МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Все-таки, слід Мудведчуку віддати належне:

01/29/2004 | Shooter
сучара він канкрєтний.

От як, наприклад, ублажається Гладій да Ващук со товаріщі. Во імя рехворми, єссно.

Адміністрація президента України (n.b. - а це хто такі, власне? клєрки Кучми? відколи це вони почали диспонувати владою і щосб "вважати"?) вважає за необхідне з 1 січня 2005 року дозволити в Україні купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення, на яку до цього часу діє мораторій, і протягом поточного року підготувати необхідну законодавчу базу для прозорого і цивілізованого функціонування ринку землі.

Про це агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив заступник голови адміністрації президента Павло Гайдуцький.

"Дію мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення продовжувати не потрібно, а необхідно створити в поточному році відповідну законодавчу базу", - сказав він.

Гайдуцький вважає, що необхідно також переглянути норму Земельного кодексу, який до 2010 року володіння землями сільгосппризначення обмежує 100 га, і збільшити її до 1 тис. га.

Як повідомлялося, парламентська фракція "Наша Україна" ініціює продовження мораторію на купівлю-продаж земель сільськогосподарського призначення. На її думку, поспішний продаж сільгоспземель при існуючій системі "остаточно позбавить українців права бути хазяїнами на власній землі".

Тим часом уряд виступає проти продовження мораторію. Віце-прем'єр Іван Кириленко вважає, що "необхідно поставити рух землі на законодавчий рівень і зробити його прозорим", а введення ринку землі дозволить активізувати надходження інвестицій в аграрний сектор, зокрема в сільське господарство.

За словами Кириленка, уряд буде просити парламент про першочерговий розгляд і прийняття законів про ринок землі, про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про Державний земельний кадастр, про державну землевпорядну експертизу.

При цьому він підкреслив, що навіть у випадку несформування необхідної законодавчої бази до кінця поточного року Кабінет міністрів не буде ініціювати продовження мораторію на купівлю-продаж землі.

Для запобігання зловживань на ринку землі Держкомзем пропонує законодавчо врегулювати питання володіння сільгоспугіддями одною особою і заборонити використання земельних ділянок не за призначенням протягом 10 років.

При цьому Даниленко пропонує залишити за державою 10% земель резерву і запасу і надати їй можливість придбання земельних паїв в аграріїв, не здатних господарювати і збанкрутілих.

Як повідомлялося, новим Земельним кодексом України, що діє з 1 січня 2002 року, передбачається передача землі в приватну власність юридичним і фізичним особам - резидентам України, однак до 2005 року введений мораторій на операції по купівлі-продажу земель сільгосппризначення.

До 2010 року у власності фізичних і юридично осіб може знаходитися не більш 100 га землі.

В Україні нараховується 33 млн. га орної землі вартістю 360 млрд. грн. На думку фахівців Держкомзему, у перші роки після зняття мораторію на ринок землі буде запропоноване близько 10 млн. га землі сільськогосподарського призначення.




І все з однією ціллю - щоб, не дай Боже, не довелось колись віддавати чесно спижджене майно, за яке будуються 50 000 000 USD дачки.

Відповіді

  • 2004.01.29 | trick

    Re: Все-таки, слід Мудведчуку віддати належне:

    Shooter пише:
    .....
    >

    >
    > І все з однією ціллю - щоб, не дай Боже, не довелось колись віддавати чесно спижджене майно, за яке будуються 50 000 000 USD дачки.

    A sho z togo jomu tolku?
    Vono styglo "kynuty" i "plunuty v tarilku" stilkom "pravilnym pacanam" (i "daneckym" vkluchno), sho ja navit ne znaju, jak vono isnuvatyme bez posylenoi oxorony. Tak sho sxozhe pislya vyboriv vony sami budut prosytys u "oxranyaemi mesta" ;). VAY, ( a Jula - tak vsi 100 pudiv) vidmovlyaty u "pryjomi" ne bude ;)
    IMXO
  • 2004.01.29 | Stepan Salo

    слід: кулю в лоба (-)

  • 2004.01.29 | Гайди До Байди

    Re: Це не основна причина

    Медвечуку тільки потрібно безправство, щоб собі забрати, що йому заманиться. Тому не треба ясновидцем бути, щоб передбачити, що Медвечук з його жінкою покінчаться своє життя у самоході, котре посічене набоями.

    Неопрацьованість цього закону вкорінювано в беззасадничому законодавстві, що тяжіє на совісті, коли б мали, цієї злочинної влади.

    Добрий приклад дала Богословська з її заявами. Чарівне слово це калькування. Калькуючи якісь "стандарти". Ніби їх можна калькувати? Перед вислідом чекає праця, а не скорий наживок.

    Самозрозуміло, що господарства з малими царинами не можуть змагатися з великими господарствами. Головно беручи під увагу евросоюзні. Уже дрібні землероби в Польщі стогнають перед натиском евросоюзних суперників.

    у цьому розумінні більшої обробної площі для промислових землеробів була б придатна відповідь, ну, без огляду на наше оточення. Проте на таке, цей закон аж не замірений. Він має тільки одне завдання, щоб отримувати скорий наживок для вузького кола, торгуючи з українською землею. Це так відбувається. Держава не дає землеробам прибутково хазяювати. Тоді землероби беруть землепозики, що їх у таких несприятливих обставинах не можуть повернути. Тоді ці землі закупить ніби державна сторона чи вони вже перейшли в посідання олігархічних грошівен (банків), а звідки ці землі перевласнують владним злочинцям. Тобто це такий закон для новітнього поміщицтва.

    Які обставини б розглядав український законодавець? От, дивимось:

    Громадянин-землероб, що посідає свою власну землу дуже корисний для держави, бо тільки такий землероб, на власній землі, також зацікавлений, щоб її найкраще обробити, тобто отримувати найкращий прибутк з неї. От, тут маємо вже першу точку. Не земля має свою вартість, а праця, що до неї вкладають.

    Друга точка. Треба мати розуміння, що після радянщини і під цією злочинною владою, ніхто не має початкові скарби для заснування прибуткового хазяювання. Також бракує досвід самостійного господарювання. Якраз про це має відповідальна держава перш за все дбати. Та й тут також впливає третя точка. Це виготовлення якісного товару-виробу і його збуту. З цим одинокий хлібороб переобтяжений. Та тут також починають негаразди, що в багатьох країнах дуже розпоширені.

    Якраз звідки треба розпочинати, щоб замість створити сприятливі умови для великого землеволодіння з сумнівними наслідками, натомість подбати, щоб поодинокі землероби включилися до кооператив-скупищ, котрі на місці поодинокого хлібороба займаються якісним обробленням сільсько-господарських виробів, щоб отримували вищі ціни і також йго збутом, щоб вони не були такі залежні від ринкових цін, як і запозиченням великих машин, котрі тоді бувають у спільному використанні та з тим будуть якнайприбутковіше використовані, дивлячись на великі витрати для їх придбання.
    На жаль, сьогодні в світі так буває, що більші гроші для сільгосподарських виробів дістають перекупецтво і гуртівники. Наслідок з цього сумний, бо дуже мало гроші залишаються для вирощування сільсько-господарських виробів та з тим і якість наших харчів рік за роком буде гіршою. От, і землероби не можуть вижити та тим будуть створені чимбільші промислові землеробства з низькою якістю виробів. Села будуть пустіти, люди будуть скупчуватися у великих містах, народжуваність буде постійно знижуватися, тощо.


    Неминучо, смертельний засуд душманові Кучмі і його кучмистам
    Unvermeidlich, die Todestrafe fuer den Unterdruecker Leonid Kutschma und seinen Кutschmisten
    Unavoidably, the death penalty for the oppressor Leonid Kuchma and its Kuchmists


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".