Прийшов час карати порушників з АП, КМ і СБУ
12/11/2003 | Майдан-ІНФОРМ
Нарешті влада виконала те, чого партія ”ЯБЛУКО” вимагала від чиновників майже два роки. Саме так лідер партії “ЯБЛУКО” Михайло БРОДСЬКИЙ прокоментував телеграму, направлену Міністерством внутрішніх справ до начальників ДАІ ГУМВС України. Він також зауважив, що всі водії, незалежно від того, які номери на їхніх авто, повинні поважати правила дорожнього руху, інших водіїв та пішоходів. В телеграмі-розпорядженні МВД йдеться про те, що вiдтепер працiвники ДАI зобов'язанi хоча б документувати порушення правил дорожнього руху незалежно вiд наявностi на транспортних засобах номерiв серiй "АП", "ВР", "КМ", "ОО" i подiбних звукових і свiтлових сигналiв.
Вочевидь, Державна автомобільна інспекція погодилася з аргументами лідера партії “ЯБЛУКО” Михайла Бродського про те, що пора розпочинати реальну боротьбу з тими, хто, прикриваючись привілейованими номерами, порушує правила дорожнього руху та створює аварійні ситуації на автошляхах та розпочала боротьбу з свавіллям на дорогах. Михайло Бродський неодноразово вимагав від керівників Кабінету Міністрів, Верховної Ради і Адміністрації Президента навести порядок на автошляхах, однак влада не поспішала з вирішенням цієї проблеми.
У Міністерстві внутрішніх справ погоджуються з думкою “ЯБЛУКА”, що правила дорожнього руху "особливо незадовiльно" виконуються водiями престижних автомобiлiв, якi нерiдко перевищують швидкiсть, порушують правила маневрування, безпідставно використовуючи звукові i свiтлові сигнали, що призводить до створення аварiйних ситуацiй.
Вiдтепер працiвники ДАI зобов'язанi документувати порушення правил дорожнього руху, незважаючи на наявність номера на транспортних засобах, звукових і свiтлових сигналiв, а також наявнiсть у водiя посвiдчень громадського помiчника або члена "Прес-автоклуба".
Дорожні проблеми у столиці створюють численні кавалькади автомобілів з блатними номерами, заради яких перекривають автошляхи. Зауважимо, що така практика характерна лише для країн СНД. У європейських країнах державні службовці поважають платників податків та народ, який обирає владу.
Партія “ЯБЛУКО” вважає, що ці заходи – лише часткове вирішення гострого питання спецномерів. Лідер партії “ЯБЛУКО” наполягатиме й далі на тому, щоб списки державних чиновників, що користуються службовим автотранспортом з номерами серій КМ, ВР та АП і нерідко безкарно порушують правила дорожнього руху, нарешті були оприлюднені. На неодноразові звернення М.БРОДСЬКОГО з цього питання уряд і парламент, з міркувань безпеки, не оприлюднив список автомобілів чиновників і депутатів, чиї безкарні дії на дорогах можуть спричинити аварії і пробки, а Адміністрація Президента, яка декларує відкритість влади, взагалі відмовилася відповідати на запит “ЯБЛУКА”.
З точки зору охорони керівництва держави така обережність, можливо, до певної міри виправдана. Але ж, крім прем’єра, спікера парламенту і їхніх заступників, спецномерами користуються сотні чиновників середньої ланки, для яких заповітні літери КМ, ВР або АП на номерах почасти створюють ілюзію вседозволеності.
М.БРОДСЬКИЙ вважає, що, на жаль, теперішня позитивна ініціатива ДАІ може перетворитися на звичайнісінький популізм, адже кожен автоінспектор, якому спаде на думку покарати “крутого” порушника, спершу сім разів подумає і зрештою відмовиться від “нечуваної нахабності” затримати можновладця. “Особливі” ж номери треба взагалі скасувати, адже ніхто не давав права держслужбовцям ігнорувати Конституцію і дискримінувати пересічних громадян, яким спецномери не доступні”. За Основним Законом, в усіх громадян рівні права і влада, яку обирає народ, повинна це пам’ятати.
Вочевидь, Державна автомобільна інспекція погодилася з аргументами лідера партії “ЯБЛУКО” Михайла Бродського про те, що пора розпочинати реальну боротьбу з тими, хто, прикриваючись привілейованими номерами, порушує правила дорожнього руху та створює аварійні ситуації на автошляхах та розпочала боротьбу з свавіллям на дорогах. Михайло Бродський неодноразово вимагав від керівників Кабінету Міністрів, Верховної Ради і Адміністрації Президента навести порядок на автошляхах, однак влада не поспішала з вирішенням цієї проблеми.
У Міністерстві внутрішніх справ погоджуються з думкою “ЯБЛУКА”, що правила дорожнього руху "особливо незадовiльно" виконуються водiями престижних автомобiлiв, якi нерiдко перевищують швидкiсть, порушують правила маневрування, безпідставно використовуючи звукові i свiтлові сигнали, що призводить до створення аварiйних ситуацiй.
Вiдтепер працiвники ДАI зобов'язанi документувати порушення правил дорожнього руху, незважаючи на наявність номера на транспортних засобах, звукових і свiтлових сигналiв, а також наявнiсть у водiя посвiдчень громадського помiчника або члена "Прес-автоклуба".
Дорожні проблеми у столиці створюють численні кавалькади автомобілів з блатними номерами, заради яких перекривають автошляхи. Зауважимо, що така практика характерна лише для країн СНД. У європейських країнах державні службовці поважають платників податків та народ, який обирає владу.
Партія “ЯБЛУКО” вважає, що ці заходи – лише часткове вирішення гострого питання спецномерів. Лідер партії “ЯБЛУКО” наполягатиме й далі на тому, щоб списки державних чиновників, що користуються службовим автотранспортом з номерами серій КМ, ВР та АП і нерідко безкарно порушують правила дорожнього руху, нарешті були оприлюднені. На неодноразові звернення М.БРОДСЬКОГО з цього питання уряд і парламент, з міркувань безпеки, не оприлюднив список автомобілів чиновників і депутатів, чиї безкарні дії на дорогах можуть спричинити аварії і пробки, а Адміністрація Президента, яка декларує відкритість влади, взагалі відмовилася відповідати на запит “ЯБЛУКА”.
З точки зору охорони керівництва держави така обережність, можливо, до певної міри виправдана. Але ж, крім прем’єра, спікера парламенту і їхніх заступників, спецномерами користуються сотні чиновників середньої ланки, для яких заповітні літери КМ, ВР або АП на номерах почасти створюють ілюзію вседозволеності.
М.БРОДСЬКИЙ вважає, що, на жаль, теперішня позитивна ініціатива ДАІ може перетворитися на звичайнісінький популізм, адже кожен автоінспектор, якому спаде на думку покарати “крутого” порушника, спершу сім разів подумає і зрештою відмовиться від “нечуваної нахабності” затримати можновладця. “Особливі” ж номери треба взагалі скасувати, адже ніхто не давав права держслужбовцям ігнорувати Конституцію і дискримінувати пересічних громадян, яким спецномери не доступні”. За Основним Законом, в усіх громадян рівні права і влада, яку обирає народ, повинна це пам’ятати.