МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Яким треба бути, щоб осилити президентські перегони

11/22/2003 | Василь
Яким треба бути, щоб осилити президентські перегони

Агентство моделювання ситуацій
04212, Київ, вул. Тимошенко,2-л, 1-й пов.
тел./факс +38 044 4144484
www.agency.org.ua; info@agency.org.ua




Прес-реліз


Агентство моделювання ситуацій презентує друге дослідження “Демо-версія ІІ. Дійові особи: Претенденти і важелі впливу”, у якому наші фахівці намагаються проаналізувати перебіг ситуації у країні за умов перемоги тих ймовірних кандидатів у Президенти, хто не був включений до першого (жовтневого) випуску результатів дослідження — Кірпи, Хорошковського, Пустовойтенка, Вітренко, Грача. Авторами дослідження методом контент-аналізу робиться спроба моделювання поведінки цих політиків у разі їх перемоги на виборах 2004 року.
Також у цьому дослідженні Агентство уперше робить спробу соціо-психологічного аналізу вірогідних кандидатів у Президенти. Зокрема, ґрутнуючися на розробках вітчизняних та зарубіжних соціологів, фахівці АМС намагаються визначити соціотипи найбільш вірогідних кандидатів у Президенти, та наводить особливості цих соціотипів. Цього разу ми більшу увагу приділили визначенню психологічних основ політичної діяльності об’єктів нашого дослідження.
Цей метод є, на нашу думку, досить показовим, оскільки демонструє типовість поведінки політиків у кожному окремому випадку. З’ясувалось, що серед тих, хто має найсерйозніші шанси стати третім Президентом України, найбільше Жукових та Бальзаків. Проте є ще Штірліц, Робесп’єр, два Гамлети, один Джек Лондон, і, навіть, один (одна) Гюго...
Саме виходячи з психологічних особливостей аналізованих нами політичних лідерів України ми і прогнозували їхню поведінку за такої явно стресової ситуації як президентство у настільки непростій країні як Україна.
Без сумніву, не можна чітко визначити ймовірну реакцію якогось із претендентів, але окреслити найбільш типову (стереотипну) поведінку за певних обставин — цілком можливо. З огляду на те, що у нашій державі традиційно важливу роль у виробленні та прийнятті рішень відіграють особистості, ми пропонуємо суспільству один із алгоритмів оцінки дій високих державних чиновників.




Агентство моделювання ситуацій створено в липні 2002 року групою українських фахівців у сфері інформаційно-аналітичних розробок. Вони зібралися, щоб об'єднати свої знання і вміння для формування вітчизняного інформаційного простору, для будівництва вітчизняного сектору аналітики та PR.
В рамках дослідної роботи Агентства реалізовується проект прогностичного дослідження виборчої (до жовтня 2004, 2006 року) та післявиборчої (якщо їх буде обрано на посаду Президента) стратегії політичних діячів, котрі сьогодні мають найбільше шансів бути обраними. До реалізації даного проекту Агентство взялося в травні 2003 р., і на жовтень 2003 видає перші результати - демонстраційну версію - дослідницької роботи. Робота ж аналітиків і прогнозистів Агентства, так само, як і формування баз даних, продовжується - і триватиме практично до президентських виборів.
Презентація першого дослідження АМС «Третій Президент: Демо-версія. Стратегія і тактика нинішніх політичних лідерів у ролі третього Президента України” відбулася 14 жовтня 2003 року в УНІАН.
Дослідження Агентства моделювання ситуацій будуть доступні (у презентаційному вигляді) для кожного користувача мережі Інтернет — www.agency.org.ua.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".