Азаров і залізний заслін
09/03/2003 | Гайди До Байди
За новиною в УП під заголовком:
ЄЕП не суперечить вступу до СОТ. Адже він подібний Євросоюзу – Азаров
www.ПРАВДА.com.ua, 3.09.2003, 15:10
Азаров переконує в тому, що з ЄЕП маємо до діла з духом Радянського Союзу.
Із змісту його слів вийде, що Україна потрібна Кремлю для більшої ваги в міжнародніх згуртованнях, як колись у часі Радянського Союзу, за якого Сталін виміг від ООН членство радянських респулблік задля більшого впливу для Московського Самодержавства.
Для доказу він прославно наведе відсотки, котрі якраз звітують про радянський застій. Справді, за Радянського Союзу мільйони українці мали можливість здохнути в Сибірі при невільницькій праці, зате тепер можуть вони мільйонами податися в Захід на пошук беззахищеної роботи, щоб уникнути голодної смерти в своїй країні.
Наведені відсотки Азоровом свідчать про відсталість і про однобічну торгівлю з нав’язуваними цінами за енерґоносії (силовиноносії). Але замість братися за працю, щоб Україна мала прибутку, самим торгуючи з газом і кип’ячкою, що проходить з Сибіру і Азії, натомість він допомагає Кремлю-Гаспрому ще суворіше нав’язувати Україні свої вимоги.
Ото, стежачи за завданнями Азарова під час минулих виборів в Україні, то не треба спантеличитися про його теперішню зайнятістю перед прийдешніми виборами. Хоча з ЄЕП, його успішна праця обсягає тепер не одного, а відразу двох президентів.
Про дрібнички, якими Азаров не зацікавиться:
зав'язка:
http://www2.pravda.com.ua/archive/2003/september/1/2.shtml
Стаття 2 проекту Угоди про створення Єдиного економічного простору
суперечить:
1. Статті 51 Угоди про партнерство і співробітництво між Європейським
співтовариством та Україною, де вказано, що "Сторони визнають, що важливою
умовою для зміцнення економічних зв'язків між Україною та Співтовариством є
зближення існуючого і майбутнього законодавства України із законодавством
Співтовариства. Україна вживе заходів для забезпечення того, щоб її
законодавство поступово було приведене у відповідність до законодавства
Співтовариства";
2. Постанові Кабінету міністрів України від 16.08.1999 р. Про Концепцію
адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
3. Указу президента України від 30.08.2000 Про Національну раду з питань
адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
4. Закону України від 21.11.2002 р. Про Концепцію Загальнодержавної програми
адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу.
Згідно з логікою та практикою існування митних союзів та спільних ринків,
можливість участі окремих суб'єктів таких союзів в інших інтеграційних
проектах (навіть у нижчій формі зони вільної торгівлі) є виключеною. Тим
більше виключена можливість встановлення чи навіть ведення переговорів про
глибші асоційовані відносини з іншими союзами. Таким чином проект угоди про
створення ЄЕП суперечить:
1. Угоді про партнерство та співробітництво між Європейським співтовариством
та Україною від 14 червня 1994 у статті 4, яка передбачає перспективу
створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС.
2. Стратегії інтеграції України до Європейського Союзу, затвердженій Указом
президента України від 11 червня 1998 р (у цілому).
3. Програмі інтеграції України до Європейського Союзу затвердженій Указом
президента України від 14 вересня 2000 року (в цілому).
4. Основним положенням Послання президента України до Верховної Ради України
"Європейський вибір. Концептуальні засади стратегії економічного та
соціального розвитку України на 2002-2011 роки" (травень 2002 р).
5. Пунктам "б" і "у" розділу V Рішення Державної ради з питань європейської
і євроатлантичної інтеграції України ?3 "Про дальші заходи у сфері
європейської і євроатлантичної інтеграції України" від 19 травня 2003 р.
6. Проекту "Плану дій" Україна-ЄС, поданому МЗС України до Європейської
комісії у серпні 2003 р (у цілому).
7. Іншим документам органів законодавчої та виконавчої влади, які визначають
інтеграцію в Європейський союз основною зовнішньополітичною метою України та
окреслюють набір заходів, необхідних для реалізації даної мети.
Очевидно, що у разі підписання й вступу в силу Угоди про створення Єдиного
економічного простору Білорусі, Казахстану, Російської Федерації та України,
Україна втратить можливість:
1. Ініціювати та проводити переговори про створення зони вільної торгівлі з
ЄС;
2. Користуватись більшістю переваг та інструментів, закладених у
концептуальний документ Європейської Комісії "Розширена Європа - сусідство"
від 11 березня 2003 р., насамперед, в частині доступу до ринку Європейського
Союзу та забезпечення "чотирьох свобод";
3. Ставити питання про перехід до асоційованих відносин в ЄС навіть у
перспективі;
4. Виступати самостійним суб'єктом у переговорах з окремими країнами світу,
союзами та міжнародними організаціями щодо зовнішньоторговельних режимів.
Виходячи з вищенаведеного, на нашу думку, доцільним є відкликання підпису
української сторони під проектом Угоди про створення Єдиного економічного
простору й відмова від його підписання. Оскільки проект не відповідає
законодавству України, підписаним міжнародним договорам і задекларованим
зовнішньополітичним цілям України.
Автор - директор Центру миру, конверсії та зовнішньої політики України
кінець статті
ююююююююююююююююююююююююю
bsentschuk @ web.de
Неминучо, смертельний засуд душманові Кучмі і його кучмичакам
Unvermeidlich, die Todestrafe fuer den Unterdruecker Leonid Kutschma und
seinen Кutschmisten
Unavoidably, the death penalty for the oppressor Leonid Kuchma and its
Kuchmists
ЄЕП не суперечить вступу до СОТ. Адже він подібний Євросоюзу – Азаров
www.ПРАВДА.com.ua, 3.09.2003, 15:10
Азаров переконує в тому, що з ЄЕП маємо до діла з духом Радянського Союзу.
Із змісту його слів вийде, що Україна потрібна Кремлю для більшої ваги в міжнародніх згуртованнях, як колись у часі Радянського Союзу, за якого Сталін виміг від ООН членство радянських респулблік задля більшого впливу для Московського Самодержавства.
Для доказу він прославно наведе відсотки, котрі якраз звітують про радянський застій. Справді, за Радянського Союзу мільйони українці мали можливість здохнути в Сибірі при невільницькій праці, зате тепер можуть вони мільйонами податися в Захід на пошук беззахищеної роботи, щоб уникнути голодної смерти в своїй країні.
Наведені відсотки Азоровом свідчать про відсталість і про однобічну торгівлю з нав’язуваними цінами за енерґоносії (силовиноносії). Але замість братися за працю, щоб Україна мала прибутку, самим торгуючи з газом і кип’ячкою, що проходить з Сибіру і Азії, натомість він допомагає Кремлю-Гаспрому ще суворіше нав’язувати Україні свої вимоги.
Ото, стежачи за завданнями Азарова під час минулих виборів в Україні, то не треба спантеличитися про його теперішню зайнятістю перед прийдешніми виборами. Хоча з ЄЕП, його успішна праця обсягає тепер не одного, а відразу двох президентів.
Про дрібнички, якими Азаров не зацікавиться:
зав'язка:
http://www2.pravda.com.ua/archive/2003/september/1/2.shtml
Стаття 2 проекту Угоди про створення Єдиного економічного простору
суперечить:
1. Статті 51 Угоди про партнерство і співробітництво між Європейським
співтовариством та Україною, де вказано, що "Сторони визнають, що важливою
умовою для зміцнення економічних зв'язків між Україною та Співтовариством є
зближення існуючого і майбутнього законодавства України із законодавством
Співтовариства. Україна вживе заходів для забезпечення того, щоб її
законодавство поступово було приведене у відповідність до законодавства
Співтовариства";
2. Постанові Кабінету міністрів України від 16.08.1999 р. Про Концепцію
адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
3. Указу президента України від 30.08.2000 Про Національну раду з питань
адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
4. Закону України від 21.11.2002 р. Про Концепцію Загальнодержавної програми
адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу.
Згідно з логікою та практикою існування митних союзів та спільних ринків,
можливість участі окремих суб'єктів таких союзів в інших інтеграційних
проектах (навіть у нижчій формі зони вільної торгівлі) є виключеною. Тим
більше виключена можливість встановлення чи навіть ведення переговорів про
глибші асоційовані відносини з іншими союзами. Таким чином проект угоди про
створення ЄЕП суперечить:
1. Угоді про партнерство та співробітництво між Європейським співтовариством
та Україною від 14 червня 1994 у статті 4, яка передбачає перспективу
створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС.
2. Стратегії інтеграції України до Європейського Союзу, затвердженій Указом
президента України від 11 червня 1998 р (у цілому).
3. Програмі інтеграції України до Європейського Союзу затвердженій Указом
президента України від 14 вересня 2000 року (в цілому).
4. Основним положенням Послання президента України до Верховної Ради України
"Європейський вибір. Концептуальні засади стратегії економічного та
соціального розвитку України на 2002-2011 роки" (травень 2002 р).
5. Пунктам "б" і "у" розділу V Рішення Державної ради з питань європейської
і євроатлантичної інтеграції України ?3 "Про дальші заходи у сфері
європейської і євроатлантичної інтеграції України" від 19 травня 2003 р.
6. Проекту "Плану дій" Україна-ЄС, поданому МЗС України до Європейської
комісії у серпні 2003 р (у цілому).
7. Іншим документам органів законодавчої та виконавчої влади, які визначають
інтеграцію в Європейський союз основною зовнішньополітичною метою України та
окреслюють набір заходів, необхідних для реалізації даної мети.
Очевидно, що у разі підписання й вступу в силу Угоди про створення Єдиного
економічного простору Білорусі, Казахстану, Російської Федерації та України,
Україна втратить можливість:
1. Ініціювати та проводити переговори про створення зони вільної торгівлі з
ЄС;
2. Користуватись більшістю переваг та інструментів, закладених у
концептуальний документ Європейської Комісії "Розширена Європа - сусідство"
від 11 березня 2003 р., насамперед, в частині доступу до ринку Європейського
Союзу та забезпечення "чотирьох свобод";
3. Ставити питання про перехід до асоційованих відносин в ЄС навіть у
перспективі;
4. Виступати самостійним суб'єктом у переговорах з окремими країнами світу,
союзами та міжнародними організаціями щодо зовнішньоторговельних режимів.
Виходячи з вищенаведеного, на нашу думку, доцільним є відкликання підпису
української сторони під проектом Угоди про створення Єдиного економічного
простору й відмова від його підписання. Оскільки проект не відповідає
законодавству України, підписаним міжнародним договорам і задекларованим
зовнішньополітичним цілям України.
Автор - директор Центру миру, конверсії та зовнішньої політики України
кінець статті
ююююююююююююююююююююююююю
bsentschuk @ web.de
Неминучо, смертельний засуд душманові Кучмі і його кучмичакам
Unvermeidlich, die Todestrafe fuer den Unterdruecker Leonid Kutschma und
seinen Кutschmisten
Unavoidably, the death penalty for the oppressor Leonid Kuchma and its
Kuchmists
Відповіді
2003.09.04 | Печеніг
Re: Азаров і залізний заслін
Шулерські аргументи на користь ЄЕПАвтор: Печеніг
Дата: 04 Вер 2003 12:12
Обґрунтування вступу України до ЄЕП базується на фальшованих даних
Викладаючи своє бачення вступу України до ЄЕП, перший віце-прем’єр Микола (Ніколай) Азаров навів такі дані: за перше півріччя більше 20% товарообігу України і 100% її товарообігу в сфері енергоносіїв припадало на Росію, Казахстан і Білорусь, товарообіг з країнами ЄС склав 16%.
Між тим, Азаров забув, що у 2004 році до ЄС приєднається ще 10 країн, з якими Україна підтримує торговельні відносини. За даними Держкомстату, у січні-травні 2003 р. зовнішня торгівля товарами з Росією, Білоруссю та Казахстаном склала 5,126 млрд. доларів, з 15 країнами ЄС та 10 кандидатами на вступ – 5,458 млрд. доларів! Така неуважність до фактичних даних є шулерством.
Друга теза г-на Азарова (про 100% енергоносіїв) взагалі виглядає невіглаством, як на віце-прем’єра: так, за даними Finance.com.ua, у січні-квітні 2003 р. імпорт газу в Україну склав 20 млрд. куб. м, у т.ч. від “Газпрому” – 9,5 млрд., з Туркменістану – 10 млрд. куб. м.! За арифметикою Азарова, це 0%!
Невже Верховна Рада це хаватиме?