Хто пояснить заяву Мороза про "Звернення до рядових членів КПУ"?
01/25/2004 | YZ
Мороз не виключає висунення єдиного кандидата від СПУ й КПУ
www.ПРАВДА.com.ua, 25.01.2004, 15:25
Лідер Соцпартії України Олександр Мороз не виключає можливості висунення єдиного кандидата від СПУ й КПУ на президентських виборах 2004 року.
В інтерв'ю "Дзеркалу тижня",
відповідаючи на питання про реальність конкретного співробітництва між КПУ і СПУ в період президентської кампанії і про можливе висунення єдиного кандидата, Мороз сказав: "Усе може бути".
"Об’єктивно кажучи, ми — за об’єднання зусиль. Наприклад, у боротьбі проти адміністративного ресурсу. Та водночас нікуди не подітися від того факту, що ми конкуренти. Бо в нас близький електорат. Хоча, мені здається, він уже досить викристалізувався, аби ми не перетиналися на електоральному полі", - уточнив Мороз.
Він також розповів, що минулого понеділка на засіданні політвиконкому СПУ була ухвалена постанова, у якій засуджувалося "Звернення до рядових членів Комуністичної партії України" групи депутатів-соціалістів, які засудили дії керівництва КПУ під час голосування 24 грудня 2003 за проект змін до Конституції Медведчука-Симоненка.
"Звернення до рядових членів Комуністичної партії України" визнається хибним і за формою, і за змістом, а також таким, що суперечить статуту й програмі СПУ. Я вважаю, слід керуватися статутом партії. При цьому в постанові вказується на неадекватність оцінок керівництва КПУ політичної позиції Соціалістичної партії", - сказав Мороз.
Говорячи про свою відсутність під час голосування руками змін до Конституції, Мороз зазначив, що щороку в цей час їздить до Трускавця. "І я не визнав за необхідне міняти це заради того, щоб узяти участь у голосуванні 226-ма голосами. Тим паче що документ був мною пропрацьований відсотків на дев’яносто п’ять. ", - додав він.
"У такій редакції він і пішов. Залишилися неузгодженими ті позиції, що стосувалися обрання Президента. На засіданні робочої групи конституційної комісії я сказав, що це дискусійне питання і його треба винести на розгляд сесійного залу окремо. По суті, тільки це, як потім виявилося, стало каменем спотикання. Тож моя присутність не змінила б ситуації", - сказав Мороз.
"Хоча, можливо, ми інакше побудували б переговорний процес у форматі погоджувальної ради. Але це вже справа минула", - відзначив лідер СПУ.
Він також відзначив, що майже все літо пропрацював над розробкою нового законопроекту, "оскільки більшість взагалі нічого не хотіла розглядати, потім, ще три місяці тому, обстоювала президентський проект із явними ознаками авторитаризму".
Мороз висловив переконання, що перше голосування 24 грудня не було найвідповідальнішим моментом. "Усе не так просто. І все вирішуватиметься при остаточному затвердженні змін до Конституції", - сказав він.
*
Ось заява
http://maidan.org.ua/static/mai/1072691009.html
*
Це, мабуть, тому і Грані не виходять.
www.ПРАВДА.com.ua, 25.01.2004, 15:25
Лідер Соцпартії України Олександр Мороз не виключає можливості висунення єдиного кандидата від СПУ й КПУ на президентських виборах 2004 року.
В інтерв'ю "Дзеркалу тижня",
відповідаючи на питання про реальність конкретного співробітництва між КПУ і СПУ в період президентської кампанії і про можливе висунення єдиного кандидата, Мороз сказав: "Усе може бути".
"Об’єктивно кажучи, ми — за об’єднання зусиль. Наприклад, у боротьбі проти адміністративного ресурсу. Та водночас нікуди не подітися від того факту, що ми конкуренти. Бо в нас близький електорат. Хоча, мені здається, він уже досить викристалізувався, аби ми не перетиналися на електоральному полі", - уточнив Мороз.
Він також розповів, що минулого понеділка на засіданні політвиконкому СПУ була ухвалена постанова, у якій засуджувалося "Звернення до рядових членів Комуністичної партії України" групи депутатів-соціалістів, які засудили дії керівництва КПУ під час голосування 24 грудня 2003 за проект змін до Конституції Медведчука-Симоненка.
"Звернення до рядових членів Комуністичної партії України" визнається хибним і за формою, і за змістом, а також таким, що суперечить статуту й програмі СПУ. Я вважаю, слід керуватися статутом партії. При цьому в постанові вказується на неадекватність оцінок керівництва КПУ політичної позиції Соціалістичної партії", - сказав Мороз.
Говорячи про свою відсутність під час голосування руками змін до Конституції, Мороз зазначив, що щороку в цей час їздить до Трускавця. "І я не визнав за необхідне міняти це заради того, щоб узяти участь у голосуванні 226-ма голосами. Тим паче що документ був мною пропрацьований відсотків на дев’яносто п’ять. ", - додав він.
"У такій редакції він і пішов. Залишилися неузгодженими ті позиції, що стосувалися обрання Президента. На засіданні робочої групи конституційної комісії я сказав, що це дискусійне питання і його треба винести на розгляд сесійного залу окремо. По суті, тільки це, як потім виявилося, стало каменем спотикання. Тож моя присутність не змінила б ситуації", - сказав Мороз.
"Хоча, можливо, ми інакше побудували б переговорний процес у форматі погоджувальної ради. Але це вже справа минула", - відзначив лідер СПУ.
Він також відзначив, що майже все літо пропрацював над розробкою нового законопроекту, "оскільки більшість взагалі нічого не хотіла розглядати, потім, ще три місяці тому, обстоювала президентський проект із явними ознаками авторитаризму".
Мороз висловив переконання, що перше голосування 24 грудня не було найвідповідальнішим моментом. "Усе не так просто. І все вирішуватиметься при остаточному затвердженні змін до Конституції", - сказав він.
*
Ось заява
http://maidan.org.ua/static/mai/1072691009.html
*
Це, мабуть, тому і Грані не виходять.
Відповіді
2004.01.26 | Михайло Свистович
Re: Може психіатр?
Великий "політолог" Мороз з його мріями про те, що СПУ має свою соціал-демократичну нішу, та що народ у нас у великій кількості лівий, та що рейтинг КПУ поступово падатиме, і що у СПУ велике потенційне майбутнє, дограється, що скоро для СПУ проблематичним стане потрапити до ВР навіть за чесних виборів, якщо не такий вже і молодий Мороз відійде від активної політики.А взагалі я вже знову в Україні, тож на днях зв"яжусь з Луценком й витягну його на інтернет-конференцію, тож зможете задати йому свої питання.
2004.01.26 | Максим’як
Re: Може психіатр? думаю, що Мороз більше розраховує на Кремль
і Кучму, ніж психіатра у боротьбі за владу.Стосовно того, що Мороз може перемогти живого Ющенка, то нісенітниця пані Вітренко. Мороз, як ставленик Москви, влаштував би Кучму. У Сірка очей не позичати пану Морозу. Ми ж прекрасно розуміємо, що прямо і відкрито Росія не буде проводити свого ставленика в Україні.
Ось що говорить жіноча інтуїція прогресивної пані Вітренко :
-----------------------------
Вітренко вважає, що Мороз використає Ющенка і сам стане президентом
www.ПРАВДА.com.ua, 26.01.2004, 14:12
Лідер Прогресивної соціалістичної партії України Наталія Вітренко впевнена, що Олександр Мороз складе серйозну конкуренцію на виборах Ющенку і Симоненку.
Про це вона заявила в інтерв'ю газеті "Кіевскій телеграфъ" (від 23-29 січня 2004 року).
Відповідаючи на запитання, "Хто буде суперником лідера "Нашої України" на майбутніх виборах: Кучма, Янукович чи Симоненко?", Вітренко сказала: "Сьогодні головною постаттю опозиційного плану стає навіть не Віктор Ющенко, а Олександр Мороз".
Як пояснила лідер ПСПУ, "у Віктора Андрійовича, як у будь-якого кандидата, є своя рейтингова межа – 25-30%. І її, звісно, почнуть занижувати. А резерв для розкручування у лідера "НУ" вичерпано".
На цьому тлі, каже Вітренко, "Мороз веде сильну, позиційну президентську боротьбу. Олександру Олександровичу на даному етапі необхідне одне: знищити Петра Симоненка і захопити його електорат. Він успішно це робить, причому не без допомоги влади".
"Пригадайте його переговори з Віктором Медведчуком щодо конституційної реформи", - сказала Вітренко. Тобто, Вітренко тільки натякнула, як Мороз, Кучма і
За її словами, "до речі, тоді ж Мороз і підставив лідера КПУ: привів його в АП, домовився, навіть підпис під конституційним документом залишив, а у вирішальний момент "зіскочив". І як тепер називається конституційний законопроект? Проект Медведчука-Симоненка. Петру Миколайовичу доведеться докласти багато зусиль, щоб "відмитися" від співпраці".
"А коли був пік протистояння в парламенті в грудні 2003-го, Мороз терміново опинився… в Трускавці", - нагадала Вітренко.
Якщо й далі так піде, вважає вона, "то Мороз спокійно вийде в другий тур. І виграє за рахунок розширення електорального поля, яке у нього може бути значно більшим, ніж у Ющенка".
"Поки що ця проблема непомітна і Мороз ніколи не виходить з тіні Ющенка. Але це не означає, що його там немає. Знову ж таки, він лояльно налаштовує до себе виборців Ющенка, як п'явка "висмоктує" популярність лідера "Нашої України". Ось побачите, він має намір усіх обіграти", - впевнена лідер ПСПУ.
При цьому Вітренко не приховувала свого негативного ставлення до Мороза, погоджуючись з назвою "ворог на все життя".
2004.01.26 | Михайло Свистович
Re: Мороз не розраховує на Кремль. Це Ваші фантазії.
Максим’як пише:>
> Мороз, як ставленик Москви, влаштував би Кучму.
І не ставленик він Москви, і Кучму він не влаштував би аж ніяк.
>
> Ось що говорить жіноча інтуїція прогресивної пані Вітренко
Це не інтуїція говорить, це говорить Медведчук її вустами. Щоб розколоти опозицію й зіткнути Мороза з Ющенком. Судячи з дивовижної віри Мороза у себе, це їм може вдатися.
2004.01.26 | YZ
Як би там не було, а розкол в СПУ черговий йде
Бо всі ж ми читали заяву Луценка.І, майже всі, думаю, погоджувалися.
Окрім його "боса", як виявилося.
А, може, воно і краще, що зараз то сталося, ніж півроком пізніше.
Думаю, за такі його твердження, якщо їх надати розголосу, він взагалі сам залишиться із своєю "вчьоностью".
І навіть "плівки" його не спасуть. А, ще, гляди, і Мельниченко пошле його по-далі куди.
І буде голий король. Напару до Кучми.
Два дідугана-кандидати
2004.01.26 | Безробітний
Демошиза-розумна повинна звернутись до психіатра
Демошиза-розумна завжди прославляє споконвічні ліберастичні вільно-ринкові цінності.Але під час виборів, придивившись добре до електоральних носіїв тих самих ринкових чеснот, розуміє, що владні ліберасти насправді є пересічними шахраями або бандитами.
Тому демошиза-розумна голосує за Мороза або Симоненка.
Це є яскравим прикладом розщеплення свідомості.
Звичайно, дійти до висновку, що саме політика ліберастизму (швидка приватизація, швидке створення крупного капіталу, невтручання держави в економіку) генерує бандюків та шахраїв, демошиза-розумна не може.
Шкода тільки, що під лібералістичним агітаційним вливом демошизи розумної знаходиться значна кількість нормальних людей, яка не може поступитись ліберастичними принципами та голосує за якогось ринкового Кучму або Марчука з Ющенком.
Тобто демошиза розумна є дуже ефективним,вдалим та економічним (безоплатним) доповненням провладного СДПУ(о)-шного телебачення.
А тепер, поясніть, будь ласка, чого це представник лівої партії (Мороз) повинен блокуватись з партією Ющенок-Порошенок-Червоненок-Ситників? Звичайно, деякі з вищезгаданих добродіїв-нашоукраїнців перебували у КПРС та використовували партквиток як хлібну картку, але вони ніколи не були лівими політиками.
2004.01.26 | Боровик
Луценка на Майдан!!! (-)
2004.01.26 | Максим’як
Re: Це наполегливе небажання зрозуміти роль Мороза (доп.)
Те саме наполегливе небажання, яке було із Симоненком, якого теж вперто називали опозицією. Сьогодні та сама груба помилка робиться із "опозиціонером" Морозом. Я вже не кажу про ту саму тему "розколу опозиції", якою вже не перший день зомбують український народ. Насправді Мороз сидів у Трускавці і ніяк не коментував події у Верховній Раді, коли вони були у розпалі, а вже потім, коли все "звершилося" давав коментарі, та ще й погрозив своїм депутатам, за надмірний прояв ініціативи. Опозиція - це не Мороз чи Симоненко - це ті політичні сили, конкретні політики, які готові спільно йти проти режиму і розмір опозиції від того не залежить є там Мороз і Симоненко, чи ні.У тому вся справа, що пояснити вчинки Мороза ви не можете без психіатра (і не тільки цей, а і попередні також), але коли будете дивитися на речі так реально, як я, то не будете бачити жодних відхилень у психіці Мороза, а чітку, логічну, послідовну лінію, кінцева мета якої, йти на президентські вибори САМОСТІЙНО.
Отже, на цьому шляху, Мороз не "брезгує" жодними союзниками і у цьому спектрі є всі - від Медведчука до Ющенка, від Москви до США.
Зрозуміло, що Морозу зарано відкривати карти і він блефує, але деякі вчинки таки приходиться робити, щоб не дуже сильно віддалитися від Медведчука, Симоненка та від Ющенка. Сьогодні він лавірує між цими трьома силами. Так само він не може відкрито задекларувати підтримку Москви, як і Москва не може це відкрито показати. Не виключаю, що він прогнозує, що режим буде усувати якось Ющенка від виборів і, зрозуміло, намагатиметься не упустити шансу стати на місце Ющенка перед електоратом.
На мою "фанатзію", Мороз намагається доказати, що може стати президентом, який відстоюватиме інтереси Москви не гірше Кучми (про те, що Кучма є ставлеником Москви, теж довго трималося у таємниці, тим більше ніхто й не підозрівав цього на перших виборах, зараз про це пишуть всі політологи, історики і наші і закордонні).
У проекті "Мороз-президент" Москва змусить Симоненка надати йому комуністичний електорат, а Медведчука змусить профінансувати його виборчу кампанію. Гра дуже складна і для Москви важливо, щоб був її ставленик і щоб його було обрано українським народом без особливих проблем.
Мені сьогодні ніхто не приведе доказів проти того, що Мороз буде йти самостійно на вибори. А якщо збирається йти, то має якось свою перемогу "кувати".
2004.01.26 | Михайло Свистович
Re: Це Ваше наполегливе бажання демонізувати Мороза як помста за
його головування у групі 239.Максим’як пише:
>
> У тому вся справа, що пояснити вчинки Мороза ви не можете без психіатра (і не тільки цей, а і попередні також), але коли будете дивитися на речі так реально, як я, то не будете бачити жодних відхилень у психіці Мороза, а чітку, логічну, послідовну лінію, кінцева мета якої, йти на президентські вибори САМОСТІЙНО.
Не мета, а приховане бажання. Я не кажу, що в Мороза є відхилення, то була іронія, якщо Ви не зрозуміли. Бо я занадто добре знаю Мороза.
>
> Отже, на цьому шляху, Мороз не "брезгує" жодними союзниками і у цьому спектрі є всі - від Медведчука до Ющенка, від Москви до США.
Не будуть ні Москва, ні США спільниками Мороза. І Медведчук не буде. Інша справа, що Мороз може спробувати пограти на різних інтересах. Але грати він не вміє, тому і сам програє, і Україні шкода буде.
>
> Так само він не може відкрито задекларувати підтримку Москви, як і Москва не може це відкрито показати.
Бо не можна задекларувати те, чого немає.
>
> На мою "фанатзію", Мороз намагається доказати, що може стати президентом, який відстоюватиме інтереси Москви не гірше Кучми (про те, що Кучма є ставлеником Москви, теж довго трималося у таємниці, тим більше ніхто й не підозрівав цього на перших виборах, зараз про це пишуть всі політологи, історики і наші і закордонні).
Ставленництво Кучми було таємницею хіба що для Вас. Бо про це говорили ледь не бабусі на базарі ще до його обрання президентом.
>
> У проекті "Мороз-президент" Москва змусить Симоненка надати йому комуністичний електорат, а Медведчука змусить профінансувати його виборчу кампанію.
Та нікого він нічого не змусить. Не смішіть.
>
> Мені сьогодні ніхто не приведе доказів проти того, що Мороз буде йти самостійно на вибори. А якщо збирається йти, то має якось свою перемогу "кувати".
Не буде його перемоги.
2004.01.26 | Максим’як
R:Свистович, не смішіть мене помстами.
Хоч не можу йому "групи-239" якось списати за "давністю".Мороз для мене є політик, який відіграє яку-таку роль в українській політиці і може впливати на перебіг президентських виборів у 2004 році. Щоб прогнозувати чи передбачувати його поведінку з боку негативних впливів чи створення прямих чи побічних перешкод для перемоги над режимом, необхідно розглядати Мороза у комплексі всієї інформації. Тут не можна нічого викидувати і все повинно вкладатися у єдину схему чи малюнок, як у "пазлах". Тому і "група-239" і остання заява про любов до комуністів мають узгоджуватися у єдиній схемі.
Поведінка Мороза з боку позитивних впливів (з точки зору повалення режиму) на перебіг президентських виборів, особливого аналізу дій Мороза не потребує, там головну роль відіграє Ющенко. Ми можемо тільки зауважити, що Мороз зараз працює на дві "руки". Його заява, що коли Симоненка до травня не буде разом з Ющенком, то він має повністю розв"язані руки - хіба не свідчення цього? Може і тут треба психіатра викликати?
Пане Свистович, адже Ви теж маєте конкретний вигляд у тому інформаційному полі, який Ви своєю особою створюєте і я і будь-хто інший. Потрібно це все аналізувати тільки у комплексі, а не тільки на те, що подобається, наголошувати, а все інше вважати другорядним.
2004.01.26 | Михайло Свистович
Re: Не смішіть мене фантазіями.
Максим’як пише:> Хоч не можу йому "групи-239" якось списати за "давністю".
Що і треба було довести.
2004.01.26 | Спостерігач
З сьогоднішнього інтерв'ю Мороза "Панєдєльніку"
"Если все политические процессы будут развиваться по сегодняшней логике, то, скорее всего, нам придется принимать самостоятельное участие в избирательной кампании"