Саакашвили об Ющенко +
12/22/2003 | Следопыт с ледорубом
http://compromat.ru/main/saakashvili/prosl.htm
Мой комментарий: не было у бабы забот, так купила себе порося. Под бабой я, конечно же, понимаю Грузию:-)
По-моему, так круглым идиотом в этой ситуации является как раз Саакашвили.
Відповіді
2003.12.22 | Franko
:-)))
Мои американские друзья обратились ко мне с просьбой помочь этому идиоту Ющенко.Ах! як правдоподібно! майже за класичним анекдотом: "Дорогой коллега, ну разве же вы не видите, что расплавленное олово капает мне за шиворот."
Так дєржать! Нью-Йорк таймс і Дейлі Телеграф ридають про свою репутацію, коли тільки почують згадку про компромат.сру!
2003.12.22 | Следопыт с ледорубом
Добавлю: и про пленки Мельниченко:-)(-)
2003.12.26 | Михайло Свистович
Re: На жаль, не смішно.
Franko пише:> Мои американские друзья обратились ко мне с просьбой помочь этому идиоту Ющенко.
Так і було.
2003.12.26 | SpokusXalepniy
Класс ! Оценка - 96.5
Franko пише:>> Мои американские друзья обратились ко мне с просьбой помочь этому идиоту Ющенко.
>
> Ах! як правдоподібно! майже за класичним анекдотом: "Дорогой коллега, ну разве же вы не видите, что расплавленное олово капает мне за шиворот."
Ваш довод, к сожалению, не пройдет ни при одном рассмотрении дела о подделке. Но по весомости я бы это наблюдение поставил на первое место с потебеньковским коэффициентом достоверности - 96.5
Во время прослушивания мне почему-то пришла на ум ассоциация совсем из другой оперы (но тоже - классической) :
Когда мi дамой шли он гаварит мiне: слюшай, такую - гаварит - неприязн iспiтываю к патерпевшему...
2003.12.22 | magda
Фуфлом за кілометр несе. НА ВІДМІНУ від плівок Мельниченка
Підробка, м'яко кажучи, непрофесійна. Лінгвістично-текстової оцінки не витримує. До речі, тут хтось про плівки Мельниченка патякнув. На жаль, там все відповідає - і вимові, і манері говорити, і доречності певних інтонаційних коливань... На жаль - тому що за наслідками плівок Мельниченка вже давно дехто повинен сидіти. А не сидить. Тому і на жаль.2003.12.22 | Следопыт
В чем фуфло, Магда? Фактов побольше плз +
Или Вы просто считаете, что президента Украины записать легко, а вот лидера "розовой революции" очень сложно?:-)2003.12.22 | Предсказамус
В одни ворота - не бывает
Требовать доказательств вправе тот, кто сам не голословен.2003.12.22 | Следопыт с ледорубом
Слушайте вещдок:-) (-)
2003.12.22 | Предсказамус
Уже. Было смешно. (-)
2003.12.22 | magda
Re: В чем фуфло, Магда? Фактов побольше плз +
У чому фуфло? У нерівномірності текстових уривків з НАДМІРНИМ акцентом і з його відсутністю. У підозрілому співпадінні особливо натужних музичних пассажів з особливо значимими частинами "месаджу" - ніби ді-джей чи то пак оркестр в тому ресторані знали, що стоїть завдання - найбільш дієвий саундтрек для важливої розмови створити. У несправжній інтонації - несправжня, бо поєднується з несправжньою манерою говорити. Саакашвіли розмовляє дуже швидко. Швидкість розмови - це у людини майже константа, яка мало залежить від обставин. МОЖНА БУЛО БИ припустити, що він розслабився в ресторані (хоча, повторюю, швидкість мовлення майже не залежить від обставин). Але розслаблені люди не роблять ТАКОЇ картинної інтонації, коли заявляють, що Ющенко комусь там "НА Х*Й" не потрібен. Людина, яка використовує матюки у розмові з друзями, тим більше якщо розмова відбувається у неформальній обстановці, ці матюки з мовного потоку ніколи не виділяє.Це Вам короткий аналіз після одноразового прослуховування, та й то не повністю, цього фуфла. Чесслово, якби мене за це взяли кудись у прокуратуру експертом-криміналістом з лінгвістичних портретів різних осіб, я би продовжила. Але Ви не суд, а я не свідок, так що обмежуся цими попередніми зауваженнями, яких вже в такій кількості абсолютно достатньо, щоб визначити, що це фуфло.
А стосовно плівок Мельниченка картина вимови/мовленнєвої поведінки/відповідності інтонації темі та ситуації і т.п. абсолютно інша. Тобто переконлива. І навіть якщо це юридично доказом назвати неможливо, але психологічно - так: сама поведінка Кучми, який після касетного скандалу раптом зовсім перестав слідкувати за тим, що він говорить на публіці, є доказом. Якщо вся країна почула твої матюки, навіщо слідкувати за своєю мовою??? Саме тому, на жаль, я ЗНАЮ, що мій Президент - злочинець. Але як було сказано в одній відомій мініатюрі: "Матюки мої, все що проміж матюками - підробка".
2003.12.22 | Следопыт с ледорубом
Посмотрим, что скажет батоно Михаил:-)+
На компромат.ру уже несколько раз подавали в суд.Компромат.ру суды выигрывал.
У меня же вывод один: собеседник Саакашвили и записал все эти дела:-) Его вопросы - это вопросы интервьера.
В подлинности пленки не сомневаюсь.
2003.12.22 | magda
Re: Посмотрим, что скажет батоно Михаил:-)+
Следопыт с ледорубом пише:> На компромат.ру уже несколько раз подавали в суд.
> Компромат.ру суды выигрывал.
> У меня же вывод один: собеседник Саакашвили и записал все эти дела:-) Его вопросы - это вопросы интервьера.
> В подлинности пленки не сомневаюсь.
Та прошу, прошу, хто ж вас примушує. Тим більше що з оцінкою, даною Ющенку у цьому фуфлі, я згідна . Але все одно фуфло
2003.12.22 | Следопыт с ледорубом
Я как раз с оценкой, данной Ющенку, не согласен+
Ющенко на фоне этих розовых грузинских революционеров смотрится куда как более выигрышнее. Ответственности побольше, как у политика. Для Украины это благо.Во всяком случае, как это выглядит из России.
2003.12.23 | magda
Re: Посмотрим, что скажет батоно Михаил:-)+
Следопыт с ледорубом пише:> На компромат.ру уже несколько раз подавали в суд.
> Компромат.ру суды выигрывал.
І на цей раз виграє, якщо буде позов. Бо вчора при кліку на лінку цього діалогу воно йшло на сайт міша-реваз.народ.ру. Сьогодні компромат.ру вже розмістив у себе, але передбачливо зберіг посилання на те, де знаходиться оригінал.
Саакашвілі дійсно важко буде виграти суд.
А щодо "відповідальності" Ющенка, то він вже благополучно давно і ні за що не відповідає. Відповідальним може бути суб'єкт дії. А Ющ вже давно об'єкт. Так що Вам з Росії видно погано. Приїжджайте, поживіть...
2003.12.26 | Михайло Свистович
Re: Він нічого не скаже.
Следопыт с ледорубом пише:> На компромат.ру уже несколько раз подавали в суд.
> Компромат.ру суды выигрывал.
> У меня же вывод один: собеседник Саакашвили и записал все эти дела:-) Его вопросы - это вопросы интервьера.
> В подлинности пленки не сомневаюсь.
Плівка - підробка. Але до суду Саакашвілі не подасть. Бо воно йому на фіг непотрібно. В нього є важливіші справи.
2003.12.26 | magda
Re: Він нічого не скаже. - НА ЦЕ І РОЗРАХУНОК
Михайло Свистович пише:> Следопыт с ледорубом пише:
> > На компромат.ру уже несколько раз подавали в суд.
> > Компромат.ру суды выигрывал.
> > У меня же вывод один: собеседник Саакашвили и записал все эти дела:-) Его вопросы - это вопросы интервьера.
> > В подлинности пленки не сомневаюсь.
>
> Плівка - підробка. Але до суду Саакашвілі не подасть. Бо воно йому на фіг непотрібно. В нього є важливіші справи.
--------------------
Так на те ж і розрахунок. Проти кого тут позов подавати і хто має подавати? Ющенко на компромат.ру тому що Саакашвілі обізвав його тряпочкою, що зашкодило його діловій репутації? Ющенко на Саакашвілі? Саакашвілі на компромат.ру? У матеріалі нема нічого, що ображало би ділову гідність Саакашвілі, крім використання матюків. Американці на компромат.ру чи Саакашвілі за розтаємничення конфіденційних планів? Ющенко на американців, які дали зрозуміти Саакашвілі, що вони підтримують не тільки Саакашвілі а й Ющенка, за те, що вони зіпсували його ділову репутацію своєю підтримкою???
От у тому і є розрахунок авторів цих "політрепів" і "політкомпозицій". Наївні "слідопити" цьому вірять, а спростувати НЕМА КОМУ, бо незрозумілий предмет позову і суб'єкт та об'єкт позову. Боротися проти цієї мульки тим, хто в ній зав'язаний, невигідно - бо витрачаєш час на те, що, як я виклала вище, незрозуміло і може тільки скомпрометувати - бо тіпу "раз відреагували, то щось в тому є". Але певна кількість простих душ, які в інтернеті лазять, щось собі таке візьмуть на замітку чергове із серії вселенської змови латентних структур світової політики.
До речі. Мені ще жодного разу не вдалося на майдані надіслати повідомлення з інтернет експлорера. Воно зависає. Доводиться це робити з мозілла файрберд.
У інших теж такі проблеми?
2003.12.26 | Михайло Свистович
Re: Він нічого не скаже. - НА ЦЕ І РОЗРАХУНОК
magda пише:>
> Наївні "слідопити" цьому вірять
Вони не наївні.
>
> , а спростувати НЕМА КОМУ
Я можу спростувати. Вже проконсультувався з людьми, які чули не по телевізору як Саакашвілі розмовляє, в т.ч. і рос. мовою, в т.ч. і як він лається. Але кому це спростування потрібне?
>
> До речі. Мені ще жодного разу не вдалося на майдані надіслати повідомлення з інтернет експлорера. Воно зависає. Доводиться це робити з мозілла файрберд.
>
> У інших теж такі проблеми?
Ні, це локальні проблеми Вашого комп"ютера. Я теж іноді не можу з деяких комп"ютерів зайти через експлорер.
2003.12.26 | Михайло Свистович
Re: Фуфлом за кілометр несе. НА ВІДМІНУ від плівок Мельниченка
magda пише:> Підробка, м'яко кажучи, непрофесійна.
Підробка дійсно непрофесійно. Але той, хто задумав її зробити, точно знав думки Саакашвілі.
2003.12.22 | Людмила Коваль
Re: Тятя, тятя, наши сети притянули мертвеца.
Вітаю Вас, Слідопите!Ви заступили на зміну?
Щось цого разу Ви тухлятину притягли на Майдан.
Дякую, що не розмістили в темі "Грузія 2003=..."
2003.12.22 | Следопыт с ледорубом
Витаю и Вас, пани Людмило:-) +
Это тухлятина первой свежести. Как и "розовая революция".Дали буде.....
2003.12.23 | Чучхе
Пряма аналогія зі Швейком
Я не питаю, де аудіооригінал, і чому Саакашвілі мав зустрітися з такою політичною величиною, як Горбаль. Мені просто сподобалися геополітичні міркування:Соединенные Штаты не скрывали никогда того, что они приложат все усилия – наши страны должны подпасть под их стратегическое влияние, чем обязаны воспользоваться грузинский и украинский народы для удовлетворения собственных национальных интересов. Всё идет очень хорошо – мне рассказали, что США даже готовы пойти на обмен с Россией: они отказываются от агрессивной политики проникновения в Среднюю Азию, а русские за это дают им возможности усиливать свои позиции в Грузии и в Украине. Так что всё налаживается, Реваз, всё налаживается!..
++++++++++++++++++++++++++
ПРЯМА АНАЛОГІЯ:
В момент своего пророчества Швейк был прекрасен. Его
добродушное лицо вдохновенно сияло, как полная луна. Все у него
выходило просто и ясно.
-- Может статься,-- продолжал он рисовать будущее
Австрии,-- что на нас в случае войны с Турцией нападут немцы.
Ведь немцы с турками заодно. Это такие мерзавцы, других таких в
мире не сыщешь. Но мы можем заключить союз с Францией, которая
с семьдесят первого года точит зубы на Германию, и все пойдет
как по маслу. Вы думаете, что государь император все это так оставит? Плохо вы его знаете. Война с турками непременно должна быть. "Убили моего дядю, так вот вам по морде!" Война будет, это как пить дать. Сербия и Россия в этой войне нам помогут. Будет драка!
2003.12.23 | Чех
А я й не знав, що Гашек російською писав (-)
2003.12.24 | Чучхе
Української версії в інеті не знайшов МІЖ ІНШИМ!+
Щодо російськомовності: вас не здивувало, чого це Саакашвілі на цих плівках "говорить із земляками" російською мовою. Це, очевидно, через його вроджений інтернаціоналізм та проросійські настрої)))))2003.12.26 | Franko
Ні, це нове покоління цифрових диктофонів.
Вони одразу все перекладають на російську.2003.12.26 | Рюген
Re: Української версії в інеті не знайшов МІЖ ІНШИМ!+
Чучхе пише:> Щодо російськомовності: вас не здивувало, чого це Саакашвілі на цих плівках "говорить із земляками" російською мовою. Це, очевидно, через його вроджений інтернаціоналізм та проросійські настрої)))))
А как, по-Вашему, должен разговаривать грузин с ингушом? По-грузински или по-вайнахски? Или для Вас новость, что на Кавказе все говорят на разных языках?
А перевод Гашека на украинский смешнее, чем на русский. Могли бы националисты и подсуетиться.
2003.12.26 | Чучхе
Між іншим
багато інгушів чудово знає грузинську, до того ж із запису випливає, що ці два співрозмовники знайомі з дитинства. Та й Саакашвілі як відомо знає п"ять мов.2003.12.26 | Рюген
Чеше, Гашек російською таки писав (-)