МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Олесе! Як тобі ідея: "ОстаNNю барикаду реорганізувати у ВАТ

12/12/2003 | Pavlo Z.
з акціями і тобою - головою правління? Проблема грошей відпаде. Готовий бути акціонером. Хто ще?

Відповіді

  • 2003.12.12 | trick

    Budu. A temne pyvo akcioneram bude? ;) (-)

  • 2003.12.12 | Спостерігач

    І який мав би бути номінал акції на Вашу думку?

    Pavlo Z. пише:
    > з акціями і тобою - головою правління? Проблема грошей відпаде. Готовий бути акціонером.

    І скількі готові вкласти?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.12.12 | Petro

      Вкладу стільки, скільки буде потрібно(-)

  • 2003.12.12 | журналіст

    таки непогана ідея. оголошуйте :) (-)

  • 2003.12.12 | Правник

    У статусі просто голови правління він буде клерком

    перед акціонерами. Пропонуйте і йому акції, бажано - статус мажоритарного акціонера. Тоді, може, і погодиться ;)

    -----------------------------------
    А ідея нормальна.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.12.12 | Киянин

      А я з Донієм згодний.

      За виключенням останнього речення.
      Живу в Києві і багато чого з його слів можу підтвердити сам.
      А з рештою згоден.

      Звичайно можно перевести все на рейки ВАТ чи ЗАТ - але це не вирішить проблеми.

      Ще раз переконуюсь, що палкі революціонери можуть тільки розвалювати, а от створювати постійною працею не можуть.
      Одне діло на мітингах кричати - і інше плуга перти.
    • 2003.12.12 | Shooter

      Гм...Ви бачили таке, щоб "хтось", вкладаючи гроші,...

      Правник пише:
      > перед акціонерами. Пропонуйте і йому акції, бажано - статус мажоритарного акціонера. Тоді, може, і погодиться ;)

      робив "когось", хто гроші не вкладає, мажоритарним акціонером?

      Я - ні. ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.12.12 | trick

        Re: Гм...Ви бачили таке, щоб "хтось", вкладаючи гроші,...

        Nu, vse zh taky pan D. - ce, v pryncypi - jkyj-ne jakyj "label" v Ukraini. I "O-B" takozh. Tobto - mozhe buty vnesokom i "nematerialni aktyvy".

        A jaksho serjozno - to sho e takogo proty proektu pid kodovoju nazviju "VAT "OB-2"" ? Ja b zalubky xodyv pyty pyvo same tudy, pry 1 umovi - sho tam bude svizhe temne pyvo, normalna publika + mozhe internet (! do rechi - wahr nicht?) + jakis interesni rechi chas vid chasu.

        Tobto - chomu b i ni?

        Let there be a "OB" :)

        IMXO.
      • 2003.12.13 | Ростислав

        Схоже про інтелектуальний капітал і його частку в економіці

        розвинених країн пан Шутер ніц не чув ;-)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.12.14 | Shooter

          Хе-хе-хе :)

          Ростислав пише:
          > розвинених країн пан Шутер ніц не чув ;-)

          Spin-off за бугром бере, в основному, кредит.

          В Україні абсолютний максимум, який можна отримати "за красиві очі" - 10 % (і то - якщо).

          Тому "Хай живе ОБ і у ВАТі!", але Донію в будь-якому випадку більше своїх 5% ;) не бачити.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.12.15 | trick

            Re: Хе-хе-хе :)

            Shos ne te kazhe Vam vash dosvid ;)

            Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.12.15 | Shooter

              Re: Хе-хе-хе :)

              trick пише:
              > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid ;)
              >
              > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.

              Дуже вже у Вас красиві очі мусять бути...;)
            • 2003.12.15 | Ростислав

              У Шутера не було особистого досвіду, йому Рабіновіч напєл ;-)

              Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.


              trick пише:
              > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid ;)
              >
              > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.

              Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2003.12.15 | Shooter

                А то хто Вам сказав - Доній?

                Ростислав пише:
                > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.

                Чесно - в мене до Донія швидше симпатія ;) Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.


                > trick пише:
                > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid ;)
                > >
                > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
                >
                > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".

                Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд. А "фінансування за ідею" мені відоме якраз з власного досвіду: 5% чи 10%(то вже дуже добре) - гора.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2003.12.15 | Ростислав

                  Маю особистий досвід

                  Shooter пише:
                  > Ростислав пише:
                  > > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
                  >
                  > Чесно - в мене до Донія швидше симпатія ;) Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.

                  Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.

                  > > trick пише:
                  > > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid ;)
                  > > >
                  > > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
                  > >
                  > > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
                  >
                  > Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.

                  Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.
                  Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.

                  Ви краще скажіть чи готові гроші вкладати, чи так - потриндєть? ;-)
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2003.12.15 | Shooter

                    Маєм відмінні досвіди

                    Ростислав пише:
                    > Shooter пише:
                    > > Ростислав пише:
                    > > > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
                    > >
                    > > Чесно - в мене до Донія швидше симпатія ;) Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
                    >
                    > Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.

                    Та не було там ніякої зловтіхи. Швидше, дружнє кепкування "опитного таваріща" ;)

                    > > > trick пише:
                    > > > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid ;)
                    > > > >
                    > > > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
                    > > >
                    > > > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
                    > >
                    > > Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.
                    >
                    > Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.

                    Роднянського не приплутуйте. Хоча би тому, що фраза "остання барикада" - далеко не придумана і не запатентована Донієм. Тому - вернемося до наших "закладів громадського харчування". :)

                    І тут виникає запитання: чого ж Доній їм (бренд) не продає?
                    Доречі, він має зареєстровану назву ОБ як товарний знак? Бо в протилежному випадку згадані власники можуть спокійнісінько хоч і 20 ресторацій назвати ОБ - проте Донію в них можна буде розраховувати хіба на доброчинну зупу. :)

                    > Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.

                    Не бренд то. Бо подібних брендів (і навіть для "певного сеґменту споживачів" :) ) є цілком достатньо все в тому ж Києві чи Льові. ОБ не може бути брендом, так само як і Дзига чи Лялька, через іхню локальність і одиничність.

                    > Ви краще скажіть чи готові гроші вкладати, чи так - потриндєть? ;-)

                    Потриндєть - на форумі ж ;)

                    Скажімо, мої капіталовкладення на найближчих років 5 мають дещо інші пріорітети.

                    Та й іти на venture в українських умовах варто йти лише тоді, коли ти якимось чином здатен впливати на ситуацію (ідеально - контроль хоча би з таких 65-70% ;)). Інакше - "нове" ОБ відкриється і закриється, Доній поставить чергову зарубку на крижалі своїх успіхів :), а я вчергове ( :( ) позбудусь свого венчурного капіталу...:)
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2003.12.16 | Ростислав

                      Отже і у мене і у Донія позитивний досвід брендінґу, а у Вас -

                      неґативний. Співчуваю. Але до чого тут узагальнення на кшалт "більше 10% в Україні за "гарні очі" не дають"?

                      Shooter пише:
                      > Ростислав пише:
                      > > Shooter пише:
                      > > > Ростислав пише:
                      > > > > Тому і сперечатись на цю тему з ним, керованим особистою нелюбов'ю до Донія, не бачу сенсу.
                      > > >
                      > > > Чесно - в мене до Донія швидше симпатія ;) Особливо, коли він не рєчі полум'яні штовхає, а справу (ОБ) робить.
                      > >
                      > > Не схоже. Інакше б з такою зловтіхою не казали, що більше 5% не отримає.
                      >
                      > Та не було там ніякої зловтіхи. Швидше, дружнє кепкування "опитного таваріща" ;)

                      Ви собі навіть не уявляєте, як воно виглядає зі сторони.

                      > > > > trick пише:
                      > > > > > Shos ne te kazhe Vam vash dosvid ;)
                      > > > > >
                      > > > > > Mij osobystyj dosvid kazhe sho 20-25% mozhe maty misce.
                      > > > >
                      > > > > Саме так, десь 15-25%%. Знаю фастфудівські (українські) бренди, котрі 30% "коштують".
                      > > >
                      > > > Я не вів мову про франчайзінг, оскільки ОБ, при всій моїй повазі, - не бренд.
                      > >
                      > > Бренд. Інакше б Роднянський, наприклад, не ганявся за ним протягом кількох місяців. А певні власники ресторанів не намагались би його перекупити.
                      >
                      > Роднянського не приплутуйте. Хоча би тому, що фраза "остання барикада" - далеко не придумана і не запатентована Донієм.

                      Придумана і запатентована. Саме тому Роднянський і ганявся.

                      > І тут виникає запитання: чого ж Доній їм (бренд) не продає?

                      Продає. Зокрема Роднянському.

                      Шутере, я ж Вам радив - не фантазуйте ;-) Спитайте як воно є, Вам розкажуть і буде Вам щастя ;-)

                      > Доречі, він має зареєстровану назву ОБ як товарний знак? Бо в протилежному випадку згадані власники можуть спокійнісінько хоч і 20 ресторацій назвати ОБ - проте Донію в них можна буде розраховувати хіба на доброчинну зупу. :)

                      Див. вище

                      > > Просто цей бренд не попсовий, а для певного сеґменту споживачів.
                      >
                      > Не бренд то. Бо подібних брендів (і навіть для "певного сеґменту споживачів" :) ) є цілком достатньо все в тому ж Києві чи Льові. ОБ не може бути брендом, так само як і Дзига чи Лялька, через іхню локальність і одиничність.

                      Що за дурниці? Бренд не конче має бути всеукраїнським аби мати право бути брендом. Наприклад "Картопляна хата" - чудовий київський бренд.

                      Ви до речі чули, що в харківському ОБі має бути новорічна вечірка? ;-)))
      • 2003.12.15 | Правник

        Попустіться

        По-перше, він сам навряд чи абсолютний жебрак.

        По-друге, мова йде про те, про що нижче казав Ростислав. Внески до статутного фонду робляться не тільки грошима. Наприклад, експромтом, саме право на назву "Остання барикада".
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.12.15 | Shooter

          Re: Попустіться

          Правник пише:
          > По-перше, він сам навряд чи абсолютний жебрак.

          Читайте Уколова тут же ж.

          > По-друге, мова йде про те, про що нижче казав Ростислав. Внески до статутного фонду робляться не тільки грошима. Наприклад, експромтом, саме право на назву "Остання барикада".

          5% - максимум ;)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".