МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

СПРОТИВ ПРИВАТНИХ ПІДПРИЄМЦІВ: план дій на січень-лютий 2004

01/17/2004 | Майдан-Інформ
: СПРОТИВ ПРИВАТНИХ ПІДПРИЄМЦІВ: план дій на січень-лютий 2004 року
www.advocacy.org.ua

http://maidan.org.ua/n/mai/1074332353

Прочитай, розмнож на ксероксі та передай товаришам!!!

Відповіді

  • 2004.01.17 | Ігор Немашкало

    Шумна кампанія

    Дай то Бог! Дійсно 13% прибуткового податку і 16% соціального збору - разом 29 - це мабуть можна витримати і може легалізувати зарплати. Цікаво, чи назву законопроекту "Про єдиний соціальний збір" у мене узяли, бо я нещодавно http://maidan.org.ua/news/index.php3?bn=maidan_mai&key=1074332353&action=view казав про помилку, яку робили автори аналогічних законопроектів раніше, називаючи їх "Про єдиний соціальний податок" (наслідуючи Росію), тоді як у нас звикли соціальні платежі називати зборами. Хоча першим на форумі саме про єдиний соціальний збір казав Правник. А може ляпінці і самі допетрили.
    Може ці акції використати також для утворення ініціативних груп всеукраїнського референдуму для прийняття цього Закону "Про єдиний соціальний збір". Тоді зусилля ляпінців і харків'ян органічно поєднаються. У тім моєму меседжі якраз викладено і ідею про референдум. Тобто навіть не вимагати від влади зрушень щодо дрібного бізнесу, а самим прийняти цей Закон. Прийнятий референдумом, він не потребує узгодження чи підпису будь-кого, набере чинності негайно, влада не може його змінити чи скасувати. Що ще треба? Вистачить сподіватися на владу інших людей, треба брати владу до власних рук!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.01.17 | Kollega

      Re: Шумна кампанія

      Кто больше ???
      Давайте еще чего-нибудь потребуем, чтобы "объединить" больше людей и ничего не добиться вообще.
      Или нет ???
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.01.18 | Ігор Немашкало

        Так, ситуація, як завжди, діалектична

        Чи варто поєднати більше людей, які водночас будуть переслідувати більше різнорідних цілей, і нагадиватимуть лебедя, рака та щуку.
        Та можна впевнено сказати, що треба покласти кінець галасливим і верескливим акціям, спрямованим на привернення уваги депутатів Верховної Ради, збиратися біля Верховної Ради, розважати депутатів клоунадами чи намагатися залякати їх. Вони вже начилися на це не зважати. А тепер ми повинні навчитися не зважати на них! І приймати потрібні Закони (а не закони) самим!
  • 2004.01.18 | Григорій

    А от що пише Богословська про єдиний податок і Пенсійні внески

    ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

    ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

    від 26.12.2003 р. N 7577

    Про сплату внесків на пенсійне страхування суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований та єдиний податки)

    Враховуючи численні звернення суб'єктів підприємницької діяльності, які застосовують спрощену систему оподаткування, з метою уникнення подвійної сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в зв'язку з набуттям чинності з 1 січня 2004 року Закону України від 09.07.2003 N 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (далі - Закон) повідомляємо наступне.

    Спрощена система оподаткування запроваджена Указом Президента України від 03.07.98 N 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" (в редакції Указу від 28.06.99 N 746) (далі - Указ), виданого відповідно до пункту 4 Перехідних положень Конституції України.

    Зазначеним Указом передбачено, що суб'єкт малого підприємництва, який сплачує єдиний податок, не є платником збору на обов'язкове державне пенсійне страхування.

    В той же час, відповідно до вищезазначеного Закону, починаючи з 1 січня 2004 року, всі роботодавці повинні сплачувати внески на пенсійне страхування за найманих працівників на загальних підставах. Разом з тим, Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", як і іншими законами, зміни до Указу не можуть бути внесені, крім спеціального закону щодо спрощеної системи оподаткування, як це передбачено пунктом 4 Перехідних положень Конституції України.

    Слід зазначити, що підпунктом 7 пункту 14 Розділу XV Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" передбачено надання на розгляд Верховної Ради України пропозицій щодо сплати страхових внесків у фіксованому розмірі фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований та єдиний податки), та членами сімей зазначених фізичних осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, а також щодо вилучення із законодавства про спрощену систему оподаткування положень, які стосуються спрямування коштів до Пенсійного фонду України.

    Оскільки, на сьогодні, відповідні зміни до законодавства про спрощену систему оподаткування щодо положень, які стосуються спрямування коштів до Пенсійного фонду України, не внесені та з метою недопущення подвійної сплати внесків до Пенсійного фонду, вважаємо, що норми вищезгаданого Закону не можуть бути поширеними на суб'єктів спрощеної системи оподаткування до моменту законодавчого врегулювання цих питань шляхом прийняття спеціального закону про спрощену систему оподаткування, обліку та. звітності суб'єктів малого підприємництва.

    Таким чином, з 1 січня 2004 року до внесення відповідних змін до законодавства України суб'єкти підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований та єдиний податки) сплачують внески до Пенсійного фонду України згідно з нормами законодавчих та нормативно-правових актів, якими запроваджені зазначені режими оподаткування, а саме Указу Президента України від 03.07.98 N 727 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" та Декрету Кабінету Міністрів України від 26.12.92 N 13-92 "Про прибутковий податок з громадян".

    Голова І. Г. Богословська

    http://www.pension.kiev.ua/forum/showthread.php?fid=41&tid=204&old_block=0


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".