Валєра "-2% "?
01/03/2004 | Shooter
(-2% для Ющенка, звісно)
ХОРОШОВСЬКИЙ ПІШОВ У ВІДСТАВКУ ЧЕРЕЗ АЗАРОВА ТА АДМІНІСТРАТИВНИЙ ТИСК
www.ПРАВДА.com.ua, 3.01.2004, 13:19
Міністр економіки та з питань європейської інтеграції Валерій Хорошковський подав заяву про відставку. Про це говориться у відкритому зверненні Хорошковського, поширеному у суботу його прес-службою.
Серед причин, що послужили приводом його добровільної відставки Хорошковський назвав "заблокованість діяльності Міністерства економіки", що "унеможливило виконання Міністерством власних функцій і здійснення політики, спрямованої на вільний розвиток ринків і підвищення конкурентноздатності вітчизняної економіки".
"Наразі в Міністерстві економіки за моїм поданням призначено лише п’ять з одинадцяти заступників міністра. Вже понад п’ять місяців Кабінет Міністрів не здійснює погодження інших поданих мною кандидатур на вакансії заступників міністра. Це має нищівний ефект для діяльності Міністерства економіки – наявні заступники міністра перевантажені роботою і не можуть ефективно працювати на всіх пріоритетних напрямах роботи Міністерства", - говориться в заяві Хорошковського.
Він наголошує, що наразі економічна політика Уряду і діяльність його економічного блоку фактично підпорядковані Міністерству фінансів, внаслідок суміщення посад першого віце-прем’єр-міністра та міністра фінансів Миколи Азарова.
"Позиція Міністерства фінансів у новій владній структурі безумовно стає домінуючою, безальтернативною. Решта причетних до вироблення економічної політики міністерств фактично зобов’язані обслуговувати завдання Міністерства фінансів, переважна більшість яких пов’язана з поточним виконанням бюджету", - зазначає Хорошковський у поясненні своєї відставки.
"Підпорядкованість поточним фіскальним завданням практично унеможливлює вироблення Урядом перспективних та стратегічних заходів економічної політики і формування стратегії довгострокового розвитку, закладає суперечності та неузгодженості між економічною політикою та фінансовими ресурсами, необхідними для реструктуризації виробництва й утвердження інвестиційно-інноваційної моделі для України", -зазначає він.
"Крім того, підпорядкування економічної політики завданню поточного виконання бюджету призвело до того, що заходи адміністративного втручання в ринки почали домінувати над застосуванням економічних важелів регулювання та стимулювання ринків", - наголошує Хорошковський.
Міністр економіки та з питань європейської інтеграції також дав експертну оцінку стану української економіки на початку 2004 року.
"Незважаючи на низку позитивних ознак економічної ситуації у 2003 році, зараз існують серйозні загрози економічному розвитку України, які істотно впливатимуть на українську економіку у 2004 році", - зазначає він.
"Сьогодні недоцільно говорити про розвиток – ми лише наздоганяємо те, що втратили у минулому десятилітті. За рівнем національного доходу на душу населення Україна продовжує знаходитися серед найбідніших країн світу. Навіть щоб зрівнятися за економічним розвитком із країнами-кандидатами на вступ до ЄС, Україні необхідно збільшити національне виробництво у декілька разів", - вважає Хорошковський.
Він також зазначає за умови ненабуття членства у СОТ опинитися у цілковитій торговельній та інвестиційній ізоляції, коли "відносини з ЄС не виходять за рамки політичних декларацій, що може не тільки заморозити стосунки Україна-ЄС", а й поставити під загрозу створення зони вільної торгівлі.
Екс-міністр зазначає, що обсяг прямих іноземних інвестицій, хоч і зростає, є мізерним для української економіки, помилково розглядається лише як один з багатьох інструментів економічної політики.
Хорошковський також вважає вірогідним посилення втручання держави у регулювання економічної діяльності, зокрема, ціноутворення, призупинення приватизаційних процесів, а також те, що вже в середині наступного року може бути провалена доходна частина бюджету-2004.
"Нинішня бюрократична система в Україні вже адаптувалася до функціонування за ринкових умов і не дозволяє здійснювати адміністративну реформу", - зазначає він.
В той же час Хорошковський сподівається, "працелюбність і професіоналізм" представників українського бізнесу дозволять вчасно попередити ці ризики й українська економіка не зіткнеться з неподоланними труднощами.
Як відомо, про можливу відставку Хорошковського писало в минулому номері "Дзеркало тижня". Однак на початку цього тижня прем'єр Янукович заявив, що в нього немає заяви про відставку міністра. Раніше ж Хорошковський, що критикував створення ЄЕП, заявляв, що піде з посади, якщо не буде бачити шляхів для подальшого розвитку євроінтеграції України.
ХОРОШОВСЬКИЙ ПІШОВ У ВІДСТАВКУ ЧЕРЕЗ АЗАРОВА ТА АДМІНІСТРАТИВНИЙ ТИСК
www.ПРАВДА.com.ua, 3.01.2004, 13:19
Міністр економіки та з питань європейської інтеграції Валерій Хорошковський подав заяву про відставку. Про це говориться у відкритому зверненні Хорошковського, поширеному у суботу його прес-службою.
Серед причин, що послужили приводом його добровільної відставки Хорошковський назвав "заблокованість діяльності Міністерства економіки", що "унеможливило виконання Міністерством власних функцій і здійснення політики, спрямованої на вільний розвиток ринків і підвищення конкурентноздатності вітчизняної економіки".
"Наразі в Міністерстві економіки за моїм поданням призначено лише п’ять з одинадцяти заступників міністра. Вже понад п’ять місяців Кабінет Міністрів не здійснює погодження інших поданих мною кандидатур на вакансії заступників міністра. Це має нищівний ефект для діяльності Міністерства економіки – наявні заступники міністра перевантажені роботою і не можуть ефективно працювати на всіх пріоритетних напрямах роботи Міністерства", - говориться в заяві Хорошковського.
Він наголошує, що наразі економічна політика Уряду і діяльність його економічного блоку фактично підпорядковані Міністерству фінансів, внаслідок суміщення посад першого віце-прем’єр-міністра та міністра фінансів Миколи Азарова.
"Позиція Міністерства фінансів у новій владній структурі безумовно стає домінуючою, безальтернативною. Решта причетних до вироблення економічної політики міністерств фактично зобов’язані обслуговувати завдання Міністерства фінансів, переважна більшість яких пов’язана з поточним виконанням бюджету", - зазначає Хорошковський у поясненні своєї відставки.
"Підпорядкованість поточним фіскальним завданням практично унеможливлює вироблення Урядом перспективних та стратегічних заходів економічної політики і формування стратегії довгострокового розвитку, закладає суперечності та неузгодженості між економічною політикою та фінансовими ресурсами, необхідними для реструктуризації виробництва й утвердження інвестиційно-інноваційної моделі для України", -зазначає він.
"Крім того, підпорядкування економічної політики завданню поточного виконання бюджету призвело до того, що заходи адміністративного втручання в ринки почали домінувати над застосуванням економічних важелів регулювання та стимулювання ринків", - наголошує Хорошковський.
Міністр економіки та з питань європейської інтеграції також дав експертну оцінку стану української економіки на початку 2004 року.
"Незважаючи на низку позитивних ознак економічної ситуації у 2003 році, зараз існують серйозні загрози економічному розвитку України, які істотно впливатимуть на українську економіку у 2004 році", - зазначає він.
"Сьогодні недоцільно говорити про розвиток – ми лише наздоганяємо те, що втратили у минулому десятилітті. За рівнем національного доходу на душу населення Україна продовжує знаходитися серед найбідніших країн світу. Навіть щоб зрівнятися за економічним розвитком із країнами-кандидатами на вступ до ЄС, Україні необхідно збільшити національне виробництво у декілька разів", - вважає Хорошковський.
Він також зазначає за умови ненабуття членства у СОТ опинитися у цілковитій торговельній та інвестиційній ізоляції, коли "відносини з ЄС не виходять за рамки політичних декларацій, що може не тільки заморозити стосунки Україна-ЄС", а й поставити під загрозу створення зони вільної торгівлі.
Екс-міністр зазначає, що обсяг прямих іноземних інвестицій, хоч і зростає, є мізерним для української економіки, помилково розглядається лише як один з багатьох інструментів економічної політики.
Хорошковський також вважає вірогідним посилення втручання держави у регулювання економічної діяльності, зокрема, ціноутворення, призупинення приватизаційних процесів, а також те, що вже в середині наступного року може бути провалена доходна частина бюджету-2004.
"Нинішня бюрократична система в Україні вже адаптувалася до функціонування за ринкових умов і не дозволяє здійснювати адміністративну реформу", - зазначає він.
В той же час Хорошковський сподівається, "працелюбність і професіоналізм" представників українського бізнесу дозволять вчасно попередити ці ризики й українська економіка не зіткнеться з неподоланними труднощами.
Як відомо, про можливу відставку Хорошковського писало в минулому номері "Дзеркало тижня". Однак на початку цього тижня прем'єр Янукович заявив, що в нього немає заяви про відставку міністра. Раніше ж Хорошковський, що критикував створення ЄЕП, заявляв, що піде з посади, якщо не буде бачити шляхів для подальшого розвитку євроінтеграції України.
Відповіді
2004.01.03 | Роман ShaRP
Я стоячи аплодував перед екраном цій відставці.
Може, воно і цирк, але було приємно.Лише одне псувало мені радість, - це стара курва Азарoff залишився. Все ж, аби я обирав з двох відставок, мабуть, я таки обрав би Азарoff*а. До речі, це падло якось заявило по ТБ, що воно не ворог своєму народові.
Вношу пропозицію (перепрошую, не пригадую, може, я її вже вносив, тоді вношу ще раз): хай цей не-ворог збере стадіон народу (от просто так, з вулиць, а ще краще - з ринків , і вийде до нього. Народ же нічого йому не зробить, раз він йому не ворог, правда?
2004.01.03 | Sardanapal
Re: Я стоячи аплодував перед екраном цій відставці.
дійсно Пахло не ворог калмицкого народу2004.01.03 | Михайло Свистович
Re: Він також не ворог уйгурського народу, амхарського народу і
взагалі не ворог 99,99% народів світу.Sardanapal пише:
> дійсно Пахло не ворог калмицкого народу
2004.01.03 | Sardanapal
Re: Він також не ворог уйгурського народу, амхарського народу і
http://www.grani.kiev.ua/2003/04/Matyushenko-mason22L_rus.htm2004.01.03 | Роман ShaRP
Він що, калмик?
Цитата така: "Я же не враг своему народу".Хто бачив це по "1+1" (це був коментар про ПДВ на ліки, де Ніколя говорив про те, що ПДВ будуть вводити лише на препарати "не першої необхідності"), може підтвердити, або спростувати.
2004.01.05 | Мінор
Романе, хороша ти людина :-) Насправді вся справа в Укрсоцбанку
До останнього часу цим банком повністю володів Валерій Хорошковський. Тепер наполовину володіють донецькі. Такого грубого тиску Валерій не стерпів і вирішив підсунути уряду "політичну свиню".Наступного разу, перш ніж вставати для аплодисментів, пошукай справжніх причин події, яка тебе спонукає до цього
Роман ShaRP пише:
> Може, воно і цирк, але було приємно.
2004.01.04 | Чучхе
Йой! Що ж тепер буде з нашою європейською інтеграцією??? (-)
Shooter пише:> (-2% для Ющенка, звісно)
> Міністр економіки та З ПИТАНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ Валерій Хорошковський подав заяву про відставку. Про це говориться у відкритому зверненні Хорошковського, поширеному у суботу його прес-службою.
2004.01.04 | Shooter
Мо' Вас відповідальним призначим? ;) (-)
2004.01.05 | Анатолій
Хорошковський побив горшки з хозарами, себто з хАзаровим..(-)
2004.01.05 | 123
Скоріше "+1%"
По-перше, голоси, які збере Хорошковський, будуть зібрані здебільшого на Сході, де в Ющенко ще й досі нема виборців. Тобто це виборці не його. Більшість з них не прийшли б взагалі на вибори. ІМНО.Ті голоси, які втратить Ющенко в першому турі через Хорошковського, не так вже й важливі. У будь-якому разі, ця втрата не завадить Ющенку вийти до 2го туру. А от що буде з цими голосами у 2му турі... Чи закличе Хорошковський голосувати своїх виборців за Януковича, з уряду якого він пішов через незгоду з його (уряду) політикою? Чи закличе голосувати проти обох чи ігнорувати вибори? Це взагалі важко уявити -- що це за заклик такий, ігнорувати вибори? Мені здається, що ці молоді люди, що проголосують за Хорошковського, у 2му турі скоріше проголосують за Ющенка, як найближчого до Хорошковського. Тобто голос за Хорошковського -- це як крок, але крок все ж у бік Ющенка. За один раз дійти до Ющенка вони б не змогли, а за два кроки - дістануться.
Велике ІМНО, але все ж...
2004.01.05 | Михайло Свистович
Re: Про що тут йдеться? Про які -2 чи +1?
Хорошковський взагалі нуль без палочки, про нього ніхто не знає, він ні на кого не впливає, до чого б там не закликав. КОПи - це був розкручений і добре пропіарений проект, голосували за нього, а не за Хорошковського. І ті, хто голосував, вже у переважній більшості -забули і про КОПів, і про Хорошковського. Спитайте в них, хто такий Хорошковський - і вони не скажуть, що це - КОП.Тому Ющенко через нього і не втратить, і не здобуде нічого. За своїми ж якостями Хорошковський значно ближчий до Януковича ніж до Ющенка. В Ірпені його знають як облупленого, хоча Піскуна все ж краще
Електорат же КОПів нестійкий, тому, якщо з ним не працювати, голосуватиме по-різному, на рівні немовляти - "гарна цяця". А якщо працювати, то цей електорат можна досить легко переманити на свій бік.
2004.01.05 | 123
Re: Про що тут йдеться? Про які -2 чи +1?
Михайло Свистович пише:> Хорошковський взагалі нуль без палочки, про нього ніхто не знає, він ні на кого не впливає, до чого б там не закликав. КОПи - це був розкручений і добре пропіарений проект, голосували за нього, а не за Хорошковського. І ті, хто голосував, вже у переважній більшості -забули і про КОПів, і про Хорошковського. Спитайте в них, хто такий Хорошковський - і вони не скажуть, що це - КОП.
Так само як КОП можна пропіарити і розкрутити самого Хорошковського, нагадуючи - що він лідер КОПів...
> Тому Ющенко через нього і не втратить, і не здобуде нічого. За своїми ж якостями Хорошковський значно ближчий до Януковича ніж до Ющенка. В Ірпені його знають як облупленого, хоча Піскуна все ж краще
Йдеть не про якості, а про те, що він декларує. Його електорат голосує за нього тому, що він декларує те, що їм (виборцям) подобається.
> Електорат же КОПів нестійкий, тому, якщо з ним не працювати, голосуватиме по-різному, на рівні немовляти - "гарна цяця". А якщо працювати, то цей електорат можна досить легко переманити на свій бік.
Згоден, в принципі. Тільки мені здається, що легше переманити на свій бік того, хто в першому турі проголосував за Хорошковського, ніж того, хто взагалі на вибори не ходив і чути про них не хотів (а саме такі голосуватимуть в першому турі за Хорошковського -- якщо він висуватиметься; а якщо ні -- то не ходитимуть і не слухатимуть про ті вибори) -- це я і мав на увазі попереднім дописом.
2004.01.05 | Михайло Свистович
Re: Про що тут йдеться? Про які -2 чи +1?
123 пише:>
> Так само як КОП можна пропіарити і розкрутити самого Хорошковського, нагадуючи - що він лідер КОПів...
Не будуть цього робити. Ресурси розпиляються. І на цю розкрутку ніхто не зверне уваги, бо, на відміну від парламентських виборів, приз на президентських лише один.
>
> Йдеть не про якості, а про те, що він декларує. Його електорат голосує за нього тому, що він декларує те, що їм (виборцям) подобається.
Забув вже його електорат про його декларації. Багато хто навіть забув, що голосував за нього.
>
> Згоден, в принципі. Тільки мені здається, що легше переманити на свій бік того, хто в першому турі проголосував за Хорошковського, ніж того, хто взагалі на вибори не ходив і чути про них не хотів (а саме такі голосуватимуть в першому турі за Хорошковського -- якщо він висуватиметься; а якщо ні -- то не ходитимуть і не слухатимуть про ті вибори) -- це я і мав на увазі попереднім дописом.
Тут згоден.
2004.01.05 | Shooter
Cкільки там набрали КОПи?
Десь під 3%?Едентичним є потенціал "добре пропіареного проекту" (за тією самісінькою схемою і тими ж самісінькими людьми) "Хорошковській - прєзідєнт".
2004.01.05 | Михайло Свистович
Re: Ви забули, що самі писали?
Що голоси автоматично не передаються. Навіть у випадку Ю-Ю, в яких більш розумний електорат. Тим більше не передаються голоси електорату КОПів.2004.01.05 | Shooter
На пам'ять не жаліюся
Михайло Свистович пише:> Що голоси автоматично не передаються. Навіть у випадку Ю-Ю, в яких більш розумний електорат. Тим більше не передаються голоси електорату КОПів.
В разі висування Хорошковського і відповідної медіа кампанії, та ще й після "опозиційної відставки" йому більш-менш гарантовано перепаде по мінімуму 2/3 голосів КОПІв.
Себто, як підказує мені моя пам'ять, все тих же згаданих 2%.
2004.01.05 | Михайло Свистович
Re: На пам'ять не жаліюся
Shooter пише:>
> В разі висування Хорошковського і відповідної медіа кампанії, та ще й після "опозиційної відставки" йому більш-менш гарантовано перепаде по мінімуму 2/3 голосів КОПІв.
>
> Себто, як підказує мені моя пам'ять, все тих же згаданих 2%.
Але вони не передадуться у другому турі за бажанням Хорошковського. І ці 2% не будуть всі у мінус Ющенку, а при тій кампанії, що веде зараз Ющенко, вони і так йому не дістануться, якщо навіть Хорошковський і не висунеться.
Взагалі висунення Хорошковського є навіть корисним для Ющенка, оскільки стабільного електорату йому вистачить, щоб вийти до другого туру, а з нестабільним поки що роботи не передбачається. За кандидата ж від влади голосуватиме частина "нестабільного" електорату, бо провладний кандидат корчитиме із себе ліво-правого центриста, намагаючись захопити всі електоральні ніші, що в принципі неможливо.
2004.01.05 | Shooter
Re: На пам'ять не жаліюся
Михайло Свистович пише:> Shooter пише:
> >
> > В разі висування Хорошковського і відповідної медіа кампанії, та ще й після "опозиційної відставки" йому більш-менш гарантовано перепаде по мінімуму 2/3 голосів КОПІв.
> >
> > Себто, як підказує мені моя пам'ять, все тих же згаданих 2%.
>
> Але вони не передадуться у другому турі за бажанням Хорошковського.
А хто вів мову про другий тур? Читайте, Михайле, перед тим, як шпагою махати.
>І ці 2% не будуть всі у мінус Ющенку,
Передбачаєте висування ще однієї відомої людини з ліберальними поглядами?
Тоді (щоб Вас заспокоїти) - набере Хорошковський 3%, з яких "-2%" буде Ющенку.
2004.01.05 | Михайло Свистович
Re: На пам'ять не жаліюся
Shooter пише:>
> А хто вів мову про другий тур? Читайте, Михайле, перед тим, як шпагою махати.
Не маю шпаги, щоб махати.
>
> >І ці 2% не будуть всі у мінус Ющенку,
>
> Передбачаєте висування ще однієї відомої людини з ліберальними поглядами?
>
> Тоді (щоб Вас заспокоїти) - набере Хорошковський 3%, з яких "-2%" буде Ющенку.
Не буде нічого у мінус Ющенку. По фіг прихильникам Ющенка ті ліберальні погляди. Люди з ліберальною ідеологією розбираються у політиці і не голосуватимуть за непрохідного.
Взагалі, чим більше кандидатів (окрім Юлі і Мороза), тим краще Ющенку (з точки зору голосування, але не контролю).