МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Завтра у ВР розглядатимуть "закон про телекомунікації"

11/17/2003 | Майдан-ІНФОРМ
З поправками Кучми. Законом легалізується тотальний моніторинг телекомунікацій, Кучма додав туди свій тотальний контроль над тими, хто буде моніторити.


Нагадаємо, що найбільш застережень у попередній редакції, викливали положення про обов"язки операторів, що надають телекомунікаційні послуги, за власний кошт забезпечити для "органів" пожливості для тотальної "прослушки":


Стаття 39. Обов'язки операторів і провайдерів телекомунікацій
....
4. Оператори телекомунікацій зобов'язані за власні кошти встановлювати на своїх телекомунікаційних мережах технічні засоби, необхідні для здійснення уповноваженими органами оперативно-розшукових заходів, і забезпечувати функціонування цих технічних засобів, а також у межах своїх повноважень сприяти проведенню оперативно-розшукових заходів та недопущенню розголошення організаційних і тактичних прийомів їх проведення. Оператори телекомунікацій зобов'язані забезпечувати захист зазначених технічних засобів від несанкціонованого доступу.

Всі документи, що стосуються законопроекту на сайті ВР.


Як і слід було чекати, поправки Кучми не зробили цей закон більш демократичним, і ситуація з цим, вже й так сумновідомим законопроектом, стала набагато гіршою. Поправки Кучми зводяться до того, що він вводить своє монопольне керування над Національною Комісією з Регулювання Зв"язку (НКРЗ). Ось характерні (серед ряду схожих) пропозиції від гаранта:


Ст.17, було

2. НКРЗ є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, який підконтрольний Президенту України та підзвітний Верховній Раді України.

стало
2. НКРЗ є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, який підконтрольний Президенту України.


Ст. 20
було:
1. До складу НКРЗ входять вісім членів:
чотирьох членів НКРЗ призначає Верховна Рада України шляхом голосування і чотирьох членів НКРЗ - Президент України.


стало:
НКРЗ складається з Голови Комісії та семи членів Комісії, яких призначає за поданням Прем’єр-міністра України на посади та припиняє їх повноваження на цих посадах Президент України.



Але підстав для суму (майже) немає. Адже НКРЗ є прозорим інструментом! Далі, класична демагогія та цинізм влади:

Стаття 22. Відкритість діяльності НКРЗ
1. НКРЗ забезпечує відкритість своєї діяльності.
2. Порядок і терміни оприлюднення порядку денного НКРЗ та її рішень визначаються Регламентом НКРЗ.
3. Рішення НКРЗ приймаються на засіданнях, які проводяться у формі відкритих або закритих слухань. У разі розгляду питань, що мають важливе суспільне значення, засідання проводяться у формі відкритих слухань, у яких мають право брати участь суб'єкти ринку телекомунікацій і громадські організації в установленому НКРЗ порядку.


Звичайно, вирішувати чи має питання "важливе суспільне значення" буде та ж сама НКРЗ. Всі інші - відпочивають. "Великий брат" буде уважно зберігати ваш сон.


Автори законопроекту:
Пустовойтенко В.П. Народний депутат України IV скл. Луценко Ю.В. Народний депутат України IV скл. Кухарчук М.А. Народний депутат України IV скл. Костинюк Б.І. Народний депутат України IV скл.

Відповіді

  • 2003.11.17 | Androfag

    Ай-яй-яй, і як же такий правдоборець Луценко в те лайно вліз?(-)

  • 2003.11.17 | no13

    кто-то недавно жаловался?

    Ау, надежда нации.

    Вы недавно жаловались на недоразумения с провайдерами. Не приходило вам в голову устроить более полезное действие чем "похороны демократии" в связи с протаксиванием (в который раз, блин!!!) закона о мониторинге?


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".