--------------------
Президенту України зробили операцію
[18.11.2003 10:18]
17 листопада Президент України Леонід КУЧМА раптово захворів і о 18.30 був госпіталізований у клінічну лікарню "Феофанія".
Як повідомила УНІАН прес-секретар глави держави Олена ГРОМНИЦЬКА, в результаті проведеного клінічного обстеження було поставлено діагноз: гостра тонкокишкова непрохідність на фоні злукової хвороби очеревини, що потребувало термінового оперативного втручання.
З 21.00 до 22.00 була успішно проведена операція - розсікання фіброзних спайок очеревини.
Ранній післяопераційний період проходить відповідно до характеру та обсягу оперативного втручання.
Ай-йай, що не кажіть, велика політика у відносинах зі східною імперією діло тонке. Тільки-но спромігся Кучма мати власну, перпендикулярну до дійсних, а не проголошуваних, інтересів Рассєї, думку, і не тільки мати її собі тихенько, але й щось-таке офіційне сказати впоперек тузлиних інтересів Рассєї,–як неприємності зі здоров’ям. Що там після чути з півночі після Тузли? А нічого. Тиша. Натомість невздовзі друг-емісар Боріс спішить з ‘приватним’ делікатним (не від себе звісно) візитом ‘знімати шероховатості’ у відносинах. Але мабуть-таки під кінець правління відчув-таки Кучма смак свободи й гідності й не дуже-то здав назад у перемовинах з другом Борісом. Звісно, друг Боріс поза підозрою. Але хто там в його свиті такий кухар спритний був, що забезпечив Кучмі проблеми зі шлунком? Схід–діло тонке.
2003.11.18 | Максим’як
Кучма із Єльциним обговорювали ПЛАН ПРОВАЛУ ПУТІНА НА ВИБОРАХ??
Автор: Максим’як
Здається, очевидно, що дві сім"ї, або просто мафії, зібралися у Гуті, щоб обговорити важливе питання, як провалити Путіна на виборах?
Результати мабуть маловтішні, так що Кучму язва дістала. Проблема Кучми, що він просто перетворюється у маріонетку і намертво себе прив"язав до результату перемоги у дуелі Путін - мільярдери. Як тут язви не заробиш!
Кучма запросив Єльцина до Гути, щоб обговорити план провалу Путіна на виборах. Нова політика Путін, спрямована проти бандюківського капіталу, дуже швидко віднайде відгук у серцях простого українського народу, а особливо, російськомовного. Тому, "антиросійськість" Медведчука і Кучми є справді щира, якщо ми згадаємо їх заяви навколо подій з Тузлою. Зрозуміло, що то є смертельна гра, але якось викрутився Березовський і Гусинський і вони сподіваються викрутитися. А куди їм діватися, коли Путін, може у цей час планує провести кегебістський переворот в Україні, а його ставленик посадить Пінчука та Медведчука і легко стане президентом України.
Тому, Медведчук, Пінчук і Суркіс тиснуть на Кучму, щоб той разом із Єльциним відкрив другий фронт проти Путіна. Сьогодні профінансувати виборчу кампанію противників Путіна тільки можуть мільярдери з України Медведчук та Пінчук. Путін надійно перекрив всі фінансові джерела.
Кучма змушений згодитися на таємний заколот проти Путіна, бо йому теж є що втрачати. Він буде викручуватися і, як завжди, маскувати свою основну дію, тому цілком очевидно, що скоро, для прикриття свої антипутінських дій, Кучма пропонуватиме Росії ряд уступок, зокрема таких уступок слід очікувати при остаточному погодженні морських кордонів України та у питанні т.з. реверсу Одеса-Броди. Може Кучма ще щось таке особливе придумає.
Центр керування акцією проти Путіна знаходиться у Лондоні і ним керує Березовський. Україна повинна стати основним шляхом перекидання фінансів до Росії, на проведення антипутінських виборчих кампаній.
Путіну є чого хвилюватися, бо він ще не навів порядку із Березовським, Гусинським, Ходорковським та Абрамовичем, а тепер матиме ще проблеми із українськими мільярдерами Медведчуком та Пінчуком, які, природньо, зараз солідарні із арештованим Ходорковським.
Виглядає, що у Кучми є чого лягати під капельницю.
Це повністю логічна версія. Кучмі і Єльцину треба сім"ї захищати
На підтримку висловленої вище версії, може слугувати сильна зміна політики влади у Криму та "Російського блоку", які принципово не захотіли нічого мати із Медведчуком, коли той командував із Банкової організувовувати провокації проти Ющенка і "Нашої України" у Криму. Я переконаний, що коли б не Медведчук, то кримчани і російські організації провели б "зустріч" Ющенка не "гірше" від донецьких. Принаймі, про це дуже серйозно говорилося. Але закінчилося заявою Свистунова, що есдеки хочуть їх зробити гарматним м"ясом (де це таке видано було!)
Я наголошую на принциповому ставленні, бо кримська влада і "Російський блок" не хотіли, щоб десь у Кремлі могли подумати, що вони мають якусь спільну політику із мілярдером Медведчуком. Тут можна говорити про дві версії:
1. або була команда із Москви, щоб проросійські сили не дискредитували себе співпрацею із Медведчуком, з погляду на майбутні вибори.
2. або самі тримають ніс за Кремлем і орієнтуються на народні симпатії у Росії і, отже, симпатії російського населення в Україні.
У будь-якому випадку, російські і в Україні мільярдери будуть використовувати Кучму, для власного порятунку і розправи із Путіним.
А нам зараз головне завчасно побачити кандидата від Путіна на вибори Президента у 2004 році. Очевидно, таку особу потрібно шукати у кагебістських колах, серед генералів, або військових.
Re:Це виссана з пальця нісенітниця, не підкріплена жодним фактом
Звичайно гіпотеза не досить божевільна, щоб бути істиною.
Але щось в ній є. Деякі факти в політиці Кучми насторожують.
Правда не зовсім віриться в смертельний двобій "бяки" Березовського і "білого та пухнастого" Путіна.
Re:Брезовський справді ніхто, але ті, що стоять за ним...
Березовський виконує роль, яка відповідає його майновому та інтелектуальному рівню. Треба спочатку дати відповідь, чому Березовський у Англії, чому зараз там Абрамович, чому там зараз сотні дрібніших мільйонерчиків з Росії. До слова і Березовський і донька Єльцина мають багатомільйонну нерухомість на півдні Німеччини, але там не живуть. Березовський зараз на центральних каналах Європи валить проти Путіна і тему диктатури-Росії робить головною у ЗМІ.
Не всесильність Березовського тут грає роль, а ті сили міжнародні фінансові, які стоять за його плечима.
Максим’як пише:
> Березовський виконує роль, яка відповідає його майновому та інтелектуальному рівню. Треба спочатку дати відповідь, чому Березовський у Англії, чому зараз там Абрамович, чому там зараз сотні дрібніших мільйонерчиків з Росії. До слова і Березовський і донька Єльцина мають багатомільйонну нерухомість на півдні Німеччини, але там не живуть. Березовський зараз на центральних каналах Європи валить проти Путіна і тему диктатури-Росії робить головною у ЗМІ.
>
> Не всесильність Березовського тут грає роль, а ті сили міжнародні фінансові, які стоять за його плечима.
Давайте, будемо вважати, що висновок відповідає Вашому розумінню
Добре, є у заголовку моєму літературна гіперболізація, саме у слові "провалити".
Мені легко доказати, що це не так, як Ви собі думаєте, але Ви не повірите, як не повірили два роки тому про Ющенка, газету "Антену", сайт "Обком", соціаліста Мороза і нашого жіріновчика Бродського іт.д. Пригадую, як два роки тому, на мій "Євростратегічний план Путіна" під іменем "майдан" тут мені говорили, що мені всюди сниться рука Москви.
Блін, не хочу, а виходить лекція. Крапка.
Отже, просто, добавлю ще два слова:
Якщо Кучма виступить проти Путіна, то американський ГАВремент, дасть Кучмі зелене світло на третій термін. Особисто думаю, що Кучма не наважиться відкрито виступити проти Путіна - він намагатиметься зберігти владу обхідними шляхами.
Справа не у маразматиках Кучмі, Брежневі чи Єльцині - справа у тому, хто потребує, щоб ці маразматики були при владі.
Не знаючи нічого, маючи єдиний факт - зустріч Кучми і Єльцина, Ви вигадали цілий конспірологічний матеріал.
Максим’як пише:
> Добре, є у заголовку моєму літературна гіперболізація, саме у слові "провалити".
Весь допис - суцільна гіперболізація, оскільки Ви не маєте жодного доказу Вами написаного. Одні домисли.
>
> Мені легко доказати, що це не так, як Ви собі думаєте, але Ви не повірите, як не повірили два роки тому про Ющенка, газету "Антену", сайт "Обком", соціаліста Мороза і нашого жіріновчика Бродського іт.д.
В що саме я не повірив?
>
> Отже, просто, добавлю ще два слова:
> Якщо Кучма виступить проти Путіна, то американський ГАВремент, дасть Кучмі зелене світло на третій термін.
Слава Богу, ми ще не колонія США, тому дозволи американського уряду тут не діють.
>
> Справа не у маразматиках Кучмі, Брежневі чи Єльцині - справа у тому, хто потребує, щоб ці маразматики були при владі.
Підпільний світовий уряд, звичайно. Це ж навіть дітям відомо.
2003.11.20 | пан Roller
Путин + Ющенко = Зело бардзо.
Максим’як пише:
> Добре, є у заголовку моєму літературна гіперболізація, саме у слові "провалити".
>
> Мені легко доказати, що це не так, як Ви собі думаєте, але Ви не повірите, як не повірили два роки тому про Ющенка, газету "Антену", сайт "Обком", соціаліста Мороза і нашого жіріновчика Бродського іт.д. Пригадую, як два роки тому, на мій "Євростратегічний план Путіна" під іменем "майдан" тут мені говорили, що мені всюди сниться рука Москви.
> Блін, не хочу, а виходить лекція. Крапка.
>
> Отже, просто, добавлю ще два слова:
> Якщо Кучма виступить проти Путіна, то американський ГАВремент, дасть Кучмі зелене світло на третій термін. Особисто думаю, що Кучма не наважиться відкрито виступити проти Путіна - він намагатиметься зберігти владу обхідними шляхами.
>
> Справа не у маразматиках Кучмі, Брежневі чи Єльцині - справа у тому, хто потребує, щоб ці маразматики були при владі.
Довод оппонентов о ненаучном подходе в выдвижении Вашей гипотезы не является аргументом. Не является, поскольку гипотеза на то и гипотеза, что не обязана строиться на достоверных фактах. Она может стоиться и на озарениях.
Напротив, факты, которые появляются вслед самой гипотезе доказують истинность или ложность ейной. И приносят лавры автору.
В данном случае, таким фактом, подтверждающим гипотезу, могли быть сведения о том, что Кремль, перебрав всех претендентов на выборы украинского претендентов, сделает ставку на Ющенко. В само деле, если Вашингтон поставят на Кучму, на кого ставить Москве? В осадке только Ющенко.
Отбросив националистическую (фашистский фактор) составляющую можно утверждать, что общий курс, курс против олигархов симпатичен не только электорату, о и отвечает интересам будущих претендентов на президентских выборах, как в Украине, так и на России.
Но, даже если изложенная версия является чисто гипотетической моделью дезинформации электората с целью позиционирования Ющенко сама идея имеет некий смысл.
Для того, что бы отвечать требованиям модели, Ющенко должен тоже провести некую корректировку своей структуры с тем, что бы отдалиться от националистического образа фюрера, то есть отдалить националистический сегмент, который и сам бы не прочь сыграть свою роль, но не в силах (Костенко).
Такая рекогносцировка сил на передодне выборов может иметь совсем другие последствия, нежели планируется.
Вместо дружбы на век с Путиным, открытого Донецка, Ющенко может одержать дулю в кармане.
Можно заметить, что позиция Путина не может быть не симпатична не только русскомовному украинскому электорату, но и украиноязычному. Что тоже выглядит неким парадоксом, требующим переосмысления.
Все смешалось в доме Обломовых, как писал великий автор.
В результате всех этих нехитрых манипуляций сознанием, есть риск вернуться в ложе все того же общества с гимном бывшего СССР.
Re: Пане Roller, я все зрозумів, але до чого тут Ющенко?
Це мені зовсім не зрозуміло. Зовсім не зрозуміло Ваше легковажне зрівнювання націоналізму і фашизму, так недалеко весь російський народ, який по своїй натурі є націоналістом, перетворити у фашистів. Але це інша тема.
Факт, що Ви визнали потребу часу для доказу будь-якої політичної гіпотези. Ющенко не є, не був і ніколи не буде кандидатом у Президенти, якого підтримує Кремль. Хіба це не є зрозуміло? за логікою тих дій Путіна у Росії, то в Україні має бути кандидатом у Президенти теж кагебіст. Інші люди є для нього чужі і не ТАК ВАЖЛИВО ДЛЯ ПУТІНА ЧИ ВОНИ БУДУТЬ ГОВОРИТИ УКРАЇНСЬКОЮ (наприклад Марчук), а важливо чи вони є люди його системи. Думаю, що це має бути зрозуміло, що є достатньо україномовних кагебістів. (Хоч по вашій логіці - це є націоналісти і, отже, автоматично фашисти). Може я не так зрозумів?
Максим’як пише:
> Це мені зовсім не зрозуміло. Зовсім не зрозуміло Ваше легковажне зрівнювання націоналізму і фашизму, так недалеко весь російський народ, який по своїй натурі є націоналістом, перетворити у фашистів. Але це інша тема.
>
> Факт, що Ви визнали потребу часу для доказу будь-якої політичної гіпотези. Ющенко не є, не був і ніколи не буде кандидатом у Президенти, якого підтримує Кремль. Хіба це не є зрозуміло? за логікою тих дій Путіна у Росії, то в Україні має бути кандидатом у Президенти теж кагебіст. Інші люди є для нього чужі і не ТАК ВАЖЛИВО ДЛЯ ПУТІНА ЧИ ВОНИ БУДУТЬ ГОВОРИТИ УКРАЇНСЬКОЮ (наприклад Марчук), а важливо чи вони є люди його системи. Думаю, що це має бути зрозуміло, що є достатньо україномовних кагебістів. (Хоч по вашій логіці - це є націоналісти і, отже, автоматично фашисти). Може я не так зрозумів?
Так. Я не совсем то хотел сказать. Нет смысла доказывать, или опровергать, тезис о том, что Ющенко фашист, или националист.
Речь идет о том, как Ющенко позиционируют его противники(пример Донецк).
Тот факт, что знаковой фигурой в составе НУ была покойная ныне дама, которой доручили встречать цветами гитлеровских оккупантов во Львове не дает основания утверждать что- либо о Ющенко. Но, ведь утверждают.
Не дает, поскольку той же даме подносили цветы в ВАР, и доручали как старейшине открывать ВР. С таким же успехом можно сделать ложный вывод о том, что в Украине фашистская ВР.
Этот вывод можно было бы сделать и потому, что в составе ВАР находятся коммунисты, которые, по сути, продолжатели традиций геноцида.
Где-то я слышал, что когда философа Конфуция спросили, с чего бы он начал свою перестройку, он ответил, что вернул бы понятиям свой первозданный вид.
Это как раз тот случай. Поскольку под фашизмом правильнее понимать совсем другое, а именно что-то итальянское, что означало это понятие.
Не так давно мы обсуждали слово Пиар. И пришли к выводу, что и здесь наблюдается картина подмены понятий. Сначала у нас появилось понятие черный Пиар, и вслед за этим само понятие изменило тот смысл, которым его наделили.
Совсем недавно я узнал, что оказывается не должно быть совсем понятия эстрада, как-то советская эстрада, или эстрада украинская. Нигде в мире нет такого понятия и жанра с таким названием. А у нас есть. Эстрада было введено одним чиновником, который посмотрев на небольшую по высоте сцену с джаз оркестром обозначил этот жанр как легковесный, то бишь эстрада.
Вы спрашиваете, а при чем здесь Ющенко? И я могу сказать, что тоже не понял вопроса. Я могу спросить, как это причем?
При том, что он реальный претендент на президентский пост, и любые расклады в политике не должны проходить мимо него. На марьяж Кучмы с Бушем, следовало бы ждать какой-то прикуп, скажем Путин Ющенко.
В своем анализе вы совсем не коснулись каких-то перспектив Ющенко в данной ситуации. И я обрисовал возможный план неких действий Ющенко.
Ситуация при которой Кучма становится в оппозицию к Кремлю играет на руку Ющенко. Сам Ющенко не может не понимать, что без весомой поддержки из вне у него нет особых шансов. И данная неопределенная должны быть как-то разрешена.
Вы говорите, что Ющенко не КГБ-ист. Но, ничто не мешает ему стать КГБ-истом. Ничто, если он политик.
Собственно инициатива должна исходить от него. И если Америка сделает Кучму на третий срок, как утверждаете Вы, то автоматически она не сделает Ющенко. Понятно, что у нас выбирает народ.
Но, назначает тот, кто считает, а не тот, кто выбирает. Эти уроки сталинизма хорошо усвоили его наследники. Но, если можно было неправильно посчитать Кравчука, то можно неправильно посчитать и Кучму. Все зависит от того, кого заказывают и кто заказывает.
Главный вывод, мы должны ждать каких то действий, подтверждающих или опровергающих вашу догадку.
Duzhe populyarno sered kolyshnih onanistiv (a i nynishnyh, zvychajno, shcho ne zriklysya dytyachyh zvychok) - sam vygadav, sam orgazm otrymav, svoyimy robochymy rukamy mozolyastymy.
Meni nepryyemno porpatysya v hvoryh teoriyah, ale Slava Stec'ko zajmaye v Vashyh fantaziyah vse vyshche i vyshche misce: spocatku vona bula druzhynoyu kogos' strashnogo, a teper vona vzhe pryvela za soboyu novyh okupantiv L'vova, prymanyla kvitamy (typu: na-na-na, Tuzik, os' tobi kvity, na-na-na!, a sama vse vidstupala zadom i tak z Berlina do L'vova), ya ne zdyvuyusya, shcho skoro vyyavyt'sya, shcho Slava Stec'ko bula Martinom Bormanom, chy navit' samym Gitlerom, shcho vona-to i bula udarnoyu syloyu v Drugij Svitovij. Ale dobre, zalyushayu onanistam, onanistove, zapytannya inshe: yak, na Vashu dumku v 1941 roci, vi L'vovi, na foni bez perebil'shennya gor vbytyh sovic'kymy okupantamy lviv'yan riznoyi nacional'nosti (vsi tyurmy buly zabyty trupamy, vid ditej do starykiv), chy dobre bulo vidomo, shcho nimec'ka storona bula POGANOYU? Chy provodyly nimci agitaciyu planiv: my jdemo vbyvaty ta grabuvaty? Koly nimci provely svoyu "politinformaciyu", kvitiv yim Slava Stec'ko bil'she ne daruvala.
Chy Vy storonnyk bezumnoyi ideyi pro te, shcho Gitler vvazhav ukrayinciv Galichyny "arijcyamy"???? Mabut' tomu odrazu viddav Galychynu pid komandu gaulyajtera Pol'shchi: vozyednal iskonnyye pol'skiye zemli.
A protyvnyky Ukrayiny, z yih symvolykoyi nacyzma - ves' Donec'k pozamal'ovuvaly nacysts'koyu symvolykoyu, yak kazhut' v narodi': who the fuck cares, shcho fantazuyut' vony sobi pid chas onanizmu?
Augusto пише:
> Duzhe populyarno sered kolyshnih onanistiv (a i nynishnyh, zvychajno, shcho ne zriklysya dytyachyh zvychok) - sam vygadav, sam orgazm otrymav, svoyimy robochymy rukamy mozolyastymy.
Мне ничего не остается, как заметить Herу Aвгусто, что не следует путать, как у нас говорят, божий дар с яичницей. Все- таки, есть разница, где 3.14 да, где задница.
Данная тема не касается ни онанистов, ни пианистов. Вам в другую "кабинку".
Речь шла о гипотезе, как средстве научного метода познания, ее соотношении с фактами, призванными служить подтверждением истинности гипотезы. Можно привести множество примеров, когда именно таким образом совершались открытия.
Скажем, гипотеза о том, что земля вращается вокруг солнца была подтверждена фактами. Не думаю, что Коперник дрочил при этом и получал кайф не от факта открытия, а от процесса.
В случае гипотезы Мартынюка, о возможном сговоре Кучма-Ельцин и далее Буш, я высказал мнение о том, какие факты могли бы стать косвенным свидетельством такого сговора.
Речь идет о корреляции, поскольку у Мартынюка и нас нет записи их разговора в Ивано-Франковске. Заметьте, речь шла о разговоре Ельцина, а не об покойнице. О покойниках у нас принято не говорить плохо. И я даже не называл ее имя.
И выдвинул предположение о том, что такие факты могли бы наблюдаться в виде сближения Ющенко-Путин. И основой для такого сближения есть общая направленность против олигархии, их кланов и семей.
Вы же взялись комментировать сложившийся образ покойной цветочницы. Пересрали всю малину, как говорят у нас.
Я могу где-то понять вашу озабоченность. Вам захотелось подрачить кому-то, в украинском смысле слова. Вы не в силах совладать с инстинктом. Но делайте это не на этой теме
Ne torkayusya navit' dovgym (10 m) dryuchkom Vashyh vysokorozumnyh teorij pro zakolot Kuchma-Jel'cyn-Bush proty Putina, ale zh nagadayu, shcho Martynyuk tut ni ye ni teoretykom, ni praktykom, nikym, vse ce - teoriyi Maksym'yaka, chyye prizvishche tezh pochynayet'sya z litery "M", zvychajno.
Ne idealizujte, ale i ne demonizujte Zahid, pleaz!
Zahid hoche (i bude) spivrobitnychaty z Putinom. Vidnosno zh Berezovs'kogo ta inshyh: vony vedut' svoye marginal'ne isnuvannya, nikomu nepotribni i nepomitni, nihto pro nyh ne zgaduye na "pershyh kanalah". Berezovs'kij vzhe z vidchayu naphav na sebe gumovu masku "Putina-vampira" ta vypersya na presuhu - vsi porzhaly nad "rosijs'kim durnem" ta j pogotiv. Vydaty jogo nemozhut' zovsim ne z yakyh-to mistychnyh teorij zmov, a tomu, shcho vin pryper z soboyu grubezni groshi, ne vin pershyj i ne vin ostannij, na Zahodi vzhe davno dayut' prytulok grosham z Fillipin, chy Afryci, Latyns'koyi Gameryky ta in. Buly b vony durni, yakby groshi, yaki vidvazhni "Robin Gudy-navpaky" (vony zh kraly v bidnyx ta nesly do bagatyx) viddaly. Ce robyt'sya na dva nachyna: nalyakaty tak, shchob bil'she ne suvavsya do svoyix raxunkiv, abo zatysnuty nosa ta nadaty prytulok. Doky oligarhy bilya koryta, yix lyakayut' (pidvishuyut' za odnu nogu tovarysha-kradiya, yak dyki selyane roblyat' z voronamy), koly vladu korytnyky vtrachayut',
todi najzhyrnishym dayut' prytulok (vsi groshi ne vryatuyesh, a reputaciyu mozhna vtratyty). Korotshe Zahid stav bagatym zovsim ne tomu, shcho rozdavav groshi.
Re: Ne idealizujte, ale i ne demonizujte Zahid, pleaz!
Augusto пише:
> Zahid hoche (i bude) spivrobitnychaty z Putinom. Vidnosno zh Berezovs'kogo ta inshyh: vony vedut' svoye marginal'ne isnuvannya, nikomu nepotribni i nepomitni, nihto pro nyh ne zgaduye na "pershyh kanalah".
Цей період у телевізії був після арешту Ходорковського і тривав не більше тижня. Тоді і Березовський із своїми коментарями часто світився на екранах. Досить потужну інформаційну хвилю створив Абрамович із купівлею Челсі та купівлею котроїсь команди у Формулі-1. Не менше важливим приводом стало падіння курсу російських акцій.
А з притулком для олігархів і їх грошима тут все ясно.
----
Звичайно, Росія не Україна, і не залежно, хто там при владі чи Брежнєв чи Путін з тим президентом потрібно рахуватися і залучати до спільної європейської діяльності. З одного боку Росія для Європи дає велику економічну вигоду, а з іншого, було б безглуздо вертатися до "холодної війни". Але було б нерозумно думати, що ЄС радіє економічним успіхам України чи Росії.
Как стало известно из достоверных источников Respublika.Ru, у президента Украины Леонида Кучмы обнаружили злокачественную опухоль горла.
На сегодняшний день по информации украинских СМИ, состояние здоровья президента, который вчера был прооперирован в клинической больнице "Феофания" , - удовлетворительное.
Ранее информационные агентства сообщали о том, что Кучма был госпитализирован с диагнозом "острая тонкокишечная непроходимость на фоне спаечной болезни брюшины".
Ку=чмо, разом із ку=чмі-змом,-- страшенні пухлини на й так не здоровому тілі України. І, якщо Ку=чмо дійсно,-- хворий на рак,-- то нічого ані страшного, а ні дивного в тім немає: "подобноє растворяєтся в подобном".
Інша річ, що чутки про захворювання на рак були, за совка, вельми надійним засобом звільнення крісла для "младой порослі".
А поскільки єдиним кандидатом від влади може бути лише Ку=чмо,-- а бажаючих,-- багато, то вихід є лише один: смерть "папіка". І з "єдиним" тоді всьо чікі-пукі,-- хто голова на похоронах, той і є наступний ґенсєк. І "братвє",-- лєпота: на халяву водкі пожерти. І "Паражняк",-- ситий.
Якщо наш Презедент, вибачайте, дадуть сторчака, то український народ безкоштовно отримає масове видовище - скорпіони у банці.
Жодного мирного погодження єдиної кандидатури від тих сил, які уособлюють нинішній режим не буде ніколи. У найкращій ситуації Марчук, який може вивести раптом танки і "іменем народу" всіх конкурентів арештувати за зраду. Ні міліція ні есбеушники такого не зроблять, бо не мають танків.
Хоча по теперішній Конституції виконуючий обов"язки повинен бути Литвин, як голова ВР, але на Вкраїні все може бути.
Правда як на мене, то менше зло все-таки Литвин.
Він здається трохи спокійніший за решту "претендентів".
Але по великому рахунку бажаю здоров"я Гаранту. Бо при "безвременно -безвременно..." в нас таке почнеться, що не дай-доведи Господь.
У них що, своїх проблем не вистачає? Ті ж самі вибори в Думу. (Пішов ти в Думу!!! Здається непогано.)
А без жартів, то не настільки Москва керує політиками на Україні, щоб вибирати президента по своєму сценарію.
Все залежить від нас самих.
"Руки Москви" поки що немає, а є московський сценарій!(-)
2003.11.21 | Адвокат ...
Так!
Все залежить від громад'ян України.
Одне, лиш,-- херово,-- багатьом,-- "па барабану". Остання капость, що її вчинила ВРада що до Інтернету,-- красна до того ілюстрація.
2003.11.21 | Мінор
Ага. Щоб більшість політиків на католицьке Різдво роз"їхалася
Розумно. Менший резонанс на переворот буде. Але, я вже писав, жодного перевороту і не треба, адже Янукович і так стане в.о. президента. Згідно Конституції. Хіба Медведчука це не влаштує.
Анатолій, коліться - що вам відомо?
Закони Ману (10:61) та Східні пророцтва.
“Та країна, де з”являється мішанина, котра порушує варни (касти), швидко гине разом з її мешканцями”. Всім відомо, що для оптимізації соціальних процесів кожна людина має займатися своєю справою, котру він найкраще знає. Але, нажаль, вже на протязі тисячоліть люди беруться не за свої справи, які вони виконують аби як. Відоме на Сході пророцтво, попереджає:
після втрати браминами влади її захватять воїни (вони ж королі та феодали). Їх змінять вейші (купці), настане час безпринципності, коли все буде купуватися та продаватися (сучасний буржуазний лад- капіталізм). На зміну вейшам прийдуть шудри (пролетарі та селяни)- соціалізм, котрий проіснує ще менше, ніж капіталізм. Це ми мали можливість бачити на власні очі. Після соціалізму на дуже короткий термін до влади прийдуть парії (недоторкані), котрі зможуть протримати владу лише декілька років, поки не доведуть суспільство та весь процес управління до повного абсурду, коли будуть знищені всі соціальні досягнення. Тоді до влади знову прийдуть брамини-мудреці і в країні поволі знову настане “Золотий Вік”. І хоча самі брамини (укр. рахмани) безпосередньо управляти суспільством не будуть, але вони стануть добиватися, щоби кожна особа в суспільстві займалася своєю справою. За тим же пророцтвом, період повного абсурду не може продовжуватися більше 12 років. Таким чином, Україна, як показовий плацдарм безглуздя, витримає саме цей термін- 12 років, а в грудні 2003 року почнуться зміни і до влади на початку 2004 р (десь з 1 березня до 21 квітня) прийде особа високого духовного та інтелектуального рівня.
Анатолій
а таке,-- хуч бомжеві з закапелка,-- все дно,-- опинить си "в надьожних руках". Fuck!
Що до "Вави". Я,-- дійсно ( ),-- згідний з тим, що за для поступу України, "Вава",-- був би, чи не найліпшим варіянтом.
Одначе, "Паражняк", за зараз, має більше влади, більше можливостей.
2003.11.21 | Максим’як
Re: Мабуть крім Януковича - нікому владу передати.
Киянин пише:
> Хоча по теперішній Конституції виконуючий обов"язки повинен бути Литвин, як голова ВР, але на Вкраїні все може бути.
Чи не тому і Литвина звалило з ніг? Таке навантаження, що може втік, щоб все спокійно обдумати.
> Але по великому рахунку бажаю здоров"я Гаранту. Бо при "безвременно -безвременно..." в нас таке почнеться, що не дай-доведи Господь.
Тут Ви, шановний, не праві. Ви вже теж, без батюшки-гаранта (колись царя) жити не можете. Оце і є рецидиви тоталітаризму у психології. Гірше, ніж є важко собі уявити.
Мені все одно як, але зміна влади має відбуватися регулярно. Як самі не можемо, то може з Божою поміччю.
Re: Усі мерці передають свої справи тимчасово живим.
Якщо тим живим буде Литвин, то це Кучму і есдеків не влаштує.
Їм потрібно спочатку зробити переворот у Верховній Раді і поміняти голову. Для цього потрібні голоси комуністів і соціалістів. Хоч перший крок вже зроблено - Мартинюк вже там, то це все одно не зовсім легко реалізувати.
Інший варіант розпустити Верховну Раду і після виборів поставити потрібну людину головою ВР, а потім Кучма, подавши у відставку, автоматично або робить нового президента, або ним залишається (при реалізованій реформі) автоматично та сама особа.
Максим’як пише:
> Якщо тим живим буде Литвин, то це Кучму і есдеків не влаштує.
А їх,-- в загалі,-- ніхто не влаштовує, окрім них самих. Те ж,-- видко!
> Їм потрібно спочатку зробити переворот у Верховній Раді і поміняти голову. Для цього потрібні голоси комуністів і соціалістів. Хоч перший крок вже зроблено - Мартинюк вже там, то це все одно не зовсім легко реалізувати.
Перепрошую, але тим падлюкам значно зручніше, та приємніше було би,-- розпустити, чи розігнати ВРаду. А перед тим,-- замінити "Паражняка" "штанґістом".
Перепрошую за блюзнірство, але,-- певен: "комікі" підуть і на такий варіянт,-- якщо Сіманєнку призначать головою ВРади. Бодай,-- і на 2 секунди перед розпуском Парляменту.
> Інший варіант розпустити Верховну Раду і після виборів поставити потрібну людину головою ВР, а потім Кучма, подавши у відставку, автоматично або робить нового президента, або ним залишається (при реалізованій реформі) автоматично та сама особа.
А нащо тим вилупкам Парлямент? Він їм тіко,-- заважає. Згадайте, кіко разів Ку=чмо про те казав.
> Одним словом, ясно, Кучма буде "вмирати".
Я йому щиро зичу,-- не мучати се, та й інших також. Взяв си вмирати,-- вмирай, ато "прям как нє мужик, бля"
Відповіді
2003.11.18 | НеДохтор
УНІАН: Президенту України зробили операцію
http://www.unian.net/ukr/news/news-47306.html--------------------
Президенту України зробили операцію
[18.11.2003 10:18]
17 листопада Президент України Леонід КУЧМА раптово захворів і о 18.30 був госпіталізований у клінічну лікарню "Феофанія".
Як повідомила УНІАН прес-секретар глави держави Олена ГРОМНИЦЬКА, в результаті проведеного клінічного обстеження було поставлено діагноз: гостра тонкокишкова непрохідність на фоні злукової хвороби очеревини, що потребувало термінового оперативного втручання.
З 21.00 до 22.00 була успішно проведена операція - розсікання фіброзних спайок очеревини.
Ранній післяопераційний період проходить відповідно до характеру та обсягу оперативного втручання.
Загальний стан глави держави задовільний.
UNIAN
--------------------
2003.11.20 | ri
Re: Схід–діло тонке
Ай-йай, що не кажіть, велика політика у відносинах зі східною імперією діло тонке. Тільки-но спромігся Кучма мати власну, перпендикулярну до дійсних, а не проголошуваних, інтересів Рассєї, думку, і не тільки мати її собі тихенько, але й щось-таке офіційне сказати впоперек тузлиних інтересів Рассєї,–як неприємності зі здоров’ям. Що там після чути з півночі після Тузли? А нічого. Тиша. Натомість невздовзі друг-емісар Боріс спішить з ‘приватним’ делікатним (не від себе звісно) візитом ‘знімати шероховатості’ у відносинах. Але мабуть-таки під кінець правління відчув-таки Кучма смак свободи й гідності й не дуже-то здав назад у перемовинах з другом Борісом. Звісно, друг Боріс поза підозрою. Але хто там в його свиті такий кухар спритний був, що забезпечив Кучмі проблеми зі шлунком? Схід–діло тонке.2003.11.18 | Максим’як
Кучма із Єльциним обговорювали ПЛАН ПРОВАЛУ ПУТІНА НА ВИБОРАХ??
Автор: Максим’як
Здається, очевидно, що дві сім"ї, або просто мафії, зібралися у Гуті, щоб обговорити важливе питання, як провалити Путіна на виборах?
Результати мабуть маловтішні, так що Кучму язва дістала. Проблема Кучми, що він просто перетворюється у маріонетку і намертво себе прив"язав до результату перемоги у дуелі Путін - мільярдери. Як тут язви не заробиш!
Кучма запросив Єльцина до Гути, щоб обговорити план провалу Путіна на виборах. Нова політика Путін, спрямована проти бандюківського капіталу, дуже швидко віднайде відгук у серцях простого українського народу, а особливо, російськомовного. Тому, "антиросійськість" Медведчука і Кучми є справді щира, якщо ми згадаємо їх заяви навколо подій з Тузлою. Зрозуміло, що то є смертельна гра, але якось викрутився Березовський і Гусинський і вони сподіваються викрутитися. А куди їм діватися, коли Путін, може у цей час планує провести кегебістський переворот в Україні, а його ставленик посадить Пінчука та Медведчука і легко стане президентом України.
Тому, Медведчук, Пінчук і Суркіс тиснуть на Кучму, щоб той разом із Єльциним відкрив другий фронт проти Путіна. Сьогодні профінансувати виборчу кампанію противників Путіна тільки можуть мільярдери з України Медведчук та Пінчук. Путін надійно перекрив всі фінансові джерела.
Кучма змушений згодитися на таємний заколот проти Путіна, бо йому теж є що втрачати. Він буде викручуватися і, як завжди, маскувати свою основну дію, тому цілком очевидно, що скоро, для прикриття свої антипутінських дій, Кучма пропонуватиме Росії ряд уступок, зокрема таких уступок слід очікувати при остаточному погодженні морських кордонів України та у питанні т.з. реверсу Одеса-Броди. Може Кучма ще щось таке особливе придумає.
Центр керування акцією проти Путіна знаходиться у Лондоні і ним керує Березовський. Україна повинна стати основним шляхом перекидання фінансів до Росії, на проведення антипутінських виборчих кампаній.
Путіну є чого хвилюватися, бо він ще не навів порядку із Березовським, Гусинським, Ходорковським та Абрамовичем, а тепер матиме ще проблеми із українськими мільярдерами Медведчуком та Пінчуком, які, природньо, зараз солідарні із арештованим Ходорковським.
Виглядає, що у Кучми є чого лягати під капельницю.
2003.11.18 | Михайло Свистович
Re: Сподіваюсь, це гумор? (-)
2003.11.18 | Максим’як
Це повністю логічна версія. Кучмі і Єльцину треба сім"ї захищати
На підтримку висловленої вище версії, може слугувати сильна зміна політики влади у Криму та "Російського блоку", які принципово не захотіли нічого мати із Медведчуком, коли той командував із Банкової організувовувати провокації проти Ющенка і "Нашої України" у Криму. Я переконаний, що коли б не Медведчук, то кримчани і російські організації провели б "зустріч" Ющенка не "гірше" від донецьких. Принаймі, про це дуже серйозно говорилося. Але закінчилося заявою Свистунова, що есдеки хочуть їх зробити гарматним м"ясом (де це таке видано було!)Я наголошую на принциповому ставленні, бо кримська влада і "Російський блок" не хотіли, щоб десь у Кремлі могли подумати, що вони мають якусь спільну політику із мілярдером Медведчуком. Тут можна говорити про дві версії:
1. або була команда із Москви, щоб проросійські сили не дискредитували себе співпрацею із Медведчуком, з погляду на майбутні вибори.
2. або самі тримають ніс за Кремлем і орієнтуються на народні симпатії у Росії і, отже, симпатії російського населення в Україні.
У будь-якому випадку, російські і в Україні мільярдери будуть використовувати Кучму, для власного порятунку і розправи із Путіним.
А нам зараз головне завчасно побачити кандидата від Путіна на вибори Президента у 2004 році. Очевидно, таку особу потрібно шукати у кагебістських колах, серед генералів, або військових.
2003.11.18 | Михайло Свистович
Re:Це виссана з пальця нісенітниця, не підкріплена жодним фактом
Про які важливі кроки можна говорити х хворим, склеротичним, маразматичним і безвладним Єльциним. Не вигадуйте конспірологічних тем. Це смішно.2003.11.19 | Киянин
Re:Це виссана з пальця нісенітниця, не підкріплена жодним фактом
Звичайно гіпотеза не досить божевільна, щоб бути істиною.Але щось в ній є. Деякі факти в політиці Кучми насторожують.
Правда не зовсім віриться в смертельний двобій "бяки" Березовського і "білого та пухнастого" Путіна.
2003.11.19 | Максим’як
Re:Брезовський справді ніхто, але ті, що стоять за ним...
Березовський виконує роль, яка відповідає його майновому та інтелектуальному рівню. Треба спочатку дати відповідь, чому Березовський у Англії, чому зараз там Абрамович, чому там зараз сотні дрібніших мільйонерчиків з Росії. До слова і Березовський і донька Єльцина мають багатомільйонну нерухомість на півдні Німеччини, але там не живуть. Березовський зараз на центральних каналах Європи валить проти Путіна і тему диктатури-Росії робить головною у ЗМІ.Не всесильність Березовського тут грає роль, а ті сили міжнародні фінансові, які стоять за його плечима.
2003.11.19 | Михайло Свистович
Re: Жиди, жиди, кругом жидо-масони
Максим’як пише:> Березовський виконує роль, яка відповідає його майновому та інтелектуальному рівню. Треба спочатку дати відповідь, чому Березовський у Англії, чому зараз там Абрамович, чому там зараз сотні дрібніших мільйонерчиків з Росії. До слова і Березовський і донька Єльцина мають багатомільйонну нерухомість на півдні Німеччини, але там не живуть. Березовський зараз на центральних каналах Європи валить проти Путіна і тему диктатури-Росії робить головною у ЗМІ.
>
> Не всесильність Березовського тут грає роль, а ті сили міжнародні фінансові, які стоять за його плечима.
2003.11.21 | Анатолій
А як Ви вгадали, пане Свистовичу!(-)
2003.11.19 | Максим’як
Давайте, будемо вважати, що висновок відповідає Вашому розумінню
Добре, є у заголовку моєму літературна гіперболізація, саме у слові "провалити".Мені легко доказати, що це не так, як Ви собі думаєте, але Ви не повірите, як не повірили два роки тому про Ющенка, газету "Антену", сайт "Обком", соціаліста Мороза і нашого жіріновчика Бродського іт.д. Пригадую, як два роки тому, на мій "Євростратегічний план Путіна" під іменем "майдан" тут мені говорили, що мені всюди сниться рука Москви.
Блін, не хочу, а виходить лекція. Крапка.
Отже, просто, добавлю ще два слова:
Якщо Кучма виступить проти Путіна, то американський ГАВремент, дасть Кучмі зелене світло на третій термін. Особисто думаю, що Кучма не наважиться відкрито виступити проти Путіна - він намагатиметься зберігти владу обхідними шляхами.
Справа не у маразматиках Кучмі, Брежневі чи Єльцині - справа у тому, хто потребує, щоб ці маразматики були при владі.
2003.11.19 | Михайло Свистович
Re: висновок відповідає Вашим вихідним даним
Не знаючи нічого, маючи єдиний факт - зустріч Кучми і Єльцина, Ви вигадали цілий конспірологічний матеріал.Максим’як пише:
> Добре, є у заголовку моєму літературна гіперболізація, саме у слові "провалити".
Весь допис - суцільна гіперболізація, оскільки Ви не маєте жодного доказу Вами написаного. Одні домисли.
>
> Мені легко доказати, що це не так, як Ви собі думаєте, але Ви не повірите, як не повірили два роки тому про Ющенка, газету "Антену", сайт "Обком", соціаліста Мороза і нашого жіріновчика Бродського іт.д.
В що саме я не повірив?
>
> Отже, просто, добавлю ще два слова:
> Якщо Кучма виступить проти Путіна, то американський ГАВремент, дасть Кучмі зелене світло на третій термін.
Слава Богу, ми ще не колонія США, тому дозволи американського уряду тут не діють.
>
> Справа не у маразматиках Кучмі, Брежневі чи Єльцині - справа у тому, хто потребує, щоб ці маразматики були при владі.
Підпільний світовий уряд, звичайно. Це ж навіть дітям відомо.
2003.11.20 | пан Roller
Путин + Ющенко = Зело бардзо.
Максим’як пише:> Добре, є у заголовку моєму літературна гіперболізація, саме у слові "провалити".
>
> Мені легко доказати, що це не так, як Ви собі думаєте, але Ви не повірите, як не повірили два роки тому про Ющенка, газету "Антену", сайт "Обком", соціаліста Мороза і нашого жіріновчика Бродського іт.д. Пригадую, як два роки тому, на мій "Євростратегічний план Путіна" під іменем "майдан" тут мені говорили, що мені всюди сниться рука Москви.
> Блін, не хочу, а виходить лекція. Крапка.
>
> Отже, просто, добавлю ще два слова:
> Якщо Кучма виступить проти Путіна, то американський ГАВремент, дасть Кучмі зелене світло на третій термін. Особисто думаю, що Кучма не наважиться відкрито виступити проти Путіна - він намагатиметься зберігти владу обхідними шляхами.
>
> Справа не у маразматиках Кучмі, Брежневі чи Єльцині - справа у тому, хто потребує, щоб ці маразматики були при владі.
Довод оппонентов о ненаучном подходе в выдвижении Вашей гипотезы не является аргументом. Не является, поскольку гипотеза на то и гипотеза, что не обязана строиться на достоверных фактах. Она может стоиться и на озарениях.
Напротив, факты, которые появляются вслед самой гипотезе доказують истинность или ложность ейной. И приносят лавры автору.
В данном случае, таким фактом, подтверждающим гипотезу, могли быть сведения о том, что Кремль, перебрав всех претендентов на выборы украинского претендентов, сделает ставку на Ющенко. В само деле, если Вашингтон поставят на Кучму, на кого ставить Москве? В осадке только Ющенко.
Отбросив националистическую (фашистский фактор) составляющую можно утверждать, что общий курс, курс против олигархов симпатичен не только электорату, о и отвечает интересам будущих претендентов на президентских выборах, как в Украине, так и на России.
Но, даже если изложенная версия является чисто гипотетической моделью дезинформации электората с целью позиционирования Ющенко сама идея имеет некий смысл.
Для того, что бы отвечать требованиям модели, Ющенко должен тоже провести некую корректировку своей структуры с тем, что бы отдалиться от националистического образа фюрера, то есть отдалить националистический сегмент, который и сам бы не прочь сыграть свою роль, но не в силах (Костенко).
Такая рекогносцировка сил на передодне выборов может иметь совсем другие последствия, нежели планируется.
Вместо дружбы на век с Путиным, открытого Донецка, Ющенко может одержать дулю в кармане.
Можно заметить, что позиция Путина не может быть не симпатична не только русскомовному украинскому электорату, но и украиноязычному. Что тоже выглядит неким парадоксом, требующим переосмысления.
Все смешалось в доме Обломовых, как писал великий автор.
В результате всех этих нехитрых манипуляций сознанием, есть риск вернуться в ложе все того же общества с гимном бывшего СССР.
и плакатом
Путин +Ющенко =колошо.
Brgds
2003.11.20 | Максим’як
Re: Пане Roller, я все зрозумів, але до чого тут Ющенко?
Це мені зовсім не зрозуміло. Зовсім не зрозуміло Ваше легковажне зрівнювання націоналізму і фашизму, так недалеко весь російський народ, який по своїй натурі є націоналістом, перетворити у фашистів. Але це інша тема.Факт, що Ви визнали потребу часу для доказу будь-якої політичної гіпотези. Ющенко не є, не був і ніколи не буде кандидатом у Президенти, якого підтримує Кремль. Хіба це не є зрозуміло? за логікою тих дій Путіна у Росії, то в Україні має бути кандидатом у Президенти теж кагебіст. Інші люди є для нього чужі і не ТАК ВАЖЛИВО ДЛЯ ПУТІНА ЧИ ВОНИ БУДУТЬ ГОВОРИТИ УКРАЇНСЬКОЮ (наприклад Марчук), а важливо чи вони є люди його системи. Думаю, що це має бути зрозуміло, що є достатньо україномовних кагебістів. (Хоч по вашій логіці - це є націоналісти і, отже, автоматично фашисти). Може я не так зрозумів?
2003.11.21 | пан Roller
До 3.14 пришей рукав.
Максим’як пише:> Це мені зовсім не зрозуміло. Зовсім не зрозуміло Ваше легковажне зрівнювання націоналізму і фашизму, так недалеко весь російський народ, який по своїй натурі є націоналістом, перетворити у фашистів. Але це інша тема.
>
> Факт, що Ви визнали потребу часу для доказу будь-якої політичної гіпотези. Ющенко не є, не був і ніколи не буде кандидатом у Президенти, якого підтримує Кремль. Хіба це не є зрозуміло? за логікою тих дій Путіна у Росії, то в Україні має бути кандидатом у Президенти теж кагебіст. Інші люди є для нього чужі і не ТАК ВАЖЛИВО ДЛЯ ПУТІНА ЧИ ВОНИ БУДУТЬ ГОВОРИТИ УКРАЇНСЬКОЮ (наприклад Марчук), а важливо чи вони є люди його системи. Думаю, що це має бути зрозуміло, що є достатньо україномовних кагебістів. (Хоч по вашій логіці - це є націоналісти і, отже, автоматично фашисти). Може я не так зрозумів?
Так. Я не совсем то хотел сказать. Нет смысла доказывать, или опровергать, тезис о том, что Ющенко фашист, или националист.
Речь идет о том, как Ющенко позиционируют его противники(пример Донецк).
Тот факт, что знаковой фигурой в составе НУ была покойная ныне дама, которой доручили встречать цветами гитлеровских оккупантов во Львове не дает основания утверждать что- либо о Ющенко. Но, ведь утверждают.
Не дает, поскольку той же даме подносили цветы в ВАР, и доручали как старейшине открывать ВР. С таким же успехом можно сделать ложный вывод о том, что в Украине фашистская ВР.
Этот вывод можно было бы сделать и потому, что в составе ВАР находятся коммунисты, которые, по сути, продолжатели традиций геноцида.
Где-то я слышал, что когда философа Конфуция спросили, с чего бы он начал свою перестройку, он ответил, что вернул бы понятиям свой первозданный вид.
Это как раз тот случай. Поскольку под фашизмом правильнее понимать совсем другое, а именно что-то итальянское, что означало это понятие.
Не так давно мы обсуждали слово Пиар. И пришли к выводу, что и здесь наблюдается картина подмены понятий. Сначала у нас появилось понятие черный Пиар, и вслед за этим само понятие изменило тот смысл, которым его наделили.
Совсем недавно я узнал, что оказывается не должно быть совсем понятия эстрада, как-то советская эстрада, или эстрада украинская. Нигде в мире нет такого понятия и жанра с таким названием. А у нас есть. Эстрада было введено одним чиновником, который посмотрев на небольшую по высоте сцену с джаз оркестром обозначил этот жанр как легковесный, то бишь эстрада.
Вы спрашиваете, а при чем здесь Ющенко? И я могу сказать, что тоже не понял вопроса. Я могу спросить, как это причем?
При том, что он реальный претендент на президентский пост, и любые расклады в политике не должны проходить мимо него. На марьяж Кучмы с Бушем, следовало бы ждать какой-то прикуп, скажем Путин Ющенко.
В своем анализе вы совсем не коснулись каких-то перспектив Ющенко в данной ситуации. И я обрисовал возможный план неких действий Ющенко.
Ситуация при которой Кучма становится в оппозицию к Кремлю играет на руку Ющенко. Сам Ющенко не может не понимать, что без весомой поддержки из вне у него нет особых шансов. И данная неопределенная должны быть как-то разрешена.
Вы говорите, что Ющенко не КГБ-ист. Но, ничто не мешает ему стать КГБ-истом. Ничто, если он политик.
Собственно инициатива должна исходить от него. И если Америка сделает Кучму на третий срок, как утверждаете Вы, то автоматически она не сделает Ющенко. Понятно, что у нас выбирает народ.
Но, назначает тот, кто считает, а не тот, кто выбирает. Эти уроки сталинизма хорошо усвоили его наследники. Но, если можно было неправильно посчитать Кравчука, то можно неправильно посчитать и Кучму. Все зависит от того, кого заказывают и кто заказывает.
Главный вывод, мы должны ждать каких то действий, подтверждающих или опровергающих вашу догадку.
Каких?
Brgds
2003.11.21 | Augusto
Borot'ba z vlasnymy vygadkamy?
Duzhe populyarno sered kolyshnih onanistiv (a i nynishnyh, zvychajno, shcho ne zriklysya dytyachyh zvychok) - sam vygadav, sam orgazm otrymav, svoyimy robochymy rukamy mozolyastymy.Meni nepryyemno porpatysya v hvoryh teoriyah, ale Slava Stec'ko zajmaye v Vashyh fantaziyah vse vyshche i vyshche misce: spocatku vona bula druzhynoyu kogos' strashnogo, a teper vona vzhe pryvela za soboyu novyh okupantiv L'vova, prymanyla kvitamy (typu: na-na-na, Tuzik, os' tobi kvity, na-na-na!, a sama vse vidstupala zadom i tak z Berlina do L'vova), ya ne zdyvuyusya, shcho skoro vyyavyt'sya, shcho Slava Stec'ko bula Martinom Bormanom, chy navit' samym Gitlerom, shcho vona-to i bula udarnoyu syloyu v Drugij Svitovij. Ale dobre, zalyushayu onanistam, onanistove, zapytannya inshe: yak, na Vashu dumku v 1941 roci, vi L'vovi, na foni bez perebil'shennya gor vbytyh sovic'kymy okupantamy lviv'yan riznoyi nacional'nosti (vsi tyurmy buly zabyty trupamy, vid ditej do starykiv), chy dobre bulo vidomo, shcho nimec'ka storona bula POGANOYU? Chy provodyly nimci agitaciyu planiv: my jdemo vbyvaty ta grabuvaty? Koly nimci provely svoyu "politinformaciyu", kvitiv yim Slava Stec'ko bil'she ne daruvala.
Chy Vy storonnyk bezumnoyi ideyi pro te, shcho Gitler vvazhav ukrayinciv Galichyny "arijcyamy"???? Mabut' tomu odrazu viddav Galychynu pid komandu gaulyajtera Pol'shchi: vozyednal iskonnyye pol'skiye zemli.
A protyvnyky Ukrayiny, z yih symvolykoyi nacyzma - ves' Donec'k pozamal'ovuvaly nacysts'koyu symvolykoyu, yak kazhut' v narodi': who the fuck cares, shcho fantazuyut' vony sobi pid chas onanizmu?
2003.11.21 | пан Roller
Эта тема не про это.Все- таки, есть разница,
Augusto пише:> Duzhe populyarno sered kolyshnih onanistiv (a i nynishnyh, zvychajno, shcho ne zriklysya dytyachyh zvychok) - sam vygadav, sam orgazm otrymav, svoyimy robochymy rukamy mozolyastymy.
Мне ничего не остается, как заметить Herу Aвгусто, что не следует путать, как у нас говорят, божий дар с яичницей. Все- таки, есть разница, где 3.14 да, где задница.
Данная тема не касается ни онанистов, ни пианистов. Вам в другую "кабинку".
Речь шла о гипотезе, как средстве научного метода познания, ее соотношении с фактами, призванными служить подтверждением истинности гипотезы. Можно привести множество примеров, когда именно таким образом совершались открытия.
Скажем, гипотеза о том, что земля вращается вокруг солнца была подтверждена фактами. Не думаю, что Коперник дрочил при этом и получал кайф не от факта открытия, а от процесса.
В случае гипотезы Мартынюка, о возможном сговоре Кучма-Ельцин и далее Буш, я высказал мнение о том, какие факты могли бы стать косвенным свидетельством такого сговора.
Речь идет о корреляции, поскольку у Мартынюка и нас нет записи их разговора в Ивано-Франковске. Заметьте, речь шла о разговоре Ельцина, а не об покойнице. О покойниках у нас принято не говорить плохо. И я даже не называл ее имя.
И выдвинул предположение о том, что такие факты могли бы наблюдаться в виде сближения Ющенко-Путин. И основой для такого сближения есть общая направленность против олигархии, их кланов и семей.
Вы же взялись комментировать сложившийся образ покойной цветочницы. Пересрали всю малину, как говорят у нас.
Я могу где-то понять вашу озабоченность. Вам захотелось подрачить кому-то, в украинском смысле слова. Вы не в силах совладать с инстинктом. Но делайте это не на этой теме
Эта тема не про это.
2003.11.21 | Augusto
Mij skromnyj vnesok v Vashu nauku.
Ne torkayusya navit' dovgym (10 m) dryuchkom Vashyh vysokorozumnyh teorij pro zakolot Kuchma-Jel'cyn-Bush proty Putina, ale zh nagadayu, shcho Martynyuk tut ni ye ni teoretykom, ni praktykom, nikym, vse ce - teoriyi Maksym'yaka, chyye prizvishche tezh pochynayet'sya z litery "M", zvychajno.2003.11.21 | пан Roller
Не скучай в Германии (-)
2003.11.21 | Augusto
Ne idealizujte, ale i ne demonizujte Zahid, pleaz!
Zahid hoche (i bude) spivrobitnychaty z Putinom. Vidnosno zh Berezovs'kogo ta inshyh: vony vedut' svoye marginal'ne isnuvannya, nikomu nepotribni i nepomitni, nihto pro nyh ne zgaduye na "pershyh kanalah". Berezovs'kij vzhe z vidchayu naphav na sebe gumovu masku "Putina-vampira" ta vypersya na presuhu - vsi porzhaly nad "rosijs'kim durnem" ta j pogotiv. Vydaty jogo nemozhut' zovsim ne z yakyh-to mistychnyh teorij zmov, a tomu, shcho vin pryper z soboyu grubezni groshi, ne vin pershyj i ne vin ostannij, na Zahodi vzhe davno dayut' prytulok grosham z Fillipin, chy Afryci, Latyns'koyi Gameryky ta in. Buly b vony durni, yakby groshi, yaki vidvazhni "Robin Gudy-navpaky" (vony zh kraly v bidnyx ta nesly do bagatyx) viddaly. Ce robyt'sya na dva nachyna: nalyakaty tak, shchob bil'she ne suvavsya do svoyix raxunkiv, abo zatysnuty nosa ta nadaty prytulok. Doky oligarhy bilya koryta, yix lyakayut' (pidvishuyut' za odnu nogu tovarysha-kradiya, yak dyki selyane roblyat' z voronamy), koly vladu korytnyky vtrachayut',todi najzhyrnishym dayut' prytulok (vsi groshi ne vryatuyesh, a reputaciyu mozhna vtratyty). Korotshe Zahid stav bagatym zovsim ne tomu, shcho rozdavav groshi.
2003.11.21 | Максим’як
Re: Ne idealizujte, ale i ne demonizujte Zahid, pleaz!
Augusto пише:> Zahid hoche (i bude) spivrobitnychaty z Putinom. Vidnosno zh Berezovs'kogo ta inshyh: vony vedut' svoye marginal'ne isnuvannya, nikomu nepotribni i nepomitni, nihto pro nyh ne zgaduye na "pershyh kanalah".
Цей період у телевізії був після арешту Ходорковського і тривав не більше тижня. Тоді і Березовський із своїми коментарями часто світився на екранах. Досить потужну інформаційну хвилю створив Абрамович із купівлею Челсі та купівлею котроїсь команди у Формулі-1. Не менше важливим приводом стало падіння курсу російських акцій.
А з притулком для олігархів і їх грошима тут все ясно.
----
Звичайно, Росія не Україна, і не залежно, хто там при владі чи Брежнєв чи Путін з тим президентом потрібно рахуватися і залучати до спільної європейської діяльності. З одного боку Росія для Європи дає велику економічну вигоду, а з іншого, було б безглуздо вертатися до "холодної війни". Але було б нерозумно думати, що ЄС радіє економічним успіхам України чи Росії.
2003.11.20 | Anonymous
У Кучмы обнаружили опухоль горла
http://www.respublika.ru/news/1/
Как стало известно из достоверных источников Respublika.Ru, у президента Украины Леонида Кучмы обнаружили злокачественную опухоль горла.
На сегодняшний день по информации украинских СМИ, состояние здоровья президента, который вчера был прооперирован в клинической больнице "Феофания" , - удовлетворительное.
Ранее информационные агентства сообщали о том, что Кучма был госпитализирован с диагнозом "острая тонкокишечная непроходимость на фоне спаечной болезни брюшины".
RR
2003.11.20 | Адвокат ...
Дещо про пухлини.
Звичайно,-- не доброякісні.Ку=чмо, разом із ку=чмі-змом,-- страшенні пухлини на й так не здоровому тілі України. І, якщо Ку=чмо дійсно,-- хворий на рак,-- то нічого ані страшного, а ні дивного в тім немає: "подобноє растворяєтся в подобном".
Інша річ, що чутки про захворювання на рак були, за совка, вельми надійним засобом звільнення крісла для "младой порослі".
А поскільки єдиним кандидатом від влади може бути лише Ку=чмо,-- а бажаючих,-- багато, то вихід є лише один: смерть "папіка". І з "єдиним" тоді всьо чікі-пукі,-- хто голова на похоронах, той і є наступний ґенсєк. І "братвє",-- лєпота: на халяву водкі пожерти. І "Паражняк",-- ситий.
2003.11.20 | Максим’як
Re: А горло у нього до гіпофізу?
Якщо наш Презедент, вибачайте, дадуть сторчака, то український народ безкоштовно отримає масове видовище - скорпіони у банці.Жодного мирного погодження єдиної кандидатури від тих сил, які уособлюють нинішній режим не буде ніколи. У найкращій ситуації Марчук, який може вивести раптом танки і "іменем народу" всіх конкурентів арештувати за зраду. Ні міліція ні есбеушники такого не зроблять, бо не мають танків.
2003.11.20 | Адвокат ...
От бачите: ще одного "ядіноґо" знайшли. ( - )
2003.11.21 | Анатолій
Гадаю, що Кучма готується здавати справи Януку! (-). ( - )
2003.11.21 | Киянин
Мабуть крім Януковича - нікому владу передати.
Хоча по теперішній Конституції виконуючий обов"язки повинен бути Литвин, як голова ВР, але на Вкраїні все може бути.Правда як на мене, то менше зло все-таки Литвин.
Він здається трохи спокійніший за решту "претендентів".
Але по великому рахунку бажаю здоров"я Гаранту. Бо при "безвременно -безвременно..." в нас таке почнеться, що не дай-доведи Господь.
2003.11.21 | Анатолій
Сценарій буде московський, але не на 31 грудня, а десь на 19!(-.
2003.11.21 | Киянин
Ну чому відразу "Рука Москви?"
У них що, своїх проблем не вистачає? Ті ж самі вибори в Думу. (Пішов ти в Думу!!! Здається непогано.)А без жартів, то не настільки Москва керує політиками на Україні, щоб вибирати президента по своєму сценарію.
Все залежить від нас самих.
2003.11.21 | Анатолій
"Руки Москви" поки що немає, а є московський сценарій!(-)
2003.11.21 | Адвокат ...
Так!
Все залежить від громад'ян України.Одне, лиш,-- херово,-- багатьом,-- "па барабану". Остання капость, що її вчинила ВРада що до Інтернету,-- красна до того ілюстрація.
2003.11.21 | Мінор
Ага. Щоб більшість політиків на католицьке Різдво роз"їхалася
Розумно. Менший резонанс на переворот буде. Але, я вже писав, жодного перевороту і не треба, адже Янукович і так стане в.о. президента. Згідно Конституції. Хіба Медведчука це не влаштує.Анатолій, коліться - що вам відомо?
2003.11.21 | Анатолій
Чесно колюся!
Закони Ману (10:61) та Східні пророцтва.“Та країна, де з”являється мішанина, котра порушує варни (касти), швидко гине разом з її мешканцями”. Всім відомо, що для оптимізації соціальних процесів кожна людина має займатися своєю справою, котру він найкраще знає. Але, нажаль, вже на протязі тисячоліть люди беруться не за свої справи, які вони виконують аби як. Відоме на Сході пророцтво, попереджає:
після втрати браминами влади її захватять воїни (вони ж королі та феодали). Їх змінять вейші (купці), настане час безпринципності, коли все буде купуватися та продаватися (сучасний буржуазний лад- капіталізм). На зміну вейшам прийдуть шудри (пролетарі та селяни)- соціалізм, котрий проіснує ще менше, ніж капіталізм. Це ми мали можливість бачити на власні очі. Після соціалізму на дуже короткий термін до влади прийдуть парії (недоторкані), котрі зможуть протримати владу лише декілька років, поки не доведуть суспільство та весь процес управління до повного абсурду, коли будуть знищені всі соціальні досягнення. Тоді до влади знову прийдуть брамини-мудреці і в країні поволі знову настане “Золотий Вік”. І хоча самі брамини (укр. рахмани) безпосередньо управляти суспільством не будуть, але вони стануть добиватися, щоби кожна особа в суспільстві займалася своєю справою. За тим же пророцтвом, період повного абсурду не може продовжуватися більше 12 років. Таким чином, Україна, як показовий плацдарм безглуздя, витримає саме цей термін- 12 років, а в грудні 2003 року почнуться зміни і до влади на початку 2004 р (десь з 1 березня до 21 квітня) прийде особа високого духовного та інтелектуального рівня.
Анатолій
2003.11.21 | Киянин
А якбиж - то все було так.
Ви цьому вірите, Анатолій?2003.11.21 | Адвокат ...
Не буде: ані 31 грудня, ані 19!
Якщо та мерзота видужає,-- "будєт нє мало всєм".2003.11.21 | Адвокат ...
Влада Ку=чмо,-- то знущання і тортури,..
а таке,-- хуч бомжеві з закапелка,-- все дно,-- опинить си "в надьожних руках". Fuck!Що до "Вави". Я,-- дійсно ( ),-- згідний з тим, що за для поступу України, "Вава",-- був би, чи не найліпшим варіянтом.
Одначе, "Паражняк", за зараз, має більше влади, більше можливостей.
2003.11.21 | Максим’як
Re: Мабуть крім Януковича - нікому владу передати.
Киянин пише:> Хоча по теперішній Конституції виконуючий обов"язки повинен бути Литвин, як голова ВР, але на Вкраїні все може бути.
Чи не тому і Литвина звалило з ніг? Таке навантаження, що може втік, щоб все спокійно обдумати.
> Але по великому рахунку бажаю здоров"я Гаранту. Бо при "безвременно -безвременно..." в нас таке почнеться, що не дай-доведи Господь.
Тут Ви, шановний, не праві. Ви вже теж, без батюшки-гаранта (колись царя) жити не можете. Оце і є рецидиви тоталітаризму у психології. Гірше, ніж є важко собі уявити.
Мені все одно як, але зміна влади має відбуватися регулярно. Як самі не можемо, то може з Божою поміччю.
Ну і хай починається, а що власне має початися?
2003.11.21 | Адвокат ...
Як це Ви сі уявляєте: передача справ
від мерця до живої людини?2003.11.22 | Максим’як
Re: Усі мерці передають свої справи тимчасово живим.
Якщо тим живим буде Литвин, то це Кучму і есдеків не влаштує.Їм потрібно спочатку зробити переворот у Верховній Раді і поміняти голову. Для цього потрібні голоси комуністів і соціалістів. Хоч перший крок вже зроблено - Мартинюк вже там, то це все одно не зовсім легко реалізувати.
Інший варіант розпустити Верховну Раду і після виборів поставити потрібну людину головою ВР, а потім Кучма, подавши у відставку, автоматично або робить нового президента, або ним залишається (при реалізованій реформі) автоматично та сама особа.
Одним словом, ясно, Кучма буде "вмирати".
2003.11.22 | Адвокат ...
Почасти Ви маєте рацію.
Максим’як пише:> Якщо тим живим буде Литвин, то це Кучму і есдеків не влаштує.
А їх,-- в загалі,-- ніхто не влаштовує, окрім них самих. Те ж,-- видко!
> Їм потрібно спочатку зробити переворот у Верховній Раді і поміняти голову. Для цього потрібні голоси комуністів і соціалістів. Хоч перший крок вже зроблено - Мартинюк вже там, то це все одно не зовсім легко реалізувати.
Перепрошую, але тим падлюкам значно зручніше, та приємніше було би,-- розпустити, чи розігнати ВРаду. А перед тим,-- замінити "Паражняка" "штанґістом".
Перепрошую за блюзнірство, але,-- певен: "комікі" підуть і на такий варіянт,-- якщо Сіманєнку призначать головою ВРади. Бодай,-- і на 2 секунди перед розпуском Парляменту.
> Інший варіант розпустити Верховну Раду і після виборів поставити потрібну людину головою ВР, а потім Кучма, подавши у відставку, автоматично або робить нового президента, або ним залишається (при реалізованій реформі) автоматично та сама особа.
А нащо тим вилупкам Парлямент? Він їм тіко,-- заважає. Згадайте, кіко разів Ку=чмо про те казав.
> Одним словом, ясно, Кучма буде "вмирати".
Я йому щиро зичу,-- не мучати се, та й інших також. Взяв си вмирати,-- вмирай, ато "прям как нє мужик, бля"
2003.11.21 | Киянин
З других джерел підтвердження про пухлину є?
Чи немає?2003.11.21 | KAKTUZZ
Слава українській медицині!
Хтіли смерти Кучми і наварили йому такого , що киші завернулись! Не дождьотєсь!2003.11.21 | Адвокат ...
Кожному,-- свій час.
І псові моськовському,-- Ку=чмо,-- те ж.Інша річ, що багацько з "братви",-- вельми хтіли б,-- аби той час се прискорив сь!
2003.11.21 | Джерело(інше)
Re: З других джерел підтвердження про пухлину є?
Є!2003.11.21 | Адвокат ...
От і ґуд, себто,-- добре:
хай Ку=чмо си "аб вєчном памєчтаєть" ...2003.11.24 | Анатолій
Ой людоньки добрії, а що то ми будемо робити без кучмика?(-)