Олександр Омельченко підняв плату за проїзд в громадському транспорті.
02/06/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Тарифи на проїзд в міському транспорті Києва будуть підвищені. Проїзд в наземному транспорті - до 70 коп., метро - до 1 грн. Про це, сьогодні в п'ятницю 6 лютого, повідомив міський голова Олександр Омельченко.
Таким чином, столична влада збирається підвищити ціни на проїзд в транспорті в 1,5-2 рази. Однак саме підвищення тарифів на проїзд ініціюється на державному рівні.
О.Омельченко, мотивує таке рішення тим Київ нібито повинен виділити 130-140 млн. грн. для того, щоб залишити тарифи на проїзд в транспорті на нинішньому рівні. Однак при цьому не наводяться ніякі серйозні економічні викладки, зокрема не пояснюється той факт що багато комерційних ліній так званих “маршруток” просто змушують піднімати ціну, в той час коли вони готові її знижувати, не втрачаючи при цьому прибутковості. На думку економістів заяви про збитковість метрополітену грунтуються на недостовірних даних керівництва міста і метрополітену, які намагаються приховати звичайнісіньке марнотратство і розбазарювання коштів, які платять за проїзд кияни.
Однак попри всю сумнівність цієї затії, київський міський голова заявив, що рішення про збільшення тарифів є однозначним. На його думку ( можливо з огляду на його доходи) нинішня плата за проїзд в 50 коп. “це практично задарма”.
Таким чином, столична влада збирається підвищити ціни на проїзд в транспорті в 1,5-2 рази. Однак саме підвищення тарифів на проїзд ініціюється на державному рівні.
О.Омельченко, мотивує таке рішення тим Київ нібито повинен виділити 130-140 млн. грн. для того, щоб залишити тарифи на проїзд в транспорті на нинішньому рівні. Однак при цьому не наводяться ніякі серйозні економічні викладки, зокрема не пояснюється той факт що багато комерційних ліній так званих “маршруток” просто змушують піднімати ціну, в той час коли вони готові її знижувати, не втрачаючи при цьому прибутковості. На думку економістів заяви про збитковість метрополітену грунтуються на недостовірних даних керівництва міста і метрополітену, які намагаються приховати звичайнісіньке марнотратство і розбазарювання коштів, які платять за проїзд кияни.
Однак попри всю сумнівність цієї затії, київський міський голова заявив, що рішення про збільшення тарифів є однозначним. На його думку ( можливо з огляду на його доходи) нинішня плата за проїзд в 50 коп. “це практично задарма”.
Відповіді
2004.02.06 | Роман ShaRP
А як ви думаєте, за чий рахунок будується Київ?(-)
2004.02.07 | Роман ShaRP
"Нам можна, а вам ні". (/) [про "необхідність" обгрунтування]
http://pressinform.kiev.ua/read.php?id=635Ціни на проїзд у міському транспорті піднімуть в березні
За попередньою інформацією, вартість проїзду в наземному транспорті подорожчає на 40%, приблизно до 70-75 копійок за поїздку. За прогнозами Головного управління цінової політики КМДА через місяць після подорожчання проїзду в міському транспорті (орієнтовно це відбудеться в середині березня) тарифи піднімуться і в маршрутних таксі, але не більше, ніж на 20% - усі підприємства-перевізники повинні будуть обгрунтувати збільшення цін, зважаючи на кілометраж маршрутів, трафік і покриття доріг.
- відчуйте різницю. Маршрутникам треба обгрунтовувати, а от КМДА - аж ніяк, і це при тому, що КМДА запросто дозволяє собі підвищувати ціни на вдвічі більший відсоток. Слова гауляйтера Умєльченка досить.
Ой, недарма перед Новим Роком у новинах по ТВ казали: "Конституційний Суд зробив новорічний подарунок Кучмі і Омельченку". Символічне сусідство.
2004.02.07 | Роман ShaRP
Міська влада стверджує, що їй, як і раніше, довіряють (/)
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=18&Id=23518Кияни, як і раніше, довіряють О.Омельченку
12-15 грудня 2003 року Центр соціологічних досліджень “Громадська думка” провів підсумкове річне опитування серед мешканців столиці на теми: „Соціологічний моніторинг соціально-економічних проблем м.Києва та оцінок ефективності діяльності міської влади” та „Суспільно-політичний аналіз ситуації в м.Києві на основі вивчення громадської думки киян.
Опитування громадської думки проводилося в територіальних межах районів міста за місцем мешкання респондентів. Основні соціально-демографічні характеристики вибірки відповідають структурі населення міста. Опитування проводилося за багатоступеневою квотною вибіркою з дотриманням відповідних методичних вимог проведення соціологічного дослідження. Було опитано 983 респондента віком від 18 років і старше.
Моніторингові опитування громадської думки населення столиці, які проводив соціологічний центр “Громадська думка” НДІСЕП протягом 2003-го року, зафіксували постійне зростання позитивних оцінок суспільно-політичної ситуації в країні. Так, наприклад, порівняно з результатами березневого дослідження, вже в вересні позитивні оцінки зросли майже на 6 пунктів. Одночасно на стільки ж знизилися і негативні оцінки суспільно-політичної ситуації в Україні.
Під час грудневого опитування респондентам пропонувалося оцінити перспективи розвитку суспільно-політичної ситуації в Україні в 2004 році. Майже кожен третій киянин оцінив суспільно-політичну ситуацію в країні оптимістично. Приблизно така ж кількість респондентів висловилася песимістично щодо оцінки зазначеної ситуації. Більше 30% опитаних вагалися з визначенням власної позиції.
На підставі таких результатів фахівці центру „Громадська думка” висловили припущення, що песимістичні настрої киян в оцінці суспільно-політичної ситуації пов’язана, перш за все, з президентськими виборами, які мають відбудуться восени 2004 року. Адже, як свідчать результати досліджень, які проводилися Центром на протязі останніх років, лише за даними зимового дослідження 2003 частка оптимістів практично зрівнялась з песимістами тоді як раніше вона суттєво перевищувала останніх.
Не виключено, що причини таких коливань в оцінках киян протягом року можуть бути обумовлені як подіями зовнішнього характеру, так і внутрішнього. Зокрема, рішення України про відправку радіо-хімічного батальйону до Іраку було сприйнято громадськістю столиці переважно негативно (про це повідомили 64% киян), невизначеність з реформою політичної системи України, фінансові негаразди, подорожчання цін, зернова криза тощо – все це могло в першому півріччі та на початку другого спричинити зростання негативних оцінок щодо суспільно-політичної ситуації в країні.
Напруженню в суспільстві додало підвищення цін на зерно- продукти влітку поточного року. Проте певна стабілізація цін позитивно вплинула на настрої киян.
Що стосується оцінки суспільно-політичної ситуації в столиці, то вона станом на грудень 2003-го року, порівняно з початком року, дещо погіршилася. Частка киян, які вважають її нормальною відповідно до результатів червневого дослідження зменшилася більше ніж на 8%. Одночасно збільшилося на 5% прихильників позиції, що свідчить про напружену оцінку ситуації в столиці. (А це що за звір такий, "позиція"? -ShaRP)
ДИНАМІКА ОЦІНОК ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧИХ ГІЛОК ВЛАДИ ТА ПОСАДОВИХ ОСІБ КИЄВА
Результати опитувань засвідчили, що оцінки діяльності столичного голови залишилися на високому рівні й протягом 2003 року практично не зазнали змін (коливання позитивних та негативних оцінок діяльності О.Омельченка, які фіксувалися під час опитувань грудня 2002-го – грудня 2003-го р.р., знаходилися практично в межах статистичної похибки). Як і на кінець 2002 року, позитивні оцінки діяльності Київського міського голови протягом 2003 року суттєво перевищували негативні. Але все ж таки станом на кінець року фіксується зростання негативних оцінок діяльності Київського міського голови при зменшенні позитивних оцінок. Якщо схвалюють діяльність О.Омельченка семеро із десяти киян, то негативно ставиться до нього кожен п’ятий киянин, приблизно стільки ж не визначилися. На початок року позитивно оцінювали діяльність міського голови 75% киян, а за результатами грудневого опитування, таких виявилося 69%. Одночасно приблизно в такій пропорції зростають і негативні оцінки. Але розрив між позитивними та негативними оцінками настільки великий, що говорити про будь-які зміни в свідомості киян відносно оцінки діяльності міського голови в бік негативу, завчасно. Але, врешті-решт, саме ті 6 відсотків можна сміливо „подарувати” організаторам „братських” акцій в центрі Києва, що були відверто спрямовані на особисту дискредитацію Київського міського голови. (Ого! Високо оцінили Корча! Ну а про те, що інших причин для невдоволення Умєльченком немає і бути не може, так про це можна було здогадатися. - ShaRP. )
Саме у цьому контексті доречно згадати результати проведеного Інститутом посткомуністичного суспільства та центром політичного аналізу при редакції українського наукового журналу „Політична думка” опитування експертів - провідних політологів, громадських діячів та журналістів. Вони аналізували стан використання в інформаційному просторі України „брудних” та маніпулятивних політичних технологій. Тож невипадково у відповідях задіяних експертів на запитання: “Чи згодні ви, що об’єктом „брудних”, а також тіньових, „сірих”, маніпулятивних політтехнологій є такі українські політики?” Олександр Омельченко посів п’яте місце – після Ющенка, Тимошенко, Мороза та Симоненка.(У мене просто нема слів, який він білий і пухнастий, цей Умєльченко - ShaRP)
Динаміка оцінок діяльності КМДА за результатами соціологічних досліджень, що провів Центр „Громадська думка” дещо відрізняється від тенденцій, які характерні для оцінок діяльності міського голови. Частка киян, які оцінювали діяльність КМДА позитивно протягом 12 місяців 2003 року, практично знаходилася на одному рівні. Майже кожен другий киянин оцінює діяльність КМДА позитивно. Негативні оцінки протягом цього часу залишалися без змін. При цьому, їх удвічі менше, ніж позитивних. Можна припустити, що достатньо висока оцінка КМДА прямо пропорційно залежить від оцінки діяльності О.Омельченка. І зі зростанням негативних оцінок відносно діяльності мера міста, зростуть і негативні оцінки виконавчого органу міста. (Ну а як же, сам себе не похвалиш... - ShaRP)
Оцінки киянами діяльності Київради виявилися гіршими, ніж у виконавчої гілки міської влади.(А Ви сумнівалися? - ShaRP) Але все ж таки позитивних оцінок виявилося достатньо для того, щоб вони перевищили негатив, які виставили кияни Київраді. Притому, слід зазначити, що порівняно з початком року позитивні оцінки діяльності Київради зросли. Порівняно з результатами вересневого дослідження, позитивно оцінювати діяльність законодавчого органу міста в грудні стали на 11% більше киян.
Зовсім інша ситуація склалася з оцінками киянами діяльності районної влади. По-перше, частка киян, яка не змогла визначитися щодо свого ставлення до діяльності голів райдержадміністрацій, райрад та районних державних адміністрацій складає майже половину. По-друге, негативні оцінки їх діяльності на 3-6% переважають позитивні, частка яких коливається в межах однієї четвертої від загальної кількості опитаних киян. По-третє, оцінки як голів райдержадміністрацій, так і представницької та виконавчої гілок районних влад є практично тотожні. Всі ці моменти зібрані докупи можуть свідчити про низький рівень обізнаності значної частини жителів столиці про діяльність їх районної влади. (Тобто, люди взагалі не знають, що та районна влада робить - ShaRP)
АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНИХ ПРІОРИТЕТІВ ЖИТЕЛІВ КИЄВА
Серед проблем, що найбільше ускладнюють повсякденне життя більшості родин столиці, перед ведуть нестача грошей та відчуття соціальної незахищеності. Виявилося, що саме ці дві проблеми турбують більше половини киян.
До кола основних проблем, що ускладнюють повсякденне життя киян, можна також зарахувати проблему медичного обслуговування, адже нею переймається більше третини киян.
Характерно, що у відповідях киян на кінець 2003 року з першого на третє місце перемістилася проблема створення в місті нових робочих місць. Зараз майже 40% киян вважають її пріоритетною для міста ( наприкінці 2002 року цією проблемою переймалася половина киян). Тобто, на 10% скоротилася частка тих респондентів, для яких проблема забезпечення робочими місцями є актуальною.
Друге місце займає проблема медичного обслуговування киян. Її вважають актуальною для міста 43% респондентів. При цьому варто зауважити, що у 2003-му році значення проблеми медичного обслуговування залишається практично на одному рівні, помітні коливання знаходяться в межах похибки дослідження. Нагадаємо, що столична влада покладає великі сподівання на те, що запровадження обов’язкового медичного страхування допоможе значно Четверту сходинку займає проблема боротьби зі злочинністю. На початку року нею переймалося трохи менше третини киян, у червні її значення зросло, на початок зими повернулося до значення грудня 2002 року (29%).
Найменше кияни переймаються проблемами сприяння розвитку закладів освіти та культури, транспорту, покращання роботи дитячих закладів та побутового обслуговування.(Ого! Оце так-так! Значить в хаті є первак! © реклама "Гетьману". - ShaRP)
Результати опитування засвідчили, що, на думку киян, найбільшого успіху міська влада досягла у вирішенні транспортної проблеми, надання місту вигляду європейської столиці, будівництві та реконструкції споруд та доріг. Частка киян, які були задоволені діями влади протягом 2003-го року, суттєво перевищувала тих, хто мав протилежну думку. (Управління транспорту очолював, наскільки я пригадую, Салій, під кінець року його звільнили і розпочали реформу, так? "Це ж-ж-ж не просто так" © Вінні Пух)
Щодо вирішення питання теплопостачання житлових будинків та скорочення безробіття, то по даним позиціям спостерігається приблизний паритет між негативними та позитивними оцінками результатів діяльності міської влади.
Головне управління з питань взаємодії з засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю (За матеріалами Центру соціологічних досліджень "Громадська думка"
А ось Вам і "причини підвищення цін" - люди, мовляв, кажуть, що все добре. "Возрастаєт процент жиров у маслє", ну і так далі.
А як Ви оцінюєте діяльність мера? Чи Ви, не дай Боже, "прихильник позиції"?
2004.02.07 | Роман ShaRP
Умєльченко та Лужков будуть кріпити дружбу двох столиць (/)
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=2&Id=23707Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО та Юрій ЛУЖКОВ обіцяють вивести...
За словами Київського міського голови, на сьогоднішній день вже ухвалене рішення про виділення в Києві 10 гектарів землі на Троєщині, які будуть забудовуватися московськими будівними компаніями за рахунок російських інвестицій. Протягом найближчих 2 років на виділеній землі москвичами буде зведено сучасний культурно-соціальний житловий комплекс, проектування якого має завершитися до весни цього року.
Зі свого боку, Юрій ЛУЖКОВ пообіцяв виділити для київських будівельників ділянку землі в одному з найпрестижніших районів Москви – Куркіно. Оскільки пріоритетом будівництва російської столиці є висотні об’єкти, Ю.ЛУЖКОВ не повідомив про точну кількість виділеної для Києва землі, але поінформував, що українською стороною буде введено в експлуатацію 100 тисяч квадратних метрів житла в Москві. Крім того, за словами московського мера, в центрі його міста кияни збудують оптовий торговий комплекс. Як вже повідомляв „Київ-Прес-Інформ”, московський проект вестиме компанія „Київміськбуд”.
Перспективи подібного проекту були окреслені ще в жовтні 2002 року, коли Київ приймав у себе Дні культури Москви. Тоді Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО та Юрій ЛУЖКОВ підписали Програму про співробітництво між Київською міською державною адміністрацією та Урядом Москви. Цією програмою визначені конкретні заходи в торгово-економічній, науково-технічній, гуманітарній та культурній сферах життя. Зокрема, це питання відкриття Торгового дому Київ-Москва, розвитку фондового ринку і системи муніципальних позик, взаємних поставок продукції енергетичного, транспортного і екологічного характеру. Мета Програми – зміцнення дружніх відносин та економічних зв’язків між двома столицями.
Як завжди. Привіт патріотам від "українського" мера!
2004.02.07 | Роман ShaRP
"Попередня серія": СС Умєльченко про слов*янську єдність (/)
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=10&Id=22934Ми робимо перший крок до налагодження ефективної системи...
Учасників Міжнародного економічного форуму слов’янських столиць, що проходитиме в Києві 19 - 21 листопада привітав Київський міський голова Олександр Омельченко.
- Для нас усіх є знаменним те, що Міжнародний економічний форум слов’янських столиць зібрався на священній київській землі. Саме Київ упродовж багатьох століть був джерелом слов’янської єдності й могутності. Наше місто і нині є одним із основних осередків сучасної слов’янської цивілізації, його історичним, культурним і духовним центром. Ми всі розуміємо, що назріла необхідність підкріпити наші давні слов’янські зв’язки духовної спорідненості ще й економічною співпрацею. Слов’янський світ сьогодні опинився перед глобальним цивілізаційним викликом. І лише в духовній єдності ми можемо дати йому гідну відповідь, йдеться у привітанні Олександра Омельченка.
- Я впевнений, що цей Міжнародний економічний форум, який відбувається за ініціативою Собору слов’янських народів Білорусі, Росії й України та під патронатом київського, московського й мінського мерів, зможе окреслити нові можливості зовнішньої торгівлі, виробничої кооперації й інноваційного співробітництва промислових потенціалів трьох країн, а головне — шляху ефективного використання нашого основного багатства — гуманітарного потенціалу слов’янської цивілізації. Нині ми робимо перший крок до налагодження ефективної системи міжнародної співпраці столиць.
- Сердечно вітаючи вас, представників слов’янських народів, органів державного управління і місцевого самоврядування, громадських організацій, учених, підприємців і промисловців трьох слов’янських столиць, висловлюю впевненість у тому, що результати вашої роботи послужать новим потужним поштовхом до якісного вдосконалення співпраці між нашими країнами, на регіональному, зокрема й на столичному, рівні.
Київський міський голова Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО
Ще один привіт патріотам! Ну що, підтримаємо *рідного* Сан Санича у протистоянні "глобальному цивілізаційному виклику"?
2004.02.10 | Len
Re: Что Вам не нравится ?
Вельмишановный пан Девранд. Я не понял зачем такая неуместная ирония. ЛужкО и ОмельченкО делают большое дело для киевлян. С помошью взаимовыгодного сотрудничества помогают развитию экономики нашего города. Это не помошь а бизнес. Вам лично это сотрудничество обещает много полезного. ВЫ - житель рабочей окраины Киева - Борщаговки.Одно время было практически решено снести скоростной трамвай и заменить на троллейбус. Однако Лужко предложил другой вариант : переоборудование скоростного трамвая в линию легкого метро ( три вагона над землей). И принято решение использовать опыт Москвы , где недавно начала работать первая подобная линия ( Южное Бутово).
Москвичи окажут помошь в проектировании и строительстве такой линии: Южная Борщаговка - Вокзал. Строительство такой линии обойдется в несколько раз дешевле и свяжет Ваш микрорайон с остальной сетью метро.
Приход московских строителей на Троещину тоже полезен городу. Усилится конкуренция в сфере сроительства жилья и других объектов.
И как не ряди, скажем спасибо Лужко и Омельченко.
С уважением Len Кобелюха 10 февраля 2004 года. г. Киев
2004.02.11 | Роман ShaRP
Re: Что Вам не нравится ?
Len пише:> Я не понял зачем такая неуместная ирония. ЛужкО и ОмельченкО делают большое дело для киевлян. С помошью взаимовыгодного сотрудничества помогают развитию экономики нашего города.
Памятуя пословицу о том, с кем лучше потерять, и с кем - найти, я предпочитаю развивать бизнес без Лужкова.
> Это не помошь а бизнес.
Бизнес по Умельченковски - это отдельная история. Авторитарная пирамида, кулуарные решения, раздача подрядов и постов "своим". Разве это бизнес? Это, как выразился один товарищ, "развод и чес в одном флаконе".
> Одно время было практически решено снести скоростной трамвай и заменить на троллейбус.
Загадочная патологическая нелюбовь Умельченка к трамваям уже породила не одну дискуссию, высказывалось, например, предположение, что с маршруток он собирает гораздо больше, а некоторые компании этого сегмента перевозок даже принадлежат его родственникам.
Вопрос "трамвай или троллейбус" уже неоднократно обсуждался, возвращаться, пожалуй, не буду.
> Однако Лужко предложил другой вариант : переоборудование скоростного трамвая в линию легкого метро ( три вагона над землей). И принято решение использовать опыт Москвы , где недавно начала работать первая подобная линия ( Южное Бутово).
"Три вагона над землей" уже многие годы бегают по железным дорогам Великобритании, например, - без всякого Лужкова. Количество вагонов и многие прочие параметры довольно легко определить, если провести элементарный мониторинг линии.
> Москвичи окажут помошь в проектировании и строительстве такой линии: Южная Борщаговка - Вокзал. Строительство такой линии обойдется в несколько раз дешевле и свяжет Ваш микрорайон с остальной сетью метро.
Болтун, п.Кобелюха - находка для шпиона. С вами неинтересно, сразу видно, откуда растут ноги. Готов поспорить, что спроектирована эта линия будет под вагончики Мытищинского вагоностроительного завода Московской области. Деньги-деньги-деньги-деньги-рублики, а?
Сразу оговорю, что к тем вагончикам, что уже бегают многие годы по туннелям киевского метро, у меня претензий нет, однако о качестве новых мне ничего не известно.
> Приход московских строителей на Троещину тоже полезен городу. Усилится конкуренция в сфере сроительства жилья и других объектов.
Так и я о чем же?! Даешь конкуренцию, даешь квартал Нью-Йорка, Парижа, Лондона, Варшавы, Праги, Таллина ...
Однако, почему-то гауляйтер СС Умельченко не страдает особой любовью к конкуренции. Зато - питает слабость к довольно одиозному даже по российским меркам Лужкову.
2004.02.13 | Роман ShaRP
Підтвердження інфи Лєна передали по ТБ
Який канал, не запам*ятав. Здається, "Київ".2004.02.07 | Роман ShaRP
Гауляйтер Умєльченко хоче контролювати і торгівлю спиртним (/)
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=23822Столична влада заборонить торгівлю алкоголем в маленьких магазинах.
Київська міська державна адміністрація планує заборонити реалізацію алкоголю в невеликих магазинах. Столична влада пропонує дозволити продаж лікеро-горілчаних напоїв тільки в капітальних стаціонарних приміщеннях з площею торгівельного залу не менше 50 квадратних метрів. Крім того, КМДА буде вводити суворіші покарання за торгівлю фальсифікованими товарами цієї групи. Видачу ліцензій на виробництво і оптовий продаж алкоголю необхідно буде узгоджувати з міською адмністрацією, а дозвіл на роздрібну торгівлю лікеро-горілчаними напоями – з районними в місті Києві адміністраціями.
Ну, хіба не чудово, коли потрібно більше ліцензій, більше дозволів, більше паперів ... Хто тут не задоволений?
І чому ще досі не створені мікрорайонні адміністрації?
2004.02.07 | Роман ShaRP
Умєльченко пропонує створити на ринках профспілки (/)
Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО пропонує столичним ринкам створити асоціаціюhttp://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=23797
На його думку, це дозволить активніше обмінюватися досвідом та захищати власні права. Окрім того, київський міський голова вважає за необхідне створити на ринках профспілкові організації, які б захищали їхніх працівників. Він повідомив, що за результатами засідання розширеної Колегії КМДА буде розроблено програму, яка передбачає вирішення цих питань. “Буде підготовлена програма, як цивілізовано, юридично узаконити всі питання – соціальні, юридичні, профспілкові. І облікові – маючи на увазі відділи кадрів,” – зазначив Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО.
Відділи кадрів - це як? Як вони стосуються ринків? Ну, хіба що Гауляйтер столиці вирішив запропонувати ринкам свої кадри. Перевірені.
2004.02.09 | Scubo
Романе - ви "втопили" тему проїзду в побутовому "антиомелькізмі"
Ваші тексти безпосередньо цікаві і почасти навіть актуальні, однак все це відводить вбік від теми проїзду.З другого боку така злива матеріалу викликає законну недовіру і навіть думку "а може таки дійсно варто потерпіти цю транспортну халепу".
Важливою передумовою рішення Омельченка ( та інших мерів українських міст) стали прямі на те вказівки з боку Уряду та АП. Хто їм на це "вказував" . Так Омельченко здався і зараз несе всіляку ахінею про "замалу плату" у громалдському транспорті. Для більшості киян ( здається на відміну від вас) головним є добитися відміни цього абсолютно антиринкового і антинародного рішення, а не скинути Омельченка з посади чи обкалякати його з нігг до голови. Досвід показує що Омельченко прислуховується до громадської думки. Також є підстави вважати що саме таких рішеннь від нього регулярно вимагають "згори". Чому кучмівська влада так робить - це вже інше питання.
Тому давайте не гнати пургу і не вивішувати "романи" там де йде мова про елементарне підняття ціни на проїзд у транспорті.
2004.02.09 | ANDERSEN
Прийдеться перекривати дорогу на Хрещатику перед КМДА.
Прийдеться перекривати дорогу на Хрещатику перед КМДА.Слава Нації! Слава Україні!
Смерть ворогам! Героям Слава!
Про дату повідомим.
2004.02.09 | Роман ShaRP
Тут є один момент.
Б...ство Корчинського активно лобіює будь-яку тематику Омельченка, займаючись водночас дискредитациєю і опозиції і націоналістів.Треба вжити якихось заходів, щоб цих, на мою думку, навіжених, не плутали з тими, хто не займається "піаром безумства", який намагається створити в населення думку, що "нормальних" у "етой оппозіціі" нема.
2004.02.09 | Роман ShaRP
Антиомелькізм дорівнює антикучмізму.
Короткий зміст попередніх серій :http://maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_arch&key=1062354431
http://maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_arch&key=1062206204
Чи не дуже грубим язиком Умєльченко лиже ... тобто робить компліменти Кучмі?
Там ще в гілці про Умєльченка і його друзів ще багато є ... а вам персонально - прошу в http://maidan.org.ua/n/arch/1062208530
Scubo пише:
> Ваші тексти безпосередньо цікаві і почасти навіть актуальні, однак все це відводить вбік від теми проїзду.
Я так не вважаю, я, навпаки, вважаю, що люди повинні бачити не лише, те що ціни піднімають, а і те, хто їх піднімає, і що він ще піднімає, або опускає. Більш цільну картину.
Я вважав, і буду вважати Умєльченка зразковим кучмістом, найрозумнішим, найхитрішим, *найкращим*, а з того - найнебезпечнішим з кучмістів, а ілюзію про "незалежність", та, не дай Боже, якийсь патріотизм чи турботу про людей цього пройдисвіта - ще небезпечнішою.
> З другого боку така злива матеріалу викликає законну недовіру і навіть думку "а може таки дійсно варто потерпіти цю транспортну халепу".
Ну, в кого як. Я нікому не можу заборонити бути сліпим фанатом Омельченка, я пишу для тіх, в кого відкриті очі. Хай дивляться, хто це, що він говорить та що робить.
> Важливою передумовою рішення Омельченка ( та інших мерів українських міст) стали прямі на те вказівки з боку Уряду та АП.
Вау! А ціни на кабельне телебачення у вересні теж звідти спустили? І проект "карткового" метрополітену, і решту? І інтерв*ю за Омельченка теж Уряд і АП давав?
> Хто їм на це "вказував" . Так Омельченко здався і зараз несе всіляку ахінею про "замалу плату" у громалдському транспорті. Для більшості киян ( здається на відміну від вас) головним є добитися відміни цього абсолютно антиринкового і антинародного рішення, а не скинути Омельченка з посади чи обкалякати його з нігг до голови.
Так. І хіба це добре? Ну, відкинуть одне рішення, а влада прийме три чи п*ять антинародних. А те, що відкинули - проведе потім. Саме тому треба не лише міняти рішення, а і міняти владу. Разом з другом лужкова, чорномирдіна та кучми кучмістом Умєльченком.
> Досвід показує що Омельченко прислуховується до громадської думки.
Наявні матеріали та те, що я бачу, живучи в столиці підказують, що до кучми, чорномирдіна та власної кишені (і тих, хто платить туди відкати) він прислухається набагато частіше і пильніше.
> Також є підстави вважати що саме таких рішеннь від нього регулярно вимагають "згори". Чому кучмівська влада так робить - це вже інше питання.
А що транспортна (і не лише) політика у Києві так сильно цікавить нинішню владу? Більше, ніж Омельченка?
А що, Умєльченко - то не кучмівська влада, не один з найвірніших гауляйтерів?
> Тому давайте не гнати пургу і не вивішувати "романи" там де йде мова про елементарне підняття ціни на проїзд у транспорті.
А спростуйте-но "пургу". Всі матеріали взяті з відкритих джерел, деякі - з самого сайту київської влади.
Ну а якщо ви не бачите, або не хочете(?) бачити нічого, крім "елементарного підняття" - то ваша особиста проблема. Нічим не можу допомогти. Скільки "давайте" не кажіть - не дам. Навіть не сподівайтеся.
2004.02.10 | Scubo
Боротьба з сержантом міліції дорівнює антикучмізму?
Думаю що Ви самі так не вважаєте. Омельченко виконує вказівки Кучми, виконує їх у більшості випадків лише тому що боїться за свою посаду.Однак Мельченко намагається балансувати між киянами і Кучмою, тому
добитися скасування підняття плати цілком можливо, якщо не розпилюватися в екзистенціальному антиомелькіанстві.
2004.02.10 | Роман ShaRP
Яким-яким сержантом?
Scubo пише:> Думаю що Ви самі так не вважаєте. Омельченко виконує вказівки Кучми, виконує їх у більшості випадків лише тому що боїться за свою посаду.
1) А нащо киянам мер - кучмівська маріонетка?
2) Ви або не читали посилань, яких я вам давав, або ж вперто їх ігноруєте. Чи може, ви можете пояснити, чому був піднятий удвічі тариф на кабельне телебачення? Теж Кучма постарався? Чому Умєльченко регулярно зустрічається з Чорномирдіним, Лужковим, інколи навіть з Лукашенком, чому він хвалив Грача? Йому що, темники пишуть? Тоді переходимо до п.1.
А на стільки-то-річчя Дніпропетровська, до "престольного" його який дідько потяг? Теж погрожували з посади зняти?
Ніііі, це вже не схоже на страх, зате дуже схоже на "вєрноподданічєскіє чувства".
> Однак Мельченко намагається балансувати між киянами і Кучмою, тому
> добитися скасування підняття плати цілком можливо, якщо не розпилюватися в екзистенціальному антиомелькіанстві.
Ну звичайно . Знаєте, людина насправді не помирає від ВІЛ. ВІЛ ослаблює її імунітет, а потім людину добиває якась інша хвороба. То може, краще шукати ліки від цих інших хвороб, а не від головної, така ваша думка?
2004.02.10 | настрадамус
ЗА ИНФЛЯЦИЮ ВИНОВАТ ОМЕЛЬЧИКО !
Один из мудрейших людей, опасный для режима , на которого не первый раз натравливают "сабак",и сегодня на 1+1 на него натравили "вашего единомышленика" Диму Корчинского .Подскажите в чем я не прав ???
2004.02.10 | Роман ShaRP
Это было, было, было.
настрадамус пише:> Один из мудрейших людей, опасный для режима , на которого не первый раз натравливают "сабак",и сегодня на 1+1 на него натравили "вашего единомышленика" Диму Корчинского .
> Подскажите в чем я не прав ???
1) В том же, что и все остальные. В http://maidan.org.ua/n/free/1076350073 поданы ссылки на "содержание предыдущих серий, когда "вопрос Омельченка" обсуждался прошлый раз. Омельченко неотделим от режима, режим его на должность назначил, режим его там поддерживает, и он отвечает режиму полной взаимностью, что и видно из приведенных ссылок.
2) У режима была возможность убрать Омельченка по "возрастному" вопросу (65 лет). Однако, в тот же день, когда по ICTV передали о том, что Кучму можно избирать на на 3-й срок, передали одновременно и о том, что Омельченко никак закон не нарушает. Думаю, если бы он был опасен, его бы давно уже убрали, со скандалом или без - так же, как убрали Гурвица, или Косаковского, назначив на их место людей кучмы. Во втором случае человек Кучмы - как раз Омельченко.
3) Я никогда не был единомышленником провокатора Дмитрия Корчинский (которого я называю Корч), о чем в ближайшее время напишу дополнительно.
2004.02.11 | vmo
Re: Олександр Омельченко підняв плату за проїзд в громадському транспо
Позбавлений “домоклова меча” відставки через досягнення пенсійного віку Омельченко вирішив здійснити ще намічене їм у середині 2002 року – необґрунтовано підняти у два рази ціни на проїзд у столичному громадському транспорті…Звичайно, як завжди, на ситуацію навколо цінового свавілля від столичних чиновників реагує Всеукраїнське молодіжне об’єднання “Молодь – надія України” – на Координаційній Раді організації було ухвалено рішення з 16 січня 2004 року знову розпочати кампанію проти підвищення цін у столиці. За словами лідера ВМО “Молодь – надія України” Вадима Гладчука, планується проведення мітингів та пікетів, збір підписів, спільні публічні заходи з низкою політичних партій та громадських організацій, і, нарешті, організація та проведення місцевого референдуму про недовіру та відставку Київського міського голови.