МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Феномен опозиції - погляд маркетолога?

12/29/2003 | ObServer
Що таке поганий маркетинг? Це коли товар, попри всі заходи, не продається, і кожен має свою версію пояснення - чому.

Що таке добрий маркетинг? Це коли товар прекрасно продається, і ніхто не має жодного пояснення - чому ж?

"Опозиція"-2003 - ідеальний, просто лабораторно-клінічний зразок х@#$вого політичного маркетингу.

Пропоную спробувати провести нормальний маркетологічний аналіз політичної ситуації (застосувати методики маркетингу до нинішньої української "політики");

лише одного я ніяк не можу зрозуміти: який саме "товар" пропонує виборцю (споживачу, мені, Вам) так звана "опозиція". Чи існує він, такий "товар", взагалі? Чи вони і правда вважають, що гандони на мікрофонах - це те, чого я в захваті всі ці роки від них чекав?

Які будуть ідеї?

Відповіді

  • 2003.12.29 | Ru

    Действия оппозиции законами маркетинга описываеются слабо

    даже законами логики. В действиях оппозиции можно усмотреть лишь работу на чувства. Скорее всего оппозиции надо выработать чёткую программу, которая устраивала бы если не все, то большинство слоёв населения. Больше времени проводить с избирателями, не только своих регионов, но и всей Украины. Не стараться устроить шумное действо, которое наверняка будет провалено по злому умыслу или без него. Соберите сто человек расскажите им что хотите донести до всех и в следующий раз сто. В норме это надо было делать всё время.

    imho
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.12.29 | ObServer

      Б..., отлично! на чувства - это тоже метод продвижения. Но!

      вопрос: что же они продвигают? что пытаются нам "продать"?

      Себя? а что это "себя" из себя представляет?

      Это безделушка, симпатичный сувенир? или?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.12.29 | Ru

        Думаю, что и сама оппозиция понимает

        что нафиг они кому нужны, как и большинство. Единственно, что они могут дать народу это "демократию" западного образца, которая подразумевает защиту граждан от произвола властей и в то же время одинаковое покарание за одинаковый проступок всем гражданам без учёта их положения (имею в виду, что и депутат и бомж за одно и тоже преступление сядут на одинаковый срок, а не как сейчас бомжа и убить могут, а депутат и не узнает, что против него открыли и закрыли судебный процесс).
  • 2003.12.29 | Мінор

    Не треба цього робити.

    З кількох причин.
    Перша причина в легенді про хлопчика, якій умів літати. Його довго вивчали, брали аналізи, а потім сказали - лети. А він не зміг, бо вже дуже довго вивчав як це треба робити, розкладаючи все по полицях.
    Друга причина в тому, що такий аналіз не буде об"єктивним. Адже, народ, об"єкт політичного маркетингу може образитись і на цілком законних підставах. Адже його, як не крути, мають за об"єкт. Оскільки ж інтернет є відкритим для всіх, то народ прочитає. І це всі розуміють, а тому будуть "грати вар"ята" (рос. - "ваньку валять") у такому аналізі.
    Та найголовніше в тому, що опозиція якраз найменше застосовує прийоми маркетингу, а тому є набагато щиріша від влади. Чисті маркетингові ходи в політиці є провальними, повірте спеціалісту по виборах. Та ви й самі бачили провал КОПів та СДПУ(о).


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".