Феномен опозиції - погляд маркетолога?
12/29/2003 | ObServer
Що таке поганий маркетинг? Це коли товар, попри всі заходи, не продається, і кожен має свою версію пояснення - чому.
Що таке добрий маркетинг? Це коли товар прекрасно продається, і ніхто не має жодного пояснення - чому ж?
"Опозиція"-2003 - ідеальний, просто лабораторно-клінічний зразок х@#$вого політичного маркетингу.
Пропоную спробувати провести нормальний маркетологічний аналіз політичної ситуації (застосувати методики маркетингу до нинішньої української "політики");
лише одного я ніяк не можу зрозуміти: який саме "товар" пропонує виборцю (споживачу, мені, Вам) так звана "опозиція". Чи існує він, такий "товар", взагалі? Чи вони і правда вважають, що гандони на мікрофонах - це те, чого я в захваті всі ці роки від них чекав?
Які будуть ідеї?
Що таке добрий маркетинг? Це коли товар прекрасно продається, і ніхто не має жодного пояснення - чому ж?
"Опозиція"-2003 - ідеальний, просто лабораторно-клінічний зразок х@#$вого політичного маркетингу.
Пропоную спробувати провести нормальний маркетологічний аналіз політичної ситуації (застосувати методики маркетингу до нинішньої української "політики");
лише одного я ніяк не можу зрозуміти: який саме "товар" пропонує виборцю (споживачу, мені, Вам) так звана "опозиція". Чи існує він, такий "товар", взагалі? Чи вони і правда вважають, що гандони на мікрофонах - це те, чого я в захваті всі ці роки від них чекав?
Які будуть ідеї?
Відповіді
2003.12.29 | Ru
Действия оппозиции законами маркетинга описываеются слабо
даже законами логики. В действиях оппозиции можно усмотреть лишь работу на чувства. Скорее всего оппозиции надо выработать чёткую программу, которая устраивала бы если не все, то большинство слоёв населения. Больше времени проводить с избирателями, не только своих регионов, но и всей Украины. Не стараться устроить шумное действо, которое наверняка будет провалено по злому умыслу или без него. Соберите сто человек расскажите им что хотите донести до всех и в следующий раз сто. В норме это надо было делать всё время.imho
2003.12.29 | ObServer
Б..., отлично! на чувства - это тоже метод продвижения. Но!
вопрос: что же они продвигают? что пытаются нам "продать"?Себя? а что это "себя" из себя представляет?
Это безделушка, симпатичный сувенир? или?
2003.12.29 | Ru
Думаю, что и сама оппозиция понимает
что нафиг они кому нужны, как и большинство. Единственно, что они могут дать народу это "демократию" западного образца, которая подразумевает защиту граждан от произвола властей и в то же время одинаковое покарание за одинаковый проступок всем гражданам без учёта их положения (имею в виду, что и депутат и бомж за одно и тоже преступление сядут на одинаковый срок, а не как сейчас бомжа и убить могут, а депутат и не узнает, что против него открыли и закрыли судебный процесс).2003.12.29 | Мінор
Не треба цього робити.
З кількох причин.Перша причина в легенді про хлопчика, якій умів літати. Його довго вивчали, брали аналізи, а потім сказали - лети. А він не зміг, бо вже дуже довго вивчав як це треба робити, розкладаючи все по полицях.
Друга причина в тому, що такий аналіз не буде об"єктивним. Адже, народ, об"єкт політичного маркетингу може образитись і на цілком законних підставах. Адже його, як не крути, мають за об"єкт. Оскільки ж інтернет є відкритим для всіх, то народ прочитає. І це всі розуміють, а тому будуть "грати вар"ята" (рос. - "ваньку валять") у такому аналізі.
Та найголовніше в тому, що опозиція якраз найменше застосовує прийоми маркетингу, а тому є набагато щиріша від влади. Чисті маркетингові ходи в політиці є провальними, повірте спеціалісту по виборах. Та ви й самі бачили провал КОПів та СДПУ(о).