МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Вчора Кучма здав Керченську протоку, сьогодні - "Одеса-Броди" та можли

01/23/2004 | Майдан-ІНФОРМ
за даними російської газети "Ведомости", Кучма і Путін парафують угоду про транзит російської нафти. В результаті Москва отримає те, чого вона безрезультатно добивалася вже давно, - Україна погодиться на реверс нафтопроводу "Одеса–Броди", і російські компанії зможуть качати по ньому нафту на експорт.


Газета відзначає з посиланням на високопоставлене джерело в адміністрації Президента України, головною темою переговорів Кучми і Путіна стане також "питання про передачу магістральних газопроводів (у концесію) російсько-українському (газотранспортному) консорціуму". Проте чиновник українського Мінпаливенерго говорить, що по концесіях на газопроводи президенти двох країн лише "дадуть чергову вказівку" розглянути питання. Коли воно буде вирішене змістовно, чиновник сказати не зміг, пишуть
"Ведомости".

Проте, напевно, Путін і Кучма погодять 15-річну угоду про транзит нафти. У проекті угоди йдеться, що Україна буде впродовж цього часу стратегічним партнером для транзиту російської нафти, створюючи для цього "сприятливі умови".

УНІАН

Відповіді

  • 2004.01.23 | Navigator

    Одного мого знайомого обманутий чоловік витягнув з ліжка кохан-

    ки за шкірку.
    Подивившись на кулаки рогоносця, мій знайомий теж намагався створити для свого виносу самі "сприятливі умови", звиваючись в такт руки хозяїна квартири, щоб тому тільки найзручніше було його голим підвести до дверей і дати копняка.
    Той, хто порушує мораль часто потрапляє в ліщата!!!!!!
  • 2004.01.23 | vujko

    Ідeя рeвeрсу пeрeтворюється в фарс.

    Турція тeпeр закриває протоку для проходу танкeрів нe лишe вночі, алe і під час штормової погоди, як от, наприклад, сьогодні. Навряд чи в цьому році вдасться провeзти минулорічні об'єми нафти, нe кажучи вжe про якісь додаткові.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.01.24 | Andrij

      Яка нафта? Головне - це дружба

      Між Кучмою та Путіним. А гроші то не свої, отже, грошей не шкода. Ось такий баден-баден.
    • 2004.01.24 | Len

      Re:Мне бы Ваши заботы!

      Вельмишановный пан Вуйко. Прочитал и посочувствовал Вам. Так Вы искренне переживаете за российских нефтеэкспортеров, что они не смогут перекачать свою нефть.
      Да не переживайте так за россиян. Советую принимать на ночь демидрол.
      С уважением Len Кобелюха 24 января 2004 года. г. Киев
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.01.24 | vujko

        Нe просіть, бо можуть дати

        Len пише:
        > Вельмишановный пан Вуйко. Прочитал и посочувствовал Вам. Так Вы искренне переживаете за российских нефтеэкспортеров, что они не смогут перекачать свою нефть.
        Цe Вам ввижається. За них - нe пeрeживаю. Вчіть мову.
        > Да не переживайте так за россиян. Советую принимать на ночь демидрол.
        Нe бeріться людям радити, коли навіть назву ліків грамотно написати нe можeтe.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2004.01.23 | Людмила Коваль

    Re: Мусив би почекати до 1 лютого.

    Через 2-3 року роботи в реверсному режимі, пропонованому російською стороною, Одеса-Броди перестане цікавити Європу. Тим більше що з приходом до влади Михайла Саакашвили Грузія швидше за все інтенсифікує роботу над будівництвом нафтопрогону Баку-Тбілісі-Джейхан. Сьогодні цей напрямок вважається найбільш перспективним каналом постачань каспійської нафти в Європу. Так, посол Азербайджану в Україні Алієв заявив про готовність своєї країни вже в травні 2005 року здійснити постачання нафти по грузинському нафтопрогону. Тому супротивники російського проекту наполягають на тому, що якщо Україна погодиться на реверсне використання маршруту Одеса-Броди, то цей нафтопрогін утратить свою актуальність для Європи, а поляки опиняться перед фактом, що вкладені в його добудування гроші не принесуть того прибутку, що планується на сьогоднішній день. До речі, ТНК є одним з інвесторів нафтопрогону Баку-Тбілісі-Джейхан. І їй, на думку експертів, невигідний такий транзитний конкурент, як Україна з нафтопрогоном Одеса-Броди...

    P.S.

    З осені український уряд залучив як третейського суддю американську компанію Energy Solutions LLC, що повинна була вивчити обидва варіанти використання нафтопрогону Одеса-Броди і дати висновок про його порівняльну економічну привабливість для України.

    15 січня американські консультанти офіційно попросили українську сторону продовжити підготовку згаданого звіту до 31 січня цього року. Міністр палива й енергетики України Сергій Ермилов підтвердив останню інформацію і додав, що остаточне рішення про експлуатацію нафтопрогону Одеса-Броди буде прийнято до 1 лютого.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.01.23 | настрадамус

      Ку . мстит Украине за не любов........(-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.01.23 | Полтавський Вареник

        стараючись прищемити Америці палець і прищемлюючи собі яйця???

        Росії вигідно щоб президенти країн СНГ були Какчмо. А тут натуральне Какчмо сидить на купі вкрадених грошей. Як його Путіну не пригортати до серця??? От хто допоможе збудувати Велику Росію, щоб на остаток сходу в третій світ грюкнути дверима, стараючись прищемити Америці палець і прищемлюючи собі яйця???
    • 2004.01.24 | Len

      Re: Шедевры!

      Вельмишановная пани Людмила!
      Как и все красивые женщины , Вы удивительно очаровательны в Ваших милых посланиях. Читаешь и на душе становится светло от Вашей наивности.
      Читаем : "Через 2-3 року роботи в реверсному режимі, пропонованому російською стороною, Одеса-Броди перестане цікавити Європу.".
      Их этого я сделал вывод что Вы считаете :
      1) труба "цикавит Европу" и поэтому она стоит сухая уже третий год.
      2) в случае реверса нефть в Европу не пойдет , а будет транспортироваться в Австралию и Антарктиду или еще куда нибудь что подскажет Ваша очаровательная головка.
      Далее у Вас "Тим більше що з приходом до влади Михайла Саакашвили Грузія швидше за все інтенсифікує роботу над будівництвом нафтопрогону Баку-Тбілісі-Джейхан.".
      Труба Баку_Джехан будет строится без всякой связи с Саакишвили, которого никто и спрашивать не будет.
      У Вас "Сьогодні цей напрямок вважається найбільш перспективним каналом постачань каспійської нафти в Європу.".
      Все правильно , так хотят США. Там есть единственная проблема : где взять нефть. Скорее всего изнасилуют Казахстан. В любом случае ввод Баку-Джейхан - смерть Од-Броды. Сомнительно что нефти хватит на Баку-Джейхан и Баку-Супса( далее через Босфор) , а то что нефти не хватит на три трубы ( и это с условием что Азербайджан пойдет на конфликт с Россией и откажется от Новороссийска) ясно как божий день.
      Далее: "Тому супротивники російського проекту наполягають на тому, що якщо Україна погодиться на реверсне використання маршруту Одеса-Броди, то цей нафтопрогін утратить свою актуальність для Європи,".
      Правильно : нефть же в Европу не пойдёт а в Австралию!!!!!!!!!!!
      У Вас "поляки опиняться перед фактом, що вкладені в його добудування гроші не принесуть того прибутку, що планується на сьогоднішній день".
      Всем кроме Вас известно, что поляки пока еще ни КОПЕЙКИ не вложили в строительство.
      У Вас "ТНК є одним з інвесторів нафтопрогону Баку-Тбілісі-Джейхан. І їй, на думку експертів, невигідний такий транзитний конкурент, як Україна з нафтопрогоном Одеса-Броди...".
      Неужели дошло что БТД есть конкурент Од-броды и что на три трубопровода нефти не хватит??????????
      На сим остаюсь истинным почитателем Вашего творчества и с нетерпением жду Ваших дальнейших сообщений. В.В.Кобелюха. г.Киев. 24 января 2004 года от Рождества Христова
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.01.24 | Людмила Коваль

        Re: Шедевры!

        Len пише:
        > Вельмишановная пани Людмила!
        > Как и все красивые женщины , Вы удивительно очаровательны в Ваших милых посланиях. Читаешь и на душе становится светло от Вашей наивности.

        Шановний Lenе, а Ви не помічали останнім часом, що серед красивих жінок побільшало розумних? Тож Ваш сумнівний комплімент ( адже Ви, говорячи про красу, мали на увазі брак розуму)я витрактую по своєму і прийму. :-)


        > Читаем : "Через 2-3 року роботи в реверсному режимі, пропонованому російською стороною, Одеса-Броди перестане цікавити Європу.".
        > Их этого я сделал вывод что Вы считаете :
        > 1) труба "цикавит Европу" и поэтому она стоит сухая уже третий год.
        > 2) в случае реверса нефть в Европу не пойдет , а будет транспортироваться в Австралию и Антарктиду или еще куда нибудь что подскажет Ваша очаровательная головка.

        Ваш висновок про мою думку чітко відображує стеріотип Вашого ставлення до красивої жінки.
        Коли я говорила, що із-за ревесного використаття українська труба через 2-3 роки перестане цікавити Європу, то мала на увазі у першу чергу реакцію Європи на порушення Україною взятих на себе зобов"язань.Якщо Ви забули, то нагадаю, що в травні 2003 року уряд України підписав декларацію з урядом Польщі і Єврокомісією, взявши на себе зобов"язання сприяти розвитку Євроазіатського нафтотранспортного коридору. Європа хоче позбавитись від російської нафтової залежності і бачить свій шанс в українській трубі. На першому етапі каспійська світла нафта мала постачатися до Бродів, із Бродів – у напрямку Ужгорода до Словаччини, Чехії і трохи далі - до південних заводів у Німеччині. На цьому етапі пропускна спроможність труби становила б 7 млн. тон (для її рентабельності досить 6 млн). Добудувавши відрізок від Братислави до австрійського міста Швехат, де знаходиться великий нафтопереробний завод, прогін нафти збільшився б до 11 млн. тон. Продовження труби з Брод до польського Плоцьк дозволило б з’єднати "Одеса-Броди" із нафтопроводами, які виходять на північно-німецький порт у Вільгельмсхафері. І вже звідти нафта могла б експортуватися далі.
        Реверс Броди-Одеса не тільки порушує українські зобов"язання (а західний бізнес не вибачає подібних речей), але він взагалі унеможливлює реалізацію первиного задуму.
        Ви праві коли кажете, що поляки не вклали ні копійки у план. При реверсі вони і не вкладуть. Вони вже заявили, що у випадку, коли Україна пустить трубою російську темну нафту (саме це лобіює ТНК), то Польща не стане добудовувати "Броди-Плоцьк". І це зрозуміло. Поляки дивляться на німців, а ті на півдні споживають світлу нафту (як каспійська) запаси якої залишилося у Північному морі (звідки вони її постачають) на 10 -20 років і є зацікавленими у каспійській, а не російській нафті.

        Боже, і це я маю у вихідний отаке виписувати? Lene, Ви ж і самі усе чудово розумієте.
        Ви розумієте, що труба і нині пуста, бо зіткнулися інтереси макрополітики.
        Ви вірите у те, що в Азербайджані і Казахстані не знайшлося вільної нафти для заповнення української труби? І Вам не видається дивним, що вільна нафта, але темна, або технічна знайшлась тільки у Росії?
        Якщо вірите, то саме Ви, а не я є наївним.

        Добре. Продовжу (на скільки вистачить терпіння).


        > Далее у Вас "Тим більше що з приходом до влади Михайла Саакашвили Грузія швидше за все інтенсифікує роботу над будівництвом нафтопрогону Баку-Тбілісі-Джейхан.".
        > Труба Баку_Джехан будет строится без всякой связи с Саакишвили, которого никто и спрашивать не будет.

        У даному питанні інтереси Саакашвілі співпдпють з американськими. Це, як колись казав Петро Швай, союз по-любові від якого виграє Грузія. Звичайно, що Саакашвілі не збирається сидіти одночасно на двох стільцях, як це робив Шеварнадзе, який і провалився між тими стільцями. Вибір Саакашвіли можна тільки вітати.

        > У Вас "Сьогодні цей напрямок вважається найбільш перспективним каналом постачань каспійської нафти в Європу.".
        > Все правильно , так хотят США. Там есть единственная проблема : где взять нефть. Скорее всего изнасилуют Казахстан. В любом случае ввод Баку-Джейхан - смерть Од-Броды. Сомнительно что нефти хватит на Баку-Джейхан и Баку-Супса( далее через Босфор) , а то что нефти не хватит на три трубы ( и это с условием что Азербайджан пойдет на конфликт с Россией и откажется от Новороссийска) ясно как божий день.

        О! А з цим я навіть погоджуюсь. Напевно тому, що це дійсно ясно, як божий день (навіть Вам).;)

        > Далее: "Тому супротивники російського проекту наполягають на тому, що якщо Україна погодиться на реверсне використання маршруту Одеса-Броди, то цей нафтопрогін утратить свою актуальність для Європи,".
        > Правильно : нефть же в Европу не пойдёт а в Австралию!!!!!!!!!!!

        Дуже смішно.:-(

        > У Вас "поляки опиняться перед фактом, що вкладені в його добудування гроші не принесуть того прибутку, що планується на сьогоднішній день".
        > Всем кроме Вас известно, что поляки пока еще ни КОПЕЙКИ не вложили в строительство.

        Про це було вище.

        > У Вас "ТНК є одним з інвесторів нафтопрогону Баку-Тбілісі-Джейхан. І їй, на думку експертів, невигідний такий транзитний конкурент, як Україна з нафтопрогоном Одеса-Броди...".
        > Неужели дошло что БТД есть конкурент Од-броды и что на три трубопровода нефти не хватит??????????


        Дійшло, що ТНК, як та зозуля розкладає яйця по візним корзинам, на всяк випадок. Дійшло, що йдеться про політичну економіку.

        > На сим остаюсь истинным почитателем Вашего творчества и с нетерпением жду Ваших дальнейших сообщений. В.В.Кобелюха. г.Киев. 24 января 2004 года от Рождества Христова

        :-) :-) :-) :-) :-)
        Л.К.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.01.25 | Len

          Re: Шедевры тривают !

          Вельмишановная пани Людмила! Как поклонник Ваших постингов , продолжаю испытывать чувство очарования от Ваших наивностей.
          У Вас " Європа хоче позбавитись від російської нафтової залежності".

          Европа покупает нефть в Северной Африке ( Алжир и Ливия) , Центральной Африке ( Нигерия), Ближний Восток , Норвегия и Великобритания ( Северное море), Венесуэла и даже Индонезия. Так что НИКАКОЙ "российской нефтяной зависимости " нет и в помине. Я перечислил крупнейших производителей нефти, поставляющих нефть в Европу.

          У Вас "нафтопроводами, які виходять на північно-німецький порт у Вільгельмсхафері.".

          Вы долго и по женски болтливо описывали длиннейший и нелепейший маршрут с несколькими перевалками в стиле шановного пана Нафты и газа. В реальности казахская каспийская нефть УЖЕ по трубопроводу БТС загружается в танкеры в Приморске ( 42 млн тонн мощности) и идет мимо указанного Вами порта Вильгем....Нелепо качать нефть в Вилгем... таким замысловатым маршрутом да еще не существуюшим.

          У Вас "він взагалі унеможливлює реалізацію первиного задуму.".

          Если бы ВЫ сумели прочесть мой постинг про историю одесско-бродской авнтюры с 1991 года, то у Вас было бы другое мнение о первинном задуме. Но, к сожалению, постинг, который мягко и иронично высмеивал эксперименты с трубами был стерт.

          Далее я Вас немножко разочарую тем что ВЫ не понимаете какая нефть в России. Российская нефть очень разная. Сибирская нефть качественная, но она ранее, из-за того что нефтепроводы из Сибири прошли через Татарстан, мешалась с сернистой татарской нефтью. Сейчас это все исправляется. Например БТС ( 5 мощностей Од-Броды) качает нефть Коми и казахскую. Но не буду утомлять Вас. Думаю что нефти в жизни в глаза не видели.

          У Вас "Ви розумієте, що труба і нині пуста, бо зіткнулися інтереси макрополітики."

          Таких глупостей мне и в голову не придет. Объект Од-Броды по своеиу экономическому эффекту копеечный( по стоимости, по возможной прибыли ). Никакой там "макрополитики" нет. Если бы он был экономически выгоден России , Казахстану или "Европе" , то он давно бы работал. А его придумали деруссифицированные хохляцкие выродки. Его можно было запросто загрузить нефтью с Новороссийска , но это не выгодно ЗАПАДНЫМ танкерным компаниям. Им выгоднее вести танкерами нефть их Новороссийска( Россия), Супса ( Грузия) через Босфор.

          У Вас "Ви вірите у те, що в Азербайджані і Казахстані не знайшлося вільної нафти для заповнення української труби? ".

          Пани Людмила. Я - ученый-аналитик . Я ни во что не верю , я все считаю. Азербайджан добывает нефти мизер: 14,5 млн тонн. Из них 9 млн тонн уходит в Супсу , 3 млн тонн в Новороссийск. И что остается ?? А что в Баку все на ишаках ездят??? Тоже примерно по Казахстану: примерно 30 млн в год. Но нужно обеспечить Новороссийск, Приморск, Бутингу( Литва). Часть нефти поступает в Китай по ЖД. Если в Баку еще на ишаке можно как то доехать , то в Казахстане на ишаке далеко не уедешь: нужен бензин для своей страны и керосин для своих самолетов.

          У Вас "Вам не видається дивним, що вільна нафта, але темна, або технічна знайшлась тільки у Росії".

          Не удивился. Россия занимает ПЕРВОЕ место в мире по добыче нефти.

          Сегодня суббота, возможно у Вас это праздник так как Вы точно не украинка. И я остановлюсь на этом.

          На сим остаюсь истинным почитателем Вашего творчества и с нетерпением жду Ваших дальнейших сообщений. В.В.Кобелюха. г.Киев. 25 января 2004 года от Рождества Христова
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.01.25 | Людмила Коваль

            Re: Шедевры тривают !

            Шановний Lene, давайте дочекаємось висновків експертів.
            Як каже мій добрий друг: “Якщо Ваша позиція від"ємна від позиції інших, не поспішайте її перетворювати у свою точку зору”.

            Приймаю Ваше зауваження щодо мого вислову: “" Європа хоче позбавитись від російської нафтової залежності".
            Вислів дійсно невдалий. Точніше сказати, що Європа не хоче нафтової залежності від Росії. Ви це добре показали, ну просто на пальцях. Цитую:

            «Европа покупает нефть в Северной Африке ( Алжир и Ливия) , Центральной Африке ( Нигерия), Ближний Восток , Норвегия и Великобритания ( Северное море), Венесуэла и даже Индонезия. Так что НИКАКОЙ "российской нефтяной зависимости " нет и в помине. Я перечислил крупнейших производителей нефти, поставляющих нефть в Европу».
            І при тому, що:
            «Россия занимает ПЕРВОЕ место в мире по добыче нефти», Європа воліє купувати нафту в Африці!!!

            Якщо це не політика, то я точно не українка. :-)
            Len пише:
            Сегодня суббота, возможно у Вас это праздник так как Вы точно не украинка.

            А яке і чиє свято було вчора? А як Ви з теми про нафту вивели мою національність?
            Ну геть заінтригували.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.01.25 | Len

              Re: Ждите , только очень ждите!

              Вельмишановная пани Людмила.
              У Вас " давайте дочекаємось висновків експертів.".

              О господи ,пани Людмила. Причем эксперты до работы нефтепровода??? Вопросы заполнения трубопровода решают не эксперты а ПОТРЕБИТЕЛИ НЕФТИ. Если найдет какой то владелец нефтеперерабатывающего завода в Европе , который захочет на принадлежащий ему завод перекачать нефть через Од-Броды, то и карты ему в руки.НУ и слава Богу. Одной головной болью у Януковича будет меньше а главное исчезнет один вопрос по которому Украина должна ходить с протянутой рукой и просить. А экспертов мы уже видели несколько. Пару лет назад , при колгоспном бухгалтере в Кабмине , за украинские бюджетные деньги техаская компания сочила такой доклад о трубе, что у читавших его было ощущение что вся Европа ждет этой трубы с нескрываемым вожделением. И что не нефть пойдет по трубе а песок с 90% золота в нем. ВЫ мне дайте деньги и я тоже напишу. На моей памяти таких сочинений было около десятка. Чего не напишешь за чужие деньги????

              У Вас " А як Ви з теми про нафту вивели мою національність?"

              Что касается Вашего этнического происхождения, то ВЫ в предыдущем постинге как то жалобно прокондюкали что приходится писать в такой день и из того что это суббота я подумал что возможно Вы еврейка.

              На сим остаюсь истинным почитателем Вашего творчества и с нетерпением жду Ваших дальнейших сообщений. В.В.Кобелюха. г.Киев. 25 января 2004 года от Рождества Христова.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.01.29 | Людмила Коваль

                Re: Дождались!!!

                Ну про 9 варіантів рекомендацій консалтингової компанії Energy Solutions з приводу "Одеса-Броди" Ви вже знаєте, звичайно. Не зупиняюсь тим більше, що Ви не вірите жодним висновкам експертів. Ви вірите тільки власним розрахункам. Власне за Вашими розрахунками трубу неможливо заповнити азербайджанською і казахською нафтою, а можна російською, бо Росія видобуває найбільше у світі нафти.

                Вашу увагу хочу звернути на це:

                "У Росії немає вільних потужностей, а у ТНК немає нафти для Броди-Одеса

                Цього тижня в російських ЗМІ пройшли повідомлення, що у «Транснафти» на сьогодні ділянка нафтопроводу «Дружба» «Унеча-Мозирь», по якій має надходити нафта по проекту «Дружба-Адрія» вже завантажений на 98%, повідомляють «Версии.com».

                Якщо зараз почати качати нафту для «Дружби-Адрія», то вільних потужностей залишається 2%, що відповідає 1,5-1,6 млн т нафти. Тому про заплановані на І етап 5 млн. т нафти не може іти й мови. Цією ділянкою «Унеча-Мозирь» повинна йти нафта для Броди-Одеса (9 млн. тонн). Як бачимо, вільних потужностей немає навіть для Дружби-Адрія. За інформацією Petroleum Argus, ТНК-ВР законтрактувала на 2004 рік тільки 1,8-2,5 млн. тонн морських партій нафти для порту «Південний». Таким чином, у Росії немає ні технічних можливостей, ні реальних партій нафти для реверсивного прокачування 9 млн. тонн по Одеса-Броди".
                ForUm
                УПС!!!

                Len пише:
                > Вельмишановная пани Людмила.
                > У Вас " давайте дочекаємось висновків експертів.".
                >
                > О господи ,пани Людмила. Причем эксперты до работы нефтепровода??? Вопросы заполнения трубопровода решают не эксперты а ПОТРЕБИТЕЛИ НЕФТИ. Если найдет какой то владелец нефтеперерабатывающего завода в Европе , который захочет на принадлежащий ему завод перекачать нефть через Од-Броды, то и карты ему в руки.НУ и слава Богу. Одной головной болью у Януковича будет меньше а главное исчезнет один вопрос по которому Украина должна ходить с протянутой рукой и просить. А экспертов мы уже видели несколько. Пару лет назад , при колгоспном бухгалтере в Кабмине , за украинские бюджетные деньги техаская компания сочила такой доклад о трубе, что у читавших его было ощущение что вся Европа ждет этой трубы с нескрываемым вожделением. И что не нефть пойдет по трубе а песок с 90% золота в нем. ВЫ мне дайте деньги и я тоже напишу. На моей памяти таких сочинений было около десятка. Чего не напишешь за чужие деньги????
                >
                > У Вас " А як Ви з теми про нафту вивели мою національність?"
                >
                > Что касается Вашего этнического происхождения, то ВЫ в предыдущем постинге как то жалобно прокондюкали что приходится писать в такой день и из того что это суббота я подумал что возможно Вы еврейка.
                >

                Усьо. Діватись нікуди. Визнаю. Я не Людмила Коваль, а Ізя Абрамовіч. :lol: :lol: :lol:

                > На сим остаюсь истинным почитателем Вашего творчества и с нетерпением жду Ваших дальнейших сообщений. В.В.Кобелюха. г.Киев. 25 января 2004 года от Рождества Христова.
  • 2004.01.24 | Максим’як

    Re: Проблема Росії є, але вона не має катастрофального характеру

    Все, що сьогодні прийнято, так само може бути і відмінено. І відмінено цілком спокійно, безконфліктно, спираючись тільки на економічну доцільність тої чи іншої проблеми.

    Пригадую, яким конфліктним колись питанням було введення київського часового поясу чи надання військової бази Росії у Криму, чи поділ військового майна іт.д. Все це стало сьогодні другорядним і якоїсь шкоди Росії чи Україні у кінцевому результаті не принесло.

    Сьогодні головне питання для України - є цивілізована зміна влади, цивілізований перехід влади від одних політичних сил до інших.

    Хмара недавно виступив із різкою критикою Віктора Ющенка і його згоди з Кучмою не розголошувати змісту розмови. Коли б пан Хмара трохи подумав, то легко б знайшов відповідь на питання: "А що саме таке обговорювали Ющенко і Кучма, чого Кучма не бажає видати у пресу?". Я переконаний, що Кучму не цікавила позиція Ющенка у політреформі чи форма пошуку компромісів між Ющенком та Кучмою.

    Кучму у першу чергу цікавила інформація, яку повинен би мав мати Ющенко від Кваснєвського, із яким він перед тим зустрічався. Кучму запрошують до Німеччини, він боїться їхати, але змушений, бо це для нього дуже важлива піарна подія. Хто постійно слідкує за поведінкою Кучми, то мав би звернути увагу на таку схему, що завжди перед політичною поїздкою на Захід, Кучма спочатку зустрічається із Путіним і щось йому "продає", а потім те саме "продає" через кілька днів вже на Заході. Кваснєвський однозначно висловив позицію Європи з питань "політреформи", нафтопроводу, консорціуму (до речі, погнозуються великі перебої із поставками нафти-сирця у Європу), НАТО, третього терміну Кучми, виборів і т.д. І саме це цікавило Кучму, щоб мати можливість підготовитися до поїздки у Німеччину, яка ось призначена на 3 лютого. Зрозуміло, що розголошувати таку тему розмови Кучма не хотів.

    І чудес не буде, Ющенко ніколи не стане приємником Кучми з доброї волі останнього. Кучму присилують результати виборів до цього. Але це вже інша тема.

    У проблемі стосунків Росії і України є одне головне питання: "Чи наважиться Кремль якось усунути Ющенка від участі у виборах, чи не наважиться піти на такий крок?" Те, що Путін досі принципово не хоче "зауважувати" Віктора Ющенка, тоді як весь світ уже формально визнав неминучість його приходу до влади і вже давно рахується з ним, як майбутнім Президентом України.

    Це є тупість та негнучкість російської політики у ставленні до Віктора Ющенка чи принципова позиція Росії, яку колись від себе висловив Симоненко: "Ющенка допускать к власті нєльзя"? Якщо Росія у кінцевому варіанті таки зупиниться на останньому, то слід чекати в Україні досить проблематичного і навіть трагічного перебігу подій у 2004 році. Бо це все брехня, коли Путін каже, що його зовсім не цікавлять внутрішні "реформні" проблеми України.

    Україні могла б допомогти якась непрогнозована подія, щось таке, як раптова відставка Кучми чи серйозний військовий конфлікт у який встрягла б Росія, чи різке падіння цін на нафту чи "чорний четвер", коли рубль полетить у прірву і т.п.

    Останнє, обвальна інфляція, цілком можлива зовнішня операція напередодні виборів Путіна, щось мені підказує, що цей варіант підриву довіри до Путіна сьогодні активно готується його противниками. Тим більше, що реалізація цього задуму не є вже така складна, враховуючи те, що капітал у Росії перебуває під контролем саме противників Путіна.

    Зрозуміло, що це буде сильна допомога для перемоги над режимом в Україні, бо нині "живучість" Кучми вже доказана, а новий військовий конфлікт у Росії є дуже малопрогнозованим.
  • 2004.01.24 | Len

    Re: Как страшно !

    Вельмишановное панство !
    В тексте: "російські компанії зможуть качати по ньому нафту на експорт.
    Прочитал я и оторопь взяла. Как это страшно? Вот когда трубопровод стоял сухой , то и на душе спокойно было.
    С уважением Len Кобелюха 24 января 2004 года. г. Киев
  • 2004.01.24 | Летчик

    А що Вас дивує ? (-)

  • 2004.01.25 | Чучхе

    Якщо вірити Німецькій хвилі, то все навпаки (\)

    Київ - Варшава - Угода. Нафтогін починається.
    2004-01-15 22:19:27

    У п’ятницю у варшавському готелі “Маріот” має бути підписано Угоду між ВАТ „Укртранснафта” та ПЕРН „Пшиязнь” щодо підготовки до спільної реалізації міжнародного проекту Євро-Азіатського нафтотранспортного коридору “Одеса-Броди-Плоцьк-Гданськ”. Напередодні події польська преса била на сполох – через тиск російських фірм, українці можуть не ратифікувати, підписану 26 листопада в Брюсселі Угоду про продовження трубопроводу до Плоцька.

    Ще на початку тижня в “Ґазеті Виборчій” віцепрем’єр Марек Поль навіть натякнув на те, що не дотримання українською стороною своїх зобов’язань щодо нафтогону, могло б негативно вплинути на успіх Індустріального Союзу Донбасу в приватизації польського металургійного заводу гута Ченстохова.

    Але, після того, як український уряд в середині тижня затвердив Угоду між ПЕРН „Пшиязнь” (Підприємство Експлуатації Нафтових Трубопроводів) і „Укртранснафтою” з метою сполучення трубопроводу Одеса-Броди з польською системою трубопроводів, тон мас-медіа змінився.

    У газеті “Пульс Бізнесу” навіть з’явилася досить прихильна стаття про інвестиційні плани Індустріального Союзу Донбасу в Польщі. А днями польський уряд має оголосити переможця тендеру на приватизацію гути Ченстохова.

    ***



    Український уряд схвалив постанову, яка передбачає продовження будівництва нафтогону Одеса-Броди польською територією. У п"ятницю представники урядів двох країн підпишуть угоду про створення спільного підприємства для прокладення нафтової магістралі. У компанії ТНК не вважають останнє рішення перекресленням реверсного проекту.



    У планах Києва та Варшави - подовжити нафтопровід Одеса-Броди спочатку на 500 кілометрів до польського Плотська - для перекачування в Європу каспійської нафти. Сума проекту оцінюється в півмільярда доларів. Одразу після схвалення документу з відповідними намірами міністерство палива та енергетики отримало висновки техніко-економічного обгрунтування роботи нафтопроводу в реверсному напрямку по транспортуванню російської нафти.

    Експерти рекомендують прийняти пропозиції компанії ТНК-ВР, які на короткостроковий термін і протягом перших трьох-п"яти років використовувати Одеса-Броди саме у реверсному напрямку, перекачуючи їхню нафту на узбережжя Чорного моря.

    Керівник апарату по реалізації євроазіатського нафтотранспортного коридору Михайло Гончар вважає, що ідея реверсу суперечить передусім стратегії нафтопроводу Одеса-Броди. А після досягнутих домовленостей з польською стороною зворотній напрямок навіть на короткий термін може перекреслити втілення проекту щодо транспортування каспійської нафти. Адже інвестори сумніватимуться в доцільності вкладення коштів у добудову магістралі. Втім у компанії ТНК вважають такий варіант використання нафтогону навіть логічним, оскільки добудова триватиме кілька років.




    http://www2.dw-world.de/ukrainian/
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.01.29 | Navigator

      Всесвітня служба польського радіо теж передавала про це (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".