Джерело потенційної катастрофи Чорного моря - Новоросійськ
09/15/2003 | Нафта-Газ
Новоросійський нафтовий термінал потрібно негайно закривати,
Зелених в Росії мабуть примусили мовчати.
http://www.korespondent.net/main/26601
Чорне море визнане найбільш небезпечною зоною у разі забруднення
На спеціальній карті, де, за результатами відповідних досліджень відзначені регіони світу, які зазнають найбільшої небезпеки у разі забруднення нафтопродуктами, особливо виділяється Чорне море, яке очолило рейтинг небезпечних зон.
Як передає в понеділок, 15 вересня, британське видання “New Scіentіst”, на карту наносилися дані про кількість нафти, що переправляється через ті чи інші регіони світу, а також готовність цих регіонів впоратися з можливою кризою. Відповідно до досліджень Чорне море перебуває в найбільш жалюгідному стані.
Далі в списку небезпечних регіонів ідуть гавані Червоного моря, а також коралові острови, що знаходяться в західній частині Індійського океану.
Це дослідження є унікальним, оскільки проведено вперше. Автори карти сподіваються, що уряди країн світу будуть використовувати її, щоб розташувати в порядку пріоритету спеціальні засоби боротьби і по можливості зменшити збиток, який може бути завданий навколишньому середовищу у разі витоку нафти.
За даними вчених, у період між 1993 і 2002 роками в різних морях сталося 470 витоків нафти. Унаслідок цього у світові води потрапило близько 580 тисяч тонн цієї речовини.
Серйозність цих інцидентів залежала від кількості і типу палива, що розлилося, погодних і морських умов, глибини і характеру морського дна, а також від ефективності реакції влади.
Щоб створити карту, Елен Томас - співробітниця Міжнародної федерації власників танкерів, яка відповідає за забруднення навколишнього середовища (Іnternatіonal Tanker Owners Pollutіon Federatіon, ІTOPF), створила схему маршрутів, якими, як правило, транспортувалася нафта в 2001 році. Крім того, вона зібрала інформацію про основні витоки нафтопродуктів, які мали місце в період з 1974 року до сьогоднішнього дня, а також причини цих інцидентів.
Потім технічні радники ІTOPF розподілили кожну область за шкалою ризиків від одного (найнижчий ступінь забруднення) до трьох (найвища), сказав один з менеджерів проекту Тош Моллер. До списку найбільш забруднених потрапили води Великобританії, Середземномор"я і північно-західної частини Tихого океану.
Наступною фазою дослідження було завдання з"ясувати готовність країн зайнятися проблемою нафтових плямам у випадку, якщо така необхідність виникне. Учасники проекту перевірили, які країни ратифікували міжнародні угоди на зразок документів "Готовність боротьби з нафтовими забрудненнями" і "Угода про співробітництво".
Зелених в Росії мабуть примусили мовчати.
http://www.korespondent.net/main/26601
Чорне море визнане найбільш небезпечною зоною у разі забруднення
На спеціальній карті, де, за результатами відповідних досліджень відзначені регіони світу, які зазнають найбільшої небезпеки у разі забруднення нафтопродуктами, особливо виділяється Чорне море, яке очолило рейтинг небезпечних зон.
Як передає в понеділок, 15 вересня, британське видання “New Scіentіst”, на карту наносилися дані про кількість нафти, що переправляється через ті чи інші регіони світу, а також готовність цих регіонів впоратися з можливою кризою. Відповідно до досліджень Чорне море перебуває в найбільш жалюгідному стані.
Далі в списку небезпечних регіонів ідуть гавані Червоного моря, а також коралові острови, що знаходяться в західній частині Індійського океану.
Це дослідження є унікальним, оскільки проведено вперше. Автори карти сподіваються, що уряди країн світу будуть використовувати її, щоб розташувати в порядку пріоритету спеціальні засоби боротьби і по можливості зменшити збиток, який може бути завданий навколишньому середовищу у разі витоку нафти.
За даними вчених, у період між 1993 і 2002 роками в різних морях сталося 470 витоків нафти. Унаслідок цього у світові води потрапило близько 580 тисяч тонн цієї речовини.
Серйозність цих інцидентів залежала від кількості і типу палива, що розлилося, погодних і морських умов, глибини і характеру морського дна, а також від ефективності реакції влади.
Щоб створити карту, Елен Томас - співробітниця Міжнародної федерації власників танкерів, яка відповідає за забруднення навколишнього середовища (Іnternatіonal Tanker Owners Pollutіon Federatіon, ІTOPF), створила схему маршрутів, якими, як правило, транспортувалася нафта в 2001 році. Крім того, вона зібрала інформацію про основні витоки нафтопродуктів, які мали місце в період з 1974 року до сьогоднішнього дня, а також причини цих інцидентів.
Потім технічні радники ІTOPF розподілили кожну область за шкалою ризиків від одного (найнижчий ступінь забруднення) до трьох (найвища), сказав один з менеджерів проекту Тош Моллер. До списку найбільш забруднених потрапили води Великобританії, Середземномор"я і північно-західної частини Tихого океану.
Наступною фазою дослідження було завдання з"ясувати готовність країн зайнятися проблемою нафтових плямам у випадку, якщо така необхідність виникне. Учасники проекту перевірили, які країни ратифікували міжнародні угоди на зразок документів "Готовність боротьби з нафтовими забрудненнями" і "Угода про співробітництво".
Відповіді
2003.09.15 | Нафта-Газ
Re: Джерело потенційної катастрофи Чорного моря - Новоросійськ
Оригінальна стаття:http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99994153
2003.09.15 | Нафта-Газ
Туречина закриє Босфор для нафтових перевезень
за сприяння ООН, ЄС, України та Зелених щоб врятувати екосистему Чорного моря.Казахстанці і росіянці після цього будуть вимушені качати каспійську нафту за маршрутом Тенгіз-Донецьк-Одеса-Броди-Європа без використання
танкерів на Босфор.