МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Трубопровід Броди-Плоцьк спонсоруватимуть поляки (/)

07/31/2003 | Shooter
Трубопровід Броди-Плоцьк спонсоруватимуть поляки

www.ПРАВДА.com.ua, 31.07.2003, 10:55

Представники компанії "Укртранснафта" розраховують на початок будівництва трубопроводу від українського міста Броди до польського Плоцька не пізніше наступного року.

Олександр Тодійчук, керівник компанії "Укртранснафта", повідомляє, що будівництво відрізку трубопроводу, яким нафта постачатиметься з України в Польщу та далі на захід Європи, мало б тривати від двох до трьох років, повідомляє BBC.

У четвер у Донецьку готується підписання домовленості про план створення україно-польського підприємства з реалізації проекту нафтопроводу "Броди-Плоцьк". Меморандум фіксує намір "Укртранснафти" і польської компанії PERN Przyjazn створити СП для будівництва нового нафтопроводу.

Наприкінці травня Україна, Польща і Європейський Союз підписали декларацію, якою підтримали проект транзиту каспійської нафти нафтопроводом "Одеса-Броди" і його добудови до Плоцька.

За оцінкою "Укртранснафти", протяжність "Броди-Плоцьк" має становити близько 500 км, потужність 25 млн. тонн нафти на рік, вартість близько 450 млн. євро.

"Укртранснафта" закінчила будівництво "Одеса-Броди" потужністю 9 млн. тонн на рік і протяжністю 674 км наприкінці 2001 року, але поки не змогла залучити нафтові компанії до транзиту нафти.

Відповіді

  • 2003.07.31 | Shooter

    "Одеса-Броди" у поставці нафти в Європу почне працювати 2003 (/)

    УП

    Керівник "Укртранснафти" Олександр Тодійчук стверджує, що проект "Одеса-Броди" у поставці нафти в Європу почне працювати вже 2003 року.

    "Ми впевнені, що це станеться, якщо не трапиться якихось потрясінь, якогось катаклізму, аварій, воєнних дій, прийняття якихось міждержавних рішень, що могло б призвести до припинення його розвитку", - заявив Тодійчук в інтерв'ю газеті "День".

    "Ми сьогодні вже маємо протоколи про наміри та листи про поставки нафти близько 8 млн. т на наступний рік, і також є низка протоколів про наміри з одержувачами нафти в Європі", - пояснив він.

    Нинішню ситуацію навколо "Одеса-Броди" Тодійчук назвав "звичайною, неоригінальною боротьбою за домінування у проекті". "Наскільки я знаю, була усна заява російської сторони, щоб мене не включали до експертної групи".

    Тодійчук пояснив, чому реверс є неприйнятним: "Щодо думки про те, що давайте ми місяць, два, півроку, рік покачаємо в іншому напрямку. За цей час побудують інші варіанти, втратиться стратегія. Пані Де Паласіо висловилася у Брюсселі, що якщо нафтопровід у напрямку Одеса—Броди, то це наша стратегія. Якщо це Броди—Одеса, то це звичайний трубопровід, який нічим не цікавий для ЄС і посилює проблеми Босфору".

    На думку Тодійчука, компанії, які пропонують реверс "Одеса-Броди", сьогодні "проспали". "Рік тому, з тими ж зусиллями, які вони докладають сьогодні, вони були б ближчими до успіху", - зазначив він.

    "Ми запитуємо [представників компаній, які пропонують реверс]: чи впорається з новими обсягами Босфор? І виходить за принципом — смаж рибу, риба буде — мовляв, ми домовимося. Хіба так стратегічні проекти вирішують?

    Дайте, кажемо, якесь підтвердження та гарантії. Дайте пропускну спроможність через територію Росії та Білорусі. Відповідь — ми забезпечимо. Наявність великої кількості загальних фраз саме й дозволяє засумніватися, враховуючи велику заполітизованість цього проекту, високі ризики навколо нього. До того ж, якщо виходити із пропозицій ТНК, шлях транспортування збільшиться приблизно на 660 км, а ціна зросте на $3 за тонну".

    Тодійчук вважає, що проект "Одеса-Броди" хоч, "якщо подивитися на трасу нафтопроводу, то це обхід [Росії], але це не альтернатива російській нафті Urals".

    "Ті заводи, які орієнтовані на малосірчисті нафти, які працюють сьогодні з нафтами із Північного моря, з арабських країн, із північної Африки, стоять перед дилемою — або продовжувати працювати з такими нафтами, або робити реконструкцію технологій та пристосуватися під Urals. Саме цей сектор для нас сьогодні є найважливішим".

    "Враховуючи, що подорожчали танкерні перевезення, які були нашим головним конкурентом, очевиднішим стало падіння видобутку нафти у Північному морі, сталися зміни у форматі ЄС та НАТО — ми отримали додатковий ринок і додаткові шанси.

    На питання, як впливає на проект "Одеса-Броди" приватизація польських нафтопереробних заводів, Тодійчук зазначив:

    "Вона ускладнює з одного боку, а з іншого — заводи стають активнішими, у цій боротьбі вони хочуть також збільшити свою незалежність і надійність, створюють надійнішу систему поставок нафти, дистрибуції нафтопродуктів тощо.

    Сьогодні ми вже близькі до того, що десь отримаємо близько 8 млн. тонн споживання у Польщі. І цього вже буде достатньо для того, аби розпочати реалізацію проекту. Вже ведуться проектні роботи Броди—Плоцьк, у нас вони вже завершуються. Територією України пройде близько 103 км, і близько 400 км у Польщі. Завершується вибір траси, вона вже є на картах і також переходить у детальніші дослідження".
  • 2003.07.31 | Shooter

    Україна разом з Польщею дотягнуть "Одеса-Броди" до Плоцька (/)

    Україна разом з Польщею дотягнуть "Одеса-Броди" до Плоцька

    www.ПРАВДА.com.ua, 31.07.2003, 10:55, ОНОВЛЕНО О 14:56

    Україна і Польща підписали меморандум про створення спільного україно-польського підприємства з питань реалізації проекту нафтопроводу "Броди-Плоцьк".

    Документ підписали в четвер у Донецьку від України спеціальний уповноважений з питань Євразійського нафтотранспортного коридора, голова правління компанії "Укртранснафта" Олександр Тодійчук і голова правління АТ підприємства з експлуатації нафтопроводів "Дружба" ("PERN Przyjazn") Станіслав Якубовський у присутності прем'єр-міністра Віктора Януковича і голови Ради міністрів Польщі Лешека Міллера.

    Меморандум фіксує намір "Укртранснафти" і польської компанії "PERN Przyjazn" створити СП для будівництва цього нафтопроводу, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

    Представники компанії "Укртранснафта" також розраховують на початок будівництва трубопровода від українського міста Броди до польського Плоцьку не пізніше наступного року.

    Олександр Тодійчук, керівник компанії "Укртранснафта", повідомляє, що будівництво відрізка трубопроводу, за допомогою якого нафта буде постачатися з України у Польщу і далі на захід Європи, буде тривати від двох до трьох років, повідомляє Українська служба BBC.

    Як повідомлялося, проект щодо продовження українського нафтопроводу "Одеса-Броди" до польського Плоцька отримав політичну підтримку урядів України і Польщі, Європейської комісії, а також комерційну підтримку у вигляді бізнес-плану, який підтверджує наявність ринків збуту нафти, яка буде надходити по ньому в Європу.

    У кінці травня Україна, Польща і Європейський Союз підписали декларацію, якою підтримали проект транзиту каспійської нафти нафтопроводом "Одеса-Броди" і його добудування до Плоцька.

    За оцінками "Укртранснафти", довжина "Броди-Плоцк" може становити близько 500 км, потужність 25 млн. тонн нафти у рік, вартість близько 450 млн. євро.

    "Укртранснафта" закінчила будівництво "Одеса-Броди" потужністю 9 млн. тонн в рік і довжиною 674 км у кінці 2001 року, але поки не змогла залучити нафтові компанії до транзиту нафти.

    У травні 2002 року була здана в експлуатацію перша черга нафтотранспортної системи Одеса - Броди. Її пропускна спроможність - 9-14,5 млн. тонн нафти у рік з резервуарним парком 200 тис. кубометрів.

    Морський нафтовий термінал "Південний" здатний приймати танкери дедвейтом до 100 тис. тонн. Передбачається розширення потужності нафтопроводу до 40-45 млн. тонн в рік з резервуарний парком 600 тис. кубометрів.
  • 2003.07.31 | Shooter

    ГЛАВА "НАФТОГАЗУ" ПІШОВ НА ПІДВИЩЕННЯ. Підсидувати Єрмілова? (/)

    ГЛАВА "НАФТОГАЗУ" ПІШОВ НА ПІДВИЩЕННЯ. Підсидувати Єрмілова?

    www.ПРАВДА.com.ua, 31.07.2003, 14:58

    Глава "Нафтогазу України" Юрій Бойко призначений першим заступником міністра палива та енергетики. Указ про це підписав Леонід Кучма, повідомила "Українській правді" прес-секретар президента Олена Громницька.

    Вона уточнила, що Бойко призначений першим заступником міністра, при цьому він залишився главою НАК "Нафтогаз України".

    Не так давно на прес-конференції Леонід Кучма розкритикував нинішнього міністра палива й енергетики Сергія Єрмілова за заяви, що Україна буде використовувати нафтопровід "Одеса-Броди" тільки у європейському напрямку. Кучма зазначив, що політику по "Одеса-Броди" повинен визначити уряд.

    Раніше була винесена догана кураторові Єрмілова в уряді віце-прем'єру Віталію Гайдуку. На думку деяких аналітиків, це було зроблено з метою удару по Єрмілову.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.08.01 | Нафта-Газ

      Сергій Єрмилов ударить у відповідь ?

      > Раніше була винесена догана кураторові Єрмілова в уряді віце-прем'єру Віталію Гайдуку. На думку деяких аналітиків, це було зроблено з метою удару по Єрмілову.

      Сергій Єрмилов ударить у відповідь проектом транспортування газу
      Іран-Україна-Європа

      http://www.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1059769118&first=&last=
  • 2003.07.31 | Нафта-Газ

    Україна купуватиме газ з Ірану

    І також транзитом качатиме Іранський газ в Європу

    Ukraine to import gas from Iran | Jul 31, 21:56

    http://www.kyivpost.com/premium/p_business/17373/
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.08.01 | Нафта-Газ

      Re: Україна купуватиме газ з Ірану

      http://radiosvoboda.org/news/ukrainians/uk/2003/08/99211121-7594-4E5D-B4FE-AD97F9D43089.ASP

      Україна висловила зацікавленість у поставках іранського газу. Про це йшлося під час учорашніх переговорів міністра палива та енергетики України Сергія Єрмилова з міністром нафти Ірану Саедом Могаммадом Госейніяном

      За повідомленням прес-служби Мінпаливенерго, обсяг поставок іранського газу в Україну може становити 10-15 млрд. кубометрів за рік. Поки не вирішено, коли і за яким маршрутом можуть розпочатися поставки.

      Іран запропонував Україні створити спеціальну групу з вивчення шляхів транспортування іранського газу в Україну. Зараз Україна імпортує газ з Росії, Туркменистану й Узбекистану.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.08.04 | Нафта-Газ

        Україна й Іран підписали два меморандуми у сфері енергетики

        Україна й Іран підписали два меморандуми у сфері енергетики

        Як повідомили в Міністерстві палива й енергетики України, перше спільне українсько-іранське засідання комітету (робочої групи) з питань енергетики, яке проходило в Києві 28-31 липня, завершилося підписанням Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством палива й енергетики України і міністерством нафти Ірану в сфері міжнародної торгівлі природним газом.

        Меморандумом визначається готовність України до покупки іранського природного газу в обсязі 10-15 млрд кубометрів на рік, а також вивчення можливостей транзиту іранського газу територією України до країн Європи.

        Як повідомили в Міністерстві палива й енергетики України, з цією метою створюється спільна робоча група з представників відповідних компаній.

        Також за результатами спільного українсько-іранського засідання комітету з питань енергетики підписано ще один меморандум, яким визначаються напрямки співробітництва двох країн у нафтогазовій сфері й умови участі українських компаній у реалізації проектів на території Ірану.

        Обидва документи підписані з українського боку заступником державного секретаря Мінпаливенерго Богданом Клюком, з іранського - заступником міністра нафти Ісламської Республіки Іран Саєдом Мохаммадом Хаді Нежад Хосейніяном.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.08.04 | Нафта-Газ

          Проектується газопровід Іран-Україна-Європа

          Україна і Іран домовилися про щорічні поставки 10-15 млрд. куб. м іранського газу в Україну. Поставки можуть початися найближчим часом, - повідомляє прес-служба Міністерства палива і енергетики України.

          Дана домовленість досягнута на зустрічі 30 липня 2003 р. міністра палива і енергетики України Сергія Єрмілова і заступника міністра нафти Ісламської Республіки Іран Саєда Мохаммада Хаді Нежад Хосейніяна за участю посла Ірану в Україні Бахмана Тахеріяна Мобараке. За результатами засідання спільної україно-іранської робочої групи по енергетиці, яка проходила 28-31 липня у Києві, підписано відповідний Меморандум.

          Іранська сторона запропонувала українській створити спільну робочу групу, яка займеться вивченням і проектуванням нових газотранспортних маршрутів з Каспійського регіону в Європу.

          За словами Хаді Нежада Хосейніяна, Іран, на території якого сконцентровані 50% ресурсів природного газу Каспійського регіону, орієнтується, передусім, на експорт власного природного газу в Східну Азію і Європу. І Україна, внаслідок свого вдалого географічного положення і транзитних можливостей, могла б не тільки імпортувати іранський газ, але і здійснювати транзит додаткових об’ємів в інші європейські країни. Крім того, Хаді Нежад Хосейніян виразив готовність країни надати можливість українським компаніям брати участь в розробці іранських родовищ і роботі на нафтогазовому ринку Ірану.

          Єрмілов зазначив, що візит іранської делегації послужить поштовхом для переведення взаємовідносин в практичну площину. За словами міністра, як показує практика співпраця країн в енергетичній галузі неодмінно веде до активізації відносин у всіх інших сферах. Крім того, Єрмілов запросив іранських партнерів на Міжнародну нафтогазову конференцію, яка відбудеться в середині жовтні у Києві за участю Європейського Союзу.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.08.04 | Нафта-Газ

            Газопровід Іран-Україна-Європа загрузить реверсом Голубий Потік

            Проект Газпрому "Голубий Потік", який нещодавно зазнав економічного краху через неврегульованість цін на газ в Туреччині може врятувати Україна. Якщо Газпром погодиться з пропозиціями Ірану та України, росіянцям вдасться врятувати близько 8 мільядів доларів (вартість спорудження простоючого Голубого Потоку).

            На нещодавніх переговорах між Іраном та Україною було підтверджено
            зацікавленість обох сторін і розпочато розгляд можливих маршрутів доставки іранського газу через Україну в Європу.

            Одним з можливих маршрутів транспорту газу є газопровід Іран-Україна-Європа, що загрузить реверсом "Голубий Потік" на повну потужність.
  • 2003.08.01 | Shooter

    Янукович благословив "Одеса-Броди" і застеріг від "політичної ()

    Янукович благословив "Одеса-Броди" і застеріг від "політичної гри"

    www.ПРАВДА.com.ua, 31.07.2003, 18:53

    Будівництво польської частини нафтопроводу "Одеса-Броди" є спільним завданням для України і Польщі на найближчий час, вважає український прем'єр Віктор Янукович.

    "Україна побудувала свою частину цього нафтопроводу. Тому наше спільне найближче завдання – побудувати польську частину нафтопроводу і попрацювати з нашими партнерами з Каспійського басейну, щодо наповнення цього нафтопроводу", - сказав Янукович у четвер у Донецьку, де він знаходиться разом з польським прем'єром Лешеком Міллером.

    "Якщо в цьому питанні ми найближчим часом зробимо практичні кроки, будемо наповнювати нафтопровід і створимо умови, щоб він прокачував у Європу не менше дев'яти мільйонів тонн нафти – це буде прорив і перемога", - сказав Янукович.

    "Якщо ми не перейдемо, як кажуть, з політичної гри до вирішення практичних задач - це буде поразка", - додав він.

    Польський прем'єр сказав, що в урядів обох країн вистачить політичної волі, щоб сприяти вирішенню цих питань, "але не уряди будуть будувати цей проект, а конкретні виконавці, промисловці".

    Міллер завершив свій візит в Україну і відбув на батьківщину.

    Як повідомлялася, Україна і Польща в четвер підписали меморандум про створення спільного українсько-польського підприємства з питань реалізації проекту нафтопроводу "Броди-Плоцьк". Меморандум фіксує намір "Укртранснафти" і польської компанії PERN "Przyjazn" створити СП для будівництва цього нафтопроводу.

    Проект по продовженню українського нафтопроводу "Одеса-Броди" до польського Плоцька одержав політичну підтримку урядів України і Польщі, Європейської комісії, а також комерційну підтримку у вигляді бізнес-плану, що підтверджує наявність ринків збуту нафти, що буде надходити по ньому до Європи.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.08.01 | line305b

      Ого,Янукович правильные вещи говорит.С чего бы это,пан Shooter?-

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.08.01 | Shooter

        Я би сказав - з природньої причини

        Янукович (все впевненіше і впевненіше) мріє про президента-2004.

        А БУДЬ-ХТО (навіть Симоненко) на цьому посту не хоче бути абсолютно залежний від Росії. І навпаки - хоче скористатися вигодами європейського ринку. Тому то й чіхаються (хоч трішки).

        Зараз взагалі цікава ситуація склалася: вже майже все подєрібанили (нахаляву, звісно). Проте капіталізація (як і капітали) на Україні маленькі, себто не дуже конкурентні. І зараз перед сучасними власниками стоїть дилема: далі не пускати західний капітал на внутрішній ринок - і спостерігати, як "чесно вкрадене" майно плавно перетікає за смішну ціну до росіян (бо ті лише дещо багатші від українців, проте ніщо в порівнянні з Заходом), чи таки відкритися Заходу і подорожче продати все те ж "чесно подєрібанене".


        П.С. Головна заслуга - Тодійчука, а не Януковича. Виглядає, що останні пів року Укртранснафта когті рвала, щоб "добити" поляків і європейців на продовження труби до Плоцька.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.08.01 | Абу

          Re: є смішне припущення + для Шутера і лайна305

          Янукович добре читає по бумажці те що йому напишуть. а без бумажки - він ... два слова не каже. Причому бумажка навіть не 14 кеглем має бути написана, щоб вони прочитати могли. Є така підозра що в цей раз йому правильну бумажку підсунули.

          і ще Шутеру і лайну305. Треба глянути Впрост десь за той тиждень чи близько того. Там є інтерв*ю начальника секретаріату Укртранснафти М.Гончара (сподіваюся я не помилився в посаді Михайла) - зараз головного ідеолога польського напрямку в компанії. За чутками він там щось таке сказав, чого в рідних стінах від нього не чули.

          Наскільки доводилося чути, доля Тодійчука і Ко може вирішитися вже сьогодні. Так що тримаймо кулаки. Очевидно що в поточних умовах зміна топ-менеджменту буде означати крах всієї справи. І хоча в мене є своя думка і свої застереження, бажаю їм успіху.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.08.01 | Shooter

            Гм...тоді, якщо виходити...

            з

            Абу пише:
            > Янукович добре читає по бумажці те що йому напишуть. а без бумажки - він ... два слова не каже.

            то цікаво, чи руки-ноги-відривання теж хтось підсунув, чи просто удаль маладєцкая черз край плєснула...:)
  • 2003.08.01 | dar-river

    ДОБРІ НОВИНИ - РЕЗУЛЬТАТИ ЗАСІДАННЯ СПОСТЕРЕЖ.РАДИ УКРТРАНСНАФТИ

    "Нефтегаз Украины" назначила председателем наблюдательного совета "Укртранснефти" Петрова вместо Бойко
    Українські новини 01.08.03
    Государственная компания "Нефтегаз Украины", владеющая 100% акций компании "Укртранснефть", освободила от обязанностей председателя наблюдательного совета компании Юрия Бойко, назначив вместо него Константина Петрова.
    Об этом сообщил Українським Новинам начальник управления "Укртранснефти" Михаил Гончар.
    Это решение было принято на собрании акционеров "Укртранснефти".
    Петров занимает должность заместителя министра Кабинета Министров.
    Бойко, возглавляющий "Нефтегаз Украины", остался в наблюдательном совете "Укртранснефти" и занял должность заместителя председателя совета.
    На собрании акционеров также был освобожден от обязанностей члена наблюдательного совета "Укртранснефти" Александр Сабодаха, который возглавляет "Финансовую Компанию "Укрнефтегаз", регистратора "Укртранснефти".
    Кроме этого, на собрании от обязанностей секретаря наблюдательного совета был освобожден Александр Шелестов, вместо него был назначен Эльдар Сабиров.
    Как сообщало агентство, на собрании "Нефтегаз Украины" акционеры также решили оставить председателем правления "Укртранснефти" Александра Тодийчука.
    Как сообщало агентство, "Укртранснефть" является монополистом по транспортировке нефти по нефтепроводам в Украине.
    Компания транспортирует нефть по Приднепровским нефтепроводам, а также по нефтепроводу "Дружба".
    В январе-июне транзит нефти через Украину увеличился на 29,2% по сравнению с соответствующим периодом прошлого года до 16,713 млн. тонн.
    В 2002 году транзит нефти через Украину сократился на 43,7% по сравнению с 2001 годом до 27 403,1 тыс. тонн.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.08.01 | line305b

      !!

      Кто же все-таки что решает в украинском нефтетранспорте?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.08.01 | VENED

        Львовянин Фридман из ТНК(-)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.08.01 | line305b

          Хм, он значит выкинул из председателей НС Укртранснафты своего

          союзника Бойко, и оставил на должности Тодийчука, практически гарантировав, что ТНК скорее всего так и не будет качать нефть по Одесса-Броды от Брод до Одессы, вопреки тому, что ТНК была главным промоутером идеи.. Хитрые они, эти российские львовяне... Вообще-то, если только предположить, что ТНК смертельно не хочет ничего заполнять и качать из Брод в Одессу, а желание такое было ТНК навязано - кем-то - то тогда может вы и правы.

          По сути же, несомненно мнение российских компаний играет роль в украинской трубопроводной политике. Но судя по событиям, последнее слово далеко не за ними. А за кеми? Если принять предположение пана Шуутера - за украинским админ.ресурсом, который боится потерять позиции админресурсу российскому (Янукович, Кучма). По шутливому замечанию пана Абу - за "невидимками за троном", которые дергают за ниточки публичных кукол, подкладывая им правильные бумажки (это интересно, кстати. Например, Михаил Гончар..)

          А может за институциональными причинами? Скажем, за сформированной особым образом и под особенную идею УкрТрансНафтой и самим паном Тодийчуком?

          А мотивы п.Кучмы?

          Кстати, как это НАК, голосовавший по Укртранснафте понизил в должности Главу НАКа относительно УкрТранснафты? Видится мне, что если почитать транскрипт заседания НАК сегодня, наверное многое непонятное станет понятнее.. или нет?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.08.01 | dar-river

            Re: Хм, он значит выкинул из председателей НС Укртранснафты своего

            line305b пише:
            > союзника Бойко, и оставил на должности Тодийчука, практически гарантировав, что ТНК скорее всего так и не будет качать нефть по Одесса-Броды от Брод до Одессы, вопреки тому, что ТНК была главным промоутером идеи.. Хитрые они, эти российские львовяне... Вообще-то, если только предположить, что ТНК смертельно не хочет ничего заполнять и качать из Брод в Одессу, а желание такое было ТНК навязано - кем-то - то тогда может вы и правы.

            Интересы российских нефтяных компаний - обеспечить экспорт своей нефти в Европу в желаемых объемах. И бог с ней, с трубой Южный -Броды. По ней качать наврядли в реверс захочестя - дейстивтельно можно было бы и Приднепровскими обойтись. Но терминал (+ 52 км трубопроводного доступа к нему с Приденпровки)! Вот это (за Южный) ТНК действительно ну никак нельзя терять! И стоит побороться!

            Кстати, Укртранснефти тоже нежелательно терять эти хорошие 4 млн. транзита через Приднепровские - Южный (именно благодаря им прибыль компании возросла по сравнению с минувшим годом).

            > По сути же, несомненно мнение российских компаний играет роль в украинской трубопроводной политике. Но судя по событиям, последнее слово далеко не за ними. А за кеми? Если принять предположение пана Шуутера - за украинским админ.ресурсом, который боится потерять позиции админресурсу российскому (Янукович, Кучма). По шутливому замечанию пана Абу - за "невидимками за троном", которые дергают за ниточки публичных кукол, подкладывая им правильные бумажки (это интересно, кстати. Например, Михаил Гончар..)

            Думается, нет достаточно мощной силы в Украине, за которой последнее слово в тру. Есть несколько - приблизительно равных. Потому последнее слово - результирующий вектор их воль.

            > А может за институциональными причинами? Скажем, за сформированной особым образом и под особенную идею УкрТрансНафтой и самим паном Тодийчуком?

            А может, последнее слово - требования рынка?
            Европейское напраление перекачки или реверс 52 км + Южный, что касается борьбы за мощности - Украина не должна этого допускать. Проблема эта исключительно техническая и решаемая. Тодийчук, надеюсь, будет способствовать решению этих проблем.

            > А мотивы п.Кучмы?

            Шут знает, что у него на уме. Зато Бойко утешен - он теперь зам. министра. :-)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.08.01 | Shooter

              Re: Хм, он значит выкинул из председателей НС Укртранснафты своего

              dar-river пише:
              >
              > А может, последнее слово - требования рынка?
              > Европейское напраление перекачки или реверс 52 км + Южный, что касается борьбы за мощности - Украина не должна этого допускать. Проблема эта исключительно техническая и решаемая. Тодийчук, надеюсь, будет способствовать решению этих проблем.

              Тим більше, що казахи висловили бажання подсуєтіть з тими 52 км.

              Тоді таке питання: якщо гнати через Південний в два боки - чи вистачить його потужностей?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.08.01 | dar-river

                Re: Хм, он значит выкинул из председателей НС Укртранснафты своего

                в залежності, скільки в один бік, скільки - в інший
                Потужність терміналу - 9 млн.т/рік (для одного сорту нафти)
                Різні сорти не повинні змішуватися, і щоб це забезпечити
                Qзлив з танкерів +Q налив < 9
                Але на скільки менше? Потрібно підрахувати.
      • 2003.08.01 | Нафта-Газ

        Всі питання в цій галузі в Україні вирішують

        випускники Франківської Нафтогазової Академії.

        Взагалі давно пора для всіх хто працевлащтований в цій галузі в Україні провести переатестацію і якщо нема диполму нафтогазових
        спеціальностей - звільняти з керівних посад в нафтогазавому комплексі.

        Забагато аматорів і проходимців без відповідної нафтогазової
        освіти горять палким бажанням покерувати нафто-газовими трубами України.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.08.01 | (ISB)

          Re: Позвольте омрачить праздник


          "Укртранснафта" закінчила будівництво "Одеса-Броди" потужністю 9 млн. тонн в рік і довжиною 674 км у кінці 2001 року, але поки не змогла залучити нафтові компанії до транзиту нафти. (с)

          . Według niektórych ekspertów branżowych ważne jest, żeby rozbudowa polskiego odcinka ropociągu Odessa-Brody była gotowa w 2006, a najpóźniej w 2007 roku. Prace przygotowawcze powinny więc być prowadzone tak, aby ten termin został dotrzymany. Jeśli bowiem realizacja inwestycji zostanie odłożona do 2008 roku, to może wówczas okazać się, że dostępne ilości ropy kaspijskiej będą już rozdysponowane. (ISB) mk/tom/pk (с)

          Не совсем понятная радость. Сухая труба на протяжении min 7 лет...
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.08.01 | Нафта-Газ

            Дорогу дипломованим фахівцям з Нафти і Газу

            (ISB) пише:
            >
            > "Укртранснафта" закінчила будівництво "Одеса-Броди" потужністю 9 млн. тонн в рік і довжиною 674 км у кінці 2001 року, але поки не змогла залучити нафтові компанії до транзиту нафти. (с)

            Щодо опусу змогла/не змогла - дайте визначення нафтової
            компанії - тоді зможу відповісти грамотніше.

            Попередня відповідь була на запитання хто в Україні керує нафтогазовим комплексом - відповідь була випускники Франківської Нафтогазової Академії. Всі інші будуть відтерті жорстко, послідовно і безжалісно. Корпоративна солідарність випускників Франнківської Нафтогазової Академії всіх аматорів бездипломників "задвінєт". Процес пішов по всіх установах нафтогазового комплексу України - з чим Вас і вітаю!

            > . Według niektórych ekspertów branżowych ważne jest, żeby rozbudowa polskiego odcinka ropociągu Odessa-Brody była gotowa w 2006, a najpóźniej w 2007 roku. Prace przygotowawcze powinny więc być prowadzone tak, aby ten termin został dotrzymany. Jeśli bowiem realizacja inwestycji zostanie odłożona do 2008 roku, to może wówczas okazać się, że dostępne ilości ropy kaspijskiej będą już rozdysponowane. (ISB) mk/tom/pk (с)

            It's not exctly the case. Poland is lagging far behind of Ukraine with the construction Odessa-Gdansk. It will make any sence reading any polish sources only after Brody-Gdansk will be on-line.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.08.02 | (ISB)

              Re: Дорогу дипломованим фахівцям з Нафти і Газу

              В том числе и дипломированным специалистам И-Франковска
              В предыдущем постинге приведены цитаты из УП и PAP...
              Простенький вопрос: что произойдет если к 2008, как утверждают польские эксперты, доступные количества каспийской нефти будут уже распределены без учета нефтепровода Одесса-Полоцк?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.08.02 | Нафта-Газ

                Re: Дорогу дипломованим фахівцям з Нафти і Газу

                (ISB) пише:
                > В предыдущем постинге приведены цитаты из УП и PAP...

                А в УП і РАР є фахівцями в якій галузі ? Це ж не прес реліз
                Нафтогазової корпорації України чи Польщі.

                > Простенький вопрос: что произойдет если к 2008, как утверждают польские эксперты, доступные количества каспийской нефти будут уже распределены без учета нефтепровода Одесса-Полоцк?

                А що станеться якщо в Росії видобуток нафти впаде за 10 років в два рази ?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2003.08.04 | dar-river

                  Re: Дорогу дипломованим фахівцям з Нафти і Газу

                  Те, що дипломовані фахівці Нафти і Газу можуть проектувати, будвувати і експлуватувати будь-який об'єкт нафтогазової промисловості - це без сумніву.
                  Але на сьогодні, чи є в цьому вузі викладачі, здатні грунтовно викладати міжнародний нафтовий бізнес, ціноутворення на енергоресурси, принципи дослідження нафтового ринку? І щодо принипів дослідження нафтового ринку - непогано, щоб викладався базовий курс по нафтопереробці.
                  Це все вже є в ІФДТУНГ?
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2003.08.04 | Нафта-Газ

                    Фахівці з Нафти і Газу

                    dar-river пише:
                    > Те, що дипломовані фахівці Нафти і Газу можуть проектувати, будвувати і експлуватувати будь-який об'єкт нафтогазової промисловості - це без сумніву.

                    Незаперечно. Проектування, будова та експлуатація Сибір-Європа
                    наглядні.

                    > Але на сьогодні, чи є в цьому вузі викладачі, здатні грунтовно викладати міжнародний нафтовий бізнес, ціноутворення на енергоресурси, принципи дослідження нафтового ринку? І щодо принипів дослідження нафтового ринку - непогано, щоб викладався базовий курс по нафтопереробці.

                    Все то є давно включно з усіма можливими курсами, і рівень викладачів та випускників там набагато вищий ніж будь-яких аматорів-проходимців та борзописців, що намагаються прилипати до нафтогазового комплексу України збудованого руками випускників Франківської Нафтогазової Академії за останні 30-40 років.

                    До речі такі аматори, що нерідко призначаються на керівні посади в нафтогазовому комплексі України іншими аматорами, не чули про базові курси нафто-газових технологій на відстані гарматного пострілу, але пнуться показати своє "остроуміє" на люди. Тому й маємо, що маємо.

                    Наприклад цікаво запитати яку освіту і за яким фахом отримали
                    такі аматори від нафти і газу як: Лєн, Рюг'єн, Тульське тістечко, ISB...

                    Поки літаками та атомними станціями будуть керувати фахівці з середньовічної історії Росії та КПSS - нема чого дивуватися, що катастрофи стаються регулярно і хліб дорожчає в два рази без причини на рівному місці.
                • 2003.08.04 | (ISB)

                  Re: Дорогу дипломованим фахівцям з Нафти і Газу

                  За россиян, Нефте-Газ, особенно не переживайте. Уверяю вас, что за десять лет из добычи, транспортировки и реализации нефти они извлекут все мыслимые и немыслимые дивиденды. Не о них речь.
                  Вам никогда не приходило в голову, что вот уже 13 лет "маємо те, що маємо" именно потому, что стратегические решения: ядерное саморазоружение, вывод из эксплуатации Чернобыльской АЭС, отказ от контракта в Бушере, програма "Золото Украины" и т.д. и т.п. принимают выпускники Франковских и Тернопольских престижный ВУЗов...
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2003.08.04 | Shooter

                    Угу

                    (ISB) пише:
                    > уже 13 лет "маємо те, що маємо" именно потому, что стратегические решения: ядерное саморазоружение, вывод из эксплуатации Чернобыльской АЭС, отказ от контракта в Бушере, програма "Золото Украины" и т.д. и т.п. принимают выпускники Франковских и Тернопольских престижный ВУЗов...

                    Перерахуйте випускників.

                    Заодне нагадати Вам хто був (і є) при владі в Україні останніх 10 років?

                    Жодного галичанина. За виключеннням "навчання" Пинзеником "крутих пацанов" азів бізнесу - як от р/р етс. "на зорі" Кучми-ПМа.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2003.08.04 | Shooter

                      І ще допоможу трішки

                      Shooter пише:
                      > (ISB) пише:
                      > > уже 13 лет "маємо те, що маємо" именно потому, что ...решения... принимают выпускники Франковских и Тернопольских престижный ВУЗов...
                      >
                      > Перерахуйте випускників.

                      Мовчите - тоді я тільки одного згадаю.

                      Віктор Ющенко - випускник Тернопільського фінансового.
                      Заслуги:
                      1) Грошова реформа
                      2) Ефективна діяльність на чолі НБУ
                      3) Ефективна діяльність на посту ПМ-а
                      а) за Ющенка почала рости економіка
                      б) за Юшенка стало важче красти, що, в свою чергу, дозволило йому до півроку від початку роботи на посту ПМ-а зліквідувати заборгованість з пенсії та зарплати. Нагадую, наступні уряди знову реєструють цю заборгованість, причому при уряді Януковича заборгованість з зарплати тільки зростає.

                      Мала б Україна від моменту утворення незалежної держави у вищих ешелонах влади хоча б з 10 таких випускників - вже наступного року би була частиною ЄС.
                  • 2003.08.04 | Нафта-Газ

                    Справа не в "prestige", а в фаховости та професійности

                    ISB) пише:
                    > В предыдущем постинге приведены цитаты из УП и PAP...

                    А в УП і РАР є фахівцями в якій галузі ? Це ж не прес реліз
                    Нафтогазової корпорації України чи Польщі.

                    Where is your answer ?

                    (ISB) пише:
                    > Вам никогда не приходило в голову, что вот уже 13 лет "маємо те, що маємо" именно потому, что стратегические решения: ядерное саморазоружение, вывод из эксплуатации Чернобыльской АЭС, отказ от контракта в Бушере, програма "Золото Украины" и т.д. и т.п. принимают выпускники Франковских и Тернопольских престижный ВУЗов...

                    Unfortunatelly such kind of decisions had been made by alumnis from
                    many institutes who never worked by their chosen speciality.

                    Let's take for example your humble personality. Would you share please what formal education you've got and what is the major in addition to what your job has in common with the oil and gas of Ukraine ?
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2003.08.04 | (ISB)

                      Re: Справа не в "prestige", а в фаховости та професійности

                      Разработанный фирмой Price Woterhouse Coopers бизнас-план по эксплуатации продуктопровода Одесса-Броды в первом ряде предусматривает поставки нефти в Чехию и Германию, затем в Австрию и, только затем уже в Польшу.
                      При личной встрече, Нефте-Газ, обещаю в деталях изложить автобиографию. Насквозь лживую, конечно...
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2003.08.04 | Нафта-Газ

                        Re: Справа не в "prestige", а в фаховости та професійности

                        (ISB) пише:
                        > Разработанный фирмой Price Woterhouse Coopers бизнас-план по эксплуатации продуктопровода Одесса-Броды в первом ряде предусматривает поставки нефти в Чехию и Германию, затем в Австрию и, только затем уже в Польшу.

                        So what ?

                        > При личной встрече, Нефте-Газ, обещаю в деталях изложить автобиографию. Насквозь лживую, конечно...

                        No need at all. In Ukraine there is only one Academy of Oil and Gas. They teach many oil ans gas classes in addition to european languages as well, ones that you have failed to learn in your "prestige" Alma-mater.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2003.08.04 | (ISB)

                          Re: Справа не в "prestige", а в фаховости та професійности

                          Ровным счетом ничего. Ждите сюрпризов...
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2003.08.07 | (ISB)

                            Цветочки

                            Варшава 05.08.2003
                            PKN Orlen SA подписал протокол намерений с Укртранснафта по поводу строительства и эксплуатации участка нефтепровода Броды-Плоцк.
                            "...Если нефтепровод будет протянут до Плоцка, то мы будем заинтересованы в использовании нефти...в намерения концерна не входит ни финансирование, ни участие в строительстве нефтепровода..." читаем...В соответствии с коммюнике,"... концерн не намерен в настоящее время увеличивать объемы производства, поскольку-по мнению экспертов Орлена- не нее не было бы спроса...
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2003.08.07 | Нафта-Газ

                              Kazakhstan Oil

                              Україна має намір збільшити транзит казахської нафти через свою територію. Підготовлений проект угоди з урядом Казахстану про постачання і транзит нафти

                              Як повідомив сьогодні міністр палива й енергетики України Сергій Єрмилов, Кабінет Міністрів затвердив проект цієї угоди і уповноважив Єрмилова підписати його. Він не конкретизував умови угоди, над якими ще йде робота.

                              У липні Казахстан виявив намір транспортувати 8 млн. тонн нафти в рік через нафтотермінал "Південний", доставляючи нафту до нього Придніпровськими нафтопроводами.

                              Крім цього, Казахстан зацікавився транзитом нафти через нафтогін "Одеса-Броди"( у напрямку Бродів).
  • 2003.08.04 | Shooter

    Тодійчука таки усунули

    Президент "Укртранснафти" так і не одержав повноважень

    www.ПРАВДА.com.ua, 4.08.2003, 18:19

    Посада президента ВАТ "Укртранснафта", введена акціонерами компанії на зборах 1 серпня, носить виключно представницький характер, тоді як основні повноваження з керування компанією передані генеральному директорові.

    Про це говориться в заяві президента ВАТ "Укртранснафта", а також спеціального уповноваженого України з питань Євроазіатського нафтотранспортного коридору (ЄАНТК) Олександра Тодійчука.

    Як відзначає Тодійчук, він вивчає новий статут ВАТ "Укртранснафта", затверджений на зазначених зборах акціонерів ВАТ, на предмет його відповідності законодавству країни, міжнародним угодам, а також указові президента України "Про Положення про спеціального уповноваженого України з питань Євроазіатського нафтотранспортного коридору" і указові глави держави, яким затверджена Стратегія інтеграції України в Європейський Союз.

    Після детального вивчення нового статуту Тодійчук направить свої висновки президентові і прем'єр-міністрові.

    Олександр Тодійчук призначений спеціальним уповноваженим України з питань ЄАНТК у серпні 2002 року указом президента України і підкоряється главі держави. У його обов'язки входить координація діяльності і заходів щодо реалізації проекту ЄАНТК, зокрема, проведення переговорів із представниками іноземних держав, суб'єктами підприємницької діяльності про умови транспортування нафти з використанням об'єктів ЄАНТК.

    У 2002 році була здана в експлуатацію перша черга ЄАНТК - нафтопровід Одеса-Броди пропускною здатністю 9-14,5 млн. тонн нафти на рік і нафтовий термінал "Південний", здатний приймати танкери дедвейтом до 100 тис. тонн. Передбачається розширення потужності нафтопроводу до 40-45 млн. тонн на рік.
  • 2003.08.07 | dar-river

    Дык :-/ Россия рвётся достраивать нефтепровод "Броды-Плоцк"

    Воистину: лучший способ сохранить контроль над процессом (и в случае чего завалить) - это принять в нем участие, а еще лучше - возглавить, если получится :-)


    Россия рвётся достраивать нефтепровод "Броды-Плоцк"
    Деловая неделя06.08.2003, 16-31
    Россия готова принять участие в строительстве нефтепровода "Броды-Плоцк", заявил посол РФ в Украине Виктор Черномырдин. В то же время на пресс-конференции в Киеве он отметил, что "особых предложений российской стороне не было".
    "Если будут такие предложения, будет такая необходимость - мы с удовольствием будем принимать участие", - сказал Черномырдин, подчеркнув, что "всё это будет зависеть от того, как покажут экономические обоснования".
    Как сообщала "Деловая Неделя", в минувший четверг Украина и Польша подписали меморандум о создании совместного украинско-польского предприятия по вопросам реализации проекта нефтепровода "Броды-Плоцк". Меморандум фиксирует намерение "Укртранснефти" и польской компании PERN Przyjazn создать СП для строительства этого нефтепровода.
    Проект по продлению украинского нефтепровода "Одесса-Броды" до польского Плоцка получил политическую поддержку правительств Украины и Польши, Европейской комиссии, а также коммерческую поддержку в виде бизнес-плана, подтверждающего наличие рынков сбыта нефти, которая будет поступать по нему в Европу. В мае этого года Европейская комиссия выделила грант в размере EUR2 млн. на техническую поддержку достройки нефтепровода "Одесса-Броды" до Плоцка. В июне монополисты по транспортировке нефти по нефтепроводам в Украине и Польше государственные координаторы проекта Евроазиатского нефтетранспортного коридора от Украины и Польши - ОАО "Укртранснафта" и польская Przedsiebiorstwo Eksploatacji Rurociagow Naftowych Przyjazn S.A. (PERN) совместно определят способ реализации проекта достройки нефтепровода Одесса- Броды до Плоцка, а также пути привлечения инвесторов в этот проект.
    В мае 2002 года была сдана в эксплуатацию первая очередь нефтетранспортной системы Одесса - Броды. Ее пропускная способность - 9-14,5 млн тонн нефти в год с резервуарным парком 200 тыс. кубометров. Морской нефтяной терминал "Южный" способен принимать танкеры дедвейтом до 100 тыс. тонн. Предусматривается расширение мощности нефтепровода до 40-45 млн тонн в год с резервуарным парком 600 тыс. кубометров.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.08.07 | line305b

      Хех... блин... А что там насчет Тодийчука? Я так полагаю, война

      продолжается, или..?

      А насчет России, достраивающей ОБ (до Плоцка?) - это конечно новость. Такого еще не слышал. Может, они по пути и КТК к ОБ присоединить захотят.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.08.07 | Shooter

        Re: Хех... блин... А что там насчет Тодийчука? Я так полагаю, война

        line305b пише:

        > А насчет России, достраивающей ОБ (до Плоцка?) - это конечно новость. Такого еще не слышал. Может, они по пути и КТК к ОБ присоединить захотят.

        Було би розумно, доречі :)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.08.07 | dar-river

          Re: Хех... блин... А что там насчет Тодийчука? Я так полагаю, война

          Shooter пише:
          > line305b пише:
          >
          > > А насчет России, достраивающей ОБ (до Плоцка?) - это конечно новость. Такого еще не слышал. Может, они по пути и КТК к ОБ присоединить захотят.
          >
          > Було би розумно, доречі :)


          КТК подключить к ОБ - очень разумно. Но по поводу участия России в Броды-Плоцк, я бы на их месте строила бы лучше Броды - Адамова Застава - Калининград.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.08.07 | Shooter

            Re: Хех... блин... А что там насчет Тодийчука? Я так полагаю, война

            dar-river пише:
            > Shooter пише:
            > > line305b пише:
            > >
            > > > А насчет России, достраивающей ОБ (до Плоцка?) - это конечно новость. Такого еще не слышал. Может, они по пути и КТК к ОБ присоединить захотят.
            > >
            > > Було би розумно, доречі :)
            >
            >
            > КТК подключить к ОБ - очень разумно.

            Я це й мав на увазі.

            >Но по поводу участия России в Броды-Плоцк, я бы на их месте строила бы лучше Броды - Адамова Застава - Калининград.

            Не сприймайте слова Чорономирдіна серйозно - то був чистої води ПіАр. Десь так на підсвідомому рівні: мовляв, всі кажуть, що Росія опонує ОБ-Плоцьк - та ні! ми навіть самі готові його збудувати!

            Щодо ідеї як такої - не знаю, де є точно Адамова Застава :), проте збудувавши нафтопровід-продовження ОБ "паралельно до меридіанів", перетворюєте його, в основному, як лише засіб транспортування нафти в Калінінградський порт.

            Будуючи ОБ до Плоцька, викону.чи все ту ж "портову функцію" (Ґданськ), він ще буде прокладений набагато ближче до центральноєвропейський нафтопереробних заводів - польських, німецьких, словацьких, чеських. венгерських, в кінці кінців. Тому, як на мене, ОБ-Плоцьк маршрут таки є оптимальнішим, ніж ОБ-Калінінград.

            Знову ж таки - питання яка/чия нафта попадатиме в трубу в Одесі...
  • 2003.08.07 | Shooter

    Цікаве продовження

    Перша нафта по "Одеса-Броди" піде восени?

    www.ПРАВДА.com.ua, 7.08.2003, 19:12

    Державна компанія "Укртранснафта" планує восени почати транзит каспійської нафти трубопроводом "Одеса-Броди".

    За словами президента компанії Олександра Тодійчука, контракти про транзит ще не підписані, але перебувають на етапі узгодження, повідомляє Українська служба BBC.

    Частину нафти компанія планує транспортувати з Брод далі нафтопроводом "Дружба" до Словаччини, Чехії й Угорщини, а також залізницею до нафтопереробних заводів у південній Польщі.

    Тодійчук не назвав планований обсяг транзиту нафти цього року, уточнивши, що наступного року він може становити від 6 до 9 млн. тонн.

    Президент "Укртранснафти" також повідомив, що Україна останнім часом відчуває позитивні зміни у ставленні Росії до проекту транспортування нафти в Європу через нафтопровід Одеса-Броди, і запрошує російські компанії долучитися до консорціуму для добудови його польської частини.




    Також ПіАр? Чи Росія таки вирішила "очолити"?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.08.08 | dar-river

      Re: Цікаве продовження

      Але цікаво, хто стоїть за такою "ініціативою"?
      Якщо владні структури Росії - тоді Ви праві, точно ПіАр
      А якщо російські нафтові компанії... тоді не знаю, можуть і "приєднатися".

      Цікаво ще, який механізм доступу до потужностей польських нафтопроводів? Дотягнуть Одеса-Броди до Плоцька, а далі?
      По нафтопроводу Плоцьк-Гданськ (Поморський він чи Померанський, не пам'ятаю, як правильно) а також від Плоцька до Шведта(Німеччина) споконвічно качають російську нафту. Якщо зайвих потужностей не буде для каспійської нафти, то як оператор цих нафтопроводів буде вирішувати питання, яку нафту качати - ту, чий власник більше заплатить?

      PWC, звичайно, - експерти, і про все про це подумали. Просто у відкритих джерелах відповідей на ці питання не доводилося читати.

      > Щодо ідеї як такої - не знаю, де є точно Адамова Застава :), проте > збудувавши нафтопровід-продовження ОБ "паралельно до меридіанів", > > перетворюєте його, в основному, як лише засіб транспортування нафти > в Калінінградський порт.

      > Будуючи ОБ до Плоцька, викону.чи все ту ж "портову функцію"
      > (Ґданськ), він ще буде прокладений набагато ближче до
      > центральноєвропейський нафтопереробних заводів - польських,
      > німецьких, словацьких, чеських. венгерських, в кінці кінців.
      > Тому, як на мене, ОБ-Плоцьк маршрут таки є оптимальнішим, ніж ОБ-Калінінград


      Адамова Застава - це кордон Білорусь-Польща, початок польскої ділянки "середньої" вітки нафтопроводу "Дружба". Далі ця вітка продовжується до Плоцька, Шведта, Ростока.
      Тому можливість постачати на польські та німецькі НПЗ залишається (а що стосується поставок до словацьких, чеських та угорських НПЗ - ні Броди-Плоцьки, ні Броди-Адамова Застава на них не впливають)

      Щодо критеріїв оптимальності, згідна з тим, що оптимальним можна вважати той проект, якій забезпечує найбільші вигоди (економічні та інші)найбільшій кількості учасників. Таке на практиці, звичайно, - це з області фантастики. Але, сподіваюсь, що так буде не завжди.
      Тому і спала на думку ідея Одеса-Броди-Калінінград (через Адамову Заставу). Окрім всіх переваг Одеса-Броди-Плоцьк, це й ще "втішить" Росію (Калінінградський порт вартий ще більшого розквіту)плюс створить додаткову потужність від "середньої" вітки "Дружби" до морського порту (російська і каспійська нафта не будуть сперичатися за потужності для виходу до моря на півночі).
      У фінансуванні такого проекту (з цим завжди проблеми) мала би підстави прийняти участь і Росія (її вигоди очевидні: з двох зол (Броди-Плоцьк чи Броди Калінінград) Броди-Калінінград зло явно є меншим плюс виручка за тразит і перевалку через Каланінград).

      Недоліки такого маршруту,правда, також суттєві. Хоча маршрут Броди-Адамова Застава коротший, ніж Броди-Плоцьк, від Адамової Застави до
      Калінінграду потрібно добудувати 300 км. нафтопроводу.

      Це все, звичайно, міркування. :-) Броди-Калінінград навряд чи колись міг би бути збудованим. Яле навіть поява такого проекту, як альтернативного (наприклад, якщо б його почала лобіювати Росія замість Броди-Плоцьк), змусила б Польщу і ЄС бути більш розторопними у розвитку проекту Броди-Плоцьк. А для нас (України)- це добре :-)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.08.08 | (ISB)

        Re: Цікаве продовження

        Эмпириокритицизм прям какой-то. За семь лет выпускники ВУЗов Франковска и Тернополя закопали в трубу, ведущую в никуда 200 млн. долларов США (+ около 70 млн. долларов США в нефтетерминал в Одессе). И все это только затем, чтобы в 2003 г. пытаться безуспешно ответить на естественные, как движение воздуха в атмосфере вопросы:
        1.) Каким путем нефть попадет в бассейн Черного моря и где она будет залита в танкеры?
        2.) Будет ли нефти достаточное количество, чтобы гарантировать рентабельность вложенных инвестиций?
        3.) Найдутся ли на эту нефть покупатели в Европе (мире,) если предположительно, с учетом стоимости транспортировки, на торгах в Роттердаме она бы сегодня стоила 35 USD/баррель?
        4.) Найдутся ли инвесторы для финансирования польского участка до Плоцка (около 420 млн. долларов США)?
        И, самое главное, как на эти детские игры будет реагировать Россия с ее экономическим, политическим и милитарным влиянием в регионе?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.08.08 | Нафта-Газ

          Re: Цікаве продовження

          (ISB) пише:
          > За семь лет выпускники ВУЗов Франковска и Тернополя закопали в трубу, ведущую в никуда 200 млн. долларов США (+ около 70 млн. долларов США в нефтетерминал в Одессе).

          Змагатися з випускниками Тьюм'єні непросто - ті закопали не менше 10 млрд.

          http://www.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1060014081&first=1060357174&last=1060272157

          > 1.) Каким путем нефть попадет в бассейн Черного моря и где она будет залита в танкеры?

          from Kazakhstan and Azeibardzhan.

          > 2.) Будет ли нефти достаточное количество, чтобы гарантировать рентабельность вложенных инвестиций?

          After Novororisijsk terminal will be closed while Russian fleet transferred from Sevastopil there will be plenty of Oil available
          for pumping through Ukraine.

          > 3.) Найдутся ли на эту нефть покупатели в Европе (мире,) если предположительно, с учетом стоимости транспортировки, на торгах в Роттердаме она бы сегодня стоила 35 USD/баррель?

          Oil refineries in Europe have to buy an oil somewhere anyway, so they
          will buy it through Ukraine.

          > 4.) Найдутся ли инвесторы для финансирования польского участка до Плоцка (около 420 млн. долларов США)?

          Ukrainian businessman will build it by themself for 150 mln USD after buing out metal smelters in Poland with the use of ukrainian specialists.

          > И, самое главное, как на эти детские игры будет реагировать Россия с ее экономическим, политическим и милитарным влиянием в регионе?

          Russia will be happy to save Blue Stream 10 bln $ of dead lost investment by reversing it after Ukraine/Iran proposals to pump a gas from Iran through Russia and Ukraine to Europe.

          http://www.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1060014081&first=1060357174&last=1060272157
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.08.08 | (ISB)

            Re: Цікаве продовження

            Можно научиться открывать двери зубами, только кому это нужно.
            Из 9-ти возможно реальных путей поставки каспийской нефти в Европу, трасса Тенгиз-Баку-Супса-Одесса-Броды-Гола-Сисак-Омишаль наиболее дорогая их всех возможных -28 EUR/тонна, при 24,8 в среднем и 20,2 наиболее дешевого: Тенгиз-Баку-Супса-Босфор-Триест...
            Нафта-Газ, можете спокойно излагать свои бесценные мысли на мове. Так издеваться над ни в чем не повинном прекрасном английским...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.08.08 | Нафта-Газ

              Re: Цікаве продовження

              (ISB) пише:
              > Из 9-ти возможно реальных путей поставки каспийской нефти в Европу, трасса Тенгиз-Баку-Супса-Одесса-Броды-Гола-Сисак-Омишаль наиболее дорогая их всех возможных -28 EUR/тонна, при 24,8 в среднем и 20,2 наиболее дешевого: Тенгиз-Баку-Супса-Босфор-Триест...

              The cheapest one is Kazakhstan-Astrakhan-Donetsk-Odesa-Brody-Gdansk.

              > Нафта-Газ, можете спокойно излагать свои бесценные мысли на мове.

              It's more convenient to communicate with aliens in English, however ISB can use "мова".
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.08.08 | (ISB)

                Re: Цікаве продовження

                Вы правы, Нафта-Газ, осталось всего ничего- 420 млн. EUR для прокладки польского участка нефтепровода до Плоцка. Правительство Польши охотно предоставляет политическую поддержку проекта, но злотые зажимает. Неффтеперерабатывающие предприятия Польши в один голос утверждают, что Россия ближе и нефть существенно дешевле. Кроме того, будучи на 80% зависимыми от поставок нефти с России справедливо считают, что бить горшки с москалями-себе дороже.
                Подозрительно, что с польской стороны этузиасты пректа в основном гиганты замешанные в шумных аферах: Павел Головня-газовые аферы с россией, Стефан Геронь-скандал с оптоволокнистым кабелем вдоль нефтепровода, Андрей Брах- афера с земельными участками бывшего СССР и пр. Да и крах польского Агробанка назойливо вызывает ассоциации с Украиной...
        • 2003.08.08 | Shooter

          Цікаві питання:

          (ISB) пише:

          > 1.) Каким путем нефть попадет в бассейн Черного моря и где она будет залита в танкеры?

          :)
          Тут вже сам - не полініться, прочитайте хоча-би якийсь огляд про Євроазійські нафтотранспортні маршрути.
          Заодне спробуйте задуматися над тим - як так сталося, що і Казахстан, і, що головне, ЄС "забулися" задуматися над таким елементарним питанням, перед тим як підтримати проект (причому ЄС - й фінансово)?

          > 2.) Будет ли нефти достаточное количество, чтобы гарантировать рентабельность вложенных инвестиций?

          PWC каже, що з ліхвою. За 10 років нафти Північного моря (несірчистої - такої, як російська) буде все менше і менше, нафти в Європі (і світі) споживатимуть все більше і більше.

          > 3.) Найдутся ли на эту нефть покупатели в Европе (мире,) если предположительно, с учетом стоимости транспортировки, на торгах в Роттердаме она бы сегодня стоила 35 USD/баррель?

          :)
          І що буде? Перестане людство споживати нафту?

          > 4.) Найдутся ли инвесторы для финансирования польского участка до Плоцка (около 420 млн. долларов США)?

          Цікаво, а яким чином можна щось будувати без інвестицій? Розкажіть, пане-випускник "не з Тернополя і не з Франківська"! (доречі, Львів забули ;) ).

          > И, самое главное, как на эти детские игры будет реагировать Россия с ее экономическим, политическим и милитарным влиянием в регионе?

          хех:)
          GDP Росії = 320 mlrd USD
          GDP Нідерландів = 375 mlrd USD

          от таке вліяніє.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".