«Новi iмена в рекламi» оголошують результати конкурсу соцiальної рекла
02/17/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Від М.-І.: Протягом декількох останніх тижнів наш сайт був медіа-спонсором конкурсу "Нові імена в рекламі", посилання на який Ви могли бачити щодня внизу стартової сторінки Майдану. І ось цей конкурс підбив свої підсумки. На нашу думку, cеред робіт переможців і учасників конкурсу можна зустріти просто фантастичні речі, на які варто було б звернути увагу всім, у кого в серці є місце для України.
Нижче наведено передрук підсумків конкурсу з можливістю доступу до ідей, запропонованих його учасниками.
П'ятниця, 13. Чи може такого дня спiткати невезiння? Будь-якого iншого, але не цiєї п'ятницi, 13 лютого 2004 року. Саме у цей час в арт-клубi «44» вiдбувалося нагородження учасникiв конкурсу соцiальної реклами для молодих дизайнерiв i копiрайтерiв «Новi iмена в рекламi», органiзоване Компанiєю iдей Adell Saatchi&Saatchi за пiдтримки банку соцiального розвитку АКБ «Укрсоцбанк». Дружня атмосфера, хвилювання та ажiотаж. В цей час вирiшувалася доля 100 робiт з шорт листiв у чотирьох номiнацiях, що були вiдiбранi з 600 надiсланих робiт. В цi хвилини запалали новi зiрки на небосхилi нових iмен в рекламi.
У цьому роцi органiзатор конкурсу Adell Saatchi&Saatchi задали тему не з легких. «Я - Українець» - саме цю лiнiю треба було провести через свої роботи. Але складнiсть не завадила креативним умам втiлити свої вiдчуття та думки. Шорт-листи найкращих робiт у чотирьох категорiях: Принт, PR-стаття, Радiо-ролик, ТВ-ролик, були розмiщенi на офiцiальному сайтi конкурсу. За п"ять мiсяцiв сайт вiдвiдало бiльш нiж 50 000 чоловiк. Бiльш того, на народний суд були виставленi роботи в категорiї «Принт», де вiдвiдувачi могли проголосувати за кращу на їхню думку роботу, що в боротьбi виграє «Приз глядацьких симпатiй». Одна з робiт за оригiнальнiсть була вiдзначена дипломом «Спецiальний приз журi».
Хто ж вони, переможцi? Чиї прiзвища пошепки та заздрiсно будуть промовляти рекламiсти майбутнього, та вже й i теперiшнього? Чиї роботи будуть вигравати Каннських Левiв та iншi мiжнароднi нагороди? Ми маємо:
Категорiя «Принт»
I мiсце - Святослав Кобзенко за серiю робiт «Мова» (№1, №2, №3)
II мiсце - Олександр Литвиненко та Олексiй Соболєв за серiю робiт «Емiгранти за неволею» (№1, №2)
III мiсце - Iгор Мукомела, Анна Строкова за серiю робiт «Запитання: Де створена перша демократична конституцiя? Де було вiдкрито першу академiю у Схiднiй Європi?» (№1, №2)
Категорiя «Телевiзiйний ролик»
I мiсце - Iгор Мукомела, Анна Строкова за роботу «Тобi теж на...»
II мiсце - Сергiй Молокович за роботу «Благодарю»
III мiсце - Олексiй Козак за роботу «Мганга»
Категорiя «ПР-стаття»
I мiсце - Костянтин Перцовський за роботу «?.!»
II мiсце - Сергiй Хiврич за роботу «Нотатки молодого учителя»
III мiсце - Максим Побокiн за роботу «Акцiя "Полюби Україну"»
Категорiя «Радiо-ролик»
I мiсце - Наталiя Козлова, Олександр Конюшенко за серiю робiт «Українцi» (№1, №2)
II мiсце - Олександр Палiй, Андрiй Кузьменко за роботу «I ти так можеш, ти ж Українець»
III мiсце - Катерина Шинкарук за роботу «Україночка»
Спецiальнi нагороди:
«Приз глядацьких симпатiй» - Сергiй Молокович за роботу «А ти за грудень чи за декабрь?»
«Спецiальний приз журi» - Володимир Кожурiн за роботу «Я - Українець»
Абсолютнi переможцi конкурсу (i мiсце в кожнiй категорiї) отримали премiю вiд партнера конкурсу банку соцiального розвитку «Укрсоцбанк» у розмiрi однiєї тисячi гривень за кожне перше мiсце. Також спецiальнi призи надали медiа-партнери конкурсу DDI Group, журнали «Отдел Маркетинга» и «PR менеджер», рекламний портал «Рекламастер». Всеукраїнська рекламна коалiцiя та Київський Мiжнародний Фестиваль Реклами пiдтримали молодi таланти, надавши право кожному з переможцiв надiслати свою роботу на Фестиваль у будь-яку категорiю.
Зi своєї сторони, органiзатори «Нових iмен в реклами» виражають свою особливу подяку партнеровi конкурсу АКБ «Укрсоцбанк» та медiа-партнерам, а саме: Радiо «Люкс FM», Радiо «Просто Ради.О», Business Communication, «Зеркало недели», «МК в Украине», Kyiv Weekly, «НАШ», Euroindex (REX), «Маркетинг и реклама», «Деловая неделя», What's on, PR Manager, «Торговое дело», «Рекламания», «Биржа», kmbs, «Зеркало рекламы», «Отдел маркетинга», M.A.D.E., «Новый маркетинг», Marketing Mix, Рекламастер, Ekonomist AG, Украинский Литературный Портал, Новости Украины, «OutdoorUkraine», «Signs of Ukraine/Украинские Вывески», Pro-pr.com.ua, Maidan.org.ua.
Окремо органiзатори виражають свою подяку пану Ерiку Айгнеру за райдужну гостиннiсть.
Ми з радiстю чекаємо на новий раунд конкурсу соцiальної реклами «Новi iмена в рекламi», який стартує у вереснi 2004 року. Маємо надiю: нашi зустрiчi стануть доброю традицiєю!
Вашi «Новi iмена в рекламi», Adell Saatchi&Saatchi.
Iдея та органiзацiя:
Adell Saatchi&Saatchi - Ideas Company (рекламне агентство повного циклу), що надає увесь спектр рекламних та маркетингових послуг. Окрiм комерцiйних проектiв, РА Adell Saatchi&Saatchi придiляє велику увагу соцiальним проектам, надаючи безкоштовнi консультацiї благодiйним фондам i громадським органiзацiям та щорiчно органiзовуючи конкурс соцiальної реклами «Новi iмена в рекламi».
Партнер конкурсу:
Акцiонерно-комерцiйний банк соцiального розвитку «Укрсоцбанк» – один iз найбiльших банкiв України, що успiшно працює на благо своїх клiєнтiв уже бiльше 12 рокiв. У системi банку зайнято бiля 9 тисяч квалiфiкованих спецiалiстiв. Мережа його фiлiалiв обслуговує понад 118 тисяч корпоративних та 400 тисяч приватних клiєнтiв. На долю «Укрсоцбанк» припадає близько 5% усього вiтчизняного банкiвського ринку.
Медiа - партнери:
Радiо «Люкс FM», Business Communication, «Зеркало недели», «МК в Украине», Kyiv Weekly, «НАШ», Euroindex (REX), «Маркетинг и реклама», «Деловая неделя», What's on, PR Manager, «Торговое дело», «Рекламания», «Биржа», kmbs, «Зеркало рекламы», «Отдел маркетинга», M.A.D.E., «Новый маркетинг», Marketing Mix, Рекламастер, Ekonomist AG, Украинский Литературный Портал, Новости Украины, «OutdoorUkraine», «Signs of Ukraine/Украинские Вывески», Pro-pr.com.ua, Maidan.org.ua
Нижче наведено передрук підсумків конкурсу з можливістю доступу до ідей, запропонованих його учасниками.
П'ятниця, 13. Чи може такого дня спiткати невезiння? Будь-якого iншого, але не цiєї п'ятницi, 13 лютого 2004 року. Саме у цей час в арт-клубi «44» вiдбувалося нагородження учасникiв конкурсу соцiальної реклами для молодих дизайнерiв i копiрайтерiв «Новi iмена в рекламi», органiзоване Компанiєю iдей Adell Saatchi&Saatchi за пiдтримки банку соцiального розвитку АКБ «Укрсоцбанк». Дружня атмосфера, хвилювання та ажiотаж. В цей час вирiшувалася доля 100 робiт з шорт листiв у чотирьох номiнацiях, що були вiдiбранi з 600 надiсланих робiт. В цi хвилини запалали новi зiрки на небосхилi нових iмен в рекламi.
У цьому роцi органiзатор конкурсу Adell Saatchi&Saatchi задали тему не з легких. «Я - Українець» - саме цю лiнiю треба було провести через свої роботи. Але складнiсть не завадила креативним умам втiлити свої вiдчуття та думки. Шорт-листи найкращих робiт у чотирьох категорiях: Принт, PR-стаття, Радiо-ролик, ТВ-ролик, були розмiщенi на офiцiальному сайтi конкурсу. За п"ять мiсяцiв сайт вiдвiдало бiльш нiж 50 000 чоловiк. Бiльш того, на народний суд були виставленi роботи в категорiї «Принт», де вiдвiдувачi могли проголосувати за кращу на їхню думку роботу, що в боротьбi виграє «Приз глядацьких симпатiй». Одна з робiт за оригiнальнiсть була вiдзначена дипломом «Спецiальний приз журi».
Хто ж вони, переможцi? Чиї прiзвища пошепки та заздрiсно будуть промовляти рекламiсти майбутнього, та вже й i теперiшнього? Чиї роботи будуть вигравати Каннських Левiв та iншi мiжнароднi нагороди? Ми маємо:
Категорiя «Принт»
I мiсце - Святослав Кобзенко за серiю робiт «Мова» (№1, №2, №3)
II мiсце - Олександр Литвиненко та Олексiй Соболєв за серiю робiт «Емiгранти за неволею» (№1, №2)
III мiсце - Iгор Мукомела, Анна Строкова за серiю робiт «Запитання: Де створена перша демократична конституцiя? Де було вiдкрито першу академiю у Схiднiй Європi?» (№1, №2)
Категорiя «Телевiзiйний ролик»
I мiсце - Iгор Мукомела, Анна Строкова за роботу «Тобi теж на...»
II мiсце - Сергiй Молокович за роботу «Благодарю»
III мiсце - Олексiй Козак за роботу «Мганга»
Категорiя «ПР-стаття»
I мiсце - Костянтин Перцовський за роботу «?.!»
II мiсце - Сергiй Хiврич за роботу «Нотатки молодого учителя»
III мiсце - Максим Побокiн за роботу «Акцiя "Полюби Україну"»
Категорiя «Радiо-ролик»
I мiсце - Наталiя Козлова, Олександр Конюшенко за серiю робiт «Українцi» (№1, №2)
II мiсце - Олександр Палiй, Андрiй Кузьменко за роботу «I ти так можеш, ти ж Українець»
III мiсце - Катерина Шинкарук за роботу «Україночка»
Спецiальнi нагороди:
«Приз глядацьких симпатiй» - Сергiй Молокович за роботу «А ти за грудень чи за декабрь?»
«Спецiальний приз журi» - Володимир Кожурiн за роботу «Я - Українець»
Абсолютнi переможцi конкурсу (i мiсце в кожнiй категорiї) отримали премiю вiд партнера конкурсу банку соцiального розвитку «Укрсоцбанк» у розмiрi однiєї тисячi гривень за кожне перше мiсце. Також спецiальнi призи надали медiа-партнери конкурсу DDI Group, журнали «Отдел Маркетинга» и «PR менеджер», рекламний портал «Рекламастер». Всеукраїнська рекламна коалiцiя та Київський Мiжнародний Фестиваль Реклами пiдтримали молодi таланти, надавши право кожному з переможцiв надiслати свою роботу на Фестиваль у будь-яку категорiю.
Зi своєї сторони, органiзатори «Нових iмен в реклами» виражають свою особливу подяку партнеровi конкурсу АКБ «Укрсоцбанк» та медiа-партнерам, а саме: Радiо «Люкс FM», Радiо «Просто Ради.О», Business Communication, «Зеркало недели», «МК в Украине», Kyiv Weekly, «НАШ», Euroindex (REX), «Маркетинг и реклама», «Деловая неделя», What's on, PR Manager, «Торговое дело», «Рекламания», «Биржа», kmbs, «Зеркало рекламы», «Отдел маркетинга», M.A.D.E., «Новый маркетинг», Marketing Mix, Рекламастер, Ekonomist AG, Украинский Литературный Портал, Новости Украины, «OutdoorUkraine», «Signs of Ukraine/Украинские Вывески», Pro-pr.com.ua, Maidan.org.ua.
Окремо органiзатори виражають свою подяку пану Ерiку Айгнеру за райдужну гостиннiсть.
Ми з радiстю чекаємо на новий раунд конкурсу соцiальної реклами «Новi iмена в рекламi», який стартує у вереснi 2004 року. Маємо надiю: нашi зустрiчi стануть доброю традицiєю!
Вашi «Новi iмена в рекламi», Adell Saatchi&Saatchi.
Iдея та органiзацiя:
Adell Saatchi&Saatchi - Ideas Company (рекламне агентство повного циклу), що надає увесь спектр рекламних та маркетингових послуг. Окрiм комерцiйних проектiв, РА Adell Saatchi&Saatchi придiляє велику увагу соцiальним проектам, надаючи безкоштовнi консультацiї благодiйним фондам i громадським органiзацiям та щорiчно органiзовуючи конкурс соцiальної реклами «Новi iмена в рекламi».
Партнер конкурсу:
Акцiонерно-комерцiйний банк соцiального розвитку «Укрсоцбанк» – один iз найбiльших банкiв України, що успiшно працює на благо своїх клiєнтiв уже бiльше 12 рокiв. У системi банку зайнято бiля 9 тисяч квалiфiкованих спецiалiстiв. Мережа його фiлiалiв обслуговує понад 118 тисяч корпоративних та 400 тисяч приватних клiєнтiв. На долю «Укрсоцбанк» припадає близько 5% усього вiтчизняного банкiвського ринку.
Медiа - партнери:
Радiо «Люкс FM», Business Communication, «Зеркало недели», «МК в Украине», Kyiv Weekly, «НАШ», Euroindex (REX), «Маркетинг и реклама», «Деловая неделя», What's on, PR Manager, «Торговое дело», «Рекламания», «Биржа», kmbs, «Зеркало рекламы», «Отдел маркетинга», M.A.D.E., «Новый маркетинг», Marketing Mix, Рекламастер, Ekonomist AG, Украинский Литературный Портал, Новости Украины, «OutdoorUkraine», «Signs of Ukraine/Украинские Вывески», Pro-pr.com.ua, Maidan.org.ua