МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ДО УВАГИ юристів, підприємців та Ігоря Немашкало

09/29/2003 | Михайло Свистович
Чи не могли б ви пояснити мені (а я, в свою чергу тисячам інших підприємців Ірпінського регіону), як вони мають себе поводити у випадках з податковою?

Випадок, описаний тут http://maidan.org.ua/n/mai/1064578204 спонукав нас до видачі такої собі агітки, оскільки ми побачили. Що підприємці абсолютно не орієнтуються в законодавстві.

Чи не могли б ви скинути сюди документи, якими регулюються стосунки податкової та підприємців, тобто, які документи мають мати при собі податківці при перевірці, які підстави для перевірки, скільки разів мають право перевіряти одне те саме підприємство.

А то в нас приходять просто з посвідченням, і підприємці налякано дають хабарі.

Відповіді

  • 2003.09.30 | Ігор Немашкало

    Вічна тема

    Так відразу не відповіси. Це ж треба добірку законодавства зробити. Хоча як на мене у нас законодавство не грає вирішального характеру. Його часто не знають обидва учасники перевірок, просто запудрюють один одному мізки. У нас міліціонер зняв великого хабаря з торговця хутром через те, що у нього не було довідки, що тварина, чиє хутор, не хворіла туберкульозом. Звісно, це була чиста вигадка перевіряючого, своєрідна творча знахідка. Як універсальний рецепт можна запрпонувати не платити гроші, а запропонувати оформити все за правилами і надати можливість розбиратися суду. Бо більшість працівників міліції навіть протокола про адміністративне правопорушення не вміє заповнити правильно. Хоча може бути, що ваш товар кудись закинуть і скажуть - а нехай судяться, як це у останньому номері "Бізнесу" написано. Спробую добірку зробити упродовж двох днів.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.09.30 | Михайло Свистович

      Re: Вічна тема

      Ігор Немашкало пише:
      > Так відразу не відповіси. Це ж треба добірку законодавства зробити.

      Тю, стосовно банків це один документ. Податківець має прийти, пред"явити посвідчення, направлення на перевірку і т.д.

      > Хоча як на мене у нас законодавство не грає вирішального характеру. Його часто не знають обидва учасники перевірок, просто запудрюють один одному мізки.

      От ми і хочемо озброїти підприємців знаннями законодавства.

      > Як універсальний рецепт можна запрпонувати не платити гроші, а запропонувати оформити все за правилами і надати можливість розбиратися суду.

      Так правила треба ж знати.

      > Спробую добірку зробити упродовж двох днів.

      Чекатиму. І не стільки я, бо підприємнитвом не займаюсь. Це до Вас прохання від багатьох ірпінських дрібних підприємців.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.10.01 | Ігор Немашкало

        Правила треба знати

        Але щоб оформити порушення та якысь документи за ним, найперше його потрыбно знати тим, хто повинен складати цi документи, тобто перевыряючы органи. А вони ъх якраз ы не знають. Тобто не зможуть правильно оформити порушення, навыть якщо порушення дыйсно м аэ мысце. Як правило, вони жахають цим за принципом "погроза страшныше виконання", якщо ж таки не даэш ъм грошы, вони для виду складають якусь цидулку, а як выдыйдуть выд вас, просто рвуть ъъ ы вам нычого не загрожуватиме. Бо щоб довести те ж адмыныстративне порушення, контролерам треба приходити до суду ы що вони матимуть - дулю! Я б на ъх мысты дыяв точно так же, тобто вдовольнявся б грошами, якы ають лякливы пыдприэмцы, а з нелякливими не зв'язувався б. Вистачило б ы лякливих. А з ыншими нерви псувати навыщо! Принаймны у мене така тактика проходила неодноразово. Контролери выдмовлялися выд штрафыв. Думаю, ще й занотовували, що з цим не зв'язуватися. Хоча я ще додам. А выдносно законыв - то у Дебеты-кредиты вже вказали гарну пыдбырку, хоча й застарылу. Кажу ще - насправды писане право у нас маэ дуже мале значення. Його варто тыльки для того, щоб впевнено триматися та замулювати очы котролерам. Взагалы то це не дуже то вдячна тема для ынтернету, бо пыдприэмцы сюди не дуже то зазирають - ныколи!
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.10.01 | Михайло Свистович

          Re: Правила треба знати

          Ігор Немашкало пише:
          > Але щоб оформити порушення та якысь документи за ним, найперше його потрыбно знати тим, хто повинен складати цi документи, тобто перевыряючы органи. А вони ъх якраз ы не знають. Тобто не зможуть правильно оформити порушення, навыть якщо порушення дыйсно м аэ мысце. Як правило, вони жахають цим за принципом "погроза страшныше виконання", якщо ж таки не даэш ъм грошы, вони для виду складають якусь цидулку, а як выдыйдуть выд вас, просто рвуть ъъ ы вам нычого не загрожуватиме. Бо щоб довести те ж адмыныстративне порушення, контролерам треба приходити до суду ы що вони матимуть - дулю! Я б на ъх мысты дыяв точно так же, тобто вдовольнявся б грошами, якы ають лякливы пыдприэмцы, а з нелякливими не зв'язувався б. Вистачило б ы лякливих. А з ыншими нерви псувати навыщо! Принаймны у мене така тактика проходила неодноразово. Контролери выдмовлялися выд штрафыв. Думаю, ще й занотовували, що з цим не зв'язуватися. Хоча я ще додам. А выдносно законыв - то у Дебеты-кредиты вже вказали гарну пыдбырку, хоча й застарылу. Кажу ще - насправды писане право у нас маэ дуже мале значення. Його варто тыльки для того, щоб впевнено триматися та замулювати очы котролерам. Взагалы то це не дуже то вдячна тема для ынтернету, бо пыдприэмцы сюди не дуже то зазирають - ныколи!

          Дякую, корисні думки. А підприємці сюди зазирають. Ще й як зазирають.
  • 2003.09.30 | Правник

    Перше

    УКАЗ
    ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


    Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності

    Із змінами і доповненнями, внесеними
     Указом Президента України
     від 22 серпня 2000 року N 1011/2000 

    (Указом Президента України від 30 квітня 1999 року N 462/99 до цього Указу передбачені зміни. Зміни не внесені. Указ не набув чинності  у зв'язку з прийняттям Закону України від 21 травня 1999 року N 700-XIV)

    З метою зменшення втручання державних органів у підприємницьку діяльність та відповідно до пункту 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України постановляю:

    1. Установити, що органи виконавчої влади, уповноважені від імені держави здійснювати перевірку фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності (далі - контролюючі органи), проводять планові та позапланові виїзні перевірки.

    2. Плановою виїзною перевіркою вважається перевірка фінансово-господарської діяльності суб'єкта підприємницької діяльності, яка передбачена у плані роботи контролюючого органу і проводиться за місцезнаходженням такого суб'єкта чи за місцем розташування об'єкта власності, стосовно якого проводиться така планова виїзна перевірка. Планова виїзна перевірка проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності суб'єкта підприємницької діяльності за письмовим рішенням керівника відповідного контролюючого органу не частіше одного разу на календарний рік у межах компетенції відповідного контролюючого органу.

    Забороняється проведення планових виїзних перевірок за окремими видами зобов'язань перед бюджетами, крім зобов'язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами.

    Право на проведення планової виїзної перевірки суб'єкта підприємницької діяльності надається лише у тому разі, коли йому не пізніше ніж за десять календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки надіслано письмове повідомлення з зазначенням дати її проведення.

    3. Позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена в планах роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин:

    а) за наслідками зустрічних перевірок виявлено факти, які свідчать про порушення суб'єктом підприємницької діяльності норм законодавства;

    б) суб'єктом підприємницької діяльності не подано в установлений строк документи обов'язкової звітності;

    в) виявлено недостовірність даних, заявлених у документах обов'язкової звітності;

    г) суб'єкт підприємницької діяльності подав у встановленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами контролюючого органу під час проведення планової чи позапланової виїзної перевірки;

    д) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від особи, яка мала правові відносини з суб'єктом підприємницької діяльності, якщо суб'єкт підприємницької діяльності не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит контролюючого органу протягом трьох робочих днів від дня отримання запиту;

    е) проводиться реорганізація (ліквідація) підприємства.

    Позапланові виїзні перевірки з підстави, визначеної у пункті "е" частини першої цієї статті, проводяться лише органами державної податкової служби та органами контрольно-ревізійної служби в межах їх повноважень.

    Позапланова виїзна перевірка може здійснюватись і на підставі рішення Кабінету Міністрів України.

    4. Вищестоящий контролюючий орган може за власною ініціативою перевірити достовірність висновків нижчестоящого контролюючого органу шляхом перевірки документів обов'язкової звітності суб'єкта підприємницької діяльності або висновків акта перевірки, складеного нижчестоящим контролюючим органом. Вищестоящий контролюючий орган вправі прийняти рішення щодо повторної перевірки суб'єкта підприємницької діяльності лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб контролюючого органу, які проводили планову або позапланову перевірку зазначеного суб'єкта, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу. Державна податкова адміністрація України вправі прийняти рішення про проведення повторної перевірки суб'єкта підприємницької діяльності у разі, коли таке рішення оформляється наказом за підписом її Голови.

    5. Контролюючими органами, які мають право проводити планові та позапланові виїзні перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності, є:

    а) органи державної податкової служби - стосовно сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та державних цільових фондів, неподаткових платежів;

    б) митні органи - стосовно сплати ввізного мита, акцизного збору та податку на додану вартість, які справляються у разі ввезення (пересилання) товарів на митну територію України в момент перетинання митного кордону;

    в) органи державного казначейства, державної контрольно-ревізійної служби та органи державної податкової служби в межах їх компетенції - стосовно бюджетних позик, позик та кредитів, гарантованих коштами бюджетів, цільового використання дотацій та субсидій, інших бюджетних асигнувань, коштів позабюджетних фондів, а також належного виконання державних контрактів, проавансованих за рахунок бюджетних коштів.

    Зазначені у цій статті контролюючі органи мають право проводити перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єктів підприємницької діяльності лише в межах їх компетенції, визначених у частині першій цієї статті.

    Здійснення планових та позапланових виїзних перевірок з питань, визначених у частині першій цієї статті, іншими державними органами забороняється.

    Планові виїзні перевірки проводяться всіма контролюючими органами одночасно в день, визначений органом державної податкової служби. Порядок координації проведення таких перевірок встановлюється Кабінетом Міністрів України.

    6. Установити, що рішення про вилучення документів первинного обліку, зупинення операцій на рахунках в установах банків, інших фінансово-кредитних установах, а також заборону відчуження майна суб'єкта підприємницької діяльності у зв'язку з порушенням податкового, бюджетного або валютного законодавства можуть прийматися лише органами державної податкової служби, а у випадках, визначених митним законодавством, - митними органами.

    7. Рекомендувати підприємствам, установам і організаціям усіх форм власності ведення журналів відвідання їх та їх структурних підрозділів представниками контролюючих органів з обов'язковим зазначенням у цих журналах строків та мети відвідання, посади і прізвища представника, який обов'язково ставить свій підпис у цьому журналі. Відмова представника контролюючого органу від підпису в журналі є підставою для недопущення його до проведення перевірки. Про факт цієї відмови суб'єкт підприємницької діяльності повідомляє письмово у триденний строк контролюючому органу, в якому працює такий представник. Форма та порядок ведення журналу встановлюються Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва.

    (стаття 7 із змінами, внесеними згідно з Указом
     Президента України від 22.08.2000 р. N 1011/2000)

    8. Установити, що нормативно-правові акти контролюючих органів, які регламентують порядок проведення перевірок суб'єктів підприємницької діяльності, погоджуються з Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва.

    (стаття 8 із змінами, внесеними згідно з Указом
     Президента України від 22.08.2000 р. N 1011/2000)

    9. Позапланові перевірки дотримання суб'єктами підприємницької діяльності пожежної безпеки не провадяться, якщо суб'єкт підприємницької діяльності уклав договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди. У такому разі шкода, завдана третім особам у зв'язку з порушенням суб'єктом підприємницької діяльності вимог пожежної безпеки, компенсується в повному обсязі страховою компанією.

    10. Установити, що державні органи у справах захисту прав споживачів здійснюють позапланову перевірку діяльності суб'єктів підприємницької діяльності виключно на підставі отриманих від споживачів скарг про порушення такими суб'єктами вимог законодавства про захист прав споживачів.

    Скарга споживача повинна подаватися в письмовому вигляді і містити відомості про його прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, серію і номер паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, а також дані про товар, при продажу якого були порушені права споживача. Органи у справах захисту прав споживачів не мають права розголошувати зазначені відомості про споживача, який подав скаргу.

    11. Органи, які здійснюють реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності або видають ліцензії на здійснення окремих видів підприємницької діяльності, а також видають інші дозволи, передбачені законодавством, не можуть ставити як умову реєстрації чи видачі ліцензій, інших дозволів відрахування коштів на користь будь-яких бюджетних або позабюджетних фондів, установ, підприємств, організацій чи окремих осіб.

    12. Товари (продукція), крім продуктів харчування, якість та відповідність яких підтверджена сертифікатами, що видані за межами України, згідно з міжнародними стандартами ISO та іншими міжнародними стандартами, не потребують повторної сертифікації в Україні. Перелік міжнародних стандартів визначається Кабінетом Міністрів України.

    13. Індикативні або звичайні ціни на товари (роботи, послуги) для застосування їх у податкових або митних цілях установлюються на підставі статистичної оцінки рівня цін реалізації таких товарів (робіт, послуг) на внутрішньому ринку України, яка проводиться уповноваженим державним органом у визначеному ним порядку. Індикативні або звичайні ціни не можуть встановлюватися органами виконавчої влади, які використовують їх для нарахування та стягнення податків і зборів (обов'язкових платежів) та неподаткових платежів, крім випадків відсутності статистичних даних про рівень цін на окремі види товарів (робіт, послуг).

    14. Органи виконавчої влади не можуть приймати рішення щодо запровадження будь-яких заборон або обмежень підприємницької діяльності, якщо повноваження на запровадження таких заборон або обмежень прямо не передбачені законодавством.

    15. Обмеження у строках та підставах проведення перевірок суб'єкта підприємницької діяльності, визначені цим Указом, не поширюються на перевірки, що проводяться на особисте прохання суб'єкта підприємницької діяльності, або перевірки, що проводяться відповідно до кримінально-процесуального законодавства.

    16. Покласти на Кабінет Міністрів України надання офіційних роз'яснень щодо цього Указу.

    17. Цей Указ набирає чинності в порядку, передбаченому пунктом 4 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України.

     
     
    Президент України
    Л. КУЧМА
    м. Київ
    23 липня 1998 року
    N 817/98
     
     
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.09.30 | Анатолій

      Re: Друге

      Панове! Рекомендую, сам відбивався. Матеріали у журналі "Дебет-Кредит"
      сайт www/dtkt.com.ua/debet/rus/2001/11/11pr3.html
      а також інші сторінки. Надрукуйте і керуйтеся.
      Анатолій
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.09.30 | Studio Nonsens

        МОД Нотатки мисливця.

        Тут дехто, не буду показувати пальцем, але назвемо його умовно "Анатолій" позірно всирається немовби за "українську духовність", а сам користується виданням російською, при тому, що журнал "Дебет" взагалі-то стоїть українською, а російською його треба навмісно переводити кнопкою з зображенням прапора РФ та звуками гімна СССР.

        Доказ свідка:

        лінк який подав невідомий, назвем його умовно "Анатолій", з врахуванням того, що замість www/dtkt.com.ua/debet/rus/2001/11/11pr3.html
        він мав на увазі
        www.dtkt.com.ua/debet/rus/2001/11/11pr3.html
        взагалі-то йде на
        http://www.dtkt.com.ua/debet/ukr/2001/11/11pr3.html
        На статтю "Вийти сухим з перевірки" Степана РЕВИЧА,
        бухгалтера-експерта консалтингової групи ДК
        І лише для позірних "вчителів української духовності" це не очевидно.
        Резюме: якщо слова розходяться з ділом, звертай увагу на діла! народна мудрість.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.09.30 | Анатолій

          МОД ти необтесаний, і більше ніхто!

          Коли людина терміново просить допомоги, то ти пропонуєш дивитися на те, якою мовою написано на ліках чи рецепті? так? Тоді ти повний МОД. Хлопче, я не ховаюсь під своїм ім"ям, як ти, і маю справді ім"я АНАТОЛІЙ. І коли треба допомогати, то треба допомагати не залежно від мови рецепту. А Ви штовхаєте хворого тільки до українського лікаря. Ідіть. Я прийшов до того, якого першим мені дав googl.com
          Анатолій
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.09.30 | Михайло Свистович

            Re: МОД ти необтесаний, і більше ніхто!

            Анатолій пише:
            > Хлопче, я не ховаюсь під своїм ім"ям, як ти, і маю справді ім"я АНАТОЛІЙ.

            Це правда.
    • 2003.09.30 | Михайло Свистович

      Re: Так Указ же не набув чинності? Чи я чогось не зрозумів? (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.10.01 | Правник

        Набув. Не набув чинності Указ зі змінами (-)

  • 2003.09.30 | Михайло Свистович

    Re: Дякую всім, хто відредагував, і ще тут надійшли записки

    Двоє підприємців, задали конкретні питання, на які просять відповісти

    1. Чи має право податкова перевіряти акти інших інстанцій, наприклад, санстанцій та пожежників, і накладати за висновками цих актів штраф? Якщо штраф не має права накладати, то чи має право взагалі податкова за висновками актів цих інстанцій застосовувати якісь заходи до підприємства зі свого боку? (бажано з посиланями на законодавство, але можна і без нього)

    2. В яких випадках і на який товар повинні виписуватись чеки, якщо підприємець знаходиться на єдиному податку? (дуже бажано з посиланням на законодавство)

    3. З якого до якого часу має право перевіряти податкова (я не уточнив. але так розумію, чи обмежена перевірка часовими рамками), і при цьому які мають бути приписи (документи) на перевірку?

    4. Через який проміжок часу податкова має право здійснювати перевірки підприємств на протязі року? І те саме питання стосовно підприємств, які знаходяться на єдиному податку.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.10.01 | Михайло Свистович

      Re: І? (-)

    • 2003.10.01 | Правник

      Re: Дякую всім, хто відредагував, і ще тут надійшли записки

      Михайло Свистович пише:
      > Двоє підприємців, задали конкретні питання, на які просять відповісти
      >
      > 1. Чи має право податкова перевіряти акти інших інстанцій, наприклад, санстанцій та пожежників, і накладати за висновками цих актів штраф? Якщо штраф не має права накладати, то чи має право взагалі податкова за висновками актів цих інстанцій застосовувати якісь заходи до підприємства зі свого боку? (бажано з посиланями на законодавство, але можна і без нього)
      --------------------------------------
      Ні, не має. Жодним законом (про податкову, про порядок погашення заборгованості №2181 тощо), ні згаданим Указом кучми такого не передбачено. Тільки перевірка податків, зборів, обов'язкових платежів


      > 2. В яких випадках і на який товар повинні виписуватись чеки, якщо підприємець знаходиться на єдиному податку? (дуже бажано з посиланням на законодавство)
      ----------------------------------------
      Не знаю :(

      > 3. З якого до якого часу має право перевіряти податкова (я не уточнив. але так розумію, чи обмежена перевірка часовими рамками), і при цьому які мають бути приписи (документи) на перевірку?
      ------------------------
      Планова перевірка - не частіше одного разу на рік (позапланові - без обмежень, але для них мають бути підстави, зазначені в згаданому вище указі). Планова перевірка - до 30 роб.днів, якщо сукупний валовий доход підприємства не вище 20 млн. грн. Якщо вище - не обмежено (постанова КМУ №112 від 29.01.99)

      > 4. Через який проміжок часу податкова має право здійснювати перевірки підприємств на протязі року? І те саме питання стосовно підприємств, які знаходяться на єдиному податку.
      ---------------------------------
      Див п.3 Це і для тих, хто на єдиному податку
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.10.01 | Михайло Свистович

        Re: Дякую Вам, а на інше може Немашкало відповість

        Правник пише:
        >
        >
        > > 2. В яких випадках і на який товар повинні виписуватись чеки, якщо підприємець знаходиться на єдиному податку? (дуже бажано з посиланням на законодавство)
        > ----------------------------------------
        > Не знаю :(

        Він повинен знати
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.10.02 | Iгор Немашкало

          Про чеки та на засуд СВИСТОВИЧА!!!

          Видача чеків регулюється Законом України " Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" № 265 від 06.07.1995. Там можна вичитати, що на єдиному податку підприємець не повинен обов'язково видавати розрахункові документи, або чеки як їх різновид. Він може тримати реєстратора, тобто касовий апарат для себе, для обліку, щоб його не дурили працівники. Податківці не можуть перевіряти роботу такого касового апарату. Однак на вимогу покупця продавець таки повинен видати розрахунковий документ, причому для мети довести, що ти купив саме тут, саме це і саме ти, треба брати тільки товарний чек, де буде вказано не тільки що ти купив і за стільки, а й твоє прізвище та ім'я. Тільки такий документ візьме до уваги суд. Бо звичайний чек можна і підібрати десь, а потім почати псувати нерви продавцю. Однак і видачу цих товарних чеків клонтролювати податківці не мають права, це повинні робити органи по захисту споживачів, так званий Державний комітет стандартизації та споживчої політики, чи якось так, і його місцеві органи.
          Тепер про засуд Свистовича. Піддавшись на запити ірпінських підприємців, він зайнявся не своєю справою. Вважаю, що він позиціонує себе, як політика, нехай трохи аматора, можливо не дуже великого, опозиційного, але політика. Між тим взявся за справу юриста чи аудитора. Навіщо ж відбивати хліб у юристів. Закони та різні нормативні акти не є секретом. Підприємець як захоче, завжди може знайти їх і вивчити, може купити відповідне видання з коментарями, може нарешті звернутися до тих же юристів чи аудиторів. Чому питається, їхніми запитами повинен займатися політик? А як їм треба буде дах на нужнику пофарбувати, то що вони теж не самі фарбуватимуть, не звернуться до маляра, а прибіжать до Свистовича, мовляв, виручай, братчику. І Свистович кине свою опозиційну політичну справу і подряпається на нужника. Та ще й прихопить кілька доброхотів з інтернету. Справа політика не роз'яснювати існуюче законодавство, а змінювати його. Як свого часу пан Маркс казав про філософів та світ. От коли підприємці піднімуть сідницю, розберуться у законодавстві, зрозуміють, що там їх не влаштовує, зберуть грошенят, прийдуть до Свистовича, розтлумачать що вони хотять змінити, дадуть йому грошенят на висунення до Верховної Ради чи на контакт з існуючими депутатами та на власне проголування і Свистович прокерує лобіюванням змін у законодавстві, то буде його справа. А так він не бореться з Кучмою, як вважає, а підтримує його, та вирощує нових маленкьких Кучмів. Бо Кучма не феномен, а син свого народу і серед підприємців немало таких же хитрих бестій, які хочуть на дурняка отримати консультацію чи пофарбувати нужника. От і ростуть з цих продувних, хитрих та підступних підприємців під опікуванням Свистовича нові маленькі Кучми, а ми потім дивуємося, звідки це все. Не піддавайтесь! Якщо звісно Свистович не хоче перекваліфікуватися на аудитора. Буде шкода, бо він гарний опозиційний політик, яких не так вже й багато. І нам треба стримати поклик використати його безкоштовну енергію на свої цілі. Соромно, дівчата!
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.10.02 | Михайло Свистович

            Re: Я вже колись Вам писав: не судіть про мене по собі

            І не шукайте підтекстів там, де їх немає.

            Iгор Немашкало пише:
            > Видача чеків регулюється Законом України " Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" № 265 від 06.07.1995. Там можна вичитати, що на єдиному податку підприємець не повинен обов'язково видавати розрахункові документи, або чеки як їх різновид. Він може тримати реєстратора, тобто касовий апарат для себе, для обліку, щоб його не дурили працівники. Податківці не можуть перевіряти роботу такого касового апарату. Однак на вимогу покупця продавець таки повинен видати розрахунковий документ, причому для мети довести, що ти купив саме тут, саме це і саме ти, треба брати тільки товарний чек, де буде вказано не тільки що ти купив і за стільки, а й твоє прізвище та ім'я. Тільки такий документ візьме до уваги суд. Бо звичайний чек можна і підібрати десь, а потім почати псувати нерви продавцю. Однак і видачу цих товарних чеків клонтролювати податківці не мають права, це повинні робити органи по захисту споживачів, так званий Державний комітет стандартизації та споживчої політики, чи якось так, і його місцеві органи.

            Дякую. Чудова консультація.

            > Тепер про засуд Свистовича. Піддавшись на запити ірпінських підприємців, він зайнявся не своєю справою. Вважаю, що він позиціонує себе, як політика, нехай трохи аматора, можливо не дуже великого, опозиційного, але політика. Між тим взявся за справу юриста чи аудитора. Навіщо ж відбивати хліб у юристів.

            До Вашого відома я взагалі себе ніяк не позиціоную. Мені це байдуже. Мене цікавить, щоб Україна стала нормальною державою, і я застосовую свої сили там, де це застосування принесе найбільшу ефективність. Тому в мене немає справ своїх і не своїх.

            Ви навіть не уявляєте, скільки людей звертаються до нас з найрізноманітнішими проблемами, бо більше їм нема до кого звертатися. Бо в нашому невеликому містечку просто немає незалежного юриста, всі вони не юажають сваритися з владою і тупо підставляють своїх клієнтів, здираючи з них гроші.

            > Закони та різні нормативні акти не є секретом. Підприємець як захоче, завжди може знайти їх і вивчити, може купити відповідне видання з коментарями, може нарешті звернутися до тих же юристів чи аудиторів.

            Ви як вперше на світ народилися. Та більшість наших підприємців не мають клепки в голові, щоб шукати закони, читати їх і т.д. Вони й писати грамотно не вміють. А от торгувати вміють або, принаймні, намагаються. І навіть, якщо в них заробіток, наприклад, 500 грн. на місяць, то це все одно користь для держави, адже вони не реєструються як безробітні, не отримують субсидій, і тим знімають з держави частку тягаря. До того ж в них немає часу шукати ці закони і вивчати їх, вони виживають (саме для таких підприємців мені потрібна інформація), а, на мою глибоку думку, саме дрібне підприємництво є одним з шляхів розвитку України, потім хтось з них стане середніми, потім великими підприємцями, наймуть юристів, і я їм, слава Богу, стану непотрібним.

            Що ж буде. якщо я не лізтиму у цб справу? А ось що: вони мовчки платитимуть хабарі мєнтам за відсутність довідки про те, що тварини не хворіли туберкульозом.

            > А як їм треба буде дах на нужнику пофарбувати, то що вони теж не самі фарбуватимуть, не звернуться до маляра, а прибіжать до Свистовича, мовляв, виручай, братчику. І Свистович кине свою опозиційну політичну справу і подряпається на нужника.

            Ні, не кину. Бо навряд чи знайдеться людина, яка гірше за мене вміє фарбувати.

            > Справа політика не роз'яснювати існуюче законодавство, а змінювати його.

            Я роблю те, що можу, а не те, що хотів би. Там, де я можу вплинути на зміни в законодавстві, я впливаю. Тут я не можу вплинути.

            > От коли підприємці піднімуть сідницю, розберуться у законодавстві, зрозуміють, що там їх не влаштовує, зберуть грошенят, прийдуть до Свистовича, розтлумачать що вони хотять змінити, дадуть йому грошенят на висунення до Верховної Ради чи на контакт з існуючими депутатами та на власне проголування і Свистович прокерує лобіюванням змін у законодавстві, то буде його справа.

            Я вже описав Вам категорію підприємців, яким потрібна моя допомога. В них немає грошенят навіть на повноцінне власне харчування.

            > А так він не бореться з Кучмою, як вважає, а підтримує його, та вирощує нових маленкьких Кучмів. Бо Кучма не феномен, а син свого народу і серед підприємців немало таких же хитрих бестій, які хочуть на дурняка отримати консультацію чи пофарбувати нужника. От і ростуть з цих продувних, хитрих та підступних підприємців під опікуванням Свистовича нові маленькі Кучми, а ми потім дивуємося, звідки це все. Не піддавайтесь!

            :)

            > Якщо звісно Свистович не хоче перекваліфікуватися на аудитора.

            Тільки не це!
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.10.02 | Iгор Немашкало

              Ото й біда наша

              Що народ наш нездатний на спротив. При чому причини найрізноманітні - і бідний і дурний, і бідний бо дурний і дурний бо бідний. А ще й хитрий і невдячний, і своєю такою поведінкою, як вже писав, селекціонує поганих політиків, які більше галасують ніж роблять і дурять з народом один одного. Бо кажу ж що народ наш подивиться на політика, який безкоштовно йому допомагає, як на дивака. З народом теж треба обережно, бо сяде на шию і ніжки звісить.
              А ще проблема приватного підприємництва в тому що воно непомітно постаріло. Читаю у журналах відгуки приватних підприємців і бачу, що їм 35-40 років, це вже не енергійні молоді люди, здатні і на трудовий підприємницький подвиг і на спротив, яким подобається романтика нової для них справи - торгівлі, а стомлені одноманітною гонитвою за копійчиною дядьки та тьотки. Де вже їм дійсно на спротив. Хотів би я помилитися... А молоді вже у дрібне підприємництво не йдуть. Непрестижне воно...
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.10.02 | Михайло Свистович

                Re: Ото й різниця між нами

                Ви констатуєте факт і причитаєте, а я шукаю вихід.

                Iгор Немашкало пише:
                > Що народ наш нездатний на спротив.

                Іншого народу в нас немає. І народ наш на все, до речі. здатний. То політики наші не можуть його організувати.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2003.10.03 | Ігор Немашкало

                  Помітив суперечність у Вас

                  Ви кажете, що підприємці з одного боку часто зазирають сюди, до цього сайту, а з іншого боку, і писати грмаотно не вміють і бідні та нещасні. Ось у цій гілці чи виткнувся хоч один підприємець, хоч я навіть трохи провокував їх, називаючи бестіями? Тож і кажу, що наш підприємець як і громадянин лінькуватий та важко піднімає сідницю, щоб йти боротися, поєднуватися при цьому, вивчати законодавство та добиватися змін у ньому, добиватися свого також більш дієвими силовими та показовими заходами. Однак я не відмовляюся від боротьби за нормальну країну, тільки треба усвідоити реалії, що у цій боротьбі не дуже то варто сподватися на допомогу народу чи колег.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2003.10.03 | Михайло Свистович

                    Re: Помітив суперечність у Вас

                    Ігор Немашкало пише:
                    > Ви кажете, що підприємці з одного боку часто зазирають сюди, до цього сайту, а з іншого боку, і писати грмаотно не вміють і бідні та нещасні.

                    Сюди потикаються інші підприємці, а не ті, про яких я писав.
  • 2003.10.02 | Iгор Немашкало

    Незручні товари

    Ну що ж "Дебет-кредит" позбавив необхідності займатися підборкою законодавства. Та й як я казав, а тепер каже і відомий адвокат Федур, писане законодавство у нас не виконується. Може це і перебільшення. Однак варто сказати, що тих підприємців, які працюють за спрощеними схемами, тобто за фіксованим податком на ринках чи єдиним податком за межами ринків, податківці майже не чіпають. У дописі "Контролер контролерів" вказано не усі причини, чому підприємці не отримують ліцензії на торгівлю цигарками та алкогольних напоїв. Дорого це теж звичайно важливо. Але головне, що ті, хто офіційно будуть торгувати цими речами, позбавляються права працювати за єдиним податком і повинні мати касові апарати, повний облік і дуже багато мороки зі всим тим. Тобто у них є вибір: 1)чи взагалі не торгувати цигарками та зеленим змієм, працюючи за єдиним податком, чи 2)працювати офіціально, з касовим апаратом, обліком, ліцензією і мати багато клопоту і все одно можуть оштрафувати за порушення чи 3)працювати за єдиним податком, а цигарками і алкоголем торгувати неофіційно та платити перевіряючим хабарі. До того ж на кіоск ліцензію на зеленого змія у повному обсязі отримати важко, бо потрібно мати 20 метрів торгової площі. Тому мабуть такий вибір - давати хабарі дійсно чи не найефективніший. Виходом для держави, якщо вона б дійсно його шукала, міг би бути якийсь підвищений патент на торгівлю алкоголем та цигарками, який би дозволяв продавати цигарки та алкоголь за спрощеними схемами. Чи є велика користь від того змія та цигарок, то інша річ. Та люди все одно від них не відмовляться. Взагалі торгівля цими стратегічними товарами завжди і при будь якій державі складно піддавалася регуляції.
    Якщо ж підвищать платежі за спрощеними схемами, то тоді дійсно можуть піти у діло інші схеми, хабарницькі. Мені розповідають, що навіть зараз на базарах є чимло таких, які торгують без документів, сплачуючи данину міліції. Одного часу це ускладнилося серед численних перевіряючих. Міліція збивалася з ніг, рятуючи своїх підзахисних від податкової. Я сам чув, як міліціонер спересердя казав, що він свою квоту захисту вичерпав. Хоча мабуть можна все це упорядкувати так, щоб усіх задовольнити. От і будуть замість податків хабарі.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".