Все-таки, слід Мудведчуку віддати належне:
01/29/2004 | Shooter
сучара він канкрєтний.
От як, наприклад, ублажається Гладій да Ващук со товаріщі. Во імя рехворми, єссно.
Адміністрація президента України (n.b. - а це хто такі, власне? клєрки Кучми? відколи це вони почали диспонувати владою і щосб "вважати"?) вважає за необхідне з 1 січня 2005 року дозволити в Україні купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення, на яку до цього часу діє мораторій, і протягом поточного року підготувати необхідну законодавчу базу для прозорого і цивілізованого функціонування ринку землі.
Про це агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив заступник голови адміністрації президента Павло Гайдуцький.
"Дію мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення продовжувати не потрібно, а необхідно створити в поточному році відповідну законодавчу базу", - сказав він.
Гайдуцький вважає, що необхідно також переглянути норму Земельного кодексу, який до 2010 року володіння землями сільгосппризначення обмежує 100 га, і збільшити її до 1 тис. га.
Як повідомлялося, парламентська фракція "Наша Україна" ініціює продовження мораторію на купівлю-продаж земель сільськогосподарського призначення. На її думку, поспішний продаж сільгоспземель при існуючій системі "остаточно позбавить українців права бути хазяїнами на власній землі".
Тим часом уряд виступає проти продовження мораторію. Віце-прем'єр Іван Кириленко вважає, що "необхідно поставити рух землі на законодавчий рівень і зробити його прозорим", а введення ринку землі дозволить активізувати надходження інвестицій в аграрний сектор, зокрема в сільське господарство.
За словами Кириленка, уряд буде просити парламент про першочерговий розгляд і прийняття законів про ринок землі, про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про Державний земельний кадастр, про державну землевпорядну експертизу.
При цьому він підкреслив, що навіть у випадку несформування необхідної законодавчої бази до кінця поточного року Кабінет міністрів не буде ініціювати продовження мораторію на купівлю-продаж землі.
Для запобігання зловживань на ринку землі Держкомзем пропонує законодавчо врегулювати питання володіння сільгоспугіддями одною особою і заборонити використання земельних ділянок не за призначенням протягом 10 років.
При цьому Даниленко пропонує залишити за державою 10% земель резерву і запасу і надати їй можливість придбання земельних паїв в аграріїв, не здатних господарювати і збанкрутілих.
Як повідомлялося, новим Земельним кодексом України, що діє з 1 січня 2002 року, передбачається передача землі в приватну власність юридичним і фізичним особам - резидентам України, однак до 2005 року введений мораторій на операції по купівлі-продажу земель сільгосппризначення.
До 2010 року у власності фізичних і юридично осіб може знаходитися не більш 100 га землі.
В Україні нараховується 33 млн. га орної землі вартістю 360 млрд. грн. На думку фахівців Держкомзему, у перші роки після зняття мораторію на ринок землі буде запропоноване близько 10 млн. га землі сільськогосподарського призначення.
І все з однією ціллю - щоб, не дай Боже, не довелось колись віддавати чесно спижджене майно, за яке будуються 50 000 000 USD дачки.
От як, наприклад, ублажається Гладій да Ващук со товаріщі. Во імя рехворми, єссно.
Адміністрація президента України (n.b. - а це хто такі, власне? клєрки Кучми? відколи це вони почали диспонувати владою і щосб "вважати"?) вважає за необхідне з 1 січня 2005 року дозволити в Україні купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення, на яку до цього часу діє мораторій, і протягом поточного року підготувати необхідну законодавчу базу для прозорого і цивілізованого функціонування ринку землі.
Про це агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив заступник голови адміністрації президента Павло Гайдуцький.
"Дію мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення продовжувати не потрібно, а необхідно створити в поточному році відповідну законодавчу базу", - сказав він.
Гайдуцький вважає, що необхідно також переглянути норму Земельного кодексу, який до 2010 року володіння землями сільгосппризначення обмежує 100 га, і збільшити її до 1 тис. га.
Як повідомлялося, парламентська фракція "Наша Україна" ініціює продовження мораторію на купівлю-продаж земель сільськогосподарського призначення. На її думку, поспішний продаж сільгоспземель при існуючій системі "остаточно позбавить українців права бути хазяїнами на власній землі".
Тим часом уряд виступає проти продовження мораторію. Віце-прем'єр Іван Кириленко вважає, що "необхідно поставити рух землі на законодавчий рівень і зробити його прозорим", а введення ринку землі дозволить активізувати надходження інвестицій в аграрний сектор, зокрема в сільське господарство.
За словами Кириленка, уряд буде просити парламент про першочерговий розгляд і прийняття законів про ринок землі, про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про Державний земельний кадастр, про державну землевпорядну експертизу.
При цьому він підкреслив, що навіть у випадку несформування необхідної законодавчої бази до кінця поточного року Кабінет міністрів не буде ініціювати продовження мораторію на купівлю-продаж землі.
Для запобігання зловживань на ринку землі Держкомзем пропонує законодавчо врегулювати питання володіння сільгоспугіддями одною особою і заборонити використання земельних ділянок не за призначенням протягом 10 років.
При цьому Даниленко пропонує залишити за державою 10% земель резерву і запасу і надати їй можливість придбання земельних паїв в аграріїв, не здатних господарювати і збанкрутілих.
Як повідомлялося, новим Земельним кодексом України, що діє з 1 січня 2002 року, передбачається передача землі в приватну власність юридичним і фізичним особам - резидентам України, однак до 2005 року введений мораторій на операції по купівлі-продажу земель сільгосппризначення.
До 2010 року у власності фізичних і юридично осіб може знаходитися не більш 100 га землі.
В Україні нараховується 33 млн. га орної землі вартістю 360 млрд. грн. На думку фахівців Держкомзему, у перші роки після зняття мораторію на ринок землі буде запропоноване близько 10 млн. га землі сільськогосподарського призначення.
І все з однією ціллю - щоб, не дай Боже, не довелось колись віддавати чесно спижджене майно, за яке будуються 50 000 000 USD дачки.
Відповіді
2004.01.29 | trick
Re: Все-таки, слід Мудведчуку віддати належне:
Shooter пише:.....
>
>
> І все з однією ціллю - щоб, не дай Боже, не довелось колись віддавати чесно спижджене майно, за яке будуються 50 000 000 USD дачки.
A sho z togo jomu tolku?
Vono styglo "kynuty" i "plunuty v tarilku" stilkom "pravilnym pacanam" (i "daneckym" vkluchno), sho ja navit ne znaju, jak vono isnuvatyme bez posylenoi oxorony. Tak sho sxozhe pislya vyboriv vony sami budut prosytys u "oxranyaemi mesta" . VAY, ( a Jula - tak vsi 100 pudiv) vidmovlyaty u "pryjomi" ne bude
IMXO
2004.01.29 | Stepan Salo
слід: кулю в лоба (-)
2004.01.29 | Гайди До Байди
Re: Це не основна причина
Медвечуку тільки потрібно безправство, щоб собі забрати, що йому заманиться. Тому не треба ясновидцем бути, щоб передбачити, що Медвечук з його жінкою покінчаться своє життя у самоході, котре посічене набоями.Неопрацьованість цього закону вкорінювано в беззасадничому законодавстві, що тяжіє на совісті, коли б мали, цієї злочинної влади.
Добрий приклад дала Богословська з її заявами. Чарівне слово це калькування. Калькуючи якісь "стандарти". Ніби їх можна калькувати? Перед вислідом чекає праця, а не скорий наживок.
Самозрозуміло, що господарства з малими царинами не можуть змагатися з великими господарствами. Головно беручи під увагу евросоюзні. Уже дрібні землероби в Польщі стогнають перед натиском евросоюзних суперників.
у цьому розумінні більшої обробної площі для промислових землеробів була б придатна відповідь, ну, без огляду на наше оточення. Проте на таке, цей закон аж не замірений. Він має тільки одне завдання, щоб отримувати скорий наживок для вузького кола, торгуючи з українською землею. Це так відбувається. Держава не дає землеробам прибутково хазяювати. Тоді землероби беруть землепозики, що їх у таких несприятливих обставинах не можуть повернути. Тоді ці землі закупить ніби державна сторона чи вони вже перейшли в посідання олігархічних грошівен (банків), а звідки ці землі перевласнують владним злочинцям. Тобто це такий закон для новітнього поміщицтва.
Які обставини б розглядав український законодавець? От, дивимось:
Громадянин-землероб, що посідає свою власну землу дуже корисний для держави, бо тільки такий землероб, на власній землі, також зацікавлений, щоб її найкраще обробити, тобто отримувати найкращий прибутк з неї. От, тут маємо вже першу точку. Не земля має свою вартість, а праця, що до неї вкладають.
Друга точка. Треба мати розуміння, що після радянщини і під цією злочинною владою, ніхто не має початкові скарби для заснування прибуткового хазяювання. Також бракує досвід самостійного господарювання. Якраз про це має відповідальна держава перш за все дбати. Та й тут також впливає третя точка. Це виготовлення якісного товару-виробу і його збуту. З цим одинокий хлібороб переобтяжений. Та тут також починають негаразди, що в багатьох країнах дуже розпоширені.
Якраз звідки треба розпочинати, щоб замість створити сприятливі умови для великого землеволодіння з сумнівними наслідками, натомість подбати, щоб поодинокі землероби включилися до кооператив-скупищ, котрі на місці поодинокого хлібороба займаються якісним обробленням сільсько-господарських виробів, щоб отримували вищі ціни і також йго збутом, щоб вони не були такі залежні від ринкових цін, як і запозиченням великих машин, котрі тоді бувають у спільному використанні та з тим будуть якнайприбутковіше використовані, дивлячись на великі витрати для їх придбання.
На жаль, сьогодні в світі так буває, що більші гроші для сільгосподарських виробів дістають перекупецтво і гуртівники. Наслідок з цього сумний, бо дуже мало гроші залишаються для вирощування сільсько-господарських виробів та з тим і якість наших харчів рік за роком буде гіршою. От, і землероби не можуть вижити та тим будуть створені чимбільші промислові землеробства з низькою якістю виробів. Села будуть пустіти, люди будуть скупчуватися у великих містах, народжуваність буде постійно знижуватися, тощо.
Неминучо, смертельний засуд душманові Кучмі і його кучмистам
Unvermeidlich, die Todestrafe fuer den Unterdruecker Leonid Kutschma und seinen Кutschmisten
Unavoidably, the death penalty for the oppressor Leonid Kuchma and its Kuchmists