За виключенням останнього речення.
Живу в Києві і багато чого з його слів можу підтвердити сам.
А з рештою згоден.
Звичайно можно перевести все на рейки ВАТ чи ЗАТ - але це не вирішить проблеми.
Ще раз переконуюсь, що палкі революціонери можуть тільки розвалювати, а от створювати постійною працею не можуть.
Одне діло на мітингах кричати - і інше плуга перти.
2003.12.12 | Shooter
Гм...Ви бачили таке, щоб "хтось", вкладаючи гроші,...
Правник пише:
> перед акціонерами. Пропонуйте і йому акції, бажано - статус мажоритарного акціонера. Тоді, може, і погодиться
робив "когось", хто гроші не вкладає, мажоритарним акціонером?
Re: Гм...Ви бачили таке, щоб "хтось", вкладаючи гроші,...
Nu, vse zh taky pan D. - ce, v pryncypi - jkyj-ne jakyj "label" v Ukraini. I "O-B" takozh. Tobto - mozhe buty vnesokom i "nematerialni aktyvy".
A jaksho serjozno - to sho e takogo proty proektu pid kodovoju nazviju "VAT "OB-2"" ? Ja b zalubky xodyv pyty pyvo same tudy, pry 1 umovi - sho tam bude svizhe temne pyvo, normalna publika + mozhe internet (! do rechi - wahr nicht?) + jakis interesni rechi chas vid chasu.
Tobto - chomu b i ni?
Let there be a "OB"
IMXO.
2003.12.13 | Ростислав
Схоже про інтелектуальний капітал і його частку в економіці
Ростислав пише:
> Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
Чесно - в мене до Донія швидше симпатія Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
> trick пише:
> > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
> >
> > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
>
> Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд. А "фінансування за ідею" мені відоме якраз з власного досвіду: 5% чи 10%(то вже дуже добре) - гора.
Shooter пише:
> Ростислав пише:
> > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
>
> Чесно - в мене до Донія швидше симпатія Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.
> > trick пише:
> > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
> > >
> > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
> >
> > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
>
> Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.
Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.
Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.
Ви краще скажіть чи готові гроші вкладати, чи так - потриндєть?
Ростислав пише:
> Shooter пише:
> > Ростислав пише:
> > > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
> >
> > Чесно - в мене до Донія швидше симпатія Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
>
> Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.
Та не було там ніякої зловтіхи. Швидше, дружнє кепкування "опитного таваріща"
> > > trick пише:
> > > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
> > > >
> > > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
> > >
> > > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
> >
> > Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.
>
> Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.
Роднянського не приплутуйте. Хоча би тому, що фраза "остання барикада" - далеко не придумана і не запатентована Донієм. Тому - вернемося до наших "закладів громадського харчування".
І тут виникає запитання: чого ж Доній їм (бренд) не продає?
Доречі, він має зареєстровану назву ОБ як товарний знак? Бо в протилежному випадку згадані власники можуть спокійнісінько хоч і 20 ресторацій назвати ОБ - проте Донію в них можна буде розраховувати хіба на доброчинну зупу.
> Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.
Не бренд то. Бо подібних брендів (і навіть для "певного сеґменту споживачів" ) є цілком достатньо все в тому ж Києві чи Льові. ОБ не може бути брендом, так само як і Дзига чи Лялька, через іхню локальність і одиничність.
> Ви краще скажіть чи готові гроші вкладати, чи так - потриндєть?
Потриндєть - на форумі ж
Скажімо, мої капіталовкладення на найближчих років 5 мають дещо інші пріорітети.
Та й іти на venture в українських умовах варто йти лише тоді, коли ти якимось чином здатен впливати на ситуацію (ідеально - контроль хоча би з таких 65-70% . Інакше - "нове" ОБ відкриється і закриється, Доній поставить чергову зарубку на крижалі своїх успіхів , а я вчергове ( ) позбудусь свого венчурного капіталу...
Отже і у мене і у Донія позитивний досвід брендінґу, а у Вас -
неґативний. Співчуваю. Але до чого тут узагальнення на кшалт "більше 10% в Україні за "гарні очі" не дають"?
Shooter пише:
> Ростислав пише:
> > Shooter пише:
> > > Ростислав пише:
> > > > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
> > >
> > > Чесно - в мене до Донія швидше симпатія Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
> >
> > Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.
>
> Та не було там ніякої зловтіхи. Швидше, дружнє кепкування "опитного таваріща"
Ви собі навіть не уявляєте, як воно виглядає зі сторони.
> > > > trick пише:
> > > > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
> > > > >
> > > > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
> > > >
> > > > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
> > >
> > > Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.
> >
> > Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.
>
> Роднянського не приплутуйте. Хоча би тому, що фраза "остання барикада" - далеко не придумана і не запатентована Донієм.
Придумана і запатентована. Саме тому Роднянський і ганявся.
> І тут виникає запитання: чого ж Доній їм (бренд) не продає?
Продає. Зокрема Роднянському.
Шутере, я ж Вам радив - не фантазуйте Спитайте як воно є, Вам розкажуть і буде Вам щастя
> Доречі, він має зареєстровану назву ОБ як товарний знак? Бо в протилежному випадку згадані власники можуть спокійнісінько хоч і 20 ресторацій назвати ОБ - проте Донію в них можна буде розраховувати хіба на доброчинну зупу.
Див. вище
> > Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.
>
> Не бренд то. Бо подібних брендів (і навіть для "певного сеґменту споживачів" ) є цілком достатньо все в тому ж Києві чи Льові. ОБ не може бути брендом, так само як і Дзига чи Лялька, через іхню локальність і одиничність.
Що за дурниці? Бренд не конче має бути всеукраїнським аби мати право бути брендом. Наприклад "Картопляна хата" - чудовий київський бренд.
Ви до речі чули, що в харківському ОБі має бути новорічна вечірка?
2003.12.15 | Правник
Попустіться
По-перше, він сам навряд чи абсолютний жебрак.
По-друге, мова йде про те, про що нижче казав Ростислав. Внески до статутного фонду робляться не тільки грошима. Наприклад, експромтом, саме право на назву "Остання барикада".
Правник пише:
> По-перше, він сам навряд чи абсолютний жебрак.
Читайте Уколова тут же ж.
> По-друге, мова йде про те, про що нижче казав Ростислав. Внески до статутного фонду робляться не тільки грошима. Наприклад, експромтом, саме право на назву "Остання барикада".
Відповіді
2003.12.12 | trick
Budu. A temne pyvo akcioneram bude? ;) (-)
2003.12.12 | Спостерігач
І який мав би бути номінал акції на Вашу думку?
Pavlo Z. пише:> з акціями і тобою - головою правління? Проблема грошей відпаде. Готовий бути акціонером.
І скількі готові вкласти?
2003.12.12 | Petro
Вкладу стільки, скільки буде потрібно(-)
2003.12.12 | журналіст
таки непогана ідея. оголошуйте :) (-)
2003.12.12 | Правник
У статусі просто голови правління він буде клерком
перед акціонерами. Пропонуйте і йому акції, бажано - статус мажоритарного акціонера. Тоді, може, і погодиться-----------------------------------
А ідея нормальна.
2003.12.12 | Киянин
А я з Донієм згодний.
За виключенням останнього речення.Живу в Києві і багато чого з його слів можу підтвердити сам.
А з рештою згоден.
Звичайно можно перевести все на рейки ВАТ чи ЗАТ - але це не вирішить проблеми.
Ще раз переконуюсь, що палкі революціонери можуть тільки розвалювати, а от створювати постійною працею не можуть.
Одне діло на мітингах кричати - і інше плуга перти.
2003.12.12 | Shooter
Гм...Ви бачили таке, щоб "хтось", вкладаючи гроші,...
Правник пише:> перед акціонерами. Пропонуйте і йому акції, бажано - статус мажоритарного акціонера. Тоді, може, і погодиться
робив "когось", хто гроші не вкладає, мажоритарним акціонером?
Я - ні.
2003.12.12 | trick
Re: Гм...Ви бачили таке, щоб "хтось", вкладаючи гроші,...
Nu, vse zh taky pan D. - ce, v pryncypi - jkyj-ne jakyj "label" v Ukraini. I "O-B" takozh. Tobto - mozhe buty vnesokom i "nematerialni aktyvy".A jaksho serjozno - to sho e takogo proty proektu pid kodovoju nazviju "VAT "OB-2"" ? Ja b zalubky xodyv pyty pyvo same tudy, pry 1 umovi - sho tam bude svizhe temne pyvo, normalna publika + mozhe internet (! do rechi - wahr nicht?) + jakis interesni rechi chas vid chasu.
Tobto - chomu b i ni?
Let there be a "OB"
IMXO.
2003.12.13 | Ростислав
Схоже про інтелектуальний капітал і його частку в економіці
розвинених країн пан Шутер ніц не чув2003.12.14 | Shooter
Хе-хе-хе :)
Ростислав пише:> розвинених країн пан Шутер ніц не чув
Spin-off за бугром бере, в основному, кредит.
В Україні абсолютний максимум, який можна отримати "за красиві очі" - 10 % (і то - якщо).
Тому "Хай живе ОБ і у ВАТі!", але Донію в будь-якому випадку більше своїх 5% не бачити.
2003.12.15 | trick
Re: Хе-хе-хе :)
Shos ne te kazhe Vam vash dosvidMij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
2003.12.15 | Shooter
Re: Хе-хе-хе :)
trick пише:> Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
>
> Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
Дуже вже у Вас красиві очі мусять бути...
2003.12.15 | Ростислав
У Шутера не було особистого досвіду, йому Рабіновіч напєл ;-)
Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.trick пише:
> Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
>
> Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
2003.12.15 | Shooter
А то хто Вам сказав - Доній?
Ростислав пише:> Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
Чесно - в мене до Донія швидше симпатія Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
> trick пише:
> > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
> >
> > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
>
> Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд. А "фінансування за ідею" мені відоме якраз з власного досвіду: 5% чи 10%(то вже дуже добре) - гора.
2003.12.15 | Ростислав
Маю особистий досвід
Shooter пише:> Ростислав пише:
> > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
>
> Чесно - в мене до Донія швидше симпатія Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.
> > trick пише:
> > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
> > >
> > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
> >
> > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
>
> Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.
Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.
Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.
Ви краще скажіть чи готові гроші вкладати, чи так - потриндєть?
2003.12.15 | Shooter
Маєм відмінні досвіди
Ростислав пише:> Shooter пише:
> > Ростислав пише:
> > > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
> >
> > Чесно - в мене до Донія швидше симпатія Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
>
> Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.
Та не було там ніякої зловтіхи. Швидше, дружнє кепкування "опитного таваріща"
> > > trick пише:
> > > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
> > > >
> > > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
> > >
> > > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
> >
> > Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.
>
> Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.
Роднянського не приплутуйте. Хоча би тому, що фраза "остання барикада" - далеко не придумана і не запатентована Донієм. Тому - вернемося до наших "закладів громадського харчування".
І тут виникає запитання: чого ж Доній їм (бренд) не продає?
Доречі, він має зареєстровану назву ОБ як товарний знак? Бо в протилежному випадку згадані власники можуть спокійнісінько хоч і 20 ресторацій назвати ОБ - проте Донію в них можна буде розраховувати хіба на доброчинну зупу.
> Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.
Не бренд то. Бо подібних брендів (і навіть для "певного сеґменту споживачів" ) є цілком достатньо все в тому ж Києві чи Льові. ОБ не може бути брендом, так само як і Дзига чи Лялька, через іхню локальність і одиничність.
> Ви краще скажіть чи готові гроші вкладати, чи так - потриндєть?
Потриндєть - на форумі ж
Скажімо, мої капіталовкладення на найближчих років 5 мають дещо інші пріорітети.
Та й іти на venture в українських умовах варто йти лише тоді, коли ти якимось чином здатен впливати на ситуацію (ідеально - контроль хоча би з таких 65-70% . Інакше - "нове" ОБ відкриється і закриється, Доній поставить чергову зарубку на крижалі своїх успіхів , а я вчергове ( ) позбудусь свого венчурного капіталу...
2003.12.16 | Ростислав
Отже і у мене і у Донія позитивний досвід брендінґу, а у Вас -
неґативний. Співчуваю. Але до чого тут узагальнення на кшалт "більше 10% в Україні за "гарні очі" не дають"?Shooter пише:
> Ростислав пише:
> > Shooter пише:
> > > Ростислав пише:
> > > > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
> > >
> > > Чесно - в мене до Донія швидше симпатія Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
> >
> > Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.
>
> Та не було там ніякої зловтіхи. Швидше, дружнє кепкування "опитного таваріща"
Ви собі навіть не уявляєте, як воно виглядає зі сторони.
> > > > trick пише:
> > > > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid
> > > > >
> > > > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
> > > >
> > > > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
> > >
> > > Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.
> >
> > Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.
>
> Роднянського не приплутуйте. Хоча би тому, що фраза "остання барикада" - далеко не придумана і не запатентована Донієм.
Придумана і запатентована. Саме тому Роднянський і ганявся.
> І тут виникає запитання: чого ж Доній їм (бренд) не продає?
Продає. Зокрема Роднянському.
Шутере, я ж Вам радив - не фантазуйте Спитайте як воно є, Вам розкажуть і буде Вам щастя
> Доречі, він має зареєстровану назву ОБ як товарний знак? Бо в протилежному випадку згадані власники можуть спокійнісінько хоч і 20 ресторацій назвати ОБ - проте Донію в них можна буде розраховувати хіба на доброчинну зупу.
Див. вище
> > Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.
>
> Не бренд то. Бо подібних брендів (і навіть для "певного сеґменту споживачів" ) є цілком достатньо все в тому ж Києві чи Льові. ОБ не може бути брендом, так само як і Дзига чи Лялька, через іхню локальність і одиничність.
Що за дурниці? Бренд не конче має бути всеукраїнським аби мати право бути брендом. Наприклад "Картопляна хата" - чудовий київський бренд.
Ви до речі чули, що в харківському ОБі має бути новорічна вечірка?
2003.12.15 | Правник
Попустіться
По-перше, він сам навряд чи абсолютний жебрак.По-друге, мова йде про те, про що нижче казав Ростислав. Внески до статутного фонду робляться не тільки грошима. Наприклад, експромтом, саме право на назву "Остання барикада".
2003.12.15 | Shooter
Re: Попустіться
Правник пише:> По-перше, він сам навряд чи абсолютний жебрак.
Читайте Уколова тут же ж.
> По-друге, мова йде про те, про що нижче казав Ростислав. Внески до статутного фонду робляться не тільки грошима. Наприклад, експромтом, саме право на назву "Остання барикада".
5% - максимум
2003.12.15 | Правник
Re: Попустіться
Shooter пише:> 5% - максимум
-------------------
Why?
2003.12.15 | Shooter
Re: Попустіться
Правник пише:> Shooter пише:
>
> > 5% - максимум
> -------------------
> Why?
Досвід так каже.
2003.12.15 | Правник
Ясно. Але закон при цьому не забороняє (-)
2003.12.15 | Shooter
Звісно
Згідно закону за красиві очі і всі 100% можна. Тільки ще настільки красивих очей в життю не зустрічав.