертв и пострадавших нет. По факту ДТП проводится следствие. Основной версией является ошибка водителя, передает «Обозреватель».

Как сообщили неофициальные источники в Кабмине, в результате вчерашнего ДТП, пострадал один из членов делегации Казахстана – зять президента Казахстана Нурсултана Назарбаева, первый заместитель национальной корпорации «КазМунайГаз» Тимур Кулибаев.

«Главреду" также удалось узнать, что машина, которая пострадала больше всего, принадлежит главе «Укртранснефти» Александру Тодийчуку. Сам Тодийчук не пострадал. Источники, близкие к «Укртранснефти», не драматизируют ситуацию, однако напоминают, что на следующий понедельник намечен совет акционеров компании, где возможна попытка ее упразднения. Поэтому не исключают, что данный инцидент может рассматриваться в том числе и как сигнал, адресованный Александру Тодийчуку.

Ведется следствие.

Відповіді

  • 2003.07.18 | line305b

    Кто хочет упразднить Укртранснафту? (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.07.19 | Shooter

      ТНК ПОДОБАЄТЬСЯ, що ІДЕЮ РЕВЕРСУ Одеса-Броди "почули"(/)

      ТНК ПОДОБАЄТЬСЯ, що ІДЕЮ РЕВЕРСУ Одеса-Броди "почули"

      www.ПРАВДА.com.ua, 18.07.2003, 18:36

      Тюменська нафтова компанія (Росія) вітає дії уряду України з серйозного обговорення можливості транспортування російської нафти нафтопроводом Одеса-Броди в реверсному режимі.

      Про це заявив президент Торгового дому "ТНК-Україна" Олександр Городецький на прес-конференції у Києві в п'ятницю.

      "Приємно відзначити, що нарешті BP і ТНК із проектом реверсу були почуті, цим проектом почали займатися, урядом поставлене питання його більш глибокого вивчення. Якщо раніше на цей проект просто не хотіли звертати уваги, то зараз розглядається два можливих варіанти", - сказав він.

      Городецький підтримав рішення уряду про залучення незалежного агентства для експертної оцінки цього варіанту. "Ми сподіваємося, що це дійсно буде незалежне агентство, яке дасть правильну оцінку і розгляне всі можливості - і технологічні, і стратегічні пріоритети, і ринкову позицію", - заявив він.

      При цьому президент ТД "ТНК-Україна" підкреслив, що реверсний маршрут підкріплений реальними пропозиціями російських компаній-експортерів, а ТНК готова надати на умовах кредиту технічну нафту.

      Городецький узяв під сумнів називану урядом оцінку вартості тільки капітальних вкладень для організації реверсної роботи - близько 500 млн. грн. За його словами, у цю суму входить і вартість технічної нафти, яку ТНК готова надати на умовах кредиту.
      Він також вважає, що українська сторона помилково не включила нафтопровід Одеса-Броди до проекту 15-річної угоди з Росією про транзит нафти по території України, як це пропонує російська сторона.

      16 липня уряд відклав остаточне рішення з питання використання нафтопроводу Одеса-Броди в реверсному режимі, вирішивши залучити на тендері незалежного експерта в цій області, як це раніше було зроблено для оцінки роботи нафтопроводу в прямому напрямку.

      Напередодні президент України Леонід Кучма заявив, що рішення про транспортування каспійської нафти в Європу або реверсне використання нафтопроводу Одеса-Броди повинен приймати уряд.

      Першу черга нафтотранспортної системи Одеса-Броди було здано в експлуатацію у травні 2002 року. Її пропускна здатність складає 9-14,5 млн. тонн нафти на рік з резервуарним парком 200 тис. куб. м. Морський нафтовий термінал "Південний" здатний приймати танкери дедвейтом до 100 тис. тонн. Передбачається розширення потужності нафтопроводу до 40-45 млн. тонн на рік з резервуарним парком 600 тис. куб. м.

      У травні Європейська комісія виділила грант у розмірі EUR2 млн. на технічну підтримку добудування нафтопроводу Одеса-Броди до Плоцька.

      Інтерфакс-Україна
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.07.21 | line305b

        ЕС-Россия конкурируют за Одессу-Броды, а комментарии ТНК пишут в

        АП?

        Глядя на то, что творится с ЮКОСом задумаешься, а так ли независимы великие российские капиталисты в своих рас-суждениях. С одной стороны практически исчез из разговоров "проект века" Западная Сибирь - Мурманск - не нравилось Путину, что нефтяные компании сами его хотят для себя строить... С другой - такие стали активные в вопросе Одесса-Броды: пусть и нет потребности у российской нефти в этой трубе - "пользуйтесь трубопроводами Приднепровки!", не так ли? Перевод стрелок Кучмой на правительство тоже интересен: кажется, по Одессе-Броды решение принимать боятся, и пасуют друг другу - нет ты реши; нет ты... Интересно, на кого Янукович спихнет?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.07.21 | Shooter

          Re: ЕС-Россия конкурируют за Одессу-Броды, а комментарии ТНК пишут в

          line305b пише:
          > АП?
          >
          > Глядя на то, что творится с ЮКОСом задумаешься, а так ли независимы великие российские капиталисты в своих рас-суждениях.

          Хех :))) Ви в тому ще сумніваєтеся? Попіл Березовського-Гусинського-Ходорковського ще навіть не вихолов. Та й принципово інакша ситуація НЕ МОЖЕ БУТИ в постовіцькій авторитарній країні.

          >С одной стороны практически исчез из разговоров "проект века" Западная Сибирь - Мурманск - не нравилось Путину, что нефтяные компании сами его хотят для себя строить... С другой - такие стали активные в вопросе Одесса-Броды: пусть и нет потребности у российской нефти в этой трубе - "пользуйтесь трубопроводами Приднепровки!", не так ли? Перевод стрелок Кучмой на правительство тоже интересен: кажется, по Одессе-Броды решение принимать боятся, и пасуют друг другу - нет ты реши; нет ты... Интересно, на кого Янукович спихнет?

          Швидше всього, думаю, буде "другий газовий консорціум" - паси руками робитимуться, а справа не зрушить з місця до осені 2004. Самі розумієте - чому.
    • 2003.07.19 | Shooter

      "Укратранснафта" не віддасть трубу "Одеса-Броди" ТНК(-)

      "Укратранснафта" не віддасть трубу "Одеса-Броди" ТНК

      www.ПРАВДА.com.ua, 19.07.2003, 13:27

      ВАТ "Укртранснафта", що володіє нафтотранспортними потужностями в Україні, у результаті переговорів із постачальниками каспійської нафти і її споживачами у країнах Європи має пакет пропозицій, що створюють умови для початку прокачування нафти в європейському напрямку до кінця цього року або на початку 2004-го.

      Про це повідомляється в прес-релізі компанії, розповсюдженому в п'ятницю за підсумками переговорів, що відбулися напередодні, з казахстанською компанією "Казмунайгаз", повідомляє Інтерфакс-Україна.

      У "Укртранснафті" уточнили, що з українськими нафтопереробними заводами "Нафтохімік Прикарпаття" і "Галичина", чеським Cheska Raffineska і польською групою Lotos підписані документи про намір транспортувати по нафтопроводу Одеса-Броди в прямому напрямку близько 4 млн. тонн нафти.

      Зокрема, 30 квітня цього року "Нафтохімік Прикарпаття" направив "Укртранснафті" лист за підписом технічного директора з орієнтованим графіком постачання каспійської нафти на завод по нафтопроводу Одеса-Броди в обсязі 1-1,5 млн. тонн у 2004 році, 2-2,5 млн. тонн - у 2005-м і по 2,5 млн. тонн - у 2006-2010 роках.

      Крім того, відзначили в "Укртранснафті", інтерес до маршруту виявили нафтові компанії Казахстану й Азербайджану.

      Коментуючи рішення залучити на тендер незалежного експерта для оцінки економічної доцільності використання нафтопроводу Одеса-Броди в реверсному режимі, в "Укртранснафті" його назвали збалансованим і логічним.

      У компанії підкреслили, що "Укртранснафта" у своїй діяльності буде враховувати національні інтереси, що не обмежуються короткостроковими вигодами.

      "Ми працюємо на збільшенням транспортування російської і каспійської нафти, працюємо над гармонізацією інтересів Росії й Казахстану, а не на їхній конфлікт", - сказали в "Укртранснафті".

      У компанії відзначили, що пропозиції російських компаній не завжди виглядають однозначними і "виникає питання про бізнес-логіку цих пропозицій".

      У "Укртранснафті" також повідомили, що робота нафтопроводу Одеса-Броди в реверсному режимі може негативно вплинути на реалізацію проекту "Дружба-Адрія" і збільшити навантаження на протоку Босфор.

      У той же час, як повідомляє DW міністр енергетики і мінеральних ресурсів Казахстану Володимир Школьник заявив, що його країна зацікавлена в транзитних потужностях України для транспортування нафти в країни Західної Європи. Вже в третьому кварталі планується підписати відповідну міждержавну угоду. За оцінками експертів, мова йде про щорічний транзит 9 мільйонів тонн каспійської нафти, що є цілком достатнім для наповнення трубопроводу "Одеса-Броди".
      Експерти упевнені, що цей контракт має перспективи, оскільки в Казахстану виникли проблеми з транспортуванням нафти через протоку Босфор.

      Як повідомлялося, у середу уряд відклав остаточне рішення по питанню використання нафтопроводу Одеса-Броди в реверсному режимі, вирішивши залучити на тендері незалежного експерта в цій області, як це раніше було зроблено для оцінки роботи нафтопроводу в прямому напрямку.

      Напередодні президент України Леонід Кучма заявив, що рішення про транспортування каспійської нафти в Європу або реверсне використання нафтопроводу має ухвалити уряд.

      У травні 2002 року була здана в експлуатацію перша черга нефтетранспортної системи Одеса-Броди. Її пропускна здатність складає 9-14,5 млн. тонн нафти в рік з резервуарним парком 200 тис. куб. м. Морський нафтовий термінал "Південний" здатний приймати танкери дедвейтом до 100 тис. тонн. Передбачається розширення потужності нафтопроводу до 40-45 млн. тонн у рік з резервуарним парком 600 тис. куб. м.

      У травні Європейська комісія виділила грант у розмірі EUR2 млн. на технічну підтримку добудування нафтопроводу Одеса-Броди до Плоцька.
  • 2003.07.18 | ратоборец

    Re: Главред стибрил информация и не сослался на первоисточник

    Ай-яй!

    сперли текст и даже не сослись на первоистоник http://www.provokator.com.ua/?w=r&i=&d=294!

    "Как сообщили неофициальные источники в Кабмине, в результате вчерашнего ДТП, пострадал один из членов делегации Казахстана – зять президента Казахстана Нурсултана Назарбаева, первый заместитель национальной корпорации «КазМунайГаз» Тимур Кулибаев".
  • 2003.07.20 | Shooter

    Каспійська нафта відкриє для України довгострокові перспективи()

    Каспійська нафта відкриє для України довгострокові перспективи - Паскуаль

    www.ПРАВДА.com.ua, 19.07.2003, 21:21

    Посол США в Україні Карлос Паскуаль знову висловлюється за використання нафтопроводу "Одеса-Броди" у європейському напрямку.

    Про це посол сказав на зустрічі з головою Одеської обладміністрації Сергієм Гриневецьким.

    В інтерв'ю журналістам Паскуаль підкреслив також необхідність використання цього нафтопроводу на більш привабливих для інвестора умовах. Наповнення нафтопроводу каспійською нафтою для європейського ринку відкриє для української економіки довгострокові перспективи, вважає дипломат.

    На зустрічах з керівництвом міста й області він підкреслив, що сьогодні інтерес до "Одеса-Броди" виявляють нафтопереробні заводи Чехи й Німеччини. На думку Паскуаля, транспортування на ці підприємства каспійської нафти через Україну буде вигідним для них, оскільки в такий спосіб скоротяться терміни постачань і їх вартість.

    Посол також вважає оптимальним використання Україною крім "Одеса-Броди" Придніпровського нафтопроводу за умови збільшення його потужності.

    Однак, підкреслив дипломат, остаточні рішення повинні ухвалюватися після появи конкретних пропозицій по конкретних контрактах. Поки що таких контрактів немає ні з боку російських компаній, ні з боку підприємств інших- країн, відзначив він.

    Як повідомлялося, у середу уряд відклав остаточне рішення по питанню використання нафтопроводу Одеса-Броди в реверсному режимі, вирішивши залучити на тендері незалежного експерта в цій області, як це раніше було зроблено для оцінки роботи нафтопроводу в прямому напрямку. Напередодні президент України Леонід Кучма заявив, що рішення про транспортування каспійської нафти в Європу або реверсне використанні нафтопроводу повинен затвердити уряд.

    ВАТ "Укртранснафта", що володіє нафтотранспортними потужностями в Україні, повідомило, що в результаті переговорів з постачальниками каспійської нафти і її споживачів у країнах Європи має пакет пропозицій, що створюють умови для початку прокачування нафти в європейському напрямку до кінця цього року або на початку 2004-го.

    У травні 2002 року була здана в експлуатацію перша черга нафтотранспортної системи Одеса-Броди. Її пропускна здатність складає 9-14,5 млн. тонн нафти в рік з резервуарним парком 200 тис. куб. м. Морський нафтовий термінал "Південний" здатний приймати танкери дедвейтом до 100 тис. тонн. Передбачається розширення потужності нафтопроводу до 40-45 млн. тонн у рік з резервуарним парком 600 тис. куб. м.

    У травні Європейська комісія виділила грант у розмірі EUR2 млн. на технічну підтримку добудування нафтопроводу Одеса-Броди до Плоцька.
    За використання нафтопроводу Одеса-Броди в реверсному напрямку виступає Росія. У п'ятницю в Ялті глава російського уряду заявив, що угода про транзит російської нафти по території України може бути підписана після того, як буде вирішене питання транзиту російської нафти по нафтопроводу Броди-Одеса.

    Інтерфакс-Україна
  • 2003.07.21 | dar-river

    Собрание акционеров ОАО "Укртранснафта" продолжится 1 августа

    Собрание акционеров ОАО "Укртранснафта" продолжится 1 августа
    Киев. 21 июля. ИНТЕРФАКС-УКРАИНА
    (Українські Новини, Костянтин Кравчук, 21.07.2003)
    Киев. 21 июля. УНИАН
    В собрании акционеров ОАО "Укртранснафта", начавшемся 21 июля, объявлен перерыв до 1 августа в связи с тем, что владелец 100% акций ОАО – Национальная акционерная компания (НАК) "Нафтогаз Украины" - не успел изучить материалы собрания, в частности отчет о финансово-хозяйственной деятельности за первое полугодие.
    Как пояснили агентству "Интерфакс-Украина" в пресс-службе "Укртранснафты", у "Нафтогаза Украины" было недостаточно времени для изучения этих материалов, поскольку срок предоставления бухгалтерской отчетности за полугодие -- 25 июля.
    По данным информированного источника, НАК получила отчет "Укртранснафты" за указанный период вечером 18 июля.
    Между тем, как отметил агентству "Интерфакс-Украина" пресс-секретарь НАК "Нафтогаз Украины" Константин Бородин, "Укртранснафта" предоставила материалы в НАК позже оговоренного срока, что и повлекло за собой перенос собрания.
    Как сообщалось, на собрании 21 июля планировалось рассмотреть отчет председателя правления о реализации проекта создания Евроазиатского нефтетранспортного коридора, в который входит принадлежащий компании нефтепровод Одесса - Броды. На собрание также вынесен отчет главы правления об итогах финансово-хозяйственной деятельности ОАО за первое полугодие. Кроме того, акционеры планировали рассмотреть вопрос о внесении изменений и дополнений в устав и внутренние положения общества.
    В повестку дня также был довнесен вопрос о перевыборах председателя правления компании. Правление "Укртранснафты" с момента ее создания в июне 2001 года возглавляет Александр Тодийчук.
    ОАО "Укртранснафта", в которое входят филиалы "Магистральные нефтепроводы "Дружба" и Приднепровские магистральные нефтепроводы, занимается транспортировкой нефти.
  • 2003.07.21 | Shooter

    Пинзеник про сабжект (/)

    Львівська газета

    – Гострі дискусії продовжують точитися навколо нафтопроводу “Одеса-Броди”. Ви пропонували використовувати для отримання прибутку за рахунок оренди. Розкажіть будь ласка, детальніше про такий варіант.

    – Має відбуватись активний пошук партнерів, щоб використовувати нафтопровід як транзитну систему, враховуючи те, що є потенційні запаси нафти в деяких регіонах, і що ця нафта може піти по трубах “Одеса-Броди”. Питання іншого використання може бути тимчасовим, без укладення довготермінових угод. І за умови паралельної активної роботи з пошуку партнерів для прямого використання нафтопроводу. Але це питання виконавчої влади. Наскільки я знаю, є спроби використання в такому реверсному режимі і, на жаль, я не бачив серйозних спроб пошуку партнерів. Це Україна повинна демонструвати зацікавленість у співпраці, а не Європа, як дехто зазначає. Вигідне розташування України і запаси в деяких державах дають можливість говорити про унікальні можливості використання цього нафтопроводу, але в жодному випадку в постійному реверсному режимі.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".