МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

СДПУ(О) закликає киян закидати Омельченка листами

02/16/2004 | Vadym Gladchuk
СДПУ(О) закликає киян закидати Омельченка листами

www.ПРАВДА.com.ua, 16.02.2004, 18:54

Київський міський комітет СДПУ(О) ініціює кампанію проти міського голови Олександра Омельченка в зв'язку із наміром підняти ціни на проїзд у міському транспорті.

Як повідомляє прес-служба київської відділення СДПУ(О), вони поширюватимуть серед людей типовий бланк заяви до столичної мерії, в якій можна висловити власну думку стосовно підняття цін на транспортні послуги. Як інший варіант, київське СДПУ(О) пропонує зателефонувати з цього питання особисто Олександру Омельченку.

У заяві на ім'я Омельченка, яку пропонується підписувати киянам, сказано: "Шановний Олександре Олександровичу! Особисто мені накладно витрачати додаткові кошти на проїзд у міському транспорті, платити 1 грн. за проїзд у метрополітені, 75 коп. – у наземному транспорті. Прошу знайти їх у бюджеті міста Києва. Якщо ціни будуть підвищені, маю намір звернутися до президента України, Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України з проханням сприяти вирішенню цієї проблеми".

Також у запропонованій есдеками заяві подається пункт, за яким людина, що її підпише, погрожує в разі підвищення цін на транспорт звернутися "до сусідів, родичів та близьких з проханням не голосувати за Олександра Омельченка на наступних виборах".

І останнім пунктом запропонованої заяви є наступне: "Прошу звернути увагу на проблеми, з якими я [громадянин, що підписує заяву – "УП"] стискаюся повсякчас". Цю графу есдеки залишили пустою, щоб там можна було записати найболючіші для киян проблеми.

Київський міськкомітет СДПУ(О) наголошує, що проведена Мінекономіки у 1999 перевірка засвідчила: "При діючих на той час тарифах в розмірі 30 коп. київський громадський транспорт не був збитковим".

"Між тим, тоді тарифи збільшили до 50 коп. У 2003 р. Контрольно-ревізійне управління міста Києва у своєму звіті зазначило: пасажир, який платить 50 коп., приносить Київському метрополітену прибуток у 18 коп".

Як відомо, на попередніх виборах Київського міського голови суперником Олександра Омельченка був один із лідерів СДПУ(О) Григорій Суркіс.

Відповіді

  • 2004.02.17 | Мартинюк

    Омельченко попався у "транспортну" пастку.

    Справа буде абсолютно незрозуміла , якщо випустити з уваги той факт, що негласна але тверда установка на підняття комунальних , транспортних і споживчих цін була спущена ще минулого року по лінії спочатку Адміністрації президента ( та сама СДПУ(о)) і Уряду Януковича - підняття ціни на хліб було безперечним прикладом успішної взаємодії "данецких" з "обрізаними"

    Омельченко в ситуації з транспортним цінами очевидно задовільняє настирливі "рекомендації зверху" , плюс дозволив собі у звязку з цим навішувати лапшу на вуха про нібито збитковість громадського транспорту, або принаймі "дозволив собі" вдавати що він у це вірить.

    Видно як СДПУ(о) пробує використати ситуацію , аби заробити собі політкапітал і знайти важелі для подальшого тиску на Омельченка .
    Бойовий загін "обрізаних" - "Б..тство" Корчинського вже роздає на вулицях Києва палкі відозви і змайстровану у стилі "А-ля Лімонов" однойменну газетку. Ряд даних однак свідчить про те що СДПУ(о) аж ніяк не прагне добитися зниження тарифів, ці високі такрифи їм, в силу деяких еконмічних і не тільки економічних причин, навпаки - дуже потрібні.

    СДПУ(о)в особі АП підставила Омельченка . Тому Омельченку треба зробити те що він вже не раз робив - підставити СДПУ(о). Він може десь з нагоди 8 березня виступити і між іншим повідомити - ось тут такі сякі погані чиновники подали мені неправильні розрахунки, але я ж ( помахати при цьому пальцем) хитрий жук - створив ось спеціальну комісію, вона все перевірила і викрила брехню. Тому піднімати проїзд - не буду. Можна не сумніватися що після цього Корчинському строго -настрого заборонять мітингувати перед Київрадою, допоки Омельченко не влізке у в якусь чергову лажу , де його підштовхують.

    Омельченко вже пару зробив таке стосовно підняття ціни на хлб, до якого його підштовхували Медведчук та Янукович і заробив масу дивідендів. От нехай зробить це стосовно ціни на проїзд у громадському транспорті. Заодно і звільнить когось з тих , хто надто ревно проводить лінію СДПУ(о) в Київському управлінні громадського транспорту.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.02.17 | Роман ShaRP

      Побачимо.

      Мартинюк пише:
      > СДПУ(о)в особі АП підставила Омельченка . Тому Омельченку треба зробити те що він вже не раз робив - підставити СДПУ(о). Він може десь з нагоди 8 березня виступити і між іншим повідомити - ось тут такі сякі погані чиновники подали мені неправильні розрахунки, але я ж ( помахати при цьому пальцем) хитрий жук - створив ось спеціальну комісію, вона все перевірила і викрила брехню. Тому піднімати проїзд - не буду. Можна не сумніватися що після цього Корчинському строго -настрого заборонять мітингувати перед Київрадою, допоки Омельченко не влізке у в якусь чергову лажу , де його підштовхують.

      А якщо не виступить? І не скаже? Що тоді скажете ви? І з "легким метро" від Лужкова як тоді бути?

      А в газеті Корчинського є і цікаві моменти - наприклад, про підпорядковані Умєльченку нібито збиткові "Київпарксервсі" та таємниче "Управління з обслуговування іноземних представництв" (яке, між іншим, замовляє в Києві висооооокі такі цегляні будинки в районі вулиці Павлівської)... Ну, про Корча ще іншим разом, от тільки "установка" "Умєльченко хороший" теж якось не тішить.
    • 2004.02.25 | Роман ShaRP

      Це ті, хто був за Омельченка, попалися.І інших підставили (/)

      http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=24190

      Ціна місячних проїздних також збільшиться, але не значно 1. Наприклад, попередня вартість місячного проїздного квитка на метро – 43 гривні (зараз 25 гривень), на один вид наземного транспорту – 23 гривні (зараз 17 гривень), на два види наземного транспорту – 45 гривень (зараз 33 гривні), на три види – 55 гривень (зараз 40), на всі види – 86 гривень (зараз 57). Місячні проїздні квитки, придбані на березень, будуть дійсні до кінця місяця, нові ж квитки продаватимуться на квітень. Окрім того, Головне управління ціноутворення КМДА вноситиме пропозицію, щоб вартість квитка для проїзду у наземному виді траспорту, якщо він купується безпосередньо в салоні, коштував 1 гривню.2 На думку Василя ЯСТРУБИНСЬКОГО, відповідне розпорядження буде підписане Київським міським головою на наступному тижні. Він також додав, що насьогодні столична влада працює з Антимонопольним комітетом, міністерством транспорту та міністерством економіки, оскільки це питання дуже важливе для Києва. Василь ЯСТРУБИНСЬКИЙ повідомив, що при збереженні нинішніх цін збитки “Київпастрансу” у цьому році складуть приблизно 100 мільйонів гривень, і тоді ні про яке оновлення рухомого складу мова вже не йтиме. Більш того, тоді доведеться скорочувати видатки на медицину та освіту, аби покрити збитки транспортників. За його словами підвищення вартості проїзду не торкнеться пільгових категорій киян, навпаки, їхня кількість може збільшитися на кілька категорій.


      1 - Тільки погляньте, на це "незначне збільшення" - яка брехня!
      2 - Це не перша, а друга спроба СС Умєльченка сотоваріщі ввести подібний маразм. Перша була в 2000му році, тоді "ножиці" були 50-60 копійок. Не знаю, що там було, повторююся (я про це вже писав), але наступного дня все вже було по 50.

      Кожен, звичайно, має право на свою думку, так от, моя - ті, хто підтримував (а може, ще й підтримують) вірного кучміста Умєльченка на посаді київського мера, нічого хорошого киянам не зробили.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.02.25 | Роман ShaRP

        "Пояснення" підстав для підняття тарифів удвічі (/)

        http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=24048

        Київський метрополітен пояснює причини збільшення тарифів

        Київський метрополітен щодобово перевозить біля 1,6 млн. пасажирів. З загальної кількості перевезених пасажирів тільки 1,06 млн. пасажирів щодобово сплачують проїзд.1
        За 2003 рік перевезено 597,8 млн. пасажирів, з яких оплачують проїзд 388,6 млн.
        Тарифи на проїзд в метрополітені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 року регулюються (встановлюються) Київською міською державною адміністрацією. Регулювання полягає у визначенні вартості проїзду та розмірів відшкодування втрат доходів транспортних підприємств від перевезень пільгових категорій пасажирів.
        Середній тариф перевезення одного пасажира, що оплачує свій проїзд становить в 2003 році 42,6 коп., а не 50 коп.2, як прийнято вважати. Це пояснюється тим, що з 1,06 млн. пасажирів, які щодобово сплачують свій проїзд в метрополітені, 665 тис. платять 50 коп. по жетонах; решта користується проїзними квитками і платить за одну поїздку: 181 тис. пасажирів - 40 коп.; 130 тис. студентів - 20 коп.; 84 тис. учнів - 10 коп. Таким чином, метрополітен недоотримує, в середньому, 7,4 коп. за одну поїздку з кожного пасажира, що оплачує свій проїзд.
        Крім того, відповідно до законодавства України та рішень Київської міської ради протягом 2003 року безкоштовним проїздом всіма видами міського пасажирського транспорту (крім таксі) користувалися 32 категорії громадян.
        За пільгові перевезення окремих категорій громадян в бюджеті міста на 2003 рік передбачена компенсація в сумі 21,6 млн. грн. Ці кошти перераховані метрополітену своєчасно і повністю.
        Але, за розрахунками КП "Київський метрополітен", проведеними згідно з фактично наданими послугами з пільгових перевезень, сума компенсаційних виплат з бюджету повинна складати за 2003 рік 67,5 млн.грн.3
        Таким чином, метрополітену, напевне, з причин необхідності бюджетних дотацій для інших галузей і установ відшкодовано тільки 33,8 відсотки від загального обсягу наданих послуг; недофінансовано з бюджету 45,9 млн.грн. 4
        Цілком слушним є запровадження пільг, в тому числі при користуванні міським пасажирським транспортом, ветеранам праці та військової служби, ліквідаторам та постраждалим від аварії на ЧАЕС І та ІІ категорій, учасникам бойових дій, інвалідам війни І групи, дітям-сиротам, студентам, учням та іншим категоріям громадян, які за соціальним статусом та особливостями роботи мають право пільгового перевезення метрополітеном. Але, напевне кожному читачеві газети зрозуміло, що для практичного забезпечення цих перевезень, нормального функціонування та розвитку самого швидкого та ритмічного виду транспорту міста, необхідно відповідно компенсувати втрати доходів підприємства.
        Київський метрополітен сьогодні - складне багатогалузеве господарство що складається з 14 структурних підрозділів, які обслуговують рухомий склад, ескалатори, колії, тунельні споруди, системи енергозабезпечення, зв'язку, водо- і теплопостачання, вентиляції тощо. За цим стоять люди.
        Понад 7 тис. працівників майже 230 різних професій та посад працюють вдень і вночі для забезпечення виконання основного завдання транспортного підприємства - перевезення киян і гостей міста з відповідним рівнем безпеки перевезень і культури обслуговування пасажирів. Це монтери колії, контролери контрольних пунктів, чергові станцій, машиністи електропоїздів, електромонтери, електромеханіки, верстатники, прибиральники і багато інших професій. Умови їх праці та рівень відповідальності за її результати потребує відповідного рівня заробітної плати. Фонд заробітної плати складає 35 відсотків в витратах метрополітену.
        За рахунок власних доходів та компенсацій з бюджету КП "Київський метрополітен" забезпечує технічне обслуговування, поточні та капітальні ремонти основних засобів (вагонів, ескалаторів, тунелів, будівель, споруд тощо), виплачує заробітну плату працівникам, підтримує соціальну сферу, здійснює обов'язкові платежі до бюджету, розраховується за спожиті енергоносії. За 43 роки експлуатації основні фонди метрополітену потребують значних витрат на їх відновлення. На кінець 2003 року 176 вагонів метрополітену вичерпали ресурс експлуатації за терміном служби і потребують заміни. Щорічно потребують капітальних ремонтів 10-12 ескалаторів, підлягають заміні 7-8 км колії, потребують відновлення кабелі електропостачання, потрібна реконструкція системи технологічного радіозв'язку. 5
        Чи можливо вирішення цих питань при очікуваних в 2003 році збитках КП "Київський метрополітен" на рівні 23,7 млн. грн. з урахуванням всіх видів доходів метрополітену?
        Такий стан речей негативно впливає на фінансово-господарську діяльність підприємства, ускладнює забезпечення безпеки перевезень та культури обслуговування пасажирів.
        В пресі з'являється інформація щодо недоотримання доходів метрополітеном від іншої позареалізаційної діяльності, що стосується розміщення реклами.
        Вимушені зауважити, що КП "Київський метрополітен" не займається рекламною діяльністю, а тільки надає площі для її розміщення. Тарифи на використання цих площ встановлюються Київською міською державною адміністрацією6 і на даний час проводиться ретельний аналіз цього питання з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу", чинний з 24.09.2003 р., з метою можливого перегляду та врегулювання тарифів. Доходи метрополітену від надання площ під розміщення реклами за 12 місяців 2003 року складають 2,62 млн. грн. при доходах за відповідний період минулого року в сумі 1,76 млн. грн. Ці кошти використовуються на експлуатаційні потреби метрополітену. Підприємства, підприємці, зацікавлені в використанні площ або майна метрополітену, співпрацюють з метрополітеном, на теперішній час, тільки на умовах платних договорів за послуги, що надає КП "Київський метрополітен".
        В газеті "Вечірній Київ" від 25.07.03 р. та тижневику "2000" № 49 (199) від 04.12.2003 надана інформація щодо порушень фінансово-господарської дисципліни в метрополітені за результатами перевірки контрольно-ревізійного управління м. Києва господарської діяльності підприємства за 2001-2002 роки.
        Вказані недоліки мали місце з об'єктивних причин і на теперішній час виправлені, а саме:
        - віднесення витрат на модернізацію основних засобів до складу капітальних витрат - порушення було виправлено під час перевірки КРУ;
        - невідшкодування окремими орендарями податку на землю в сумі 2,9 тис.грн. - відшкодовано під час перевірки;
        - завищення вартості ремонтно-будівельних робіт на суму 19,3 тис. грн. - кошти на покриття витрат відшкодовано виконавцями робіт;
        - не обліковувались на балансі КП "Київський метрополітен" тунелепрохідницькі комплекси, призначені для будівництва метрополітену. На сьогодні є рішення Київської міської ради від 23.12.2003 р. про зарахування тунелепрохідницьких комплексів до комунальної власності територіальної громади м. Києва з закріпленням їх за КП "Київський метрополітен" на праві повного господарського відання.
        Результати перевірки КРУ на підприємстві були розглянуті, вказані недоліки усунено, проведена роз'яснювальна робота з виконавцями та встановлений суворий контроль за дотриманням фінансової дисципліни в структурних підрозділах з приходом нового начальника. Пройшли зміни і в керівництві метрополітену.
        Стосовно благодійної допомоги. Так, колективним договором між адміністрацією та трудовим колективом КП "Київський метрополітен" передбачено надання благодійної допомоги. І до метрополітену звертаються за допомогою. Однак, конкретне рішення про її надання приймається тільки після ретельного розгляду необхідності та доцільності щодо цього.
        Благодійна допомога надавалась:
        - дорожній лікарні ДОБ-1 для покращення умов лікування в стаціонарах Південно-Західної залізниці, де лікуються працівники метрополітену;
        - комітету Червоного Хреста Південно-Західної залізниці для допомоги ветеранам і інвалідам в Дні громадян похилого віку; Дні інвалідів тощо;
        - дорожній лікарні № 2 м. Хмельник для оздоровлення працівників метрополітену на постійній основі.
        Про впровадження автоматизованої системи проходу пасажирів в метрополітен надано вже багато інформації. Підкреслюємо, що основна мета її впровадження, це підвищення культури обслуговування пасажирів, отримання повної та об'єктивної інформації щодо кількості та категорій перевезених пасажирів для формування бюджету; введення гнучкої системи оплати за проїзд на підставі тарифів, що встановлюються Київською міською державною адміністрацією, 7 зменшення експлуатаційних витрат. Комунальне підприємство "Київський метрополітен" - це підприємство, яке створене і працює для забезпечення потреб населення в перевезеннях8.
        І цією статтею ми намагалися надати читачам об'єктивне уявлення про важливий для Києва транспортний комплекс, який потребує вирішення питання фінансування в умовах загального підвищення цін9 та з урахуванням необхідності бюджетних дотацій інших підприємств та галузей. Ми звертаємося з проханням критично відноситись до необ'єктивної та невірної інформації про столичне метро, що надається окремими виданнями.
        Керівництво КП "Київський метрополітен" бажає киянам і гостям нашої столиці добробуту і довголіття; взаєморозуміння і взаємоповаги і сподівається на подальше масове користування зручним видом міського пасажирського транспорту - метрополітеном.


        1 - що це за цифра така? Вони хотять сказати, що пільговиків третина?
        2 - але це ще не причина піднімати тарифи удвічі
        3 - хто саме і, головне як проводив ці розрахунки?
        4 - ось де вона, собака? Відшкодовувати те, що не заплатив бюджет Януковича-Кучми тепер мають кияни.
        5 - виникає питання, а як ремонти робилися раніше? Робилися ж. Я сам бачив ті ремонти, та й не може аніяка техніка працювати без ремонту 43 роки. І за рахунок чого тоді будувалися ще й нові станції?
        6 - скидається на те, що КМДА контролює та хоче контролювати у місті ВСЕ. А якго дідька, ніхто не хоче поцікавитися?
        7 - див. п. 6
        8 - а в мене склалося враження, що воно працює більше на потреби КМДА.
        9 - Загальне підвищення цін? Про що це вони? А на що ще ціни зросли удвічі, не підкажете?


        Вибачте, я так і не побачив підстав (крім зажерливості КМДА та бажання Умєльченка обдерти киян побільше, а бюджетні кошти витратити кудись на свої прожекти) підвищувати тарифи вдвічі, саме вдвічі, підкреслюю.
    • 2004.02.25 | Роман ShaRP

      А хто попався з тарифами на житло, які теж хотять підняти? (/)

      http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=24194

      Восени квартплата може зрости


      Восени цього року може зрости квартплата, повідомив під час сьогоднішнього брифінгу керівник Головного управління з питань цінової політики КДМА Василь ЯСТРУБИНСЬКИЙ. За його словами, нинішні тарифи лише на 60% покривають витрати ЖЕКів на утримання будинків. В них, зокрема, закладено тарифи, які розроблялися ще у 1996-2000 роках. Наприклад, вивіз побутових відходів здійснюється за тарифами, які діють з 1996 року. Василь ЯСТРУБИНСЬКИЙ додав, що підвищення таріфів за житло вже проходить в інших містах України, зокрема в Одесі1. “Зараз ми очікуємо результатів роботи комісії, яка там працює над цим питанням”, - додав він.


      1 - Одеса, - це Боделан, ще один висуванець кучма. Ну що, невже погано видно, як один висуванець кучма береться робити то саме, що й другий висуванець кучма?
    • 2004.02.25 | Роман ShaRP

      Великий гауляйтер Умєльченко хоче обліковувати тебе по картці(/)

      http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=24199

      В столиці запровадять “Соціальну карту киянина”


      Київський міський голова Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО своїм розпорядженням дору-чив створити робочу групу для організації впровадження проекту „Соціальна карта киянина”, повідомили у прес-службі КМДА. Робочій групі з 27 осіб. яку очолив перший заступник голови КМДА Іван ФОМЕНКО, доручено вивчити питання діяльності та поетапного впровадження в Києві проекту „Соціальна карта киянина” та надати свої пропозиції Київській міськдержадміністрації. Згідно розпорядження, на тендерній основі буде визначено виконавця Концепції розробки та поетапного впровадження в Києві проекту „Соціальна карта киянина”, що базується на застосуванні технологій безконтактних карт. Мета цього проекту - спрощення та впорядкування надання пільг, забезпечення повного їх обліку та адресності, введення єдиної ідентифікації та створення єдиного електронного реєстру категорій населення міста Києва


      Цікаво, а де ще є соціальні картки? Наскільки я знаю, це в Україні вперше почали робити в Дніпропетровську, і теж починали з метро...
      Зробимо все як на батьківщині в Пахана гауляйтера?
    • 2004.02.25 | Роман ShaRP

      Гауляйтер Умєльченко хоче ще й власних ментів, і побільше (/)

      http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=24064
      Київ наполягатиме на праві створити муніціпальну міліцію


      Київський міський голова Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО вважає за необхідне створити в столиці муніціпальну міліцію та посилити охорону державних та недержавних об’єктів. Про це він заявив під час сьогоднішньої наради з питань додержання правил безпеки в місцях масового скупчення людей, повідомляє “Обозреватель”. На думку Олександра ОМЕЛЬЧЕНКА, відповідальність за те, що трапляється, повинні нести ті, хто охороняє. “Ми будемо думати, як все ж таки домогтися від держави, щоб у Києві мати муніціпальну міліцію, міську, столичну, а не загальнодержавну, яка б несла відповідальність перед громадою Києва та перед владою”, - зазначив він.


      Якщо продовжувати керувати містом так, як керує ним Умєльченко, то без посилених загонів власних "сил наведення порядку", звичайно, не обійтися.
      Ну а "відповідальність перед громадою Києва та перед владою", мабуть, означає відповідальність перед Умєльченком особисто (чи може ще трохи перед Кучмою). Бо не питає нікого крім цих двох осіб Умєльченко, коли щось робить у Києві. Яка там громада?
    • 2004.02.25 | Роман ShaRP

      Що там ще не Умєльченка? Усе під його контроль! (/)

      http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=24169

      Київська влада проти передачі АЕК “Київенерго” в управління...


      Київський міський голова Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО вважає ініціативу НАК “Нафтогаз України” щодо передачі АЕК “Київенерго” в управління ДП “Газ-тепло” черговою спробою перерозподілу виробничого потенціалу компанії. “Для мене ця тема нова, як тема сьогоднішня, але водночас вона давня , багаторічна, коли різними шляхами, не завжди зважаючи на державний інтерес, інтерес Києва, як столиці і всіх киян, робляться спроби змінити характер підпорядкованості і вирбничого потенціалу Київенерго”, - заявив Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО. За його словами, на сьогодні АЕК “Київенерго” розрахувалося з боргами за використаний газ. Він нагадав, що більша частина боргу – 33 мільйони гривень – складають борги підприємств, які фінансуються з держбюджету та заборгованістьь Держказначейства по пільгах та субсидіях. Окрім того, за словами Олександра ОМЕЛЬЧЕНКА, АЕК “Київенерго” на сьогодні є підприємством “з найкращими показниками – у минулому році компанія розрахувалася за газ на 129%”. На думку Київського міського голови, “полеміку та галас” підняли ті, хто багато років хотів би заволодіти акціями “Київенерго”. Олександр ОМЕЛЬЧЕНКО висловив сподівання, що це питання буде вирішено цивілізовано, з врахуванням інтересів держави та Києва


      http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=24098

      “Київгенплан” вважає, що право відводити землю під забудову...


      Директор ДП “Інститут Київгенплан” Володимир ЧЕКМАРЬОВ вважає, що практика відводу землі під забудову, яка існує в Києві на сьогодні, є “неправильною”. Про це він заявив під час запису програми “Теле-прес-клубу”, яка транслюється на телеканалі “Київ”. На його думук, цим питанням повинно займатися Головне управління архітектури і містобудування КМДА, і лише після того, як їм представлять готовий проект забудови. “”Київзем” не вчився на архітекторів. Землю під забудову повинні надавати ті, хто відповідає за забудову, хто контролює генплан”, - заявив Володимир ЧЕКМАРЬОВ. Насьогодні відводом земельних ділянок під забудову займається Головне управління земельних ресурсів КМДА.



      Не знаю, як ці питання вирішуються в інших містах/країнах, хто чим володіє. Можливо, це доцільно.
      Але у чесність та справедливість вірного гауляйтера кучмістського режиму СС Умєльченка особисто я - не вірив, не вірю, та не повірю.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.02.25 | Роман ShaRP

        Як Київ може жити без гольф-клубу? (/)

        http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=24181

        Київ розбудовує рекреаційну мережу


        В Києві та прилеглих до міста туристичних зонах буде створено рекреаційну мережу, яка включатиме в себе комплекси туристичних, спортивні та оздоровчі заклади. Туристичною зоною вважається територія, до якої входить сукупність туристичних об’єктів, призначених для харчування, відпочинку та організації культурних заходів, і яка сприяє екологічному збереженню та підтримці історико культурних пам’яток. Таким зонами в Києві є Пуща-Водиця, Конча-Заспа, Труханів острів, Гідропарк, урочище Оболонь та навколишні затоки (Чорторий, Собаче гирло, Десенка) та інші території. Зокрема, в цих туристичних зонах планується будівництво туристичних готелів на 4 тисячі 300 місць, кемпінгів на 1300 місць, баз, будинків відпочинку і пансіонатів на 900 місць, оздоровчих таборів на 2 тисячі 700 місць, санаторіїв для дітей і дорослих на 2 тисячі місць. Крім того, в проекті створення Олімпійського водно-спортивного центру з гребним каналом, спортивним парком та гольф-клубом біля сіл Віденки та Гнідин, будівництво гольф-клубу з великими полями в урочищі Оболонь, організація міського клубу туристів і районних пунктів прокату туристичного спорядження.


        В якості коментаря можу сказати тільки одне - той, хто думає, що це на потреби киян, трохи помиляється. Не всіх киян, а особливих киян. Киян, що належать до "привілейованої касти". Саме про таких найбільше дбає кучміст-гауляйтер СС Умєльченко.
  • 2004.02.18 | Vadym Gladchuk

    Re: СДПУ(О) закликає киян закидати Омельченка листами

    Питання передусім у приватизації омельченківцями метро. Для цього треба суттєво збільшити його рентабельність за рухунок збільшення вартості проїзду :)
    Омельченка - до кримінальної відповідальності!!!!!!!!!!!!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.02.25 | Настрадамус

      КТО И ЗАЧЕМ ??

      Я уже говорил вам шо к выборам необходимо убрать влиятельную и не удобную фигуру- Омельченко, он для этой власти как кость в горле ....
      А злые и тупые , которых можно организовать, всегда найдутся !
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.02.25 | Vadym Gladchuk

        Re: КТО И ЗАЧЕМ ??

        25 февраля 2004, 13:35
        Киевская госадминистрация повысит плату за проезд вопреки АМК

        Тарифы на проезд в городском транспорте в Киеве с 14 марта, скорее всего, будут повышены, несмотря на заявление Антимонопольного комитета, сообщил начальник Главного управления ценообразования Киевской горадминистрации Василий Яструбинский.

        На брифинге в среду в Киеве он сообщил, что управление готовит соответствующее распоряжение для утверждения руководством горадминистрации столицы.

        Скорее всего, распоряжение будет подписано на следующей неделе, сказал В.Яструбинский, передает «Интерфакс-Украина».

        Как сообщалось, Антимонопольный комитет назвал преждевременным намерение столичных властей повысить плату за проезд в общественном транспорте.


        ForUm


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".