куди діваються есемески, товарищ майор?
09/25/2003 | Горицвіт
http://grani.ru/Politics/Russia/FSB/m.44589.html
24.09.03 14:38
В Москве начала работать система контроля текстов SMS-сообщений по ключевым словам, сообщает телеканал "Россия". Спецслужбы составили список подозрительных с их точки зрения слов. Теперь все сообщения, которые содержат слова из этого списка, будут заноситься в базу данных операторов сотовой связи. Затем их будут передавать спецслужбам.
В полном объеме система заработает через несколько дней, а первые дни, во время ее отладки, сообщения, содержащие слова из "черного списка", не будут доходить до адресата с первого раза.
24.09.03 14:38
В Москве начала работать система контроля текстов SMS-сообщений по ключевым словам, сообщает телеканал "Россия". Спецслужбы составили список подозрительных с их точки зрения слов. Теперь все сообщения, которые содержат слова из этого списка, будут заноситься в базу данных операторов сотовой связи. Затем их будут передавать спецслужбам.
В полном объеме система заработает через несколько дней, а первые дни, во время ее отладки, сообщения, содержащие слова из "черного списка", не будут доходить до адресата с первого раза.
Відповіді
2003.09.25 | Адвокат ...
А от цікаво!
УМЗ тепер належить якій сь моськальській хвірмі, те ж мобільного зв'язку. Що буде з СМС'ами абонентів УМЗ? Чи будуть вони спочатку проходити скрізь моськальське "анти- терористичне" решето? І, якщо так, то куди буде спрямована інхвормація про абонента: до ФСБ, чи СБУ? Чи у зв'язку з аншлюсом уламки горезвісного КҐБ знову разом і не ховають того?2003.09.25 | Andrij
Re: А от цікаво!
Адвокат ... пише:> І, якщо так, то куди буде спрямована інхвормація про абонента: до ФСБ, чи СБУ?
Звичайно, що до ФСБ. Потім ФСБ даватиме СБУ відповідні інструкції. Скажімо, "абєзврєдіть абанєнта номєр ..., далажіть о випалнєніі".
2003.09.25 | Адвокат ...
Ото і я маю таке ж від того враження.
Andrij пише:> Адвокат ... пише:
> > І, якщо так, то куди буде спрямована інхвормація про абонента: до ФСБ, чи СБУ?
>
> Звичайно, що до ФСБ. Потім ФСБ даватиме СБУ відповідні інструкції. Скажімо, "абєзврєдіть абанєнта номєр ..., далажіть о випалнєніі".
І що саме цікаве,-- СБУ й не буде знати, що було в тім СМС'і.
2003.09.25 | Правник
Тому симпатикам СБУ
слід терміново переходити на Кучмастар, бо то не є патрійотично, коли твої есемески читають феесбешні московити замість рідних до оп.....(censored), рідних, одне слово, есбеухів2003.09.25 | Адвокат ...
Ясна річ!
Так і має вчинити усяк ку=чмо- патрійот.Однак, з урахуванням тії обставини, що уламки бувшої ґебівні от от зліплять се знов до купи,-- і хвормально- юридично- б'юрократично, те ж... Чи не варто було б сказати: "А яка ріжниця!".
2003.09.25 | Правник
Маєте рацію, але
Адвокат ... пише:> Так і має вчинити усяк ку=чмо- патрійот.
> Однак, з урахуванням тії обставини, що уламки бувшої ґебівні от от зліплять се знов до купи,-- і хвормально- юридично- б'юрократично, те ж... Чи не варто було б сказати: "А яка ріжниця!".
-----------------------------------------
але до епохального злиття тамтих уламків до однієї д.. до однієї купи справа гонору кожного правдивого кучми завести собі дві мобілки, одну під'єднати до ФСБ, іншу до СБУ і сумлінно дублювати свої меседжи. І саме такий високосвідомий підхід буде гідною офірою до інтеграційних процесів
2003.09.25 | Адвокат ...
Еге ж!
Що сь на кштальт: "Вставимо у ЙОП і свою копійку!"2003.09.25 | DADDY
Відповідно до
горезвісного Наказу СБУ №122 апаратура т.з. "моніторінгу" має бути встановлена не тільки у операторів моб.зв"язку, а й у провайдерів Інтернету.Таким чином по ключовим словам будуть "моніторитися" й е-мейли і все інше.На конференції в Ялті люди намагались з"ясувати законодавчі підстави такого "моніторінгу" у представників СБУ: аргументація їхня була шедевром ідіотизму. Від "а якщо у Вас, шановний, викрадуть дитину з метою отримання викупу?" до ".... ми діємо на підставі Закону про оперативно-розшукову діядьність".DIXI
2003.09.25 | Локомотів з красною звіздою спереді
Re: Прикольно було б за*бати тих оператрів!
І простіше простого.Купуєте зо 20! А ще краще п"ятьдесять чіпів місячного вжитку --"пей енд гоу" в різних країнах Європи. Вкладаєте у свою мобілу,будучи навіть в Україні наприклад іспанський чіп і посилаєте СМС-ку Російським абонентам, українським, всім своїм знайомим і п*здячите там абракадабру із словами " мані лондрін", ТЕРОРИСТ, НЕЛЕГАЛКА,МАРАФЕТ, ЕКСТАЗІ, ГРУЗ СЗЖЕЛЕЗОМ ДОСТАВЛЕН, 5 КГ ТРОТИЛА НЕ ХВАТИЛО іт. д. і т.п.І щодня і щоппять хвилин ганяти такі СМСки , міняючи в мобілі чіпи провайдерів інших країн.Це дуже зручно робити з Придністров"я, Чечні тощо. Провів інформатаку, поставив КГБістів на вуха. І вони почнуть "отслеживать отримувача таких СМСок тижнями, а почнуть на допити людей тягати цілими пачками. А провокатора вичисляти тяжкувато. Чіпи з анонімними телефонами. У респондента питають хто тобі оце прислав , а він і сам не зає.Коротше -- геніальні ті люди КҐБісти.
2003.09.25 | Тульский пряник
И действительно было бы прикольно.
Локомотів з красною звіздою спереді пише:Це дуже зручно робити з Придністров"я, Чечні тощо. Провів інформатаку, поставив КГБістів на вуха. >
А Вы попробуйте! Рекомендую начать с Чечни. Только сделайте фото целиком перед этим, чтобы когда различные части тела будут присылать родственникам - они могли сравнивать с оригинальным фото.
И, милости просим!
П*деть - не мешки таскать!
2003.09.25 | Локомотів з красною звіздою спереді
Re: И действительно было бы прикольно.
Тульський пряник. Проверено!Для преобретения чипов карт не на западе не нужен паспорт или твоя фамилия. СМСка, не звукосигнал. А письмо. Вот я б тебе черкнул пару строчек с Португалии нагрузил бы текст фуфлом на португальском с"ключевыми" словами, достал чип и выбросил в унитаз. А пока операторы информацию обработают да тебя отследят , я уже буду загорать где нибудь на Коста-Брава.2003.09.25 | Локомотів з красною звіздою спереді
Re: И действительно было бы прикольно.
Да!И кстати етот "гениальный" законопроект очень может стать полезным для дескредитации кого-нибудь из твоих противников. Грузить на его мобилу фуель. А гебисты потом пускай разбираются с ним. А автора послания ищут в арабских Емиратах. Ты отстал от жизни.Бен-Ладена уже поймали? Садама Хусейна тоже? Хотя все спецслужбы мира на ушах стоят. А ты мне примеры приводишь из каменного века.
2003.09.25 | Тульский пряник
"Касса закрыта, ключ у меня.Кто обзывается - сам на себя."
Видишь ли Локомотив, я тебе примеры не из каменного века привожу, а пытаюсь объяснить зачем это делается.Когда в пятнадцатимиллионном мегаполисе любое скопление людей-это потенциальный риск, то уже не забавно менять сим-карты в "мобиле", чтобы кого-то достать. У-гу?
Но тебе хочеться играть в куличики (пасочки)в песочнице - продолжай.
Прости. Я уже вырос из этого возраста.
2003.09.25 | Локомотів з красною звіздою спереді
Re: "Касса закрыта, ключ у меня.Кто обзывается - сам на себя."
Согласен что при скоплении большого количества людей это вегда риск.И вот твои "друзья" чечены пользуясь анонимной сим-картой купленной в Польше звонят из Лондона. И имитируют переписку группе людей в Москву котрых в глаза не видели , но каким то образом получили номера телефонов их мобилок и говорят:"Герихан! Автомобиль возле военучилища такого-то заправлен? Взорвете после окончания там занятий". Вот у чеченов как - раз будет повод для игр. ЭТО Я ТЕБЕ ХОТЕЛ ПРИМЕР ПРИВЕСТИ! Мне эти игры нафик не нужны. Я знаю одно, что паутина чеченских организаций под видом "Мемориал", и "Рога и Копыта" уже опутали всю Европу. При помощи того, что им известно о том что все СМСки будут фильтроваться, то им с их разветвлениием производить СМСные провокации теперь будет очень легко.Мне известны примеры когда таким образом "балуютсся" палестинцы в Европе. Причем пацаны, не достигшие совершеннолетия. Их если и находят , то ставят на учет и отпускают на все четыре стороны. Вы подсказали вашим чеченским "друзьям" отличную идею, чтоб наоборот используя систему снятия текстов СМС дезорганизовать работу спецслужб. Вводить их в заблуждение,дезинформировать ит.д. Согласны?
2003.09.25 | Тульский пряник
Призрак... бродит по Европе.
Адвокат ... пише:> УМЗ тепер належить якій сь моськальській хвірмі, те ж мобільного зв'язку. Що буде з СМС'ами абонентів УМЗ? Чи будуть вони спочатку проходити скрізь моськальське "анти- терористичне" решето?
Какие глупости Вы умудряетесь написать из ничего. Речь в основном тексте шла вот о чём:" В Москве начала работать система контроля текстов SMS-сообщений по ключевым словам".
Читать внимательно умеете? - В МОСКВЕ. Не в Киеве, не в Санкт - Петербурге, не в Екатеринбурге, а именно в Москве.
Поскольку вероятность террактов в столице слишком высока.
Так, что можете спать спокойно.
А то что часть акций UMC принадлежит МТС - так ведь это же рынок!
Кстати, МТС - это "чеченские денежки".
2003.09.25 | Адвокат ...
Ви щойно з Місяця впали?
Мова ж йде про мобільний зв'язок. Не про дротяний.P.S. Перепрошую. що втручаю сь у ваші моськальські справи, але що би не мати підвищеного ризику терористичних актів у Моськві, не треба було вказувати чеченцям, що та як їм робити у їхній хаті.
2003.09.25 | Локомотів з красною звіздою спереді
Re: Ви щойно з Місяця впали?
Так ото ж я й кажу тому Тульському пряніку, що то не дротяний зв"язок, а мобільний. І йдеться не про фіксацію голосів , а тексти.Текстову перекличку можна так замутити, що сам чорт ногу зламає, не твоє там КҐБ чи СБУ. Бо якщо вони когось допечуть, то той хтось може одержати номер мобільного Мудьведбчука, чи Смєшка, чи Громницької,чи Грищенка, особливо коли вони до Москви їздять і подзвонити з іншої мобіли з анонімною сім-картою,купленої, наприклад десь у Андоррі з провайдером андорським, чи Французьким, чи з іспанським, і написати своїм якимось знайомим у москві ,що Тигипко їде до Москви з міні атомною бомбою і має намір покласти вибуховий пристрій у смітник одного з станцій метро Москви. Або один парламентарій від фракції комуністів перевіз у Москву високотоксичну хімічну речовину і сховав його в одному із смітників станцій метро. О тоді ҐБ і мусора оточать пів Москви , а москвичі спостерігатимуть як люди в хімзахисному обмундируванні ритимуться по смітниках.
2003.09.25 | Адвокат ...
Тіґіп-ко з ядерною міною,-- кляс! ( - )
2003.09.25 | Локомотів з красною звіздою спереді
Re: Тіґіп-ко з ядерною міною,-- кляс! ( - )
А що ви думали. Візьме хтось розлючений на Пуціна і ЄЕП і закидає СМСками мобільний Чорномордіна: "Господин Черномордин! Спасибо! Компру на Путина о его незаконной коммерческой деятельности в бившем ГДР получил! Огромное спасибо! На Ваш личный счет № 125-764-32 (int) в швейцарское отделение Нью-Йорк Роял Банк деьги перечислны". От вам і вже є робота для ҐБслідаків.О!!! за новими телекомунікаційними технологіями -- МАЙБУТНЄ. Рекомендую вкладати капітали в акції підприємств -розработчиків новітніх медіа-комунікаційних технологій. Не прогадаєте. Їх акції ніколи не впадуть, доки КҐБ, СБУ проявлятиме до цього інтерес.
2003.09.25 | Адвокат ...
Ризики,-- завеликі.
Коли інтерес ґебівців зросте аж за край,-- чекай на націоналізацію. А це,-- лабець інвестиціям.Я в тім сенсі, що з моб. опереаторами треба працювати. З українським,-- окремо, з моськальськими,-- так, як Ви пропонуєте.
2003.09.25 | Горицвіт
ФСБ і провайдери усе спростовують
Федеральная служба безопасности России опровергла сообщения российских СМИ о том, что спецслужба контролирует тексты SMS-сообщений абонентов сотовой связи. Об этом РИА "Новости" сообщил начальник центра общественных связей /ЦОС/ ФСБ России Сергей Игнатченко. Он назвал эти сообщения "выдумками отдельных недобросовестных журналистов, являющиеся частью предвыборной кампании накануне декабрьских выборов в Государственную думу"."Для того чтобы получить доступ и контроль за частными переговорами или SMS-сообщениями абонентов сотовой связи, необходимо представить доказательства преступной деятельности подозреваемого и получить санкцию суда", - сказал представитель ФСБ. Он добавил, что за деятельностью ФСБ со стороны прокуратуры РФ осуществляется жесткий прокурорский надзор. "ФСБ РФ осуществляет свою работу строго в рамках закона об оперативно-розыскной деятельности", - отметил представитель ФСБ РФ.
Успокаивают и операторы. Как в МТС, так и в БиЛайне, услышав о грозных замыслах ФСБ, крайне удивились. Однако известно, что следить за короткими сообщениями граждан пытались в разное время спецслужбы разных стран. Так, в разгар эпидемии атипичной пневмонии в не особо ценящем права человека Китае китайские операторы передавали спецслужбам все послания, в которых упоминалась SARS. А после 11 сентября установить контроль над электронной почтой, а заодно и за SMS намеревались власти крупнейшей западной демократии – США. Этого не произошло лишь из-за нехватки технических средств. Из всего этого можно сделать вывод, что российские спецслужбы, конечно, не отказались бы узнать, о чем переписываются граждане, и уж, наверное, ни в коем случае не стали бы гражданам об этом сообщать. Остается лишь надеяться, что, если с подобной задачей не справились в Штатах, то у ФСБ такая возможность в ближайшее время едва ли появится. А еще успокаивает тот факт, что "за деятельностью ФСБ со стороны прокуратуры осуществляется жесткий прокурорский надзор". Можно вздохнуть с облегчением
25.09.2003
http://grani.ru/Politics/Russia/FSB/m.44741.html
--------------------------------
Хоча grani.ru в своєму коментарі кажуть, що технічно моніторити sms неможливо, мені все ж здається, що можливо. Скільки там їх, есемесок — ну нехай десять тисяч за годину — хіба це велике навантаження на систему серверів?
Інше питання, що такий моніторинг безглуздий з будь-якої практичної точки зору.
--------------------------------
2003.09.25 | Адвокат ...
Тов. Вишинскій жорстко контролює діяльність тов. Бєрія?
Ой, не вірю!А технічно це ( читати усі СМС'и ) є можливим, і для моськалів стулити таку систему не важко. Таку систему може практично скльопать будь який скріпт- кід, як матиме достатньо грошей аби придбати необхідне залізячча.
Є дві моменти, що я б їх сміливо назвав би практичними. Перший: підвищення коехвіцієнту страху. Другий: ґебісти міліють від можливости попорсати сь у приватних справах пересічних громад'ян.